Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
15. 6. 2000 07:23
neregistrovaný "pohoda"
14. 6. 2000 11:36
neregistrovaný "mrazik11"
14. 6. 2000 15:35
neregistrovaný "TomaszPlzne"
14. 6. 2000 17:00
neregistrovaný "DIM1"
14. 6. 2000 20:46
neregistrovaný "AlesK1"
14. 6. 2000 22:02
neregistrovaný "mrazik11"
14. 6. 2000 15:45
neregistrovaný "TomaszPlzne"
14. 6. 2000 15:47
neregistrovaný "TomaszPlzne"
15. 6. 2000 08:17
neregistrovaný "mfilip"
15. 6. 2000 09:38
neregistrovaný "flup"
15. 6. 2000 09:40
neregistrovaný "flup"
15. 6. 2000 11:54
15. 6. 2000 13:34
neregistrovaný "pohoda"
15. 6. 2000 10:06
neregistrovaný "TomaszPlzne"
15. 6. 2000 11:31
neregistrovaný "creation"
17. 6. 2000 10:39
neregistrovaný "tope"
19. 6. 2000 07:16
neregistrovaný "pohoda"
20. 6. 2000 17:25
neregistrovaný "tope"
19. 6. 2000 09:57
neregistrovaný "mfilip"
22. 6. 2000 12:15
neregistrovaný "flup"
22. 6. 2000 12:49
neregistrovaný "AlesK1"
22. 6. 2000 15:44
neregistrovaný "pohoda"
22. 6. 2000 15:56
neregistrovaný "mfilip"
22. 6. 2000 16:00
neregistrovaný "flup"
22. 6. 2000 15:59
neregistrovaný "flup"
22. 6. 2000 16:53
neregistrovaný "mfilip"
22. 6. 2000 20:32
neregistrovaný "Brázdič1"
23. 6. 2000 13:52
neregistrovaný "pohoda"
23. 6. 2000 13:54
neregistrovaný "pohoda"
28. 6. 2000 14:06
neregistrovaný "flup"
30. 6. 2000 08:03
neregistrovaný "Chladic"
30. 6. 2000 12:31
neregistrovaný "pohoda"
3. 7. 2000 21:38
neregistrovaný "greggie"
3. 7. 2000 21:53
neregistrovaný "Kamil*"
4. 7. 2000 08:09
neregistrovaný "mfilip"
4. 7. 2000 09:44
neregistrovaný "mrazik11"
4. 7. 2000 11:01
neregistrovaný "mfilip"
17. 7. 2000 09:47
neregistrovaný "Alex1"
4. 7. 2000 13:23
neregistrovaný "pohoda"
11. 7. 2000 21:48
neregistrovaný "cokes"
11. 7. 2000 23:01
neregistrovaný "Kamil*"
12. 7. 2000 09:00
neregistrovaný "mfilip"
14. 7. 2000 15:56
neregistrovaný "cokes"
15. 7. 2000 16:05
neregistrovaný "AUTOKOMPLEXCZ"
23. 6. 2000 14:32
neregistrovaný "davidz"
28. 6. 2000 14:19
neregistrovaný "flup"
28. 6. 2000 19:00
neregistrovaný "davidz"
30. 6. 2000 07:54
neregistrovaný "Cliff"
2. 7. 2000 19:20
neregistrovaný "FuJo"
6. 7. 2000 23:26
neregistrovaný "Keyser_Soze"
12. 7. 2000 13:58
neregistrovaný "mfilip"
12. 7. 2000 15:18
neregistrovaný "davidz"
13. 7. 2000 08:38
neregistrovaný "mfilip"
14. 7. 2000 16:30
neregistrovaný "davidz"
13. 7. 2000 07:16
neregistrovaný "globemaster"
15. 7. 2000 09:21
neregistrovaný "JS11"
30. 7. 2000 21:56
neregistrovaný "Yaris"
4. 8. 2000 18:02
neregistrovaný "JS11"
17. 7. 2000 12:47
neregistrovaný "flup"
17. 7. 2000 13:11
neregistrovaný "davidz"
21. 7. 2000 11:22
neregistrovaný "flup"
21. 7. 2000 11:51
neregistrovaný "davidz"
21. 7. 2000 12:43
neregistrovaný "mfilip"
26. 7. 2000 08:41
neregistrovaný "MARCEL1"
17. 7. 2000 15:27
neregistrovaný "Keyser_Soze"
20. 7. 2000 10:59
neregistrovaný "nissan1"
4. 8. 2000 20:41
neregistrovaný "MK44"
5. 8. 2000 18:51
neregistrovaný "Kamil*"
5. 8. 2000 20:12
neregistrovaný "nissan1"
5. 8. 2000 20:12
neregistrovaný "nissan1"
21. 7. 2000 12:44
neregistrovaný "mfilip"
21. 7. 2000 14:18
neregistrovaný "davidz"
24. 7. 2000 17:04
neregistrovaný "Pallas1"
26. 7. 2000 09:52
neregistrovaný "flup"
3. 8. 2000 00:00
neregistrovaný "kanady"
7. 8. 2000 15:21
neregistrovaný "flup"
10. 8. 2000 00:00
neregistrovaný "kanady"
11. 8. 2000 10:34
neregistrovaný "Abdal"
27. 10. 2000 10:30
neregistrovaný "Pallas1"
15. 11. 2000 21:43
neregistrovaný "PROF"
15. 11. 2000 21:45
neregistrovaný "PROF"
16. 11. 2000 11:52
neregistrovaný "Kari"
16. 11. 2000 12:03
neregistrovaný "Kari"
16. 11. 2000 13:02
neregistrovaný "flup"
16. 11. 2000 13:05
neregistrovaný "Jam"
22. 11. 2000 22:51
neregistrovaný "BP"
neregistrovaný "flup"
14. 6. 2000 10:18
aneb, je lepsi nadupana nizsi stredni nebo stredni v zakladu
Rozmyslim koupi noveho vozu, zhruba v cenove relaci kolem 600 (max. 650). Mam sve predstavy o bezpecnosti, tj. ABS, 4 luft-tasky, klimatizace. Jezdim hodne, tudiz nejspis diesel. Nejaka ta vybava by taky nebyla naskodu, velky kufr, neb potrebuju obcas vozit kola. Co poradite??? Diky
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "d"
14. 6. 2000 10:40
Re: aneb, je lepsi nadupana nizsi stredni nebo stredni v zak
Z vlastní zkušenosti : Octavii Combi SLX 1,8T nebo 1,9 TDI. Trošku méně místa na zadních sedadlech. ale jinak ABS, EDS, Airbagy, klima...........a solidní provozní náklady. Vybíral jsem tak asi před rokem. Na 600 tis koupíš tak nic moc vybavenou Astru nebo holou Vectru, podprůměrné Mondeo, možná Focus.... Pokud teda nemáš zájem jít do něčeho jako je Nubira...
neregistrovaný "flup"
14. 6. 2000 11:17
Re: aneb, je lepsi nadupana nizsi stredni nebo stredni v zak
zvazuji mezi koktavkou slx kombi a focusem kombi tddi ghia. Ve focusu je zarucene vic mista, ale proti hraje ten motor. Procet sem konference Focus a Octavia - jizdni dojmy, ve Focusu nadavaj na oktavku (je fakt malokdo ma zkusenost s tddi) a naopak, mam smiseny pocity. Mozna jeste Pazout 406 Saint Tropez, ale obtizne se shani. Astra Caravan je NEKRESTANSKY draha, na to jak tam je malo mista. Korejce nechci.
14. 6. 2000 13:03
Re: aneb, je lepsi nadupana nizsi stredni nebo stredni v zak
A co takhle Mazda Premacy 2.0DiTD Excl. ?


