Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
16. 10. 2000 00:00
neregistrovaný "zastancaglobalizacie"
16. 10. 2000 09:28
neregistrovaný "Vmax1"
16. 10. 2000 17:44
neregistrovaný "Orpheus"
16. 10. 2000 22:28
neregistrovaný "andy220"
17. 10. 2000 17:50
neregistrovaný "Lukas99"
24. 10. 2000 09:57
neregistrovaný "Pallas1"
26. 10. 2000 15:49
neregistrovaný "RnaliM1"
26. 10. 2000 22:39
neregistrovaný "robco"
27. 10. 2000 07:23
neregistrovaný "RnaliM1"
3. 11. 2000 17:18
neregistrovaný "RaK1"
10. 11. 2000 14:33
neregistrovaný "RaK1"
13. 11. 2000 18:14
neregistrovaný "RaK1"
26. 10. 2000 15:14
neregistrovaný "orel1"
4. 11. 2000 18:56
neregistrovaný "herodes"
5. 11. 2000 19:56
neregistrovaný "RaK1"
6. 11. 2000 08:24
neregistrovaný "mfilip"
6. 11. 2000 09:52
neregistrovaný "Pallas1"
5. 11. 2000 22:46
neregistrovaný "VCHunter"
13. 11. 2000 20:17
neregistrovaný "RSD"
17. 11. 2000 17:47
neregistrovaný "7th_Gear"
17. 11. 2000 19:11
neregistrovaný "davidz"
19. 11. 2000 15:23
neregistrovaný "RnaliM1"
20. 11. 2000 14:44
neregistrovaný "Lukas99"
20. 11. 2000 18:13
neregistrovaný "RaK1"
20. 11. 2000 22:34
neregistrovaný "G"
27. 11. 2000 17:38
neregistrovaný "RaK1"
22. 11. 2000 09:23
neregistrovaný "Cliff"
24. 11. 2000 07:46
neregistrovaný "RaK1"
24. 11. 2000 08:18
neregistrovaný "mfilip"
27. 11. 2000 17:36
neregistrovaný "RaK1"
27. 11. 2000 17:45
neregistrovaný "RaK1"
27. 11. 2000 18:42
neregistrovaný "fija"
27. 11. 2000 22:39
neregistrovaný "honza6"
27. 11. 2000 23:16
neregistrovaný "bobo1111"
28. 11. 2000 15:42
neregistrovaný "davidz"
6. 12. 2000 10:33
neregistrovaný "bobo1111"
28. 11. 2000 19:08
neregistrovaný "honza6"
4. 12. 2000 17:21
neregistrovaný "RaK1"
11. 12. 2000 16:36
neregistrovaný "RaK1"
12. 12. 2000 13:07
neregistrovaný "titel"
13. 12. 2000 12:16
neregistrovaný "Vinnc"
13. 12. 2000 12:30
neregistrovaný "Vinnc"
13. 12. 2000 21:00
neregistrovaný "RaK1"
14. 12. 2000 08:39
neregistrovaný "Vinnc"
14. 12. 2000 22:56
neregistrovaný "andy220"
15. 12. 2000 08:53
neregistrovaný "fija"
30. 12. 2000 20:09
neregistrovaný "andy220"
3. 1. 2001 11:53
neregistrovaný "Vinnc"
3. 1. 2001 12:16
neregistrovaný "fija"
15. 12. 2000 14:49
neregistrovaný "RaK1"
16. 12. 2000 18:26
neregistrovaný "Kamil*"
17. 12. 2000 23:51
neregistrovaný "bobo1111"
15. 12. 2000 15:27
neregistrovaný "RaK1"
17. 12. 2000 10:31
neregistrovaný "RaK1"
17. 12. 2000 19:31
neregistrovaný "skdd1"
18. 12. 2000 07:57
neregistrovaný "mfilip"
18. 12. 2000 12:14
neregistrovaný "bobo1111"
18. 12. 2000 15:25
neregistrovaný "RaK1"
19. 12. 2000 12:18
neregistrovaný "mfilip"
19. 12. 2000 13:38
neregistrovaný "RaK1"
19. 12. 2000 14:45
neregistrovaný "fija"
20. 12. 2000 10:55
neregistrovaný "titel"
21. 12. 2000 09:03
neregistrovaný "matej11"
20. 12. 2000 16:44
neregistrovaný "RaK1"
27. 12. 2000 12:37
neregistrovaný "RaK1"
3. 1. 2001 12:04
neregistrovaný "Vinnc"
3. 1. 2001 16:00
neregistrovaný "RaK1"
3. 1. 2001 16:36
neregistrovaný "RaK1"
4. 1. 2001 12:42
neregistrovaný "Vinnc"
5. 1. 2001 14:54
neregistrovaný "RaK1"
5. 1. 2001 15:07
neregistrovaný "RaK1"
6. 1. 2001 21:29
neregistrovaný "7th_Gear"
8. 1. 2001 16:42
neregistrovaný "Vinnc"
8. 1. 2001 18:30
neregistrovaný "RaK1"
8. 1. 2001 18:49
neregistrovaný "skdd1"
8. 1. 2001 18:51
neregistrovaný "skdd1"
8. 1. 2001 23:21
neregistrovaný "robco"
10. 1. 2001 17:30
neregistrovaný "RaK1"
10. 1. 2001 22:44
neregistrovaný "skdd1"
10. 1. 2001 22:53
neregistrovaný "Hufnágl1"
11. 1. 2001 16:42
neregistrovaný "titel"
14. 1. 2001 21:00
neregistrovaný "7th_Gear"
14. 1. 2001 21:53
neregistrovaný "skdd1"
11. 1. 2001 16:24
neregistrovaný "oculist"
12. 1. 2001 11:02
neregistrovaný "pedro11"
15. 1. 2001 17:12
neregistrovaný "RaK1"
16. 1. 2001 21:18
neregistrovaný "bobo1111"
17. 1. 2001 15:13
neregistrovaný "pedro11"
17. 1. 2001 15:25
neregistrovaný "luf"
17. 1. 2001 17:49
neregistrovaný "pedro11"
17. 1. 2001 22:38
neregistrovaný "skdd1"
17. 1. 2001 22:40
neregistrovaný "skdd1"
18. 1. 2001 12:02
neregistrovaný "luf"
19. 1. 2001 14:53
neregistrovaný "RaK1"
17. 1. 2001 12:11
neregistrovaný "luf"
15. 1. 2001 17:31
neregistrovaný "RaK1"
19. 1. 2001 22:38
neregistrovaný "DieselDriver"
19. 1. 2001 22:55
neregistrovaný "skdd1"
19. 1. 2001 22:46
neregistrovaný "DieselDriver"
19. 1. 2001 22:49
neregistrovaný "DieselDriver"
21. 1. 2001 20:14
neregistrovaný "bobo1111"
22. 1. 2001 02:02
neregistrovaný "DieselDriver"
22. 1. 2001 12:25
neregistrovaný "bobo1111"
22. 1. 2001 02:05
neregistrovaný "DieselDriver"
22. 1. 2001 02:11
neregistrovaný "DieselDriver"
22. 1. 2001 20:35
neregistrovaný "skdd1"
24. 1. 2001 22:39
neregistrovaný "DieselDriver"
24. 1. 2001 22:43
neregistrovaný "DieselDriver"
25. 1. 2001 17:21
neregistrovaný "skdd1"
24. 1. 2001 23:20
neregistrovaný "DieselDriver"
25. 1. 2001 17:26
neregistrovaný "skdd1"
29. 1. 2001 15:03
neregistrovaný "RaK1"
31. 1. 2001 00:00
neregistrovaný "DieselDriver"
8. 2. 2001 15:06
neregistrovaný "adresa22"
9. 2. 2001 16:24
neregistrovaný "7th_Gear"
11. 2. 2001 23:40
neregistrovaný "DieselDriver"
16. 2. 2001 00:00
neregistrovaný "andy220"
17. 2. 2001 00:00
neregistrovaný "DieselDriver"
12. 2. 2001 16:24
neregistrovaný "adresa22"
13. 2. 2001 10:35
neregistrovaný "7th_Gear"
14. 2. 2001 11:34
neregistrovaný "adresa22"
17. 2. 2001 13:56
neregistrovaný "RaK1"
neregistrovaný "zastancaglobalizacie"
16. 10. 2000 00:00
Slovo zakladatela
Ktore auto, z vacsnich rivalov Golf a Astra, je podla Vas lepsie./dakujem, ze sa budete vyjadrovat k teme a vasa diskusia sa opat nezvrtne na Subaru a BMW/
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vmax1"
16. 10. 2000 09:28
VW ,.Opel
Opel Astra má krajší dizajn karoserie.Vo vnútry Astra posobí menšia ako Golf.Podvozok Golfu poznám dobre z Octavii,ale k Astre sa neviem vyjadrit.Niekde som čital o Astrinom podvozkusamú chválu.Je vraj športovejší ako u Golfu.Osobne mám radšej Opel.VW má širšiu paletu motorov.Diesely Opla ani zdaleka nestíhajú na TDI VW.Golf má velmi nenápadný dizajn bez nejakej peknej krivky.Jednoducho,aby sa páčil čo najviac ludom.Astra je na tom lepšie.Píšte a kritizujte svoje názory.resp.skúsenosti
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Orpheus"
16. 10. 2000 17:44
Golf versus Astra
Počítám, že mluvíme o Golfu IV a nový Astře, že? Já osobně preferuju Golfa. Jak po stránce designu, tak i motoricky. Vyzkoušel jsem obojí a Golf se mi líbí víc, ale je to jen můj osobní názor.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "andy220"
16. 10. 2000 22:28
Re: Golf versus Astra
Podľa mna opel má vždy lepší dizajn,podvozok ako VW.Golf je iba lepší pre mňa v tom, že má image a lepšiu cenu pri predaji ako ojazdený.Dalej opel má podľa mna dotiahnutú 16V technológiu dalej a jeho motory sú vždy úspornejšie.Jedno ma štve že opel by mohol trošku viacej pusiť žilou čo sa týka vývoja diesela,ten nemá na tdi,ale poznám aj horšie.
neregistrovaný "Lukas99"
17. 10. 2000 17:50
Re: Golf versus Astra
Astra je opravdu pěkná, i když Golf IV mě zaujal svou robustností a zpracováním. Nesouhlasím s tím, že interiér Astry je méně prostorný, naopak, Astra má hafo místa oproti Golfu! Zpracování interiéru Astry je hrůza, ty dveře, kliky, madla, brrrrr, to nedodělali a naprosto se to tluče se super exteriérem. Motoricky má golf navrch v dieslech a 1,8T, 16V Opla jsou super!!! S golfem jsem nejel, ale soudě dle Octavie, podvozek Golfa není zlý, ale Astry je super!!! ty patnáctky Astry spolu s podvozkem činí Astru krásně ovladatelnou, s předvídavými reakcemi, průjezdy zatáčkami naprosto hladké, s minimálním náklonem. Težká volba, Já bych asi volil Golfa, který se mi líbi, motorově nastejno, dílenské zpracování lepší, a take image.. Lukáš
neregistrovaný "Pallas1"
24. 10. 2000 09:57
Re: Golf versus Astra
Golf versus Astra = prašť versus uhoď.
neregistrovaný "RnaliM1"
26. 10. 2000 15:49
Re: Golf versus Astra
1:3 u mňa boduje Astra: 1.GolfIV je najškaredší z Golfov /môj subjektívny názor/; 2.je sakraľahko a často kradnuté auto; 3. Piechových koncernových 2510 mm v rázvore je úbohých - veď napr. CorsaIII je len o 2cm kratšia...; btw, 14´´ v základe disky na tie veľké kolá je blbý vtip, nie? A to vôbec nie som Opelfans... + je samozrejme TDI a ++ ak príde do ponuky TDI PD od audi s 96kW
neregistrovaný "robco"
26. 10. 2000 22:39
Re: Golf versus Astra
VW sa vseobecne kradnu ovela viac ako ople..

