Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
29. 5. 2001 20:03
neregistrovaný "MB_560SEC"
29. 5. 2001 21:46
neregistrovaný "robco"
29. 5. 2001 22:00
neregistrovaný "mracek"
30. 5. 2001 11:00
neregistrovaný "DIM1"
30. 5. 2001 11:02
neregistrovaný "mracek"
30. 5. 2001 13:27
neregistrovaný "oddie"
1. 6. 2001 16:22
neregistrovaný "RR11"
30. 5. 2001 12:59
neregistrovaný "MB_560SEC"
30. 5. 2001 13:53
neregistrovaný "mispul"
30. 5. 2001 23:21
neregistrovaný "KaZaN1"
31. 5. 2001 02:16
neregistrovaný "MB_560SEC"
31. 5. 2001 12:56
neregistrovaný "KaZaN1"
31. 5. 2001 13:04
neregistrovaný "MB_560SEC"
31. 5. 2001 13:07
neregistrovaný "MB_560SEC"
31. 5. 2001 13:17
neregistrovaný "KaZaN1"
31. 5. 2001 13:22
neregistrovaný "KaZaN1"
1. 6. 2001 06:30
neregistrovaný "MB_560SEC"
1. 6. 2001 08:29
neregistrovaný "KaZaN1"
5. 6. 2001 08:11
neregistrovaný "KaZaN1"
31. 5. 2001 02:54
neregistrovaný "micmar"
31. 5. 2001 04:08
neregistrovaný "mracek"
8. 6. 2001 15:52
neregistrovaný "campagnolo"
10. 6. 2001 03:58
neregistrovaný "KaZaN1"
14. 6. 2001 08:39
neregistrovaný "Rambo11"
25. 6. 2001 15:00
neregistrovaný "Stakl"
25. 6. 2001 18:00
neregistrovaný "PROF"
26. 6. 2001 08:03
neregistrovaný "campagnolo"
24. 7. 2001 11:00
neregistrovaný "BORIGINAL"
10. 7. 2001 13:48
neregistrovaný "sep"
11. 7. 2001 09:00
neregistrovaný "sep"
19. 7. 2001 17:46
neregistrovaný "trace"
neregistrovaný "MB_560SEC"
29. 5. 2001 20:03
čištění stropu ...
Ahoj, nevíte někdo jak účinně vyčistit strop ? Je takový černý a má být šedivý. Ale bez poškození látky !!

Dík předem. MB_560SEC
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "robco"
29. 5. 2001 21:46
Re: Cistenie vsetkeho
Dobra tematika.. Aj ja by som potreboval rady ako cistit auto (ale vsetko)..

Plexisklo pred budikmi mam doskrabane, ako na to ?

