Auto.cz

Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bez nadpisu
neregistrovaný "vjuch"
| 8. 6. 2000 21:30
Podla mna je Mercedes Benz S-klasse najlepsie auto na svete. Ma neuveritelne krasny design, fantasticke jazdne vlastnosti, techniku ktora predbieha dobu o 10 rokov. Na tomto aute sa proste neda najst ziadna chyba. (ak niekto najde, nech mi da vediet) Druhy dvaja nemci sa s nim mozu len tazko porovnavat, a americke auta ako Cadillac sa s S-kom uz absolutne neda porovnat. S-ko je proste najlepsie.
Re:
neregistrovaný "dabel"
| 9. 6. 2000 13:57
Potesim Ta: v poslednom Auto Motor und Sporte bolo porovnanie 730d versus S320CDI a CDI to vyhralo ;)
Re:
| 10. 6. 2000 11:53
dabel> je to pochopitelne, pretoze Sko je nove auto, a 7rada sa vyraba peknych par rokov.


vjuch> a si sa v tom aj viezol, ked ta ospevujes? ja nie. ale tiez si myslim, ze je to najlepsie auto, ale _svojej triedy_. napriklad do terenu sa lepsie dostanes s ladou nivou...
Re:
neregistrovaný "Volvista"
| 10. 6. 2000 12:00
Existuje jedno ještě lepší auto: CL500 modifikované Brabusem na 7.2l obsah... Cena tak 12M.
Re:
neregistrovaný "VOSA1"
| 10. 6. 2000 16:40
Volvista ty žiješ?? Viem, že je to blbosť, ale v poslednom čísle online magazínu na AUTO.CZ testovali VOLVO S80 T6 a získala viac bodov (!!), než MB S320 :-) Samozrejme, že zrovnávať Sko s S80 je nezmysel, ale aj tak...
Re:
neregistrovaný "dabel"
| 12. 6. 2000 10:44
To, ze 7-cka je stara sunka v porovnani s Skom, to uznali tiez, ale chcel som len chalana potesit ;). Osobne jeho nazor nezdielam a ak by som mal prachy na podobne auto, Cadillac alebo Jaguar to istia...
Re:
neregistrovaný "vjuch"
| 12. 6. 2000 16:36
Dabel,

