226 komentářů
Ja bych nebral ani jedno ani druhe. Radsi bych sahl po nejaky slusny ojetine, rekneme nejakym dvoulitru. Skodovka je Skodovka, at uz Felicie ci Fabie.
Aha... Další ubožák, kupující popelnice :o)
No, Hufe, když se podíváš na název tématu, tak mi ta odpověď příjde rozumná. Já bych si taky nekoupil ani ojetou Felicii, ani ojetou Fabii. Leda za nějakou hodně super cenu, ale i tak bych to spíš radši se ziskem poslal dál...
Pravda, zapomělo se říci, že Felicie nazatáčí... tedy zní to směšně, ale víc nedotačivé auto jsem nepoznal. Nejhorší na Felicii je to, že se v zatačce tváří jako, že je všechno v pohodě a pak najednou jede rovně mimo stopu a hop od pole... Fakt nekecám. S Fabii je vybírání zatáček naprosto někde jinde, a do jízdních vlastností je lepší než Octavka. To ostatně i do pohodlnosti řízení.
Pokud Skoda, pak bych tu Fabii. Preci oproti Felde uz je to jinaci kvalita (plechy, bezpecnost, dostupnost dilu za cca 10 let atd.). Sam ale jsem zvolil uplne opacne :)) a mozna prave proto bych nyni radil jinak.
Rozvinula se tu sice zajímavá diskuze, nicméně těch objektivních argumentů sem se zatím moc nedočkal. Máte někdo zkušenosti s nějakým lehčím tuningem toho motoru ve felici 1.6 55 kW?
Hele, a co teda vlastně chceš? Něco malýho do města, aby to moc nestálo a nežralo, a teď chceš vyhazovat prachy za nějakej tuning? Hochu, hochu, tobě se dá poradit leda jedno: pořádně si rozmysli, co vlastně chceš, a nevymejšlej si *.
Hele mozku, já neřikám, že ho chci, já se ptám, jestli s ním má někdo zkušenosti... Čti a přemejšlej, yntelygente...
No, tak sem dostal nějaký prachy navíc, tak sem původně plánovanej obnos složil jako akontaci na Peugeot 307. A škodovka mi může víte co...
venouši, ty fakt nevíš, jak bys ty prachy projebal. No tak přefrč do Pežoťácký rubriky a hoď tam nějakej ten průzkum, možná, že ti za tu dobu zas něco přibude na kontě a můžeš jít zas o kousek výš. Hodně zdaru! :-)
to prof: Ježíšmarjá, tyhle lidi fakt neví co s prachama. Za ty peníze, to by byl kočár... Nějakej Bujík nebo Ševajz V8 i s plynem :o)
prof: to víš, někdo ty nový auta kupovat musí. Z čeho by pak vznikaly ojetiny, kdyby je nikdo nekupoval?
Hele, chlapi, v týhle třídě jsem měl jasno. Měl sem možnost pažouta tři dny testovat, najel sem 1200 kiláků, a je to paráda. Tak sem neváhal. K těm amerikám - řídil sem Cadillac DeVille (2000) a vůbec mě to neuchvátilo => ameriku bych si nekoupil. Prostě mi ty auta neseděj...
Motorizace?
Verze XR Présence, motor 1,6 16V.
Hm... Asi nepotřebuješ moc výkonu...
110 koní mi na Prahu bohatě stačí. A když jedu jednou za rok do Norska na rybky, tak těch koníků není taky nedostatek. Takže o jakým chybějícím výkonu tady vůbec mluvíš?
No jo pažoutem do Norska - a co když tam chytíš nějakou rybku, to ji dom pošleš vlakem ne?
to lenin: Tvojí poznámku nechápu. Když chytim nějakou rybku (a jakože v Norsku jich chytim dost), tak jí zpracuju (nejlepší sou uzený...) nebo hodim do chladících boxů a u pumpy pokaždý kupuju pytel ledu. Co je v tom za problém?
to HUF: Pro mě je ten výkon absolutně dostačující, spíš mám pocit, že ty si něco kompenzuješ...:-)))
to HUF: Pro mě je ten výkon absolutně dostačující, spíš mám pocit, že ty si něco kompenzuješ...:-)))
Já myslel, že v pažoutu už sedíš ty, kam dáš tu pixlu s rybama?
to lenin: Ty si asi v třistasedmě eště neseděl viď?
Ne ale v 306 jsem absolvoval čelní náraz v 35 km/h. Ne, děkuji, více ne
to lenin: Hele, rozdíl mezi 306 a 307 je asi takovej, jako mezi stodvácou a fábií - ve všech oblastech!
to HUF: Někdo má, někdo nemá. Ty máš výkon, já mám... no, radši popojedem:-))) Tady nejde o výkon, ta 1,6 je rozumná varianta pro mě, a navíc se mi 307 prostě líbí. Jakej ty máš na ní názor?
to HUF: Někdo má, někdo nemá. Ty máš výkon, já mám... no, radši popojedem:-))) Tady nejde o výkon, ta 1,6 je rozumná varianta pro mě, a navíc se mi 307 prostě líbí. Jakej ty máš na ní názor?
Počkej, ty máš motor vzadu?
To má kufr vpředu ? Aha, zajímavé. To je jako u Mercedesa A Klasse a MCC Smart kde je motor pod podlahou ? Hmm, to sou věci.
Dostali ste mě. Tak né úplně ve všech oblastech:-))) Jo, u pežota mi trvalo půl dne, než sem zjistil, jak se motor otvírá, nemoh sem najít tu páčku. Fakt už sem si říkal, že ho asi začnu hledat vzadu:-)))
véno, pro Corvette není třeba zabíjet, stačí vytasit kreditku :). Jinak se u Pažouta připrav na to, že všechno je trochu nelogický a jinačí, jelikož Frantíci mají rádi víno. Možná že už se trochu srovnali, ale jak vidíš, páčku na kapotu si přeci jen nemohli odpustit. :-)
to prof: Jéžiš, to mi povídej, já bych tasil až do alelujá, jen bych nesměl bejt pořád v mínusu:-))) Takže mi zbejvá jen to zabíjení... Jinak mi v tom pežotu příde všechno na svým místě (dobře, řadící páka je moc malá a ovládání klimatizace je moc dole, ale jinak je to paráda).
venousek: Však já vím, doba jde kupředu i u nich. Hlavně, když ti to auto bude dělat jen radost, což ti přeju.
Jo, děkuju ti. Upřímně řečeno, radost (takovou tu nefalšovanou, čistou radost), by mi dělal nějakej brutální sporťák - třeba Murcielago. Takhle je to jen dobrej pocit z dobrýho auta...:-)))
venouš: Tak to teda nejsi vůbec náročnej :-)) Taky jsem kdysi snil o Countach LP 500. Ale už jsem dávno sestoupil na pevnou zem a bezdůvdně ji už neopouštím. :-))
to prof: Countach LP500? Pořád dobrá kára. Vyráběli ji 25 let a i dneska je to nádherný monstrum. A přestože je to italský auto, zapomeňte na kvalitu Fiatu Uno. Jo, jinak jsem se včera vezl Pontiac Grand De Ville 1980 s V8 5.7 a překvapily mě dvě věci. Když jedeš po polní cestě, je to jízda po totálně novým asfaltovým koberci v Octavii :o) A druhá věc je, že přes svý nesporný koně to po přesednutí ze šestky prostě nejede :o/
Corvette? Moje pocity bych popsal jednou větou: Jízda se tu mění ve sled ryčících kopanců před přeřazením na další rychlost, jo už to koplo počtvrté, jedeme 180... :-D
Corvette? Moje pocity bych popsal jednou větou: Jízda se tu mění ve sled ryčících kopanců před přeřazením na další rychlost, jo už to koplo počtvrté, jedeme 180... :-D
Víš véno, za akontaci na pažouta by jsi už skoro Corvettu měl.
Jo to je pravda asi před půl roku mi někdo nabízel ZR-01 z 91 za 600 tis. A pro neznalé je ZR-01 nejvýkonější model :-) No ted je sice už Z-06 se 405 koníkama, ale za 600 tis, to musí být zažitek :-) No najeto měla asi 80 tis/km.
RB: Countach bylo poslední auto, který mě tak nadchlo. Zvlášť, když dostalo konečně vstřikování, namísto šesti dvojitejch Weberů. To snad nešlo ani seřídit :-). Samozřejmě dnešní Bugatti je taky o něčem, ale nebaví mě o souloži s Claudií Fischerovou do svý smrti jenom marně snít :-) Vždyť všude kolem je tolik nádhernejch holek (a konec konců i aut) :-))
ace: ZR-1 je ZR-1. Stačí se podívat do tabulek, jak je na tom s cenou, a není třeba se obávat nějakýho průvaru. :)
No ZR-1 je klasika a klasikou zůstane a na srazech ted i za 25 let to bude exkluzivitka...
to ace2: To docela jistě, ale nemohu zapomenout, jak jí to ten ožralej maník s tou bílou našláplou Corvettou '72 natřel loni v červnu v Brně.
