Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
18. 11. 1999 22:22
neregistrovaný "AvengerQ"
19. 11. 1999 07:11
neregistrovaný "Bestias"
19. 11. 1999 22:18
neregistrovaný "AvengerQ"
19. 11. 1999 09:51
19. 11. 1999 10:20
neregistrovaný "Bestias"
19. 11. 1999 10:42
19. 11. 1999 13:14
19. 11. 1999 13:33
neregistrovaný "Bestias"
20. 11. 1999 18:12
neregistrovaný "Našrot1"
23. 11. 1999 10:33
neregistrovaný "AvengerQ"
18. 11. 1999 22:22
Co Vy na to?
Bora, Toledo, Octavia.... a jde pokračovat dál. Kam směřuje trend a je vůbec možné očekávat, že za 10-20 let poznáme příslušenství ke značce podle vnějších linek nebo bude potřeba okouknout zadek kapoty. Mám velké obavy, že díky honbě za co nejnižší emise, aerodynamiku, nejnižší náklady a pod. bude na silnicích pěkná nudu. Díky Hondo za 2000, díky Mitsubishi za Eclipse a Audi za TT. Vás poznám na kilometr daliko!!! Ale co tzv. masová produkce??? Nechci se cítit ve Fabii jak v Golfu, Ibize či Polu!!! Dejte mi do interiéru více individuality!!! Je těžké a tak cenově nákladné vyrábět pro vůz s roční produkcí cca 200 000 kusů alespoň jinou přístrojovou desku? A jsem tam, kde jsem začal. CO VY NA TO PÁNOVÉ DÁMY?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Bestias"
19. 11. 1999 07:11
Re: Co Vy na to?
No, co dodat, když sis odpověděl sám. Všechno je ale obchod a dokud se budou koncernová auta VW prodávat, není důvod měnit strategii. Nehledě na to, že se podobnou cestou bude ubírat více automobilek. Ptáš se kam to povede ? Ke zlevňování a zkvalitňování aut. Taky to umožňuje používání dražších a složitějších technologii i do nižších tříd vozů. Hodně moc to urychluje vývoj a snižuje nákady. Jak si psal, tak design se podřizuje vlastnostem vozu jako takového - hlavně bezpečnosti. Jak ale vidíš, tak Fabia má naprosto jinej design přední části, než jiná auta (o zadku se asi to říct nedá...). A co dělá většina čechů ? - nadává, že je to divný a že to mělo bejt spíš jako Seat. Jak tak poznávám, tak začíná být snadnější zavděčit se náročnýmu západnímu zákazníkovi, než rejpavejm čechům, který kolikrát nevědí co chtěj...
neregistrovaný "AvengerQ"
19. 11. 1999 22:18
Re: Co Vy na to?
Bestias: S tou fabií máš pravdu. Mě osobně se její tvary líbí ať to vezmu z jakékoliv strany. A že lidi hážou špínu na vše, co je ve světě konkurenceschopné, a bohužel jedno z mála, je vážně s podivem. Copak si nedovedeme vážit toho, co jsme schopni když ne zcela vyrábět, alespoň kvalitně montovat? ...už aby tu byla motorárna!!!
19. 11. 1999 09:51
Bez nadpisu
No ono je to opravdu nezbytně nutný, bestias má pravdu. Zase je zde ale jedna pozitivní věc. Sjednocení značek v koncerny a sjednocení designu vede zástupce značek ke znovuzrození již dávno zaniklých značek. Alespoň nějaké perličky v šedé nabídce automobilového průmyslu.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Bestias"
19. 11. 1999 10:20
Re: Re:
Jo, to je pravda. Třeba Bugatti má díky fúzi šanci (peníze) na vývoj dalších vozů a na výrobu větších serii. Tak se více zvyšuje šance i pro normální smrtelníky, že se s ním jednou svezou. Je to také velké plus pro ekologii, protože mamutí koncerny si mohou dovolit vyrábět ekologicky čistá auta ekologicky čistou technologii...
19. 11. 1999 10:42
Bez nadpisu
Bugatti, MG a spousta dalších. Uvidíme kam to bude spět. Je možný, že se to kousne. To bych, ale nechtěl.
Rozbalit vlákno
0
19. 11. 1999 13:14
Bez nadpisu
Jeden detail, taková malá poznámečka. Možná nebudete se mnou souhlasit, ale zkusím to. Hádejte kterej z Oplů je nejhezčí a snad i nejlepší? Správně - Omega. Dělal ji Pininfarina - design.(No možná je to náhoda, ale kdo ví?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Bestias"
19. 11. 1999 13:33
Re: Re:
To je jenom politika. Favorita měli ve Škodě taky v koncepčně dost pokročilém stádiu (prototyp p. Kindla z roku 79´), ale nakonec ho karosoval Bertone, aby pod tím byl jeho podpis. Taky to bylo tím, že v tý době měl pro nás Bertone neuvěřitelně krátkou dobu zpracování, protože už používal počítače. Mám k dispozici výkresy, který kreslil Bertone osobně a můžu říct, že takhle precizní a dokonalou práci jsem nikde jinde neviděl. Všechno kreslený obyčejnou tužkou (mikrotužku odmítal). Jedna čára jako druhá, no prostě labůžo. Já už rýsovací pero nedržel v ruce čtyři roky, takže dneska už mi to připadá jako zázrak...
neregistrovaný "Našrot1"
20. 11. 1999 18:12
Fabia a špína
Mně osobně se taky Fabia nelíbí a to z jednoho hlavního důvodu - je to strašnej hybrid. Vzali prostě již vyráběný koncernový díly a zkombinovali je dohoromady (hlavně zepředu je to markantní: blatníky audi A6, světla Oktávia, "dekl" motoru je z feldy...). Prostě tomu neřikám design, ale dobré kombinační schopnosti. Co se mi na ní líbí, že je stejně designově pojatej vnitřek jako vnějšek. Tak by se podle mě měly dneska auta navrhovat (ovšem u tý Fabie je to stejně hnusný jako zvenku) - druhým takovým příkladem tohoto stylu designu je Lexus IS200, ovšem ten je celkově povedenější (jo, já vim - Fabia stojí 400 tis., kdežto IS200 1,2 mil., ale jde jen o design). No a za druhý mě štve, že prostě Fabia, jako už dneska žádná nová škodovka nejni česká, ale skopčácká. A s tim "unisex" designem - evropa byla vždycky konzervativní, takže žádné velké výstřelky se moc dlouho neudržely, ale pravda je, co je moc, to je moc - japonci taky uměj udělat levný auto, který se liší od ostatních modelů jedné značky. A zrovna Fabia mi moc levná nepřijde, na to, že má patřit do malejch aut a ne nižší střední třídy. P.S. to Avengerq: tobě připadá TTéčko jiný - já bych to zhruba viděl tak, že vzli Passata, předkem ho opřeli o stěnu a zezadu do něj tlačili buldozerem, až z toho bylo TTčko :o))
Rozbalit vlákno
0
23. 11. 1999 10:33
to all
design je věc názoru. Včera jsem měl spoustu času a díval jsem se v bazaru na auta. Měli tam starýho E 230 Mercedesa (asi 88 rok) Hrozný auto, škaredý a všechno, ale v tom bazaru vypadalo z těch aut relativně nejlíp. Proč? Ono totiž není poznat jak je starej, protože vypadá stejně blbě jako mercedesy nový(ten styl je tam poznat). Totéž platí o Audinách. On vzhledově není zas až takovej rozdíl mezi 100 a A6(a to i ve vnitř).

A to je právě to. Strohý, škaredý,ale účelný.
Rozbalit vlákno
0