Jaguara chapem, ale nechapem to dalsie slovo co si napisal. Nieco ako Cadillac. Toto slovo som pocul velmi davno (tak 60te a 70te roky), ale teraz mi uz nic nehovori.
Re:
neregistrovaný "Rosset"
| 21. 6. 2000 13:56
Tak ty neznáš Cadillac, jendo z nejluxusnějších a nejbezpečnějších vozidel??? Tak to toho moc neznáš, hochu, tahle firma je legenda a i když sedan De ville model 2000 vypadá hrozně, pořád je tu Seville které je naprosto skvělé a za rozumnou cenu!!!
Re:
neregistrovaný "dabel"
| 22. 6. 2000 18:09
Dik za podporu, tuna su fakt niektori ludia trochu zaostali, co sa rozhladu tyka ;) A Seville rocnik 2000 fakt nema chybu ;) A este ma napadla dobra masinka: Maserati Quattroporte... Aj to by som zobral namiesto nejakeho bezneho S-ka!
kdo?
neregistrovaný "kotik"
| 12. 6. 2000 14:00
BMW ALPINA B 12 5,7 !!! VYHRÁLA. A TO ZA CHVÍLI BUDE NOVÁ 7´´
Bez nadpisu
neregistrovaný "vjuch"
| 12. 6. 2000 16:35
Aj ja sa tesim na novu 7-series, a dufam ze si s S-klasse nic nedaruju, ale aj tak povazujem S-ko za favorita.
Re:
| 12. 6. 2000 22:05
vobec nefandim bavorakom, ale podla mna ta nova 7cka bude lepsia. sak sa ma zacat vyrabat az v 2001, bol by v tom cert, keby to auto nebolo modernejsie. a budu v tom uz take veci, ze elektricky system bude 42v kombinovany s 12v a podobne...
neregistrovaný "kotik"
| 13. 6. 2000 15:25
jo, to jo, třeba kolenní airbagy, to je teda pořádná vychytávka. Že by mohla být sedmička lepší. To si teda pište že bude. sko je krám
ALPINA
neregistrovaný "SPEDDY"
| 12. 6. 2000 21:13
KOTIK MÁ PRAVDU MEDZI TÝMITO "VOZÍTKAMI" JE NA TOM NAJLEPŠIE TÁ B 12 5,7 -WWW.ALPINA.DE
Bez nadpisu
neregistrovaný "vjuch"
| 12. 6. 2000 21:57
Alpine je sice cool auto, ale to je aj Brabus CL V12. Ale to su tunovane auta, o tych sa ja nebavym. To je uplne ina kategoria za uplne ine peniaze. Tu sa hovori o seriovo vyrabanych autach
Bez nadpisu
neregistrovaný "vjuch"
| 12. 6. 2000 21:58
chcel som napisat alpina namiesto alpine. sorry
Bez nadpisu
neregistrovaný "vjuch"
| 13. 6. 2000 20:32
kotik, napis mi jeden jediny dovod preco si myslis ze S-ko je kram
S-KO
neregistrovaný "kotik"
| 15. 6. 2000 16:40
NO TAK DOBŘE, NENÍ, ALE BUDOUCÍ SEDMA BUDE LEPŠÍ :-ÚÚÚ. CHCEŠ ZNÁT DŮVOD? NENÍ, PROSTĚ TO VÍM :-)
S-KO
neregistrovaný "Boda1"
| 16. 6. 2000 11:25
Vase problemy bych fakt chtel mit :-))))
Bez nadpisu
neregistrovaný "Keyser_Soze"
| 26. 6. 2000 18:04
kdyz ti nic nerika Cadillac tak se koukni do materialu novyho Seville. Infranocni videni precejen v Sku ani v bawku nenajdes a to neni jedina zalezitost
Bez nadpisu
neregistrovaný "vjuch"
| 29. 6. 2000 23:15
Cadillac bol legenda, ale uz nie je. Je davno predbehnuty Europskymi znackami. Boze, ved Cadillacy maju predny nahon a stvorstupnove automaty. To neznie moc luxusne. No a s tym Nightvision, MB ho vyvyja o dost dlhsie ako Cadillac, len ho nechce pustit do obehu bez vychytanych much. Cadillac uz pustil do obehu veci co mali muchy a casto sa kazili.
Re:
neregistrovaný "Barrichello1"
| 3. 7. 2000 14:37
Hm, aby jsi se z toho me´duráka nepos...!!! Mám mercedesy docela rád, ale nesmí se to přeháNět, Cadillac Seville je vůz na úrovni, viděl jsi interiér??? lepší jak v Lexusu, bílá kůže pravé ušlechtilé dřevo, perfektní jízdní vlastnosti, vysoká tuhost karoserie, Moderní a splehlivé motory Northstar, systém PAS(přizpůsobuje řazení stylu jízdy řidiče), 4x airbag v základní výbavě, systém stabiltrack a o klima, palubním počítači apod ani nehovořím!!!! a hlavně, cena je daleko nižšší a spotřeba též!!!!
Re:
neregistrovaný "vjuch"
| 4. 7. 2000 21:50
Barrichello, dufam ze si zo mna robis srandu. Videl som interier Sevillu, a mozem ti povedat, ze sa neda ani porovnat s novym S-kom. No a Lexusy mi ani nespominaj. Su to sice luxusne auta, ale cely lexus je len poskladana kopia nemeckych a americkych luxusnych aut. Nie je proste nicim vynimocne. A co sa tyka tej vybavy, tak S-ko ma 8 airbagov, ESP, ABS, BAS, ASR, Distronic, 5 stupnovy automat, sedadla so styrmi ventilatormi, o takych veciach ako je palubny pocitac ani nehovorm, ved to je samozrejmost. Neviem ako ty, ale keby som ja mal na taketo auto peniaze, tak bere Medaka.
Bez nadpisu
neregistrovaný "Keyser_Soze"
| 4. 7. 2000 16:39
kolik veci caddilac pustil do obehu a byly skazeny a konkretne ?


to ze MB jeste nedokoncil vyvoj protoze nemuze kopirovat nebo se snazi jit jinou cestou ci nabidnout neco lepsiho znamena ze to je lepsi ?


