Zpět na článek

50 komentářů

A já slibuju , že naberu síly a obdělám jí dle obrazu Páně. Tímto také zdravím čtyři chlápky , z nichž jeden na mne vytáhl na Zličíně pistoli...sorry. Calibře to prostě na Váš vkus jelo příliš...
IQ tipuju tak 135 , někdy mi to celkem pálí 😄 a na základce jsem měl samý jedničky. Ale to je dávno. Teď bojuju s VŠ a musim přiznat , že zatím je to spíš nerozhodně 😄 , protože sport mi bere dost času , energie i peněz. Navíc ještě živit Černou *... ad OCTAVIE - četl jsem jeho příspěvky v rubrice Svítit ve dne ano či ne a žasnul jsem , na toho teda já se svým IQ nemám ani náhodou , schválně tam koukni a budeš hotovej.
Me se Calibra moc libi. Jednou jsem v Autotepasu na Kladne videl takovou fialovou ve svetly kuzi

2.0 16V Turbo 4x4. Byl jsem z ni fakt hotovej.

To bylo kolem roku 94. Posledni peknou jsem videl v provedeni 2.0 16V v autobazaru v Argentinsky v Praze. Byla cerna a r.v.97(jedna z poslednich) byla po bouracce na stranu ridice ale celkem dobre opravena. Byla zanovni a vybavena. Vazne jsem o ni uvazoval.

Nikdy v zivote jsem s zadnou Calibrou nejel, jo jednou kdyz jsem si rozbil hubu na masine tak me s cervenou vezli nejaky kluci do spitalu, ale to jsem si bohuzel nevychutnal, spis jsem hlidal abycj jim auto nezakrvacel. (to by ho meli cerveny i zevnitr).

Fakt je ale jeden,Calibra se mi libi.
Na zacatku 80. let v Nemecku jezdili knírkatí frajírci v koženici a tesilu do zvonu v rádobysportovních vozech a kdoviproc se jim rikalo (: mantafára😊 V cem asi jezdili???
Hele kamo,vyska 185 cm , přes hrudník 120 a biceps 44, IQ= ??,

Ty si opravdu tvrdak, predcil jsi jiz pana Octavii.
No na mnohé žádosti členů mého fanklubu uvedu o svém šlapohybu podrobnosti , EGO RULEZ ! Přitom se není čím chlubit - je to krám 2,0i z roku 92 , bouraná a dovezená z D , max.rychlost s tím motorem podle papírů 205km , spotřeba město tak 8,5 když nestojím v koloně , na dálnici tak 6,5 při devadesátce. Auto celkem o ničem kromě designu , přes dvě stě dělaj i větší šroty. Nevybočuje z řady kazových Caliber , tím je řečeno dost ale motoricky je v pořádku. Najeto má asi 180 000 - můj odhad protože kterýsi předchozí majitel-dobračisko si pohrál s tachometrem. Sám sebe obdivuju za tu ego-frajeřinu že jsem na sebe prozradil školu , jenže já se tam stejně objevuju tak 5 krát ročně , takže s autogramem nepočítejte 😄
Tys mi to dal , no tak to teda otočím přístup ! Buď si jistej , že jsem nejdrsnější vlastník Calibry , kterého jsi kdy viděl !!! Vlastně neviděl , to tě lituju 😃)
Je to asi neuvěřitelné , ale studuju právnickou fakultu v Praze. Jsem vysloveně "KLASICKEJ" student. Šok pro moje spolužáky. Dofám že mě teď někdo nepoznal...
Muzu se te ze zeptat, co studujes?
nedelej tak chytreho a namakaneho. i kdyz mozna jsi. a radeji napis nejake zakladni parametry C.