Motor:


Premacy: 2.0 DiTD 66kW


Focus: 1.8 TDi 66kW


Octavie: 1.9 TDi 81kW


Spotřeba (mimo město/kombinovaná/město):


Premacy: 4,9 / 5,7 / 7,1


Focus: 4,1 / 5,1 / 6,8


Octavie: 4,0 / 5,0 / 6,7


Max. rychlost + zrychlení 0-100 km/h:


Premacy: 170 km/h, 12.9 s


Focus: 184 km/h, 12.9 s


Octavie: 191 km/h, 11.5 s


Rozměry (délka, šířka, výška, rozvor) v mm:


Premacy: 4295 / 1705 / 1600 / 2670


Focus: 4438 / 1695 / 1441 / 2615


Octavie: 4511 / 1731 / 1448 / 2512


Zavazadlový prostor (normal / po sklopení):


Premacy: 370 / 1088


Focus: 520 / 1580


Octavie: 548 / 1512


Cena:


Premacy: 664.900,- kč (vše v základu i s TCS)


Focus: 560.000,- + 20.000,- (ABS) + 6.500,- (airbag spolujezdce) + 9.900,- (boční airbagy) + 35.000,- (klimatizace) = 631.400,- kč


Octavie: 614.900,- kč + 8.900,- (boční airbagy) = 623.800,- kč (641.200,- s aut. klimou)


Navíc je na Mazdu základní záruka 3 roky a je to auto typu Renault Scenic. Octavie je uvnitř malá a Focus už několikrát stahovali do servisu (špatná funkce airbagů, špatně naprogramovaná řídicí jednotka, auta sami od sebe hořeli, odpadla zátka oleje, který pak vytekl).
14. 6. 2000 22:03
Re: aneb, je lepsi nadupana nizsi stredni nebo stredni v zak
Nissan Primera 2.0 TD Combi Komfort Plus


Motor: 2.0 TD 66kW


Spotřeba (mimo město/kombinovaná/město):
5,7 / 6,7 / 8,6


Max. rychlost + zrychlení 0-100 km/h:


177 km/h, 14.6 s


Rozměry (délka, šířka, výška) v mm:


4606 / 1715 / 1450


Zavazadlový prostor (normal / po sklopení):


430 / 1650


Cena: 667.000,- kč


Výbava: kotouče vzadu, ABS+EBD, airbag řidiče, spolujezdce i boční, klima, vyhřívaná přední sedadla, dálkově ovládaný centrál + superzamykání, alarm, Anti Hijack system, všechna okna v el., palubní počítač, el. zrcátka, boční prahové spoilery, venkovní kliky dveří v barvě vozu, litá kola, pneu 185/65 R15, 6 repro


Asi ti to moc neusnadňuji :-)
neregistrovaný "pohoda"
15. 6. 2000 07:23
Re: aneb, je lepsi nadupana nizsi stredni nebo stredni v zak
a co takhle Picasso??? 2,0 TD HDi, 66 kW, max 175 km/h, kufr 550/2128 l, spotřeba 4,6, 5,5, 7 l/100km; motorově by to mělo být dost podobné 406 nebo ne?, turbo diesely má teď asi nejlepší právě PCA a VW... (to jen tak, aby řeč nestála)...
15. 6. 2000 08:44
Re: aneb, je lepsi nadupana nizsi stredni nebo stredni v zak
Ještě bych k tomu Picassu dodal:


Zychlení z 0-100 za 12,6 s


Cena: 550.000,- kč + 11.000,- (boční airbagy) + 40.000,- (man. klima) = 601.000,- kč (616.000,- s automat. klimou).


Takže poměr cena/výkon je u něj ze všech jmenovaných asi nejlepší.


Navíc vzadu jsou 3 plnohodnotná "křesla" a po jejich sklopení má zavazadlový prostor na délku 2,4 metru.
neregistrovaný "mrazik11"
14. 6. 2000 11:36
Re: aneb, je lepsi nadupana nizsi stredni nebo stredni v zak
Já bych do Octavie nešel. To spíš bych si vybral to Mondeo nebo Vectru. Někomu se řekne, že nepotřebuje místo na zadních sedadlech, ale zkusili jste v tom jet 2 dosplěý a 2 dospívající děti na dovolenou. Prostě není vzadu kam dát nohy. Vždyť to místo na zadních sedadlech je skoro srovnatelný jako u mý Fiesty. Za tuto cenu bych očekával komfort a vozidlo min. střední třídy což Octavie dle mého mínění není. Vždy´t i podle vzhledu je obrovský rozdíl mezi Octávií a Mondeem. Samozřejmě kvalita dieselových motorů WV je na skvělá, ale myslím, že ford také není špatný.
neregistrovaný "TomaszPlzne"
14. 6. 2000 15:35
Peugeot 406 Saint Tropez
základní cena: 589 900,- Kč