Muzu ti povidat vo aute ktery v roce 85 melo ABS jako standart kdezto u MB se za to tezce platilo.


4stupnova automatika je standart, petikvalt nenabizi zadnej vetsi komfort, zvlast u takovyho motoru. Mel by ses svezt nekdy jinym autem nez felicii, zjistis ze takovej automat radi na 2 chvilku po rozjezdu, kolem 40ti trojku ktera jde do cca 70 zbytek na 4.


Kdybys vedel o nekolik desitek let pouzivany technologii overdrive nemlel bys takovy *


A co se tyce predniho nahonu, je to takovy trend, za a je to levnejsi, za be nedochazi k mrhani vykonu. Ackoli jako zastance zadniho nahonu jsem tez proti, takovy volvo povazuju za dostatecnej luxus a ma hnanej zadek.
Re:
neregistrovaný "vjuch"
| 4. 7. 2000 22:00
Keyser,

Tak naprieklad spustil do obehu system vypinania valcov, ktory sa stale kazil. Inak nehovor mi prosim ta o vyvojoch mercedesu. MB dava do vyvoja viac penazi a casu ako ktorakolvek ina firma. A este s tou prevodovkou. 5 rychlostna ma nizsiu spotrebu a lepsiu akceleraciu, jediny problem je ze je drahsia. To je dovod, preco maju Americke auta 4 stupnove. Neboj sa, uz som sa viezol aj v inych autach ako vo vasej Fantastickej Felicii. To radenie si my vysvetlil krasne, ale u MB je to podla toho ako prudko stlacas pedale, to znamena, ze rozjazd je vzdy iny. Tomu sa hovori inteligentny automat. Ale to u Cadillacu asi nepoznaju. V jednom teste v telke som videl ako reporter stlacil plyn na podlahu a dokonaly Cadillac zistil asi po piatich se***ch, ze by mal podradit. A s tym mrhanim vykonu. Noze povedz kolko percent sa z vykonu mrha. Asi to tak vela nebude. S tym Volvom nemas pravdu. Ja ho nepovazujem za dostatocny luxus.
Re:
neregistrovaný "Keyser_Soze"
| 6. 7. 2000 23:29
vjuch>nekolikatym rokem se hrabu v automatickejch prevodovkach a vim vo nich vic nez normalni lidi. To co tu meles jsou bohapustny nesmysly.


