Auto.cz

Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
10. 4. 2002 12:21
neregistrovaný "Venousek1"
10. 4. 2002 13:04
neregistrovaný "lenin"
10. 4. 2002 14:20
neregistrovaný "STAVROS11"
10. 4. 2002 21:59
neregistrovaný "Huf"
10. 4. 2002 23:08
neregistrovaný "Radio27"
10. 4. 2002 23:30
neregistrovaný "ace211"
12. 4. 2002 00:00
neregistrovaný "rbaron"
12. 4. 2002 08:46
neregistrovaný "ace211"
12. 4. 2002 14:10
neregistrovaný "PROF"
12. 4. 2002 16:28
neregistrovaný "ace211"
10. 4. 2002 20:31
neregistrovaný "PROF"
11. 4. 2002 00:00
neregistrovaný "KON"
11. 4. 2002 21:03
neregistrovaný "Bullitt"
11. 4. 2002 22:46
neregistrovaný "Abdul"
12. 4. 2002 00:00
neregistrovaný "Huf"
12. 4. 2002 08:47
neregistrovaný "ace211"
12. 4. 2002 09:37
neregistrovaný "Mig"
12. 4. 2002 11:25
neregistrovaný "Huf"
12. 4. 2002 09:03
neregistrovaný "jewel"
12. 4. 2002 09:12
neregistrovaný "oddie"
12. 4. 2002 10:33
neregistrovaný "ace211"
12. 4. 2002 11:55
neregistrovaný "RV11"
12. 4. 2002 12:57
neregistrovaný "Huf"
12. 4. 2002 14:01
neregistrovaný "RV11"
12. 4. 2002 16:28
neregistrovaný "Venousek1"
12. 4. 2002 16:45
neregistrovaný "oddie"
12. 4. 2002 17:04
neregistrovaný "lenin"
12. 4. 2002 20:33
neregistrovaný "KON"
13. 4. 2002 08:34
neregistrovaný "Huf"
14. 4. 2002 11:35
neregistrovaný "lenin"
14. 4. 2002 13:30
neregistrovaný "ace211"
14. 4. 2002 15:27
neregistrovaný "Huf"
15. 4. 2002 18:52
neregistrovaný "PROF"
15. 4. 2002 19:39
neregistrovaný "Huf"
15. 4. 2002 21:12
neregistrovaný "ace211"
15. 4. 2002 22:09
neregistrovaný "Huf"
15. 4. 2002 22:20
neregistrovaný "rbaron"
15. 4. 2002 23:02
neregistrovaný "Huf"
15. 4. 2002 23:46
neregistrovaný "rbaron"
16. 4. 2002 08:38
neregistrovaný "Huf"
16. 4. 2002 08:40
neregistrovaný "mracek"
16. 4. 2002 09:05
neregistrovaný "PROF"
16. 4. 2002 09:14
neregistrovaný "Tappaja"
16. 4. 2002 09:32
neregistrovaný "Huf"
16. 4. 2002 21:27
neregistrovaný "rbaron"
16. 4. 2002 22:11
neregistrovaný "Huf"
16. 4. 2002 09:24
neregistrovaný "Huf"
16. 4. 2002 08:34
neregistrovaný "Tappaja"
16. 4. 2002 08:38
neregistrovaný "Huf"
15. 4. 2002 22:23
neregistrovaný "PROF"
15. 4. 2002 22:31
neregistrovaný "rbaron"
15. 4. 2002 23:04
neregistrovaný "Huf"
15. 4. 2002 19:33
neregistrovaný "Huf"
15. 4. 2002 19:28
neregistrovaný "rbaron"
15. 4. 2002 19:36
neregistrovaný "Huf"
14. 4. 2002 15:11
neregistrovaný "Huf"
13. 4. 2002 08:24
neregistrovaný "PROF"
13. 4. 2002 08:25
neregistrovaný "PROF"
14. 4. 2002 15:17
neregistrovaný "Tappaja"
12. 4. 2002 09:07
neregistrovaný "oddie"
11. 4. 2002 00:00
neregistrovaný "czechchamp"
11. 4. 2002 08:13
neregistrovaný "Huf"
11. 4. 2002 08:26
neregistrovaný "oddie"
11. 4. 2002 09:05
neregistrovaný "ace211"
11. 4. 2002 16:09
neregistrovaný "vlastavlasta"
17. 4. 2002 14:38
neregistrovaný "Venousek1"
17. 4. 2002 15:11
neregistrovaný "oddie"
17. 4. 2002 15:41
neregistrovaný "Venousek1"
18. 4. 2002 06:33
neregistrovaný "RV11"
19. 4. 2002 10:24
neregistrovaný "Venousek1"
19. 4. 2002 10:25
neregistrovaný "mracek"
19. 4. 2002 11:02
neregistrovaný "PROF"
19. 4. 2002 11:22
neregistrovaný "rbaron"
19. 4. 2002 11:38
neregistrovaný "oddie"
19. 4. 2002 12:40
neregistrovaný "Venousek1"
19. 4. 2002 14:31
neregistrovaný "Huf"
22. 4. 2002 12:21
neregistrovaný "Venousek1"
22. 4. 2002 19:34
neregistrovaný "Huf"
23. 4. 2002 09:03
neregistrovaný "Venousek1"
23. 4. 2002 09:17
neregistrovaný "lenin"
23. 4. 2002 12:34
neregistrovaný "Venousek1"
23. 4. 2002 13:16
neregistrovaný "lenin"
23. 4. 2002 13:21
neregistrovaný "Venousek1"
23. 4. 2002 13:49
neregistrovaný "lenin"
23. 4. 2002 14:06
neregistrovaný "Venousek1"
23. 4. 2002 16:05
neregistrovaný "lenin"
23. 4. 2002 16:10
neregistrovaný "ace211"
23. 4. 2002 16:37
neregistrovaný "Venousek1"
23. 4. 2002 21:35
neregistrovaný "PROF"
24. 4. 2002 09:06
neregistrovaný "Venousek1"
24. 4. 2002 13:16
neregistrovaný "PROF"
24. 4. 2002 13:37
neregistrovaný "Venousek1"
24. 4. 2002 17:22
neregistrovaný "PROF"
24. 4. 2002 19:07
neregistrovaný "rbaron"
24. 4. 2002 18:31
neregistrovaný "lenin"
24. 4. 2002 19:18
neregistrovaný "ace211"
24. 4. 2002 19:59
neregistrovaný "PROF"
24. 4. 2002 20:02
neregistrovaný "PROF"
24. 4. 2002 20:12
neregistrovaný "KON"
25. 4. 2002 11:16
neregistrovaný "PROF"
24. 4. 2002 21:36
neregistrovaný "ace211"
24. 4. 2002 21:58
neregistrovaný "rbaron"
25. 4. 2002 10:26
neregistrovaný "Venousek1"
25. 4. 2002 11:21
neregistrovaný "PROF"
25. 4. 2002 14:11
neregistrovaný "Venousek1"
25. 4. 2002 16:04
neregistrovaný "Huf"
25. 4. 2002 16:48
neregistrovaný "dabel"
25. 4. 2002 16:57
neregistrovaný "dabel"
25. 4. 2002 16:53
neregistrovaný "mracek"
25. 4. 2002 18:37
neregistrovaný "rbaron"
25. 4. 2002 23:36
neregistrovaný "Huf"
26. 4. 2002 00:00
neregistrovaný "rbaron"
26. 4. 2002 06:46
neregistrovaný "Huf"
26. 4. 2002 11:16
neregistrovaný "ace211"
25. 4. 2002 19:25
neregistrovaný "PROF"
25. 4. 2002 20:21
neregistrovaný "rbaron"
25. 4. 2002 21:35
neregistrovaný "AUTOKOMPLEXCZ"
25. 4. 2002 21:43
neregistrovaný "rbaron"
25. 4. 2002 21:56
neregistrovaný "AUTOKOMPLEXCZ"
25. 4. 2002 22:01
neregistrovaný "rbaron"
25. 4. 2002 22:06
neregistrovaný "AUTOKOMPLEXCZ"
25. 4. 2002 22:38
neregistrovaný "rbaron"
25. 4. 2002 22:45
neregistrovaný "ace211"
25. 4. 2002 22:49
neregistrovaný "rbaron"
25. 4. 2002 23:06
neregistrovaný "ace211"
25. 4. 2002 23:18
neregistrovaný "rbaron"
25. 4. 2002 23:52
