To asi nepude. Nubira je jen 1.6 16v a nebo 2.0 16v. Projed se a uvidis. Za tu cenu to neni spatna koupe. Zvlast business edition je v plne vybave s dvoulitrem za velice zajimavou cenu
rbaron: Moje řeč. Jsou to dobrá auta, ale jen po dobu záruky nebo do 100 tkm. Pak jdou rychle do kytek. Vím o čem mluvím. Švagr má Nibiru 1,6 po 100 tkm už po nastartování se potkali ventily, odešly kabely ke svíčkám, ložiska kol. Začíná se to po čtyřech letech čím dál víc *. A to jsem mu dobře radil, kup si za stejný prachy novou Octávku. Nechal se zlákat výhodným leasingem. Naštěstí se dá za míň jak poloviční ceny u nás sehnat vše ve skladu Daewoo v Trenčíně.
Kdyby se za stejny prachy dala koupit Oktavka, tak nevaham ani minutu. Podivej se prosimte do ceniku, at vis o cem mluvis. Pri stejne vybave je Octavia minimalne o 120 000 Kc drazsi. Nova Nubira je komplet v elektrice s ABS, klimou a airbagy pod 400 kKc. Za tu cenu nekoupis ani stejne vybavenou Fabii (cca 425 kKc) natoz Octavii.
To píšeš o současném ceníku. Já myslel ten z roku cca 98-99 a Nubiře Sedan 1,6. Sice byla levnější, ale teď by byl rád, kdyby jí za těch 120 tis. prodal narozdíl od Oktávky 1,6, za kterou by dostal dvakrát tolik. A ještě by si ušetřil spoustu starostí. Jinak jízdní vlastni hrůza děs. Kolíbe se to jak kačena. To moje stará sirka sedí líp. A design - žádný taky žádná krasavice. Pokud si Nubiru koupíš a jsi kutil (díly jsou levné), tak proč ne. Ale jezdit s tím po servisech bych ohrál.
Jeste jednou - a p o m a l u - bavime se o novem ceniku (2003) a nove Nubire (2003) - design by Pininfarina, podvozek evropske verze vyladen v UK (verze pro asijske a americke trhy ma tradicni mekci podvozek - vhodny na dlouhe cesty po dalnici, evropska verze ho ma naladen sportovneji). V CR je v prodeji od cervence 2003, proto jsem se ptal, jestli s ni ma uz nekdo zkusenosti. Srovnavat Nubiru 2003 se starou Nubirou, je jako srovnavat Skoda Fabia se Skodou Favorit.
Pokud se nepletu, tak Suzuki Baleno vyráběli pro Evropu v Maďarsku...
PS: Problém Nubiry je v jejím základu - jedná se o nepovedenou kopii ještě nepovedenějšího vozu nejmenované německé značky (dnes ovládané nejmenovaným americkým koncernem) někdy z 1. pol. 70 let!
kup baleno kombi ale ne bouracku. Ja mam taky baleno combi po crashi (ne mym) a nejaky veci tam taky nefungujou . nejaky jsem uvital - nefunkcni ABS (uz me to zachranilo asi o 50 cm), toho za mnou ne (ten udelal dirku do koule). Brzdy jsou bez ABS opravdu bezkonkurencni - suepr citlivy (ne zbrkly) apod. Pak me nefunguje nastavovani svetlometu, (ale je tam rucni). Motor 1,6 (73kW) a spotreba a zivost opravdu dobra - 6,5 l pri cest. rychl. 100-150 (pres noc), v provozu a na dalnici 7l (do ca 190). Vse pri plnem obsazeni auta- 5 lidi + plnej kufr. Na trojku te to opravdu vyveze jak chces.
no nevim, podle me bude asi lepis Suzuki Baleno, zalezi co koupim za kus... jinak ABS je na nekterych autech nepostradatelne, nedovedu si predstavit, jak bych brzdil v krizove situaci treba s Audi A osm