mimochodem jaky auto vlastnis ?
Re:
neregistrovaný "vjuch"
| 7. 7. 2000 13:33
Tak mi napis ake nezmysly som pisal. Velmi by ma to zaujimalo. Keby ti dal niekto na vyber 4-stupnovy automat a 5-stupnovy, zobral by si radsej 5-stupnovy. Niektori ludia hovoria, ze ked ma auto 400 Nm, tak nepotrebuje 5-stupnov. To je sice pravda, ale nie vsetky motory maju taky velky krutiaci moment.
Re:
neregistrovaný "Barrichello1"
| 7. 7. 2000 14:16
H, hm, Viper, Voyager, víš co ti poradím??? kup si voyagera, rozpal to 80 po dálnici, do někoho to napař a za 5 minut klepeš u sv. petra nahoře na nebíčku, bude s tebou ámen!!! chryslery jsou pěkný, ale bezpečnost okolo nich jenom tak prolítla!!!!! Zlatý Chevy Astro!!! a dlaší důkaz informační kapaně ecropských časopisů a neznalost trhu v usa - uznáváš Chrysler, protože je u nás zastoupen a protože je jich tu nejvíce!!!!!
Bez nadpisu
neregistrovaný "Keyser_Soze"
| 4. 7. 2000 16:39
ej nakonci ma bejt samozrejme otaznik
Bez nadpisu
| 5. 7. 2000 18:20
inac aj ja si myslim, ze dneska ma Sko najlepsi pomer cena/vykon (resp cena/luxus, ci cena/technicka vyspelost) minimalne z europskych aut. o americkych neviem, cenniky nemam. ale zasa ameriky tu nemaju servis, takze kupa asi nieje optimalne riesenie.
To: vjuch
neregistrovaný "Barrichello1"
| 7. 7. 2000 09:00
Hm 8x airbag, dobrý, kloik ta kára stojí?? asi 6 milionů ne?? to bych měl skoro 3 Seville!!! ha, ha
To: Barrichello
neregistrovaný "AlesK1"
| 7. 7. 2000 10:38
Jenže pro Vjucha a jemu podobné by jsi nebyl IN :-)
To: Barrichello
neregistrovaný "Barrichello1"
| 7. 7. 2000 11:16
Já vím, ale já nepotřebuji bejt In. pro příklad: nejsem IN ani v hudbě - poslochám moderní americkou country a osobně neznám nikoho jiného, kdo by jí poslouchal též - Buď poslochají českou -fuj(bratři nedvědy apod.) nebo starou americkou - J.Cash a spol a to mi moc neříká. A tak všichni znají akorát S.Twainovou a možná A.Jacksona.

K vjuchovi: je to typ, co listuje v Auto tipu apod. časopisech a neví co za mořem nějakej Cadillac nebo Buick vyrábí a že existují výrobci Trucků jako Marmon a Western Star o tom nemá ani páru!!! zbytečné se rozčilovat!!!
To: Barrichello
neregistrovaný "vjuch"
| 7. 7. 2000 13:27
Barichello, Mercedes S-ko stoji na Slovensku 2,5 miliona. U vas je urcite este lacnejsie. Radsej si najprv prestuduj cenniky, skor ako budes pisat nieco o 6 milionoch. A mimochodom, trucky ma nezaujmaju a ani sa o nich nebavime. Nebudes mi verit, ale bol som v Amerike a videl som vsetky ich auta. Ked sa spytas 70 rocneho deda, ake je najlepsie auto, odpovie ti ze Cadillac. Ked sa toto iste opytas mladeho cloveka, urcite da prednos euopskej znacke. Uznavam, ze Americke auta su velmi kvalitne, ale proste tieto auta nemaju dusu. Ked sa pozres na nove S-ko, tak vidis, ze to auto ma nieco naviac. Americke auta boli nadherne a dobre v takych 60-tych rokoch a mali aj dusu, u tychto novych sa len tazko hlada take auto. Ale mozem ti vymenovat moje oblubene nove americke auta: Viper, Voyager, Grand Cheroke, PT Cruiser, Hummer - tieto auta maju nieco naviac. Ale co ma naviac nejaky Seville.
P.S.
neregistrovaný "Barrichello1"
| 7. 7. 2000 14:18
Vím, že základní model S stojí přes dva melouny, ale nemá tu výbavu co jsi popisoval, v tom je háček tu má tak 500 S!!!!
Bez nadpisu
neregistrovaný "vjuch"
| 7. 7. 2000 17:27
S 500 stoji na Slovensku 3,6 melona. A neboj sa, ja poznam aj ine americke znacky, ale napr. taky Buick ma absolutne nezaujma a ani sa mi nepaci.
Bez nadpisu
neregistrovaný "Keyser_Soze"
| 7. 7. 2000 18:54
kdyby mi dal nekdo na vyber mezi 4 a 5 kvaltem automatem tak mi to bude uplne jedno protoze rozdil litru az dvou spotreby je pro mne naprosto nedulezitej, nesmysly si placal vo 5ti se***ch, akceleraci, inteligentnim automatu.