max. rychlost, spotreba, pohon jakzch kol a tak to by me zajimalo.
Myslel si toho z pohrebnej služby?
No jo hlavně ale přestanu s psaním sem , je to na nic a už mě to nebaví. Mám teď nějaké problémy , měl jsem mít v devět zkoušku a nešel jsem tam , jsem napruzenej na celej svět a auto.cz je to poslední , co by mne zajímalo. Hlavně když se tam vyskytujou takoví ocasové jako ten s tou Tigrou , nic proti diskuzi ale všechno taky nemusim. Fakt rád bych ho poznal a v náladě ve který jsem teď bych mu fakt musel pár naložit. OPEL CALIBRA FOR EVER , BURJOA FOR LAST TIME , goodbye assholes.
To Burjoa: V C. jsem několikrát jel a byla to opravdu nádhera, zůstává pro mě pořád jedním z nejhezčích sériových sporťáků pro široké masy nadšenců, neoplývajících zrovna penězi. Docela jsi mě ale pobavil svými posledními příspěvky, nějak z nich vykukují jakési komplexy méněcennosti a trocha mladistvé jankovité sebestřednosti, nemyslíš? Když se k tomu ještě přidá pocit, že jsi král silnic a nikdo Tě nesmí předjet..., nějak se Tě začínám bát a stavím Tě na úroveň chudáka Volvisty. Ale ten už je mimo asi nafurt, u Tebe jistě ještě dojde ke zrání, a pak se svému jankovitému radikalismu asi zasměješ. Budu rád když Tvoje dozrávání všichni ve zdraví přežijeme.
Ja jsem nekde tvrdil ze jsem tvrdak?? Nebyls to ty kdo tvrdil ze Tigra je pro buzny a chlapi jezdej v Calibre protoze by se jim do mensiho auta nevesli bicepsy?
Proč by ne když si to můžu dovolit ? Na rozdíl od tebe ale to auto nepotřebuju k tomu pocitu , že jsem tvrďák. Tím já zůstávám i když z něj vylezu.
1. svezeni rozhodne neni sqely v kazdem aute

2. puvodni diskuse nebyla vubec o telesnych proporcich, ale o designu. Takhle to vypada ze mas C. proto ze je to velky auto a masiruje ti to ego 😃
Svezení je svezení a to je skvělý v každým autě skoro. Podívej kámo - já mám 185 cm , přes hrudník 120 a biceps 44 , dokážeš si mne představit doprčic v tý pitomý tigře - ty seš podle mne takovej maličkej bobánek kterej do ní akorát zapadne. Jednou do mého auta sedl kámoš který má 170 cm a vypadal v ní jak ztracenej. Možná je to i o tělesných rozměrech , nemyslíš ?
Argument o velikosti je trochu mimo. To si muzes koupit dodavku. Jde o svezeni a to je v ni kralovsky. Mimochodem rocni suma na opravy 10 000Kc je smesne mala. To pak neni poruchovy auto
Dík za poklonu. Jenže tady nejde o léta ty máku ale o to co za tím autem je. Tigra vypadá jak hračička , vedle 4,5 metrové Calibry. Je to hračka pro buzny a za tím si stojím.
Mě se líbííí. Calibra teda taky, ale chca - nechca musim priznat ze tvarove je uz znat ze se dela 10 let
Kámo s Tigrou na Tebe poletěj leda buzny to neni auto pro chlapa proboha !!! VždyŤ je to vlastně Corsa a dělaná pro ženy a "jemné" muže , nic pro opravdové chlapy. Je pěkná , já jsem zase nejdřív přemýšlel o ní , ale vedle C. je ten rozdíl jako pěst na oko. Jo mimochodem teď se na mne nezlob víš že Tigrou zásadně jezdí buzny a narkomani ? Nic co mě osobně by vyhovovalo. Sorry za tu netoleranci k menšinám. Ale ať žijou všechny kupé a Tigra taky !
Mne jen prekavapuje. ze nam tu C. jeste nezkritizoval ten, co jezdi v tom cernem aute ...
Musím souhlasit s valnou většinou názoroů zde, že Calibra je skoro životní názor. Na toto auto se nezapomíná, i když ho člověk třeba již nemá. To je i můj případ. Měl jsem ji 1,5 roku.

Nechtěl bych tady vylévat svoje city, ale musím říct, že když jsem ji kupoval musím říct, že to byla láska na první pohled. A nelituji toho. Každý chlap má skoro povinnost jednou za život to vyzkoušet - mít rychlé sportovní coupé a krásnou ženskou v něm.

Takovéto rozhodnutí musí chlap udělat pokud nemá moc závazků a hlavně o něm nesmí moc přemýšlet (trochu přece jen) - nebude přeci v Calibře jezdit na nákupy do Delvity.

Stojí to za to i přes menší poruchovost, kterou Calibra má. I já jsem měl na své C.2.0i16V nejčatější poruchy které svého času uváděli v recenzi na www.autobild.de. I tak toho nelituji a můžu toto auto doporučit. Každému přinese do života buď změnu neb👋i zkušenost.

