Mám Ibizu 1,9 TD. Najeto 100 tis. Zatím jsem s ní neměl žádný problém. Rychlý, úsporný a zatím spolehlivý auto.
Muzete mi nekdo rict jestli motor 1,9 D - 47 KW - v seatu cordoba je stejny jako ve felicii 1,9 D. Je casta zavada u seata cordoby dlouha draha brzdoveho pedalu, nez auto zacne brzdit? Staci odvzdusnit brzdy nebo se jedna o neco zavaznejsiho. Prosim poradte! Diky
Pokud myslis novejsi cordobu, tak ten motor neni stejnej jako u feldy. Do cordoby se dava 1.9Sdi,
tedy primej vstrik oproti komurkovy 1.9D ve felde.
Sdi - nizsi spotreba, lepsi a vetsi kroutak, vyssi
hlucnost - muj subjektivni pocit...
tedy primej vstrik oproti komurkovy 1.9D ve felde.
Sdi - nizsi spotreba, lepsi a vetsi kroutak, vyssi
hlucnost - muj subjektivni pocit...
My jsme měli ve firmě 4 roky SEAT CORDOBU 1.9 D.
Výkon byl vyšší než u feldy cca o 3 kW (měla 50 kW). Bylo to naprosto spolehlivé auto se spotřebou ve městě 5,8 l. Max. rychlost kolem 170 km/h a komfort jízdy byl docela dost dobrý, nejméně o 100% lepší, než jakákoliv felcka.
Výkon byl vyšší než u feldy cca o 3 kW (měla 50 kW). Bylo to naprosto spolehlivé auto se spotřebou ve městě 5,8 l. Max. rychlost kolem 170 km/h a komfort jízdy byl docela dost dobrý, nejméně o 100% lepší, než jakákoliv felcka.
To je u Seatu dost problem-u naft.verzi.K vytvoreni podtlaku slouzi cerpadlo a "cuc" je festovny.Bohuzel serizeni je dosti komplikovane,nesouvisi nijak s odvzdusnenim brzd,jenom uprava polohy pedalu nestaci,jinak nespina koncovy vypinac.Dokonce pri trvalem tlaku na pedal se tento propada az na zem!!!Pomalu,ale furt,upravit se to da,ale mel by to udelat nekdo,kdo tomu rozumi.
mame v robote 2 roky incu 1.4, a pohoda. ziadne problemy - nic. len ta spotreba 😒 cca 9.5l, yo a geometria je napicu
Uvažuji o koupi noveho SEATU TOLEDO. Zajímalo by mne jaké jsou zkušenosti s tímto modelem. Zda koupit motor 1.9 TDi(81 kW), nebo zda se vyplatí počkat na nový motor TDi(85kW, 285 NM)- bude-li vůbec v dohledné době k mání.
Pokud bude Seat vybaven TDI(cervene DI),pak bude ukrutne drahy.Za tu cenu bych se ptal,k cemu ho vlastne mam.
Je to mozné, ale cena u nového Passatu se zvedla á o dvacet tisíc. Tak mi přijde, že i za cenu řekněme 630 000.-, Kč, je to super nabídka, nehledě na to, že v ceně mám 4 airbagy, ABS, ESP!, perleťový lak a mnoho dalších.
´A propos: nový Golf a Bora se s tímto motorem (1.9 TDi 85 kW, 285 Nm)dodává se šestistupňovou převodovkou! Vzhledem ke stejné platformě, váze a mnoha jiných aspektů si myslím, že i nový Seat Toledo, ale i Skoda Octavia budou tímto taky vybaveny.?
´A propos: nový Golf a Bora se s tímto motorem (1.9 TDi 85 kW, 285 Nm)dodává se šestistupňovou převodovkou! Vzhledem ke stejné platformě, váze a mnoha jiných aspektů si myslím, že i nový Seat Toledo, ale i Skoda Octavia budou tímto taky vybaveny.?
Mám starý (92) autíčko Marbellu 903ccm, 29kW. Jede to i 135km/h. Prostě ne pro ty, co jsou tady ale pro lidi, který potřebujou auto občas na popojetí a sem tam přes republiku. Jo představte si pojistku, spotřebu při 90 4,5l, maximálně 6(dálnice) a průměr tak 5,2. Má přes 138tis. mám ji rok a ujel jsem s ní asi 13tis. Jediné náklady: vejfuk(Walker 2500,-) a brzdový destičky(Hi-Tech 490,-) . I kdybych se s ní už ani nerozjel, náklady (rozuměj: všechno, co to stálo) na 1 km, který jsem s tím autíčkem ujel jsou kolem 5 Kč. Koupím-li auto za půl mil., po ujetí 100tis tak bez benzínu, pojistek, známek a oprav to stojí taky tolik. Co je dnes v Čechách lepší při takové nezaměstnanosti?
