Pořízením pět let starého auta namísto vozu nového mohou motoristé koupi auto s až o 77 % nižší cenou. Vyplývá to z průzkumu statistiky AAA AUTO týkající se průměrných prodejních cen jednotlivých modelů.
U toho opiru mě propad ceny vůbec nepřekvapuje. Ta obluda se praktiky neprodává ani nová a ani jako ojetina. Překvapuje mne ale propad u Saabu a Volva...
Aj u ostatnych drahych aut sa to da vysvetlit. Kto us si kupi z bazara auto za 1 melon? Ak mam melon, idem do noveho. Vynimky (supersporty,...) neratam.
Priklad: VW Tuareg top vybava s V10 = 5 melonov a Tuareg o stupen nizsi so slabsim motorom, diesel za 2,5 melona.
Rocne auta uz stoja tolko:
Tuareg#1 = 2,6melona a Tuareg#2 = 1,9 melona. Porovnaj si percentualnu stratu. Super drahe auto ide strasne dole s cenou na trhu s ojetinami.
Tuareg V10 nestoji v top vybave 5 melounu. to ani nahodou!!!
Jinak je to jasne cim drazsi auto tim pada cena neumerne dolu.
Cim dele si auto majitel ponecha tim mene ztraci. je to spotrebni vec.
Presne som to neviem, ale pred par mesiacmi som vydel v casaku Autoojetiny tabulku pojednavajucu o prepade ceny spomenuteho Tuarega. Top sa tocil oklolo 5m. Je mozne, ze tam boli stare ceny, ked bolo euro este niekde inde. Mozno zo zaciatku produkcie. Inak ale podstata je jasna. Vysoka cena, prudky pad
Jó, nejsou to Mercedesy, který po letech spíše zrajou než vadnou. Mezi námi, ona ani jedna ze zmíněných značek není nic moc. Volvo je v současné době hodnoceno jako trochu nespolehlivé a o Kiích se nemá cenu bavit. Navíc velké vozy jsou u nás i jako ojetiny nepříliš žádané kvůli značným finančním nárokům. Ceny budou padat jako hrušky. Stále jsou to vysoké ceny za kus plechu.
tak tak...sú značky ,ktoré si zostatkovú hodnotu držia viac sú naopak značky ,ktoré klesaju na cene výraznejšie.Ale ten Saab a Volvo ma prekvapili...myslim,že to môže ovplyvniť aj dovoz zo zahraničia...XC90 sa dosť vozí z USA.
Hlavně by mě zajímalo to, kde seženu 5 let starou 159 za 319 000 Kč (tedy r.v. 2003). Chci ji. Kdo mi ji sežene? >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Takže bych tohle zase označil jako.. nemáme o čem psát, tk napíšeme kraviny... :yes: Myslím, že 159 si drží svoji cenu velmi velmi dobře, stejně tak i ta Croma.. Nepřijde mi, že by se i jako ojetá prodávala z pakatel...
Vzhledem k dlouho budované pověsti předchozích Alf, které se nyní prodavají za velmi nízkou cenu, není divu, že se ani nová (ojetá)159 neprodává nijak výrazně dráž než její předchůdci.
PS: V Německu za tu cenu 320 tis. +/- pár drobných, seženeš i podstatně novější ročníky např. 2005 atd. (jen nevím, zdali se 159 vyráběla už v r. 2003 - asi ne).
Takže ničeho se neboj, vyraž do rajchu a své vysněné auto si dovez. ;-)
Myslim ze uz 4 letou AR 159 je nemozne koupit. Ale petiletou treba jako koncept
Mohli tam dat treba 5 letyho Roomstera >:D nebo kolik stoji 3 lety Superb 2.
Statistika nuda je,údaje jsou však dost zajímavé.Pokud vyloučíme auta s opravdu vysokými provozními náklady (XC 90),které by potenciální kupec AAA stejně nemohl autu dopřát (snad,leda by dávali gumy,palivo a servis na leasing),nám zbydou auta,kterých se lidi pro pověstnou nekvalitu zkrátka bojí.Ať se to komukoliv líbí,nebo ne,je to holá skutečnost.Překvapil mě jedině Saab (snad díky malé rozšířenosti tohoto modelu),ale nějaká výjimka musí nakonec potvrzovat pravidla,že. :-)
Spíše by nás mělo zajímat srovnání ve stejných třídách,částka kterou ztratímé během oněch 5let.Tabulka kde by byli i uvedeny i auta,která neztrácí na ceně.Takto to nemá absolutně žádnou hodnotu.
Bóóže, vy ste ale... čítaj poriadne a pochopíš že v tabuľke sú predpoklady resp. vývoj cien vozidiel. Takže keď túžiš po C6 za pár šupiek tak si podľa tabuľky prečítaj koľko rokov musíš plniť prasiatko... >:D >:D A druhé si plň na servis a diely, hihi >:-[] >:-[]
Tak mi frajere podle te tve tabulky najdi C6 z roku 2007 za 700 000 Kč,- nebo z 2006 za 600 000,-. Uz ted jsem na tebe zvedavy. >:D
Tohle byl extreme odflaknuty clanek. Nikdo nechce po zdejsich redaktorech, aby tvorili vlastni clanky (resp. chce, ale). Kdyz uz ale prejimaji tiskove zpravy apod., at se nad obsahem zamysli, prekontroluji. :no:
skoro to vypada na snahu o podporu prodeje mene prodavanych aut. Jinak si nelze vysvetlit statistiku, kde jsou uvedeny ceny v radu jednotlivych tisicu (aby to vypadalo jako nejaky presnejsi prumer) u aut, ktere v te dobe existovaly leda jako koncept. A pokud je na tom neco pravdy, tak mne to netrapi, nemalo z tech aut je pro mne v budoucnu potencialni nakup :-) Zajimave, ale malym rozsirenim a poverama znehodnocene.