ZR-1 je paráda. Ale já bych snad bral i stopětku s nápisem corvette. To auto je prostě legenda. V USA mi jeden maník ukazoval Corvette ´57, povídal, že jí koupil za 400.000 americkejch prezidentů:-))) To auto bylo jak nový, prostě nádhera. Vedle toho je nová konfekční corvette za nějakejch 50 - 60 tisíc USD celkem levná záležitost a auto pro důchodce:-)))
ace: Nejlepší je vždycky si uvědomit, jak budou působit dvě různá auta za pár let. Třeba obyčejná standartní Corvette a pak přetuněná Fábka. Při pohledu na Chevyho budou lidi stále stejně brumlat hmm,hmm, a pokyvovat hlavou a před fábkou se nebudou stačit smíchy popadat za břicho :-)). Až pak je dobrý uvažovat, do čeho ty prachy strčit.
Naprosto s tebou souhlasim. Ale taky je důležitý (v mý situaci) přemejšlet, jestli mít fábii (nebo jakoukoliv jinou konfekci) s motorem do dvou litrů a jezdit za pár litrů na sto, nebo korvetku s 5.7 a pohybovat se někde kolem 20 litrů na sto...
20l/100km mi předevčírem žral Passat V6 tiptronic :o) Vette 5,7 bych pod 30 neviděl.
Asi zavisi od stylu jazdy. Taky Cadillac Seville s 4-litrovym V8 dokazal jazdit pri lahkej aj za 9l ;))
to Huf: Překvapilo mě, jak tenhle Passat s Tiptronikem nejede a přitom třílitr. Vůbec, automaty (ne vario) od Audi a VW jsou nějaký divný, hodně mrví zrychlení. U takovýho 540i je rozdíl ve zrychlení mezi verzí s převodovkou 5A a 6M minimální, myslím, že okolo 0.2 sekundy. Podívej na novýho Passata W8. Tý verzi s automatem se na křižovatce vysměju i já a to mám starou plečku. Natož když ho srovnám s 540i, se kterým by si měl logicky konkurovat. Může, ale jen cenou. Spotřebu 20 litrů na sto jsi mohl mít okamžitou nebo jsi opravdu jel jako prase z chlíva. Já jezdím město za patnáct a že bych auto šetřil, to se říct nedá.
Neříkej mi, co jsem kde mohl nebo nemohl mít :o) Já jen odečetl údaj na PP. Tam bylo takové "o" přeškrtlé pod úhlem cca 60 stupňů :o) Tak se značí průměr :o)
BTW, nesrovnávej Passat tiptronic se svou Alfou. Hmotnost, automat, syncro... Chápeš?
BTW, nesrovnávej Passat tiptronic se svou Alfou. Hmotnost, automat, syncro... Chápeš?
to Huf: Za jak dlouho ten průměr počítá? Za posledních sto kilometrů, za posledních deset, od posledního doplnění nádrže nebo jak teda?
Alfu má Asimov, já mám:
BMW 635CSi r.v.1981, dovoz Švýcarsko, najeto 177tkm
Karosérie: Dvoudvéřové kupé s motorem vpředu, pohonem zadních kol, pohotovostní hmotnost 1420 kg
Převodovka: 5M Getrag 262 s obrácenou kulisou, a kratšími převody, 3.07 samosvorný diferenciál 25%
Motor: řadový šestiválec 3453ccm, 218PS@5200, 310Nm@4000
Výkony: Zrychlení 0-100 za 7.3 sec, vMax 229 kmh
Tak to jen pro pořádek :o)
Alfu má Asimov, já mám:
BMW 635CSi r.v.1981, dovoz Švýcarsko, najeto 177tkm
Karosérie: Dvoudvéřové kupé s motorem vpředu, pohonem zadních kol, pohotovostní hmotnost 1420 kg
Převodovka: 5M Getrag 262 s obrácenou kulisou, a kratšími převody, 3.07 samosvorný diferenciál 25%
Motor: řadový šestiválec 3453ccm, 218PS@5200, 310Nm@4000
Výkony: Zrychlení 0-100 za 7.3 sec, vMax 229 kmh
Tak to jen pro pořádek :o)
venouš: O to momentálně nešlo. V koncovce tě stejně ten Chevy stejně vyjde levněji ať si chlastá, co chce :-). BTW: S Corvettou lze jezdit v pohodě okolo 15 l a to se už se vůbec nejedná o takový to šimrání, aby se to vůbec hejbalo. Malinko taky zapomínáme, jestli taková Fábka bude vykazovat stejný parametry i po 150 tis km, (pokud teda v zimě ještě chytne). O prachách, který by do ní musely spadnout, aby se zase probudila, nemá asi moc cenu uvažovat. Jednalo by se asi o stejnej nesmysl, jako dělat GO motoru u shnilý Š-105. Porovnáváme tu sice neporovnatelný v tech. parametrech, ale zcela jistě porovnatelný jsou ty ekonomický věci kolem pořizovačky, provozu, popř. reálný hodnoty při prodeji. Docela bych byl pro, nechat toho, jinak to tady někdo začne brát zas moc vážně. (Huf, to nebylo o tobě)
to prof: Já se skoro nemůžu dostat pod těch patnáct litrů se šestkou, ale je to kvůli převodovce Getrag 262, která má kvalty nasekaný strašně blízko u sebe a při 100 km/h už točíš 2500 ot./min. Tyhle auta, o kterejch mluvíš, to mají vychytaný, protože je tam buď overdrive nebo u Corvette s manuálem ta zatraceně dlouhá šestka. A je pravda, že většina americkejch aut má sice větší objem, ale lidi trochu zapomínají na to, že kopec nekopec auto brumlá 1500 ot./min. a oni tu svojí čtrnáctku musí točit na 4000 ot., aby s jejich autem vůbec zahýbala nebo nemuseli jezdit do každýho kopce 70 km/h. Ještě krásnější je, že třeba na tý naší Dočce 3.3 V6 máme za 180 tis. km jasnej průměr 10.2 , ale lidi jenom kroutí hlavou a mají Tě za kecálka.
Povídali, že mu hráli! Tak možná úsporná jízda konstantní rychlostí na poslední stupeň při 2000 1/min. A to teda musí být zábava... Ovšem pár rozjezdů ve městě, pár vychutnání akcelerace a 15 na sto je ta tam. Dobře si pamatuji známého, který jezdí asi jako Huf a jeho Jeep Grand CH. V8 - 28l/100 km průměr! a když šetřil tak 20.
S tím Voyem 3.3 jezdí můj tatík, najezdí v průměru tak 60tkm ročně a jeho průměr je těch deset. Pravda je, že mu ten průměr zvyšuju, protože ač pouze šestiválec, tak má tenhle motor při akceleraci krásnej americkej bublozvouček. Na druhou stranu když jedu do Prahy, nasadím tam 140 kmh, což točí asi 2700 ot./min. a žádný extra výstřelky. Asi se chceš bavit o předvádění ve městě před kavárnou, to je ovšem jiná než dlouhé služební cesty nebo pojíždění po různých nákupech a vyřizováních. Známý má 5.9 Magnum? Tak tenhle motor je prostě na to. Stovku dělá za osm vteřin i s tímhle velkým mamutem a jeho zvuk je prostě vynikající.
Typický nový automobil. Takové vajco. Jinak samozřejmě jistě kvalitní a pohodlné stejně jako bezpečné. Jen moc vysoké.
Jo, souhlasim. Mě je sympatický, že žabožrouti dokázali něco udělat s kvalitou zpracování. Možná, že se měl jen k dispozici kvalitní kousek (vyrobenej, zrpvna, když došlo červený a museli chlastat minerálku:-)))
O tom Tvém ;o)
Já mám 90 koní, no a jám mám 110 heč ? Jenže já jsem nejlepší já mám 130. Vy ste žabaři, tož to já mám 150. Ste uplně vedle já mám 60 a uplně mi to stačí, protože tam mám speciální výfuk, filtr a svíčky....
Jako na pískovišti...
Jako na pískovišti...
