Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Zpět na článek

53 komentářů

Někdo to tu založil a nic nenapsal. Tak začnu já 😒br />
Trabant je hnus smradlavej fialovej, kterej by podle mýho mínění měl bejt postavenej mimo zákon. Naštěstí jsou už pryč ty ponurý doby, kdy se sem přes Schmilku valila kolona prašivejch Osties v těch bakelitovejch čoudících klikaticích (dle loga). Nejvíc mě serou policajti, který buzerujou řidiče v novejch autech kvůli emisím a tyhle vrcholy východoněmecký technologie, co smrděj jak zapálenej asfalt nechaj dál jezdit. Myslím, že by měli ty socky, co těma vehiklama jezděj, platit stejný povinný ručení, jako se platí za třílitrový motory. Howg !
Nevím co máš proti trabantům já ho mám už 30 let a v životě mě nezklamal. V případě peněžní nouze do něj leju i technický benzín.
Přesto, že příspěvky většinou jen čtu, tak na tenhle musím zareagovat. Obecně nemám nic proti trabantu. Ale vadí mi lid, kteří do trabantů, warbugů atd. lejou technický benzín. Když pak člověk musí ject za takovým autem (a často dost dlouhou dobu než se dá předject), tak je to doslova o život. A dost mě štve, když jedu za "kingem" v čoudím trabantu a ten vlastně svou bezohledností přispívá k budoucí možné rakovině plic mě a mých dětí, které vezu v autě.
Správně Cowley. Kdyby aspoň jezdili na benzín, ať už třeba technickej, ale voni podle smradu jezděj na starý fusekle a hadry od nádobí !!!! Chápu, že né každej si může v dnešní době dovolit nový auto, ale tak jsou trochu hodný na naše životní prostředí a ráčej si za stejný prachy pořídit aspoň hundrta (Š100L). A taky nechápu, jak je možný, že platěj nejmenší povinný ručení, když těma pětimetrovejma emisema několikanásobně přesmrděj i velký kubatury s katem. Chtělo by to nějakýho trabantexorcistu !!!
No však ani tie staršie škodovky nie sú žiadne ekologické zázraky. Všimni si, aký má každá zahádzaný zadok od oleja. Škoda 105/120 sú pojazdné olejničky. Takých smradov je oveľa viac. Napríklad každé druhé Uno Diesel alebo Tipo Diesel dymí viac, ako lokomotíva. Fakt je, že keby sa rovnako merali emisie pre všetky autá, cesty by sa riadne vyprázdnili. To, čo tých 5 pojazdných Trabantov nadymí, je nič oproti tým ostatným smradom.
Jó ? A už jelo těch tvejch 5 Trábošů před tebou najednou ? Škodovky jsou sice olejničky, ale to je většinou tím, že jsou lidi líný si přetěsnit motor. Já jsem kdysi jezdil ve Spartaku a ve stovce a z motoru mi nešla ani kapka. A když už se nedalo sehnat těsnění, tak jsem si aspoň udělal lyžinu s okrajema, jako takovou vaničku. Jestli někomu kape z auta olej tak je u mě líný prase a všech dobytků futrál !!!

... jo, abych nezapoměl SMRT TRÁBOŠŮM !!!!
A už jsi někdy jel z Avií?To je vzdoušek co? Nebo za Liazkou? A co za naloženou Tatrou? A ta tvoje rada koupit si stovku je pěkná hovadina.Tyhle auta jsou už prorezavělý jak řešeta a nejen,že z nich olej teče,ale ony ho i žerou,to poznáš na kouři z výfuku.Nejni pak jedno jet za dvoutaktem nebo za čtyřtaktem,kterej hulí stejně? Taky si všimni některejch osobních dieselů,jak maj okouřený nárazníky.Od čeho asi? Ale souhlasím,že jezdit na techničák je prasárna.Však to těm šetřílkům huntuje motory.
To jsou opravdu argumenty na urovni. Ale proti lidske neznalosti a hlouposti, se neda bojovat. 😒((


Je zasadni rozdil mezi tim, jestli kouri Skodovka, nebo Trabant. Ale to nema cenu vysvetlovat. (pro znalce 😄 viz. HC 😄


Nezalezi na tom, jakou znacku auta si kupujes, ale v jakem je stavu. Shnily muze byt jakekoliv auto. Vcetne Trabantu - mimochodem Trabant hnije stejne jako hundrtka. (pro ***y - podvozek, ne kastle 😄


Technicak motor sice huntuje, ale jestli s Trabosem najedes jeste 40 nebo 45tis. je v podstate jedno. Stejne driv upadne kolo 😄. Navic technicak je bezolovnaty. 😃)


Kvuli tem par W a T. Nema cenu se rozcilovat. A ty stary kramy brzo taky odpadnou samy.