Motory: 1.8 16V (112 k/81 kW) 2.0HDI (90 k/66 kW)

benzín: 112 kW při 5500

HDI: 90 kW při 4000

max. rychlost 194/180

4600 x 1760 x 1395 mm, rozvor 2700 mm

Typ karoserie: Sedan a Break

Standardní výbava:

Airbag řidiče a spolujezdce

Dvojité boční airbagy

ABS

Klimatizace

CD přehrávač

El. a vyhřívaná zrcátka

Posilovač řízení

Elektrické ovládání předních oken sekvenční

Elektrická a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka

Centrální zamykání s dálkovým ovládáním

Výškově nastavitelné sedadlo řidiče

Mlhové světlomety

Výškově a osově nastavitelný volant

Palubní počítač + ukazatel vnější teploty

Otáčkoměr + digitální hodiny

Imobilizér

Tónovaná skla

Dělené zadní sedadlo 1/3-2/3

Peugeot je vždycky hezký a pohodlný.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "DIM1"
14. 6. 2000 17:00
Re: Peugeot 406 Saint Tropez
No já jsem v té Octávce na tu dovolenou už jel víckrát, seděl jsem i vzadu .........přežít se to dá bez úhony ale i bez velkého pohodlí co se týče natažených nožiček, to je fakt. Ale to je přece všechno o penězích, o pojistce...mimochodem, kolik stojí pojištění na to Mondeo ??
neregistrovaný "AlesK1"
14. 6. 2000 20:46
Re: Peugeot 406 Saint Tropez
Např. OB Leasing nyní nabízí 3 roky HAVARIJNÍ zdarma. Jedinou podmínkou je cena auta do 1Mkc a netýká se to tuším BMW, MB, Rover a USA. Pak na výši pojistky nezáleží.
neregistrovaný "mrazik11"
14. 6. 2000 22:02
Re: Peugeot 406 Saint Tropez
Samozřejmě, že rozdíl v pojištění existuje, ale Ford v nynější akci nabízí 2 roky pojištění zdarma. I kdyby ale nenabízel, tak myslím, že pokud má někdo na Mondeo za 650.000, bude mít i na pojištění. Myslím, že tady nejde jen o pojištění, ale i servisy budou na lepší úrovni. Sorry, ale z několika příspěvků ohledně servisů Škody a z doslechu bych jim nedal opravit ani tříkolku. Já osobně Forda mám a jsem velice spokojenej se servisem. Jak s celkovým přístupem i s odvedenou prací.
neregistrovaný "TomaszPlzne"
14. 6. 2000 15:45
Shánění Peugeot 406 Saint Tropez
Na www.peugeot.cz je asi tak 30 prodejců, určitě ho někdo zvládne sehnat. Jezdím 306-kou a už jsem seděl v řadě konkurenčních aut. Vždycky se pak divím tvrdým sedadlům, tvrdšímu pérování, více strohému nebo chcete-li ošklivějšímu interiéru i exteriéru. Peugeot jistě není ve všech parametrech na špičce, ale to neodborníci při normální jízdě stejně těžko poznáte, ale prostě se v něm cítíte příjemně, a to je asi nejčastější pocit, který při jízdě autem zažíváte. Navíc 406-ka podle recenzí není po dlouhodobém provozu poruchová - viz zmiňovaný server "Ojetiny".
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "TomaszPlzne"
14. 6. 2000 15:47
Opravička
Chtěl jsem tam napsat: "neodborníci to těžko poznáMe", aby někdo nepsal: "hele odborník promluvil" :-))
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mfilip"
15. 6. 2000 08:17
Bez nadpisu
Fiat Marea Weekend. TP + cenik na www.imofa.cz
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "flup"
15. 6. 2000 09:38
Re. Primera
No, ja hnissana mam a to almeru kufrovou. Sem s ni docela spokojenej, jedina jeji nevyhoda je, ze nema klimu. Taky brzdi na prd a zere kolem 8l (na dalnici, 160). Nova almara se mi libi, ale ten kufr a misto v ni je dost hrozny, myslim ze oproti stary to nejak zmensili. Primeroska uz je preci jen nekde jinde. Navic japonskejm dieselum bych moc neveril.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "flup"
15. 6. 2000 09:40
Re. Picaso
diky za typ, ale radoby MPV nechci. Podvozek to ma na h...o, "hvezdny" Scenic se chova jak zebrinak, v zatackach se to naklani, foukne trochu vetru a stabilita je fuc.
Rozbalit vlákno
2
15. 6. 2000 11:54
Re: Re. Picaso
Citroen Xsara SX Break


2.0 HDI 66kW, kufr: 517/1512 litrů


Cena: 540.000,- kč + 12.000,- (boční airbagy) + 6.500,- (el. zadní okna) + 50.000,- (automatická klima) = 608.500,- (593.500,- s manual. klimou)


Renault Mégane RXE Combi:


1.9 dTi 72kW, 184km/h, 12s, kufr: 485/1600 litrů


Cena: 509.000,- kč + 40.000,- (Pack thermique: Klimatizace, reflexivní přední sklo) = 549.900,- kč
neregistrovaný "pohoda"
15. 6. 2000 13:34
Re: Re. Picaso
rádoby MPV? Ten podvozek u Picassa bych nezatracoval. A jako koupě mi to připadá lepší než Scenic. Samozřejmě, pokud chceš zásadně kombi, tak Picasso kombi není.... takže co třeba Xsara Break?, přijde mi to jako víc muziky za míň peněz než u Megana
neregistrovaný "TomaszPlzne"
15. 6. 2000 10:06
Picasso
Automobilka PSA produkuje Peugeoty a Citroeny a vždy dvojice modelů jsou až na tvar karosérie absolutně shodné ze stejných dílů. Peugeot 306 a Citroen Xsara mají naprosto totožné motory a podvozky, jen kastlí a částí interiéru se schválně liší, aby zabraly více trhu. Picasso je Xsara s prostornější kastlí, takže je to vlsatně Peugeot 306. Dávají tam Peugeot HDI motor, který dělají ve 3 variantách 2.0 litru: 90 a 110 koní a 2.2 litru: 136 koní - tyhle motory se dávají do Peugeot 206, 306 (jen ten nejslabší), všechny verze do: 406, 806, 607, Citroen Xsara a Citroen Xsara Picaso a podle 1/2 roku staré smlouvy ještě do některých Fordů. Stejně jako jednovaječná dvojčata jsou Peugeot 106 a Citroen Saxo, ty dokonce sjíždějí z jednoho pásu na střídačku.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "creation"
15. 6. 2000 11:31
A co Mazda 626
samozrejme DiTD. Mista je v ni dost, kufr taky celkem velkej, proste takovy sympaticky auticko.Taky nechapu proc neverit japonskejm dieselum? Nerek bych ,ze zrovna TDi od VW jsou bezproblemovy.