To Huf - hele, vycentruj se, pokud přešel někdo na pažouta ze škůdky, tak asi nedostatek výkonu vnímat nebude.
venouš: Vždyť my ti ho nenutíme. Nikomu nenutíme ameriku. Ameriku musí člověk chtít sám od sebe. Každý auto musí mít svýho obdivovatele, aby ho pak svedlo. Hlavně, at se ti ten Pažout nesere a můžeš bejt spokojenej. Pokud to máš na firmu, tak tě ten průvar nemusí tak bolet, alespoň tě může hřát u srdce, že jsi ty desátky pro verbež, co se tady mydlí o koryta, stlačil na minimum a raději sis vlastníma rukama vydělaný peníze užil sám, jak si zasloužíš a jak sám rozhodneš. O tom to je.
to venousek: Ale dyť nám to je jasný. Jenom máme mozgy otočený trochu jiným směrem, tak pořád žvatláme :o) DeVille? Nejel jsem v tom, ale charakter amerických aut znám. Auto, který je jako pojízdnej obejvák, bych nedokázal pomluvit. Až pojedeš trasu Aš-Ostrava, tak poznáš všechny výhody. A ono i na krátký trasy je to velmi příjemný, hačnout si na gauč, dát tam "D" a koukat přes ten dlouhej čumák, jak silnice ubíhá, ten pocit se nedá nahradit něčím jako Peugeot :o) Není to o uchvácení, ale o výjimečnosti, pohodlí a vzhledem k užitnejm vlastnostem i slušné pořizovací ceně.
ja jezdil v americe v Buicku century a v oldsmobile Alero. Bucik byl super - V6, 200 PS moc by se mi neco takoveho libilo i tady.
to fik: Vidíš. I to jsou slušný auta, ale nejlepší jsou starý V8 s pohonem zadku a krouťákem lokomotivy. To je to nejkrásnější svezení: gro-gro-gro-gro
Tak to ja Ti toho Peugeota schvaluju, protoze je to krasny auto!
to mracek: Jiný náhled na věc: Vypadá to jako Opel Zafira kříženej s "křečkem" 206 >:-D
Mne se ale moc libi! :-)))
to mracek> Proti gustu žádnej dyšpuntát :o)))
A tohle se zase líbí mě:
racehome.com/…r/mattdelaneylef… />
racehome.com/…r/mattdelaneylef… />
Zřejmě se neshodneme.
A tohle se zase líbí mě:
racehome.com/…r/mattdelaneylef… />
racehome.com/…r/mattdelaneylef… />
Zřejmě se neshodneme.
rbaron-to ale clovek musi byt do tech aut blazen... :-) ace2 mne svezl ve sve americe(i jsem ridil), bylo to pekny, to se musi uznat!
Já sem netvrdil, že se mi ameriky nelíběj, ale prostě mi neseděj. Teda, jak který, corvette v jakýmkoliv ročníku je auto, pro který bych zabíjel...
Corvetta je nuda :-) Dají se najít lepší huťovky. Třeba Mercury Cougar z tuším že 1967 je pošušňáníčko:
[odkaz]
tn100msd-dsc00032_dsc00032_2.jpg
[odkaz]
[odkaz]
Z Corvette se mi velmi páči 1990 pro její displej místo palubovky. Všichni to proklínaj, ale já to miluju. No a ted ta nova Z-06 je hodná těch nejvyšších bohů. Navíc promítání udajů na přední sklo jako u stíhačky. (Buick taky) Jo jo....
[odkaz]
tn100msd-dsc00032_dsc00032_2.jpg
[odkaz]
[odkaz]
Z Corvette se mi velmi páči 1990 pro její displej místo palubovky. Všichni to proklínaj, ale já to miluju. No a ted ta nova Z-06 je hodná těch nejvyšších bohů. Navíc promítání udajů na přední sklo jako u stíhačky. (Buick taky) Jo jo....
Nejlepsi je koupit co nejstarsi Felicii, pokud mozno v co nejhorsim stavu s prazdnou vybavóu. To da rozum, ne?
Jednička k sobě a dozadu, dvojka dopředu v prostřední lajně s trojkou, to samé čtyřka s pětkou. Jelikož tahle auta jezdila a vyhrávala v osmdesátých letech mistrovství cestovních vozů, tak na okruhu se často řadí 2-3 před zatáčkami, jednička je jenom na rozjezd z nuly. Tak proto takhle. Už jsem si zvykl, je to raritka.
cauky ace..chtel jsem se na neco prece jenom preptat:je mi jasne, ze nejspis ted "rypnu do vosiho hnizda",:-) ale prece...urcite vis,jaky mam problem:(usa,jeep...atd..)Jedna strana mi doporucuje LPG,a druha strana me zase naprosto zrazuje od tohoto cinu,tzn. dovest auto do CZ,prihlasit,lpg...atd.,atd..At delam co delam,grand ma kombinovanou nejakych 17L/100km...,pri 90km 9L,100-11,120-13...je to normalni?Abych vydrzel s plynovou nadrzi alespon na tyden pri normalnim beznem provozu,tak mi vychzi astronomicka castka co se tyka velikosti nadrze na plyn :-(,pokud se vzdam ale Jeepu,tak jsem premyslel prave o A6 2.5 V6...ale jak tady ted ctu.....no schvalne...co si myslis????
Jo tak Audi jo ? No a co si asi tak myslíš, že ti na automobilku, které se neoficiálně jmenuje "LEGO" asi tak řeknu ? :)))
Jako chápal bych, kdybys chtěl míto Jeepu, třeba Hondu HR-V, Land Rover Freelander, Mitsubishi Pinin, Toyota RAV4, nebo něco tomu podobného. Prostě něco mezi Off-Roadem a osobákem. Ale ježižkovi voči, ty chceš sedana a ke všemu ještě tohle LEGO a to ještě model, který skončil nejhůře co se brzd týče, ne že by snad amerika nějak úžasně brzdila...
No hele chlape, uplně nejlépe uděláš když si v Státech koupíš třeba Buicka, když už chceš luxusní auto a nechás si ho sem dopravit. Když bude do 5 let starý, tak tu hravě převálcuješ cokoliv od koncernu Lego (VW), který je technologicky 100 let před opicema. Brr, prej Audi. Takovej rozumnej Buick typu Le Sabre, nebo Lincoln Continental bude mít rozumnou spotřebu nabídne ti to co ti VW určitě nenabídne a náhradní díly budu asi tak na jedný třetine náhradních dílu na VW, brr VW :(((( Ach jo chlape ty máš, ale nápady :)
Jinak když už budeš chtít něco z Evropy, tak si proboha kup Volvo, což je asi nejrozumnější sedan. BMW ti do týdne ukradnou, stejně tak MB, no a Audi uplně stejně rychle. Koupit si něco z těchto značek znaméná jezdit z garáže do garáže jinak si poneseš nákup ze supermarketu pešky. Jo takovej Buick, nebo Lincoln to ti tady nikdo neukradne. Já jsem jednou zapoměl zamknout na sídlišti Saratogu (Le Baron Sedan) a prd z toho. takovou Audi bys si tam nenašel, ani kdybys tam měl 1000 a jeden alarm včetně GPS sledování. No a u Audi když jsem u toho zabezpečení, tak je na tom z neměcké trojky nejhůře. BMW i MB se tak nějak snaží své auta chránit docela dobrým imobiliserem, který se zdá není vůbec špatný, ale asi taky ne nepřkonatelný. Nicméně Audi má ty své koncernové záležitosti, které ti překoná každý schopnější teeneger, když jde domu z diskotéky. No tak už se těšíš na bezesné noci až zaparkuješ s Audi na ulici ?
Jako chápal bych, kdybys chtěl míto Jeepu, třeba Hondu HR-V, Land Rover Freelander, Mitsubishi Pinin, Toyota RAV4, nebo něco tomu podobného. Prostě něco mezi Off-Roadem a osobákem. Ale ježižkovi voči, ty chceš sedana a ke všemu ještě tohle LEGO a to ještě model, který skončil nejhůře co se brzd týče, ne že by snad amerika nějak úžasně brzdila...
No hele chlape, uplně nejlépe uděláš když si v Státech koupíš třeba Buicka, když už chceš luxusní auto a nechás si ho sem dopravit. Když bude do 5 let starý, tak tu hravě převálcuješ cokoliv od koncernu Lego (VW), který je technologicky 100 let před opicema. Brr, prej Audi. Takovej rozumnej Buick typu Le Sabre, nebo Lincoln Continental bude mít rozumnou spotřebu nabídne ti to co ti VW určitě nenabídne a náhradní díly budu asi tak na jedný třetine náhradních dílu na VW, brr VW :(((( Ach jo chlape ty máš, ale nápady :)
Jinak když už budeš chtít něco z Evropy, tak si proboha kup Volvo, což je asi nejrozumnější sedan. BMW ti do týdne ukradnou, stejně tak MB, no a Audi uplně stejně rychle. Koupit si něco z těchto značek znaméná jezdit z garáže do garáže jinak si poneseš nákup ze supermarketu pešky. Jo takovej Buick, nebo Lincoln to ti tady nikdo neukradne. Já jsem jednou zapoměl zamknout na sídlišti Saratogu (Le Baron Sedan) a prd z toho. takovou Audi bys si tam nenašel, ani kdybys tam měl 1000 a jeden alarm včetně GPS sledování. No a u Audi když jsem u toho zabezpečení, tak je na tom z neměcké trojky nejhůře. BMW i MB se tak nějak snaží své auta chránit docela dobrým imobiliserem, který se zdá není vůbec špatný, ale asi taky ne nepřkonatelný. Nicméně Audi má ty své koncernové záležitosti, které ti překoná každý schopnější teeneger, když jde domu z diskotéky. No tak už se těšíš na bezesné noci až zaparkuješ s Audi na ulici ?
Dost zaslepený až propagandistický názor. Chápu Tvou auto-filozofii ale až takhle do absurdit zacházet nemusíš. Zrovna předevčírem jsem seděl v servise v A6 Avant V8 4,2 s plnou výbavou. Zkus najít americké auto s tak solidní kombinací komfortu, jízdních vlastností, bezpečnosti a okázalosti. Seděl jsi vůbec někdy v nejnovější A6? Pokud jo, tak jsi nemocný. Pokud ne, učin tak, ať nejdnáš v omylu ;o)
Ale jo A6 je pěkné auto. Cena 500 000 je adekvátní. Prd technologie, prd inovace, prd design. Horký to kandidát až vyhraju sportku. Potom bych si i kupoval i 4 do měsíce. Na každy týden jedno. Stejně dýl na ulici nevydrží. No tak si sedni do Park Avenue, nebo i toho Le Sabre a pak zkus říci že nějdeš lepší auto v kombinací komfortu, jízdních vlastností, bezpečnosti a okázalosti. Seděl jsi někdy v nejnovějším Le Sabru nebo Park Avenue ?
Do teď jsem si myslel, že máš o autech přehled. Najednou se nemůžu ubránit pocitu, že jsi zaslepený amerikami. O jaké technologii tu k sakru mluvíš? Vždyť to zní jako vtip ;o)
Proč si američani, kteří na to mají, koupí německou limuzínu (BMW, AUDI, MB) raději, než něco tuzemského? Oni snad uznávají výběhová konstrukční řešení a nepohodlnou jízdu? :o)))))) Tady i v USA se podle mně kupují ameriky kvůli nízké ceně a tím to zvadlo ;o) Neumím si jinak vysvětlit, proč má v evropě mezi vyššími sférami US automobilový průmysl takový neúspěch a proč v USA nemají zdaleka tak solidní prodeje, aby mohli být dlouhodobě v černých číslech. Do levného segmentu se tlačí japonci a do drahého němci a švédi :o)))))
Čéče, proč ty super nejlepší auta nejsou úspěšné? Teda kromě ceny ;o)
Proč si američani, kteří na to mají, koupí německou limuzínu (BMW, AUDI, MB) raději, než něco tuzemského? Oni snad uznávají výběhová konstrukční řešení a nepohodlnou jízdu? :o)))))) Tady i v USA se podle mně kupují ameriky kvůli nízké ceně a tím to zvadlo ;o) Neumím si jinak vysvětlit, proč má v evropě mezi vyššími sférami US automobilový průmysl takový neúspěch a proč v USA nemají zdaleka tak solidní prodeje, aby mohli být dlouhodobě v černých číslech. Do levného segmentu se tlačí japonci a do drahého němci a švédi :o)))))
Čéče, proč ty super nejlepší auta nejsou úspěšné? Teda kromě ceny ;o)
Huf: No víš, oni si Audi, BMW, MB, kupují protože jsou u nich drahý jako prase a tedy tím dávají na obdiv své společenské postavení. Nehledě na to, že je to pro ně exotika. No tak mi řekni, co na Audi za 3mega má těch 3mega cenu ? Vždyt je ta automobilka vy vývoji tvrdě pozadu. Výkřik modernosti, je ta jejich hlíníková A2 za cenu dobře vybaveného např. Mondea :-) Ok dobře, řešení je to zajímavé, nicméně normální člověk si asi za 700kKč (přesno cenu neznám) nekoupí auto ne přiliš užitečností a praktikčností vzdálené od Matize :o) No to je jedno. Bavíme se o střední tříde což Green chce. Ok tak taková A4 :-) vr Le Sabre. Photo zde:
[odkaz]
lesabre/showroom/bg-07.jpg
Hlavně mi nikdo netvrdte, že je to ošlivé auto. Design je super a hlavně je i v Evropě dobře stravitelný, nic extravagatního. No a kdyby se nikomu nelíbila pěkná palubní deska, byt jasně US designu, tak prostě může čumět na údaje na okně.
[odkaz]
lesabre/showroom/bg-08.jpg
Nic složitého, ale velmi příjemná záležitost. Nakonec vždy to jde vypnout :)
Photo Buick
[odkaz]
lesabre/showroom/bg-09.jpg
Photo: Audi:
[odkaz]
limo/gall/beauty/shot-7/shots07_m.jpg
No jedinná věc, abych nebyl zaslepenec, která se nesmí Audi odepřít je variator a quatro. To je pravda. No jak říkám, není to špatné auto. Kdyby stálo tak půl mega v základu, tedy cenová kategorie kam bezesporu patří, tak to nemusí
být špatný kup.
[odkaz]
lesabre/showroom/bg-07.jpg
Hlavně mi nikdo netvrdte, že je to ošlivé auto. Design je super a hlavně je i v Evropě dobře stravitelný, nic extravagatního. No a kdyby se nikomu nelíbila pěkná palubní deska, byt jasně US designu, tak prostě může čumět na údaje na okně.
[odkaz]
lesabre/showroom/bg-08.jpg
Nic složitého, ale velmi příjemná záležitost. Nakonec vždy to jde vypnout :)
Photo Buick
[odkaz]
lesabre/showroom/bg-09.jpg
Photo: Audi:
[odkaz]
limo/gall/beauty/shot-7/shots07_m.jpg
No jedinná věc, abych nebyl zaslepenec, která se nesmí Audi odepřít je variator a quatro. To je pravda. No jak říkám, není to špatné auto. Kdyby stálo tak půl mega v základu, tedy cenová kategorie kam bezesporu patří, tak to nemusí
být špatný kup.
nic v zlom, ja audi nejak zvlast nemusim, ale tymi fotkami si mna osobne vobec nepresvedcil...:) ja by som urcite bral radsej A4..
No to je tím, že si s tím nikdy ještě nejel :-) Potom ti docvakne, jak je evropský zákazník ojebavany :)
Nehledě na to, že fakt mi hlava nebere, že by někdo dal v tomto modelovém připadu přednost A4, vždyt to nemá ani harmonický tvar, je to celé nedodělané. Když ostré hrany a ART tech design, tak to dopiluju, ale konkrétně Audi pusobí velmi levným dojmem a kdyby neměl na předku OOOO já vážně nevím co se komu může na tom líbit. Nehledě na tu neskutečnou hlučnost, nepohodlí, vážně bych si nedokázal přestavit, že bych s A4 měl cestovat po Evropě, za 2 tis km bych to musel hodit z utesu a koupit si 20 let starý piano :-) který sice nepojede, ale bude pohodlný :-) Prostě mi hlava nebere, jak někdo může nabídnou auto téměř bez výbavy s neprosto nepřívětivím exterierem a hlavně intererem, kde je pohodlí na druhým vlastně třetím místě. První je aby to stálo co nejméně, pak to musí být dobrý v rychlém vybirání zataček jo a když s tím někdo náhodou pojede po dálnici, tak teda sorry za pohodlí, ale v zatáčkách je to super, že jo ? Jo a ještě protože nízký rozpočet, tak bohužel zabezpečení nic moc, ale v zatáčkách je to stále super, že jo ?
Nemyslíš, že zobrazování rychlosti na okně je dost ku hov**? Kdyby na tom okně byla možnost třeba v noci vidět v infra spektru (zvěř v lese apod.), jako to plánuje MB, tak by to byla užitečná funkce a ne volovina pro efekt. Nebo to snad umí víc?
Asimov: dost ku * to není, je to dost dost vychytaný, nehledě na to, že když to někomu vadí, tak ono se to umí i vypnout... holt americká vychytanost. No jinak co se týče toho nočního vidění, tak to je super, že to MB připravduje a už se těším jak to bude za rok prodávat. No a ti, kteří to chtějí hned, tak si můžou koupit dva tři roky starýho Cadillaca, protože tam už to prostě pár let je zcela normálně k dispozici. Až to budete v potu tváře hledat, tak se to jmenuje NightVision. Tak jsem zvědav, jestli to taky MB představí jako světovou novinku, stejně tak jako když představoval vypínání válců pro šetření spotřeby. Jo tohle měl Cadillac už tuším v první polovině 80. let. Mno jinak Airbag je u Cadillaca k dispozici od 70. let. Pevna stahovací střecha tuším že u Forda 1937. Přepínání dalkových na potkávací světla když vyjelo proti vám auto, tak to jsou léta 50. Tedy v době kdy BMW mělo svojí tříkolku. Mno můžeme dále pokračovat přes vzuchové pérování, el. nastovavání tlumiču (70.leta), no pak tu máme samozřejmě geniální automaty, kotoučové brzdy, i blbej karburator vymyslel Cadillac stejně tak i synchronizovanou manuální převodovku, tempomat, klimatizace.. bla bla.. Tak co mi hoši ještě pěkného povíte. Třeba když si jdu koupit nové auto od VW, a zrovna mají promo akci, tak si nemusím donést vlastní gumy a volant :-) Nudíte mě. Já vím, když je to drahé musí to být dobré :-) A hlavně ta neměcká kvalita :-)
Tyhle flame war se mi strasně líbí :-) Nejsem zase až tak jednostranej, takže musím pochvalit u Mercedesa elekronické ovládání brzd, to bude asi jedinná věc, kterou sám vymyslel. Ale nutno se sklopenou hlavou říci, že je to věc vychytralá.