P.s.: Jestli to nekdo nepochopil, tak WARTBURGY A TRABANTI SE KUPUJI KVULI TOMU, ZE JEZDI NA LEVNY TECHNICKY BENZIN. Pokud si ho nekdo koupi z jineho duvodu, tak je to VUL. 😄
Souhlasim,ze by se melo platit povinny ruceni podle smradu!Trabant a Wartas by potom meli platit

asi 10000 a to by kazdyho vodradilo,Cus!
loginovi:v čem je rozdíl jestli smrdí vyběhaná škodovka se spotřebou oleje 1l/100 nebo dvoutakt,kterej leje 1l oleje na 50 l benzínu tj.800km? a k té shnilosti.Poslední stovky vyšly z fabriky někdy v sedmdesátém pátém,poslední trabuchy v devadesátém,tak které budou asi víc shnilé?Máš pravdu,že proti blbosti není argument-proti tvé blbosti.Mimochodem o nějakém zakazování neuvažují ani v Německu.To jen zas přechytralí čížci chtěj být chtřejší než svět.
To sis asi dělal legraci, ne ? Nevim jestli je u vás doma běžná spotřeba 1L/100 km, ale většině slušnejch rodin, když spotřeba přeleze 0,1l/100 km, tak si to daj dohromady. A taky nevim, proč tu pořád někdo argumentuje stavem vozidla. U toho hnusu bakelitovýho je totiž na rozdíl od Škodovek ten smrad předem plánovanej. A v Německu tráboše sice nezakázali, ale musej plnit emisní limity jako normální AUTA. Když je neplněj, tak PLATĚJ !!!!!!. Proto si tam dávaj motory za starýho Pola. Ale jestli mi nevěříš, tak si vem ten smradlavej vehikl a zajeď si do Reichu.
To je prave ta blbost - v cem je rozdlil... Nevedomec (hlupak 😄, nerikam, ze jsi to Ty, myslim to obecne, tak se vsichni hned neurazejte 😄, totiz rekne v jedne vete tolik hlouposti, ze se v podstate neda reagovat. Stejne treba, jako se prumernemu osmiletemu diteti tezko vysvetli latka z fyziky pro vysokou skolu.


Ve skole se dost casto uci kraviny - proto, aby to deti lepe pochopily. Skutecnost je jina, ale k tomu napr. kouri.


Nejdriv pro male deti - cim vic auto kouri, tim je to pro zviratka skodlivejsi. 😄


Ted pro ostatni - kour z oleje se muze ve svoji podstate inhalovat dle libosti. 😃) (to je vtip 😄 Problem je v tzv. nespalenych uhlovodicich (HC). Smes se pri vyplachovani dvoudobeho motoru odparuje (primo v motoru, ve vyfuku) a to je prave ten namodraly kour. (ze skodovky jde sedy) A HC jsou prave nejvice "rakovinotvorne".


Jestli to nekdo prezene s olejem, tak v podstate o nic nejde. Prave naopak, kdyz da nekdo min oleje a ma to dobre serizene, tak mu ani technicak skoro nekouri, ale diky nizkemu OC TB se spatne spaluje a HC jsou vyssi.


Mimochodem, kour s mnozstvim oleje (1😁0 nebo 1:50 - ne 1:20 nebo 1:70 😄 ani tak moc nesouvisi. A s mnozstvim rakovinotvornych latek v ovzdusi taky ne.


P.s.: HC se u dvoutaktu s pochopitelnych duvodu nemeri. A motorky na emise nechodi vubec. S W a T je to jenom takova komedie na CO - staci dat 1:60 a seridit predstih, pripadne new filtr. (vlastne ani to ne). 😃)
To Login - samozřejmě v tomhle máš pravdu, ale já to beru čistě z hlediska řidiče, kterej s rozechvělým chřípím a krví podlitejma očima jede třeba po Liberecký dálnici (práce na silnici - jeden pruh - 80 km/h) a před ním sípe tráboš naloženej řípou a rozvášněně si šněruje silnici (někdy to vytáhne i na 80 !). V tom případě bejvaj takový argumenty poněkud chabý....