P.S.: Na zaver jedna vec ktera se prihodila znamymu kdyz delal u peugeota: Prisla zasilka 406 s 1.9TD a na servisu zjistili, ze maj uz z vyroby spatne naprogramovanou RJ a vadnym cerpadlem ci co. Coz o to, chybicka se vloudi, ale kdyz volali do fabriky jak se to bude resit tak jim ten chlapek s klidem rek at to zkusej nak prodat, ze si toho nikdo nevsimne i kdyz ty auta mely deficit vykonu asi 12kW a to je z 66 docela dost.toliko teda pristup francouzu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tope"
17. 6. 2000 10:39
do 650.000
A co treba Hyundai Sonata 2,0 za 599.900,-? Auto vyssi tridy v plne polni, kvalita je myslim srovnatelna s evropskyma znackama.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "pohoda"
19. 6. 2000 07:16
Re: do 650.000
Sonata??? - a kdo to má živit??? vím z první ruky, že to auto nepapá, ale žere: při normálním způsobu jízdy (tj. běžném bez hlídání spotřeby a bez razantního způsobu jízdy) má v nádrži vír od průtoku 12-15 l/100 km; a to mi přijde dost, to o hodně větší 2,5 litrová Omega žere o litr až dva míň při srovnatelné svižnosti
neregistrovaný "tope"
20. 6. 2000 17:25
Re: do 650.000
Nevím, Sonatu nemám, ale můj příbuzný si koupil teď ten poslední model ve 2,0 a prvních 2500 km mu to bralo kolem 10l, ale teď jezdí za 8. Na to kolik to auto váží a jaká je to třída myslim, že to neni tak špatný.
neregistrovaný "mfilip"
19. 6. 2000 09:57
Kde je flup ?
Panove, nejak mi zacina chybet reakce zakladatele teto rubriky, my se tady navzajem predhanime v nabizeni aut a on ani nereaguje.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "flup"
22. 6. 2000 12:15
Re: Kde je flup ?
zdarec, byl sem par dnu bez pripojeni... :-((

takze po vasich nazorech, kouknuti do penezenky a nejakejch tech testech sem zvolil 3 auta mezi kterejma budu vybirat, take v zavislosti co kterej dealer da zadara: ford focus combi ghia tddi, octavia kombi tdi 81kw, renault megane kombi hdi. Je to sice vse NS trida, ale pozaduji urcitou vybavu a ta bohuzel ve stredni za ty prachy neni.

Takze diky za rady, ale porad jeste muzem nechat diskusi otevreno: je lepsi nabusena NS nebo stredni (vyssi) v zakladu ???

Flup
neregistrovaný "AlesK1"
22. 6. 2000 12:49
Re: Kde je flup ?
Podívej se na teploměr a zjistíš, že uučitě lépe vybavená NS. Kdybych si měl vybrat jestli jet 500 km po dálnici v tomto vedru v Matizu s klimou nebo v BMW 520 bez klimy, volil bych Matize.
neregistrovaný "pohoda"
22. 6. 2000 15:44
Re: Kde je flup ?
... a na jak dlouho to chces koupit?, za kolik prodat? - pokles cen u ruznych aut resp. i u ruznych trid aut je ruzny... Nejmensi pokles se mozna da cekat u oktavky (??)
neregistrovaný "mfilip"
22. 6. 2000 15:56
Re: Kde je flup ?
Souhlasim, octavky se vzdy dobre prodaji a pokles ceny je ze vsech vozu nejmensi. Nekdo s tim muze nesouhlasit, ale to je tak asi vsechno co se s tim da delat.
neregistrovaný "flup"
22. 6. 2000 16:00
Re: Kde je flup ?
no, prodat nekdy za 5 let. Je fakt, ze oktavky (hlavne TDI) se drzej oproti jinejm autum dost vysoko.
neregistrovaný "flup"
22. 6. 2000 15:59
Re: Kde je flup ?
jak sem (mozna nekde) uz psal, stavajici almaru bych neprodaval, kdyby mela klimu. Novy auto chci v podstate jen kvuli klime, neb kazdej tejden jezdim do Frankfurtu a zpet, tam v nedeli vecer (to celkem jde), zpet v patek kolem 13.00, to sou nejvetsi stau, nejvetsi paraky, .... KURRRVA neco hroznyho. A dodelavat klimu do almary se mi taky nechce, neb uz ma taky neco nalitano a pri 6 tis. km / mesicne doslouzi nekdy z jara (to bude mit 100 tis.). Takze novy kvuli klime, spotrebe (almara bere 8l benzinu), velkymu kufru kvuli kolum - proto kombi. Vyssi trida v teto cene obcas taky bejva s klimou, napr. vyprodej Passat TDI 66kw, manualni klima, ... ale zas si tam nemuzu dat to co bych chtel (4 luft-tasky, tempomat, ...). Je to dilema, uz abych to mel za sebou.
neregistrovaný "mfilip"
22. 6. 2000 16:53
Re: Kde je flup ?
Tvoje prijemne starosti, ktere auto za 650 000 Kc bych chtel mit.
neregistrovaný "Brázdič1"
22. 6. 2000 20:32
Citroën XARA Picaso HDI za 600 tis.
Citroën XARA Picaso HDI v plné výbavě, včetně klimatizace. Auto za super cenu a ukrutně pohodlné.
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "pohoda"
23. 6. 2000 13:52
Re: Citroën XARA Picaso HDI za 600 tis.
ANO, Xsara Picasso s tím silnějším HDI. Na vození kol určitě vhodnější i při zachování aspoň části místa na zadních sedaldech a při stejné nebo i nižší(?), ale nejspíš určitě nikoli vyšší spotřebě jako Octavia - a spotřeba při 6000 km/měs je určitě důležitá. Do kombíku dávat kola - předpokádám, že jízdní - na výšku se nevejdou, když leží, odřou se, když máš mít 1/3 sedačky vzadu obsazenou člověkem, musíš určitě odmontovat přední kola atd. Picasso má (aspoň mám dojem, že to je skutečně Picasso, prolezl jsem těch aut v poslední době víc) docela vymakaný udělátka na připevnění zavazadel - pro kola by bylo určitě vhodné. Rozhodně bych se na Picasso podíval hodně podrobně, i když to nění kombi. PS: taky jsem nakonec koupil něco jiného (Legacy), než jakou jsem měl původně představu. Když tak si řekni, že nejsi dogmatik a že "velikost králů spočívá i v tom, že dokážou měnit svá nesprávná rozhodnutí".
neregistrovaný "pohoda"
23. 6. 2000 13:54
Re: Citroën XARA Picaso HDI za 600 tis.
dodatek: viz též zde Citroen club
neregistrovaný "flup"
28. 6. 2000 14:06
Re: Citroën XARA Picaso HDI za 600 tis.
na toho citrona se pujdu kouknout ted o vikendu, sem zvedav. Zatim co sem videl na fotkach, tak me to moc nezaujalo.

