Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
23. 9. 1999 14:29
neregistrovaný "Našrot1"
30. 9. 1999 12:33
neregistrovaný "Paulus"
2. 10. 1999 15:01
neregistrovaný "Našrot1"
6. 10. 1999 14:28
neregistrovaný "Paulus"
13. 10. 1999 00:00
neregistrovaný "Našrot1"
13. 10. 1999 15:01
neregistrovaný "Paulus"
14. 10. 1999 13:02
neregistrovaný "mva"
14. 10. 1999 15:24
neregistrovaný "Našrot1"
14. 10. 1999 23:07
neregistrovaný "Electro"
15. 10. 1999 16:25
neregistrovaný "Paulus"
17. 10. 1999 17:08
neregistrovaný "Našrot1"
19. 10. 1999 15:50
neregistrovaný "Paulus"
15. 10. 1999 22:02
neregistrovaný "Electro"
17. 10. 1999 17:16
neregistrovaný "Našrot1"
18. 10. 1999 19:41
neregistrovaný "hop1"
17. 10. 1999 17:18
neregistrovaný "Našrot1"
18. 10. 1999 07:00
neregistrovaný "mbenek"
18. 10. 1999 22:46
neregistrovaný "Našrot1"
19. 10. 1999 14:48
neregistrovaný "Electro"
19. 10. 1999 19:24
neregistrovaný "hop1"
21. 10. 1999 12:01
neregistrovaný "Electro"
28. 10. 1999 23:37
neregistrovaný "Našrot1"
29. 10. 1999 16:32
neregistrovaný "Paulus"
3. 11. 1999 15:20
neregistrovaný "pablo1"
3. 11. 1999 21:37
neregistrovaný "Našrot1"
12. 11. 1999 16:24
neregistrovaný "Paulus"
12. 11. 1999 23:01
neregistrovaný "Našrot1"
24. 11. 1999 14:15
neregistrovaný "Paulus"
24. 11. 1999 20:07
neregistrovaný "Našrot1"
25. 11. 1999 23:25
27. 11. 1999 16:27
neregistrovaný "Našrot1"
28. 11. 1999 21:40
28. 11. 1999 23:19
neregistrovaný "Našrot1"
29. 11. 1999 13:28
neregistrovaný "hop1"
30. 11. 1999 18:23
neregistrovaný "Našrot1"
6. 12. 1999 00:00
neregistrovaný "hop1"
6. 12. 1999 08:01
6. 12. 1999 20:27
neregistrovaný "Našrot1"
7. 12. 1999 10:31
neregistrovaný "matej11"
8. 12. 1999 10:17
neregistrovaný "pablo1"
8. 12. 1999 16:12
neregistrovaný "matej11"
6. 12. 1999 22:44
neregistrovaný "hop1"
7. 12. 1999 10:17
neregistrovaný "King Of The Road"
7. 12. 1999 10:40
neregistrovaný "matej11"
7. 12. 1999 10:46
neregistrovaný "King Of The Road"
7. 12. 1999 10:47
neregistrovaný "King Of The Road"
7. 12. 1999 12:45
neregistrovaný "matej11"
7. 12. 1999 18:06
neregistrovaný "Našrot1"
8. 12. 1999 09:31
8. 12. 1999 14:21
neregistrovaný "King Of The Road"
8. 12. 1999 16:22
neregistrovaný "matej11"
8. 12. 1999 16:31
neregistrovaný "King Of The Road"
8. 12. 1999 16:48
neregistrovaný "matej11"
8. 12. 1999 16:58
neregistrovaný "King Of The Road"
8. 12. 1999 21:15
3. 12. 1999 17:02
neregistrovaný "Electro"
1. 12. 1999 12:30
neregistrovaný "pablo1"
1. 12. 1999 21:35
neregistrovaný "Našrot1"
3. 12. 1999 08:01
neregistrovaný "pablo1"
3. 12. 1999 08:38
3. 12. 1999 10:20
neregistrovaný "Našrot1"
6. 12. 1999 09:42
neregistrovaný "pablo1"
7. 12. 1999 10:08
neregistrovaný "matej11"
7. 12. 1999 18:11
neregistrovaný "Našrot1"
8. 12. 1999 08:20
neregistrovaný "matej11"
9. 12. 1999 08:20
neregistrovaný "pablo1"
10. 12. 1999 13:56
neregistrovaný "Našrot1"
10. 12. 1999 20:04
neregistrovaný "Našrot1"
13. 12. 1999 13:36
13. 12. 1999 21:10
neregistrovaný "Našrot1"
14. 12. 1999 13:21
14. 12. 1999 17:40
neregistrovaný "Našrot1"
15. 12. 1999 08:40
15. 12. 1999 22:47
neregistrovaný "Našrot1"
16. 12. 1999 12:44
16. 12. 1999 14:14
neregistrovaný "pablo1"
17. 12. 1999 21:11
17. 12. 1999 22:37
neregistrovaný "Electro"
18. 12. 1999 07:39
18. 12. 1999 11:47
19. 12. 1999 22:13
neregistrovaný "Našrot1"
26. 12. 1999 22:45
neregistrovaný "Electro"
26. 12. 1999 22:52
neregistrovaný "Electro"
27. 12. 1999 10:45
27. 12. 1999 23:04
neregistrovaný "Willi"
28. 12. 1999 21:23
28. 12. 1999 22:52
neregistrovaný "Willi"
29. 12. 1999 01:51
neregistrovaný "Willi"
30. 12. 1999 23:27
30. 12. 1999 23:45
5. 1. 2000 16:39
neregistrovaný "cokes"
14. 1. 2000 13:34
neregistrovaný "pablo1"
19. 1. 2000 08:37
neregistrovaný "pablo1"
19. 1. 2000 10:28
26. 1. 2000 10:44
neregistrovaný "pablo1"
26. 1. 2000 14:07
28. 1. 2000 09:45
28. 1. 2000 10:58
neregistrovaný "pablo1"
26. 1. 2000 17:05
neregistrovaný "Electro"
28. 1. 2000 11:04
neregistrovaný "pablo1"
28. 1. 2000 11:16
neregistrovaný "pablo1"
28. 1. 2000 16:46
neregistrovaný "Electro"
7. 2. 2000 12:21
neregistrovaný "pablo1"
8. 2. 2000 10:04
12. 2. 2000 19:49
neregistrovaný "Willi"
12. 2. 2000 19:58
neregistrovaný "Willi"
13. 3. 2000 19:31
neregistrovaný "austin"
17. 2. 2000 13:05
neregistrovaný "pablo1"
2. 3. 2000 08:25
neregistrovaný "pablo1"
7. 3. 2000 09:22
neregistrovaný "Paulus"
16. 3. 2000 14:09
neregistrovaný "ferko11"
23. 3. 2000 08:11
neregistrovaný "pablo1"
24. 3. 2000 11:15
neregistrovaný "ferko11"
27. 3. 2000 12:12
neregistrovaný "pablo1"
29. 3. 2000 11:43
neregistrovaný "ferko11"
30. 3. 2000 09:39
neregistrovaný "pablo1"
19. 3. 2000 22:47
neregistrovaný "Electro"
23. 3. 2000 09:11
neregistrovaný "Barrichello1"
21. 4. 2000 14:00
neregistrovaný "ferko11"
26. 4. 2000 10:40
neregistrovaný "pablo1"
3. 5. 2000 17:14
neregistrovaný "Našrot1"
23. 9. 1999 14:29
O jakou výzvu jde?
Jaká je to výzva pro corolláky? Taky jednou jezdim, a jsem na ní hrdej. Je to 1.6 elektrická stříkačka r.v. 1992, ale předchozí model. 115HP a šlape fakt pěkně, i když už má 200000.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Paulus"
30. 9. 1999 12:33
to: Nasrot
Tak to si ma fakt potesil. Ja mam 96-tku 5-dver.hatch, 1,4 16V. Zatial som maximalne spokojny, co sa tyka vykonu - spotreby, jazdnych vlastnosti - sedi (siel som s nou v zime pocas kalamity po totalnom lade a bez kolizie), a pod.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Našrot1"
2. 10. 1999 15:01
Re: to: Paulus
No v zimě, před už delší dobou se stalo, že při odbočování do úzké uličky asi ve 30 tam byl led a sklouzlo to a vrazilo se kolem do obrubníku. Výsledkem byla mírně hnutá geometrie. Za tejden potom se stalo to samý strejdovi s fafíkem v podstatě za stejný situace a přerazil poloosu.
neregistrovaný "Paulus"
6. 10. 1999 14:28
to: Nasrot - kolizie
Dalsia skusenost. Opat zima. Zaparkoval som v chatarskej lokalite na prijazdovej ceste (so slusnym sklonom)predom dole. Boli sme tam s detmi na prazdninach. Vsade kopa snehu, snazil som sa to postavit co najviac bokom, aby som nezavadzal susedom. Na druhy den prisiel chlapik, ze cija je ta cervena toyota. Ja na to - moja. Ze nech pridem, lebo, ze mi zbehla z kopca. Dostal som zavrat - mal som ju 2 mesiace! Ked som prisiel na miesto cinu videl auto zakliesnene do plota z latiek. Otvorim auto a doslo mi - ako ma zaseklo v zaveji nezatiahol som brzdu ani kvalt. Auto som vycuval a na prekvapenie som zistil nasl. skodu: asi 1mm zatlaceny reflektor dovnutra, trochu ohnuty cip plechu pri refl. a rozbitu ziarovku pred.blinkera. Pokriveny naraznik sa sam po case narovnal, akoby sa nic nestalo. Proste skoda za 30 korun. Na plote vycislili skodu za 4 tis. (polamane latky, pokriveny jokel a pod.)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Našrot1"
13. 10. 1999 00:00
Re: to: Nasrot - kolizie
Tak když už jsme u těch bouraček, tak tedy taková lahůdka. Nejdřív na úvod - ta Corolla je americká. Je to delší dobu a jela s tím matinka v Praze po magistrále a nějakej maník s Astrou kombi to před ní prudce zašláp a matinka sái toho nějak moc nevšimla či co a asi v 45 to do něj našila. U astry nešly otevřít přední dveře a na corolle byl jen odloupnutý nárazník od blatníku (ten plast) a vlezlo to asi 1 cm do deformační zóny nárazníku (takový kolenice po stranách auta za blatníkem) - oprava asi za 2000.