Rozhodně to není žádné tuctové auto a i když sám patřím mezi kravaťáky, a tak jsem v ní jezdil (o víkendech v kraťasech 😃, jsem se uvnitř cítil zatraceně dobře a o "10cm nad" ostatními. I když musím přiznat, že občas co vidím za týpky co z C. lezou ven, je mi trochu zle, ale to je u všech aut, u sporťáků si toho člověk víc všímá.

Calibra má úžasný design a kdo jste nadšení rozhodně do ní jděte. Připravte se ale na opravy, pokud můžu sumarizovat průměrně na rok tak na cca 10tisKč/1Q se vším všudy. Ale za to svezení to rozhodně stojí.
No joo. Taky jsem chtel Calibru. Nakonec me zlomila ta spotreba. Muzu mezi vas s Tigrou???
andy220: Aha, zdvihátka klapou. No, moje dojmy😒br />
Když jsem měl motor, co měl najeto cca 120.000, dělaly mi to ráno také (porůznu, ale cca po těch 2-3 km ten zvuk zmizel), v té době jsem jezdil na syntetiku 5W40. Během jízdy se už nevyskytl.


Pak jsem koupil novější motor (cca 40.000) a ten to ráno dělal jenom než jsem objel cca dva bloky domů.


Asi to souvisí s opotřebením, resp. zánášením olejového okruhu, nevím.

BTW kvalitního minerálu 15W... bych se nebál, rozhodně ne v létě.
Cokes ked sa tu objavis,mal by som na teba dotaz.Aj ked teraz mas bavora,ale mal si C.,pamatas sa na mna raz sme sa bavili.Zacali mi sklepavat zdvihatka na mojom C20xe.Pri teplom motore ked uberem plyn a idem krokom (pravdepodobne klesne tlak oleja)tak sa obcas rozcvakaju asi zdvihatka(myslel som ze pocujem vstrekovace,pri jazde ulicou s otvorenym oknom).Normalne je to pri studenom motore,urcite aj tebe rano to cvakavalo ako...a po prejdeni 3km to stichne?To je normal.Pricinu vidim v oleji.Jazdim na Castrol RS 10W-60,ktory je "riedky" a vhodny do novych motorov.Moj motor ma 170litrov najazdene.Co mam robit?Dat hustejsi olej?Aky?V kazdom pripade chcem ostat pri syntetike,pretoze motor nepozna iny olej.Co mi poradis?Dat syntetiku 15W-40?Budem si potom moct dovolit to co teraz?Uvitam tvoju radu.Dik.
S Blavy nie som.Moja dvetisicka akurat dva roky v BA jazdila.Suhlasim s tebou nase dvojlitrove opliky maju nezamenitelny zvuk,podla ktoreho ich spoznam aj keby som bol slepy.Inak pozri sa na moju dvetisicku na www.auto-tuning.cz/07.htm,ktoru tam prezentuje predchadzajuci majitel.Teraz je cierna na inych diskoch,ale aj tak ma podla mna este smrnc.
Já si dnes nedám pokoj a musím vypálit ještě jeden příspěvek. Má sloužit ke zpopularizování Calibry a týká se mých postřehů co se týče dívek (ovšemže ve vztahu ke Calibře) - pokud se najde nějaký Pepík který si pod jeho vlivem poběží C. koupit , anebo to definitivně přispěje k rozhodnutí , budu vědět že můj život měl smysl 😃)--- tak předně - nejasně si vzpomínám , že již při výběru auta jsem měl ženské pohlaví na zřeteli 😄 , proto jsem předem zavrhl filcky anebo cokoliv jiného (fotřík