S tima kolama nevim, mam pocit ze 2 horo-kola se do kombiku na vejsku musej vejit pri sklopeni zadni pulky sedacky, aspon kolega co ma escorta kombi to tvrdi, je pravda ze sam sem to nezkousel a vlastne ani na vlastni oci nevidel...
neregistrovaný "Chladic"
30. 6. 2000 08:03
Re: Citroën XARA Picaso HDI za 600 tis.
No fuj to je skarede jak F. Multipla. Je to ale urcite velmi prakticke auto.
neregistrovaný "pohoda"
30. 6. 2000 12:31
Re: Citroën XARA Picaso HDI za 600 tis.
Picassa uvádět do stejné skupiny jako je Multipla??? no fuj!! můj názor na ošklivost Multiply: je neuvěřitelné, co se ještě dá vydávat za auto!, ostatně prodejní úspěšnost to možná potvrzuje, nebo ne?
neregistrovaný "greggie"
3. 7. 2000 21:38
Re: Citroën XARA Picaso HDI za 600 tis.
to pohoda: multipla _je_ nadherna :-) ovela lepsie nez nemecke konzervativne sracky a cisla predajnosti? onehda som pozeral ams na voxe kde cela relacia vola zamerana na vyrobu multiply a modearator tvrdil, ze fiat je zaskoceny nebyvalym zaujmom o multiplu, tak neviem...
neregistrovaný "Kamil*"
3. 7. 2000 21:53
Re: Multiplu si koupi jen MAGOR
Multipla je naprosto priserne vozitko.Slepenec nekolika typu,laciny vzhled,znama italska kvalita...no NEKUP TO!!
neregistrovaný "mfilip"
4. 7. 2000 08:09
Re: Multiplu si koupi jen MAGOR
Ano, zase ten Kamiluv padny argument. Znama italska kvalita. Umis i jinou vetu ?
neregistrovaný "mrazik11"
4. 7. 2000 09:44
Re: Multiplu si koupi jen MAGOR
Kamile co říkáš na toto : Můj kámoš má 15 let starý Fiat Uno 1.5 a můžu ti říct, že co se týče motoru, tak má nalítáno 180.000 a je naprosto v pohodě. Kasle sice jeví známky stáří, ale rezavá není ani náhodou. Můj brácha má Fiat Tempra 1.9D, stáří 9 let, 130.000 km a pokud by ji prodával, tak si ji od něj koupím, protože ta ještě hodně kilometrů nalítá. Můj strejda má Fiat Duna 1.9D, stáří kolem 8 let, km kolem 100.000, garážovaná a ta je jak nová. Mimochodem který auta jednu dobu vítězili v rally ? Tak si seber ty svoje argumenty, požádej webmastra o zrušení registrace nebo piš lepší argumenty o Fiatech a ne typu kamarád říkal, babča na rohu řikala atd.
neregistrovaný "mfilip"
4. 7. 2000 11:01
Re: Multiplu si koupi jen MAGOR
Diky mrazik, ruprecht, jarous, ... za podporu. Uz jsem si myslel,ze jsem sam. Je zbytecne Kamilovi pripominat doby, kdy vitezil Fiat 131 Abarth, Lancia Stratos, Lancia Delta, ...
neregistrovaný "Alex1"
17. 7. 2000 09:47
Re: Multiplu si koupi jen MAGOR
Ja sam mam Uno 1.3 D r. v. 85 a nemohu si stezovat az na to ze 45 koniku je malo :-) S Kamilem se nema cenu bavit, jen by me zajimalo co ma za auto....
neregistrovaný "pohoda"
4. 7. 2000 13:23
Re: Multiplu si koupi jen MAGOR
no tak KONZERVATIVNÍ Multipla určitě není; o její kvlitě toho moc nevím, ale její vzhled na mě působí dost, dost, dost odpudivě. Už jen to umístění dálkových světel pod čelní okno... celkový tvar kastle... no snad skoro všechno... A k té prodejnost: snad se jakž-takž prodává v Itálii, jinde je to slabší (ale možná čekali propadák, takže současná skutečnost je pro ně skutečně překvapující..., nevím, nebyl jsem u toho... :)))
neregistrovaný "cokes"
11. 7. 2000 21:48
Re: Multiplu si koupi jen MAGOR
No, než Picasso, raději bych šel do Zafiry, i když za cenu slabšího DI...(intercooler a čiptuning by to na 96 kW spravil).
neregistrovaný "Kamil*"
11. 7. 2000 23:01
Re: Multiplu si koupi jen MAGOR
Nechapu co tady resite.Samozrejme,ze Octavia TDi 81 Kw v plne + chip(prip.COMBI).Nemuzete koupit lepe.Na nejake citroeny apod. bych se z vysoka...
neregistrovaný "mfilip"
12. 7. 2000 09:00
Re: Multiplu si koupi jen MAGOR
Anebo Fiat Marea (popr. WEEKEND ). Cenniky + TP napr. na www.imofa.cz
neregistrovaný "cokes"
14. 7. 2000 15:56
Re: Multiplu si koupi jen MAGOR
Nojo, to je hezky, ale vem` si metr a zmer si vzdalenost od predni k zadni naprave u Oktavky a pak to same udelej u Picassa, nebo u Zafiry. Mam obcas pocit, je ackoliv je vseobecny trend v kazdem rohu jedno kolo (co nejvetsi rozvor - prostor, pohodli), grupa VW jde presne naopak. Jinak nic proti Oktavce. Mam pocit, ze kdyby lidi nemruceli, tak nastupce Oktavky bude jeste o pul metru delsi a bude mit podvozek z Fabie. Tak by se zajistilo, ze by to melo ve sve tride absolutne nejvetsi zavazadlovy prostor. :-))) Only joke...
neregistrovaný "AUTOKOMPLEXCZ"
15. 7. 2000 16:05
Re: Multiplu si koupi jen MAGOR
Nemyslím si, že se VW group dává śpatnou cestou. Volkswagen má dost širokou nabídku, postrádající mutanty. V případě Octavie tento model v plné míře reflektuje požadavek českého zákazníka. Na podvozku auta pro mladé VW GOLF se postavila karoserie reprezentativního, rodinného vozu tvářící se o třídu víš s obrovským kufrem za cenu hodně podprůměrné vzdálenosti mezi předním a zadním sedadlem, dobré tak pro kvalitní zafixování diplomatického kufříku.
neregistrovaný "davidz"
23. 6. 2000 14:32
K te Almeře
Flupe, proč by měla Almera na 100 tisících dosloužit? Navíc píšeš, že najezdíš cca 6 tisíc měsíčně, to je 72 tis. ročně. V tom případě nevím, jak chceš s tou Oktávkou jezdit pět let. Podle stejného mustru Ti doslouží za rok a půl.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "flup"
28. 6. 2000 14:19
Re: K te Almeře
s tou Almerou asi takhle: nikdy sem to auto nechtel, ale okolnosti byly bohuzel jine (mel to tata, ten se toho potreboval zbavit, ja sem auto potreboval, navic to bylo za dobrou cenu, auto sem znal, ...), takze pri nakupu sem si dal takovy limit, ze to ojezdim do 100 tis., do ty doby snad nasetrim na neco lepsiho a strelim to. Ted sou okolnosti zase trochu jiny, takze... Mozna sem se blbe vyjadril, urcite to nebylo mysleno tak, ze by auto pri 100 tis. melo jit do srotu, ikdyz minimalne jednou nohou tam uz almara bude.