neregistrovaný "ace211"
23. 4. 2002 22:32
neregistrovaný "Huf"
24. 4. 2002 09:04
neregistrovaný "Venousek1"
23. 4. 2002 13:59
neregistrovaný "Huf"
23. 4. 2002 10:35
neregistrovaný "Huf"
23. 4. 2002 11:10
neregistrovaný "ace211"
23. 4. 2002 11:52
neregistrovaný "mracek"
23. 4. 2002 13:58
neregistrovaný "Huf"
23. 4. 2002 13:17
neregistrovaný "lenin"
19. 4. 2002 14:43
neregistrovaný "PROF"
19. 4. 2002 15:25
neregistrovaný "rbaron"
19. 4. 2002 19:36
neregistrovaný "fik1"
20. 4. 2002 06:29
neregistrovaný "rbaron"
20. 4. 2002 13:38
neregistrovaný "lenin"
22. 4. 2002 12:25
neregistrovaný "Venousek1"
19. 4. 2002 16:16
neregistrovaný "mracek"
19. 4. 2002 16:27
neregistrovaný "rbaron"
19. 4. 2002 16:44
neregistrovaný "mracek"
19. 4. 2002 16:56
neregistrovaný "rbaron"
22. 4. 2002 12:24
neregistrovaný "mracek"
22. 4. 2002 12:26
neregistrovaný "Venousek1"
22. 4. 2002 20:07
neregistrovaný "ace211"
22. 4. 2002 22:00
neregistrovaný "Huf"
22. 4. 2002 23:12
neregistrovaný "ace211"
19. 4. 2002 17:21
neregistrovaný "humus"
26. 4. 2002 00:00
neregistrovaný "rbaron"
26. 4. 2002 21:33
neregistrovaný "fabie"
27. 4. 2002 21:59
neregistrovaný "PROF"
26. 4. 2002 00:00
neregistrovaný "ace211"
28. 4. 2002 18:22
neregistrovaný "green"
28. 4. 2002 20:40
neregistrovaný "ace211"
28. 4. 2002 23:02
neregistrovaný "Huf"
28. 4. 2002 23:16
neregistrovaný "ace211"
29. 4. 2002 09:00
neregistrovaný "Huf"
29. 4. 2002 10:48
neregistrovaný "ace211"
29. 4. 2002 11:35
neregistrovaný "skl1"
29. 4. 2002 12:25
neregistrovaný "ace211"
29. 4. 2002 12:45
neregistrovaný "ace211"
29. 4. 2002 13:49
neregistrovaný "asimov1"
29. 4. 2002 15:29
neregistrovaný "ace211"
29. 4. 2002 16:06
neregistrovaný "ace211"
29. 4. 2002 16:39
neregistrovaný "AUTOKOMPLEXCZ"
29. 4. 2002 17:22
neregistrovaný "ace211"
30. 4. 2002 03:04
neregistrovaný "AUTOKOMPLEXCZ"
30. 4. 2002 08:50
neregistrovaný "ace211"
1. 5. 2002 08:50
neregistrovaný "PROF"
30. 4. 2002 08:37
neregistrovaný "tomcat"
29. 4. 2002 18:15
neregistrovaný "PROF"
29. 4. 2002 07:18
neregistrovaný "PROF"
29. 4. 2002 08:25
neregistrovaný "ace211"
29. 4. 2002 06:23
30. 4. 2002 01:46
neregistrovaný "KON"
29. 4. 2002 01:18
neregistrovaný "green"
29. 4. 2002 08:03
neregistrovaný "PROF"
29. 4. 2002 08:44
neregistrovaný "ace211"
29. 4. 2002 01:41
neregistrovaný "green"
29. 4. 2002 09:33
neregistrovaný "green"
29. 4. 2002 13:49
neregistrovaný "rbaron"
29. 4. 2002 21:14
neregistrovaný "Huf"
29. 4. 2002 23:48
neregistrovaný "ace211"
30. 4. 2002 06:21
neregistrovaný "rbaron"
30. 4. 2002 08:17
neregistrovaný "Huf"
30. 4. 2002 10:04
neregistrovaný "rbaron"
1. 5. 2002 00:00
neregistrovaný "green"
1. 5. 2002 08:53
neregistrovaný "PROF"
1. 5. 2002 11:51
neregistrovaný "ace211"
1. 5. 2002 18:33
neregistrovaný "ace211"
1. 5. 2002 21:30
neregistrovaný "PROF"
1. 5. 2002 23:14
neregistrovaný "ace211"
2. 5. 2002 23:39
neregistrovaný "green"
3. 5. 2002 02:24
neregistrovaný "KON"
3. 5. 2002 08:46
neregistrovaný "ace211"
4. 5. 2002 01:50
neregistrovaný "green"
4. 5. 2002 10:41
neregistrovaný "ace211"
5. 5. 2002 06:44
neregistrovaný "rbaron"
5. 5. 2002 12:54
neregistrovaný "ace211"
5. 5. 2002 14:04
neregistrovaný "rbaron"
5. 5. 2002 17:46
neregistrovaný "Huf"
5. 5. 2002 17:22
neregistrovaný "green"
5. 5. 2002 17:53
neregistrovaný "ace211"
5. 5. 2002 18:16
neregistrovaný "rbaron"
5. 5. 2002 18:40
neregistrovaný "ace211"
5. 5. 2002 19:11
neregistrovaný "rbaron"
5. 5. 2002 22:46
neregistrovaný "ace211"
6. 5. 2002 03:01
neregistrovaný "rbaron"
6. 5. 2002 03:02
neregistrovaný "rbaron"
6. 5. 2002 03:05
neregistrovaný "rbaron"
6. 5. 2002 08:05
neregistrovaný "ace211"
6. 5. 2002 11:12
neregistrovaný "ace211"
6. 5. 2002 11:39
neregistrovaný "mracek"
6. 5. 2002 11:52
neregistrovaný "skl1"
6. 5. 2002 12:32
neregistrovaný "mracek"
6. 5. 2002 14:34
neregistrovaný "ruprecht"
8. 5. 2002 07:30
neregistrovaný "rbaron"
9. 5. 2002 12:58
neregistrovaný "ruprecht"
9. 5. 2002 17:19
neregistrovaný "rbaron"
13. 5. 2002 14:47
neregistrovaný "ruprecht"
13. 5. 2002 15:13
neregistrovaný "ace211"
15. 5. 2002 12:47
neregistrovaný "ruprecht"
neregistrovaný "Venousek1"
10. 4. 2002 12:21
Tak co?
A prosím jen objektivní argumenty... Cena je přibližně stejná, pro feldu hovoří plná výbava a lepší motor, pro fábii modernější konstrukce. Čekám na vaše názory.
Rozbalit vlákno
60
neregistrovaný "lenin"
10. 4. 2002 13:04
Re: Tak co?
Hele, dobrá rada, pokud se chceš dočkat odpovědi, zkus to v nějakým škodováckým tematu. Jinak já bych volil dle plastových doplňků.
neregistrovaný "STAVROS11"
10. 4. 2002 14:20
Re: Tak co?
Hele chlape felda je strasnej srot, tu neber ani nahodou. Fabii je o 100 procent lepsi, ale co treba Hyundai Accent ma to asi 90 koni a super vybavu za cenu Fabie. Škodovky jsou strasny. Nebo treba Nissan Almera. Kdybych mel malo penez a chtel funglace bral bych toho Hyundaie
neregistrovaný "Huf"
10. 4. 2002 21:59
Re: to STAVROS
Hele nedělej si z chudáka Václava *, jo? Ještě Ti ty bláboly uvěří a koupí Hyundai nebo Almaru :o)
neregistrovaný "Radio27"
10. 4. 2002 23:08
Re: to STAVROS
Souhlasím, Korea je šrot. Na škodovky bych se vysral a volil bych BMW 745Li.
neregistrovaný "ace211"
10. 4. 2002 23:30
Re: to STAVROS
Pravda 735 jsem ted viděl prodávat v AAA za 70 tis. Tuším, že 87 rok. Na druhou stranu, nevypadala špatně. Jenže.... Kdo by živil tyhle nesmyslný velkoobjemový V8 :((((