Stale si neodpovedel jaky auto mas ty


Stale nemam odpoved na to jaky chyby ma night vision cadillacu, dle tvy soudnosti asi jen tu ze si to nekdo dovolil vydat driv nez MB.
Re:
neregistrovaný "vjuch"
| 7. 7. 2000 21:20
ked si tak bohaty, ze pre teba 1 az 2 litre nic neznamenaju, to je tvoj problem. Ja nie som tak bohaty, aby som na to kaslal. Ja mam Passata. Motor 1,6. Nie je to ziaden sportovec, ale priestoru ma pre mna dost (mam 193 cm). Stale nechapem, co je blbost na tom, ze automat podradil priblizne po 5 se***ch. Videl som to v TV na BBC. A s tou inteligentnou automatikou v MB, nechapem co ti na tom nie je jasne. Isiel som na E-cku s tymto automatom a mozem ti povedat ze to bol najlepsi automat na akom som kedy jazdil. V amerike som isiel na Chrysler Concord a ten automat nebol zdaleka taky dobry.
Re:
neregistrovaný "vjuch"
| 7. 7. 2000 21:24
No a este s tym nightvision. videl som ako funguje v Cadillacu a videl som ako funguje vo vyvoji MB. Rozdiel je neporovnatelny. Nightvision od MB uz dnes funguje ovela lepsie ako u Cadillacu.
Re:
neregistrovaný "VOSA1"
| 8. 7. 2000 14:17
Prijemna debata. Mne osbne sa Seville velmi paci. Je to v skutku imozantne auto. Sko nie je skarede, ale tie jeho supermoderne tvary velmi rychlo vydu z mody. Cadillac ako znacka sa po mnohych rokoch letargie zase zacina stavat na nohy, co je dobre. Dnes je jediny nehohrabany Cadillac Escalade, to je hruza (hlavne ked to porovnavam s Lincolnom Navigatorom). MB sam zo svojich vyrobkov spravil spotrebny tovar a to bohuzial plati aj o novom Sku (sice luxusny, ale napriek tomu spotrebny tovar). Za tie peniaze, co by som "vysolil" za slusne vybavenu S320cinu, si radsej poriesim VOLVO S80 T6 BSR. Toto je auto!! S 334PS a 530Nm (len tak mimochodom, rovnaky tocivy moment ma napr. S600 (!!), na rozdiel od neho, je ale u T6 BSR k dispozicii vo velmi sirokom pasme otacok) zrychli z 80-120km/h za 3,4s (!!). Teda dosahuje lepsi cas, nez AMG E55, ci BMW M5!!
Re:
neregistrovaný "vjuch"
| 8. 7. 2000 20:02
Krutiaci moment tychto dvoch aut sa neda porovnavat. S80 ma totiz turbo. To je nieco absolutne ine. S80 sa mi sice velmi paci, ale aj tak to podla mojho nazoru na S-ko proste nema. S-ko je sice velmi drahe, ale keby bolo lacne, stratilo svoje meno.
Re:
neregistrovaný "SwedenRules"
| 8. 7. 2000 21:19
Volvo S80 T6 BSR (334hp?) nemá na S500 / S600 právě proto, že v ceně S-klasy si člověk kupuje status, který s Volvem nezíská, bez ohledu na to jak kvalitní, technicky jedinečné a bezpečné auto to je. Je to podobné jako Daewoo Chairman, bez ohledu na vlastnosti vozu je to stále Daewoe (tímto rozhodně NESROVNÁVÁM tuto *** s Volvem).
Re:
neregistrovaný "VOSA1"
| 9. 7. 2000 10:28
VOLVO S80 T6 BSR nema na MB S500/600 preto, lebo je o 3-4M lacnejsie (tam islo len o technicke zrovnanie, o nic ine. Nikdo tu nespochybnoval image Ska (!!!)). Za tieto peniaze by som si urcite radsej poriesil Daimlera Super V8, alebo Jaguar XJR. Toto su skutocne imidzovky, auta, ktore maju dusu (ja na rozdiel od vjucha nepoznam jedine nemecke auto, ktore by malo dusu).
Re:
neregistrovaný "Keyser_Soze"
| 9. 7. 2000 17:32
VOSA>presne tak, za polovinu penez muzes mit stejne vybaveny auto, nebo neco co je vetsi masaz nez Sko, treba jiz jmenovana kocka.
Re:
neregistrovaný "VOSA1"
| 9. 7. 2000 18:52
:-) Keyser: si pako!
Re:
neregistrovaný "VOSA1"
| 9. 7. 2000 10:17
Bohuzial, nepochopili ste o čo mi išlo. Je to ale velmi jednoduche: Zoberme si cenovu hranicu 3M Sk. Co vsetko date do Ska a co vsetko do S80ky. Islo mi iba o toto. Prakticke zrovanvanie je nezmysel, ale nikdo kdo uvazuje racionalne nepovie, ze za tie peniaze je Sko lepsia kupa, nez VOLVO S80. to vjuch: mimochodom, skus mi napisat jednu jedinu vec (z nadstandardnej vybavy), ktoru by na rozdiel od Ska nemohla mat S80. Okrem ventilovanych sedadiel ma nenapada vobec nic (dost mozne, ze sa mylim). Takze hovorit o tom, ze VOLVO je v porovnani s MB nedostatocny luxus je nezmysel, skusme zrovnavat zrovnatelne: S80 vs. Eklassa.
Re:
neregistrovaný "Keyser_Soze"
| 9. 7. 2000 17:30
jo takhle voni si automobilky vetsinou vyvoj taji aby jim to neslohla konkurence ale tobe to ukazali, co je blbe na automatu s peti se***ma ti reknu jednoduse. Automat co ceka 5 sekund na podrazeni je ROZBITEJ. Co se tyce inteligentni automatiky, tak si ji popsal stylem podle toho jak se seslapne pedal tak se auto rozjede, to neni vo zadny inteligenci ale vo tom jak je automat konstruovanej a dela to i fordacka plne mechanicka C3S ze sedmdesatych let.