Obidva su dost drahe.. Ja som mal podobnu dilemu a obidva som skrkol koli cene.. vybral som nissan almeru (novu) koli cene, ale nechcem odviest temu..
neregistrovaný "RnaliM1"
27. 10. 2000 07:23
Re: Golf versus Astra
Ja som sa rozhodol takisto, ale nebolo to (hlavne) kvôli cene...
neregistrovaný "RaK1"
3. 11. 2000 17:18
Re: Golf versus Astra
Cenově jsou 5-dveřové s motory 1,6 16V na tom stejně. Golf má o něco málo lepší motor, širší rozchod a kotoučové brzdy i vzadu, takže jízdní vlastnosti budou asi velice dobré. Astra 98 má při delším rozvoru více místa pro cestující i zavazadla, cx 0,29, též vylepšený podvozek a nyní nabízí "0"-leasing při 35% ceny na 36 měs s navýšením ceny jen 4,5%. Opel má také zastoupení a servis zde, VW 20km. Takže preferuji a možná i koupím Astru.
neregistrovaný "RaK1"
10. 11. 2000 14:33
Re: Golf versus Astra
Nejsem příznivcem dieselů, ale překvapilo mne, že Astra má motor, který se nezdá být špatný, při objemu jen 1,7 je tak v nižší sazbě povinného pojištění (a rozdíl v pojistném se bude ještě asi zvyšovat). Golf s motorem 1,9 SDI má nižší výkon, při o málo vyšší ceně. TDI pak je už přes půl milionu - a to je hranice za kterou bych už nešel.
neregistrovaný "RaK1"
13. 11. 2000 18:14
Re: Golf versus Astra
Lukasi99 máš jistou zkušenost s Astrou. Jelikož se o ní zajímám, můžeš upřesnit to že "zpracování interiéru Astry je hrůza". Něco upadává? odlepuje se? trhají se švy? Mě se sedadla líbí - působí plyšovým dojmem a v prospektu pro každou barvu karoserie je asi 7 možných potahových látek. Jeli to pravda nevím. Příjemná je i loketní opěrka vzadu v základní výbavě. Mate mě změna označení Base na Club. Interiér působí útulným a příjemným dojmem. Provedení stropu jsem si nevšiml. Líbilo se mi ovládání rádia na volantu - to bylo ale příplatkové. A i G mají nešikovně spínač hlavních světel a rukou musím šmátrat někde vlevo dole. Megan má vše v páčce. Ty páčky jsou u Astry hranaté, podobně i madla dveří a působí poněkud zastarale. U Golfa jsem zrovna viděl jen nějaký akční model s "komediantsky" křiklavým čalouněním. Svezení mi ale nenabídli a to ani u velkého prodejce v Průhonicích, tak nemohu blíž posoudit - VW s tím dělá drahoty. U Opla jsou vstřícnější a v letáku od SRBA-servis dokonce nabízeli, že sami přijedou domů k prezentaci a předváděcí jízdě! Je-li to pravda nevím, možná vyzkouším až budu někdy v Praze.
neregistrovaný "orel1"
26. 10. 2000 15:14
Hlas pro Golfa IV
Hlasuji pro Golfa, Astra je "jenom" Opel...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "herodes"
4. 11. 2000 18:56
Golf VS Astra
Jelikoz mam radsi naftaky tak bych jednoznacne volil Golfa jezdi super, vypada super (zvlast se mi libi svetly interier) akorat predni maska nic moc. Bohuzel cena Golfa s TDI se mi zda trosku premrstena, takze bych spis volil Boru ci ceskou Octavku u kterych je za stejny peniz vetsi kufr. Predstava dovolene - 2 dospely 1.dite 2 psy a Golfik je trosku hard-core ;-) (ale pro svobodneho je to bomba)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RaK1"
5. 11. 2000 19:56
Golf x Astra x Focus x Megane x Brava
Konkurentů, 1,6 16V 5-dveří, jen těch evropských je mnohem víc.

Focus auto roku 1999, má největší rozvor, nejmenší spotřebu, nejlepší zabezpečení.

Megane má nejvýkonnější motor, nejvyšší rychlost, nejlepší akceleraci, největší nádrž a druhou nejmenší spotřebu.

Brava je nejlevnější s největším kufrem, ale jen dojezdovým kolem, bohužel s největší spotřebu(o 0,9 lt/100km)

Astra, byla 1999 na druhém místě coby auto roku, je nejkratší, má druhý největší kufr při normálním rezervním kole, největší točivý moment a šikovnou loketní opěrku s otvorem.

Není tedy žádná jednoznačná "jednička".
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mfilip"
6. 11. 2000 08:24
Re: Golf x Astra x Focus x Megane x Brava
Dojezdove kolo jsem zatim na Brave nepouzil, tzn. vubec mi nevadi, ze mam "jen" dojezdove kolo. Za 7 let jizdy svymi auty jsem pichnul pouze 1 x, a to jeste tak, ze jsem na pichnutem kole stacil dojet do servisu. Jinak o ziznivosti 1.6 slycham take. Nez ale 1.6 16 V 76 kW, volil bych 1.2 16V 60 kW, kde opravdu nepatrne horsi dynamicke vlastnosti jsou vykoupeny az o 2 l mensi spotrebou a samozrejme nizsim PR.
neregistrovaný "Pallas1"
6. 11. 2000 09:52
Re: Golf x Astra x Focus x Megane x Xsara x Brava
Na Xsaru si zabudol. Teraz m‡ novů motor 1.6 16V. Ja osobne by som ale zvolil HDi 110k.
neregistrovaný "VCHunter"
5. 11. 2000 22:46
Bída vs. bída
Esli posloucháš Lunetyk , kup Astru. Esly rok nebo hártkór , kup Golf. Esli si panic , Germán ti liftne self confidence. Esli si ČEch , tak volíš SPARTU :)))))))))))))
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RSD"
13. 11. 2000 20:17
GOLF IV vs ASTRA G
Tak tohle srovnání jsem si dopřál s vozy Opel ASTRA CDX 1.8-16V automat, oproti VW GOLF 1.8 20V Highline - automat. Mohu bez jakýchkoliv skrupulí říct, že Astra je mnohem větší v interiéru oproti Golfu a co se týče podvozku, tak asi ve své třídě patří k tomu nejlepšímu. Oproti tomu motor 1.8-16V ve spojení s automatem jede asi jako lépe zajetá Felicie. Spotřeba se neustále pohybovala kolem devíti litrů a vůz jel tacho max.180km/h. Oproti tomu Golf , ikdyž jeho spotřeba byla rovněž kolem devíti litrů jel oproti Astře jak s Turbodmychadlem, a to i přes to, že to byl rovněž automat. Interiér obou vozů byl ve velmi kvalitním provedení čalounění a oba měli dřevěné obložení středového panelu a golf dokonce i dveří. Oproti tomu má Astra velmi příjemně umístěný display palubního počítače. Modrá barva podsvětlení Golfu je velice efektní a příjemná, leč po rozsvícení jsou údaje palub. počítače hůře čitelné.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "7th_Gear"
17. 11. 2000 17:47
Re: GOLF IV vs ASTRA G
Zajimalo by me, jestli to hodnotite spis podle obrazku nebo jste v tech autech skutecne sedeli (ne v autosalonu) a nebo je i ridili. Jsem cca 2 mesice majitelem Golfa Generetion 1.6 16v benzin, rucni razeni, v Astre 1.6 16V jsem se jenom vezl, objektivne ma Astra v zadu vic mista a to je asi vsechno, v cem je lepsi, jinak v interieru nicim Golf neprevysuje, vnitrni hluk jasne vyssi v Astre (obe auta se standardnim vyfukem, zadny tuning)podivne seriove radio s diplayem kdesi nahore, tezko vymenite za neco znackoveho, u Golfu to neni problem, navic u akcniho Golfu Generation mate nyni prakticky za cenu zakladu vybavu prinejmensim Comfort lajnu, Nemcouri se zkratka prastili pres kapsu, pro 2 mlade lidi, bez harantu a psu je Golf IV optimalni reseni, pokud nevite co z prachama, mate za 750 litru i GTI V6, navic image znacky - Golf 100, vsechny Oply 0 (diky podnikatelum ve Vectrach, pubertacich v ojetych Calibrach)....
neregistrovaný "davidz"
17. 11. 2000 19:11
Re: GOLF IV vs ASTRA G
Je mi úplně ukradená Astra i Golf, ale kde jsi přišel na to, že VW má super image a Opel nic? Puberťáků v historických Golfech GTI a VW Corrado je dost, stejně jako podnikatelů v Passatech.
neregistrovaný "RnaliM1"
19. 11. 2000 15:23
Re: GOLF IV vs ASTRA G
7th gear: mohol by si prosím objasniť ten superimage VW?
neregistrovaný "Lukas99"
20. 11. 2000 14:44
TO RaK
Ano, s Astrou 1,6 16V mám zkušenosti, a to veskrze pozitivní. Motor pohoda, i když trošku žíznivý na můj vkus. Auto je opravdu prostornější než Golf IV. Tím zpracováním jsem myslel ty tupý dveře a trapnej plast ze kterýho je to dělaný. Vůbec ta výplň dveří, ta madla, páčky ovládání působěj hrozně lacině. Ale Astru mohu doporučit... Lukáš
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RaK1"
20. 11. 2000 18:13
Golf vs. Astra
Díky za upřesnění. Po rozhodování spíš mezi Astrou a Meganem (u místního koncesionáře Renaultu jsem získal dojem, že ani moc prodávat nechtějí) jsem nakonec objednal Astru 1,6 16V, když byla v akci za cenu 1,4, kvůli ABS jsem volil provedení "2000", jelikož v požadovaných barvách byly v ČR, tak aby byl přímo z výroby ještě s alarmem. Řídil jsem se Marty-ho "Desaterem", až na to objednání ve třech autosalonech. Tento bod bych modifikoval na informování se ve více autosalonech. Záloha byla jen 20 tis.Kč. Jenom výběr čalounění nebyl žádný, protože "2000" má jednotné - černé. Termín dodání 6-8 týdnů, bývá prý i kratší. "0"leasing sice není úplně nulový, ale s manipulačním poplatkem a zůstatkovou hodnotou to bude představovat navýšení ceny o 4,5%, což vypadá přijatelně k inflaci,(pokud ceny Opelu v roce 2001 neklesnou)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "G"
20. 11. 2000 22:34
Re: Golf vs. Astra
Neviem ako v Cesku ale v SK ma Opel celkom slusny