Má te Felicie klimatitaci ? Když už se tedy bavíme o plné výbavě. Pokud tedy neznamemá plný výbava el. stahování oken... Pokud nemá klimatizaci, volil bych Fabii, která je uplně někde jinde než Felicia. Pokud má Felicie plnou výbavu a je s klimatizací, tak tot otazka...
neregistrovaný "rbaron"
12. 4. 2002 00:00
Re: to STAVROS
to ace2: 735i je řadový šestiválec, osmiválce byly až 3.0 a 4.0 myslím od 94. roku, každopádně třiapůlka se dělala od 78. až do 93. roku a je to taky hezky neprůstřelnej motůrek. Pěkně spolehlivej, dvěstědvacet koní, krouťák pěkně odspodu a navíc dobře seštelovanej umí jezdit kolem 11 litrů na sto. No, mám ho taky v autě, tak ho musím pochválit :o)
neregistrovaný "ace211"
12. 4. 2002 08:46
Re: to STAVROS
Jo on je to I6 ? Aha tak to jsem netusil. Ja myslel, ze to jsou V8. No kdyz si tam vzpomina na jednodnoho I6 od BMW. Taky to má na jedničku při rozjíždění zvuk elektromoru ? Přišlo mi to strašně zajímavé, a netuším jestli to dělá BMW motor, neb převodovka. Každopádně zajímavé. I6 4.0 v Wrangleru to nedělala.
neregistrovaný "PROF"
12. 4. 2002 14:10
Re: to STAVROS
RB: Nevím, jestli nejsi v jiný rubrice, ale 3.0 V8 ? Trochu zbytečně moc válců na tenhle objem, ne?
neregistrovaný "ace211"
12. 4. 2002 16:28
Re: to STAVROS
Prof. Mazda dělá/la 1.8 V6 :)))
neregistrovaný "PROF"
10. 4. 2002 20:31
Re: to STAVROS
véno, jsi dobrej řízek! :-)). Musím dát za pravdu leninovi. Vona cena takovejch puklic, předních zástěrek a decentního křídla, kterejma to poladil bejvalej majitel taky není zanedbatelná. Fábka v sérii je fakt tuctovka a bůh ví, co je ta novější konstrukce zač? Dyť to nemají pořádně ani vyzkoušený ! Ne, ne, bral bych raděj osvědčenej a prověřenej model. Kdepak, Filcka je Filcka!
neregistrovaný "KON"
11. 4. 2002 00:00
Re: to STAVROS
Zda se, ze je to tady taky takova skryta rubrika priznivcu US vozu, takze se taky pridam.