doporučoval něco jako Corsa 1,0 no jistě si dokážete představit můj obličej ) , potom jsem si ten zázrak přivezl domů a čekal jsem učiněné dívčí žně. Znáte to - podlomíte jí svůdnýma řečičkama , ev. i alkoholem , pak jí naložíte a někam si ji odvezete 😄 To je maximální výhoda calibry že nežárlí (no ale kdo mi vysvětlí ty poruchy...) , prostě ona vás miluje nade vše ale občasná (klidně i frekventovaná)nevěra jí nevadí---te´d když to po sobě čtu musim vypadat jako totální maniak ! Baví mě to. Jo - takže moje postřehy - možná dám i rady 1) ženy jí žerou ale dejte pozor aby se vedle vás nepostavilo BMW mladší než 1994 2) sklopte jim sedačku , to jim připomene jaká je jejich úloha 😄 a hlavně líp se k nim dostanete 3) až jí budete chtít něco hodně zblízka říct zajistěte auto místo ručky kvaltem , jinak riskujete poškození auta i své zadnice 4) nejlepší pózing (vyzkoušeno mou maličkostí) - pomalu popojíždět krokem , pak na to DUPNOUT a rozjet to na jedničku na 3500 , potom teprve zařadit vyšší , dejte pozor abyste do někoho nevrazili , Calibra je tak silná 5) v koloně vedle sličné řidičky se rozjíždějte zásadně na 2500 -3000 otáček , doporučuju taky pěkně si upravit výfuk - zrovna předevčírem jsem v Podolí viděl maníka s C. , jak couval mezi dvě auta a ten zvuk byl BŽM , BŽŽŽM , BŽŽŽM...měl smysl pro gradaci 😄 6) a když vás žádná nebude chtít vybrečte se Calibre , bude ráda pokud jí třeba vyměníte olej nebo do ní nalejete benzínu víc než za kilo. --- jo a kdyby vás zajímaly moje výsledky , nejsou valné. Ty děvenky snad cítěj že nemám zájem o vážný vztah ?! 😃)
Když zkusím pátrat po původu toho vzrušení , které mne jímá vždy když jedu anebo se třeba jen blížím ke své Černé *** , mám pocit že je to o pocitu který mám když v ní sedím. Netvrdím že to nemá nic společného s libidem 😒) Jo dík za slova-řekněme ocenění. Mimochodem pro Andy220 - nejsi z Blavy ? Já tam 2 roky studoval a z tohoto města mám také první setkání s Calibrou. Jednou jsem se v jednom bratislavském podniku tak trochu připil , no dost , někdo prohlásil že mě a ještě jednu kost vezme domů , já vyšel pod vlivem bílého vína ven a tam stála červená Calibra ! Tehdy mě auta sice vůbec nezajímaly , bylo mi stěží 18 , ale z této věcičky jsem byl VEDLE ! Jen jsem seděl vzadu a čuměl na drát , poslouchal to perfektní ozvučení a nesmírný tah motoru.Často jsem pak na to setkání vzpomínal a váhal , zdali se nemám dát k extremistům a TAKOVý majetek lidem sesbírat 😄. No a teprve v současnosti , po 4 letech jsem si uvědomil , že ten náraz způsobila C. Déja vu jak kůň...proto jsem nic neřešil , když jsem si chtěl koupit auto. Jo svět je malej a stále menší.
Nie som sice c. ale plne s tebou suhlasím o tejto znacke. Astra cupe sa mi paci a zda sa ze bude mat aj lepsie motory ako c.