No verim tomu, ze dobrej turbo-diesel snad vydrzi k 300 tis, navic okolnosti se opet muzou zmenit, takze to nebude 6 tis. / mesic (ikdyz prvni rok stopro jo), ale treba min, nebo vic. Clovek nikdy nevi.
neregistrovaný "davidz"
28. 6. 2000 19:00
Re: K te Almeře
Tak to jo, špatně jsem Ti rozuměl. Stejně mě ale překvapuje ta "jedna noha ve šrotu", měl jsem za to, že Nissany jsou držáky. Moje blbá Felicia má za čtyři roky najeto 190 tisíc a jede to furt. Na motor se nešáhlo(kromě chiptuningu na 120 tisících), ani olej to moc nežere. Sice se v tom leccos klepe, ale za to můžou částečně i sportovní tlumiče.
neregistrovaný "Cliff"
30. 6. 2000 07:54
Bez nadpisu
Toyota Corolla 1.6, G6
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "FuJo"
2. 7. 2000 19:20
a co Scenic
Zkus se taky podivat na Renault Scenic. Za 585000 mas komplet vybavene auto. Ja ho mam objednane, za tyden si jdu pro nej. Zkousel jsem i Picasso, ale krome zajimaveho vzhledu na nem nic neni. Renault je lepe zpracovany a i vybaveny. Prodejce mi navic dal doplnky za 4% z ceny auta zdarma. Havarijka na 3 roky zdarma je uz dnes taky asi samozrejmost. Takze na i s tou pojistkou usetrim asi 105000. Neboj se pritlacit na prodejce, kazdy rad slevi jen aby prodal.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Keyser_Soze"
6. 7. 2000 23:26
a co jetinu ?
za 650tisic bych radsi nez novou nakou nudnou stredni tridu tak spis neco lehce jetyho a vybavenyho s poradnym motorem.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mfilip"
12. 7. 2000 13:58
Bez nadpisu
Ted jsem narazil na test Marey Weekend v Jizde. Ani zminka o spatnem dilenskem zpracovani, atd. Kupodivu se zde hovori o velmi presnem razeni, o nadprumernem voze, nadprumerne ergonomii cestovani a kvalitne pusobicich materialech.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "davidz"
12. 7. 2000 15:18
Re: Bez nadpisu
Kdyz jsem v tomhle aute poprve sedel, byl to skoro sok. Ten interier je fakt super. Ovsem super interier je i v tchanove Tempre kombi, vcetne kompletne digitalni pristrojovky, vsechno v elektrice, dvoulitr benzin. Po nejakych 150 tis. kilometrech je to ovsem zebrinak, klepe se v tom uplne vsechno. Moje felda ma skoro 200 tisic, sedi na tvrdych sportovnich tlumicich ale takovy zvuky teda nevydava, nehlede na to, kolikrat jsme tu Tempru tahli domu.
neregistrovaný "mfilip"
13. 7. 2000 08:38
Re: Davidz
Jen podotykam, ze z me Bravy pri 150000 km neni rozhodne zadny zebrinak. Ad: sedel jsem v mnoha feldach a vetsinou krom rezivych dveri a lupnuti pri rejdu vrzaly jak zebrinaky ... I kdyz jsou na tom s vrzanim podstatne lepe nez Favority.
neregistrovaný "davidz"
14. 7. 2000 16:30
Re: Davidz
Nemluvim o Brave, ale o Tempre. Asi se od te doby Fiati zlepsili. Ta Tempra je na auto skoro stredni tridy s nadprumernou vybavou fakticky zebrinak. Pocitam, ze behem pristich 30 tis. km se uplne rozpadne.
neregistrovaný "globemaster"
13. 7. 2000 07:16
new car do 650 000
Ja bych bral toho focuse . Osobne mam kratkeho 1,6