program zliav. Ak beries auto na leasing a nemusi to byt Opel leasing tak ak o tom vies predajca dava 5% zlavu z ceny noveho voza, a to kazdemu. Navyse dost casto robi akcie. Teraz bola napr. automaticka prevodovka v Omege zdarma, pre Vectru CDX zadarmo koza a radiotelefon (cca 70TSK) a pod. Navyse tie modely 2000 maju zvyhodneni balik vybavy. To vo VW aj ked napr. Golf robia v Blave sa Ti o takych akciach moze len zdat. Bez znamosti dostanes zlavu len na predvadzacie auto. Mame v robote oba, A aj G, Vectra aj Passat. Postupne prechadzame z VW na Opel. Nakolko ich berieme na operativny leasing tak take problemy ako napr. opravy nemozem posudit (vzdy pride okamzite nahradny voz). Ale celkovo tie Astry su priestorovo vacsie. Naopak Passat je vnutorne omnoho vacsi ako Vectra. Ople sa tak nekradnu ako VW. Poistka je nizsia, celkovo obstaravacie naklady su nizsie. K imidzu Golfa asi len tolko. G VR6 je pre mna synonymom vekslakov, bezkrkovcov holohlavych a balkanskych pistoleros. Aspon ine osoby som v nich ani nevidel. Ospravedlnujem sa vsetkym slusnym majitelom VR6 (existujete vobec?). U ostatnych modelov je to nazor, ze su to kvalitne Deutsche Wagen ale znacne predrazene. U Opla je to skor podvedomie ze sa to auto asi pokazi (mali sme aj Tigru a ta bola neustale v oprave), avsak za tu cenu znacne viac muziky. Tu by mal Opel poriadne zapracovat. Nepreferujem ani jednu z tychto znaciek ale ked som kupoval Civica 4D tak som ho dost porovnaval prave s Astrou. Prehrala.
Avatar - pallas
21. 11. 2000 11:30
Re: Golf vs. Astra
to G: Golfy VR6 majú ešte aj dopravní policajti. Neviem či aj najnovšiu 4-tú generáciu, ale tých trojkových majú minimálne 5 len v Bratislave, biele a červené, a vraj aj čierny.
neregistrovaný "RaK1"
27. 11. 2000 17:38
Re: Golf vs. Astra
Re: pallas - Co je to ten Golf VR6? Takový jsem v navídce VW v Česku nanašel.
neregistrovaný "Cliff"
22. 11. 2000 09:23
Bez nadpisu
co to tady řešíte ? srovnávat takový dva * to je jako porovnávat náchodské a svitavské pivo - obě stojí za h...o.

jedině subaru
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RaK1"
24. 11. 2000 07:46
Golf vs. Astra
Re: Cliff - nevím přesně co označením * myslíš, pokud je na nich něco špatného, tak konkretizuj! Nezatajuj to! PS: Co se piva týče neznám japonské, takže bych si raději objednal české - třeba náchodské, nebo i německé.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mfilip"
24. 11. 2000 08:18
Re: Golf vs. Astra
RADEGAST.
neregistrovaný "RaK1"
27. 11. 2000 17:36
Golf vs. Astra
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RaK1"
27. 11. 2000 17:45
Golf vs. Astra
RE: RSD - Astra 1,8 (92kW/125k) za 545 tis.Kč je proti Golf 1,8T (150kW/150k) GTI za 777 tis.Kč jen s manuální převodovkou jsou auta úplně jiných kategorií, takže se nelze divit lepší akceleraci za "více peněz"
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "fija"
27. 11. 2000 18:42
Re: Golf vs. Astra
to RaK: Golf VR6 byl v rade III a mam pocit, ze jako 4motion je i v rade IV. V trojkove rade slo o sestivalec do V, o objemu 2.8 (2.9) litru a vykonu 128(140)kW. Udaje v zavorkach plati pro verzi syncro (tj. pohon vsech kol - viskospojka). Na auto o hmotnosti lehce pres tunu to melo zrychleni 0-100km/h kolem 8s a max. rychlost pres 230. Takova letajici rakev... Obdobne to zrejme bude i ted v GTI 4motion, ale zakladni vykon by mel byt 192 koniku... Teda jestli se silene nepletu...
neregistrovaný "honza6"
27. 11. 2000 22:39
Re: Golf vs. Astra
Já osobně si myslím, že nejlepší

je Golf 1.9 TDI 115PS.Co vy na to?
neregistrovaný "bobo1111"
27. 11. 2000 23:16
Re: Golf vs. Astra
Myslím, že ne - jseš na křižovatce, sešlápneš to a auto nejede, zato za křižovatkou zapne turbo, ale to už je pozdě. Benzín je benzín ....
neregistrovaný "davidz"
28. 11. 2000 15:42
Re: Golf vs. Astra
To bobol: musíš se rozjíždět na jedničku, ne na trojku :-)
neregistrovaný "bobo1111"
6. 12. 2000 10:33
Re: Golf vs. Astra
Zkus se v tom někdy svézt! :-)
neregistrovaný "honza6"
28. 11. 2000 19:08
Re: Golf vs. Astra
S tím, že turbo zabírá pozdě maš pravdu, ale když

zadere,tak je těch 285 Nm poznat a spotřeba je při tom mezi 5 až 7 litry.
neregistrovaný "RaK1"
4. 12. 2000 17:21
Golf vs. Astra
Podobně jak udává "G" na Slovensku, tak i v Česku je havarijní pojištění Astry levnější než Golfa, dokonce i než Megana. U České pojišťovny Megan 4,46%, Astra 3,76% (spoluúčast 10% min 10 tis.Kč). U ČS-Živnostenské Astra 5,29% za stejné spoluúčasti - u ní mi to dvě různé pracovnice spočítaly rozdílně. Poučení = navštívit více pojišťoven, lépe i více pracovníků téže pojišťovny.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RaK1"
11. 12. 2000 16:36
Golf vs. Astra
Oba mají rigidní antény vzadu - před vjezdem do myčky - doporučuje výrobce odšroubovat. Děláte to? Megan ji má vepředu, sklopnou a myčky jí vůbec nevadí. Golf má na náraznících praktickou gumovou lištu, tu u Astry postrádám. Postrádám i praktickou kapsu na mapy na opěradlech předních sedadel (tu má i nejobyčejnější Octávie). U Astry se mi víc líbí zapuštěné venkovní kliky dveří než ty vyčnívající u Golfa i Octavie (což jsou spíš sourozenci i když nevlastní). Podivoval jsem se proč vnitřní kličky dveří jsou chromované - prý aby při nehodě, ve tmě byly lépe vidět?! Astra 1,6 16V má nyní udávanou spotřebu i dle TP jen (9,6+5,6+7,1) což je dokonce méně než Astra 1,4 16V!!! Dál jsem se dozvěděl, že Astry jsou nyní schválené do provozu už také bez zástěrek. Dodávané hliníkové disky Astry "2000" jsou jiné než v prospektu sice 5-ti paprskové na 4 šrouby(nemají však překryvné víčko).
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "titel"
12. 12. 2000 13:07
Re: Golf vs. Astra
Len k tej spotrebe: stalo sa mi uz parkrat, ze na jeden ten isty motor som nasiel 3 rozne spotreby, tak radsej si to over u viacerych zdrojov (nie letakov) kym uveris spotrebe na kolazovanom letaku. Asi ten 90 konovy motor 1.4 bude mat o nieco mensiu spotrebu, aspon co si pamatam, asi pred 10 mesiacmi som sa on zaujimal, ked som chcel kupit Astru sedan.
neregistrovaný "Vinnc"
13. 12. 2000 12:16
Bavíme se o autech, nebo o cenách?
Rád bych rozdělil otázku na dvě:

1.Jaký auto je lepší?

2.Jaký auto má lepší poměr cena/užitek?