Inteligentni automat s fuzzy logic po kazdych par minut prehodnocuje styl jizdy ridice a podle nej optimalizuje radici momenty. Ktery jsou bez teto funkce jinak v zavislosti na zatizeni motoru, rychlosti a seslapnuti pedalu.


Koukam ze na poradny auto nemas penize ale jezdil jsi a videl jsi uplne vsechno.


btw kdepak si nigtvision cadillacu videl ? rozumbrado ? :-) v telke na bbc ? :)
To: Keyser_Soze
neregistrovaný "SwedenRules"
| 8. 7. 2000 21:13
O Volvu víš *, už 3 roky Volvo nedělá JEDINÝ auto s náhonem zadku. Pokud si dále myslíš, že 4 kvalt automat bez logiky je stejný jako 5-ti kvalt s logikou, nemáš o skutečných autech ani páru... Jinak S-klasa nemá příliš konkurence (tím chci říci, že nemá žádnou s ohledem na svoji prestiž). Je pár aut, které se S-klase mohou blížit, nicméně v této třídě si kupuješ zejména prestiž (E55 AMG má lepší jízdní vlastnosti) a tu (kromě samozřejmě špičkové techniky) nabízí právě S-klasa, nikdo jiný, ani Lexus, ani Lincoln Navigator (ten se mi líbí :-) ani Cadillac. Na světě neexistuje důstojnější vozidlo než S-klasa, které můžeš zároveň sám řídit. Jinak zde kdosi někdo hovořil o americké kvalitě, HA HA!!!, američani sami přiznávají, že mají jedny z nejméně kvalitních aut na světě...
To: Keyser_Soze
neregistrovaný "Keyser_Soze"
| 9. 7. 2000 17:30
koukam ze ty vis zas * vo cteni, pac vo tom ze volvo ma hnanej zadek nikde nepisu.
To: Keyser_Soze
neregistrovaný "SwedenRules"
| 10. 7. 2000 12:41
V příspěvku z 04-07-2000 v 16:39:13

píšem o tom, že Volvo má hnanej zadek... Netřeba komentáře.
To: Keyser_Soze
neregistrovaný "Keyser_Soze"
| 10. 7. 2000 15:19
aha jasne uz te chapu, takze ted to skusim napsat jeste jednou pro nechapavy a pomaly jako jsi ty:


prispevek tebou jmenovany konci: Ackoli jako zastance zadniho nahonu jsem tez proti, takovy volvo povazuju za dostatecnej luxus a ma hnanej zadek.