Opel bude musiet zlepsit diesle.
Souhlasim,ze Calibra je designove velmi povedeny vuz.Nadcasove automobily vsak nejsou pro konzervativni evropu to prave orechove/viz.minuly model mazdy,ktery velmi rychle facelitovali,ponevadz se neosvedcil/.Problem je v tom,ze takove vystrelky se nejvice libi mladym lidem do 28 let.Hlavni skupina kupujici vozy ve stredni cenove kategorii/do 1 mil.kc/ se rekrutuje z vekove kategorie 28 az 43 let.

Jinak s Oply mam bohuzel spatne zkusennosti a muj nazor je takovy,ze v soucasnosti zastavaji kvalitativne az treti pricku za VW a Fordem/pominu-li MB a BMW/.
Sorry trochu vám tu vpadám do debaty.Nevlastným sice C.(keby som mal prachy na dve autá tak by to bolo premňa velké pokušenie),ale akoiste mnohí viete mám dvetisícku ktorá sa tak asi líši od C.že má pať dverí a nie tri.Calibra má jednoznačne nadčasový desgin(prečo sa asi prestala iba nedávno vyrábať)a súhlasím je to taká kočkolapka pre nás mladých nevyburených.Burjoa páči sa mi ako sa dokážeš rozplývať nad niečím ako sú naše oplíky.Čital som nazor jedného slovenského mladého pretekára,ktorý jazdí na továrenskej Audine,všetci asi viete koho myslím,kde tvrdil že opel je auto pre starých roztrasených senilných dedkov v klobúčiku,ktorý ho občas vytiahnu cez víkend, kedy je slabšia premávka.Veľmi rád by som mu to vyvrátil.Ja neviem čím to je že ja tie jeho VW,audi,škody mám stále v spatnom zrkadle.Vobec ople mali vždy nádych športu.Skôr si myslím že opel je auto intelektuálov,manažérov a dávno je preč jeho zlý image.Jazda na C.to je let,to auto hocčo nerozhádže. Aj keď mu nerežú naše jamaté cesty,ale skor nemecké dialnice.Dalšia vec že veľa mjitelov si neuvedomilo že tá C.sedí ako lep ale fyzikálne zákony platia pre všetky autá rovnako,len na C.sa dokážeš priblížiť bližšie k nim(prestabilizovaný podvozok) a potom to nie je problém to prepisknuť(koĺko C. bolo na streche)Súhlasím že za málo penazí veľa pôžitku z jazdy.Áno tie naše dvojlitríky,trasú drnčia vo výšších otáčkach(chýba vyvažovací hriadeľ),ale ja tvrdím v športovom aute musí byť počuť motor,lebo potom neviem že idem.Zbožnujem športový bzukot mojej šestnásťventilky.Mám športové sanie Lexmaul,ktoré vydáva nezameniteľný zvuk,podľa ktorého ma každý pozná.Aspoń u nás je problém zohnať nebúranú C. v dobrom stave.Valná vačšina je polepená, dovezená a rozchlievená.A potom pramenia názory,že opel hrzdavie a kazí sa.Ja tvrdím keď auto dostane čo má podľa výrobcu tak jazdí.Lenže to je problém našich príjmov.Videl som v D 90tky C.,ktroré boli ako nové,ale majiteľ určite na nich nešetril.Prečítajte si v mojom staršom príspevku v opel vectra clube,čo som robil so svojou vectrou.Rozobral ju do skeletu a zložil.Až také bláznostvo je u mňa do opla.Je to devatesiatjednotka a každý sa smeje kto mi to ocení pri predaji,koľko penazí to auto zožralo.Lenže vyzerá perfektne a môžem sa na ňu spolahnúť(Do...zase predné tlmiče aj zadné,remeń sviečky,predné brzdy a ešte...,30litrov v * a to mi robí všetko môj mechanik doma zo značkového servisu,hrôza)

Inak burjoa ten tvoj dvojitrík to je nezničitelný motor(videl som ho z polmilionom,a stále šlapal,len pri niektorých im začne po 250tis papkať olej).Kto tu vraví že 16V je poruchový?Konkrétne.Začínajú mi sice občas klepať zdvihátka mám 170tis km,ale musím dať hustejší olej.Elektronika sa sere občas,servá a z toho motora vždy tak po prejdení 30tis km po pretesnení drbe olej.Ručná brzda a brzdy toje kapitola sama o sebe.Proste sú poddimenzované.

A k turbu je to bomba, len ten drahý servis.Ale burjoa páčia sa mi tvoje názory,aj keď sa ti to drbe šlapeš a neodpáliš to niekde do bazaru a všade potom netrúsiš opel je šmejd.S pozdravom.P.S.Čo vravíte na nástupcu astra cupé,už to nie je calibra.Vadí mi že to už nemá fully indipendent zadnú nápravu.A ešte jeden moj názor ople sa minimalne kradnú,pretože nieže by o ne nebol záujem,ale fakt tažko sa kradnú a na to vezmem jed.
No levně. To jsem jel na služebku a zabloudil jsem u Chamu, chtěl jsem jed zkratkou. A v takový vesnici jsem ji objevil jak jako mrcha stojí u takovýho menšího servisu.


Ptal jsem se majitele servisu, čí to je a jestli to nechce prodat. Ten mi řekl co a jak.


Paxem byl za tím feťákem - šílenej kluk, mastný vlasy, nějakej Kurt Brandl - žil se svojí matkou (pěkná ježibaba) na takovým velkým statku - asi byli celkem bohatý.


Říkal mi, že se někdy v zimě sťal a jel trochu rychlejc, než ta čtyřkolka unesla a hopsnul s tím mezi takový malý smrčky (auto ani nemuselo pak na stolici, karosérie hnutá nebyla - horší že totálně oddělal přední nápravu nápravnice zlomená, ramena utržený, těhlice ohnutý).


