34 komentářů
Nemá někdo schéma na tyrysorového zapalování T-613 jsem v nesnázích.
Kdo zvas videl prispevek v TV-CT2 v Sobotu o Tatrach : orig. cerno-bile ukazky - stavba podvozku T12, jizdni skousky s T603,zavodni Tatraplany , zavodni 603. No proste jsem sedel z otevrenym zobakam u TV a nestacil jsem se divit.
Zdar v sem Tatrovakum.
Zdar v sem Tatrovakum.
pěknej pořad! sledoval jsem. Bohužel - zašlá sláva. Dneska se dá žhavit list zvaný DAKAR. Jenom doufám, že Kamazy se před dojezdem rozmlátěj!
Podle mě je Tatra mezi truckama něco jako takový Subaru (ve svý velikosti!). Ty závodní se od sériovejch lišej podstatně míň než u Kamazu a už proto bych Kamazu přál, aby se jim i letos vloudila nějaká ta chybička řidiče (nebo aspoň navigátora). Vyvraťe mi (nebo radši ne) tenhle názor.
Podle mě je Tatra mezi truckama něco jako takový Subaru (ve svý velikosti!). Ty závodní se od sériovejch lišej podstatně míň než u Kamazu a už proto bych Kamazu přál, aby se jim i letos vloudila nějaká ta chybička řidiče (nebo aspoň navigátora). Vyvraťe mi (nebo radši ne) tenhle názor.
Bohuzel, byl jsem v praci... 😒((
Nemate to nahodou nekdo na videu? To musim mit a nevidel jsem to ani jednou. Kdo si pamatuje nejake zajimavosti, napiste mi je prosim na Veterani@seznam.cz. Diky
O nic moc jsi neprisel, byly tam jenom kraticke ukazky z Tatrovackeho archivu (ani se neobtezovali prohrabat svuj). Zajimavejsi by bylo sehnat to cele primo od Tatry. V muzeu maji monitory (normalni TV + video), kde se daji jednotlive ukazky poustet. Skoda, ze to neprodavaji jako videokazetu.
nepotkal jsi nekde Scouta? Uz nema ani e-mail !
Tatra vyviji novy tahac 2x4 (=s nepohanenou predni napravou), nevite nahodou nekdo hlavni data.
ze by vyvijela tahac (4x2) se mi nejak nezda. (ten prototyp v Automobilu sem videl). Podle me to slouzi jenom ke zkouseni novejch prvku - licobeznikovy napravy, motor V8 300kW a podobne. Vyrabet takovej tahac by prece nemelo zadnej smysl (podivejme se jak dopad LIAZ). Podle me se Tatra musi soustredit na to v cem vynika (tereni auta) a ne se pokouset pronikat na zcela presycenej trh tahacu, kde podle me nema sanci.
Zdravim Luckyluka,Netopyra a vůbec všechny vespolek😃 V praci jsem prisel o I-Net,takze uz jsem neprijdu tak casto.Z domova musím opatrně jelikož poslední účet byl 2000Kč...😒Jinak můj nový mail je: Scout@volny.cz.
Co se týká mé strojovny tak budu rád když dám dohromady peníze za tu udělanou plechařinu a jak to bude s lakem to nevím😒(Jinak jsem se s tím klempířem dohodl, že auto u něj zatím zůstane,jelikož ho stejně teď nemám pořádně kam dát než se postaví garáž u příbuzných za prahou.Jinak Vás všechny moc zdravím a slibuji,že se ukážu častěji.Tak se zatím mějte a držte se s Tatrou za volant😃
Co se týká mé strojovny tak budu rád když dám dohromady peníze za tu udělanou plechařinu a jak to bude s lakem to nevím😒(Jinak jsem se s tím klempířem dohodl, že auto u něj zatím zůstane,jelikož ho stejně teď nemám pořádně kam dát než se postaví garáž u příbuzných za prahou.Jinak Vás všechny moc zdravím a slibuji,že se ukážu častěji.Tak se zatím mějte a držte se s Tatrou za volant😃
Zitra natocim moji Tatru603 jen tak, necham ji trochu bublat a pritom se me bude zdat jak po nasich silnicich jezdej jenom Tatry a vsechny pekne bublaj jak ta moje.
Zdravím všechny příznivce sháním dobrého, schopného mechanika na svoji T603 II, jelikož je to auto super ..., ale ta moje potřebuje trochu dát dohromady a já to neumím. Tak mi někoho doporučte ať mohu rozšířit řady. Jsem z Prahy, ale to zas nehraje takovou roli. Auto jezdí, ale ozývá se divný zvuk (bouchání) při zatáčení doleva atd.