Tyhle flame war se mi strasně líbí :-) Nejsem zase až tak jednostranej, takže musím pochvalit u Mercedesa elekronické ovládání brzd, to bude asi jedinná věc, kterou sám vymyslel. Ale nutno se sklopenou hlavou říci, že je to věc vychytralá.
Kurnik jsem se spletl tak pevná otvírací střecha byla až v roce 1957 u Fordu Farlaine. Takže jsem se spletl o nějakých 20 let :-( moje chyba z nepozornosti.
Myslel jsem, že se ti líbí pár zajímavých kousků US produkce, ale jak vidím tak ty jsi zamilovaný úplně do všeho, co kdy sjelo z linky v USA, a je jedno jestli teď, včera nebo předevčírem. Hm, taky názor... Jen, řekni mně co máš proti té A4? Co ti na ní tak vadí? Proč by AUDI měla být tak špatná a odfláknutá značka? A proč by z pohledu zákazníka měl být ten Buick lepší koupě? V6 3.8 205PS...
No asi takhle. Ted čistě rozumně. Audi je uměle vytvořená luxusní značka, která mimo ceny ničím noslní. Auto nemá technologicky nic nového, abych si řekl, jo tak to je bomba. Nebo je to drahý ale opravdu luxusní auto. Ale to auto nemá vůbec, ale vůbec nic. Prostě jen drahy, drahý, drahý. Nehledě na to, že když si ho někdo koupí v základu tak nedostane témeř vůbec nic. Jako nakonec vše u VW. No narovinu, co by mě na něj mělo nalákat ? jedinný čím si zákoš může být jistý, je že je ojebavaný nějakou pseudo luxusní značkou. No a to mi leží v žaludku, jak ty ovce jdou a koupí s dělají jakou mají super luxusní zančku, když nemají auto o nic lepší než Octavka. Na druhou stranu takové TT je paradička a víc inovace v tomto smyslu by audi jen prospělo. TT se povedlo.
Když vezmu A8 což by měla být superluxusní záležitost. Co je na ní luxusního ? Že má sedačky jak lavice z kostela potahnutý sice pravou kůži ale vypadá jako koženka ? Že má haleluja diplej a GPS s TV. Jinak to auto nemá nic navíc.
No a ten Buick je auto, které je hezké má vyrovnaný a harmonický design, stojí velmi rozumné peníze ! takže když už si kupuji třetí nejluxusnější značku v USA (stejně tak asi jako AUDI v Evropě) tak vím že jsem za něj zaplatit naporsto adekvání peníze a v základu má auto vše co potřebuju k využívání luxusu a nemusím si nic dokupovat. Když chci mít další maličkosti v exterieru (jiná kola, mlhovky, více chromu, lepší hudbu) tak si koupím limited version, ale vlastní luxus mi to moc už nezvyší, protože jednoduše je tam téměř vše co Buick dělá. No a co se týče motorů. Za prvné je dobré řící, že amící mají na motor jiné požadavky než evropani. U nich je prioritou životnost, tichost, kultivovanost. Proto Cadillac dělal své 5.0 V8 s výkonem 132 koní. Proč, protože tenhle motor byl neslyšitelný a nezničitelný. Proto ten Buick má "jen" přes 200 koní. To auto najede půl mega bez zásahů motoru. Cadillac např udává, že větší investice do motoru budou kolem 700-800 tis mil ! Mluvil jsem na srazu s majitelem V8 Grand Cherokee a říkal, že má najeto 200 tis a čím to má víc najeto tím to líp jede a mín žere :-) Takže oni nedělají auta, která se * po dálnici 200km na tempomat, protože tak prostě nejezdi. Taky proto se dovážené Chryslery upravují a davají se přídavné chladiče oleje převodovky, protože po hodinové jízde 190 automat uvaříš. Nicméně zpět k Buicku, to auto má velmi dobré jízdní vlastnoti a podvozkově je na urovni Evropy, a řekl bych a to jsem jel předchozí generací, že to byl nejlepší podvozek co jsem řídil. Auto se nenaklaní, řízení je naprosto precizní, kontrétně se tohle auto bez problému vyrovná co do jízních vlastností s 5xx BMW, kdo nevyzkouší neuvěří. Jinak to auto je naprosto tiché a dá se v něm cestovat hodně dlouho aniž by to člověku vadilo. No a tady ti Buicka nikdo neukradne :-) Tak proč hergot A4, auto který je ani kočka ani pes.
No jinak se mi každý americký auto nelibí. Nový Thunderbird není moje krevní skupina, stejně tak GT40 a buhužel i nový DeVille což je okopírovaný Lexus :-( Ono těch aut je dost...
Když vezmu A8 což by měla být superluxusní záležitost. Co je na ní luxusního ? Že má sedačky jak lavice z kostela potahnutý sice pravou kůži ale vypadá jako koženka ? Že má haleluja diplej a GPS s TV. Jinak to auto nemá nic navíc.
No a ten Buick je auto, které je hezké má vyrovnaný a harmonický design, stojí velmi rozumné peníze ! takže když už si kupuji třetí nejluxusnější značku v USA (stejně tak asi jako AUDI v Evropě) tak vím že jsem za něj zaplatit naporsto adekvání peníze a v základu má auto vše co potřebuju k využívání luxusu a nemusím si nic dokupovat. Když chci mít další maličkosti v exterieru (jiná kola, mlhovky, více chromu, lepší hudbu) tak si koupím limited version, ale vlastní luxus mi to moc už nezvyší, protože jednoduše je tam téměř vše co Buick dělá. No a co se týče motorů. Za prvné je dobré řící, že amící mají na motor jiné požadavky než evropani. U nich je prioritou životnost, tichost, kultivovanost. Proto Cadillac dělal své 5.0 V8 s výkonem 132 koní. Proč, protože tenhle motor byl neslyšitelný a nezničitelný. Proto ten Buick má "jen" přes 200 koní. To auto najede půl mega bez zásahů motoru. Cadillac např udává, že větší investice do motoru budou kolem 700-800 tis mil ! Mluvil jsem na srazu s majitelem V8 Grand Cherokee a říkal, že má najeto 200 tis a čím to má víc najeto tím to líp jede a mín žere :-) Takže oni nedělají auta, která se * po dálnici 200km na tempomat, protože tak prostě nejezdi. Taky proto se dovážené Chryslery upravují a davají se přídavné chladiče oleje převodovky, protože po hodinové jízde 190 automat uvaříš. Nicméně zpět k Buicku, to auto má velmi dobré jízdní vlastnoti a podvozkově je na urovni Evropy, a řekl bych a to jsem jel předchozí generací, že to byl nejlepší podvozek co jsem řídil. Auto se nenaklaní, řízení je naprosto precizní, kontrétně se tohle auto bez problému vyrovná co do jízních vlastností s 5xx BMW, kdo nevyzkouší neuvěří. Jinak to auto je naprosto tiché a dá se v něm cestovat hodně dlouho aniž by to člověku vadilo. No a tady ti Buicka nikdo neukradne :-) Tak proč hergot A4, auto který je ani kočka ani pes.
No jinak se mi každý americký auto nelibí. Nový Thunderbird není moje krevní skupina, stejně tak GT40 a buhužel i nový DeVille což je okopírovaný Lexus :-( Ono těch aut je dost...
No asi takhle, neber to jako útok ani urážku, jen chci říct, co si myslím. Kdysi dělali v US na svou dobu super auta co do parametrů, designu, luxusu, atd. Jenže doba se změnila, počínaje ropnou krizí, invazi japonců na trh, až po klesající nároky koupěchtivých mas všech národností, dostaneme se k výsledkům dnešní produkce, která si zachovává snad jen to pohodlí po americku. ...Obludné tvary, levná masová výroba, nijak neoslňující parametry. (Obzvlášť pikantní jsou devadesátá léta ála zakulacování...) Tuctový spotřební hnus, na který pomocí leas či úvěru dosáhne i ten nejřadovější obtloustlý dělník z periferie, který v životě nebyl dál než 100mil od svého rodiště... Jasně, nutno dodat že téměř všechno na čtyřech kolech v USA má AC, PW, CT a AT. "Přece nebudeme našim svobodným občanům rvát z ruky BigMac a Colu, natož aby se jim pařila chlupatá zadnice na dálnici v ostrém tempu", že? Ne, neber si to špatně, i mně se pár kousků z US produkce líbí, jmenovitě staré hranaté V8 z 70´s, honosné koráby z 60´s, některé supersporty, big pickupy a nekteré atypy. Nicméně současná zlatá střední cesta mně připadá konzumně nijaká, spadající pod heslo "cheap cars for all" Holt marketingový průměr potřeby a finanční možnosti všech motoristů, za cenu tvorby nějakého toho zisku v obrovském konkurenčním prostředí udělali svoje. Ale chápu to. Trh nějak zareagoval, auto má dnes skutečně každý blb (i dopravní předpisy tomu dávají za pravdu), z auta se stala hypermarketová spotřebka, předurčená na městskou dopravu a sem tam výlet na venkov, a kdo chce dál ať sáhne po letadlu... Jen jsem asi nijak nikdy nepochopil tu americkou krásu a luxus v podání modrých interierů, rovných sedadel, výstražných nápisů na všem, obrovských volantů s tenkým věncem, balonových pneu na uzoučkém ráfku s obrovskou poklicí, "useklým" zadním sklem a to všechno podtrhuje nekonečné "din-don" a samopoutací pás, jezdící kolem obrysu dveří...
K té AUDI: asi nemá cenu argumentovat tím, jestli se krade nebo nikoliv, to je věc lokality a dalších faktorů. Ale rozhodně si myslím, že nemáš pravdu, že AUDI nemá co nabídnout. Já osobně si myslím, že AUDI nabízí technicky vyspělá, elegantně decentní auta široké modelové a motorické palety, s možností ušít si model na míru. Pravda, cena není lidová, ani materiálově nákladová s přiměřeným ziskem, ale na druhou stranu oblek od Bosse také nestojí 7kkč, ne? Na třetí stranu, asi je pravda že je A2, A3 je trošku cenou úlet, zcela určitě v mezích chápání českého trhu...
K tomu Buicku: nemohu ho prakticky hodnotit, protože ho neznám a nikdy jsem v něm nejel. Ovšem mohu hodnotit vnější design, který mi připomíná luxusnějšího zvětšenějšího korejce, a tech. parametry, které představují V6 3.8, dvouventilová technika, OHV, 205PS při 5200 1/min, 312Nm při 4000 1/min, 215/70 R15 S, 1618kg... No žádný hitech dravec to asi nebude, a tak stejně asi bude radši jezdit rovně než zatáčet. Na druhou stranu s rozvorem 2.8 bude uvnitř asi dost místa, ovšem jak to tam vypadá, to fakt nevím... Jen to debilní "din-don" asi bude dělat taky, že? No, pokud jsem se dobře koukal, stojí 31t.USD, což mi vzhledem k designu a parametrům také ale nepřipadne málo... Ovšem sranda je, že ho nekoupím s jiným motorem, a pro jednoduchost existují pouze dva stupně výbavy, a nakonec vzhledem k bestselleru ho má každý jouda za rohem...
K té AUDI: asi nemá cenu argumentovat tím, jestli se krade nebo nikoliv, to je věc lokality a dalších faktorů. Ale rozhodně si myslím, že nemáš pravdu, že AUDI nemá co nabídnout. Já osobně si myslím, že AUDI nabízí technicky vyspělá, elegantně decentní auta široké modelové a motorické palety, s možností ušít si model na míru. Pravda, cena není lidová, ani materiálově nákladová s přiměřeným ziskem, ale na druhou stranu oblek od Bosse také nestojí 7kkč, ne? Na třetí stranu, asi je pravda že je A2, A3 je trošku cenou úlet, zcela určitě v mezích chápání českého trhu...
K tomu Buicku: nemohu ho prakticky hodnotit, protože ho neznám a nikdy jsem v něm nejel. Ovšem mohu hodnotit vnější design, který mi připomíná luxusnějšího zvětšenějšího korejce, a tech. parametry, které představují V6 3.8, dvouventilová technika, OHV, 205PS při 5200 1/min, 312Nm při 4000 1/min, 215/70 R15 S, 1618kg... No žádný hitech dravec to asi nebude, a tak stejně asi bude radši jezdit rovně než zatáčet. Na druhou stranu s rozvorem 2.8 bude uvnitř asi dost místa, ovšem jak to tam vypadá, to fakt nevím... Jen to debilní "din-don" asi bude dělat taky, že? No, pokud jsem se dobře koukal, stojí 31t.USD, což mi vzhledem k designu a parametrům také ale nepřipadne málo... Ovšem sranda je, že ho nekoupím s jiným motorem, a pro jednoduchost existují pouze dva stupně výbavy, a nakonec vzhledem k bestselleru ho má každý jouda za rohem...
Buick Le Sabre stojí přesně 24,660 dolarů což asi asi tak cena Audi A4 v základu. Nehledě na to, že Le Sabre je dle amerického označení Full-Size což je co velikosti předposlední označení. Pak jsou Luxury, nicméně to nemusí nutně znamenat větší, ale vesměs to tak je. A Audi a A4 patří ke Compact car, tedy něco na způsob naší střední. Ono se to dost těžko určuje, protože jejich stupnice je jinak posunutá. No k tomu motoru jsem se už vyjádřil. To že má motor relativně nizký výkon vůči objemu není na závadu, nakonec spotřeba je nízká a výkon dostačující pro auto této třídy, nakonec které auto této třídy má v základu přes 200koní. 2 ventďly na válec, je technologie, kterou jen tak neopustí, protože se jim nechce mít vysokootáčkové 24V motory, které jsou bez debat hlučnější a mají výkonové maximum tam kde s automatem nerad zaházíš. Priorita je co nejvice Nm v to nejnižší otáčkách, což zajistí minimální spotřebu, minimální hluk, a prodlužuje životnost motoru. Nicméně jsou ve státech modernější motory, třeba Northstar je asi nejlepší z nich. 4.6 V8 305Hp, no a mírné úpravy 400Hp bez turba nebo jiných zásadních změn v motoru. Genialni to motor.
No a narážel jsi na obutí. Vysoký profil je jasnou záležitostí, protože kdo potřebuje až v morku kostí cítit každý kámen na silnici. Nevím kde jsi vzal, že jsou uzké. Šíře u normálních aut od řekněme 195 do 235 menší jsem zaznamenal jen u economy car. Nakonec pokud s tím autech chce zavodit, tak se dají kola vymenit za sportovnejsi :-) Buick na to má. Je to jedno z nejpovedenějších aut do poměru cena/užitná hodnota/výkon.
No a s tím designem podobným asijskému. 90. léta až na světlé výjimky je designerská tragedie. Nicméně ono je to tak, že asiati kopírují design americký. Nakonec když si dáte někdo práci a podíváte se na Lincolna LS a Hyundai XG tak je neroreznate.
Co se týče těch jen dvou stupnu výbavy. Kolik by jsi chtěl. 20 ? První kde bude v základu volant a 4 kola, 2 kde bude přední elektrické stahování oken. 3 centrál. 4 elekrický pack kde bude centrál s oknama.... :))) Tohle mě vždy pobaví. Tady máš výbavu luxusní v základu, protože je to 3. nejluxusnější automobilka, tak těžko nemůže být nedostatečně luxusní a druhý stupěn výbavy, který se více méně týka jen designerský prvků jako jsou obyčejně mlhovky, chromované kola, eventuálně nějaké nepotřebné ***vinky... No a jak je na tom 3. nejluxusnější značka v Evropě ? V základu na nezbytné minimum nic, vše za příplatek a to dost tvrdý a neodpovídající. No jinak co se týče kvality tak je Buick 2. až 3. nejspolehlivější automobilka. Vesměs je to Subaru, Toyota, Buick, v různém pořadí rok od roku. Audi je někde hluboku v poli, nakonec jako vše od VW.
No a co zajímavého přineslo Audi za technologický pokrok ? Řekl bych, že vůbec nic. A ani jejich nejluxunější A8 nemá v sobě nic luxusního, nebo technologicky náročného aby to ospravedlňovalo její nesmyslnou cenu
No a narážel jsi na obutí. Vysoký profil je jasnou záležitostí, protože kdo potřebuje až v morku kostí cítit každý kámen na silnici. Nevím kde jsi vzal, že jsou uzké. Šíře u normálních aut od řekněme 195 do 235 menší jsem zaznamenal jen u economy car. Nakonec pokud s tím autech chce zavodit, tak se dají kola vymenit za sportovnejsi :-) Buick na to má. Je to jedno z nejpovedenějších aut do poměru cena/užitná hodnota/výkon.
No a s tím designem podobným asijskému. 90. léta až na světlé výjimky je designerská tragedie. Nicméně ono je to tak, že asiati kopírují design americký. Nakonec když si dáte někdo práci a podíváte se na Lincolna LS a Hyundai XG tak je neroreznate.
Co se týče těch jen dvou stupnu výbavy. Kolik by jsi chtěl. 20 ? První kde bude v základu volant a 4 kola, 2 kde bude přední elektrické stahování oken. 3 centrál. 4 elekrický pack kde bude centrál s oknama.... :))) Tohle mě vždy pobaví. Tady máš výbavu luxusní v základu, protože je to 3. nejluxusnější automobilka, tak těžko nemůže být nedostatečně luxusní a druhý stupěn výbavy, který se více méně týka jen designerský prvků jako jsou obyčejně mlhovky, chromované kola, eventuálně nějaké nepotřebné ***vinky... No a jak je na tom 3. nejluxusnější značka v Evropě ? V základu na nezbytné minimum nic, vše za příplatek a to dost tvrdý a neodpovídající. No jinak co se týče kvality tak je Buick 2. až 3. nejspolehlivější automobilka. Vesměs je to Subaru, Toyota, Buick, v různém pořadí rok od roku. Audi je někde hluboku v poli, nakonec jako vše od VW.
