0
Haloo !! Je tu nekdo, komu se libej nejhezci auta vsech dob - Mustangy, Capri, Cortiny, T-Birdy atd. ?!
Přejít do diskuze
Toho Mustanga jsem videl na fotkach ... Dost dobrej. Co to bylo zac? vapada to na '69 Boss, ale jistej si bejt nemuzu.
Videli jste toho nadhernyho zlutyho Mustanga? Jsem taky zaslech, ze si chce jeho majitel dovest Shelby 350 a 500 😃)
To si už nikdo neváží hezkejch aut, že jste nechali tohle téma zapadnout do archivu????
P.S.: agent 006 1/2 timto opousti tajnou sluzbu a stava se porucikem Frankem Bullitem 😊))
Viva '68 Mustang !!!!
P.S.: agent 006 1/2 timto opousti tajnou sluzbu a stava se porucikem Frankem Bullitem 😊))
Viva '68 Mustang !!!!
jenom ze sem ji dycky hrozne chtel a misto toho sem si susil hubu v mk4 (uz skoro taunus) 2.0 V6ce 😊
jo stejne tak se donedavna delali / nebo mozna jeste delaj mercedesy 124ky nekde v libii nebo kde to sakra je.
Tohle profe už běží, v Indii se vyrábí dodnes Ford Failane 1957. Já měl Granadu jen jednou, byl v ní plyn a nikdy jsem se s tím autem nedomluvil. Pokud jezdila, tak za 16 ale bylo to asi tím, že jsem to auto kupoval od poláka, co s ním tahal auta
ad nazev, protoze to je pravda, mel jsem naky granady, nejvic mi prirostla k srdci 2.8i Ghia, Ted mam scorpio coswort, prof s tim sezenim ma naprostou pravdu, castecne to resi el sedacky ktery sou nastavitelny vejskove vepredu i vzadu sedaku.
Kdyby chtěli v nějaký rozvojový zemi udělat velkej byznys, měli by si od němců koupit vše, co je nutný pro výrobu kombíků a dám na to krk, že by jich prodali neskutečný množství. Tohle auto totiž nemá vadu. Kdo někdy viděl, co se do něj dá naložit, ví, o čem je řeč.
prof😜okud vím,tak stejně drtivá většina Granad,co teď jezdí,je předělaná na LPG,takže majitele zas ta spotřeba tak netočí...jinak se mi líbí spíš to kombi,to je koráb.
Píves: jak která, záleží na objemu. Tak, jako tak musíš s tou desítkou průměrně počítat, jako u každýho Golfu, nebo Escortu.
Videl jsem dneska v Pardubicich krasnou Cortinu Consul (Mk I). Az na trochu zasedlej lak (sice byl stejne sedej, ale uz ne tak hezky ..😊) vypadala v originalnim stavu, leskly chromy, cervenej vnitrek. Nejspis ji ma furt stejnej clovek, protoze ma jeste znacku PU
prof:Už to začínám chápat s tou Granadou,ale myslím,že pro mě by to nic nebylo,to já moc neocením,tu jednoduchost a klasičnost auta.Jinak s tím sezením ve Scorpiu,máš částečně pravdu,ale sám bych si toho nevšiml.Eště k tý Granadě:ta ale nejezdí míň jak za patnácku na sto?