Z toho auta jsem tahal vajgly jointů z nejnemožnějších míst (2x jsem ho čistil, než jsem ho zbavil toho dehtu na oknech)..., neskutečný. Ale pak to byla krasavice. Ještě to turbo chybělo (zkoušel jsem přestavbu, ale nakonec jsem se na to vykašlal)...
to Cokes: dal to levně , měl absťák ? Jako tip na koupi auta je to móóóc zajímavý 😃)
Nazdar Volvisto. Vítám tvůj názor. Nedokážeš si ale představit , jak jsou pak třeba mně všichni vlastníci C. blízký , vidím je a hned na ně mám pocit že vidím nového kámoše. Jo mimochodem jsme si opravdu hodně všichni podobní , mluví ze mne zkušenost. Jasně někdo má světlé vlasy nebo velkej nos , ale výraz máme všichni stejnej 😄 netvrím ani náhodou , že jsme auto- anebo dokonce společenská elita. Ale do jistý míry cítím , že jsme něco jako kmen (uf zní to úchylně) , já neskutečně hodnotim že ta skupina lidí má nějakej výraz , i když třeba hloupej. Prosíme toleruj nás. Co taky můžeš chtít od mladičkejch vocásků ? Anebo mám taky nasadit ksicht "všemu rozumumim a jsem mistr světa a moje názory jsou jediné správné" ...jako ty ? Chceme jen žít a urvat si kus toho koláče , ňáký prachy a holku a trochu štěstí. Nech nám malinko , pokud Ti to tvoje kamenná tvář dovolí.
Hmm, zřejmě poté, co jsem si před pěti lety dotáhl 16V 4x4 z dojčlandu od takovýho feťáka, vypiplal (komplet Koni podvozek, nerez výfuk, nový lak - ten feťák s ní prolít' roštím), Hella panel mezi světla, 17"...) taxem se stal asi póvlem... (v očích Volvisty)


Teď mám bramboráka-ropáka a jsem snad ještě větší, ...jaxe to ti lidi mění...
Za celý svůj život jsem neviděl v Calibře člověka, kterého bych měl chuť třeba i jen pozdravit. Týpky, které si toto auto kupují (alespoň co jsem dosud viděl) bych nenechal vyčistit moje WC... Sorry.
Che che a přesně na to sázíme my "sociálové" , kteří máme hluboko do kapsy ale chceme vypadat nóbl a v těžkým balíku.Upřímně povědět , za 200 tisíc bych si Calibru nekoupil , po zkušenostech s touto. Když do toho auta vrazim nějakej docela solidní obnos , musim vědět že se nebude stále kazit. Jo - někde na netu se dá najít text o Calibre a jsou tam vyjmenovaný i nejčastější závady - bomba protože téměř všechny mám i já na svý ! Je to na nějaké moto stránce ale dá se to najít i pod heslem opel calibra v centru rozhodně. Tam zmiňované závady jsou : 1) snížená účinnost ruční brzdy ( neboli ručka nefunguje vždy , jasně že se dá jezdit bez ní ale...) 2) netěsnost bočních oken, protože c. není lemovaná na oknech nahoře plechem a gumy se tam odlepují 3) netěsnost převodovky nebo čeho - o tom tedy já nic nevím 4) poruchová elektroinstalace 5) zvýšené opotřebení brzových kotoučů - nic levného mám je prý na 40% a dál si to už nepamatuju. To jsou typické C. kazy a má je i moje auto. To aby bylo vidět , o čem se furt mluví jako o kazovosti Calibry. No a proč ještě riskovat že se mi to turbo posere a budu platit jak chán , neni lepší mít tu pohonnou jednotku co nejjednodušší ?
Calibrou jsem jezdil asi rok, 96 Turbo 4x4, a věřte mi že neexistuje lepší svezení za ty prachy a tu spotřebu. Je to extrémní rychlík ( 6,5s z 0 na 100km/h) ale dá se s tím jet za 7-8 litrů (dálnice na 6ku). Calibra má 2 nevýhody: 1)sere se

2)top model z 97 roku vypadá stejně jako 5x levnější 2litr z 88roku tj. žádnej pokrok za ty roky a technickej vývoj není vidět.