Diki
neregistrovaný "mracek"
29. 5. 2001 22:00
Re: Cistenie vsetkeho
Taky mam dotaz, kolik stoji kompletni vycisteni vnitrku auta?
neregistrovaný "DIM1"
30. 5. 2001 11:00
Bez nadpisu
Já si nechávám auto čistit vždy na jaře za 1 200,- a vyčistí všechno od kufru po motor, všechny kola, všechny plasty ......akorát je pak chvíli volant trošku kluzký :-))) Max. spokojenost !!! Ale je to u Ostravy. Nazývají to přípravou auta k prodeji a největší zákazníci jsou asi bazary.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "mracek"
30. 5. 2001 11:02
Re: Re:
To jde, ja jsem od Prahy, tak to je Ostrava docela daleko, ale diky za info!
neregistrovaný "oddie"
30. 5. 2001 13:27
Re: Re:
To Mracek: někdo takový je i v Praze, tuším Uhříněves nebo okolí, nevím přesně, zkusím se poptat. Cena asi tak 1700,- a prý super kvalita.
neregistrovaný "RR11"
1. 6. 2001 16:22
Re: To DIM, Re: čištění v Ostravě
Prosím o ten kontakt v Ostravě. Dával jsem si to před měsícem čistit na Shellu v Havířově, stálo to asi 800,- a sice to prokouklo, ale nic moc se s tím teda nepárali, je to takové odbyté. Příště to dám jinam.
neregistrovaný "MB_560SEC"
30. 5. 2001 12:59
a co doma, jak čistit doma ??
Třeba někdo nechce dávat auto do "čistírny" a chce si to vyčistit doma sám, nejde o peníze, jde o to, že se člověk nemusí bát, že mu něco s tím autem udělají. Tak kdo poradí jak vyčistit láktový strop ???
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "mispul"
30. 5. 2001 13:53
Re: a co doma, jak čistit doma ??
Já osobně bych auto do "čistírny" taky nedal. Auto si čistím sám pomocí autokosmetiky Einzett a jsem úplně spokojenej. Jestli chceš, tak ti dám adresu na stránky (mimochodem pěkně udělané), kde si můžeš od nich cokoliv objednat. Mimo jiné tam najdeš i pěnu na čištění čalounění interiéru vozu a ta by ti mohla pomoct.
neregistrovaný "KaZaN1"
30. 5. 2001 23:21
Re: a co doma, jak čistit doma ??
Ano i KaZaN si autíčko čistí vlastníma prackama (o: .. ale jak se menujou ty sajrajtíky který šťastně používám, to z hlavy nevím. Omrknu to v tý krabici co na očistnou akci vždycky vytáhnu ze sklepa (o: Mám pocit, že je to všecko Liqui Moly, ale tlapu do svěráku bych za to nedal. Co jsem ještě nečistil je motor. Jak na to a kde se to vůbec smí dělat? Je vůbec místo, kde si člověk může sám umejt motor? Na co při tom dávat pozor?
neregistrovaný "MB_560SEC"
31. 5. 2001 02:16
Re: Motor ...
Ahoj ! No "pár" motorů jsem již umyl a vždy jsem k tomu používal jen a jen český výrobek ARVA, ale pozor ne ekologickou, ale tu normální, ta čistí mnohem lépe. A k tomu pořádnému vyčištění mi pomůže buď wap-ka nebo když není motor zas až tak špinavý, tak stačí hadice s vodou a nějaký nástavec aby byl alespoň nějaký tlak. Ale wapka je wapka, takže je lepší si jí půjčit. Po umytí jsem vždy hned motor natočil (i když se to prej nemá) a nikdy jsem neměl žádné problémy. Tak zatím ahoj.
neregistrovaný "KaZaN1"
31. 5. 2001 12:56
Re: Motor ...
ARVA jasně to sem tušil, ale nevadí arva plastům, gumovejm dílům atd? Mám zápasit s hadříčkem a vyhejbat se všemu jinýmu než je motor a nebo je to fuk, můžu to vzít pořádně bez piplání, pak spláchnout, počkat (jak asi dlouho?) a pak natočit? A hlavně, kde se smí mejt motor?
neregistrovaný "MB_560SEC"
31. 5. 2001 13:04
Re: Motor ...
Ahoj, nemusíš se zas až tak bát. Já to dělám následovně: Arvu naleju do nějaké flašky co má takový ten rozprašovač (třeba to mají mycí prostředky na okna) a tímto rozprašovačem nastříkám celý, ale opravdu CELÝ a hlavně tam kde je hodně špíny, ale i na víko vzduchového filtru, počítač na motor, ABS, prostě všude !!! (Snad mimo baterky ale té to potom taky nevadí). Nechám cca (teĎ nevím no podle návodu ARVY) X minut působit a pak začnu vše dokonale brát wapkou nebo hadicí s nástavcem. Uvidíš motor bude jako nový !! Ahoj. Ondra PS: O jaký se jedná auto ?
neregistrovaný "MB_560SEC"
31. 5. 2001 13:07
Re: Motor ...
Jo a kde mejt ?? Já ho meju vždy někde aby to někdo neviděl (prostě ne na ulici !!!) , ale nejlepší je to doma nad kanálem a jestli máš zámkovou dlažbu tak se neboj, potom jí Arvou taky umeješ !
neregistrovaný "KaZaN1"
31. 5. 2001 13:17
Re: Motor ...
to MB xyz : Mám VR6ku Golfouše (o: Myslím, že tu arvu zneužiju spíš někde v myčce, nerad bych ekologickou minikatrastrofu (: jen nevím jak se k tomu dostanu odspoda asi si s sebou vezmu pořádnej hever (:

Napadá mne jestli to nebude vadit startéru, má takový to žebrování.. co když do něj nateče? A co okolo svíček? Teoreticky by okolo nich týct asi nemělo co (o: a co tam zůstane, to se odpaří za čtvrtou zatáčkou, že jo.
neregistrovaný "KaZaN1"
31. 5. 2001 13:22
Re: Motor ...
Ještě se trochu bojím o kabeláž, tý nevadí Arvajz? A čím nejlíp omotat volný dráty ze kterých už opadala originální izolace (myslím tu pásku ne bužírku hihi)?

Taky jsem hotovej z elektronů, mám je věčně černý, nevím jestli mám blbý destičky nebo jestli jim dávám takovej kouř...pěkně blbě to jde dolu, ale o tom sem už někde skuhral (o: a elektrony v interiéru nevozím (o:

A hlavně sem zapomněl poděkovat za instruktáž DIK
neregistrovaný "MB_560SEC"
1. 6. 2001 06:30
Re: Motor ...
Ahoj !! Neboj já vždy pral vodu všude, a to taky na alternátor (ten je určitě jemnější než startér), kabely jsem taky normálně umyl, ale nelep je, až potom si je pěkně omotej, jinak to ta wapka stejně roztrhá (No alekdyž to uděláš třeba týden předem a pořádně, tak si myslím že to vydrží !!!) A elektrony ? Nastříkej na ně taky trochu arvy a umeješ je opět wapkou (nebo použi ty speciální čističe na hlinikový kola a pak umejt wapkou). A auto zvedat ? Proč ? Meješ motor a ne spodek ne ? Spodek si nech umýt někde v ruční myčce. A ať nezapomenou pořádně vymýt lemy od hlíny se solí po zimě. (S těma destičkama - buď máš špatné destičky které moc špiní, nebo jsou moc měkké a tím pádem také špiní, nebo poslední verze - jezdíš brzda - plyn (jako já :-))). Zatím ahoj. Ondra
neregistrovaný "KaZaN1"
1. 6. 2001 08:29
Re: Motor ...
Dneska v noci mi nabídli kluci k dispozici box s nějakou tou čističkou, že to neškodí živ. prostředí... takže v týdnu tam mažu.. potáhnu s sebou Arvajz (o: ale doporučili mi nějakej MILLIT nebo tak nějak, prej nebudu věřit svejm očím, a když otevřel svůj motor, tak jsem fakt nevěřil.Máte s tím Millitem nějaký zkušenosti? Vadí Arva PNEU? To omotání kabeláže jsem měl v plánu samozřejmě až po umytí a tak to taky udělám. Podběhy a ukrytý hlínový zásoby jsem objevil už dávno a pravidelně s nima o hygieně promlouvám společně s wapkou (o: hihi.
neregistrovaný "KaZaN1"
5. 6. 2001 08:11
Re: Motor ...
Tak motorovou očistu mám za sebou. Jedinej problém kterej byl byl, že sem musel otavřít rozdělovač a vysušit tu hlavičku se sedmi kolíčkama (:.. a taky jsem musel počkat až uschne alarm, protože ječel, že sem málem přišel o uši. Motor jsem skutečně vzal tím Millitem (dvě lahvičky bohatě stačily včetně umytí elektronů. Nastříkáno a wapkou umytou. Akorát se mi sloupala černá barva na "bubnu" posilovače brzd, takže doporučuju používat tlak s rozvahou, pamatuju si, že se mi to stalo i u Hondy, že sem wapkou stáhnul některý barvy z dílů. Motorek je teď jak čulibrk. Fuj, měli jste vidět co se rozpustilo dole pod chladičem klimy za hnůj. (O:
neregistrovaný "micmar"
31. 5. 2001 02:54
VHS
Komplet cisteni interieru pomoci tepovani {plasty, calouneni}. Je to servis v Praze {byl jsem spokojen} kontakt na vedouciho 0603 41 43 28
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mracek"
31. 5. 2001 04:08
Re: VHS
dik micmar
neregistrovaný "campagnolo"
8. 6. 2001 15:52
Mytí v Praze
Osobni zkusenosti mam s:

HUGO Sekaninova 551/38, Praha 4,tel. 6927140, 6927486, 22564746. Zde myji interier a pastuji kastli. Motor ne.(nebo alespon donedavna to nedelali)

Dale: Žalud a syn, Vrchlickeho 65, tel. 57214291,

zde myji nonstop vcetne motorů. Interiery ale delaji pres noc (myti mokrou cestou).