Jo, včera jsem měl zase dobrej den - viděl jsem další mršinu tráboše ve škarpě !!!
Jasne! 😃)


Kdyz se treba do W naleje drobet 😄 nafty, tak je to kour jako blazen, ale smrad vyrazne mensi.


Nejvetsi chutovka je ale ctyrtakt, co zere olej a technicak uz namichany s olejem. 😃) W na naftu je sice stejny, ale nejede. 😄


Neni od veci taky redidlo + nafta. Pripadne nafta do vyfuku, jako u tanku. 😃)


P.s.: Ctyrtakt (zejmena na Normal) se da sestelovat na technicak. Smrad je to taky excelentni. 😃)
Jo, to je přesně vono. Akorát mám dojem, že na to jezděj všichni. To je smrad, že by si jeden chlapsky vodpliv dva a půl litru. Rozdíl mezi AUTEM a dvoutaktem, je asi jako mezi tím, jestli člověk kouří Marlborku a nebo nehty v gumový hadičce. Když za takovym T nebo W jedu, tak mám pocit, že si to palivo ty lidi rafinujou sami doma na sporáku.
Ale ma to jedno plus. Kdyz se v zacpe spravne natoci vitr, tak to plynuje majitele! 😃) Navic je motor vpredu a netesnostma v potrubi to jde i dovnitr.


Nejvic to vlastne plynuje samotneho ridice. Treba pri parkovani. Teda pokud nejezdi jenom mezimesto. 😄
Začínáš bejt chlape nějakej podezřelej !!! Nejezdíš ty náhodou taky klikaticí ? Doufám, že ne. Představ si, že jsou tu i takový, který jsou schopný tvrdit, že jsou to dobrý auta. Já jsem si jednou užil s Trabantem moc hezkej den. To jsem si s klukama sehnali do brokovnice brenecky a rozříleli jsme u kámoše na dvoře jednu klikatici. Asi mi to zůstalo nebo co.....
Original Brenekke? To je skoda, ne? 😄


Na druhou stranu je ale pravda, ze W jede (akcelerace) lip nez treba kilo. A do kufru se opravdu vejde 200 ltr. sud. 😄


U Trabantu je jeste dobry, ze pri celnim narazu haupna od motoru ufikne ridici hlavu. 😃)


P.s.: Byla by docela * udelat s Trabosema rodeo - alespon by jich ublilo! 😄
Smrt tem bakelitovejm svinim a jejich majitelum!!!!CAGO
Kdyz tady pises,ze to neni skodlivy(emise Trabuk),tak si vyved vejfuk do kabiny toho bakelitaku a muzes bejt katalyzator,na venec ti dam 100kc!!
Sice jsem nepsal, ze emise z jakehokoliv auta nejsou skodlive, ale to nevadi. 100 kc mi klidne dat muzes. 😃) (to bude tak maximalne na vetvicku s napisem)


P.s.: Lady jezdi na technicak jeste lip nez kila. 😄
Tak se mi pánové zdá, že tomu šedýmu východoněmeckýmu moru nějak došly argumenty. Včera jsem měl dobrej den : Viděl jsem jednoho tráboše ve škarbě. Podle těch trsátek na silnici šel tak dvakrát panna - orel. Ne, že bych to těm lidem přál, ale když vidím nějakou mršinu dvoutaktu, tak mě polije takovej ten hřejivej pocit blaha.....
Vydeliste nekdo co se stane s Trabikem pri barierove skouzce ?
Ridici tyc provrta ridici hrudnik.
To by bylo zajímavé udělat testy starších aut. Jenomže to je tak drahé, že se na to asi každý vykašle. Zajímalo by mě, jak by na tom byla taková Š120, žigulík, atp.
No to je opravu smula, skoda, ze se crasch testy delaji az ted. Myslim, ze by opravdu hodne lidi odradily od koupe stareho auta. Jo, jo.


A ta vysoka cena testu. No to je uplna hruza. Vzdyt takove auto stoji i nekolik tisic!!!