Po prvni garancce mi stoupla spotreba o 1,5l/100km. Jedna se o diesel 81kW. Mam dojem, ze mi ve "znackovym" servisu zkurvili motor. Ma nekdo podobnou zkusenost? Nez jim pujdu rozbit drzky, chci se ujistit, ze si to zaslouzi. Diky za nazory.
Myslím, že Seaty, i když jsou španělské, tak jsou kvalitní a pěkné.
Souhlas. Koupil jsem Toledo 96, protože to byla nejlevnější cesta, jak se dostat k TDi motoru, a pořád se toho motoru nemůžu nabažit. Když jedu do práce v klídku 5 l nafty, v sobotu ho protáhnu do kopce zatáčkama nad Berounem a směju se všem zadejchanejm rejžistům.
A co takhle Seat Salsa ? To je paráda co.
A co takhle Seat Salsa ? To je paráda co.
Mam 4 rocnu Cordobu a s nou prvy problem. Po nastartovani hned zdochne. Musim ju viac krat pridat plyn na prazdno - "naturovat". Potom ide dobre. Skor ako navstivim servis prosim o radu co by ro mohlo byt aby mi nevymenili nieco co je OK.
Pozor na seata , neznam poruchovejsi auta!!!
Kup si auto z japonska s 3 letou zarukou a ty lovce bejku nechradeji lovit kravy )))
P.S. A Diesel je linej benzin vic zere, zalezi jak jezdis pokud najedes hodne za rok , tak potrebujes rychly auto jinak zestarnes za volantem, v zime nenastartujes a diesly maj lehci zadek= smyk je tutovka, jedina vyhoda spotreba a rozdil je maly lepsi je jezdit na LPG, ale s Japonci
Japonci jsou pekni,ale do prvni vetsi opravy.Mnoho mych znamych se vsech tech svych starsich Mazd,Toyot zbavila,kdyz secetli naklady na pitome tesneni pod hlavu a jeho vymenu.Pokud slape,je to perfekt,ale to u vsech.Co se tyka dolevani oleje,to jsem delal jen do prvnich 10.000 km,ted uz to davno sedi na stejne rysce.Jo,a projeli jsme v ni Evropu.Na kopecky je diesl jako staveny,rovnali nas jenom nekteri.
Zaruka 3+6 let, seat 1 rok......
Pri nehode? Pojisteni cca. 3-5% stejne jako u seata, takze cena Te nemusi zajimat, a pojisteni by melo by samozrejmosti, kdyz uz je auto nove.
Japonska auta se tolik nekradou...Proc? Zlodeji jsou hloupi...Duvodem je podle me, ze jeden model seatu se vyrabi az 5 let a kdyz je zaruka jen 1 rok, tak se pri nehode ci poruse vyplati koupit jiny dil "na burze", kazdemu je jasny puvod...U japoncu se musi po dobu zaruky brat dily origos, aspon se nekradou. jeden priklad za vsechny. Na toyoto corrolu jsem behem 130 000 km nekupoval brzdove desticky a nejezdilo se sni nikdy svatecne, najelo se to za 2 roky, bez jakehokoli problemu!!! Tim chci rict jak kvalitni jsou original nahradni dily......Kamarad jezdil felici a desticky meni po 30 000, taky original....
Na zaver snad nikdo nebude tvrdit, ze seat je extremne spolehlivy, to nerekne ani prodejce, chvali se radeji kufr, ktery je velky na ukor vnitrniho prostoru....Tuha zadni naprava=koza....
Noo,neda se tvrdit,ze by Seaty byly spolehlive vozy,spis takove drice.Samozrejme ve statistikach to vyhravaji Japonci,osobne se mi i nektera auta libi.Cenova politika EU a tim neprimo i nase ale na tom nechce prodelat.Ukradene sterace nebo zrcatko mi pojistovna nezaplati,protoze to je spoluucast.A platit 4-6.000 Kc za uvedene je moc i na japonsky auto.Hlidat s brokovnici ho sice jde,ale moc prakticke to neni.3 leta zaruka je samozrejme prijemna,zvlast,kdyz si auto delsi dobu neponechavam 😄.
Ptal jsem se prodejce, kde jsem koupil Nissana, kolika jejich zakaznikum za 9 let jejich existence ukradli auto, a rikali ze dvoum a z toho jeden pripad byl fingovany.
Navic - pokud mluvim o svoji Primere - je to ve sve tride nejhure zcizitelny auto: pokud ti vytlucou okynko, musej jim pak lezt tam a spatky az do bezvedomi, protoze ani pak ze vnitr dvere neotevrou - proste bez klicku smula.
Jinak - seat je proste *. Nove modely sice designove docela dobry (a uprimne receno i hezci nez Primera), ale uz jste s tim nekdo jel? ten podvozek je strasnej.