Hned po nem nasleduje tento:


Jméno: Keyser_Soze


Datum: 04-07-2000 v 16:39:31


Předmět: (Odpovědět)


ej nakonci ma bejt samozrejme otaznik

Chapes ? otaznik to je takovej znak co odlisuje normalni oznamovaci vetu od otazky, v tomto smyslu to byla otazka tzv recnicka.


Jestli ti to stale neni jasne a zda se ti ze tvrdim ze volvo ma zadni nahon tak ti doporucuju ucebnici ceskeho jazyka pro prvni az patou tridu zakladni skoly.
To: VOSA
neregistrovaný "SwedenRules"
| 10. 7. 2000 12:44
Nikdy jsem nezbochybňoval, že S80 T6 (BSR) nabízí 95% technologií S-klasy za poloviční cenu, to je fakt, včetně prostoru (kromě S500/600L), bezpečnosti, kvality (tady spíš proto, že kvalita S-klasy poněkud klesá..). Nicméně, image Volva prostě nikdy nebude taková jako image MB a jsou lidi (já mezi ně nepatřím!), pro které je toto kritérium podstatné a stojí jim za utracené 2M Kč navíc... Podle přísně racinonálního měřítka cena/hodnota bych se přece nekupoval ani to Volvo či Saaba, ale spíše VW Golf ..
To: Keyser
neregistrovaný "Barrichello1"
| 10. 7. 2000 15:40
Hele, Keysere, máš ještě zájem o Ford Bronco??? Na www.usmotors.cz mají v inzerátech jedno motor 5.0L prej po opravách myslím z 89!!!
Bez nadpisu
neregistrovaný "vjuch"
| 11. 7. 2000 12:47
SwedenRules, si asi jediny ktory pochopil o co mi v tejto diskusii ide. S-klasse je zname svojou bezpecnostou, technikou ale hlavne svojim menom. V japonsku sa S-klasa radi vysoko nad Rollce-Royce. A japoncici si objednavaju S-klasu s volantom vlavo aj ked ostatne japonske auta maju volant vpravo. Meno S-klasse si mercedes ziskal za dlhe roky, je to nieco, co nemoze ziadna ina automobilka dosiahnut za par rokov a neverim ze bude este nejake ine auto s takym menom ako S-klasse.
Bez nadpisu
neregistrovaný "vjuch"
| 11. 7. 2000 12:51
VOSA, S-klasse je moje najoblubenejsie auto na svete (asi nehovorim nic nove) a viem o nom dost vela. Do S-ka si mozes objednat veci o ktorych sa inym automobilkam ani nesniva. Tymto nechcem nijako zhadzovat Volvo S80, nahodou sa mi velmi paci. Tak napr: Lak karoserie a cislo motora su zakodovane, ak auto prefarbis, alebo prerazis cislo motora, auto sa automaticky zablokuje. System Distronic - je to vlastne tempomat, kde mozes nastavit rychlost a minimalnu vzdialenost od auta pred tebou. Ked ides po dialnici a pred tebou je pomalsie auto, S-ko pocka kym pomalsie auto prejde do praveho prudu a automaticky zrychli na povodne nastavenu rychlost. Parking system - zo vsetkych stran auta su senzory, ktore ti pri parkovani ukazuju, kolko centimetrov si vzdialeny od prekazky. Key-less-go - k tvojmu S-ku dostanes kartu namiesto klucov. Kartu nemusis nikam pchat. Auto zisti ze karta je v dosahu 2 metre a auto sa automaticky otvori. Na nastartovanie staci stlacit gombik na pake automatickej prevodovky. Ked od auta odides, samo sa uzamkne a spusti alarm. Aby si nemusel buchat dverami, staci ked ich privries, a oni sa uz sami pricucnu. Pricucnu sa tak ticho, ze to absolutne nepocut. Dufam ze som ta aspon troch presvecil o vymozenostiach S-klasse. S80 by sa mala zrovnavat s E-ckom, to je uz diskutabilnejsie. Inak S 500 je presne o 1,5 miliona drahsie ako S80 T6. Ked nepoznas niake nemecke auto co ma dusu, skusim ti vymenovat tie co maju dusu podla mna: Porsche 911, Audi TT, BMW M3, M5, Z8, VW Beetle, Golf a zamozrejme S-klasse.
Re:
neregistrovaný "VOSA1"
| 11. 7. 2000 20:26
Sko má toho veľa, o tom som vedel, ale predsa tomu zodpovedá aj tá cena... Nebudem rozpisovať, čo má VOLVO S80(a žiadne iné auto na svete), a snažiť sa porovnávať to s Skom, to nemá zmysel (domnievam sa). Aj keď, za pokus by to možno stálo...