P.S. Myslíš, že jsme tu jen dva, co jezděj Corollou?
neregistrovaný "Paulus"
13. 10. 1999 15:01
Re: to: Nasrot - kolizie
Tak fakt neviem, ci sa ostatni hanbia, alebo nevedia o MC, alebo su lenivi pisat svoje skusenosti a pod. V Toyoota Clube to vyzera akoby existovali len cellicy a yarisy. Ludia spamatajte sa! Lebo to tu zakape.

Inac, nedaleko kde byvam parkuje jedna 5D HB strieborna s nadhernymi elektronami a gumami 195. Myslim, ze to ma na 15" diskoch. Vyzera to fakt perfektne, len by ma zujimalo, aky to ma vplyv na spotrebu/vykon (bude to asi ten isty motor co mam ja 1,4 16V 55kW). Jazdne vlastnosti - co sa tyka stability - urcite budu lepsie. Tiez rozmyslam perspektivne nad liat.diskami a sirsimi gumami, ale nie som este rozhodnuty ake rozmery. Porad ked vies.
neregistrovaný "mva"
14. 10. 1999 13:02
Třetí do karet...
Ahoj Corroláci !

Jsem tu sice nová, ale Corollou jezdím už třetí rok. Není nejnovější, ale je to prima vozítko na krátko i na dlouho. Šestnáctistovka na litých kolech, gumy 195x50/14, barva čerostříbrná metalíza... Jsem s ní maximálně spokojená, má najeto přes 120000, ale nebyl s ní sebemenší problém.

Takže jsou i lidi, co vlastní tohle prima auto.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Našrot1"
14. 10. 1999 15:24
to: Paulus
Na tvojí bych viděl asi takové ty "drátěné", ne zrovna nějak moc rozvětvené, asi taky 15" na 195 nebo možná spíš 205. Já si na ní chci dát šestipaprskový (co mají jeden paprsek ze dvou) 15" na 205 gumy.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Electro"
14. 10. 1999 23:07
Ja taky ...
se tedy hlasim :-)) Mam 1.6 GTI Twincam 16v, 112koni, 3D kupatko z roku 86 (ale s dlouhou zadi, jezdi jich tu strasne malo). Ma jeste klasickej nahon dozadu, coz je super. Na to jak je stary, je to krasne zdravy auto, a zatracene silny :-). Nedavno v Toyote zmerili kompresni pomery 9, 8, 7, 8 ... skoro jako novy :-} - ale najeto 200tis. Celkove - naprosta spokojenost. Jen ted nemuzu sehnat takovou prkotinu jako jsou sterace - nekupoval jste je nekdo? (nemluvim o tech hroznejch nahradnich gumickach od pumpy ...)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Paulus"
15. 10. 1999 16:25
Elektrony
Takze styria... No furt lepsie ako dvaja (vsak Nasrot). Este k tym elektronom. Zmienil som sa aj o vplyve na jazdne vlastnosti. Mate o tom nejake vedomosti, resp. skusenosti? Ide o zmenu dymamiky, spotreby a pod. Ako a v akej miere na to vplyvaju sirsie pneu. Teraz tam mam od vyroby 165/70 R14. Vdaka za rady.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Našrot1"
17. 10. 1999 17:08
Re: Elektrony
Když dáš ty gumy širší, tak by mělo auto líp seďet, ovšem nevýhoda je, že to bude o něco málo víc žrát, ale zase strašnej rozdíl v tom být nemůže.
neregistrovaný "Paulus"
19. 10. 1999 15:50
Re: Elektrony
Vdaka Nasrot. Skusim sa spytat aj toho chlapika, co vlastni tie nadherne 195-ky na striebornom hatchbacku ako sa mu sprava auto.
neregistrovaný "Electro"
15. 10. 1999 22:02
C z US
Mimochodem, k te corolle privezene z ameriky - zatimco v Evrope je norma, ze naraznik musi vydrzet do 5 km/h, v americe je to vic, snad 10 nebo 15, proto tam auta maji vetsi narazniky ... a takyy proto toho pri celnim narazu auto vic vydrzi (musi byt samozrejme silnejsi nosniky narazniku atd ...)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Našrot1"
17. 10. 1999 17:16
Re: C z US
To je pravda. Má to za tou gumou nárazníku kolejnici jak z Transibiřský magistrály :-))).

K těm stěračům: já jsem na svý chtěl taky jiný, protože ty staré gumičky už mastili sklo, tak jsem koupil u pumpy ty univerzální, "nacvakávací" - evropský standard. Jenže doma jsem zjistil, že já je mám na autě přinejtovaný, takže jsem je vrátil. Nakonec jsem musel koupit samotný gumičky, ale sehnal jsem v podstatě originál - u Aralu jsou na žlutém papíře a mají už na sobě takovou kolejničku na zasunutí (jako tam je, ale plastiková), která do těch stěračů ale nepasuje, takže se musí sundat, a pak je to v pohodě a nemusí se nic odřezávat, jako u těch obyčejných gumiček.
neregistrovaný "hop1"
18. 10. 1999 19:41
Re: C z US
Ty z Arallu s umelou hmotou my vydrzely presne pul roku. Ted jsem koupil v jednom ksefte dalsi, pry original BOSCH, byly bez obalu, tak nevim. Zatim fungujou perfektne. Mimochodem ty stary co jsem sundaval byly z roku 1989 a jeste jakz-takz fungovaly.
neregistrovaný "Našrot1"
17. 10. 1999 17:18
Všeobecně
Je perfektní, že počet Corolláků stoupá, tak až nás bude aspoň dvacet, tak bysme měli udělat nějaký autoslet, jako dělají vlastníci silnejch aut nebo broukaři, offrouďáci atd.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mbenek"
18. 10. 1999 07:00
Jsou náhradní díly na TOYOTU fakt tak drahé?
Zdravím. Od známých co maj TOYOTU jsem se dozvěděl, že ND na ní jsou tak drahé, jako by byly ze zlata. Chtěl jsem si koupit Corrolu (1994), ale tohle mě dost odradilo. Je to fakt tak drahé (ve srovnání s evropskými auty)? Dík za odpověď.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Našrot1"
18. 10. 1999 22:46
Re: Jsou náhradní díly na TOYOTU fakt tak drahé?
Narozdíl od evropských aut nebudeš žádný náhradní díly (zvlášť na Corollu) potřebovat (až na vyjímky z bouraček. Horší je to u těch Toyot, co se dělaj v Anglii, tam to nějak trochu flákaj, ale co se na tom pokazí se pokazí v záruce - tedy je to zadara (úplně, což může být proti mnohým ostatním výhodné) - a co se v záruce nepokazí, tak vydrží až do té doby, než se časem unaví (tedy asi když to auto budeš hodně ničit, ale minimum tak 250 - 300 000 km), nebo než to auto zrušíš. Čet jsem nějaké americké testy Vanů od Toyoty - nejlepší najel cca 2 000 000 km bez jediné opravy.
neregistrovaný "Electro"
19. 10. 1999 14:48
"gumicky"
Hope, kde jsi to kupoval?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "hop1"
19. 10. 1999 19:24
Re: "gumicky"
V Koline u Kysylky. Mam je teprve 14 dni, tak zatim nevim co vydrzej. Jestli je mermomoci chces, tak napis, ja ti je tam koupim a v Praze ti je predam. Jedna stoji tusim 50,- Kc.
neregistrovaný "Electro"
21. 10. 1999 12:01
gumicky
HOPe, jestli nejsou na plastikovy liste, tak budu rad, kdyz mi nekdy cestou do Prahy vezmes (do Kolina moc casto nejezdim ... :-)). Urcite se mi ozvi do emailu ... electro@post.cz. Diky,

Petr
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Našrot1"
28. 10. 1999 23:37
to: Paulus
Tak jak to vypadá s těma elektronama?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Paulus"
29. 10. 1999 16:32
Re: to: Paulus
Chlapika som zatial nestretol.Kolega mi vravel k tej spotrebe, ze na Civiku 1,5 VTEC on menil podobne. Presiel zo 175/ R14 na 195/50 R15. Spotreba sla hore zhruba o 1/2litra. Inac uz som videl dalsiu s 15" 195/50. Vyzera to super.

Problem je len jeden - prachy. Navyse som sa rozpraval s kolegom a prisli sme spolu k zaveru, ze zatial menit nebudem. Musim posplacat dlhy za auto a teraz tam mam celorocne Micheliny (tie co sa davaju od vyroby). Navyse, v zime toho tolko nenajazdim, aby som menil na zimu zimne pneu. Chcel som urobit tak, ze na plechove disky dat zimne a na leto kupit elektrony s letnym vzorom. Na 90% som sa rozhodol ist na tie 15-ky.
neregistrovaný "pablo1"
3. 11. 1999 15:20
Čauves corroláci.
První věc-corrola nebo corolla?

Jsem čerstvý majitel combi z 91,,1,3 12v

a tak se zatím seznamuju.Jedinou mojí investicí

budou gumy(175/70 R13) a časem i výfuk.