Dluho jsem jezdil po Praze a nikde si nevedeli rady s mym zavozkovanym (žlutým) motorem, zavoskovanym pravdepodobne jeste nekde v SRN pred 8 lety. Vsude neco mleli o odvozkovacich pripravcich.

Jen u Zaluda mi rekli, tepla Wapka to spravi a svete div se, pancerove hadicky strikacky nahle byly jak pochromovane.(to bylo v r.97)

Od te doby tam jezdim se vsemi auty co jsem mel a pred prodejem jim dam u Zaluda kuru, ze je mi pak lito je prodavat.

Upozorneni: U Zaluda neradi myji motor s alarmem v motoru. Doporucuji alarm poradne zabalit. pokud je v motoru jen houkacka tak je to v pohode.

Jo, ale komplet kura vcetne kastle,motoru a interieru vyleze ke 2litrum.

PS: Arvou jsem si myl jednou Alfu 75 2.0 TS a rozezrala mi kabelaz u relatek a to tak ze jsem do zjisteni zavady jezdil casto na lane.

Kdyz mi to pak ukazali neveril jsem vlastnim ocim, vsude byly zbytky bile sracky, jako kdyby kabelaz dostala rymu. Tak kdyz uz mejete auto s arvou poradne to pak splachnete. (ja mel ty relata za tapecirungem a nedalo se to vyplachnout ale arvicka se tam dostala!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "KaZaN1"
10. 6. 2001 03:58
Re: Mytí v Praze
No se zabalením alarmu, to je rada cenná, ale s křížkem po funuse (o: hihi, příště dostane kabátek vřískot jeden. Že ARVA pokousala kablíky, to mne děsí, doufám, že ten Millit nemá podobný sklony. Asi to pudu ještě jednou pro jistotu vopláchnout fujtajbl jeden. Každopádně díkes za tipy a rady. Do 2000 za komplet interiér i motor je myslím slušná cena.
neregistrovaný "Rambo11"
14. 6. 2001 08:39
Houbička na interiér
V OBI na Roztylech jsem v regálech u pokladny koupil za 39 Kč "Napuštěná houbička Armorall protectant". Výsledek se se sprayem, který jsem měl na obnovu plastů nedá vůbec srovnat. Jednu houbičku spotřebuji přibližně na přední část auta, ale výsledek je opravdu super, vřele doporučuji, hned druhý den jsem si jel koupit další kousky.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Stakl"
25. 6. 2001 15:00
Inpregnace kůže
Mažete te někdo kožené sedačky něčím, aby se neošoupávaly?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "PROF"
25. 6. 2001 18:00
Re: Inpregnace kůže
BORIGINAL má bomba přípravek. Zkus se ho zeptat ve vedlejš rubrice o přípravcích do motorových olejů.
neregistrovaný "campagnolo"
26. 6. 2001 08:03
Re: Inpregnace kůže
Ja pouzivam original z prislusenstvi SKODA i kdyz skodu nemam.

Maji to v bilich plastikovych nadobkach, jako ostatne vsechny pripravky(na hmyz, metal.laky,pena na textil,cisteni motoru). Jmenuje se to tusim LEDERPFLEGE. Kupuju to napr. V AUTO JAROV v Praze. Ale mel by to mit kazdy "DÝLER".
neregistrovaný "BORIGINAL"
24. 7. 2001 11:00
Re: Inpregnace kůže
To Stakl:

Pošlete mi adresu, pošlu Vám vzorek " VINYL & LEATHER DRESSINGu" na kůže. Můžete se pak rozhodnout, zdajej budete používat.

