Druhej "palcivej" problem, kterej mam, je, proc na mnoha offroadech umistili ukazatele zmeny smeru jizdy = blinkry 😄 a koncova svetla + brzdova svetla na naraznik, a tam, kde maji vsechny auta skupinova svetla, je jenom obrovska mlhovka a pripadne zpatecka. PROC? Mam pocit ze na tom narazniku je to mnohem vic na rane, tim spis u offroadu. Je to nizko, takze spatne videt. Podle se to musi vic spinit nez kdyby to bylo vejs. A navic ta koncova svetla vytvareji v noci mnohem uzsi obrazec nez by vytvarela svetla na bocich - tam, kde jsou mlhovky? Vyjadrete se, plis.
Najlepšie obrysovky majú amíci.Vpredu svietia blinkre na oranžovo,boky vzadu na červeno a zadok na červeno.Dá sa velmi lahko identifikovat poloha auta.V US sú na bezpečnost viac ako v EU.
Až na ty po***ný červený blinkry integrovaný do zadních obrysovek a brzdovek. To je síla!!!
Me se ty cerveny blinkry libej. Je to vzadu proste vsechny stylove cerveny, neni to jak vanocni stromecek jako na ostatnich autech.
Taky se mi libi kdyz predni blinkry fungujou jako obrysovky = malinko svitej a pri blikani svitej vic.
Taky se mi libi kdyz predni blinkry fungujou jako obrysovky = malinko svitej a pri blikani svitej vic.
Viados: Nevím, milej hochu, co je na červenejch blinkrech posranýho? Mám pocit, že jsi se nikdy pořádně nedíval, jak taková americká verze osvětlení vozidla bliká. Narozdíl od všemožnejch evropskejch mrdek se totiž nemůže stát, že ti takovej blinkr splyne s obrysovkou, nebo s brzdovkou. Pro natvrdlý amíky totiž platí, že pokud něco má blikat, tak to musí blikat a né ještě zároveň svítit. Proto do zadu pro jistotu žádný blinkry nedávají a blikají brzdovkama. Geniální, primitivní a dokonale účinný. Nebo snad chceš zastávat názor, že musej při blikání bezpodmínečně svítit obě brzdovky, když jedna z nich by mohla docela dobře(jak jsme na to u evropských pekáčů zvyklí) omezit viditelnost znamení o změně směru jízdy? Představ si, že americký provedení osvětlení plní spolehlivě svojí funkci i tehdy, i když tam nějaký pako namontuje žárovky s poloviční intenzitou (což technicky ani není možné!!! Asi se Amíci, patrně pod vlivem vlastní filmové produkce myslí, že odhodlaný Američan je schopen nadpřirozených činů. Do evropskýho blinkru jde naopak namísto žárovky 21W dát bez problému žárovka 5W a malér je na světě. Až budeš příště meditovat o posraných věcech, tak si raději ještě jednou ověř, jestli je to opravdu tak, jak si myslíš. Promiň mi, že mě to tak nadzvedlo, ale vadí mi, když někdo ve snaze se od druhého odlišit, není schopen reálně uvažovat a rozlišovat dobré a špatné věci.
Já jezdím s Corollou vyrobenou v USA a je fakt, že některý věci z hlediska aktivní bezpečnosti jsou na tom podstatně lépe vychytané, než na evropských autech - asi to bude tím, že holt ty amíci jsou podstatně jednodušší a tak potřebují jasnější označení. Červené blinkry vzadu mám samozřejmě taky, ale mám je zvlášť - což mi přijde logičtější. Mě sice osobně vadí to, když brzdy, světla i blinkry obstarává jedno světlo, ale na druhou stranu, vzhledem k tomu, že je to u nás nezvyk, tak si toho asi každý všimne. Jinak mi osobně přijdou červené blinkry podstatně příjemnější na oči, než žluté vypalovačky. Mimochodem - v USA se většinou na blinkry moc nehraje, takže si to absolutně integrovaný světlo dovolit můžou 😄)
Brzdovky se světlama má i moje Honda Accord (o: , teda pokud to sem patří. A vždycky mi to imponovalo. A nikdo to do mne zezadu nikdy nenapálil, aspoň teda ne v noci. (Zato jednou v Praze na semaforech jeden páprda co si četl noviny za volantem. Sundal jsem nohu z brzdy a on se automaticky za mnou rozjel a buch, asi byl fakt mimo.). Červaný blinkry bych taky preferoval, ale i tyhle se daj vydržet, ikdyž koukat do nichnení moc moudrý...
prof: No jo, dotknul jsem se asi tvojí nové vlasti... v USA je to asi v pohodě, tam blikaj všichni červeně. Jenže když v noční tlačenici na německý dálnici (třeba u Ffm nebo Nurnbergu), kde každou chvíli někdo přidává a zase brzí, přejiždí z pruhu do pruhu, a najednou před tebou jedno nebo dvě auta blikaj červeně, zatímco ty ostatní předpisově oranžově, není to moc přehledné. Navíc když ti Amíci kličkujou mezi ostatníma rychlostí přes 200 ... Jo a nepoužívat blinkry, to už je vůbec "skvělá" frajeřina!