Ten původní nahnal 100 000 a pomalu myslí na

důchod.Máte někdo tip na nový za slušnou cenu?Stejně asi časem spíchnu nerez.( Znám

pár šikulů)

Jinak jenom spokojenost,odvezu v tom náklaďáku s nad všechno včetně svojí svatby

Dost drsný testování co?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Našrot1"
3. 11. 1999 21:37
To: pablo
První věc: Corolla. Druhá: výfuk: já mám na svý (r. 92) najeto 200 000 a měním přední koleno teprve teď (je v tom ohybu bohužel ďoura jak vrata), pravda zadek je už 10 000 km novej, ale vim, že se daj sehnat neoriginál - někdo mi myslim nabízel zadek asi za 3 litry v Autodružstvu Praha (myslim na Průběžný že to je) - dělaj tam "fauvé grupu" a toyoty, tak se zkus zeptat tam. Jinak kaťák (ty kdyžtak dělá firma Unifit univerzální a stojej v Čechách kolem 5000; originál 20000) ti budou určitě vnucovat taky, ale ten mám ještě originál a projetej jednou naftou a je v pohodě. Akorát přední kus, kde je lambda sonda bych radši koupil origoš (taky kupuju Toyota genuine), protože nevim, jak můžou bejt ty neoriginál zprzněný. A ještě: ten vejfuk je přeci nerez, akorát stárnutím a neustálým prudkým schlazováním v dešti se vypálí.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Paulus"
12. 11. 1999 16:24
Chciiipa to tu...
... takze rychlo nieco pisem. Zda sa, diskusia sa presunula do hlvnej rubriky toyota clubu. Napisem aspon prispevok k Yarisu. Aj ked to je Toyota, nemozem si pomoct, ale nepaci sa mi. Neviem, co je to za moda - vysoke, kratke auta. Hruza! Priserny je aj interier - ten display v strede!

Inac su to len moje subjetkivne dojmy. Ale nikdy by som si take auto nekupil.

U nas na slovensku ale auta vysli priserne hore za posledny polrok. (astra classic z 320 na 370 tis.) Takze som rad, ze som minuly rok vymakol 2rocnu Corollu za 290tis (13tis km).

Majte sa vsetci Corollaci.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Našrot1"
12. 11. 1999 23:01
Re: Chciiipa to tu...
Je nás prostě jen malej prd... Ale k tomu Yardovi - mě se líbi zvenku, zevnitř to nejni špatný, ale fakt nevim, co poslední dobou většina designerů vidí na tom displeji uprostřed. Jinak se mi hlavně líbí ten motor - výborný vlastnosti a výkon.
neregistrovaný "Paulus"
24. 11. 1999 14:15
A mame to tu...
... Yaris je autom roka. A ti ostatni - Multipla, Zafira... Mame sa naco tesit. Byt tak automobilovym konstrukterom, viem kam sa uberat... - vzor stara anglia - poschodove autobusy. Vidim, ze keby som chcel menit auto, tak asi uz len jazdene starsie modely. Nove budu minimalne vyska 1,6 m, sirka detto a dlzka tak max 4.0 m. Precitajte si v magazine o ankete. Okrem placu nad "len" 4.miestom Fabie je tam aj sympaticky nazor na stabilitu tychto malych autobusov...

Takze len tak dalej...

Este si tu svoju Corollku nejaky cas predsa len ponecham. Pokial sa bude dat, a bude sluzit. Ma vysku sice len 1380 mm pri sirke 1685 mm, ale stabilitu som si uz stihol preverit. Je super aj bez esp, a kadejakych inych nezmyslov...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Našrot1"
24. 11. 1999 20:07
Re: A mame to tu...
já jí ještě nepřevrátil :o)))
Avatar - petous
25. 11. 1999 23:25
Corrola
Sháním Corrolu 1.6 3dvéřáka z cca roku 1995. Nemáte někdo ponětí odkud sehnat a jaká je přiměřená cena ?
Rozbalit vlákno
27
neregistrovaný "Našrot1"
27. 11. 1999 16:27
Re: to: petous
Člověče, mám ti takovej pocit, že k nám se třídvéřový 1,6 nikdy nedováželi, takže to budeš mít asi složitý. Jediný bys moh sehnat takový, co si někdo dovez sám (nebo nechal dovézt). Vim ,že je dováželi do Švýcar, ale do Čech myslim že ne. Byly to vždycky jen 1,4. Takže hodně štěstí při hledání.
Avatar - petous
28. 11. 1999 21:40
Re: to: petous
To je fakt. Dealer mi to taky tvrdil. Samozřejmě jsem myslel nějakou dotaženou, jedno odkud, ale ze švajcu by to bylo optimální.
neregistrovaný "Našrot1"
28. 11. 1999 23:19
Re: to: petous
já bych možná nehledal auto, ale hledal nějakýho člověka, co se živí tim, že sem dováží jetý káry a k nám se dovážej hlavně ze švajcu, i když jsou tam dost drahý (teda nový auta, se starejma nevim)
neregistrovaný "hop1"
29. 11. 1999 13:28
Re: to: petous
Pozdě. Nebyl by problém ji dovézt, to umíme, ale uľ ji nestihneme přihlásit. Neb policajti na to uľ serou a po 1.lednu se bude moct přihlásit auto od 1.1.1996. A bůh ví co s tím bude za daląí pakárny. Zkrátka legislativa tu není od toho aby nám pomáhale lépe ľít, ale od toho, aby nám neustále házela klacky pod nohy.
neregistrovaný "Našrot1"
30. 11. 1999 18:23
Re: to: petous
a když by podal žádost s letošním datem, tak by mu jí měli přihlásit, i když bude starší ne? Ten zákon nebo co začne platit až v lednua řek bych, že se to asi vztahuje k datu podání žádosti a ne k datu "vyhovění"?
neregistrovaný "hop1"
6. 12. 1999 00:00
Re: to: petous
No to je právě ten průser, ľe není nikde dáno, ľe kdo zahájil přihláąení letos tak to můľe dokončit v lednu. No a poliąi to maj na salámu, takľe nigdo kdo nemá dost dobrý známý ti neslíbí ľe to přihlásí.
6. 12. 1999 08:01
Re: Corolla
Mám Corollu 1.3 12V motor 2E rok výroby 1989 a mám tento problém:


Když je motor studený a rozjedu se, tak je vše OK, ale jakmile někde zastavím (např. na červenou), tak mi začnou prudce klesat otáčky až ten motor začne dělat velké rány, jako kdyby běžel jen na tři válce a vypadá to že každou chvíli chcípne. Raději motor vypnu (pokud někde stojím a čekám na někoho) nebo sešlápnu plyn a držím ho tak v otáčkách. Ale pak když se po tomto problému rozjedu, tak to začne při akceleraci (i při mírné) velmi cukat a čekám kdy mi to zdechne a tak to cuká na jakýkoliv rychlostní stupeň dokud se motor nezahřeje. Tento problém se mi stal během týdne 2x. Přitom na motoru je téměř GO:


nové zapalovací kabely, nové svíčky NGK, všechny náplně a oleje (polosyntetický Shell), všechny filtry, nové palivové čerpadlo (tekl mi do oleje benzín), všechna těsnění jsou nová (tekl mi z motoru olej), nová lambda sonda, nová baterka.


Nevíte čím to je ? Protože začínám silně pochybovat o spolehlivosti Toyoty. Vždyť auto mám cca 6 týdnů (z toho 3 týdny v servisu Toyota) a už mě tyto opravy stáli přes 25.000,- a pořád se tam něco sere. Díky.
neregistrovaný "Našrot1"
6. 12. 1999 20:27
Re: Corolla
No čoveče to bude nejspíš ucpanej kaťák (jestli už nebyl měněnej) nebo nějakej jinej * na vejfucku. A asi bych řek i stoprocentně. Já mám třeba ve vejfucku (ještě pořád, ale jen do téhle soboty) asi 10 cm díru a když jedu se studeným motorem (ono i se zahřátym, ale to to dělá míň) na jedničku nebo dvojku, tak to strašně cuká a nedá se jet bez plynu a je to tim vejfuckem. Takže tě čeká asi výměna kaťáku. Dal bych tam ale "univerzál", protože origoš stojí 20táců, kdežto ten neorigoš cca 5, což je podstatnej rozdíl. Pravda teda je, že ten neorigoš asi míň vydrží, ale to nevím jistě (ještě jsem ho neměnil). Dělá je Unifit nebo GatKat (nebo tak nějak).
neregistrovaný "matej11"
7. 12. 1999 10:31
Re: Re (Nasrot): Corolla a dira ve vyfuku
Nezlobte se ze se ptam ale muze mi tu nekdo vysvetlit jakym zpusobem ovlivnuje dira ve vyfuku az za prednim kolenem s lambdou praci motoru nebo motormanagementu? Podle me - kdyby tam zadny KAT nebyl a nebyl ani vyfuk za tim kolenem tak by sice rvalo ale muselo by prece tahnout lepe, ne? Uz jsem stejnou vec cetl nejmene ve dvou rubrikach ale nikdo se mi to nepokusil vysvetlit. Diky za odpovedi :-)
neregistrovaný "pablo1"
8. 12. 1999 10:17
Re: Re (Nasrot): Corolla a dira ve vyfuku
Odpovídám spíš matějovi.Pokud bis uříznul vejfuk hnedka za lambda sondou tak tohnedka nemusí vést k vyššímu výkonu.Vejfuky jsou konstruovaný jako celek,takže i sonda je dělaná na provoz v pěetlaku delanýho tlumičem.Pokud ty podmínky změníš,změníš i charakteristiku motoru.U karbeců to má vliv na chování ventilů a to hlavně těch výfukových.Můžou vibrovat nebo nedovírat.
neregistrovaný "matej11"
8. 12. 1999 16:12
Re: Re (Nasrot): Corolla a dira ve vyfuku
Diky Pablo za vysvetleni - to uz chapu. Mel bych jen otazku - podle vasich zkusenosti - jak velkou merou (nejvice) se muze takova blba dira podepsat na vykonu motoru. Nejaka procenta to urcite budou ale zajimalo by me spis: muze to byt i citelnejsi hodnota? Jestli tomu dobre rozumim, tak nejvice se to projevi ve vysokych obratkach, ze?
neregistrovaný "hop1"
6. 12. 1999 22:44
Re: Re (Nasrot): Corolla a dira ve vyfuku
Já bych to tipnul na problém obohacení směsi při studeném startu. Teď z hlavy nevím, jestli máą karburátor nebo monopoint nebo vícebodový vstřikování, ale vzhledem k tomu, ľe máą kat, tak tam určitě bude řídící elektronika, která by mohla napovědět co je v nepořádku. Odhaduju to na čidlo teploty motoru (nemá nic společného s budíkem na palubce, takľe ten můľe ukazovat správně) a nebo pokud je to multiport tak tryska pro studený start. Obojí je relativně levná záleľitost, největąí práci to dá vľdycky najít, ale dá se to.