a jsem max. spokojen. Auto sedi jak pribite,zadne

naklony v zatackach ci nejaka zaludnost. Ma sice

tvrdsi podvozek ale u toho kombika by mohlo byt

cestovani pohodlnejsi vzhledem k vyssi hmotnosti

vozu. Klimu vrele doporucuji a samozrejme ABS.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "JS11"
15. 7. 2000 09:21
octavia, mazda
mám octavii a kufr jsem si zvětšil ještě vyhozením sedaček. motor 1.8T - absolutní spokojenost. abs, airbagy, klima , hl. kola,pal. poč. a j. vše v ceně za cca 550tis. protože nerad 2 dny přeskládávám věci v kufru abych to do něj narval tak ten kufr fakt oceňuju. proto mě zaujala mazda demio s velmi prostorně řešeným interiérem i kufrem a navíc s možností odečtu dph pouhým přidáním plastové mřížky, kterou si můžete, když chcete sundat. 22% stojí za to.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Yaris"
30. 7. 2000 21:56
Re: octavia, mazda
Docela blbá rada, Odečet DPH neovlivní pouze plastová mřížka, kterou lze "odendat", ale účel vyznačený v OTP a žlutá značka. Pokuta litr při běžné kontrole a oznámení o možném daňovém podvodu a s tím související další nepříjemnosti.
neregistrovaný "JS11"
4. 8. 2000 18:02
Re: octavia, mazda
moc blbá rada to neni. tyhle auta jsou užitková a žlutou značku dostávaj. jedinej problém je v tom vybrat si tu správnou barvu aby se k té žluté spz hodila :-) pokud mi nevěříš dojdi si k nejbližšímu dealerovi mazdy. sám jsem tomu taky nevěřil, protože ještě před časem by to takhle lehce průstřelný nebylo. tak nevím kdo kde koho podplatil, ale když máš na to papír a to dph si můžeš odečíst tak proč ne.
Avatar - pallas
7. 8. 2000 17:48
Re: octavia, mazda
Yaris, mám Citroen Evasion na firmu, s odpočtom DPH, a mám rovnakú značku ako bežný osobák. Neviem ako je to u vás, ale u nás žiadny problém.
neregistrovaný "flup"
17. 7. 2000 12:47
objednano:
octavia combi elegance tdi 81kw, dodani koncem srpence, jsem zvedavej...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "davidz"
17. 7. 2000 13:11
Re: objednano:
Muzes upresnit priplatkovou vybavu a cenu?
neregistrovaný "flup"
21. 7. 2000 11:22
Re: objednano:
oct. combi elegance tdi 81kw, bocni airbagy, climatronic, tempomat, 16" kola, hagusy, cervena rally b., zdarma radio SONY CDX-4000R a defend-lock. Cena 695.800,- :-(.
neregistrovaný "davidz"
21. 7. 2000 11:51
Re: objednano:
A safra, tak to jsme se nevešli do čísla v názvu rubriky. Masírovali Tě hodně?
neregistrovaný "mfilip"
21. 7. 2000 12:43
Re: objednano:
Ja bych si vybral :

Fiat Marea Weekend JTD 130 HLX ( 130 PS ),klima, 2x airbag + bocni, 16 " 205/65, radio 6 x repro ovl. u volantu,immo + alarm,ostrikovace svetel,... 710 000 kc nyni akce Fiat - sleva 20 000 Kc.
neregistrovaný "MARCEL1"
26. 7. 2000 08:41
Re: objednano:
Stal jsem pred podobnym problemem a koupil jsem si nakonec Fiat Marea Weekend 1.8 16V - 113 K, nemam rad naftove motory ani v turbu, proste je to muj vjem chci benzin, prosel jsem a projel hodne aut, nakonec mam Mareu, po dlouhodobe dobre zkusenosti s Fiatama a spatne se Skodou Octavii 1.6 (sluzebni), nicmene preju Ti aby Ti to jezdilo fajn a hlavne abys s tim nekde nedrcnul....MARCEL
neregistrovaný "Keyser_Soze"
17. 7. 2000 15:27
Bez nadpisu
deti nestastny do 650 tisic sezenete lexuse LS400 rok tak 97. A je to lepsi volba nez cokoliv novyho za ty penize
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nissan1"
20. 7. 2000 10:59
Auto do 650 kkc?
Presne tenhle limit (i kdyz u mne spise 600.000 Kc) jsem mel taky a jediny auto, ktery splnovalo vsechny moje dalsi podminky a tuto cenu byla Primera. Je to stredni trida (tj. delka vetsi jak 4.5 m, sirka vetsi jak 1,7 m), ma to kufr vetsi jak 500 litru, ma to dostatecny rozvor (2,6m), ma to dostatecny vykon (84 kW), ma to tri roky zaruku (velka vyhoda oproti WV), ma to automatickou klimu, ma to vse v elektrice, ma to palubni comp, ma to malou spotrebu (cca 7-8 litru). K tomu vsemu skvelej sportovni podvozek a takove vymyslenosti v zakladni cene jako jsou treba vyhrivana sedadla nebo alarm (jinde tezce placena doplnkova vybava). Koupil jsem a nelitujiu.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "MK44"
4. 8. 2000 20:41
Re: Auto do 650 kkc?
To je možný, ale jak ti zkončí záruka, tak se ti rozpadne - japončíci tam totiž dávaj takovýho malýho * s kladivem, co je naprogramovanej aby hned po záruce všechno rozbil :o)
neregistrovaný "Kamil*"
5. 8. 2000 18:51
Re: Auto do 650 kkc?
Bravo MK44,to byl dobry for s tim malym japoncikem.Dlouho jsem se tak nezasmal.Skodovku Ti zase po ukonceni zaruky prijde rozmlatit sam premier Milos Becher Zeman a krome kladiva drzi v levici i srp.