Tak sakra to si mám dopisovat sám se sebou nebo se najde někdo kdo mi poradí ohledně opravy již jednou zmiňované tatry nebo ji mám začít opravovat sám? 😄
S opravou ti asi bohuzel moc nepomuzu (skus www.volny.cz/t613 - je to sice o t613, ale treba tam nekdo poradi), ale nechci aby sis dopisoval sam 😄
to luckyluk
Asi zitra natocim moji Tatru613 jen tak, necham ji trochu bublat a pritom se me bude zdat jak po nasich silnicich jezdej jenom Tatry a vsechny pekne bublaj jak ta moje.
😒(((
Snad bude lip
to luckyluk
Asi zitra natocim moji Tatru613 jen tak, necham ji trochu bublat a pritom se me bude zdat jak po nasich silnicich jezdej jenom Tatry a vsechny pekne bublaj jak ta moje.
😒(((
Snad bude lip
Jó pánové,Tatra to je můj sen,ale zatím se musím spokojit se svojí Š 120 L.Aspoň je to taky český auto.A má motor vzadu,jenomže osmiválec je osmiválec.Jenže nemám na to abych ho živil.
Ja myslim, ze to ziveni neni tak strasne. Ono koluje spousta povesti, kolik maji tahle auta spotrebu, ale je treba za tim videt to, ze pansky koci ze spotreby tatry jeste zivil soukromou skodovku ci zigulika.
Povinne ruceni he horsi...
Povinne ruceni he horsi...
Takze ta spotreba je opravdu relativni. Ja jsem se s moji T603 dokonce dostal pod 9 l (samozrejme v ne v zime) . V roce 1993-94 jsem ji uzival v beznem provozu. Opravdu zalezi na spusobu jizdy. Da se jet aji za 16 l. U T603 je nejdulezitejsi spravne serizeni karburatoru a zapalovani pak se staci drzet predepsanych rychlostnich limitu a spotreba se drzi v urcite hranici.
Zdar vsem Tatrovakum.
Zdar vsem Tatrovakum.
Ja jezdim s t613 v beznem provozu porad, nemohu rict, ze bych ji nejak setril a v pohode se vejdu do 12 l. Pres leto je to i malinko pod 11.
V zime je tam navic topeni a tim se spotreba zvedne, ale to vlastne neni spotreba .... nebo je ? Co vy na to, mela by se spotreba topeni zahrnovat do provozni spotreby auta ?
V zime je tam navic topeni a tim se spotreba zvedne, ale to vlastne neni spotreba .... nebo je ? Co vy na to, mela by se spotreba topeni zahrnovat do provozni spotreby auta ?
Víte někdo, zda se už něco nového děje v Tatře po jejím oddlužení? Jste někdo u zdroje?
Jak to vypadá s Tatrou Příbor resp. Tatrou Betou. Dělají ještě něco? Nedaří se mi získat žádné informace. Zdá se mi, že Tatra se k ní nikdy nějak nehlásila. Po odchodu Škodovky z Tatry ani u Škodovky není zmínka.....
Jak to vypadá s Tatrou Příbor resp. Tatrou Betou. Dělají ještě něco? Nedaří se mi získat žádné informace. Zdá se mi, že Tatra se k ní nikdy nějak nehlásila. Po odchodu Škodovky z Tatry ani u Škodovky není zmínka.....
Co se tyka jizdnich vlastnosti, nerekl bych, ze nejak zaostava za "zbytkem sveta". Jenom se s ni musi jezdit jako s limuzinou a ne jako se sportakem. Musi se s ni jezdit jako s autem s motorem uprostred a zadnim pohonem a ne jako s nejakou jednohubkou. Taky dost zalezi na tom, jaky si tam clovek da tlumice, gumy apod. - a jak s tim jede. Kdo s tim autem nikdy nejel (jako sofer), musi pocitat s tim, ze bude par kilometru trvat, nez se s tim autem szije, ale zase jakmile se s nim szije, zacnou mu cinit problemy jina auta.
Zkus si s ni odridit treba cestu Praha-Ostrava v jednom kuse a budes prijemne prekvapen.
Mimochodem - ten predek neni zrovna moc lehky, pomer hmotnosti predni/zadni je temer idealni 50% na 50% pri plnem a asi 45 na 55% pri prazdnem aute.
btw s tym rozlozenim hmotnosti si si isty? som raz videl ako 613 neubrzdila a vpalila do skodovky a nemal som pocit, ze by ten predok nebol lahky-zdalo sa mi ze to velmi velmi skoro gumuje...ale to bol len subjektivny pocit zvonka 😉
To, ze 613 gumuje nejprve predkem je pravda. Pripisoval bych to ale pomerne dost ostrym brzdam (ctyrpisty, prumer kolem 280 mm, chlazene). Vzadu jsou sice ctyrpisty take, ale prumer je daleko mensi; z hlavy ted nevim presne kolik.
Odhlucneni popisovanych zrcatek apod. mely Tatry az nekdy od r. 94 a upravovala se pri tom zrcatka (byla obla, vyhrivana a stmivaci), stresni listy, bocni sloupky a tesneni predniho skla, ktere zacina u starsich typu delat bordel tak kolem 130-140 km/h.