0
2novak: Mala nepresnost: Subaru nema klasicku viskospojku, ale klasicky medzinapravovy DIFERENCIAL s viskospojkou ako ciastocnou uzavierkou. Rozdiel medzi tymito rieseniami je dost podstatny...
Přejít do diskuze
"Samočinné přiřazení pohonu na všechny čtyři kola v ošemetných situacích je v terénu rozporuplné a v těžkých situacích nechává řidiče na holičkách. Příklad - zastavení v prudším výjezdu s nezpevněným povrchem a snaha o znovurozjetí zamotalo hydraulice "hlavu" a nepřiřadil zadní náhon, byť předek se činil seč mohl, stáli jsme" test Honda CR-V Off Road Magazín 1/98, jinak asi není nad stálý pohon všech kol. Ještě lépe pak s mezinápravovým diferákem se závěrkou. Ať žije 4x4 !
Příště to strč to již existující rubriky, nové nikdo nečte. Toyota např. zdaleka není o TOY TOY.. apod.
Diskutovali jsme to v červenci myslím v rubrice SAAB nebo Subaru pročti oboje. Vyjádření k Haldex ale nenajdeš, jen komentáře z jedné nebo druhé strany.