Zaujímalo by ma, akú ma Sko torznú tuhosť, či v ňom využili (volvácky) systém pohlcovačov (resp.rozkladačov) energie (nemám na mysli nárazníky), či ešte stále používajú ten nespolahlivý systém vypínania valcov, prečo sú bočné airbagy vo dverách a do akej miery sú schopný garantovať spoľahlivosť, tak elektronikou prešpikovaného auta.


Pokiaľ si mal na mysli originál chrobáka, tak toto auto možno má dušu, ale všetko ostatné, čo si vymenoval mi pripadá ako výsmech tých áut, ktoré dušu nesporne majú (hlavne to Audi TT a Golf).
Re:
neregistrovaný "VOSA1"
| 11. 7. 2000 20:27
:-)) Hrozne sa ospravedlňujem, chyba systému...
Bez nadpisu
neregistrovaný "vjuch"
| 11. 7. 2000 12:52
Keyser_Soze, vidim ze sa do automatik vyznas, ale jedno nepopres, S-klasa ma lepsiu automatiku ako hociktore americke auto. No a s tym nightvision. Na Slovensku nie je vela ludi co ma Cadillac s nightvision a z moji priatelia su natolko inteligentny, ze si Cadillac nikdy nekupia. Nemal som nikdy moznost vyskusat si nightvision, ale precital som si test v casopise WhatCar a videl som to aj na BBC - no jak si na to len prisiel. Sorry ze nemam prachy na poriadne auto. Ale vzdy si radsej kupim noveho nemca ako stareho americana.
5-ti stupňový automat
neregistrovaný "voy"
| 21. 7. 2000 00:00
Zdravím příznivce MB a BMW. Může mi někdo z vás sdělit, od kdy má Mercedes 5-ti stupňový automat? Zrovna k tomuto tématu bych něco měl.
5-ti stupňový automat
neregistrovaný "Keyser_Soze"
| 21. 7. 2000 11:29
asi dyl nez pet let to nebude, stopro vim ze 124ka z 93 roku mela jeste 4stupnovy
Bez nadpisu
neregistrovaný "voy"
| 21. 7. 2000 00:00
A taky zdravím příznivce Audi. To jen pro pořádek...
A8
neregistrovaný "Vmax"
| 28. 7. 2000 02:53
Co se tíče dizajnu tak je to věc vkusu.Já bych to hodnotil takto A8,BMW 7,MB S

Co se tíče technické vysělosti:MB S,A8 a BMW 7 ne stejné úrovni

Audi a Bmw trošku pokulháva,ale to jen proto,že S-klasse je nejnovéjší.Nejsportovnejší je Audi S8.Nejdrahší zase MB.S-klasse předchozí generace byl péknejší jako dnešní model.Ale to je véc vkusu.Aj tak bych si je nekoupil.Jezdí v nich každý zbohatlík.Rači Cadillac Seville nebo Volvo S80.Mají omnohon lepší ceny jako nemecká trojka.Hlavné oproti Mercedesu.
To je pravda.
neregistrovaný "Barrichello1"
| 28. 7. 2000 10:08
Ceny jsou daleko nižší a není jich tu tolik ´méně okoukané a méně kradené!!!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku