42 komentářů
To Ace2: Zdravím Tě, dorazil jsem. Ovšem pouze sporadicky, času ani přes den není dostatek.
To Bar.: Ano, mám kousek od LTI Carbodies z Coventry, ovšem červený s černou vinylovou střechou. Výrobců taxíků bylo několik desítek, mnohdy ovšem bylo vyrobeno pouze několik kusů v sérii a zase s tím honem rychle skončili.
To Bar.: Ano, mám kousek od LTI Carbodies z Coventry, ovšem červený s černou vinylovou střechou. Výrobců taxíků bylo několik desítek, mnohdy ovšem bylo vyrobeno pouze několik kusů v sérii a zase s tím honem rychle skončili.
Sháním šikovného mechanika na motor Rover 2,5 Diesel (z Land Roveru, rok cca. 85)
Můj dvorní mechanik na Cadillaca... Je prověřený a hlavně je neskutečně dobrý. Marek 0777/155 150 řekní,že jsi odemě. Uvidíš co ti na to řekně. A když už by si tam jel (Horní Počernice) tak uvidiš Cadillac 1950 Station Wagon 😄 Sic před renovací.
No hele ace mluv, co je to STW?? je to opravdu 1950??? Nebyla by nějaká fotéčka - můj mail máš.
No nejdřív jsem dostal špatný info, že se poveze z Brém 1959 STW, ale nakonec je to 1950 Station Wagon tedy kombík a v provedení ambulance. Co vím, tak to auto je na kompletní renovaci. Motor by snad měl být relativně OK, jinak to chce udělat nějakej ten plech, kompletní interier a elektriku a samo lak. Když už jsme u tý elektriky. To auto má 3 baterky a 6V el. rozvod 😄 Jedna baterka je v motoru a slouzi na nastartovani, ale co je velmi zajimave tak se nenabiji... 😄 další dvě jsou za předníma sedačkama a ty se už nabíjí, takže jednou za čas se musí s baterkama udělat rošáda. Proč je to tak tot otázka. Jinak elektrika je ještě balená v hadru, takže všechny dráty pryč a znova natahat. No práce tak na 300 kKč... A co vím tak bylo koupeno za 6 tis $. Fotky snad nejaky sezenu. Když tak by USM mohl mít téma na článek... 😊)))))) Jo a auto je manual s tuším, že 3 rychlostní skříní. Co je tam za V8 netuším, mimochodem majitele taky ne 😄 řekl bych, že tam bude asi najaká 6.2 nebo se do toho dávalo.
Podivné, čekal bych tam benzínový motor. Snad máloco na světě působí natolik konzervativně jako Londýnské taxi. A on tam ropáček v rypáčku... No snad ho provětráš na nějaký sraz. Ostatně má tu někdo v Čechách Checker???
Kolem Checkera jsem poskakoval v Baltimore, ale ten byl opravdu, opravdu špatnej. Ten můj je naprosto šílenej, ale pořád je na tom líp, než ten Checker. Jinak je samozřejmě i ojetý Checker pekelně drahý, ale londýnský kousek vlastně taky.
Mimochodem, benzínový motor se v LTI vůbec neobjevoval, možná v padesátých letech byl. Teď už jen diesely, většinou pochopitelně Austin (2,2) a Rover (2,5).
Jinak já vídával jeden London Taxi v Praze, v Holešovicích, naproti těch bazarů jak má někde sídlo Jaguár, tam vokolo. A jeden stál a možná ještě stojí ve veterán museu ve Vykýřovicích u Šumperka u pana Havlíčka. O Checkeru jsem u nás ani neslyšel.
TAk to je fajn, LTI jsou super, a když máš červenej, to máš docela raritu, já viděl většinou jen černý, jeden zelenej. Výrobců bylo mnoho, ale co já vím, tak LTI je nejslavnější a největší!
A kdy je nějaký sraz britských vozů?
Každý rok v květnu a v září, někdy i v srpnu.
Květen severní morava, září vysočina nebo tak něco, srpen Plzeň ale jen MINI.
Květen severní morava, září vysočina nebo tak něco, srpen Plzeň ale jen MINI.
Přečetl jsem si příspěvky a vzpomínám. V naší rodině byl od roku 1956 Austin A36 Salon, pokud si dobře pamatuji celý název. Byl to dovoz z Indie, výroba ale GB, barva bílá káva, červená kůže, hrozný zvrhák na našich silnicích, tzv. auto na buřinku (nad hlavou snad 30 cm, měřím 187), směrovka vyklapávací pacička ze středního sloupku, velké plechové střešní okno, kliky a maska chladiče perfektní chrom, na kapotě chromové křidélko atd., já s tím jezdil od roku 1970, někdy v roce 1978 jsem to prodal.......
Byl jsem u kamaráda a byl zrovna připojen
Tak jsem odpovedel presne pred rokem tak to je opravdu frekventovana rubrika.
Ale ty třeba ani nemaj net nebo sem nechoděj, to víš, to není stříbrná ochcávka kombi s 1,9 TDI a spol, o tomhle nikdo moc nediskutuje >😁 😁
No to je ale ta divná věc - o oktávce není co kecat, ale takový Austin TAXI to je jízda. Myslím že se to ale trochu zlepší časem, jsem optimista.
Jo jenže v tom skoro nikdo nejel a každej (skoro) to zná tak možná z nějaký detektivky a to ještě neví co je to zač, max že je to Taxi. To máš těžký....To je jako se jít s někým bavit o RR, Bentley apod. Kromě nadšenců o tom každej ví houby...
Koukám že to je nesmírně frekventovaný téma takový londýnský taxíci....
Tak jsem sem po roce juknul a opravdu je to strašně horký téma...co Barichello?
no navíc spousta lidí odtud utekla na autorevue či jinam....
to je fakt, taky chodím na značkové diskuse, zde je hodně nově příchozích, co se zapojí do diskuse sice se zápalem ale mimo mísu...
kromě roverclub.cz a mini.cz resp. minicooperclub.cz/forum nakukuji taky jinam, třeba subaru, saabunderground, ale i škoda má dost dobré forum, dobře spravované.
kromě roverclub.cz a mini.cz resp. minicooperclub.cz/forum nakukuji taky jinam, třeba subaru, saabunderground, ale i škoda má dost dobré forum, dobře spravované.
Ricardo
Anglický taxi jsou zajímavý, ale je to přesně ten typ věcí o kterých všichni ví že existují ale nikdo o nich nic neví. A to se bohužel týká i mě, i když se o anglická auta hodně zajímám.
No tak napiš Austinovi, on ti o nich poví co tě zajímá....
[odkaz] tady je toho o taxících hromada, asi bych si to měl nastudovat ež se s ním pustím do diskuse 😄
Jó pravda, stránku www.austin-rover.co.uk takzvaný AR webresource již čtu asi 3 roky a stále nejsem u konce. Mimořádně obsáhlé. A zajímavé.
3 roky? Tak to je drsný.... To bych nevydržel
No jo, je to jedna z nejlíp informovaných stránek o autech. A fakt hodně obsáhlá, včetně informací o vývoji aut apod.
Napiš mi prosím nějaký kontakt na leyland@seznam.cz
já ti odepíšu.
Nejlépe je zalogovat se na www.mini.cz a dostáváš vše do mailu automaticky (akce, termíny,..)
M.
Mimochodem, zaregistroval jsem černý Austin FX4Q (?) s reklamou na jízdenku do Londýna. Zná někdo jeho majitele?