Odkud jsi? Jestli někde poblíľ Prahy nebo Kolína, tak se ti na to můľem mrknout. Je mi líto, ľe máą s novým autem tolik problémů.
7. 12. 1999 09:50
Re: Re (Nasrot): Corolla a dira ve vyfuku
Pokud to bude katalyzátor, tak to je v háji a mé dluhy budou stoupat :-(


To hop: bohužel jsem z daleka, bydlím na hranicích se Slovenskem a Rakouskem, přesně v rohu ČR. Mám poslední verzi s karburátorem (1989). Včera jsem s ní měl zase problém, tentokrát nechtěla nastartovat. Motor se vůbec nechytal a sešlápnutí plynu bylo bez jakéhokoliv efektu. Při třetím pokusu jsem to podržel cca 7 sec a motor se začal chytat a po sešlápnutí plynu naskočil (naštěstí), tento problém už jsem měl, ale neodjel jsem a v Toyotě mi vyměnili palivové čerpadlo, které protékalo. Asi budu muset zase do servisu, jen doufám, že to není nic vážného a drahého. Díky za rady.
neregistrovaný "King Of The Road"
7. 12. 1999 10:17
Re: Re (Nasrot): Corolla a dira ve vyfuku
Když už tady tohle řešíte - na feldě se mi objevil podobný problém - občas (tak 2x do týdne), se mi při akceleraci (plyn na podlahu)motor zastaví cca na 1000 otáčkách, ozve se temné dunění (ještě o pár oktáv níž, než co dělá filtr) a pak jakoby rány zespodu motoru, temný kovový zvuk, dost děsivý. Řeším to tak, že sundám nohu z plynu a znovu přidám. To už se auto rozjede. Pokud ho nechám trápit, tak si tam chvíli hučí a bouchá a pak vyrazí jako protržené. Hezký turboefekt, ale ne zas tak moc, když stojím na křižovatce a odbočuji vlevo, a rychlostí 3km/h se plazím přes protisměr. Ptám se vás, protože pochybuju, že servis bude vědět co s tím .Je to přeci škodovácký servis. Dík předem. Jo, není to vždy při studeném motoru, spíš tak něco mezi zahřátým a studeným, ve chvíli, kdy začíná ručka teploměru už stoupat nahoru.
neregistrovaný "matej11"
7. 12. 1999 10:40
Re: Re (Nasrot): Corolla a dira ve vyfuku
Jinak se ztotoznuji s nazorem HOPa - sel bych asi po teplotnim cidlu a predvstriky (jestlize po zahrati problemy zmizi) eventuelne tepelne klapce na sani (ma-li ji Corrola). Re King: nema ta Felda nahodou tuning motomanagementu? Pokud ano, trochu zaspekuluji: neni mozne ze ta jednotka po preprogramovani neosetruje dokonale syceni smesi pri akceleraci z nizsich otacek? (podle popisu mi to prijde prechlastane)
neregistrovaný "King Of The Road"
7. 12. 1999 10:46
Re: Re (Nasrot): Corolla a dira ve vyfuku
mateji, má. Taky mě to napadlo, ale ono to dělá jen jednou za občas a to je mi divné.
neregistrovaný "King Of The Road"
7. 12. 1999 10:47
Re: Re (Nasrot): Corolla a dira ve vyfuku
A co způsobuje to dunění? To je to, co mě straší nejvíc.
neregistrovaný "matej11"
7. 12. 1999 12:45
Re: Re (Nasrot): Corolla a dira ve vyfuku
Mel jsem mozna podobne problemy pri jezdeni starym UNEm 1.5i ctrybod vstrik. Tam se to jevilo, ze pri prudkem seslapnuti plynu pri obratkach pod 2500 se to na par vterin asi prechlastalo (motor jen skubal, blbe tahnul a vydaval dunivy zvuk). Stacilo trochu ubrat plyn a pridavat mirneji (nebo podradit) a problem zmizel. Muj dojem z toho byl, ze pri akceleraci na plny plyn v nizkych otackach byla ta smes moc bohata, spatne se spalovala a dostavala se do vyfuku kde potom dohorivala. Tento problem byl u UNA umocnen spatnymi kabely ke svickam (po vymene se vyrazne zlepsily starty zvlaste za vlhka).
neregistrovaný "Našrot1"
7. 12. 1999 18:06
Re: to: Saab
!!!!!! jsem na to asi přišel !!! koukám přímo do manuálu a tu se píše pro motory s karburátorem (je to pravda pro 1600, ale mělo by to bejt stejný): 1) motor se točí, ale nechce nastartovat: a) něco s karburátorem, b) špatná pumpa, c) sajrajt na nebo podělaný komponenty zapalování, d) špatně načasovaný zapalování, e) špatně přidělané nebo špatné svíčky a za 2) motor při stání vynechává: a) chyba v palivovém nebo elektrickém systému, b) špatné dráty ke svíčkám, za c) špatné nebo špatně zamontované svíčky. Takže když si to dáš obojí dohromady, tak ti z toho vyjde, že ti ty idioti v servisu zřejmě blbě namontovaly svíčky, nebo ti tam dali "omylem" starý. PS: čerpal jsem z Haynese pro Corolly od r. 1984 do 1991 pro USA, ovšem motory jsou víceméně stejný. Kdyžtak ti tu stránku můžu oskenovat a poslat mejlem.
8. 12. 1999 09:31
Re: to: Našrot
Díky. Doufám, že to budou jen ty svíčky. Budu se na to muset dneska kouknout. Tu stránku mi pošli na tucekpetr@iol.cz. Dík. Existuje ta literatura i v češtině? Nebo alespoň nějaká jiná podobná ?
neregistrovaný "King Of The Road"
8. 12. 1999 14:21
Re: to: Našrot
Pokud je to "jen" přechlastaný, tak je to OK, ale co chudák katalyzátor?
neregistrovaný "matej11"
8. 12. 1999 16:22
Re: to: Našrot
To King (Re KAT): pokud by ta hypoteza o prechlastani platila a co nato KAT tak uz sis vlastne odpovedel sam - chudak je velmi mirny vyraz. Mozna by tu nekdo fundovanejsi z tuningovych firem mohl vysvetlit jak to vlastne byva s zivotnosti KATu po beznem tuningu (preprogramovani ridici jednotky). Tipnul bych si, ze se vysledky asi budou dost lisit mezi ruznymi firmami...
neregistrovaný "King Of The Road"
8. 12. 1999 16:31
Re: to: Našrot
Máš recht, výkon vyšší, než od výrobce (tunning)se vždy podepíše na emisích .Teď ale abych sháněl emise načerno, co? Kupovat nový kat se mi nechce, ale zase nejsem takový prase, abych jezdil bez něj, to fakt ne, výkon nevýkon.
neregistrovaný "matej11"
8. 12. 1999 16:48
Re: to: Našrot
To prechlastani je jen hypoteza a nemusi byt pravdiva - dost blbe se to zjistuje pri osobnim kontaktu s autem a na dalku to overit urcite nejde. Stejne tak bych pral NASROTovi aby jeho teorie o nevymenenych svickach prectena z knihy platila. Z vlastni zkusenosti ale musim rici, ze spousta moznych zavad v tech chytrych knihach chybi - muze to cloveka dobre nasmerovat ale taky nemusi... A normalni servisaci jsou pekne sv**e - vymeni cloveku soucastku, ktera byla dobra a kaslou na reklamovany problem. Nedavno mi takovi "dobraci" tvrdili napr., ze mam spatne 14 dni stare lozisko v prednim naboji - no nezabili by jste je? Problemove auto chce dobreho znameho co tomu rozumi...
neregistrovaný "King Of The Road"
8. 12. 1999 16:58
Re: to: Našrot
Tak nezbývá, než prubnout servis, no. Ale přesto dík.
8. 12. 1999 21:15
Re: to: Našrot
Bohužel svíčky jsou nové a jsou to NGK :-( Takže problém bude asi jinde. S tím servisem máš pravdu. Když jsem si nechal namontovat lambda sondu, tak jsem jim říkal, že mám asi špatné ložiska od alternátoru, protože mi to vydává divný zvuk (ševelí to). V servisu mi řekli, že kdyby to byli ložiska alternátoru, tak by hučeli a že se na to podívají. Když jsem si auto po hodině vyzvednul, tak jsem zjistil, že se na to vysra**. Asi do toho servisu nakonec budu muset zajet i když už několik dní se problém zatím neobjevil. Jinak jsem zjistil, že ta moje Corolla jede i podle toho jaký benzín tankuji, protože když tankuji u Aralu, tak ožije a jede jak blesk :-) Nevíte někdo kde je někde poblíž Brna vrakoviště s Toyotama ? Potřebuji totiž venkovní zpětné zrcátko u řidiče (protože původní je prasklé a minulá majitelka tam nalepila kus skla ze zrcadla a večer to nádherně oslňuje). Nové nechnci, protože v Toyotě po mě chtěli 1300,- za sklo !!! A ještě potřebuji výplně zadních dveří, protože po minulé majitelce jsou v nich nechutné reproduktory a když je oddělám, tak by tam byli velké diry. Díky.
neregistrovaný "Electro"
3. 12. 1999 17:02
Re: to: Našrot
Ja ji mam. Jednu z poslednich vyrabenych, model 86, do provozu 87 ve Svycarsku. Nejakych 112k@6600, nahon vzadu. Jsem s nim maximalne spokojenej... proc o nej tak stojis? :)