Píves: Vnitřní prostor u Scorpia nemá konkurenci, o tom nemá cenu hovořit. Kolik měří Granada nevím, jediný, co jsme u ní měřili, byl rozchod zadních kol, jelikož nás překvapilo, že Cadillac Fleetwood má rozchod širší o pouhý 4 cm. Na Granadě je impozantní nedostižná jednoduchost a solidnost konstrukce, žádný technický výstřelky, nebo neobvyklá řešení, všechno klasický, jednoduchý, nezničitelný a logický. Nazval bych to jako nejvyváženější auto, prostě solidní klasika, jako z učebnice pro autoškoly. Posaz ve Scorpiu je na jednu stranu otázkou zvyku, ale pokud si do něj sedneš z jinýho auta, tak přední seřizovatelný sedadlo je udělaný tak nešťastně, že je sedák strašně nakloněnej dozadu, takže kdo sedí raději více vzpřímeně, tak si musí zákonitě připadat, jako na záchodě, když mu zadnice zapadne hluboko do mísy. Mně to nevadilo, jelikož moje záda snášejí v autě již pouze jednu pozici a to sice téměř v leže, takže tím se tento handicap u Scorpia smazal. Jednou jsem však koupil Scorpio, který mělo mezi zadní držáky sedadla vložený asi 5 cm dubový špalíky a mělo tam daný o to delší šrouby, aby se sedák dostal do podorovnější polohy. Myslím, že jsem je tehdy ani nevyndával, jelikož se v tom sedělo mnohem pohodlněji.
prof:Takže ale uznáváš,že s tím vnitřním prostorem je na tom Scorpio daleko líp...A jak to myslíš s tím "příšerným posazem" ve Scorpiu?Mně se v něm sedí nadmíru pohodlně,jak v gauči.Jo a eště něco:kolik ta Granada měří?Sedan bych řek tak 4,65,kombi to je kráva,to bude mít aspoň 4,9,ne?P.S.Mně se ta Granada fakt moc nelíbí,i když mi občas připomíná Audi 100 doutníka,kterej se mi líbil.
Píves: Vnitřní prostor není všechno. Granada je Granada, tu nic nepřekoná. Pokud jsi v ní nejezdil, tak to zkus. Neznám jedinýho člověka, kterej, když mu jeho Granada shnila na totál, by si nepovzdechl a neřek: "Škoda, že se to nedělá nový, hned bych šel a koupil si to!" Tím nechci říct, že Scorpio je špatný. Nebejt tý přední nápravy a příšernýho posazu, možná by bylo oblíbenější. Jezdil jsem Granady, pak jsem šel na Scorpio a po důkladným rozmyslu jsem se ke Granadám vrátil a jezdil s nima, jak nejdýl to šlo. Měl jsem jich celkem 42, takže si myslím, že jsem je docela dobře poznal.
Můžete mi někdo ZODPOVĚDNĚ napsat,proč všichni tolik vychvalujou Ford Granada a maj plnou hubu keců,že to je nej... ford kterej se vyráběl,nejpohodlnější a že Scorpio ho nepřekonalo?!Podle mých zkušeností ho Scorpio překonalo minimálně vnitřním prostorem,ten totiž v Granadě(sedan) není nijak úchvatný.
Tak doufam, ze se to tu trosku rozjede a doufam, ze tema neskonci trvale v archivu jako nekolik jinych o OldFordech.
Sam mam Taunuse Mk5 1.6 v dennim provozu a ted i kombi 2.0 V6 pred kompletni renovaci.
A nakonec trochu reklamy.
Priznivci e-mailovych konferenci si muzou pokecat i na [odkaz]
Ten Taunus je tam jenom pro formu, je to o vsech starych Fordech a byva tam obcas hodne zivo.
Sam mam Taunuse Mk5 1.6 v dennim provozu a ted i kombi 2.0 V6 pred kompletni renovaci.
A nakonec trochu reklamy.
Priznivci e-mailovych konferenci si muzou pokecat i na [odkaz]
Ten Taunus je tam jenom pro formu, je to o vsech starych Fordech a byva tam obcas hodne zivo.
Vcera jsem videl krasnyho Forda Capri - posledni model. Akorat motor by podle zvuku ktery vydaval potreboval generalku 😃)
Tohle tema by melo slouzit vsem priznivcum Fordu pred rokem '85, predevsim 60. a 70. let (Mustang,Thunderbird,Capri,Cortina,Taunu… ... )viz. stranky nekterych klubu zabyvajicich se temito auty www.volny.cz/fordeverwww.oldford.sk