Takhle si myslím, že se k něčemu dostanem. Když tohle totiž neudělám, dojdem k tomu, že Octavka je lepší než Mercedes C, a to jistě není. Jestli někdo neví, co sem chtěl říct, ať se zeptá zkusím to vysvětlit jinak.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vinnc"
13. 12. 2000 12:30
O autech a cenách.
Takže, já si myslím, že lepší auto je Golf. Ze zkušenosti sem si udělal subjektivní dojem, že VW jsou obecně lépe dílensky zpracovaný, taky materiály používaný u VW jsou podle mě lepší. Golf má lepší nabídku motorů. Z toho možná plyne ta zmiňovaná image VW. Astra je lepší v odpovědi na druhou otázku, je to o trochu horší auto, ale o dost levnější, má prostě lepší poměr cena/užitek. Musím ale říct, že sem se rozhodl pro Golf TDI 85 kW, Generation, ESP. Netlačila mě totiž kapsa, prostor pro rodinu tolik nepotřebuju (pak bych se nebavil ani o Astře). Co vy ostatní, jak to vidíte?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RaK1"
13. 12. 2000 21:00
Golf vs. Astra
Cenově se základní verze obou příliš neliší a kupodivu ani od Octávie. Dokonce ani technickými parametry. Já se rozhoduji také dle toho zda je prodej a servis blízko, vliv má i přístup prodejce (někde bývá proměnlivý i v jedné prodejně, nevím zda vlivem hvězd, náladou jedince atd.) Škodovky mám sice nejblíž, prakticky jen přes ulici, Opel cca o 1km dál. Tentokrát jsem se rozhodl pro Astru a objedal ji. Také i proto, že je nejkratší s největším rozvorem a tudíž může mít víc místa pro lidi, má i vyhovující barvu,(metalíza je zbytečná - na jízdu vliv nemá). Co se týká té spotřeby u Astry 1,6 16V, mi dovozce sdělil, že tento modelový "půlrok" (na základě zákona v SRN)má skutečně spotřebu nižší než 1,4 16V.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vinnc"
14. 12. 2000 08:39
Těžká *
K předešlému příspěvku: Golf i Astra jsou v základním modelu poměrně cenově na stejno, ale větší cenové rozdíly jsou ve výbavě. To pak člověk kouká, jak se cena Golfu šplhá nahoru. Octávka je přece jenom znatelně levnější a myslím, že je to nejlepší vůz podle ukazatele užitná hodnota/cena. Ale to jen reaguju, chtěl jsem říct jinou věc, kterou mám vypozorovanou. Tady už někdo mluvil o zrychlení. Já mám zkušenosti, že Oply obecně jsou auta s "těžkou *". Tím nemyslím, že mají těžkou zadní část vozu, ale že jim trvá, než se rozhejbou, nejsou tak citlivý na plyn. Tomu říkám "těžká *". Tenhle dojem sem získal z naprosto srovnatelnejch motorovejch typů Corsa a Polo, Omega a Passat (ale tohle není tak směrodatný). Srovnání Corsa - Polo se snad ale dá brát jako přiměřený. No, a kdo v těch autech seděl, ví, co myslím, když říkám, že Oply mají těžkou *. Napište, co si o tom myslíte.......
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "andy220"
14. 12. 2000 22:56
Re: Těžká *
Maš zlý prehľad.Porovnaj Vectru,Astru 1.8 16V s Octaviou,Golfom,Passatom 1.8 20V a potom povedz ci je opel zaspatý.A vobec neporovnávaj nič bez turba do 3litrov s mojim starým 2.0 16V,haha.Ideš do extrémov porovnávaš extrémne usporný motor corsy(prevez sa v GSI,alebo aspon 1.4).A zbudni na tažkopádny koráb omegu MV6.Skús sa previesť vo Vectre 2.5,2.2,1.8.Ja tvdím že opel má zvačša celkom živé a hlavne úsporné benzíny.A hlavne dobré 16V benzíny!
neregistrovaný "fija"
15. 12. 2000 08:53
Re: Těžká *
a ja tvrdim, ze opel ma na*** diesely ... :-))) Kazdy ma neco, a na Omegu MV6 si nevyskakuj, je to moc pohodlne a rychle auto, proti tvoji 2.0 16V :-))) Zatim jsem nic rychlejsiho (nebo spis silnejsiho) nez je ta zminovana Omega neridil ...
neregistrovaný "andy220"
30. 12. 2000 20:09
Re: Těžká *
Vidno že nevieš o čom hovoríš,ja som riadil aj MV6 a aj som sa s nou na dialnici doslova hral.Kym sa mu to rozgulalo uz som mizol(a miznem aj iným autám, ktorých vodiči si myslia veď je to iba opel).BTW mám poctivých mechanicky vytunovaných cca 180PS.Alebo si mysli, že vietor by mi pomáhal dosiahnuť so sériovými 150PS cez (vypočítaných,nie tachometrových!!)245km/h!?Nikdy nehovor ked nevies!
neregistrovaný "Vinnc"
3. 1. 2001 11:53
Re: Těžká *
Já ti nerozumim, si snad maďar nebo tak něco? Nerozčiluj se tady, já jenom řekl svůj názor, není to asi názor takovýho "experta", jako si ty, ale o to tu asi jde. Z týhle diskuze je vidět, že stejně nakonec záleží, pro kterou značku člověku bije srdíčko, ale tobě bije až moc. Mám z tvýho příspěvku strach, nechtěl bych tě potkat na silnici, takový borci jako ty bývají nebezpečný. A jenom na okraj.... taky rád jezdím rychle, nemám rád zdržování, ale na to musí taky člověk stačit hlavou, fakt se takovejch bláznů zanícenejch bojim. S MV6 jsem jel taky, je to svižnej vůz, ale na ty parametry? Nemá těžkou *? Stačí říct "to si nemyslim" a já to vemu, jako tvůj názor............
neregistrovaný "fija"
3. 1. 2001 12:16
Re: Těžká *
andy220 - ta omega ma pres 200 koniku, a na tej ceste tak nejak mnohem lip sedi, nez tvoje priblizovadlo. Muzes byt uzasnej ridic a jiste litas nizko nad zemi, tvoje auticko bude lepe ovladatelne (protoze lehci), jiste ma sqely tuning (i kdyz z tve snahy o korespondenci s Michalem tady na MC mam pocit, ze se mu spis snazis dokazat, kdo z vas dvou je odbornik, a ze to rozhodne neni Michal - ovsem to jen podle tebe, ja si myslim opak). Faktem ale bude, ze na dalnici ti ta Omega musi ujet. Kdybys si vymenil auto s tim "ubozakem, se kterym sis na dalnici tak hral", asi bys mu zase ujel, protoze mas zrejme potrebu porad nekomu neco dokazovat. Je to tve svate pravo a moje pravo je zase rict svuj nazor. A ten jsem si dovolil sem napsat. Nic vic, nic min. Vem, nebo nech bejt. Doufam, ze nevyvolam flamewar ...
neregistrovaný "RaK1"
15. 12. 2000 14:49
Golf vs. Astra
Vectra, Passat, Corsa, Omega jsou všechno sice osobní auta, ale tak odlišných kategorií, že nelze porovnávat !!! Držme se tedy té nižší střední třídy, kam patří Astra i Golf.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Kamil*"
16. 12. 2000 18:26
Re: Golf vs. Astra
Astru lze srovnavat s Focusem,nikoli vsak s Golfem.Maji sice spolecnou NS tridu,ale jinak je Golf po vsech strankach o krok vpred.
neregistrovaný "bobo1111"
17. 12. 2000 23:51
Re: Golf vs. Astra
Je vidět, že nevíš o čem mluvíš. Papírově jsou Astra, Focus i Golf IV stejná třída, tj. nižší střední. Auta se rozdělují do tříd podle několika hledisek (rozvor, vnitřní prostor, výbava atd...). Zrovna rozvor je jedním z určujících faktorů a pokud se na něj zaměříme, pak Golf IV patří ve své třídě vúbec k těm nejhorším, kdežto Astra a Focus mají rozvor nejlepší. Z toho plyne i velikost vnitřního prostoru (jak interiér, tak zavazadlový prostor), zde platí to samé. Takže laskavě necpi Golfa tam kde bys ho chtěl vidět, když tam nepatří.
neregistrovaný "RaK1"
15. 12. 2000 15:27
Golf vs. Astra
Myslím si, že ani v té výbavě nejsou významné rozdíly. Astra nemá v základu ABS to je za 34tis (zdá se nejdražší - nevím zda nejlepší? Třeba u Focusu je jen za 20tis). Golf zas má ABS v základu (bez něj se ani nedělá), ale musí se doplatit za 5-dveří 22tis. Golf nemá třeba mlhovky, boční airbagy, ty však nejsou pro jízdu nutné, stejně jako posilovač řízení, který mají oba, či centrální zamykání. To vše cenu bohužel navyšuje. Těžké je vybrat i stejné motory např.1,4 Golf má jen 8V pochopitelně s nižším výkonem, akcelerací atd. Astra 1,4 s 16V je na tom lépe. U 1,6, kde mají Golf i Astra 16V motory je na tom Golf lépe, i při té akceleraci, ale rozdíly jsou jen 1s (i ta se ale může někdy hodit). Astra má při zhruba stejných rozměrech již významně větší zavazadlový prostor (tuším, že za hranici významnosti se bere 5%, pokud si to ze školy dobře pamatuji).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RaK1"
17. 12. 2000 10:31
Golf vs. Astra
Výborně, je to opět námět k oživení diskuse! Upřesni ale v čem je o třídu Golf výš! Rozhodně to není ve vnitřním ani zavazadlovém prostoru. Ani v jízdních vlastnostech - tedy sezení na silnici. Porovnávej ale běžné modely, (ne zas Astru 1,4 s Golfem RV6 s dvojnásobným motorem a dvojnásobnou cenou)!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "skdd1"
17. 12. 2000 19:31
Golf vs. Astra
No ako to citam neda mi aby som si nepovedal svoje. Mal som Golf III 1.9TDi 90k, auto vynikajuce ked som mal 150tkm tak som si dal v autorizovanom servise nastavit dymivost, svetla a podobne blbosti. Toto vsetko stalo 15000!!! SKK. Okrem veci ktore som xcel tam bolo vymenene aj nejake lozisko na zadnej naprave. Hm... Reklamacia bola samozrejme neuspesna. Ked som mal 170tkm tak som ho predal. Chcel som Golf 4 ale nemal som uz chut chodit po servisoch tak som sa rozhodoval pre ine auto v tej triede. Kedze Ford nema na slovensku ziadne zastupenie kupil som Astru 1.416V, plna vybava okrem ABS. Predal som ju po dvoch rokoch. Na tom aute som vymenil iba tlmice po 60tkm aj to len preto, ze sa mi zdalo uz trosku maksie na ceste (bolo komplet irmscher aj kola 16"). Inak nic. Servis bol na rozdiel od VW ovela prijemnejsi a najma lacnejsi. Co sa tyka vnutorneho priestoru nepatrim k najmensim ale v auto som sa citil dobre. Jedine co Opelu vycitam je absensia digit. klimy v Astre. Co sa tyka motorov, kto hovori ze Astra nema silny motor doporucujem Astru OPC (bohuzial v CR & SR sa nepredava), 2.016V 160k. Komu to nestaci, moze tunovat 2.216V (147k seria). Komu by to nestacilo ani tak, moze svoje peniaze minut na 545k 2.016V Turbo (specialna rallye uprava OPC). Hm, ale kto by to potreboval. Kufor v Astre to je tema sama o sebe. To co nalozim do Astry urcite nenalozite do Golfu. A jazdne vlastnosti? To treba vyskusat, ja som vyskysal a vyhrala Astra (aspon pre mna). Suma sumarum: keby som znovu kupoval auto v tej triede tak znova kupim Astru, uz nebudem ale taky hlupy a kupim 1.8 alebo 2.2 (aj ked nie su 3dv). Ozaj, passat a omega je ta ista trieda???
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mfilip"
18. 12. 2000 07:57
Bez nadpisu
Co je pravdy na tom, ze Porsche patri VW ? Vzdycky jsem myslel,ze Porsche vlastni 2 rodinne klany, ale ted jsem se uz podruhe setkal s nazorem, ze Porsche vlastni VW. Podobne jako Buggati nebo Lamborghini. Treba na motoru 1.8 na Golf III rada komponentu s oznacenim Porsche VW Audi, coz sice samo o sobe nedokazuje majetkove propojeni, ale neco znamenat to muze. Nechci ale debatu zavadet jinam ...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "bobo1111"
18. 12. 2000 12:14
Re: Re:
Je to pravda.
neregistrovaný "RaK1"
18. 12. 2000 15:25
Golf vs. Astra
Zamýšlel jsem se nad inovacemi obou těchto vozů. Technická vylepšení nejsou na první pohled vidět. Vzhledově to rozhodně prospělo víc Astře. U Golfa se mi vzhledově nějak víc líbil předchozí typ III. Možná jsem příliš konzerativní (u Corroly se mi každý nový model také líbí míň a míň)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mfilip"
19. 12. 2000 12:18
Re: Golf vs. Astra
Na vsechny Golf, Bora, Pola m.r. 200 je nyni sleva 25 000 Kc.
neregistrovaný "RaK1"
19. 12. 2000 13:38
Golf vs. Octavia
Golf 1,6 8V 74kW za 424 700.- vs. Octávia 1,6 8V 74kW za 424 900.- jsou na tom cenově stejně (za slevu 25 tis se pořídí i dvojice zadních dveří v ceně 22 tis), mimo to má Golf již rádio a airbag spolujezdce(aby nezáviděl řidiči). U Octávky by to bylo dalších 9800.- za airbag a 6800.- za nejlevnější rádio. To bych asi volil raději toho Golfa, prodejce je sice dál... Snad ta sleva není jen na nějaká auta co tu již vyrobená zůstala stát! Na mne už ale čeká na prodejně úplně nová a čerstvě vyrobená Astra.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "fija"
19. 12. 2000 14:45
Re: Golf vs. Octavia
cena Golfa 1.6 77kW je 427900 Kc. Ma skutecne navic proti Octavii radio a airbag spolujezdce. Ma ale jen 14" kola, nema mlhovky, central, elektricky nastavitelna a vyhrivana zrcatka, pal. pocitac, a ma maly kufr. Rozmerove srovnatelna s Octavii je Bora, a ta je na tom cenove podstatne hur nez Golf. Konkretne zakladni model, o kterem pisu, je za 499900 Kc.... ale je pravda, ze je to original VW. A Bora ma taky central a 15" kola. Srovnatelna Astra hatchback 1.6/74kW v nejnizsi vybave Club je za 479900 Kc, ma 2 airbagy, ale nema ABS, ma central, mlhovky, radio a 15" kola. Suma sumarum - Astra je cenove srovnatelna s Borou, ale nema takovy zavazadlovy prostor ...
neregistrovaný "titel"
20. 12. 2000 10:55
Re: Golf vs. Octavia
RaK to su 16V motory, nie 8V, to by mali okolo 55kW nie ? Ak trepem hovaniny tak ma opravte, alebo si si pomylil PS s kW.
neregistrovaný "matej11"
21. 12. 2000 09:03
Re: Golf vs. Octavia
Motor 1,6 8V 74kW skutečně existuje. Má hliníkový blok a variabilní sání zlepšující průběh krouťáku dole, max.krouťák je posazen poměrně vysoko 145/3800 - proto je těch 100 koní reálných i u "jenom" 8V. Nicméně u koncernu VW (brzo i u Oktávky) má být už letos nahrazen novým 1.6 16V.
neregistrovaný "RaK1"
20. 12. 2000 16:44
Astra
Tak jsem si vyzvedl Astru 1,6 5HB verze 2000 (469 900.-), byla připravená přesně za 6 týdnů od objednání. (Osobně by mi vyhovovalo spíš těch 8 týdnů a bylo by zak na začátku 2001) Bylo na prodejně zahaleno "plachtou" (alespoň do něj nikdo zbytečně nelezl) a bylo to mé první auto, kde hladově nesvítila kontrolka benzínu i když nádrž rozhodně není plná. Vyrobeno bylo zřejmě v Belgii, kde by v Antwerpách měl být jeden z výrobních závodů Opelu. V TP udádějí Adam Opel AG SRN - zákonodárným orgánům to prý stačí. Auto prodejce přihlásil (u leasingu asi ani TP nechtějí moc dávat do ruky) Jen jsem si musel předtím sjednat povinné pojištění, nyní je na rok od data uzavření (a teď mě napadlo zda jsem platil sazbu letošního či příštího roku?)Překvapilo mě jak moc se zamlžovala okna! A to jen ve 2 osobách, ač v předváděcím nás bylo víc a okna zůstala čistá (možná bude třeba je očistit Ironem). Také stabilita se mi zdála oproti předváděcímu horší, ale je vlhko a 8km, dle tachometru, až se pneu zajedou tak to bude snad lepší (jsou tam 195/60 R-15 - značky jsem si nevšiml). Jinak těch 30 koníků navíc oproti mému dřívějšímu autu je znát. Je mi líto ho hned špinit, a také se mi nechce shánět a kupovat starou dálniční známku na těch pár dní, tak jsem ho dal zatím do garáže.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RaK1"
27. 12. 2000 12:37
Golf vs. Astra
Za porovnání stojí i záruka. Tuším, že u obu je to jen 1 rok, (japonci a korejci jsou na tom podstatně lépe u nich je 3-letá), na prorezivění karoserie mají oba 12 let. Golf má jakousi záruku "doživotní mobility", což se zdá být lepší než u Astry s jen "Opel-asistancí" na 3 roky.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vinnc"
3. 1. 2001 12:04
Problémy s VW dealery
Mám těď problémy s VW distributory, ze kterých nejsem moc nadšený. Ale rád vám je svěřím. Začátkem prosince sem objednal závazně jeden model, dealer potvrdil objednávku. Nešlo o nic speciálního, jenom to, co mají v nabídce a ceníku. A pak to začlo. Volali, že něco nejde dodat, tak jsme se domluvili na změně, jenom ústně. Když už takhle něco nešlo po páté, tak už mi to štve. Vůz stále není objednán do výroby, protože prý nejde dodat, je však ale i v novém ceníku. Mám chuť trvat na původní objednávce. Setkal se někdo s něcím podobným?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RaK1"
3. 1. 2001 16:00
Re: Problémy s VW dealery