Pripadne mailuj na electro@post.cz
neregistrovaný "pablo1"
1. 12. 1999 12:30
Čauves corolláci
Mám jeden malý problém.Moje corollka kombi má tak tupej zadek,že mi to při větších rychlostech(nad 80) hází na zadní sklo hodně sajrajtu.V létě to jěště de ale v tomhle sajrajtu a kor na okreskách je to hrůza.Odchází rychle guma ve stěrači a sklo je ddost rejpaný.Myslíte že by pomohlo nějaký křídlo pod okno?Přece to nemůžu řešit jak u Varťasů-gumu přes celej zadek.Přitom zastěrky mam origoš.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Našrot1"
1. 12. 1999 21:35
Re: Čauves corolláci
Tohle je problém každýho auta, který má kolmou záď. Dělaj se tam velký turbulence a ty házej ten sajrajt na okno. Jedna, ale asi ne moc výrazná pomoc by byla vyhodit zástěrky, protože ty tam dělaj první vír. A pak by se to muselo doplnit nějakým křídlem na střechu a na boky (ale to by se muselo spočítat, jakýho tvaru a jak je tam strčit - ty turbulence by se tam stejně dělaly, ale v jiným místě a nedělalo by to takovej bordel). Ale nevim, jestli se spíš nevyplatí okno pořádně umejt a nalepit na něj zvenku nějakou průhlednou otěruvzdornou fólii, kterou bys třeba jednou za rok či dva vyměnil (až ti to ten stěrač odře).
neregistrovaný "pablo1"
3. 12. 1999 08:01
Výkon
V Toyotách byla nedávno diskuse o výkonech motorů u coroll.Ta moje je značená 2E 1.3 12V s třícestným řízeným kaťákem.Objem je 1296 a výkon 55kw při 6000ot.Taky je zde max.rychlost

167 a není problém jeto dost víc.
Rozbalit vlákno
3
3. 12. 1999 08:38
Re: Výkon
Já mám tu samou (1989 - poslední model s karburátorem, liftback), ale podle techničáku má výkon 52kW. Když jsem hledal nějaké informace na Inetu, tak jsem dospěl ke stejnému zjištění, ale byla tam tato samá verze bez katalyzátoru a ta měla těch 55 kW, tzn. že katalyzátor ubral 3 kW :-(