No a co zajímavého přineslo Audi za technologický pokrok ? Řekl bych, že vůbec nic. A ani jejich nejluxunější A8 nemá v sobě nic luxusního, nebo technologicky náročného aby to ospravedlňovalo její nesmyslnou cenu
acemu musím malinko oponovat. Ta A8 má technologickej prvek, pro kterej musí být drahá. Je aluminivá. Otázkou je, zda je to potřeba. Víme všichni, že čím těžší, tím pohodlnější. Tuhost, spotřeba, absence koroze atd. OK, beru, je to určitej plus, ale za ty prachy to jde udělat i jednodušeji, což ostatní výrobci dokazují názorně.
to ace2: Já bych ty auta od koncernu VW až tak nehaněl. Že by to byla nějaká paráda, to ne, ale záleží na tom, co se od toho chce. Pro běžný ježdění klidně, i když pak bych volil Škodovku, nebo VW a necpal prachy do Audi. A pro radost nebo reprezentaci? Pak jedině Ameriku - v tom máš 100% pravdu.
ATX: Jestli můžu, tak se připojím se svou odpovědí. Když A4 vyjelo, tak jsem to očumoval a říkal si, no docela už by to asi šlo. Když jsem viděl, co stojí základ, tak jsem se mrknul pro jistotu ještě jednou a bohužel, viděl jsem stejnou cifru. Nedovedl jsem si odpovědět na otázku PROČ ? Tak jenom se připojím a odpovím ti: "Na A4ce není nic, co by se mi nelíbilo, ale vadí mi ta její cena." Vím, pro někoho (tebe tím nemyslím) je hodně jednoduchý tady teď vyseknout machra a vpálit sem příspěvek: "Když na to nemáte, vy socky, tak choďte pěšky!" O tom se nebavíme, jestli na to máme, nebo ne. Bavíme se o tom, co se nám na A4 nelíbí. I ten sebebohatší člověk, pokud je soudnej, si po rozumný úvaze nedokáže koupit za meloun auto, který je o třídu níž, než auta v týhle cenový relaci a je úplně jedno, o jakou značku jde. To, že se taková auta prodávají, je jenom úspěch dokonalý propagace a umělýho naformování myšlení zákazníka tak, aby nakonec otevřel stavidla svýmu kontu. Dokonce se mi zdá, že v Čechách se tyhle auta prodávají vůbec nejlíp, protože českej člověk je již z dřívějška docela slušně vycvičenou manipulovatelnou ovcí, kterou když praštíš reklamou v jakýkoliv formě mezi oči, tak je štěstím bez sebe, protože konečně přišel na to, že to, co mu až doposud strašně chybělo a bez čeho nemohl bejt, je přesně ta věc, kterou ta reklama propagovala. :-)
Huf: Co si představuješ pod pojmem okázalost? Pokud ta audina na tebe působí okázale zevnitř, není se co divit, když do ní přesedáš z Fabie:-), nicméně okázalost zevitř je jen subjektivní dojem. Ovšem stejně pochybuju, že by vnitřek toho auta nějak zvlášť zaujal aceho, kterej je zvyklej na skutečně okázale působící vůz a to nejen zevnitř :-))) Jo, jinak co do vlastností není co tý A6ce vytknout, bodejď by našinec za ty prachy očekával něco horšího, že?
MatuS: Hmm tak je první Chrysler o kterém slyším, že byl ukraden. Doufám, že mu bude na Ukrajině dobře :-( Nicméně pořád je ta šance mizivá. No a takového Buicka, toho můžeš nechávat otevřenýho :)
Prof: Jo jo nad tunou černýho plastu nějak zvlášt neměknu :-) Když kůže tak i na palubní desce, když dřevo tak pravé a místo sedaček pěkná pohodlná široká křesla z obýváku, protože moje velectěná * se musí cítit pohodlně. Jinak avropská auta mám rád, jenom nesnáším Lego. To bych se hádal do krve (a budu) na PVA jsem se díval na Alfičku GTA a bylo to moc pěkný, dokonce i motor byl z části v chromu z časti v červené velmi povedené a ten interier mě taky dostal. Nepohrnudl bych, stejně tak Vel Satit, nebo Avantime byl bral z fleku. Dokonce, budeme se mi smát ale bral bych i Hyundaje XG, protože je to téměř 100% kopie Lincolna LS za poloviční cenu. Takže auto mě musí něčím zaujmout. Ä Audi, které považuji za nejzaostalejší automobilku, to rozhodně ne. Co tak užasnýho mi asi tak za 1.5mega nabídne. Ono dokonce i za 3Mega dostanu kožený čalounění, které mi hodně dost silně připomíná koženku (A8) a GPS s TV, když budu hodnej tak dostanu V8 :)) hmm užasný. Když už tak Lexus 430 je tak o 2 generace někde jinde a to jak technologii tak i luxusem.
No jinak já bych osobně pohodlně zasedl do Escalade a odrčel bych s vyzubeným xichtem pryč.
Prof: Jo jo nad tunou černýho plastu nějak zvlášt neměknu :-) Když kůže tak i na palubní desce, když dřevo tak pravé a místo sedaček pěkná pohodlná široká křesla z obýváku, protože moje velectěná * se musí cítit pohodlně. Jinak avropská auta mám rád, jenom nesnáším Lego. To bych se hádal do krve (a budu) na PVA jsem se díval na Alfičku GTA a bylo to moc pěkný, dokonce i motor byl z části v chromu z časti v červené velmi povedené a ten interier mě taky dostal. Nepohrnudl bych, stejně tak Vel Satit, nebo Avantime byl bral z fleku. Dokonce, budeme se mi smát ale bral bych i Hyundaje XG, protože je to téměř 100% kopie Lincolna LS za poloviční cenu. Takže auto mě musí něčím zaujmout. Ä Audi, které považuji za nejzaostalejší automobilku, to rozhodně ne. Co tak užasnýho mi asi tak za 1.5mega nabídne. Ono dokonce i za 3Mega dostanu kožený čalounění, které mi hodně dost silně připomíná koženku (A8) a GPS s TV, když budu hodnej tak dostanu V8 :)) hmm užasný. Když už tak Lexus 430 je tak o 2 generace někde jinde a to jak technologii tak i luxusem.
No jinak já bych osobně pohodlně zasedl do Escalade a odrčel bych s vyzubeným xichtem pryč.
Mr.Green: Ja bejt tebou se na LPG vykaslu. Bomba ti zabere celej kufr. A Grand bez kufru uplne ztraci kouzlo. K cemu pak to auto je?
A kdovi jak je to s bezpecnosti, plyn neni zadna sranda.
A kdovi jak je to s bezpecnosti, plyn neni zadna sranda.
to teda koukam...trochu se snad i stydim..:-)
Snad jsi mi i otevrel oci.Zrejme mam dost zkreslene predstavy jak je to s auty v CZ,jsem tady uz par roku,a to me omlouva...nemyslis?Rikas Audi nebrat?..hmmm,hlavne ze znam tvuj nazor.Vis jak to je,aut je spousty,ale vyplaznout temer 1 mil...za auto se mi jevi jako absolutni blbost...,proto kombinuji,premyslim...jak jsem se uz drive zminil,porad premyslim jestli prece prestavet Granda na ten slavny LPG...myslis, ze by jsi mi mohl prilezitostne sehnat kontakt na nekoho,kdo ma lpg na Jeepu 4.0??? Rad bych vedel,do ceho jdu,nerad bych potom neceho litoval..a potom,granda mam prakticky zadarmo,odepisuji si ho z dani...je to podle,lec mazane.../// Co se tyka dalsich aut,tak snad Ch Grand Voyager v dieselu... Jo ted jeste z jineho soudku:v sobotu jsem mel v praci trochu naspech,mel jsem defekt na trucku(Michelin zklamal),proto jsem musel potom dohanet cas jak se dalo...tak jsem zkusil max. rychlost u Volva,kamarade,pri nalozenych 24 tunach,a pri otackach 1800/min. to cinilo 90 mil/h.,jo spotreba 5 mil na gal...:-)
Snad jsi mi i otevrel oci.Zrejme mam dost zkreslene predstavy jak je to s auty v CZ,jsem tady uz par roku,a to me omlouva...nemyslis?Rikas Audi nebrat?..hmmm,hlavne ze znam tvuj nazor.Vis jak to je,aut je spousty,ale vyplaznout temer 1 mil...za auto se mi jevi jako absolutni blbost...,proto kombinuji,premyslim...jak jsem se uz drive zminil,porad premyslim jestli prece prestavet Granda na ten slavny LPG...myslis, ze by jsi mi mohl prilezitostne sehnat kontakt na nekoho,kdo ma lpg na Jeepu 4.0??? Rad bych vedel,do ceho jdu,nerad bych potom neceho litoval..a potom,granda mam prakticky zadarmo,odepisuji si ho z dani...je to podle,lec mazane.../// Co se tyka dalsich aut,tak snad Ch Grand Voyager v dieselu... Jo ted jeste z jineho soudku:v sobotu jsem mel v praci trochu naspech,mel jsem defekt na trucku(Michelin zklamal),proto jsem musel potom dohanet cas jak se dalo...tak jsem zkusil max. rychlost u Volva,kamarade,pri nalozenych 24 tunach,a pri otackach 1800/min. to cinilo 90 mil/h.,jo spotreba 5 mil na gal...:-)
green: Vdyť se podívej, co v Čechách nakonec koupíš. www.annonce.cz nebo www.tipcars.com . Zrovna ted jsem narazil na Granda 96 s LPG za 460 tis, je fakt že v něm je "jen" 5,2ka :).