Venousku, ted vazne - jednoznacne Fabii, i v te

nejholejsi verzi je to mnohem lepsi auto nez Felicie - mensi hluk, lepsi jizdni vlastnosti, mnohem lepsi pasivni bezpecnost...


Taky mnohem min ztraci na hodnote, pokud to budes chtit za par let prodat. Popravde receno jsem nejel v horsim aute nez je Felicia(snad krome Favorita), skoro v jakemkoli treba i 30 let starem aute nejaky slusnejsi znacky POKUD JE V DOBREM STAVU je vyrazne lepsi svezeni. A na elektricky stahovani oken, klimatizaci apod. se klidne vybodni, ve Felicii je to stejne skoro nanic. Fabia uz je slusny auto, motor nic moc, ale da se s tim jet.


Pokud si nejses jistej, tak si proste pujc v autopujcovne na vikend Felicii i Fabii a muzes to v klidu porovnat a rozhodnout se (a treba koupit uplne neco jinyho:-)).
neregistrovaný "Bullitt"
11. 4. 2002 21:03
Re: to STAVROS
A co takhle Chevrolet Caprice Classic? To ti bude jezdit jeste deset let potom, co Fabie i Filcka prijdouo do srotu ..
neregistrovaný "Abdul"
11. 4. 2002 22:46
Re: to STAVROS
Ne ne... Trabant 601 Combi. Ten nezrezne ani po deseti letech, co dávaj Škodovky záruku...
neregistrovaný "Huf"
12. 4. 2002 00:00
Re: to bullitt
A co takhle 5 vokřápaných a prokorodovaných tater 613? :o)))
neregistrovaný "ace211"
12. 4. 2002 08:47
Re: to bullitt
Tatra 613 nemá narozdíl od Caprice rám. A žádnou protikorozní ochranu... :)
neregistrovaný "Mig"
12. 4. 2002 09:37
Re: to Huf
Hufe, zacinam mat pocit, ze ty mas pocit, ze ked vlastnis nacipovanu Fabiu v najlepsej vybave, ze si majster sveta. Az budes mat vlastne Evo VII a vediet na nom jazdit, potom budes aspon trochu v ociach druhych mat pravo to robit. Alebo si sem chodis liecit nejake komplexy? Dost si sa zmenil, co sem chodim...
neregistrovaný "Huf"
12. 4. 2002 11:25
Re: to Mig
Jo jo, zmutoval jsem ;o)


Jen Tvůj postřeh ohledně mého mistrovství... Tak to není. To Ti jen tak připadá...
neregistrovaný "jewel"
12. 4. 2002 09:03
Re: to Mig
Z vlastní zkušenosti musím říct, že určitě Fabii.