Zde by se hodilo mít dle "Marty-desatera" objednaný vůz u několika dealerů. Většina na to však nemá náturu a objedná ho jen u jednoho. Závazná je písemná objednávka,(bývají na ní i další podrobnosti) a kde by měl být i termín dodání, při nedodržení lze odstoupit. Na trhu je už i v Česku spousta značek se srovnatelnými auty a tak není problém vybrat jiné. I já jsem při výběru narazil na laxní přístup u RENAULTu a FORDu, a pak jsem byl spokojen u OPELa - teď mám Astru. Jinak bych navštívil ještě TOYOTu, NISAN, SUZUKI (Baleno se zdá cenově nejvýhodnější i když poněkud zastaralejší), ŠKODu, CITROEN, MAZDu a možná i VW.
neregistrovaný "RaK1"
3. 1. 2001 16:36
RE: Vinnc
Ještě jsem si vzpoměl, že jsi se zde dříve vyjádřil, jako že máš Golf TDI 85kW - Generation. To mi tenkrát hned připadalo nějak divné, protože tento akční model nabízel VW jen s TDI 66kW motorem!!! V tom bude asi ten problém. Myslím si, že v akčních modelech nabízejí výrobci spíš to co nejde normálně moc na odbyt za o něco výhodnější cenu. Astra má obdobný akční model "2000" - u toho jsem zase zjistil, že nebyl vyrobený v SRN v Bochumi, jak tvrdil prodejce, ale v Belgii, která snad auta nikdy nevyráběla (DAF byl tuším holanský). Antwery jsou ještě přístavem a tak tam přistěhovalců ze světa bude hodně. Teď jen doufám, že němci na výrobu alespoň dohlížejí.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Vinnc"
4. 1. 2001 12:42
Re: VW dealerská praxe - POZOR!
No, zezačátku byl skutečně v nabídce Generation jen TDI 66kw, asi tak koncem října (nevím přesně) se přidali 74kW a 85 kW. Jsem si jistý, že 85 kW TDI Gen. je v i v nabídce od 1.1.2001. Jenomže to je ta zvláštnost, co nepochopím. V nabídce je, objednávku mám, ale tvrdí, že nejsou schopný ho sem dostat. Mě nezajímá, jestli jde do čech jenom přepad z německa, nebo tak něco. Tímhle si dobrý jméno neudělají, proto to sem píšu. Mám sice VW rád, ale s tímhle si u mě oko neudělají, a možná že ani žádnej kšeft. Sem opravdu rozčarovanej a nasranej. Tohle by si neměla žádná slušná firma k zákazníkům dovolovat a jedinej způsob, jak se můžu bránit je prostě jim neudělat obrat za pomalu 3/4 milionu. Tak uvidíme, jak to dopadne, budu informovat, jestli máte zájem.
neregistrovaný "RaK1"
5. 1. 2001 14:54
RE: Vinnc
Uzavřel-li dealer VW smlouvu skutečně na dodání Generation s 85kW TDI, tak z toho můžeš jedině profitovat. Na volkswagen.cz není patrné, že by v roce 2001 ještě Generation nabízeli - v ceníku jsem ho nenalezl. Jinak TDI 85kW je ve všech provedeních od základního přes všechny ...line po GTI. Zaujalo mne jak nerovnoměrně roste cena diesel motorů k jejich výkonu. Proti SDI-50kW je TDI-60kW o 57t.Kč dražší (+10kW),oproti tomu TDI-74kW o jen 14t.Kč (+15kW) a oproti tomu zas TDI-85kW o 28t.Kč (+10kw).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RaK1"
5. 1. 2001 15:07
Golf vs. Astra
RE: 7th_Gear: Jaké máš zkušenosti se svým Golf Generation 1,6 16V? Nyní již po 4 měsících. Pro ostatní - kde je nějaký prodejce VW ne dobrý, ale výborný na jedničku s hvězdičkou nebo několika?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "7th_Gear"
6. 1. 2001 21:29
Re: Golf vs. Astra
pocity rozhodne zatim prevazuji pozitivni, zatim nemam nejak moc najeto - cca 4500, spotreba (davam tam na zacatek Natural 98) 7.5 - 8 litru - predevsim mestsky provoz, oproti me predchozi Felicii je to nebe a dudy:), jizdni vlastnosti a hlavne tam nic nevrze a neskripe - i kdyz stoji auto cely den na mrazu, jedine negativum zatim vidim ve vlastnostech motoru 1.6 16V, v rozmezi 2 - 3 tisice otacek je dost liny, cemuz se pri max.tocivem momemtu pri 4500 ot ani nelze divit, okolo 3500 otacek uz je to ale dobry zihadlo, rovnez zrychleni na 5 prevodovy stupen se mi zda lepsi u 1.6 8V motoru, co se dava do Octavek a do Glofu Gen s automatem (model. rok 2001), ale to asi bude rodilnym zprevodovanim a vyssi maximalkou u rucne razenho Golfa 1.6
neregistrovaný "Vinnc"
8. 1. 2001 16:42
Re: Golf vs. Astra
Nevim, jestli sem správně rozuměl otázce - sháníš nějakého dobrého dealera VW? Nebo to byl jenom vtip? Ale vážně, jestli si budeš pořizovat něco od VW, tak si klidně napiš o radu, já s nima měl dost co do činění a poznal sem nějaký zajímavý věci. To by bylo na dlouhý psaní. Chytrýmu napověz, hloupýho kopni. Člověk si může nakoupit líp, nebo hůř, podle toho, kolik toho ví. Když napíšeš kontakt a co chceš kde koupit, povím víc. VW Gen. 85kW skutečně v nabídce byl i pro rok 2001, ale oni tam "zapoměli" napsat, že se jedná jenom o pár aut, co už tady stojí, tzn. r.v.2000. Hezká obchodní praxe....... Ale už dost, auta jsou to dobrá
neregistrovaný "RaK1"
8. 1. 2001 18:30
Astra 2000
Včera odpoledne oschly silnice, tak jsem jel provětrat Astru. Po 30 km !!! přestal ukazovat levý přední blinkr (projevilo se to zrychlenou frekvení kontrolky), jestli budou závady takhle pokračovat, tak to se mám na co těšit!!! (U Megana po téměř 4 letech jsem se zatím vůbec nemusel zajímat, jak se vyměňují žárovky). Tak jsem se raději vrátil a žárovku, která byla zkalená vyměnil. Pak jsem zkusil ještě ostatní světla a zjistil, že nesvítí pravé zadní mlhové světlo - dal jsem se též do montování, ale zjistil, že vpravo vůbec žádná žárovka není!!! Asi to bude výrobní úspora a zlepšovák Opla, myslím že nešetří zrovna na vhodném místě. Tlačítka mlhovek jsou jen dotyková a jsou-li zapnuté se pozná jen dle kontrolek. Pneu jsou Continental Conti-Eco-Contact CP 88H 195/60 R 15. Kryt nad rezervním kolem se špatně zvedá - chybí nějaké poutko apd. Kolem rezervy není již žádný prostor např na lano apd - něco se zřejmě vejde ještě pod ní. Kotoučové brzdy jsou jen vpředu (v cenících byla sice "2000" mezi Comfortem a Elegancí, ale v prospektech udávané kotoučové brzdy na všech kolech jsou myšleny jen pro 1,8 a 2,2 motory, které se dodávají jen v provedení Comfort a Elegance). Z udávaných 8-mi reproduktorů jsem nalezl zatím jen 6 a to 4 velké v dolních předních částech všech dveří, u zadních dveří ještě malé v přední části pod okny. Místa pro nohy je na zadních sedadlech sice o něco víc než u Golfa či Octávky, ale na rozvor větší o 10 cm to zas tak moc není! Kde se to ztratilo? Chybí také nějaká síťka či kapsa na zadní straně opěradel předních sedadel na mapy. Na volant nelze použít běžnou rozpěrnou tyč - pro příliš vystupující střed volantu s airbagem. To jsou tedy první dojmy, zatím spíš negativní.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "skdd1"
8. 1. 2001 18:49
Re: Astra 2000
1. brzdy, naozaj kotucove su iba u 1.8 a 2.2, neviem kto ti povedal, ze ich budes mat aj ty. 2. kryt, naozaj sa ten kryt zle zdviha ale v strede by mal byt vyrez, pomocou ktoreho to ovela lahsie zvladnes. 3. 4 x repro dole vo dverach, 2 x v stlpciku kde su spatne zrkadielka (ako je to vzdadu neviem, mal som iba 3 dv. astru :-) 4. hmlovky, neviem ako chces inak kontrolovat ci ich mas zapnute alebo nie? Hmatom? Volnym okom pohlad na vypinac? 5. Rezerva. miesta je tam dost, aj na lano aj na subwoofer :-) 6. zadna hmlovka, nexcem sa prave hadat ale na mojom golfe III bola tiez iba jedna. 7. blinker, priprav sa na to, ze H7 ziarovky budu odchadzat ako na beziacom pase, mne asi tak 5000km jedna, bohuzial nie len na mojej Astre. 8. miesto vzadu, skus tam sediet 300km a potom si sadni do golfu a sed 300km :-) inak z toho razvoru sa moc vycarovat neda. 9. security, poznas multlock alebo construct? Daj si to namontoval, ovela lepsia ochrana ako ta hokejka za 400 korun na volante. Zajazdi si na tej astre aspon 5000km, nie je to auto bez much ale nie su ani tak strasne.
neregistrovaný "skdd1"
8. 1. 2001 18:51
Re: Astra 2000
A este jedna vec ake mas radio? CAR300? U toho je len 6 repro.
neregistrovaný "robco"
8. 1. 2001 23:21
Re: Astra 2000
okram ineho aj megane ma iba jednu hmlovku zadnu.. a dovod je jednoduchy aby ked je to zapnute sa to dalo lahsie rozlisit ci to auto pred tebou brzdi alebo len vodic testuje hmlovky..
neregistrovaný "RaK1"
10. 1. 2001 17:30
Re: Astra 2000
Re: skdd + Robco : uklidnilo mne že i ostatní Astry a i Megan mají jen jednu zadní mlhovku. Zdálo se mi, že na silni vídám nová auta se dvěma!? ---- Nakonec jsem našel i ty poslední repráčky o průměru asi 4 cm o nichž jsem si původně myslel, že jsou to jen krytky po ručním ovládání venkovních zrcátek, jsou dirkované. Radio je CAR 400 a zdá se citlivější než Sencor 99 na který jsem byl zvyklý (ten byl určitě levnější). ---- V blinkrech se zdají být žárovky běžného typu jen s oranžovým sklem. Ty H7 budou tedy asi v hlavních světlech? Tam vidím zřejmě 2 halogenové žárovky. Zejména dálková svítí velice intenzivně - nádherně! Konečně jsem už vyjel i mimo město. ---- K těm tlačítkovým spínačům - u dřívějších byla přeci jen hmatem cítit nějaká změna polohy či lupnutí při stlačení - to mi tady chybí - jistě si na to snadno zvyknu, podobně i na posilovač řízení, (ten se mi zdá stejně jako kůží potažený volant zbytečný) - bylo to ale při stejné ceně. ---- O nějakém tom pevném zámku řadící páky jsem uvažoval, ale bylo to hned dalších 6 tis.Kč, a na pojištění sleva ročně max.500.-Kč, tak počkám. ---- V rubrice o "Fabii" tmk v příspěvku 2082 popisuje dost chmurné zkušenosti s Astrami, byla to zřejmě auta z počátku výroby, takže se závady mohly vychytat, pokud to není nekvalitní prací, belgičanů v Antwerpách či gastarbaiterů. ---- Ještě jsem si všiml, že levé přední kolo se hřeje podstatně víc než ostatní. Uvidím co to udělá dál, zatím jsem ujel 100 km. Asi přeci jen budu s sebou vozit číslo na Opel-Assistance.
neregistrovaný "skdd1"
10. 1. 2001 22:44
Re: Astra 2000
Ako vidim, nejaky si do tej Astry zamilovany. No ked si zvyknes na podvozok a das tam nejake kola a zacnes aj vyvadzat tak budes nielen zamilovany ale aj pysny :). Podla mojho skromneho sukromneho nazoru je to vynikajuci podvozok. A take 16" 205/50 Dunlop SP9000 co som tam mal ja :-) priklincuju auto na cestu.
neregistrovaný "Hufnágl1"
10. 1. 2001 22:53
Re: Astra 2000
Jen technická poznámka. Nový Megane Coupe ma zadní mlhovky 2 (přední - to je obzvláště zajímavé -taky 2), asi aby zmátl ostatní, že právě brzdí a čistě náhodou mu vysadilo 3tí brzdové světlo.
neregistrovaný "titel"
11. 1. 2001 16:42
Re: Astra 2000
Len tak mimochodom aj Vectry B maju len jednu hmlovku. V pravom svetle je sice moznost dat dvojvlaknovu zrarovku, ale naschval tam nieje spodny kontakt. Nemyslim ze by to bola vec setrenia penazi, je to skor ucelova zalezitost. Taka A6 ma tiez len jednu hmlovku. Mne osobne vadia hmlovky na feldach - je to az moc silne a skor to ma negativny vpliv. Jedna by aj tam bohato stacila. Inak ako reakciu na tvoj prispevok (RaK)by som napisal asi to iste ako "skdd" v prispevku c. 76, ale nebudem to opakovat. Ked ti odisla ziarovka, tak to nehladaj chybu u Oplu, ale skor u vyrobcu - tundsgram, fiam.... Nam nedavno na novej firemnej oktavke spadlo zadne okno do dveri. V servise hovorili ze praskla nejaka umela hmota za 20 Sk, ale pretoze to Skodovka nevie dodat ako nahradny diel, tak musia dat novy mechanizmus. A cuduj sa svete 8500 korun :-))). To by ta asi vytocilo viac ako ziarovka.
neregistrovaný "7th_Gear"
14. 1. 2001 21:00
Re: Astra 2000
po tom, co tady pisete o Astrach, jsem jenom rad, ze jsem zvolil, jak jsem zvolil, VW je proste VW, pak taky nechapu tu diskusi o radiich, vseobecne je znamo, ze radia montovana ve vyrobe, jsou pekne * (vybehove typy, u VW tusim Grundig), u me letelo ven jeste v servisu vcetne tech papirovejch repracku v prednich dverich a sel tam kompletni audio system vcetne menice) od Kenwoodu v provedeni VW (s modre podsvicenym LCD displayem, na rozdil od bileho dot u stadardnich modelu)
neregistrovaný "skdd1"
14. 1. 2001 21:53
Re: Astra 2000
Mam Ti nieco napisat aj o mojich dvoch golfoch IV? Napr. zle zlicovane predne dvere (od vyroby!!!), vrzgajuca palubovka, prasknuta olej. vana, filterbudka znicena od tepla!!! (prial by som ti to vidiet), drziak na napoje, ktory sam odpadol (skoda, ze v nom bola kola), jeden z nich je 3dv. odislo odklapanie predneho sedadla atd. atd. Inak su to TDI 110k, jeden 3dv, druhy 5dv., kupili sme ich preto, lebo kolega bol (uz naozaj nie je, dorazilo ho jeho Polo 1.4 16V) zatazeny na VW. Ja tvrdim, ze u kazdej automobilky sa podari takato vec, a na to su servisy a predajcovia aby to dali do kopy, bohuzial tu v BA sa mi nepodarilo natrafit na servis VW kde by som bol spokojny.
neregistrovaný "oculist"
11. 1. 2001 16:24
Astra 1,8 16V
Ještě k těm brzdám - moc nelituj, že nemáš vzadu kotoučové. Mám třetí rok Astru a těšil jsem se, jak to bude fajn a musím říct, že až teprve po druhé (!) výměně kompletmních třmenů vzadu je všechno tak, jak má být. Předtím neustále zadní kola brzdily a kolem 60-70 km/h nepříjemně pískaly. Taky nešlou autem hnout na rovině (třeba v garáži). Žárovky H7 jsou velice dobré a dost záleží na tom, jaké tam dáváš. Já jsem originální vyměnil po asi 25000 km, protože vlákno bylo nepravidelné a pak odcházely jedna za druhou(z červených krabiček -zn.Elta?). Pak jsem dal orig. Renault -nějak se mi dostaly do ruky a od té doby pokoj a moře světla.Ostatní zkušenosti velmi dobré, motor je velmi živý a ve spojení s podvozkem mě dostal z nejedné šlamastyky. Jo- ještě v záruce odešlo nějaké ložisko v tyči řízení, tak ji dávali novou. Na závěr doporučuji obloukem obejít Omnitech servis v Táboře, kde jsou velmi ochotní při koupi auta, ale když přijdete se závadou, na kterou jsou krátcí, snaží se z vás udělat blbce. Opačná zkušenost v servisu Dobrovolný Jihlava- skutečně lidé na svém místě!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pedro11"
12. 1. 2001 11:02
motory 1,4 16V
Podle vasich zkusensti, jsou motory 1,4 16V Astry a Golfu dostacujici pro bezny provoz (bezpecne predjizdeni, tahla stoupani, jizda s vyssim zatizenim...)? Pripadne porovnejte s verzemi 1,6.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "RaK1"
15. 1. 2001 17:12
Re: motory 1,4 16V
RE:pedro: Současné 1,4 16V motory jsou výkony na úrovni 1,6 8V, točivým momentem jsou mezi nimi. Myslím si tedy, že jsou víc než dostatečné, tedy na 4. U Megana 70kW na 1, Astra 66kW na 2, Golf a Focus 55kW jsou slabší na 3. (Špičkou se mi jeví kupodivu Fabie, která je na úrovni dokonce 1,6 16V!!!) V praxi i s nejslabším 1,4 8V 50kW Meganem zatím bohatě stačím ostatním. Na dálnici 130 km/h v některých stoupáních sice neudrží, ale než řadit do vyšších otáček a spotřeby, to spíš toleruji. Na dálnici v SRN, když jsem uhnul rychlejším, by se hodila lepší akcelerace, ale ta 1,6 nebude asi o moc lepší.
neregistrovaný "bobo1111"
16. 1. 2001 21:18
Re: motory 1,4 16V
Motor 1,4 je naprosto nedostatečný a v nižší střední třídě je to jen lákadlo pro méně majetné kupce, nebo pro lidi, kteří nechtějí závodit a je jim jedno, jak je auto rychlé a pružné. Každý kdo se věnuje motorům trochu více, Ti potvrdí, že obsah ničím nenahradíš. To by člověk musel slepě věřit nesmyslům u Hondy (1,6 16V - 160 koní a ujedeš jí s Kadetem GSi 2,0 8V - 115 koní, jezdil jsem obojí, nelze porovnat).
neregistrovaný "pedro11"
17. 1. 2001 15:13
Re: motory 1,4 16V
Pak tedy nevim, co si mam myslet o testu astry 1,4 uverejnenem zde na auto.cz, kde si tento motor vcelku pochvaluji!!!???
neregistrovaný "luf"
17. 1. 2001 15:25
Re: motory 1,4 16V
Pisu o nom toto:

"Jeho tah do cca 2500 otáček je sice poměrně váhavý, ale po překonání této hranice, se dá jezdit téměř se sportovním elánem. Nezanedbatelnou výhodou je dobré odhlučnění interiéru od motoru, takže vytáčení motoru až do 5000 otáček není z hlediska hluku žádný problém."
V praxi je to tak, ze pod 2500 skoro vobec nejde, potom do 4tis sa to zlepsuje a dobre to je od 4tis do konca. Do 4tis je aj dobre ohlucneny, potom ho zacina byt pocut a dlhodobo ho vytacat nad 5tis je len pre otrlych. Nerobi nejaky extra hluk, ale ten zvuk je taky surovy ze som sa nad nim radsej zlutoval a preradil. Nikto iny ste tento motor neskusali, aky je vas nazor?
neregistrovaný "pedro11"
17. 1. 2001 17:49
Re: motory 1,4 16V
To LUF: Jake rychlosti pri zarazenem 5. r. stupni odpovida 4 tis. ot.? Zajime mne vztah hlucnosti a rychlosti pri jizde po dalnici.
neregistrovaný "skdd1"
17. 1. 2001 22:38
Re: motory 1,4 16V
Po Blave kedysi jazdila taka strieborna astra, ospojlerovana irmscher, kola 16". Hadaj aky v nej bol motor? Inak ten 1.4 nie je nijaky zazrak, ja som s tym jazdil nejaky ten kilometer (60000) a mozem povedat toto: do 2500 naozaj dieta, potom sa motor prebudza. To auto ukazovalo na dialnici do trnavy 200kmh, hovorim ukazovalo. Sice sa to muselo rozgulat ale slo to. Osobne by som uz nikdy nekupil 1.4. Na vozikanie sa po blave je to motor dostatocny. Howgh.
neregistrovaný "skdd1"
17. 1. 2001 22:40
Re: motory 1,4 16V
Zabudol som este jednu vec. Hluk. Neviem, ci som tak velmi otrly alebo tak hluchy a ten remus co tam bol ci bol taky tichy ale mne tych 6000 otacok nejak nevadilo. Na druhu satrnu je pravda, ze pri 180kmh sa moc ticho radio nedalo pocuvat, ale ako v tom aute sedelo par ludi co maju astry (bola to 3dv) povedali mi, ze ich 5dv tak nehucia, myslim tym "atmosfericky hluk" pri velkych rychlostiach >130kmh.
neregistrovaný "luf"
18. 1. 2001 12:02
Re: motory 1,4 16V
to skdd: Nehovoril som o velkej hlucnosti, skorej o farbe zvuku, ktory sa mne osobne nepacil. Ale to je asi vec osobneho nazoru.
to pedro: Ja som s tym autom jazdil len asi 15km po meste, spytaj sa skdd, ten bude vediet viacej.
neregistrovaný "RaK1"
19. 1. 2001 14:53
Re: motory 1,4 16V
Re: bobo1 s příspěvkem č.89 : Sice, že 1,4 16V je "naprosto nedostatečný". ....pro lidi kteří nechtějí závodit... Tato auta si naprostá většina lidí nekupuje vůbec pro "závodění" nebo silniční exhibicionismus, ale proto aby se pohodlněji někam dopravili. Já tvrdím, že 1,4 zejm. 16V bohatě stačí - dosahují rychlosti 171-184 km/h s akcelarací za 12,5-11,8 sec. 0-100km/h. Rozdíly v ceně jsou oproti 1,6 16V malé, u Astry 30 tis.Kč tedy o 6,9% (koncem roku byla cena v akci stejná). U Megana 20 tis.Kč = 4,7%. U Golfa 17 tis.Kč. Pokulhává tak i další názor, že 1,4 16V jsou jen pro .... méně majetné kupce...porovnáváme-li motory 1,4 16V a 1,6 16V.
neregistrovaný "luf"
17. 1. 2001 12:11
Re: motory 1,4 16V
Moj sukromny a skromny nazor na motor 1.4 16v v Astre je - dostatocny. Mal som moznost sa v nej previezt a cuduj sa svete, vobec netahal, kym neprekrocil 4tis otacok, do kopca aby som nestracal rychlost som musel radit 3 a cca 4tis otacok, zvuk je ako motorova pila, nic prijemne a clovek ma z neho pocit, ze ten motor v otackach trapi. Naproti tomu, som porovnal s Meganom a Cliom, ktore maju tiez motor 1.4 16v. Do toho isteho kopca isiel na 5 a dalo sa aj mierne pridat (na Megane, Clio je lahsie a preto s nim neporovnavam), tah motora zacina niekde pri 1500 otackach, ale to prave to je az pri 3tis, vo vysokych otackach je motor sice pocut, ale ma ostry a prijemny zvuk (potvrdil mi aj majitel Astry). Na volnobeh ma ale motor Astry kultivovanejsi chod a vlastne ani nevies, ci bezi. Takze motory to nie su zle, ale su aj lepsie. Vtedy som mal Clio 5ty den a blahozelal som si k vyberu. BTW: Na tej Astre uz nefungovalo ABS, mala najazdenych 38tis...
neregistrovaný "RaK1"
15. 1. 2001 17:31
Autoradia Golf vs. Astra
7th-Gear, jsi zřejmě audio-fajnšmekr. Při cestě většině stačí informace o dopravních problémech a mezi tím nějaká hudební kulisa, která neuspává. Já jsem na výsost spokojen, když u Astry s CAR 400 zapnu rádio a mám "Impuls" celou cestu po trase, kde jsem ji musel dřív několikrát přeladit a např. kolem Příbrami nechytil vůbec, zas jsem ale poznal nějaké místní stanice.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "DieselDriver"
19. 1. 2001 22:38
OPEL Astra Caravan DI16V
Mam tohle auto a reknu vam, ze v designu v teto cenove kategorii nema konkurenci. No uznejte sami, ze dlouhej Golf je fakt prisernej. Uplne ztratil designovou notu, na kterou byl udelanej kratkej. Takze je to stejny jako u Golfa III. Z kulatyho prijemnyho auticka udelali pragmatickou=ucelovou krabici na koleckach. Ale abych zase jenom nekritizoval, co se tyce srovnani technicky stranky, ma zase zdaleka navrch VW. Vseobecna moudrost, ze Opel diesly neumi se bohuzel potvrdila i v praxi. Pokud srovname 2.0DI16V i s nejslabsim TDI 90k, ktere se dneska uz nedela - je 100k - dostane pekny narez Opel. Navic krizova je i spotreba. Neznam TDI, ktere je schopne jezdit, i kdyz po meste za 8.5 az 9l. Pravda, nijak to nesetrim, ale stejne, je to na ten vykon a na diesela moc. Nekdo muze namitat, ze opel udelal DTI16V 100k, ale to uz je uplne krizova technika. Ma to akorat intercooler - mezichladic stlaceneho vzduchu a svete div se, zere to olej neskutecnym zpusobem - opakovana zkusenost z doslechu. Na astracky podvozek ale nedam oproti golfu dopustit. Sedi v zatacce vsema kolama na asfaltu, zatimco golfu se vnitrni zadni zveda - v serii. Navic mam caravan - tezsi zadek - neni tak nedotacivy ->super, snese 2x tolik co da motor. Takze zaver: design jednoznacne astra, podvozek taky, do nej ale 4motion od golfa, motor jednoznacne precipovany golf TDI 150k na 180k a pres 400 Nm kroutak! Pokud se jedna o 4x4 - nechapu, proc opel po calibre turbo a dilcich neuspesich vyvoj zastavil - 4motion v golfu je pry super. TAK A TED SI VYBER ZAKAZNIKU PRI SROVNATELNYCH CENACH!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "skdd1"
19. 1. 2001 22:55
Re: OPEL Astra Caravan DI16V
Motor 2.0DI16V, jediny verdikt, zastrelit toho, kto to dovolil dodavat do aut. Potvrdene, skoro 1.0 (ano jeden liter) oleja na 1000km. Opel si s tym hlavu nelamal, je to feature nie chyba.