Je ale pravda, ze jinak vyjde test na novem aute a jinak na shnilem, bouranem atd.
Myslíš, že to není drahé ? Ta figurína s různejma čidlama je někdy dražší než to auto a na pár set tisíc vyjde určitě.
Kamo ta figurina stoji nieco okolo 3 000 000 kč.Citas spravne tzch nul je tam presne sest.
trabos je super
Sem si tak vzpoměl.... Asi tak rok před revolucí byla v televizi bouračka. Chlap usnul a na nedokončený stavbě dálničního mostu, to prej v kile (?) narval čelně do betonový zdi. To s tou rychlostí bylo asi takový lobby pro Honeckera (v tý době ještě nebyl tak dokonalej tunnig, páč bakelit a technickej benzín bylo nedostatkový zboží). Kdyby neřekli co to bylo, tak by jeden řekl, že je to společná skládka kafilerie a Dehtochemy. No prostě boží pohled......
Trabos je skvely auto pro agenty. Kdyz po nich nekdo jde, zahrabou ho a zmizej.
To je blbost. Vždyť podle smradu by ho mohli sledovat i s družice. Na druhou stranu je zase fakt, že se asi blbě hledá radarem (pokud vim tak pryskyřice se nezobrazuje). V Tráboši by mohli agenta honit i policajti na kolech. Jo, a zkus si třeba zahrabat Tráboše na náměstí - to by šlo asi ztuha.....
Agenti sou inteligentni, tak ho zaparkuje za nejblizsi pomnik, nebo psi lejno, a je po problemech.
Stejně kdo jezdí Trábošem, tak je buzna smradlavá a óbrsocka k tomu. To už u mě stojej vejš lidi co jezděj na černo vlakem nebo stopem....
Ja to rikam porad - lepsi, nez mit Trabanta, je nemit ani ridicak a blbe kecat, ze jo...


P.s.: Mluvil tu nekdo o me? 😄
Mrtvej Trabant, dobrej Trabant !
Jestli delas pro FBI nebo KGB nebo neco podobnyho, tak asi jo.
To môžeš byt jedine ty, ty * smradlavý !!!!
TRABANT JE SUPER AUTO !
jo a ty jsi uplnej ***.

Smradlava silne nebezpecna blbost na 4 kolech. Rikat tomu super auto muze jenom skutecnej ***.

Letos jsem na dovolenej videl pekne detske bugginy - byly rozhodne modernejsi koncepce nez ten *** smradlavej trabant. (zbabela kazda vlada, ktera toto nedokaze zakazat provozovat).

Nikdo by nemel mit pravo legalne a beztrestne travit ostatni lidi - neni tu totiz sam, zije tu s ostatnima a tito se nechteji poblit, kdykoliv on projede kolem.
panasonic: Ty truhlíku moralistickej, už zase začínáš? Píšu, že příští rok majitel dělá tohle vozítko s běžným čtyřtaktním motorem, včetně katalyzátoru. Místo abys uznal, že je v tom kus poctivý a ve finále dobře vypadající práce, zas jen plácáš o kravinách, který nám jsou stejně všem jasný.
NERIKEJ MI BRACHO!

ja jen reagoval na strohy prispevek "TRABANT JE SUPER AUTO !" trabant se ctyrtaktem je sice zajimavy hec a mozna podivna zaliba nebo nostalgie po jeste podivnejsich casech, ale "auto" s toho nikdy nebude, vzdycky to bude jen "hacaperk" at to bude mit motor jakejkoliv, alespon to vsak nebude smrdet.
panasonic: Jseš prostě hysterka a už několikrát jsi to tu prokázal. Tentokrát máš zřejmě zase menzes.
tet si mne pobavil.... od tebe to sedi
panasonic: ?????????????? ...!
Hele tak to by tam mohl dát světla z Cadillacu ne ? Na trabanta by to bylo cool...

[odkaz]
nase-auta/coupedeville1990/zadobok01.j…
Čístě teoreticky bych je byl schopen jetý ale v dobrým stavu sehnat. Cena cca 5.000 kč plus mínus záleží na výši poštovného.
Vite proc maji nekteri Trabanti vahrivane zadni sklo?...................................… Aby vas pri tlaceni nezably ruce 😃)
to: Rapidak. Ten vtip je starý jak svět. Je původem z Anglie a odjakživa patřil škodovkám!!!
ve Zlaté Koruně

[odkaz]
rbaron: Furt je to stary smradlavy dvoutakt...

Sice hezky udelany, v dobrem stavu, ale ty emise...
BoB_: Majitel příští rok plánuje vestavbu tohoto skvostíku na plošinu Trabantu 1991 s použitím Motoru VW Polo 1.3 a 5st. převodovky.
rbaron: Tak pak uz je to spravny "blazen" 😄 Nechtel

by tam rovnou dat nejaky tubo motor 😜