Má podstatně lepší jízdní vlastnosti, v autě se domluvíš i ve vyšší rychlosti, 10 let záruka na karoserii. Nový auto máš v záruce a jistotu, že tě nebude první rok nic stát. A nový je nový.
neregistrovaný "oddie"
12. 4. 2002 09:12
Re: to Mig
to jewel: název tématu zní: "co je lepší koupit ojeté ? ..." - já to tedy chápu jako volbu mezi ojetou Felicií a ojetou Fabií, ne novou. Nový auto má sice něco do sebe, to je pravda, ale každej si musí rozmyslet, jestli se mu to vůbec vyplatí. Když někdo soukromě najezdí 5-10tis km ročně, nemá pro něj nový auto smysl. Ale to je klasické téma ojeté x nové, a já jsem příznivec ojetin, tedy zaujatej...
neregistrovaný "ace211"
12. 4. 2002 10:33
Re: to Mig
No ono stačí když si sedneš do Felicie ujedeš 10km a pak do Fabie... Budeš mít pocit, že jsi přelezl ze Škodny 120 do Rolls Royce. Ostatně stačí když si šíhneš na ředicí páku a zařadíš si. V manuálech si nevyznám, ale subjektivně musí říci, že jsem s lepším manuálem nejel
neregistrovaný "RV11"
12. 4. 2002 11:55
Re: to Mig
Ojetý bych nekupoval ani jedno.Asi jsem tady trochu mimo všeobecnej názor,ale Felda 1.6.Jak můžete v případě Fábie mluvit o nějakejch vyšších rychlostech,vždyť to vůbec nejede !Mám na mysli motory 1.4.Pasivní bezpečnost sice vysoká,ale aktivní nulová !Já když přesednu ze svojí 1.6 od ME do Fábie,mám pocit,že ji asi budu muset zatlačit.Do 100 km/h všechno v pohodě,jede tiše atd.,ale běda když chceš něco předjet.Pokud Fábie tak 2.0 nebo 1,9 TDi jinak je to jenom o pohodlí a lepším pocitu.
neregistrovaný "Huf"
12. 4. 2002 12:57
Re: to RV
Co? Jaká aktivní bezpečnost? S podvozkem Felicie bych o ní raději vůbec nemluvil :o)


Venoušek se bude muset rozhodnout, zda se hodlá kvapně posunovat téměř nekontrolovaně a tudíž nebezpečně 170, nebo úplně v klidu a pohodě s rezervou v podvozku 155.
neregistrovaný "RV11"
12. 4. 2002 14:01
Re: to RV
Myslím Hufe,že sériovej podvozek Fábie Ti taky nevyhovaval,asi jako mně ten u Feldy a co se týká motorů,tak v praxi moc nejde o maximálku,ale o zrychlení a o tom se nedá v případě Fábie v kombinaci s motorem 1,4 mluvit.
neregistrovaný "Venousek1"
12. 4. 2002 16:28
Re: to RV
No, nejradši bych se pohyboval tak někde kolem 250 průměrně za 5 litrů na sto, ale to asi nepude:-) Takže vězte pánové, nejvíc najezdim po Praze, to znamená 90% času na jedničku, když je dobrej den, tak tam šoupnu i dvojáka. Jo, zapoměl sem dodat, že felda s plnou výbavou, rok 2000, koštuje od 170 do 200 tisíc, fábie classic 1.4 stojí kolem 230 mega. Tak svý rady přizpůsobte těmhle relacím, ve svejch jednadvaceti fakt víc nemám...
neregistrovaný "oddie"
12. 4. 2002 16:45
Re: to RV
V tom případě bych z těch dvou volil tu Felicii. Ale pokud se chceš pohybovat průměrně za 5 na sto, byť ne kolem 250, neni špatná Felicie v dieselu - byť v Praze budeš měnit čepy a ramena ostošest.
Jinak, za cca 200tis bych se stejně poohlížel po něčem jiném než škodovkách, ale to bude asi taky tím, že mi nevadí o něco starší auta než r.v.2000
neregistrovaný "lenin"
12. 4. 2002 17:04
Re: to RV
No za 200 tis se dá pořídit i opravdový auto. Co třeba Volvo? Nebo Saab? Bude li-to petrolejka, i spotřeba se dá ustát. Pokud ti jde o něco malého, tak Matize - ony ty škodovky toho zase o tolik víc nenabídnou.
neregistrovaný "KON"
12. 4. 2002 20:33
Re: to RV
Venousek> No kdyz jsi uvedl ty ceny tak asi vubec nema cenu se rozmyslet - jednoznacne Fabia.