Když jsem si od známého půjčil manuál k Toyotě, tam jsem se musel zasmát, protože podle oficiální příručky ke Corolle mám verzi bez katalyzátoru (včera mi vyměnili lambda sondu) se sytičem (žádný jsem nenašel) a mám jezdit na olovnatý benzín (všude mám napsáno: unleaded fuel only), takže už nevěřím ani oficiálním údajům Toyoty.
neregistrovaný "Našrot1"
3. 12. 1999 10:20
Re: Výkon
Vidíte, já mám tu 1,6 sedana 1992 (předchozí model, tedy ten samý jako váš) a je to stříkačka s třícestným řízeným katem, 16V. Výrobce v USA (odkud je) tvrdí, že má (4A-FE motor) 85 kW, v americkým techničáku mám 84kW a v českým 74 kW, přitom 4A-FE motory 74kW se dávaly až v r.1996 do CarinyE, co musela mít kvůli VW sníženej výkon, protože prý zjistili, že nesplňuje tou dobou současnou evropskou normu. Což teda taky nevim, kde vyhrabali, ale to je *.
neregistrovaný "pablo1"
6. 12. 1999 09:42
Re: Výkon
Musím se vám omluvit.Mám sice 1,3 12V a je značená 2E ,ale má už čtyřbodové vstřikování.Původní majitel(mechanik)tvrdil že to je mezityp mezi karburátorem a 1,6 16V tak nevim.Hlavní je že jezdí perfektně a docela levně(průměr asi 7l).Měl jsem problém sehnat závěs,protože i kastle je nějakej mezityp ale udělali mi ho na míru za 4,5tácu.
neregistrovaný "matej11"
7. 12. 1999 10:08
Výkon
Mel jsem mozna podobne problemy pri jezdeni starym UNEm 1.5i ctrybod vstrik. Tam se to jevilo, ze pri prudkem seslapnuti plynu pri obratkach pod 2500 se to na par vterin asi prechlastalo (motor jen skubal, blbe tahnul a vydaval dunivy zvuk). Stacilo trochu ubrat plyn a pridavat mirneji (nebo podradit) a problem zmizel. Muj dojem z toho byl, ze pri akceleraci na plny plyn v nizkych otackach byla ta smes moc bohata, spatne se spalovala a dostavala se do vyfuku kde potom dohorivala. Tento problem byl u UNA umocnen spatnymi kabely ke svickam (po vymene se vyrazne zlepsily starty zvlaste za vlhka).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Našrot1"
7. 12. 1999 18:11
to: matej
Ta díra ve vejfucku: pokud to není tak, že by ti ten vejfuck upad a neměl bys nic, než jen zahnutou rouru, která by vedla od sběrače na svůj konec a dál by nic těm vyfoukanejm plynům nebránilo v cestě, tak by auto mělo jet líp. Jenže pokud je ta díra podélně (tedy na stěně trubky, tak se tam tvořej zcela nežádoucí turbulence, který ty plyny brzděj a vracej je zpátky do motoru a ten nemá dostatek kyslíku, aby shořel všechen nastříkanej benzín a atk má menší výkon. Podobně se to stane, když je ucpanej kaťák (právě), jenže tam ještě hodně cuká, protože ty plyny nemůžou nikudy ven.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "matej11"
8. 12. 1999 08:20
Re: to: matej
Diky za vysvetleni ale priznam se, ze te casti s dirou moc nerozumim. Chapu - ucpany KAT uz jsem videl u kamarada automechanika - po vysypani obsahu rozbiteho KATu auto obzivlo hned. Nechapu - jak muze podelna dira ve vyfuku zvysit turbulenci plynu uvnitr. Prece tou dirou musi plyny utikat ven pod pretlakem - cili tlak plynu/rychlost uvnitr vlastne klesa - to by podle me melo spise vest k postupnemu prechodu z turbulentniho proudeni na laminarni (a tedy spise ke snizeni odporu proudeni plynu). Povrch vyfuku uvnitr asi taky neni dokonale vyhlazeny (koroze) aby se dalo bezne uvazovat o laminarnim proudeni uvnitr. Asi jsem natvrdly ale ja tomu vysvetleni nerozumim...
neregistrovaný "pablo1"
9. 12. 1999 08:20
Re: to: matej
Správně.Šikovná díra ti ve vysokých otáčkách zvedne výkon docela znatelně.O to víc bude trpět kaťák a motor v nízkejch.A to nemluvim o randálu.Taky majzla na díry proti podlaze-koledujeme si o asistenci hasičů.(Pozdní).Závoďáky mají holé roury vedené za auto s minimem tlumiče protože lítaj jenom v těch vyšších otáčkách.Ty když budeš mít díru v přední části,roztočíš motor a budeš muset rychle zastavit tak můžeš nasát studenej vzduch i s bordelem až do válce.Takže jestli chceš jezdit kudlu tak třeba vykuchej tlumič,ale roury drž vcelku.A pozdravuj cajty a STK.
neregistrovaný "Našrot1"
10. 12. 1999 13:56
Re: to: matej
u mě se to projevuje tim, že netáhne v nízkejch otáčkách a ve vyskojech drnčí. A pak ještě to jede mnohem míň (když jedu sám, tak s ní do kopce víc jak 160 neudělám, normálně jsem ve čtyřech s plným kufrem jel 180 a ještě přidávala (bohužel mám tacháč jen do 180)
neregistrovaný "Našrot1"
10. 12. 1999 20:04
to: Saab
Dostal jsem se sem až teď, takže jsem to až teď taky poslal. Nechal jsem to v tiffu, zazipovaný, je toho tedy asi 300k. Na obrazovce to moc čitelný není, ale když to vytiskneš, tak je to dobrý (300dpi).
Rozbalit vlákno
1
13. 12. 1999 13:36
Re: to: Saab
Díky, už mi to přišlo, ale zatím nemám čas si ti přečíst. Možná se k tomu dostanu zítra, protože dneska si budu skládat nové PC. Mám dobrou zprávu, zatím se mi ten problém ještě neobjevil, ale pravděpodobně to je jenom otázka času. Jinak jsem se včera dost naštval, protože ta moje Corolla 1.3 1989 mě už stála 107.000,- kč a včera jsem zjistil, že jsem mohl mít za 130.000,- Corollu 1.8TD 1995 !!!! To je pech. Až si člověk koupí auto, tak se hned objeví lepší.
neregistrovaný "Našrot1"
13. 12. 1999 21:10
Změna
Tak jsem vyměnil konečně vejfuck - děravej za neděravej - to je najednou tichý auto a jak to hezky táhne už nejen ve středních otáčkách, ale i v nízkejch a i vysokejch a když je studený, tak už na 1čku ani 2jku necuká. Prostě nádhera. Mimo jiné jsem taky když to bylo rozdělaný koukal na kaťák, protože mi při startování trochu občas chrastí a zjistil jsem, že je ho půlka rozsypaná a druhá půlka jako nová, takže asi za chvíli půjde a bude muset přijít novej (je tam chudák už taky 195000 km, tak se mu nedivim, že toho už pomalu bude mít dost). jo to: Saab -> ještě jsem se ptal strýce automechanika, jak to je s tim cukánim a ten řikal, že pokud to nebudou ty nedotažený svíčky atp. tak by to fakt moh bejt ten kaťák, ale nerad bych tě strašil. Možná kdyby to bylo tim, tak bych ho zatim neměnil, ale jen vymontoval, vysypal a vrátil tam zpátky tu "rouru", aby to jezdilo - sice nebudeš plnit emise, ale nějakou dobu to lidi vydržej :o)
Rozbalit vlákno
7
14. 12. 1999 13:21
Re: Změna
Budu se na to muset ještě podívat. Jakou máš spotřebu ? Já mám při ustálené rychlosti 110 km/h na dálnici spotřebu 8 l/100 km, což se mi na 1.3 zdá moc.
neregistrovaný "Našrot1"
14. 12. 1999 17:40
Re: Změna
To se mi taky nezdá málo, ale když máš karburátor, tak bych řek, že to možný je - škodovky taky přece měly tak kolem 8 průměr, i když je to pravda trochu starší konstrukce. Já mám cca 6,5 průměr, na dálnici při 130 furt taky tak nějak, nejlíp jsem měl asi 6,2, ale to neni takovej rozdíl, nejhůř asi 8,5 - 9, ale to byla víceméně dost taková rally jízda, motor furt někde nad 5700 otáček, takže jsem se nedivil. Ale to moje je stříkačka a to je rozdíl a moc srovnávat s karbičem se to nedá.
15. 12. 1999 08:40
Re: Změna
Mě se to zdá moc i na karbec. Možná tam bude někde zase problém :-( Možná špatně seřízený karbec :-( Ještě uvidím. Já měl při 120 km/h spotřebu 8,5. Když mi tam dali lambdu, tam mi řekli, že ji mám trochu protáhnout, tak jsem jezdil 130 - 170 km/h a spotřeba byla 10,5. To už bylo celkem přijatelné s ohledem na styl jízdy. Ale těch 110 km/h mě štve. Včera jsem natankoval N98, tak uvidím co to s ní udělá. I když kamarád si koupil Mazdu 323F 1.6i 1993 a má při rychlosti 90 km/h spotřebu 9,5 l !!!! Takže nakonec na tom nejsem nejhůř. A řekli mu, že má možná v háji katalyzátor. Je možné, aby kaťák měl vliv na spotřebu ?
neregistrovaný "Našrot1"
15. 12. 1999 22:47
Re: Změna
Na spotřebu bych neřek, protože já mám kaťák z půlky rozsypanej a žere to furt stejně, ale každej pes jiná ves. Kámoš má 626 2.0i ´92 a žere mu to průměr při šetrné jízdě asi 8, takže nevim. Ale když jede kudlu tak tak 11 - 12.
16. 12. 1999 12:44
Re: Změna
Asi to budu muset dát do Toyoty kompletně prohlédnout. I když by mě zajímalo co mi všechno s tou mojí Corollou dělali, když mi na fakturu napsali 14 hodin práce ! Ale s těma servisama to nebude zase tak žhavý. Vždyť když jsem tam byl poprvé a řekl jsem jim, že motor je pomalý a přidušený, tak mi řekli, že to bude asi rozeštelovaný karbec. A až když jsem už nemohl vůbec odjet, tak jsem ji musel dotáhnout do servisu a tam teprve zjistili, že karbec je OK, ale problém byl v palivovém čerpadle. A to mi tam při té první kontrole dávali nové všechny náplně. Takže mi ten olej vyhodili a po výměně čerpadla tam dali olej nový (starý byl smíchán s benzínem). Takže na polosyntetický Shell jsem najel necelých 50 km. Když už tam člověk přijede, tam by mu měli auto prohlédnou (proto jsem ho tam přece přivezl) a říct mi jaký je tam problém. To samý v jiném Toyota servisu, ve kterém mě montovali lambdu. Řekl jsem jim, že alternátor divně ševelí jestli to nejsou náhodou špatná ložiska alternátoru. Oni mi řekli, že asi ne, že ložiska by hučeli a že se na to podívají. Pak mi auto předali a řekli sbohem a na nic se nepodívali, jen vyměnili lambdu. Když to tak po sobě čtu, tak začínám přemýšlet jestli má vůbec cenu tam ještě jezdit.
neregistrovaný "pablo1"
16. 12. 1999 14:14
Re: Změna
Já bydlím u Havl.Brodu a pár nás tady s corollkama jezdí.Já sám do servisu nepáchnu ,mám příbuznýho mechana,ale kdo byl tak docela chválil servis v Humpolci.Prej tam tomu rozuměj(narozdíl od Pardubic.)aA o tý spotrěbě jsem už psal-1,3 12V stříkačka,kudla 10,normal od 7 do 8,ekonom sám 6 .(combi)
17. 12. 1999 21:11
Re: Změna
Tak jsem konečně vyjezdil plnou nádrž N98 a bohužel žádná úspora paliva ani zvýšení výkonu se nekonalo. Spotřeba byla stejná jako při N95. Jezdím 60% dálnice, 20% město a 20% okresky. Pořád jezdím za 8 a to ji vůbec nehoním (jen při výjezdu z Brna směr Břeclav, tam to totiž ani jinak nejde, alespoň po Olympii). Teď ještě odzkouším jednu nádrž N98 a pak přejdu na N95 k Aralu (uvidíme jestli je jejich reklama pravdivá). Vyzkoušení mě nic nestojí, protože N95 Agip, N98 Agip i N95 Aral stojí úplně stejně a to 26,- kč. Zatím se mi to velké cukání nevrátilo i když trochu mírné cukání při studeném motoru cítím. V lednu to dám do servisu.
neregistrovaný "Electro"
17. 12. 1999 22:37
Ad Svíčky
Ještě k těm svíčkám - nedávno jsem je kupoval taky a dostal jsem dobrou radu, abych si dal bacha na typ svicky - mam tam mit roztec elektrod 1 mm, bezne udajne byva vetsi (1,2) . POkud je tam jina roztec mely by nastat problemy s vykonem - horsi zazeh (coz jsem nezjistil, protoze jsem koupil spravny). Ale jsou o par stovek drazsi, takze jestli predchozi majitel bych nejakej setrilek, tak tam treba svihnul nejaky,co mu zbyly ze skodovky a mas tu problem ...
Rozbalit vlákno
3
18. 12. 1999 07:39
Re: Ad Svíčky
Svíčky jsem nechal vyměnit hned druhý den po koupi v autorizovaném servisu Toyota, takže by tam měli být správné. Ale pro jistotu si to ověřím. Stáli mě 732,- kč.
18. 12. 1999 11:47
Re: Ad Svíčky
Tak jsem se dneska kouknul na ty svíčky. Po kultiristickém výkonu při jejich vymontování jsem na svíčkách našel černé nánosy a svíčky byli úplně zanesené, taktéž i píst byl pěkně zanesený. Tak jsem tam dal z bratrovi Feldy 4-bodové Bosch a auto je jako nové. Ty Boschky byli po 12.000 km mnohem čistší než ty moje po 3.000 km. Kouknul jsem se i na olej a zjistil jsem, že to pěkně žere, protože po těch 3.000 km je olej na spodní rysce. Mám na Vás dotaz ohleně pročištění motoru pomocí petroleje. Máte s tím někdo nějaké zkušenosti ? Nemůže mi to poškodit motor ? A nevíte čím může být způsobeno to zanášení svíček ? Díky.
neregistrovaný "Našrot1"
19. 12. 1999 22:13
Re: Ad Svíčky
Tak to zanášení svíček nevím, ale třba ti tam dali nějaké špatné nebo třeba špatný olej, nebo to někde netěsní, protože když já dám do auta 5 (nebo kolik) litrů oleje, tak se z něj taky pět (sice řáděn znečistěných) vypustí. Jinak ty svíčky z Feldy bych tam nedával, protože Toyoty (a stejně taky většina japonců) má předepsaný typ svíček NGK a když tam dáš jiné (klidně i Brisk :o)), tak ti během 700 - 2000 km odejdou, protože jsou jinak stavěné. Pošlu ti fotky různě špatných svíček z manuálu s popisem chyby, abys moh zjistit, čím to je.
neregistrovaný "Electro"
26. 12. 1999 22:45
Ad Svíčky
732, Kc, to by melo byt ono. V kazdem pripade opakuju, ze je zapotrebi namontovat spravny typ. BTW jestli takhle vypadaly svicky, kdy byl naposledy meneny olej + filtr, a dost dulezita vec, vzduchovej filtr (usetrim Ti cas, nejlevnejc jsem ho sehnal asi za 700 v Elitu, je to takova atypicka kruhova mrcha, aspon u myho 1.6 Twincam gti)? Jinak k tomu cisteni motoru petrolejem - jestli je to starsi auto (>150tis km) asi bych do toho bal - nedavno jsem chtel nejakou sragorou vycistit chladici system, ale jeden zkusenej clovicek mi to vrele nedoporucil, protoze ten chladici okruh muze na nekterejch mistech drzet tesny prave diky temhle usazeninam (stary tesneni, rez). Nejsem automechanik, ale myslim, ze podobne to bude platit i pro obehy dalsich tekutin.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Electro"
26. 12. 1999 22:52
Ad Svíčky
Ještě k tomu zanášení: především je to zcela přirozenej důsledek spalovacích procesů. Pokud je to extremní, asi bych přemýšlel (stejně jako Ty) o tom, jak to žere olej (ale zase skoro každý starší auto žere nějak olej, dokonce i u novyho auta je spotreba 1l oleje na 1000km porad v norme), může bejt taky problém s odvodem vejfukovejch plynů ... což může bejt všechno od špatně seštelovanejch ventilů (ale to by asi bylo slyšet), díra ve vejfuku (to taky hned poznáš) nebo ucpanej kaťák (to Ti docela rychle můžou říct v servisu).
Rozbalit vlákno
4
27. 12. 1999 10:45
Re: Ad Svíčky
Problém je s tím olejem, filtry jsou starý cca 3 měsíce a olej taky (polosyntetický Shell). Problém je údajně možná v kroužcích. Takže mám zkusit ten petrolej. Pokud to nepomůže musím údajně provést GO motoru :-( Podle tachometru má Corolla najeto 99.000 km, což je pěkná blbost, protože mi při ujetí cca 2 km najednou přibylo 1.000 km !!!! V Toyotě potvrdili, že je přetočený. Můj odhad je 400-500 tisíc km. Jinak po týdnu ze svíčkami Bosch (což je cca 650 km) jsem je vytáhnul a byli zanesený stejně jako originál NGK.
neregistrovaný "Willi"
27. 12. 1999 23:04
Re: Ad Svíčky
Jestli Ti mužu poradit tak petrolej bych nezkoušel. Je pravda že rozpustí kdejakej sajrajt,

ale taky ho po sobě nechá.Podle toho jak ti to žere olej a zasírá svíčky máš po smrti stíráky (stírací kroužky). Takže to mužeš překroužkovat

což je sice levnější, ale nevydrží to dlouho (cca 20 000 km) záleží jakej motor a jak jezdíš.