Granda V8 (ted nevím obsah) měl s LPG jeden z mých zaměstnavatelů. Mimo chybičky, že měl všude na autě sprejem napsáno "Dlužím peníze" to jezdilo na plyn dobře, žádný potíže s tím neměl. Pokud je mi známo, tak se ameriky na plyn předělávají všobecně dobře a bez potíží. Asi bych kit na plyn koupil už ve Státech, ale měj na paměti, že tady to nepřihlásíš. Tedy pokud s tím budeš chodit na technickou. Moje auto taky např. nikdy technickou nevidělo a přesto má všechny nálepky :-) Jinak Granda bych ze Států fakt nedovážel, je jich tady velká spousta v různých cenách a stavu. Určitě si vybereš. Dieselového Voyagera bych se vyhnul obloukem velký a to průmeru alespon jednoho parseku. Nevím jak ted ty nové. Ale ti dřívejší co mám zprávy ze servisů tak 100-150 tis km a odejde hlava (na každý válec samostatná), prostě praskne, tak ji vyměníš a praskne ti jiná a takhle to jde pořád dokola. Je to nejprůserovější Voyager co se v Evropě dělal. Jo takhle když koupíš 3.3 V6 tak s ním ujedeš 300 tis km při běžné udržbě jako prd. Několik jsme ji osobně viděl a jel. A vím, že je motor maximálně tak trochu ochcaný olejem, a občas odejde vodní pumpa (1500 Kč) a vyžvejká se kontakt u převodovky a ve vedru to přestane ukazovat rychlost :-) a to je asi tak všechno. Jinak pak se to liší dle přistupu bejvalého majitele. No a tak 3.3 ti bude jezdit v průmeru tak za 11-12 litrů.
Ale fakt uděláš uplně nejlíp když si koupíš nějakého pěkného zanovního full-size sedana. Nikdo ti ho neukradne, levné náhradní díly a na srazech ti ho budeme pravidelně poslintávat :-) Hele taký Lincoln Continental, Buick P.Avenue, to vy se nám na srazech velmi páčilo :)
Ale fakt uděláš uplně nejlíp když si koupíš nějakého pěkného zanovního full-size sedana. Nikdo ti ho neukradne, levné náhradní díly a na srazech ti ho budeme pravidelně poslintávat :-) Hele taký Lincoln Continental, Buick P.Avenue, to vy se nám na srazech velmi páčilo :)
tak teda koukam,..diky za vas nazor,nejspis budu muset vse rozmyslet,rikas nedovazet?Nejspis vis,o cem mluvis...asi mas pravdu,za ty prachy co do toho dam,plus penize utrzene za prodej auta tady,mi urcite nejakeho Granda 3.1 sezenete,ze jo? :-).....jejda,3:30 am..musim do prace...mej te se...zdravim ...
Má te Felicie klimatitaci ? Když už se tedy bavíme o plné výbavě. Pokud tedy neznamemá plný výbava el. stahování oken... Pokud nemá klimatizaci, volil bych Fabii, která je uplně někde jinde než Felicia. Pokud má Felicie plnou výbavu a je s klimatizací, tak tot otazka...
Venousku, ted vazne - jednoznacne Fabii, i v te
nejholejsi verzi je to mnohem lepsi auto nez Felicie - mensi hluk, lepsi jizdni vlastnosti, mnohem lepsi pasivni bezpecnost...
Taky mnohem min ztraci na hodnote, pokud to budes chtit za par let prodat. Popravde receno jsem nejel v horsim aute nez je Felicia(snad krome Favorita), skoro v jakemkoli treba i 30 let starem aute nejaky slusnejsi znacky POKUD JE V DOBREM STAVU je vyrazne lepsi svezeni. A na elektricky stahovani oken, klimatizaci apod. se klidne vybodni, ve Felicii je to stejne skoro nanic. Fabia uz je slusny auto, motor nic moc, ale da se s tim jet.
Pokud si nejses jistej, tak si proste pujc v autopujcovne na vikend Felicii i Fabii a muzes to v klidu porovnat a rozhodnout se (a treba koupit uplne neco jinyho:-)).
Jen Tvůj postřeh ohledně mého mistrovství... Tak to není. To Ti jen tak připadá...
Má podstatně lepší jízdní vlastnosti, v autě se domluvíš i ve vyšší rychlosti, 10 let záruka na karoserii. Nový auto máš v záruce a jistotu, že tě nebude první rok nic stát. A nový je nový.
Venoušek se bude muset rozhodnout, zda se hodlá kvapně posunovat téměř nekontrolovaně a tudíž nebezpečně 170, nebo úplně v klidu a pohodě s rezervou v podvozku 155.
Jinak, za cca 200tis bych se stejně poohlížel po něčem jiném než škodovkách, ale to bude asi taky tím, že mi nevadí o něco starší auta než r.v.2000
Vrazit do Felicie skoro 200 tisic se mi zda jako
naprosta silenost. A pokud jezdis hlavne po meste, tak je stejne uplne jedno jestli mas motor 1.4 nebo 1.6 .
Felicia ma oproti Fabii jedinou
vyhodu - nizsi havarijni pojisteni(nebo ne??) a ceny nahradnich dilu. Ale Fabii za par let v pohode prodas za slusnou cenu, Felicii uz skoro
nikdo chtit nebude...(jsem optimista)
Mel bys jeste uvest, kolik s tim chces rocne najet. A proc se vlastne rozhodujes jen mezi Skodovkama, mas je tak rad? Spouste lidi, co znam
je bud ukradli, nebo se o to aspon pokouseli. Ja bych volil jinou znacku. Trebas ta Almera se mi zda jako docela rozumna koupe.
Málokdy jde koupit solidní ojetinu vypadající jako nový vůz. Jakmile totiž ojetina vypadá jako ojetina a chová se jako ojetina, je to jen ojetina a tím to zvadlo. Ani zadarmo :o)
Jen už to není nové auto. Jde to poznat na kůži, tapecírování dveří i na plastech. On to teda skoro nikdo nepoznal, ale já jo... Taky podvozek je až moc měkký.
Je to jako nové hadry. Já do sekáčů taky nechodím .o)
Jinak vyzkoušej sériovou 535i z roku 1988, která je k mání ve slušným stavu kolem 100 tis. a až bude Fabia ve šmelcu, tak bude ještě 15 let jezdit. Vyzkoušej u těchhle dvou aut hlavně ty brzdy, kterejma se vychloubáš a pak mi řekni, který to ze 180ti zabrzdily rychleji. Já tu odpověď znám už teď a zanech teorií o lehčím autě ještě než Tě to napadne. Někde v tomhle, co jsem teď napsal, je i ta druhá otázka. Něco o pocitu, co jsem za svých XX peněz dostal za povození.
Eibachy schvaluju a chystám se taky buď na ně nebo na Bilsteiny, protože ti mají kompletní sadu pružiny/tlumiče speciálně pro moje auto. Ale to je hudba budoucnosti, zatím splácím, splácím, nemám chvíli klid. Já tam, já tam...
Zkus to brždění, jo? Pak mi poreferuj, o kolik jsi horší, zasmějem se tomu a bude zase pohoda.
BTW, jsou Bremba a Bremba. Některé jsou cool a jiné fuj. Na oktávku koupíš v náhradě kotouče Brembo levněji než origoš ;o)
BTW, takže si myslíš, že mi to brzdí dobře?
Není aktuální, tudíž tam nebudou fotky kotoučů.
Ad rifle z krávy> Hm... To znám, je to nové a stojí to kupu peněz. Přitom to vypadá, jakoby to v dešti rozjezdily kamiony :o)
BTW, měl bys používat %, protože nové auto za 209.000Kč neztrácí po vyjetí ze salonu 100.000Kč stejně jako tolik neztrácí zakázkové BMW 750Li.
Ale když už jsme u toho, neškodilo by napsat nějakou cenovou hranici, aby ty rady měly nějakej smysl. Já třeba nevim, co vlastně stojí taková ojetá Fabie v základní verzi?