Viados: Nevím, podle
eho jsi m vybral moji druhou vlast, zatím se to tu dá ješt vydržet a amíci nejsou mezi mejma vytypovanejma lokalitama hned na prvním míst, no to nic. Jak jsem již uvedl, "americký" zapojení hlavn zadních svítilen je podle mn mnohem jednozna
nji rozlišitelné a nemože zde dojít k splynutí smrovky s brzdovým svtlem, což je asi tak nejvtší nebezpe
í u evropských vozo. Další výhody jsem zde již popsal. Jízda bez používání blinkro je nco jiného, jelikož v tom okamžiku je úpln fuk, jestli jsou
ervený, nebo oranžový, jejich vlastnosti jsou si v té chvíli rovny = nejsou aktivovány😄. Na závr bych chtl jenom zapochybovat, že by njaký amerikáni dokázali kli
kovat rychlostí 200, zvláše pokud jedou ve vozech pocházejících z USA. U tchto vozo je jízda rychlostí pYes 150 velkým dobrodružstvím a zna
ným rizikem a jejich jízdní vlastnosti se stávají neovladatelnými, pokud nejedete po absolutní rovin napY. solného jezera, za úplného bezvtYí a výhradn pYímým smrem 😄
eho jsi m vybral moji druhou vlast, zatím se to tu dá ješt vydržet a amíci nejsou mezi mejma vytypovanejma lokalitama hned na prvním míst, no to nic. Jak jsem již uvedl, "americký" zapojení hlavn zadních svítilen je podle mn mnohem jednozna
nji rozlišitelné a nemože zde dojít k splynutí smrovky s brzdovým svtlem, což je asi tak nejvtší nebezpe
í u evropských vozo. Další výhody jsem zde již popsal. Jízda bez používání blinkro je nco jiného, jelikož v tom okamžiku je úpln fuk, jestli jsou
ervený, nebo oranžový, jejich vlastnosti jsou si v té chvíli rovny = nejsou aktivovány😄. Na závr bych chtl jenom zapochybovat, že by njaký amerikáni dokázali kli
kovat rychlostí 200, zvláše pokud jedou ve vozech pocházejících z USA. U tchto vozo je jízda rychlostí pYes 150 velkým dobrodružstvím a zna
ným rizikem a jejich jízdní vlastnosti se stávají neovladatelnými, pokud nejedete po absolutní rovin napY. solného jezera, za úplného bezvtYí a výhradn pYímým smrem 😄
Jo,máš recht,amíci mají hezká auta,ale jízdní vlastnosti(u většiny) stojí za kočku.Navíc pochybuji,že by vůbec jili přes 150,u nich se může max.100 mil a to ještě né všude(tedy jen vyjímečně),co vím od amer.přátel.Když sem jedou do Evropy (všeobecně),tak mají hrůzu z to ho,co "za se zažijí za ""dobrodružství.."" ",kdo tam byl tak mi dá za pravdu,že tam mají vše tedy i malé či minimální zakřivení cesty ,označeno...-)),neřku-li čísla cest.Tam v tom jsou dále ,ale co se týče jízdních vlastností se mají od evropy co učit !Pavel
No, ty co blbnou, to samozřejmě nejsou ty klasický americký koráby silnic, ale různý sporťáky a pseudo-sporťáky. A tátové od rodin za volantem zrovna neseděj... Ale teď dotaz bokem, už ne o rychlosti a blinkrech: Proč v 50% případů člověk vidí v Německu s americkou značkou evropský auta (asi hlavně Audi 80, 100, A4, A6)?
Maj americký vojáci v Německu, když jsou v civilu, americký SPZ?
Maj americký vojáci v Německu, když jsou v civilu, americký SPZ?
V Usa musia mat auta na ich trhu kryt svetla z plastu.V USa viac myslia na ochranu chodcov ako v europe.Pri testoch stretu auta s chodcom sú europske auta upne o ničom.Japonci sú v tomto omnoho dalej.Audi A4 je super pre posádku,ale pre chodca katastrofa.Má velmi hrubé plechy.Japonské auta majú plechy tenšie,ale nie na úkor bezpečnosti kedže nosná konštrukcia je velmi pevná.
Pánové, nepadlo tady ještě ani jedno slovíčko o tom, co zase dere nervy mě... a to jsou blinkry sdružené s předními reflektory - stojí-li proti vám v noci auto v tomhle provedení, a bliká, je to dost špatně vidět. Všiml jsem si dokonce u nějaké značky (kdybyste mě ale zabili, nevzpomenu si, co to bylo) blinkry sdružené s reflektorem a byly blíž ke středu vozidla.... To už mě připadá jako absolutní zhůvěřilost.