Ad upravene astry: mal som komplet irmscher astru 3dv, vyfuk 2xremus (ta zabavka co ma vyfuk na oboch stranach auta), kola 16" irmscher, pneu Dunlop 9000. cele to vyslo asi 150.000SKK, uz Vam je jasne preco to ludia nemaju.
neregistrovaný "DieselDriver"
19. 1. 2001 22:46
Re na nektere prispevky
Tak hlavne mlhovku naprosto uznavam jednu. Kdyz vidim v dalce intenzivne svitit dve svetla, co to znamena? Brzdy.A jedna zarovka? Mlhovka. Hledat druhou mlhovku pri cirym skle na zadnich svetlech, kdy je tam videt ta zaslepka?? Premyslim. S nazorem na radio souhlasim. Jednoznacne predrazene, vykon mizivy. Ale ma obrovskou vyhodu. Proc by ho nekdo kradl, kdyz se da zapojit jenom do opla s displayem na strednim panelu? Ja ted koupil Pioneera DEH-P6100R - radio s CD a organickym displayem, 4x45W poslechovy vykon, 4x repro komponentni Pioneer 150W ->celkem 8 repracku ale 2 jsou vzdy propojene - stredobasy=vetsi reprak, vyskovy=maly. Subwoofer jen co budou penize pude taky. ZA VESKERE REAKCE SOUHLASNE CI OPONUJICI BUDU JEDINE RAD.PISTE SVE ZKUSENOSTI. P.S. Kolik je na silnecich tuningu Golfa? Nescetne. A kolik ASTRY? Skoro zadna poradna a kombik vubec. ASTRACI PRIDEJTE! Dik
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "DieselDriver"
19. 1. 2001 22:49
Astra 1.4 16V
Kamos ma tenhle motor v 5dv astre a dorazil tachometr nakonec. Takze pres 210 a ne 184. Nerikam v zadnym pripade ze s tim souhlasim. Ten motor na to neni, po par desitkach tisic km odejde, ale na 90k je to slusny. Hone se toci. Na dalnici ale drze zablikal ve 195 na golfa TDI 115k -> cerne se za nim zakourilo a mizel mu i v 210km/h. Proste na TDI motor nedam dopustit.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bobo1111"
21. 1. 2001 20:14
Motor 1,4
To > RaK Silnější motory nejsou pouze pro závodění, ale i pro pocit bezpečí a rezervy ve výkonu. Motory s větším obsahem mají lepší pružnost, jistě jsi už předjížděl auto a někdo se nečekaně objevil v protisměru. V tu chvíli musíš ocenit silnější motor. Netvrdím, že se motor 1,4 nedá vytočit až ke 180km/h (myslím SKUTEČNOU rychlost, ne stav na tacháči), ale o to přeci vůbec nejde, důležitější je ta rezerva ve výkonu, pocit, že když na to šlápnu, tak to pojede.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "DieselDriver"
22. 1. 2001 02:02
Re: Motor 1,4
K ty tvy primy umernosti mezi objemem a vykonem bych mel dost vyhrady. Podivej se k audine - RS4 ma "jenom" 2,7biturbo a ve srovnani s 4,2 osmivalcem objem skoro polovicni. Presto RS4 spraska celej osmivalec jako nic. U opla je to ale shodou okolnosti s tim objemem pravda. Ne nadlouho, protoze se do Astry coupe bude davat 2.0turbo se 190k - 2.2 ma asi 150.
neregistrovaný "bobo1111"
22. 1. 2001 12:25
Re: Motor 1,4
Porovnáváš hrušky s jablkama, RS4 je sportovní verze, jiná převodovka, přeplňování atd. Mluvím o stejných autech s kontrukčně stejnými motory o různém obsahu.
neregistrovaný "DieselDriver"
22. 1. 2001 02:05
DI16V vs. DTI16V
S tema silackejma recma o zastreleni bych to neprehanel. Mam tu astru uz 2 a pul roku a olej dolejvali jenom pri vymene. Totiz olej zere az motor DTI16V, ktery ma mezichladic stlacenyho vzduchu a 100k. Nevim proc ale DI16V s 80k ho nezere.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "DieselDriver"
22. 1. 2001 02:11
Upravy
No jo, ale kdyz si upravu auta predstavujes tak, ze to privezes do autorizovanyho servisu a reknes ze chces celyho irmschera naraz, tak se div, ze te to vyjde na 150tacu. Podle me je kouzlo upravovani v postupnym pridavanim casti, ktery se mi na auto libej a nemusej byt zrovna od originalniho upravce IRMSCHER, STEINMETZ...= jenom dvojnasobna cena, jinak nic.Rekni sam, na kolik te prisly ty lity kola a podivaj se do katalogu firem, ktery prodavaj jiny elektrony. Urcite najdes novy hezky a o dost levnejsi. Mimochodem, kdyz je na aute kompletni tuning od jedny znacky, myslim, ze se da narazit na STEJNE upraveny auto, coz je hruza kdyz za to dam 150 tacu. Cau, PISTE, SROVNAVEJTE, PISTE NAZORY I KRITIKY.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "skdd1"
22. 1. 2001 20:35
Re: Upravy
9000 SKK ak sa nemylim, nemozem najst fakturu, problem bol vsak v tom, ze ja som chcel prave tie kolesa. A okrem toho nemam rad robotu "kazdy pes jina ves". Inak mas trochu aj pravdu, niekomu sa to moze pacit aj tak ako si to spominal ty. Neviem komu som to mal dat striekat, pretoze v servise kam chodim som spokojny. Aby som svoj drahocenny cas marnil tym, ze budem hladat lakovnu, potom toho kto mi to namontuje tak na to som nemal ani nemam chut.
neregistrovaný "DieselDriver"
24. 1. 2001 22:39
to: bobol
1.4 16V povazuju jako zrovna jeden z povedenych motoru. Navic se v astrach co vidam vyskytuje v drtivy vetsine. A pokud predjezdis tak, ze uz to 1.4 s timhle lehkym autem nestiha - pruzny je v otackach dost, uz te ten tezsi dvoulitr o moc rychlejc neutrhne. Samozrejme je lepsi, ale s tou 1.4 se da jezdit velice svizne a ten kdo moc veri motoru a proto se vydava nastret s nakladakama je asi padles na hlavu. Tech par vterin nez najdu takovou diru, abych stacil s 1.4 na trojku kolem 110, 120 predjet, me uz nevytrhne. Radsi by se lidi meli snazit nebyt nervozni a nehnat se - az kdyz zacnou blbnout lidi, stava se auto nebezpecnym. Bohuzel casto vidam namysleny frajery s BMW v protismeru predjizdet jak sileny. Pak se najde blb naschvalista, kterej ho nechce pustit zpatky a uz ho nespasi ani 16 valec o objemu X litru.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "DieselDriver"
24. 1. 2001 22:43
Upravy
Pokud nemas cas, samozrejme odevzdas auto a zaplatis. Nic proti, ale neda se to pouzit jako argument, ze proto ze je to drahy, nejsou upraveny astry. Je to samozrejme konicek, kterymu je treba se venovat a obetovat cas. Kdyz je drahej, je pak draha uprava. Pres znamosti se da dost veci sehnat, sehnat zkusenosti, informace... Napr. v posledni dobe se mi libily Steinmetz kola i na tu cenu. Kdyz mi ale kamos rek, ze slysel, ze cistit ty zobky na obvodu jeden po druhym je takrka nadlidsky vykon, zmenil sem hned nazor. Jinak tvuj nazor respektuju, i kdyz mam jiny. PISTE DAL, COKOLIV, TREBA O STRELCICH SE SILNYMI MOTORY V PROTISMERU... nic ve zlym. cau
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "skdd1"
25. 1. 2001 17:21
Re: Upravy
Mas pravdu je to konicek, ale tu v SR drobne klesa predaj vozidiel a jedina znacka, ktora nema pokles je asi Skoda. Bola dovozna prirazka, uz nie je. Auta urcite zdrazeju. Financna situacia vacsiny ludi nedovoluje venovat sa svojmu konicku - ak je nim prave styling & tuning. Vela ludi sa spyta, aha ake kridlo a kolko stalo? 15000? Hm to je vela. A dalsia vec je, ze auta kupuju firmy a tie moc na styling nedaju peniaze :). Inak v BA som videl taku Astru v ciernej (ale to bola 5dv) a potom rozlicne varianty kridlo + frontgril, kridlo + vyfuk ale nie komplet. To je zase moj nazor, aj ked podla mna kolko ludi tolko dovodov pre a proti stylingu.
neregistrovaný "DieselDriver"
24. 1. 2001 23:20
Radio
Muze nekdo poradit jak vyndat original Opel radio? Zaroven prodam original radio Opel (Blaupunkt) CAR300 i se vsemi (6) repro - dik za jakekoliv info.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "skdd1"
25. 1. 2001 17:26
Re: Radio
Existuje taka vidlicka, na tie dva "sroby" po stranach radia, vidlicku do nic zatlacis a oni uvolnia zapadky. Malo by sa to dat po oboch stranach. Ak nie napis, pozriem do TISu. Repro ak nestacia tak ich vymen, inak na prvovyrobu su celkom dobre (ja som to vymenil za Clarion & Bose).
neregistrovaný "RaK1"
29. 1. 2001 15:03
Prodejci Golf vs. Astra
Při porovnávání počtu prodejních servisů v ČR jsem zjistil:
Opel: 40 servisů (ve 31 městech)
VW: 35 servisů
Na Slovensku Opel 11 servisů (v 10 městech). VW údaj jsem nenašel.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "DieselDriver"
31. 1. 2001 00:00
to:skdd
repro sem zatim vymenil predni za Pioneer 150W komponentni a zadni musim koupit, protoze se mi tam stejny nevejdou - 13 cm basovy repro, ty pioneery sou 17cm. S nazorem na originaly od opla souhlasim. Radio nezvladne vyuzit silu reproduktoru, Pioneer uz jo. Nevydrzi ale podavat vykon ve kdyz se jim nalozi. Velke plus ale je, ze maji mekke membrany, takze nepotrebuji takovou silu na rozhejbani a podavaji slusny vykon uz pri nizko nastavene hlasitosti.Znacka zadnich se este uvidi.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "adresa22"
8. 2. 2001 15:06
Astra Coupe
Nedavno jsem si privez domu novou Astru Coupe.