Přeji hezký den
neregistrovaný "sep"
10. 7. 2001 13:48
rada
Zdravím všechny ,kteří si svoje autíčko opečovávají vlastnoručně.Jelikož mám v téhle

oblasti poměrně dost zkušeností ,dovolte mi se taky vyjádřit.Tak za prvé-motor:

pokud už se do toho pustíte,doporučuju si zakrýt exponované části elektroinstalace.

Je dobré si vystříkat víčko rozdělovače něčím ,co odpuzuje vodu(WD-40 apod.).

Alternátor vodu taky zrovna nemusí,takže obyčejný igelitový pytlík dost helfne.

Pokud jde o různé přípravky na motor,jsou skoro všechny založeny na obsahu

organických rozpouštědel ,což je sice dobrá věc na odstranění zapečené mastné

špíny ,ale na jakékoliv plasty nebo gumy je to dost agresivní a pokud už se kontaktu

nevyhnete,doporučuju dobře opláchnout a naimpregnovat(regum,silikonový olej ..)

Jo taky pozor ,pokud stříkáte horký motor, na výpary,teda pokud si i do budoucna

chcete vaše sliznice nechat v původním stavu,je to fakt síla.To by k motoru mělo

stačit.Za druhé: interiér.Pokud to není zažraná špína je nejjednodušší koupit si nějaký přípravek doporučený na vnitřek.Jestli nepomáhá ,je dobré vzít si na to nejdřív obyč

ejnou mýdlovou vodu,popř. autošampon a potom to teprve vzít tím přípravkem(mimo

chodem doporučuju gel,sprej vám pěkně zadělá okna zevnitř,protože to prostě neuhlí

dáte ale gel se vám nikam nedostane,jen tam kde ho chcete)To se týká omyvatelných

částí z plastu,koženky apod.U textilních částí se používají různé aktivní pěny které se

dají koupit ,ale tu samou službu vám udělá vkartáčovaná mýdlová voda.Ale s citem,

jinak si naděláte fleky.Jo nedoporučuju se snažit leštit volant ,páku a pedály,snad

nemusím vysvětlovat proč.Za třetí karoserie: základní pravidlo je vyhýbat se kartá-

čům.Ať si říká kdo chce co chce,moje zkušenost není dobrá,takže pokud máte jen

trochu času vemte to sami ručně.Bude to chtít hodně vody a nevzít jedním kýblem

celý auto.Autošampon jen pokud to potom budete leštit nebo voskovat,jinak jen vod

ou.Bohužel musím jít takže dokončení později,snad zítra.

fleky.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sep"
11. 7. 2001 09:00
dokončení
Takže umytí je za námi,ted leštění voskování atd.Za prvé doporučuju vyhýbat se leštěnkám jak dlouho to jen půjde.Pokud máte nový nebo zánovní lak,stačí jen vosk bez abrazivních přísad,intervaly voskování jsou na vás ,já doporučuji jednou za čtvrt roku.Když už vosk nestačí a je nutné si při oživování laku pomoct,přijde na řadu leštěnka.U nových tvrdých laků to zase nevadí tolik jako u starých,které už jsou zvětralé a mají narušenou strukturu.Když naleštíte relativně nový lak,výsledek je dobrý a poměrně dlouhodobý,ale u starších laků vše funguje jen krátkodobě.Při leštění totiž sundáte starou ,zoxidovanou vrstvu ale ponějakém čase vám ta nová vybroušená znovu zoxiduje,takže je to uzavřený kruh ,dokud se neprobrousíte až na základ.Pozor proto při výběru leštěnky,nevyplatí se šetřit.Kdo už někdy použil TEMPO a podobné zázraky ,ví o čem mluvím.Tyto přípravky se nedají používat často,vrstva laku není nekonečná.Jak sem uvedl na začátku ,je lepší použít vosk ,který vytvoří na povrchu laku ochrannou vrstvu ale lak samotný nijak nenaruší.To by mohlo stačit .Dokončení někdy příště.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "trace"
19. 7. 2001 17:46
Nejlepší na palubní desky je...
... PRONTO proti prachu. Vsechny drahý *** se můžou jít utopit.
Rozbalit vlákno
0