Co se týče mlhovek, můžu jen potvrdit, že oktávka, jeli opravdu mlha, udělá s mlhovkama bílou stěnu, má ji má drahá polovice a na tohle docela nadávala. U mého Focuse (3 dv) jsou mlhovky úplně dole a v mlze je to lepší.
A ještě k zadním skupinovým světlům - řešil jsem konkrétně svého Fíka - na jednu stranu jsou excelentně vidět, protože jsou vysoko (a přitom jsou obrysovky prakticky stejně široké jako auto), na druhou stranu když přibrzdím, je to asi rána na oči pro někoho, kdo se za mnou trtká třeba někde v noci ve fromtě ve městě nebo v koloně....
Co se týče mlhovek, můžu jen potvrdit, že oktávka, jeli opravdu mlha, udělá s mlhovkama bílou stěnu, má ji má drahá polovice a na tohle docela nadávala. U mého Focuse (3 dv) jsou mlhovky úplně dole a v mlze je to lepší.
A ještě k zadním skupinovým světlům - řešil jsem konkrétně svého Fíka - na jednu stranu jsou excelentně vidět, protože jsou vysoko (a přitom jsou obrysovky prakticky stejně široké jako auto), na druhou stranu když přibrzdím, je to asi rána na oči pro někoho, kdo se za mnou trtká třeba někde v noci ve fromtě ve městě nebo v koloně....
oktavie su v tomto fakt divoke, brzdovky oci priam vypaluju...
No ona takova felicie s rozsvicenymi brzdovymi svetli a zadni mlhovkou je pozvankou na ocni... Je opravdu tak tezke vyzkouset, jestli musim stale stat na brzde (kdyz uz za mnou nekdo stoji), popripade zatahnout rucku?
No a diskuze o rozsvicene zadni mlhovce v dobe kdy ji neni nutno (a podle zakona mozno) pouzivat je zbytecna.
Timto bych chtel vsechny Feliciare poprosit -- zvazte pouzivani zadnich mlhovek a zkuste obcas dat nohu z brzdy. Dekuji.
No a diskuze o rozsvicene zadni mlhovce v dobe kdy ji neni nutno (a podle zakona mozno) pouzivat je zbytecna.
Timto bych chtel vsechny Feliciare poprosit -- zvazte pouzivani zadnich mlhovek a zkuste obcas dat nohu z brzdy. Dekuji.
Vona to ani felde nemusí být,a co přední mlhovky zapnuté??Vona je to totiš valiká frajeřina ukázovat jakej jsem mamlas...To je zcela zbytečné...,ti kdo to dělají tak jen tak sami od sebe toho nenechají!Já bych jim přál,ať nejsem přející,aby je takovej "frajer" oslnil,a oni něco vymamlasyli...oni by pak možná přišlina to co to je pro druhé.Pavel
Souhlasím. Sám, vzhledem k tomu, že vím, jak Focus taky není žádný babral co se týče intenzity brzdovek, se snažím ve tmě, pokud stojím na křižovatce či někde popojíždím v koloně, pokud možno zabrzdit a pak zjistit, jestli to půjde i bez brzdy.... K těm Feliciím a Oktávkám, fascinují mě v koloně v noci řidiči, kteří jezdí stylem "rychle dojet toho přede mnou (zpravidla 1 metr), zabrzdit, chvíli počkat, pak na to hamtnout a pořád dokola". To je laskominka, jet za takovým exotem déle než pár minut...
Este porad se nikdo nevyjadril k tem svetlum na offroadu. Proc jsou na narazniku...viz prispevek c.2? Kezby to nekdo objasnil...
Protože ve verzích převážně pro Ameriku a Japonsko tam mají mlhovku a couvačku a v koncovkách mají jen obrys a brzdu, kterou zároveň blikají. Evropanům nejsou Americký světla dost dobrý, jelikož mají svoje poněkud komplikovaný předpisy o vzájemných vzdálenostech jednotlivých světelných ploch a jejich maximálních a minimálních výškách nad vozovkou, který zapříčiňujou, že jim to jaksi všechno dohromady do jedněch lamp nevychází. Proto musí umístit směrovky tam, kde se nejlíp rozkřápnou o první haluz a to vše ve jménu maximální snahy o bezpečnost. Jak říkám, když chce někdo vymyslet mermomocí něco lepšího, než druhej, dopadá to občas úplně opačně.
mna sere ine - preco toto robia s prednymi svetlami - napada ma oktavia a alfa166, ktore maju stretavacky asi 20cm z kazdej strany dovnutra...v noci sa to ozaj javi ako uzke auto.