Ale jo, docela se to da. Me se libilo to stare provedeni, takze na novou grafiku jsem nahlizel trochu s neduverou, ale po prohlidnuti si rikam ze sice nevim jestli je to lepsi, ale je to pekny.
A za nejakou dobu stejne nikoho nenapadne ze by to mohlo byt jinak...
Plně souhlasím s Kingem. Ten obsah zůstal stejný. Přestože je to nejlevnější motoristický časopis, tak obsah ceně neopovídá. Hlavně nerozumím smyslu té prostřední přílohy - to je pěkná slátanina.
Me se nova grafika libi, porad lepsi nez ta predchozi. I obsahove mi pripada ze je tam toho vic. Nadaval jsem na jejich dvojcislo, 64 stran a (!!!! To ma bejt dvojcislo?) a po obsahove strance nic zajimaveho, vsude sama reklama.... V letosnim prvnim cisle se objevilo nekolik tezkych kixu... navic od autoru, od kterych bych to neocekaval. Treba pan Dolejs v testu Roveru 75 pise, ze interier zdobi imitace dreva!!!! Ale fuj!!! Rover a imitace? Pane Dolejsi, proberte se! Rover ma prave drevo i v nejmensi rade 200/25!!!! Jinak: jsem rad, ze Svet Motoru i Autotip se zabyvaji historii. Vsude ctu jen historii ceskych automobilek, nbesciselnekrat popsanou (zejmena Tatry), takze je dobre, ze pisou i o zahranicnich. Napriklad v SM 2/2000 je historie automobilky Franklin. I kdyz: nevyvarovali se kixu: pod cernobilym obrazkem je text "Dobovy inzerat z ceskeho tisku", pritom ten obrazek je naskenovan z knihy panu Heinze a Klementa "Z dejin automobilu", nasi vubec prvni knihy o historii automobilu. Pokud ji doma nemate, doporucuji prolezt antikvariaty. Fakt vyborna kniha s nadhernymi kresbami. Popisuje vyvoj vozu bez koni jako zadna jina, vzdyt i takovy autor jako byl pan Kuba, z ni cerpal. Pise se tam i o jmenech, na ktera historie zapomnela: Charles Randolph, Lucius V. Copeland, kapitan Crompton aj...