Alf
naprosto souhlasím. Nechci si hrát na pánaboha co se c. týče , ale počítej s tim že majitel C. v nižší cenové relaci bude prase. Viz můj případ. Jak řikám níž , ona prostě perfektně splňuje požadavky určité sorty lidí na auto , nic víc a nic míň. Týpkum jako já sedne na míru. Představ si že bys taky třeba chtěl vozit tchyni v calibre na zadním sedadle , párkrát jsem vezl svoje rodiče a nastupovalo se jim festově špatně , to samé vrstevníkům s mladými kostmi ! se zadníma sedadlama se dá v kupé jako C. počítat jen nouzově , na nikoho bys nezapůsobil , kdyby do tvýho auta musel lízt jak do velorexu. Jo na předních je situace úplně jiná , na těch miluju že se daj sklopit do parádně horizontální polohy ! Soulož jsem ještě nezkoušel ale spí a leží se tam parádně , přímo u ouška máš reprák ! To se pak stávaj takový věci že linkovej autobus jede po dálnici a vidí auto ve kterém prostě neni řidič ...zblízka najednou viděj , jak si ten driver pěkně leží s rukama pod hlavou a sní já nevím očem...Zkrátka auto jen pro tebe a pro slečinku. Sami dva máte prostoru habaděj a kufr je taky velkej plus výhoda sklápěcích a dělenejch sedaček.
Calibry se mi kdysi a jeste dodnes strasne libi. Ma skvely design, ale kdyz jsem se pred mesicem rozhodoval, ve kterem aute si budu dalsi 4 roky vozit *, zvitezila Brava. Od Calibry mne odradila hlavne ta poruchovost a podle meho nazoru i fakt, ze ten kdo ji mel prede mnou ( mlady bourlivy ridic ) ji rozhodne nesetril ( s tim souvisi ta poruchovost ). Je to zkratka auto na frajerinu. Dival jsem se do statistik TUV (MF dnes 3.5.2000) a Calibra se pohybuje v horsim prumeru, coz nemusi nic znamenat. Bude mi za par dnu 26 a jsem skoro zenaty.
A ještě dodávám , vykašli se raději u Calibry na řeči typu já mám šestnáctiventil heč. Jedině se zabiješ. Nevim kolik dělá ta V6ka , tipuju tak 240 minimálně , ta 16V dělá tušim 223km/h podle manuálu. Na tohle se nedívej , protože pak se jedině zabiješ. Já jsem s 2,0i úplně spokojenj protože žiju !!! A neříkej že nebudeš zkoušet jak rychle Jede , to by sis lhal do kapsy kámo. Napálíš to a chyba se přes 150 dá udělat jen jednou. Neřikej mi , že až se budeš řítit po jakýkoliv komunikaci v ČR 250 za hodinu , budeš žít déle než 10 sekund. Tak rychlý auto prostě nevyužiješ , anebo se zabiješ. Sportovní auta jsou od slova sport. Nevim čim jezdíš teď , ujišťuju tě ale že v Calibre nedovolíš snad nikomu , aby tě předjel , teprve v ní poznáš jako já , jaký jsi agresivní prase.
Tak to docel pálíš. Já myslím že ta 2,5 bude solidní , šel bych do ní taky. Ale nejsem si jist zdali to nejsou zbytečný prachy , ojetina je ojetina. Aby se ti pak nestala ta klasika , že nebudeš mít prachy na základní opravy. Nevím jak jsi na tom finančně , ale já bych bral raději ten 16i ventil. otázka je zda znamená míň rizika , nevím ale já bych to udělal a to auto bych festově procvaknul. Jo a bacha kámo - každý , opakuju každý kamarádství končí , když jde o prachy , vim velice dobře o čem mluvim. Zeptej se lidí , nejlíp se dá vždycky oškubat kámoš. Vždy bylo a vždy bude. Nevěř nikomu nebo se dostaneš do průseru. Všechno si prověř , jako bys toho chlápka co ti to sežene vůbec neznal. Hele pokud ti rodiče netavěj 20 měsíčně kapesný , vem ten 16i ventil. Protože šéfíku , říkal jsem přece , jsou kazový !!! Neriskuj že vyhodíš úspory za kraksnu. Cejtim v kostech že ty nejnačinčanější auta jsopu vždy největší levárny. Podivej se na mne - už v baziši jsem věděl , že bejvalej majitel jí celou dosral , byl línej koupit volej pneu natož třeba já nevim sehnat chybějící kus prahu , tak jí otočil a zbavil se jí jako starýho zvyku. Na nic si nehrála a proto dobře slouží , mám jí 4 měsíce a denně s ní udělám skoro 100 km v průměru.