A nebo GO motoru což je podstatně dražší, ale výš

načem seš.
28. 12. 1999 21:23
Re: Výměna motoru
Petrolej jsem tam nalil už dnes ráno, takže uvidím co z toho bude. Pokud by ale nakonec k té GO došlo, tak mě napadlo jestli by nebylo lepší a levnější vyměnit motor (z nějaké bourané Toyoty) ? Pokud by to šlo, tak bych se chtěl zeptat na jednu věc. Mám Corollu 1.3 s karburátorem r.v. 1989. Od roku 1990 do ní začali dávat ten samý motor, ale se vstřikováním. Byl by nějaký výrazný problém tam dát místo motoru s karbecem motor se vstřikováním ? Protože by to přece už bylo mnohem lepší.
neregistrovaný "Willi"
28. 12. 1999 22:52
Re: Výměna motoru
Vyměnit karbec za stříkačku není problém, ovšem pár změn bys musel udělat. Nevým přesně o jakej typ vstřikování jde, ale jiný dopravní čerpadlo

(je nedílnou součástí nádrže), pár drátů navíc možná i kaťák.
neregistrovaný "Willi"
29. 12. 1999 01:51
TOYOTA a servis
Po přečtení jednoho z minulých příspěvků jsem zavadil o myšlenku " Má cenu jezdit do servisu?"

Ne!!! Tohle NE platí pro servisy TOYOTA v Brně a Blansku. Nehodlám jmenovat žádny znich (poškození jména firmy ......bla bla bla). Popisovat všechny

trable zaplácal bych to tady na hodně dlouho. Stručně a k věci:Nechal jsem si vyměnit na Corolle 1.8D po 100 000 km rozvodový řemen. Motor - zvýšená hlučnost, auto jelo jak s 3T vlekem. Důvod-mechanik přehodil o zub vstřikovací čerpadlo a zapoměl připojit vzduchový filtr.

TOYOTA Carina E 2.0i preventivní prohlídka, výměna svíček. Po ujetí 1500 km motor začal kašlat. Důvod-svíčky Brisk na faktuře byly NKG. TOYOTA Carina E 2.0 TD přestala fungovat klíma.

Jen pro informaci životnost náplně je zhruba 3 roky. No co auto má 4 roky nedá se svítit.

V servise zjistili, že je prasklá přívodní trubka ke kompresoru. Tohle zjištěni mne stálo 3000 kč.

Náhradní trubka (18cm dlouhá) by byla k dispozici do 14 dnů a stála by směšný 4800 kč + náplň 2000 kč a práce mechanika dohromady 9800 kč. Tu trubku jsem svařil, naplnění a otlakování mi udělal kámoš co spravuje ledničky za 850 kč. Jo někde sem čet asi ve Světě motoru, že TOYOTA v ČR má jedny z nejhorších servisu, ale to bude nějaká škaredá pomluva.
Rozbalit vlákno
4
30. 12. 1999 23:27
Re: TOYOTA a servis
Nebyl to servis Hukr s.r.o. v Brně ? Tam mi totiž měnili lambdu. 14 dní jsem čekal než jim konečně přišla, pak jsem musel další týden čekat až na mě budou mít čas a když už mi ji konečně namontovali, tak mi starou nedali. Objednal jsme si tam i stěrač k řidiči, protože starej byl nanic a prozatim jsem si na misto řidiče dal spolujezdcuv sterac. Kdyz mi montovali lambdu, tak jsem jim rikal, ze sterac si tam dam sam at mi ho tam nedavaji. Samozrejme kdyz jsem si pro auto prisel, tak jsem ho měl namontován a na starý jsem si vzpoměl pozdě, takže jsem tam musel ještě jednou. Naštěstí ho tam měli někde položenej, ale jinak jsem byl celkem spokojenej :-)
30. 12. 1999 23:45
Re: TOYOTA a servis
S těma cenama máš pravdu. Po mě chtěli 1.300,- kč pouze za sklo do vnějšího zpětného zrcátka !!!! A taky bych na něj čekal cca 14 dní. To by mě potom zajímalo kolik stojí celé zpětné zrcátko, podle sklíčka to odhaduji alespoň na 4.000,- kč. Ten stěrač stál 700,- kč a rameno by mě stálo dalších cca 1.500,- (ještě že nebylo potřeba).
neregistrovaný "cokes"
5. 1. 2000 16:39
Re: TOYOTA a servis
Tady v Pardubicích si nechal jeden máfo v servisu novej Landcruiser 3.5. Zatím ho zabásli a než se cca po týdnu vrátil z vazby, servismani a dokonce i majitel servisu vesele používali jeho auto jako služební a dokonce i jako předváděcí v domnění, že to nezjistí. Zjistil to. Dohra byla sice nekrvavá, ale nějaká rána padla. :-)
neregistrovaný "pablo1"
14. 1. 2000 13:34
Re: TOYOTA a servis
Pokud se někdo spoléhá slepě na servis,tak si z 90% koleduje vo skalpování.Jak nemáš známého na kterého je spolehnutí tak si rychle musíš nějakýho najít.Někteří šikovný mechanici se

se bojí hrabat v cizích autech,ale pokud nepotřebuješ opravu na kterou je potřeba spec. diagnostika,tak zakony mechaniky jsou u všech aut stejný.Takže jestli ten chlap prěmýšlí tak ti nemůže nic provést.Potrvá mu to déle,ale bohužel o většině servisech platí:Práce kvapná-* platná.A co to stojí peněz.
neregistrovaný "pablo1"
19. 1. 2000 08:37
úprava
Ještě k tý výměně(úpravě)1,3-12V na stříkačku.

Koukal jsem na motor a myslím si že bys musel

měnit celej vršek motoru.Uplně jiný sání,vedení pod karbecem a možná i jiný ovládání ventilů.

Já osobně bych dal přednost přestavbě stříkačky

z bouračky,nebo generálce.A to převrtání na1,4-neznám sílu válce ani zdvyhy a výšky pístů

a považuju to za riskantní.
Rozbalit vlákno
5
19. 1. 2000 10:28
Re: úprava
Stříkačka je komplikovaná, GO je drahá (30.000,-), takže jsem se rozhodnul, že si seženu starou 1.3 12V karbec v dobrém stavu a přehodím motor. V Rakousku je těch mých Toyot víc než dost (při cestě do Vídně a zpět jsem jich potkal mnohem víc než u nás za 4 měsíce).
neregistrovaný "pablo1"
26. 1. 2000 10:44
Re: úprava
Je pravda že komplet generálka včetně broušení kliky vyjde na 30t.Uvažoval jsi o použití G-kroužků? Jinak píst stojí 2,5t a ventil 1,2t.

Matematika to je jednoduchá.Na druhou stranu

po generálce víš co tě táhne a že můžeš nahonit dalších 100 000.Minimálně.Když splašíš něco z bouračky tak nemáš jistotu žádnou.Může to mít hejblý střeva a pak se zase nedoplatíš nehledě na to že pořizovací cena aspoň trochu slušně vypadajícího motoru nepude pod 15tis.Sám bych tu generálku u dobrýho mechána zaplatil.
26. 1. 2000 14:07
Re: GO motoru
K té GO jsem se nakonec taky rozhodnul. Podařilo se mi totiž najít dobrého technika, který má i s nějakýma Toyotama zkušenosti (známý u něj servisuje Mitsubishi Lancer a je s ním velmi spokojen).
28. 1. 2000 09:45
Re: GO motoru
Co jsou ty G-kroužky ? O kolik jsou dražší a v čem jsou lepší ? Díky.
neregistrovaný "pablo1"
28. 1. 2000 10:58
Re: GO motoru
G-kroužky se používají u mototů které berou olej- buď poškozené špatným zajetím,nebo které mají dost najeto,ale ostatní komponenty jsou ještě O.K.(klika a ventily).A taky když se nechce nebo nevyplatí dělat výbrus.Jsou o něco větší,tvrdší materiál(po nich už je výbrus nutný)a mají speciální profil(G) který lépe stírá olej.Většinou se používají jako levný dočasný kompromis.Ale chce to zkušenýho mechanika,aby určil jestli se vyplatí je použít.Současnou cenu zatím neznám. Kontakt na "mého"mechanika je0602 181183 okres Havl. Brod.
neregistrovaný "Electro"
26. 1. 2000 17:05
Zase servis ...
Kopiruju to sem z Toyota klubu, sorry, ale nedalo mi to, kdyz vidim o cem se bavite:


Potrebuju opravit vejfuk na my 1.6GTI Corolle(vymena parohu) a hledam sci-fi servis, kde by mi to udelali levne a dobre (radeji kvalitne nez levne, par stovek mi nestoji za pozdejsi problemy). Pokud mozno kolem Prahy 10, jeden sice znam na Proseku (SPEI), ale to je dost z ruky. Doporuceni prosim jen z vlastni zkusenosti. Diky!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "pablo1"
28. 1. 2000 11:04
Re: Zase servis ...
to:electro-do Prahy to mám z ruky,ale pár přízpěvků nazpět mi radil tuším King of the road kde výfuky dělají a montují.Kvalitu ale neznám.
neregistrovaný "pablo1"
28. 1. 2000 11:16
Re: Zase servis ...
Tak to byl "našrot".Autodružstvo Praha,Průběžná.