2.2 Bertone Edition.

Motor je mimoradne pruznej, jde fantasticky do otacek. Jizdni vlastnosti super, sedi jak motokara.

Uz se tesim, az sundam zimni gumy a projedu se v Brne na okruhu.

A co vy? Mate ji nekdo? Co 2.0Turbo?
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "7th_Gear"
9. 2. 2001 16:24
Re: Astra Coupe
na kolik te ta nadhera prisla? nebylo lespi jeste neco prihodit a jit do plnokrevnyho sportaku?nesnasim kupatka udelany z hatchbagu, hlavne opel to moc neumi viz tigra
neregistrovaný "DieselDriver"
11. 2. 2001 23:40
Re: Astra Coupe
Na opla s jeho Calibrou 4x4 turbo bych moc nevyskakoval. Pravda neni sice z hatchbacku ale... Tigra je spis maly auto sportovne strizeny nez sportak. Sem fakt zvedavej na 2.0T 190k. S tou 2.2 odkazuju na recenzi ve Speedu. Tam ji testovali. V designu si celkem stezovali, ale na podvozek tvrdili, ze ma este rezervy na 190k turbo. cau
neregistrovaný "andy220"
16. 2. 2001 00:00
Re: Astra Coupe
Diesel Driver iba tolko uz tu mame v Opel Kove astru coupe 2.0T a pocity- nie je to už Calibra Turbo!Hlavne čo sa týka podvozku,čomu sa ani nečudujem keď nemá podvozok fully indpendent a nie je taká živá.
neregistrovaný "DieselDriver"
17. 2. 2001 00:00
Re: Astra Coupe
Takže to turbo už je i u nás jo?To sem nejak prosvih. Muj nazor je treba takovej, ze komfortni auto se da porad zlepsit - CASTECNE - jinyma tlumicema, odpruzenim, kolama - od 17" vyse s gumama od 215 vyse. ALE treba z calibry uz nikdo auto s komfortnim svezenim neudela. VIM, ze to auto na to neni delany, ale zaroven Coupe ma komfortni podvozek, ktery si urcite tuneri typu Steinmetz nerku-li Rieger vezmou do parady. Rikas ze motor nic moc? Papirove ma mit 190k, ale asi to coupe oproti ty calibre neco vazi.
neregistrovaný "adresa22"
12. 2. 2001 16:24
Bez nadpisu
Stalo to 3/4 M. Az budu mit tak 2M navic, pujdu do Hondy NSX. Zatim je nemam.Zkusim vratit flasky.

Tigra byla prevlecena Corsa, to sem neplet.

Souhlasim, ze Opel moc sportaky neumi, rozhodne min nez Lambo nebo Ferrari. Moje realita je ta Astra, za ty prachy je to prima povozeni, nic vic sem tim nechtel rict. V cem jezdis ty?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "7th_Gear"
13. 2. 2001 10:35
Re: to adresa22
3/4 melounu je zajimava cena, nevim samozrejme jakou to ma vybavu, takze tu cenu muzu tezko posoudit treba k Golfum GTI nebo Meganu Coupe (to je jediny sportak udelany z hatchbacku, ktery se mi libi, musi byt kanarkove zlutej), tuhle astru coupe jsem videl na predvadecce v brnenske Olympii, nijak me neoslnila (karoserie), jo a jezdim v Golfu IV Generationu 1.6, o prvnich zkusenostech s nim jsem uz tady psal, trochu rejpnul do oplaru a byl pranyrovan, za toho pul melounu nejsem ani super nadsen ani nejak zklaman, solidni nemecky auto, muj sen je TT kupe roadster v cervene kuzi :)
neregistrovaný "adresa22"
14. 2. 2001 11:34
to 7th gear
Ma to 4 pytle, ABS, klimu, elektriku, hniliky...

Abych byl uprimnej, v tomhle segmentu bych radsi sel do novyho Civicu coupe s VTECovym motorem, obout poradny kola...Hondacky motory toci jak pila, to se mi na tom libi. Takova Integra, to bylo zradlo. Jenze uz se nedela.

Megane uz je za horizontem, do dvou let bude novej.

Mas pravdu, ze Golf je jinde. Konvencni hatchback...Nemyslim to spatne.

TT me tezce zklamalo tema pruserama s jizdni stabilitou. Jediny stesti pro ne, ze to je nemecky auto. Sami sebe Nemci vzdycky podrzi. Bejt to kdokoli jinej, treba Japonec nebo i Opel vlastnenej Americanama, tak to je budou vlacet blatem, pak je vykuchaj a za streva povesi pred redakci Auto Bildu na strom.

Tak at ti to jezdi.

Mimochodem, pred lety ukazoval VW v USA na nejakym Motor Show 2dverovou Boru jako Coupe. Od ty doby ticho. Nevi nekdo co se s tim stalo?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RaK1"
17. 2. 2001 13:56
Kombi Astra vs. Golf
Když se na ně dívám, jsou na tom asi oba stejně, tedy nic moc. Kombíky se ale kupují hlavně pro užitný prostor a vzhled nebývá to hlavní.
Většinou všechny kombi jsou méně líbivé než 5D.
Jen Passat-kombi se mi zdá nějak lepší.
Také Felicia kombi mi nějak nevadí, ale je to asi také tím, že jich jezdí najvíc a jsem na ně zvyklý a nebo možná tím, že se od 5D liší nejméně.
Rozbalit vlákno
0