Vsechny me obavy se rozplynuly. Mam spoustu znamych co vozi auta zvenku, a oni by me nepodelali s nejakym slepenym vrakem. Uvazuju o 2.5V6, ale nevim jestli na to budu mit, kamarad ma totiz vectru 12.97 stimhle motorem a je to paradni svezeni. Pokud bych tohle nesehnal za rozumnou cenu tak by to byla 2.0 16v Tak za cenu 150-180(200)tis. Jo a zenaty nejsem a je mi 20.
Čau nadšenče ! Za prvé , to auto si určitě kup , nikdy nebudeš litovat. NIKDY NIKDY NIKDY , nenajdeš na trhu jediné auto , které by se blížilo Calibře ve všech bodech počínaje cenou - dává HODNĚ muziky za málo peněz. Co se týče té kazovosti - nejsem mechanik , nevím zda jsem povolán mluvit na toto téma zasvěceně... nicméně , podívej : já mám třeba rok výroby 92 a to je průměr , najdeš spíš 91ičky , co jsem tak koukal. Přece jen je to osm let. když do osm let starého auta dáš řekněme 120 000 a dostaneš k němu výbavu , nemůžeš chtít aby bylo perfektní. Jo bude se ti tam občas něco * , jednoduché řešení - nech si stranou 20 táců na opravy a bude to spolehlivé auto , stačí jí vychytat mouchy.Nevím do jaké míry mám pravdu , domnívám se ale , že toto auto je pro mladé frajery (jako já ) , kteří nemaj potřebu mít vše dokonalé , jako postarší ženatí tátové. Abych to shrnul - nenajdeš nic lepšího , pokud hledáš levný sportovní auto s výbavou. Jo daj se sehnat i 94ky , jenže budou těsně pod 200 táců nejmíň , možná za 250. Doprčic není to jedno ? Pokud to auto nebude od pohledu vypadat jako šrot stejně to nikdo nepozná. Takže , na balení holčin a frajeřinky jedině Calibra , prohloubí tvůj image , rozlomí tvůj život vedví.Sakra nejraději bych básnil ! --- pokud je ti pod 25 , nejsi ženatej a nenosíš kvádro , je pro tebe jak dělaná.---teď mě napadlo - bycha na dovozy , bude to na tuty bouračka , já mám mimochodem taky bouranou. Ale jezdí perfektně...co dodat...
Ani byste neverili jak dlouho jsem cekal na tema o Calibre. Velice rad bych si ji koupil, jen s te me ted trochu rozladili s tou poruchovosti, co si pod tim mam predstavit?
Ahoj Matus , tvuj otec je velmi dobry mus 😄 Jenom tak trochu i přes zaslepení láskou k Calibře nedokážu pochopit , proč se TAK sere.Jo mimochodem mám pocit že kdykoliv jí zavezu do servisu , účtujou mi větší paletu než ostatním ! Taky jsem jednou jel kolem značkového servíce , no takovej ten jak taky prodavá nové opely ... jaxe jmenuje nevim , tam přijímací technik v saku , jen jsem vyslovil typ a stáří auta , otecky se usmál a svými slovy mi vysvětlil , že mám jít do pr... , i blbej by pochopil , že v opelu považujou C. za a) moc horký zboží b) příležitost k namaštění si kapes. Ačkoliv , tuhle vedle mne u Mcdrive zastavila taková krasavice , že mi tekly sliny a přítelkyně to považovala za úspěšnou známku mojí chuti na ... 😄 ---z toho plyne , když by člověk pořádně tu slečinku tavil , nemyslím přítelkyni , docílí stavu , že se mu nic * nebude - protože vše bylo naposled včera opraveno !!!
matuS
moj otec raz povedal, ze to je jediny dobry opel. a uz ho ti blbci prestali vyrabat a robia tu nevyraznu astru coupe 😞
Nejlepsi auto to asi neni, ale je dost doby.

Mam 2.0i 4x4 a o te kazovosti bych mohl psat knizky. Jinak je fakt PEKNA.
Já nevím jak vy , ale já mám svojí calibru nazvanou "Černá *" natolik rád , že je mou přítelkyní , kamarádkou , domácím mazlíčkem i kasičkou...milenkou ovšem ne , tragické konce viz Nahota na prodej. Je osm let stará a přitom disponuje totálně nadčasovým designem , jezdí rychle pořizovací cena je nízká a hlavně - nikdo mi jí neukradne !!! Tohle bych asi neměl říkat ale NEMáM jí kromě zámků jakkoliv zajištěnou , rádio mám napevno a nikdy nic...motor má základní verzi , 2,0i ale tak do 170 se ani nezaklepe a perfektně drží na silnici , no možná i kvůli těm 205kám co má na nožkách , není to úlet za poloviční cenu nové pitomé filcky bez výbavy mít sportovní káru v elektrice solidně našlapanou a vybavenou ? CALIBRA - moje drahá polovička !!! až na tu kazovost . ale jezdí he he .