A ještě omluva za překlep v "úprava"-čtětě raději motorů místo mototů.
neregistrovaný "Electro"
28. 1. 2000 16:46
Re autodružstvo
Díky, četl jsem to a nevypadalo to úplně jako doporučení ... v Toyota klubu mi uz poradil risa servis blizko domova, tak je otestuju.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pablo1"
7. 2. 2000 12:21
Nová Corollka
Musim říct že se jim povedla.Nová maska,nárazník,světla a vůbec.Liftback má pěkný i zadní světla a dveře.Nemůžu si pomoct,ale u kombi se mi nelíbí světla v zadních sloupcích.Vím že to je lepší na prostor i na bezpečnost,ale já mám holt radši klasiku.

Ale jinak moc fajn.Neví někdo jestli se nebudou cla za ne-evropský auta snižovat na úroveň EU?Tam jsou běžná cla 6-10% a u nás asi 16.Toyotě ,Mazdě ,Subaru a spol. by to pomohlo a konkurence by se trochu zlepšila ve prospěch hlavně kupujících.
Rozbalit vlákno
7
8. 2. 2000 10:04
Re: CLO
Od 1.ledna 2001 budou všechna nová i ojetá auta z EU dovážena bez cla. Jinak pokud je japonské auto vyráběno v EU, tak se na něj vztahují cla EU, tzn. že po 1.1.2001 budou japonská auta vyrobená v EU dovážena bezcelně. Aby mohlo být sníženo clo na auta vyrobená v USA nebo Asii, tak musí proběhnou nové kolo jednání GATT. Toto jednání bude pravděpodobně už letos. Kompletní článek mám na [odkaz] v rubrice Novinky.
10. 2. 2000 12:04
Re: Náhradní díly na Corollu
Tak už jsem ji konečně dal mechanikovy s tím, že díly si seženu sám (to jsem chtěl já). Začal jsem shánět gufera, guferka ventilů a kroužky. A tady nastal problém, protože Auto Štangl nemá a říkali, že na Corollu snad ještě ani neměli a ten samý problém i u Elitu, ale že mám dva týdny počkat, že pokud je neseženou, tak to objednají přímo od Toyoty. Přitom třeba sehnat něco na Mitsubishi není problém. Jen doufám, že až to ten mechanik rozdělá, tak nebudou potřeba i nové ventily a válce :-(
neregistrovaný "Willi"
12. 2. 2000 19:49
Re: Náhradní díly na Corollu
Nebreč kámoš si koupil Mitsubishi Eclips (takový krásný rychlí autíčko, moc jich tady nejezdí).

Všechno bylo fajn auto bylo nový stačilo pravidelně měnit olej s filtrem, občas brzdový desky. Jenže kilometry přibývali a kvalita našich silnic dala tomuhle sportovci pěkně zabrat.

Kulový čepy, zadní náboje, stabilizátor. S tím, že tahle sranda bude něco stát se počítalo, ale když máš prachy jakej problém. Jenže těhle aut se moc nevyrobilo, navíc v americké verzi a sehnat nahradní díly byl nepřekonatelnej problém.

Servis v Brně se nechytl vůbec a ti co dovážej náhradní díly na objednávku neměli ty správný katalogy.

Nebýt Mitsubishi ve Zlíně a pár faxů do Japonska sháněj se ty díly ještě dneska. I tak mi to auto zavazelo v dílně skoro dva měsíce.
neregistrovaný "Willi"
12. 2. 2000 19:58
Re: Náhradní díly na Corollu
Zkus Hnmotor na Úvoze tuším, že WWW.HNMOTOR.CZ

jinak hodně štěstí.
14. 2. 2000 09:24
Re: Náhradní díly na Corollu
Jo jenomže ta moje Corolla je v Evropě celkem běžná. Když jsem jel do Vídně, tak jsem jich v Rakousku potkal cca 20. Zatím to nechám na Elitu.
neregistrovaný "austin"
13. 3. 2000 19:31
Re: Náhradní díly na Corollu
Zkus bejvalou Toyotu Gelit (Gebhart - Ličková) na Horové - Minské, je tam Autofit, prodejna ND a v průjezdu na dvoře je několik jejich firem, tam jsem kupoval na Corollu věci. Slušný ceny. Jinak platí, že zajet za hranice ke Gebhartovi a nakoupit. Napřed ale asi mejlem objednat. Stojí v německu přední nárazník 2700 a tady se snad pod 10 litrů nevejdeš. Atd. A pak je tu nová firma co zdrhli z DND jak se jmenujou ale nevim, snad zjistim.
13. 3. 2000 20:53
Re: Náhradní díly na Corollu
Já už to sehnal. S těma cenama je to fakt strašný, v Toyotě po mě chtěli 7.500,- s tím, že pokud to bude až v Bruselu, tak si měsíc počkám a mě se to podařilo sehnat komplet za 2.200,- a to během 4 dnů :-) Ale i tak díky.
neregistrovaný "pablo1"
17. 2. 2000 13:05
A ještě jednou výfuk
To:našrot:

Mohl bys mi popsat to čištění katalyzátoru naftou? Už jsem to někde slyšeelale podrobně mi to nikdo nevysvětlil,ani jsem to nikde na vlastní oči neviděl.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pablo1"
2. 3. 2000 08:25
Corolla
Haloooo,našrot,jsi tam?

Kleklo ti počitadlo?

No nic.Škoda že Toyota odešla z WRC.Teď se tam honí samé Imprezy a nemají pořádné soupeře.Nechce někdo ukecat Toyotu aby jim zase trochu stáhla zadky?Už jim to nějak leze na mozek.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Paulus"
7. 3. 2000 09:22
Spotreba
Asi je to nosenie dreva do lesa, ale trochu som prehnal svoju corollku po slovensku a morave a priemerna spotreba 6,3/100 km. Bol som prijemne prekvapeny, nakolko sme to dost hnali, a ani pocasie nam ktovieako neprialo. Takmer polovicu sme isli v hustom dazdi.

Tak sa pochvalte aj vy...

(Pre upresnenie 1,4 55kW, '96 Hatch.)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ferko11"
16. 3. 2000 14:09
Bez nadpisu
předevčírem jsem koupil Corolu 1,6 16V, .90 a vlevo pod volantem mám tlačítko PULL NORM a symbol benzinky. Nevíte k čemu to je?
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "pablo1"
23. 3. 2000 08:11
Re: Bez nadpisu
Mám zrovna před sebou Betriebsanleitung na Corollu/Corollu 4wd a nic takového tu není.Je to z roku 91.Možná je to v tom že německy nevládnu,nebo to zkus popsat líp.To máš kombi +4wd nebo co?
neregistrovaný "ferko11"
24. 3. 2000 11:15
Re: Bez nadpisu
je to 3-dveřová Corolla r.v.90 model Fürster, dovezený z Německa, AWD to není. tlačítko je na panelu vlevo pod volantem (ten typ jako "tahem zapni, stiskem vypni")je na něm zobrazen symbol benzinové pumpy a nápis PULL NORM, vedle něho je ovladač intenzity osvětlení předního panelu.

díky za radu.
neregistrovaný "pablo1"
27. 3. 2000 12:12
Re: Bez nadpisu
Na tom místě mají Corolly 4wd spínač diferenciálu.A také je tam spínač stavění volantu.Ale že by tam bylo něco od benzinu nebo nafty to teda ne.Víš určitě že to je originál?Otvírání nádrže je přeci pod sedačkou.Není to nějaký podomácku udělaný sklápění světel,uzavírání nádrže nebo rádoby turbo?Omrkni kabeláž a uvidíš kam to vede.Zatim.
neregistrovaný "ferko11"
29. 3. 2000 11:43
Re: Bez nadpisu
Tak jsem dostal odpověď od zákaznického střediska Toyoty Deutcshland: tlačítko prej slouží pro přepínání mezi 91 oktanovým benzínem a 95 oktanovým (myslíte že je to možné?). Doufám že jsem tam něco nepokazil, když jsem to pořád přepínal.

zdar
neregistrovaný "pablo1"
30. 3. 2000 09:39
Re: Bez nadpisu
Tak teď jěště jestli víš která poloha je pro který benzín.Jinak je z hlediska spotřeby a životnosti motoru lepší používat benzín s co nejvyšším oktanovým číslem.Samozřejmě pokud to šrajtofli moc nepucuje.
neregistrovaný "Electro"
19. 3. 2000 22:47
nahradni dily
Mohl by jsi sem hodit ten kontakt na Gebharta? Diky ... (vypada to, ze me cekaji prinejmensim predni svetlo, 4x brzdove kotouce, mozna jeste cela brzdova celist). Kdo vi co jeste v budoucnu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Barrichello1"
23. 3. 2000 09:11
Bez nadpisu
Corrola je největšé šit ve kterým jsem kdy jel!!!!!Fuj!!!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ferko11"
21. 4. 2000 14:00
manuál
Shánim manuál na Toyotu Corollu 1990. Nemáte někdo na prodej? může být anglicky nebo německy.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "pablo1"
26. 4. 2000 10:40
Re: manuál
No,já jeden manuál mám.Německej na Corollu kolem roku 90-91.Je u toho i 4wd.Za ten rokco to mám jsem koukal akorát na umístění pojistek a dolívání oleje do převodovky.Ale zbavovat se ho zatím nebudu.Co kdyby?
3. 5. 2000 17:14
Re: manuál
Díky tomu chaosu, který tady byl v posledních dnech zmizel odkaz na ty manuály. Takže znovu: manulály od Haynese v angličtině si můžeš objednat na [odkaz] . Stojí necelou tisícovku i s poštovným, balným a speciálním slovníkem dělaným přímo pro tuto knihu.