Vrazit do Felicie skoro 200 tisic se mi zda jako

naprosta silenost. A pokud jezdis hlavne po meste, tak je stejne uplne jedno jestli mas motor 1.4 nebo 1.6 .


Felicia ma oproti Fabii jedinou

vyhodu - nizsi havarijni pojisteni(nebo ne??) a ceny nahradnich dilu. Ale Fabii za par let v pohode prodas za slusnou cenu, Felicii uz skoro

nikdo chtit nebude...(jsem optimista)


Mel bys jeste uvest, kolik s tim chces rocne najet. A proc se vlastne rozhodujes jen mezi Skodovkama, mas je tak rad? Spouste lidi, co znam

je bud ukradli, nebo se o to aspon pokouseli. Ja bych volil jinou znacku. Trebas ta Almera se mi zda jako docela rozumna koupe.
neregistrovaný "Huf"
13. 4. 2002 08:34
Re: to lenin
Poopavil bych Tě. Za 200 lze koupit předchůdce opravdového auta nebo opravdové auto v jistém stádiu rozkladu. => Ano, toto auto jako opravdové z venku a v mlze fakt vypdá :o))))


Málokdy jde koupit solidní ojetinu vypadající jako nový vůz. Jakmile totiž ojetina vypadá jako ojetina a chová se jako ojetina, je to jen ojetina a tím to zvadlo. Ani zadarmo :o)
neregistrovaný "lenin"
14. 4. 2002 11:35
Re: to lenin
Hufe, Hufe, Ti nikdy nezklameš. Začínáš mně bavit. Zkus přiznat aspoň to, že 10 let starý Volvo má větší užitnou hodnotu, než funglová Dacia. Prostě jsou auta, který jsou udělaný OPRAVDU, ne na tři roky.
neregistrovaný "ace211"
14. 4. 2002 13:30
Re: to lenin
Jo jo znám člověka co jezdí po Evropě a to, že hodně. Má Volvo a už má najeto 700 tis Km. Celkově vzato je Volvo jedinná evropská značka, která je trochu mimo a dělá opravdu dobrá auta.
neregistrovaný "Huf"
14. 4. 2002 15:27
Re: to ace2
Kamarád si koupil rok a půl starou S80 2.5TDI automat. Jezdil jsem s ní a loď je to solidní. Opravdu má nádech amerických silničních motorových plavidel ;o)


Jen už to není nové auto. Jde to poznat na kůži, tapecírování dveří i na plastech. On to teda skoro nikdo nepoznal, ale já jo... Taky podvozek je až moc měkký.
neregistrovaný "PROF"
15. 4. 2002 18:52
Re: to ace2
HUF: Hele, já pořád nevím, co s těma novejma autama máš. Kdesi v MC jsem četl, že auta dostáváš od rodičů, je to pravda? Pak bych to pochopil. Do ojetýho krámu bych taky nevlezl. Ale představ si, že pokud by se každej řídil tvýma radama, tak by ti ta Fábka zůstala do smrti. Kdybys byl v roli potencionálního kupce na svoji Fabii, třeba bys byl svůj dobrej kámoš, kterej to auto zná, koupil by sis ho od sebe? Jakou cenu by sis udělal? Byla by výhodná pro tebe, jako majitele, nebo pro tebe, jako kupce? (Doufám, že bys z toho nevykostil rádio a repráky :-))) Jinak ti můžu říct, že jsem v návalu svýho shánění obyčejnýho auta koupil hned 3.auta. LOGICKY Z NICH BUDOU JEN 2, TO JEDNO JE DO POČTU A JAKO SKLAD DÍLŮ. (zapnul se mi Caps Lock a nechce se mi to přepisovat) Jedná se o Scorpio, obyčejnou 5 dveřovku s 2 litrem. Je na patnástkách litejch kolech a zajímavý je, že má nějaký zánovní žlutý tlumiče. Připadá mi, že je nějak dost tvrdá, že by nějakej pérovací kit? No, a tohle auto prodávám za 45 tis. Nic mu není, jenom je to ojetina. Jede prima (na můj vkus moc hrká), dělá všechno, co má, nesmrdí to v něm, bouraný nebylo, vnitřek pěknej, prostě pohoda. Myslíš, že to je drahá ojetina a za ty prachy fakt špatná a v životě nekoupitelná? Vezmi si jen to, že za 4 roky na ní nemůžeš projet víc, než 45 litrů. Rád bych poznal nový auto, na kterým za 4 roky projedeš jenom 50 tis. Hned bych si ho koupil. Fór je v tom, že dokáže to samý, co nový auto, navíc se nemusíš klepat hrůzou, že ti ho někdo ukradne. Pořád to totiž nechápu, co na těch novejch autech je tak zajímavýho, tak by mě to zajímalo. Každý nový auto, je totiž po prvním svezení ojetina, do který se podle tebe nevyplatí lézt. Jenomže moc nás tu asi není, co bysme si mohli dovolit pokaždý nasedat do nový káry :-)
neregistrovaný "Huf"
15. 4. 2002 19:39
Re: to prof
Základní nepochopení mezi námi (i rbaronem) je, že já samozřejmě mám teď již ojetinu, ale je to má ojetina, vím kdy jsem co měnil, za co jsem to měšnil, vím, že na svém voze nešetřím a prostě ho znám po celou dobu. Nemůže mě prostě překvapit (v rámci svých možností a Škodovky spolehlivé jsou). Určitě pochopíš, že stejně stará Fabia v AAA pro mě takovou hodnotu nemá :o)


