U motorárny VM okrajová záležitost. Proslavili se především dieselovými motory do letadel, dvoutaktními diesely do energocntrál a pod. Pokud se týká motorů do aut, mají v podstatě jediný modul, t.j. válec, který skládají za sebe od třech do šesti válců. Vyznačují se dělenou hlavou. Po technické stránce je to klasika. Vzhledem k nízké ceně je využívá řada výrobců aut pro osazování jejich motorů do svých aut. Najdeš je ve Ford Scorpio, Chrysler Voyager, Jeep Cherookee, Opel Frontera, starších Alfa Romeo 33 (tříválec)a určitě i v jiných autech. PTD
Jo, když se k tomu budeš chovat slušně, vydrží milion. T.j. co nejlepší olej co přežiješ, pomalé zahřátí na provozní teplotu, měnit palivový filtr, kontrolovat žhaviče, prostě klasika. Když mu dáš co potřebuje, bude to vděčnej motor. Chvíli jsem jezdil s Fronterou, 2,5TDS 115 koní a klasika. Max rychlost 140km/hod a spotřeba kolem 8litrů/100km PTD