Cini tak proto,aby jsi si musel koupit hned nove a prispet tim svou trochou do mlyna/resp.do statni kasy a fondu DPH/.
neregistrovaný "nissan1"
5. 8. 2000 20:12
Re: Auto do 650 kkc?
A je co to rozmlati, uz bezi na tvuj pekac...
neregistrovaný "nissan1"
5. 8. 2000 20:12
Re: Auto do 650 kkc?
A jen co to rozmlati, uz bezi na tvuj pekac...
neregistrovaný "mfilip"
21. 7. 2000 12:44
Bez nadpisu
Jinak ti samozrejme preji, at ti nove auto dobre slouzi.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "davidz"
21. 7. 2000 14:18
Re: Re:
To mfilip: Chachacha, to jsem ale vestec. Koukam na posledni prispevky a vidim, ze mfilip odpovida Fujovi na jeho novou Oktavku. Rikam si, v tom bude urcite nejakej Fiat. A taky jo :-)))
neregistrovaný "Pallas1"
24. 7. 2000 17:04
Re:
takze nakoniec oktavku??? hmm flup, ty si asi necital ani jediny z tych prispevkov. no ale nech ta zase tesi, ze podporujes domaceho vyrobcu. sorry, vlastne uz len nemeckeho, ci ako to je teraz ?? :-))
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "flup"
26. 7. 2000 09:52
Re: Re:
to all: diky za reakce, snad nedostanu patecni auto, ktery se bude jen a jen sr...
neregistrovaný "kanady"
3. 8. 2000 00:00
Ještě jednou : Co takhle Focus
Přečetl jsem podrobně příspěvky, ale kdesi na začátku mě fascinoval propočet: Focus 560 tisíc + atd. Kde na to ten člověk přišel? V květnu jsem objednal Focus Trend (třídveřový, se sportovním odpružením a sedačkami), 1.6, s vyhřívaným předním sklem, tryskami ostřikovačů a zrcátky, okna a stavění zrcátek elektrické, airbagy u řidiče a spolujezdce, inregrované mlhovky, ABS, TCS a ESP. Rádio mám vlastní, takže se auto objednávalo s tím nejlevnějším, které si prodejce odečte (jako by ho vykoupil zpět), a včetně pár dalších maličkostí (ochranné jakože titanové lišty na prahy, koberce atd to celé vyhopkovalo na 570 tisíc, což byl můj limit, montáž mého rádia pochopitelně zdarma. Do tvých 650 tisíc se musíš vejít s Focusem snad s úplně vším možným, co se dá do něj nacpat (já např. nemám litá kola, parkovací radar, dálkové dvojstupňové ovládání zamykání a obvodový a prostorový alarm).
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "flup"
7. 8. 2000 15:21
Re: Ještě jednou : Co takhle Focus
na cenu sem prisel u prodejce forda nebo treba na www.ford.cz "sestavte si vuz...". Kdybys to studoval opravdu podrobne, tak vis, ze jsem chtel Kombi, diesel, ABS, 4 luft-tasky, klimatizaci. Model Ambiente s touto "zakladni" vybavou stoji 585900, Ghia 625300 a to tam nejsou nosice, vyhrivany sedacky, radio, trysky na predni sklo, ...
neregistrovaný "kanady"
10. 8. 2000 00:00
Re: Ještě jednou : Co takhle Focus
Tak si obejdi prodejců víc a vytřískáš lecjakou slevu.
neregistrovaný "Abdal"
11. 8. 2000 10:34
Do 650 tisíc
Hodně dobře vybavenou Octavii SLX nebo

Octavii Laurin a Klement.

Nebo Volvo S40.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pallas1"
27. 10. 2000 10:30
Re: Do 650 tisíc
Octavia vo výbave Laurin & Klement mi pripadá podobne nezmyselná ako nechať si obložiť podlahu a steny bytu 2+1 na 9. poschodí paneláku v Petržalke (alebo na pražskom Jižáku) benátskym mramorom. Alebo podšiť si montérky červeným zamatom.
neregistrovaný "PROF"
15. 11. 2000 21:43
Tak takový starosti bych chtěl mít!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "PROF"
15. 11. 2000 21:45
Bez nadpisu
Ale podíval bych se za moře, kde bych za ty prachy koupil velký, výkonný a opravdu bezpečný auto s takovou výbavou, o který se v Evropě nikomu ani nezdá.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kari"
16. 11. 2000 11:52
Skoda Octavia x Nissan Primera (oba Combi)
Ahoj, muzete mi nekdo, prosim Vas, poradit, posoudit, rict sve nazory na tyto dve auta.

Nissan Primera Combi 1.8 COMFORT PLUS

Skoda Octavia Combi Elegance 1.9 TDI 66 kW

Oktavka ve vybave s climatronikem, vyhrejvany sedacky, hagusy, alarm, 15" lita kola (tempomat).

Zajima me i posouzeni do budoucnosti - dalsi naklady, naklady kolem leasingu atd. Proste vse.

Predem diky
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Kari"
16. 11. 2000 12:03
Re: Skoda Octavia x Nissan Primera (oba Combi)
Cena aut je vicemene stejna.

Co by jste si koupili radeji Vy ???

Predem diky
neregistrovaný "flup"
16. 11. 2000 13:02
Re: Skoda Octavia x Nissan Primera (oba Combi)
ja sem resil podobny dilema, nakonec jsem koupil ochcavku, ale 81kw. Zatim jsem spokojenej. Ikdyz primeroska je zas jina trida... Mas to tezky.
neregistrovaný "Jam"
16. 11. 2000 13:05
Re: Skoda Octavia x Nissan Primera (oba Combi)
di do novyho passata... :))) popripade tu primeru, je elegantni...
neregistrovaný "BP"
22. 11. 2000 22:51
Co takhle nabrousená Octavia do 650.000?
No, ja bych bral ihned

Skodu Octavia Sedan

1.9 TDI 81 Kw cca 560.000,-

+bocní airbagy 9.000,-

+xenony 22.000,-

+(auto klima)

+ lepsí kola

+ esp 20.000

+ tuning motoru (RENOCAR)(dozivotní záruka !)

z1.9 TDI 81kw na 103 kw 0-100 pod 10s, 80-120 taky!

a to vse se spotrebou okolo max 6,5 l!!

To vse pod 650 tisic! za co lze koupit tak zakladní typ nového PAssata(ovsem vyssí trída) nebo GOLFA A BORU na stejné úrovní s 85kw motorem.

Jo, tak tak bych si to predsavoval!

Treba jednou ano ....
Rozbalit vlákno
0