Je to jako nové hadry. Já do sekáčů taky nechodím .o)
neregistrovaný "ace211"
15. 4. 2002 21:12
Re: to prof
Jo ideální je tak auto za 500 mega 2 roky starý. Je to luxusní velké auto od renovovaného výrobce. Třeba 2.7 Sebring (ach ano) se vším všudy. Cena nového bude tak 999 tis :-) Když bude mít najeto 80 tis tak se stále jedná o nové auto. Pokud to nemělo prase (což se pozná podle intereieru) tak to auto další 4 roky bude jezdit bez mimořádných investic. No a co koupím nového za 500 mega :-( ve střední nic, a v nižší střední něco s nějakým pochybným paket výbavy... :-( No tot věc. Ale koupě nového auto = největší prodělek. No pokud to někdo kupuje do firmy a za 4 roky jde auto do světa tak to je jasný, nebo když je to osobně jedno a chce se rychle zbavit peněz.
neregistrovaný "Huf"
15. 4. 2002 22:09
Re: to ace2
Spíš za 3 roky, navíc o PC vozu se v průběhu 4 let formou odpisů (prakticky možno 2 let a 7 měsíců - např. prosinec 2001 až červenec 2003 ) snižuje daňový základ, tudíž firma neztrácí ani kačku. Navíc, odprodej odepsaného (účetně) vozu se projeví jako mimořádný hospodářský výsledek a ten jak je známo celkový HV povýší. => Na firmu je nové auto pohoda, leč soukromá osobá na něm hodně ztratí.
neregistrovaný "rbaron"
15. 4. 2002 22:20
Re: to ace2
to Huf: Ale dyť tys mohl mít auťák jako hovado za tyhlety peníze a koupil sis takovouhle šedivej odlitek jeden z desetimiliónů, co chrlí VW. A pak se chceš mračítkama odlišovat. Mě jen nejdou pod fousy tyhle dvě věci, který neustále zřetelně cpeš dohromady: Fabia-Odlišovat Diesel-Závodit. Mimochodem na rozsáhlé komplexy otázek bys mohl odpovědět celou větou, neboť to zní jako "aby lépe kaktus" :o) Dík _RB_
neregistrovaný "Huf"
15. 4. 2002 23:02
Re: to rbaron
Mračítka nejsou vše. Mám i 100W žárovky v mlháčích a stromeček s vůní vůně ;o) (ostatní položky mých úprav asi nemá cenu zmiňovat). Viděl jsi můj web? Tam je to vše popsáno. Jen teď mám navíc sportovní kotouče (vrtané + drážkované, vlasnoručně montované) + desky. Kdykoliv mi ale připomeneš, že můj tuning jsou mračítka, vím kudy (skrze co) si Tvé myšlenky draly cestu na povrch zemský :o) Je to v pohodě.
neregistrovaný "rbaron"
15. 4. 2002 23:46
Re: to rbaron
to Huf: Odpovíš vždycky jen na to, na co se Ti odpovědět hodí, to je taky dobrý :o)

Jinak vyzkoušej sériovou 535i z roku 1988, která je k mání ve slušným stavu kolem 100 tis. a až bude Fabia ve šmelcu, tak bude ještě 15 let jezdit. Vyzkoušej u těchhle dvou aut hlavně ty brzdy, kterejma se vychloubáš a pak mi řekni, který to ze 180ti zabrzdily rychleji. Já tu odpověď znám už teď a zanech teorií o lehčím autě ještě než Tě to napadne. Někde v tomhle, co jsem teď napsal, je i ta druhá otázka. Něco o pocitu, co jsem za svých XX peněz dostal za povození.
neregistrovaný "Huf"
16. 4. 2002 08:38
Re: to rbaron
Hm... Brzdy... Tak na ty jsem obzvlášť pyšný. Zkus čas potřebný k zastavení svého vozu. Já potřebuju ze 100km/h na 0km/h 2,4s a ze 140km/h na 0km/h 3,6s. Bylo to 2x5 měření, tak se to nesnaž zpochybnit. Až si uděláš jasno, jak brzdí třeba Tvé a třeba i jiné vozidlo, tak sem piš něco o brzdách, ja? Mezi námi, bylo to od Tebe neuvážené ;o)
neregistrovaný "mracek"
16. 4. 2002 08:40
Re: to rbaron
Nejaka zmena temat?
neregistrovaný "PROF"
16. 4. 2002 09:05
Re: to rbaron
Huf: Jak jsem psal jinde, správnej traktor nemá vpředu brzdy žádný a zadní se dá ovládat každá zvlášť, ovšem žádnej počítač, ale pěkně manuálně :-)). Kdyby mi to takhle brzilo, tak bych se bál, že to za mnou nějakej profík nebo mračítkovej tuner neubrzdí :)
neregistrovaný "Tappaja"
16. 4. 2002 09:14
Re: to rbaron
riceboypage.com, uzasna stranka, pokud ji neznate...
neregistrovaný "Huf"
16. 4. 2002 09:32
Re: Tappaja
riceboy jsou cool! Hlavně "The shameless" s KNkem s brčkem v hubě :o))
neregistrovaný "rbaron"
16. 4. 2002 21:27
Re: Tappaja
to Huf: Jsou auta, který jsou osazený Brembama už z továrny. Jedno jsem zmiňoval kousek dole, no neva, buď pyšnej. Hlavně ať Ti těma laufama pro šestilitrovej motor nenaprší až na ventily, to by se Ti mohly odtrhnout polepy sloupků :o)

