Novinky
Kombinovaná 8,5 v meste 10,5 ! A na to že to ma zadný nahon + uzavierku diferencialu v základnej výbaveje to super. Nádherne autíčko bravo. :yes: :yes: :yes:
Pred nejakym casem jsem si H1 mohl prohlednout a musel uznat, ze to je velice solidni prace :yes: . Uvnitr kvalitni materialy a vsechno zda se byt bez chyby. Nakladni prostor je na velikost auta dostatecne veliky a pohled pod kapotu nedela cloveka nervoznim. Klasicka koncepce muze byt pri nevytizenem voze hlavne v zime mirny problem, ale je mozne, ze se na H1 da objednat i uzaverka diferencialu, ale to ted opravdu nevim. Vcelku na me H1 udelalo nejlepsi dojem ze vsech malych busu na trhu. V praxi je samozrejme jeste jiny porovnavaci parametr, takze o tom muze nekdo napsat kdo takovy kousek vlastni !
no vzhľadom na to aká ide povesť o úžitkáčoch od mercedesu a kvalite autorizovaného servisu by som to nevidel tak jednoznačne ;-\
Kombinovana spotreba 8,5 litru neni vubec spatna... V te tabulce maji chybu, v clanku je to OK.
kurňa chlape toto nie je nižšia stredná, toto autíčko si dačo cucne, to je jasné že 2.5 turbodiesel nebere 3,5l na sto..
Aj na ten vykon je to na diesel velka spotreba. Aj benzinovy setvalcovy Multivan je na tom asi lepsie. :no:
Tak to je ten správný motor pro Santa Feeeee!!! Ještě 6kvalt manuál a je to úplně bez chybičky. Jinak za ty prašule je to fakt pěkná kárka..../ta nahoře/.
Možné je naprosto všechno, včetně toho, že ji tu třeba má někdo z nošovického managementu jako služební káru...nebo třeba ambasáda, však to znáš. Mimochodem, Sonata po tom faceliftu dospěla, co?
Je možný, že už jsem u nás v ČR viděl tu faceliftovanou Sonatu? Protože když jsem jel okolo Horoměřic, mám ten dojem, že to byla ona. Měla totiž větší masku a jiný zadní svítilny. Koukal sem na stránky hyundaie, ale ten tam má pořád tu starší verzi, ale v USA se již prodává, tak si ji třeba někdo nechal dovézt.
normálne prihlásená na značky našeho mesta /BY/ a bez žiadnych nalepiek,že ide o nový modol proste nič čo by nasvedčovalo tomum,že to je predvádzačka
Na evropský trh je H-1 uváděný jako i800, v Asii (a asi i jinde) jezdí pod dřívějším názvem Starex. Při loňské premiéře byly k vidění i další verze, včetně školního minibusu, speciálu pro lidi s pohybovým postižením a ambulance, takže nebude problém použití rozšířit i nad běžný komerční a rodinný rámec. Motor 2.5 CRDi VGT je předpokládám shodný s tím, který jezdí v Kie Sorento (charakteristiky jsou stejné). Recenze jsou velice slušné, na západ odtud ho berou jako výhodnou alternativu k velkým MPV, zejména se líbí 8 skutečných míst a velký kufr, navíc má šikovně malý poloměr otáčení. Mimochodem, Hyundai dělá i (dobré) autobusy.
sotva, skôr by som povedal že je to predvádzací model, nie náhodou? Inak súhlas, H1 je za tie peniaze fest dobrá ponuka
Kto dnes predáva 170konovú dodávku za také peniaze?Hyundai jednoznačne získava body za zaujimavy dizajn exteriéru a interieru a vynikajúci motor.Inak vtipné je autorádio na kazety >😁
P.S: nejako sa o predaje nezaujímam ,ale u nás už jazdí nová H-1 v červenej farbe ,na slovensku sa začal predaj skôr?
P.S: nejako sa o predaje nezaujímam ,ale u nás už jazdí nová H-1 v červenej farbe ,na slovensku sa začal predaj skôr?
Vyzerá veľmi dobre, osobne by som jej vytkol dosť vysoký posed za volantom, aj pri najnižšej polohe sedadla, trochu malú skrinku pred spolujazdcom, a úplne nanič dvojlavica vpredu vedľa vodiča. Osoba sediaca vpredu v strede absolútne nemá kam dať nohy, Ak nie je lavica posunutá úplne dozadu, nedá sa vysunúť držiak na nápoje, ktorý je, mimochodom, príliš nízko. Zadné sedadlá sú dosť nízke, ani nad hlavou nie je nadmieru miesta, takže z toho by som tiež nebol nejak odviazaný. Naopak treba pochváliť veľké a dostatočne tuhé dvere, a ľahkosť a presnosť, s akou sa otvárajú a zatvárajú. Mnohé, renomovanejšie značky by sa mohli učiť.