Eibachy schvaluju a chystám se taky buď na ně nebo na Bilsteiny, protože ti mají kompletní sadu pružiny/tlumiče speciálně pro moje auto. Ale to je hudba budoucnosti, zatím splácím, splácím, nemám chvíli klid. Já tam, já tam...
neregistrovaný "Huf"
16. 4. 2002 22:11
Re: to rbaron
Ty laufy jsu v katalogu Remus uváděny s motorizací 1,4 16V 100PS :o), takže se spíš podceňuju :o))))


Zkus to brždění, jo? Pak mi poreferuj, o kolik jsi horší, zasmějem se tomu a bude zase pohoda.


BTW, jsou Bremba a Bremba. Některé jsou cool a jiné fuj. Na oktávku koupíš v náhradě kotouče Brembo levněji než origoš ;o)
neregistrovaný "Huf"
16. 4. 2002 09:24
Re: to prof
Pořád lepší tak, než naopak. Co neubrzdíš neukecáš aneb kdo stojí, vyhrává. Tolik stanovisko PČR :o)


BTW, takže si myslíš, že mi to brzdí dobře?
neregistrovaný "Tappaja"
16. 4. 2002 08:34
Re: to prof
Hod sem ten web... Rad se podivam.
neregistrovaný "Huf"
16. 4. 2002 08:38
Re: to Tappaja
www.mujweb.cz/www/hufnagl


Není aktuální, tudíž tam nebudou fotky kotoučů.
neregistrovaný "PROF"
15. 4. 2002 22:23
Re: to Tappaja
Huf: Ale, jo, rozumím, jenom jsem chtěl trochu povolit atmosféru :). Ale co to na tom Slovensku ta ostraha v celních skladech vyvádí? No, Sodoma Gomora ! Fakt tam máš nějaký fleky? A kde? :-) Jinak já do sekáčů taky nechodím. Chodí tam moje paní a já si obleču to, co mi přichystá. Téměř vždycky se mi to líbí, ačkoliv mi tuhle bylo podezřelý, že nový rifle vypadají, jako by je právě dožvejkala kráva ...:) Boty si ale kupuju zásadně nový!
neregistrovaný "rbaron"
15. 4. 2002 22:31
Re: to Tappaja
to prof: To je o plíseň. Na vojně jsem si jenom jednou nevystříkal kanady z výstrojáku sprejem s dezinfekcí. Přišel jsem z vojny a ještě rok a půl jsem měl pěkný svinstvo na nohách, skoro se s nima ani chodit nedalo. Slipy bych si tam taky nekoupil, ale pár mikin a triček se tam dá sehnat. S autem bohužel nemám na výběr, jelikož na nové nemám ani na devítistovku s fofrklackem.
neregistrovaný "Huf"
15. 4. 2002 23:04
Re: to prof
Proč na slovensku? Fleky jsou všude rovnoměrně, ono to bude možná z výroby ;o)


Ad rifle z krávy> Hm... To znám, je to nové a stojí to kupu peněz. Přitom to vypadá, jakoby to v dešti rozjezdily kamiony :o)
15. 4. 2002 19:00
Re: to prof, Stare vs. nove auto
Prof, suhlasim presne s tvojim nazorom. To len Huf si mysli, ze je prvy, kto soferoval svoju Fabku... pritom mozno ani netusi aky "zahul" jej mohli dat skladaci z vagonu alebo odtahovkar. Dokonca vylucit sa neda ani to, ze cierny serif v colnom sklade s radostou spomina na eroticky zazitok s kolegynou na Hufovych sedackach :-)
neregistrovaný "Huf"
15. 4. 2002 19:33
Re: to pallas
No to by vysvětlovalo ty světlé fleky...
neregistrovaný "rbaron"
15. 4. 2002 19:28
Re: to pallas
Hufe, neblbni. Ty už jsi teď tu Fabii taky vošoupal *, v topení už máš prach, škrábnul sis nějakou lištičku, myslím, že podvozek taky nešetříš a už teď nemáš funglovku. Pojem je to hrozně relativní a všichni víme, že nejlepší koupě je 2-3 leté auto, tys jenom vyjel ze salónu s novým autem a hodils tím do kanálu nějakých sto tisíc. Dalších XX jsi utopil v mračítkách a podobných nesmyslech a nějak se mi ta urputná výhodnost pořád nezdá. Člověk taky občas počítá, že je lepší koupit ojetinu za 200 tkč a jezdit klidně za 12 litrů než koupit novotinu za 700 tisíc a vychlubovat se, že jezdí za 4 litry. Když si vezmu mýho ocka, tak má naježdíno každej rok nějakejch 80-100 tis.km a jezdí Voyagerem 3.3 V6 za 10.5 litru benzínu v průměru a do ničeho jinýho než tohohle pohodlnýho kočáru by nesed, po dořeknutí slova DIESEL musím okamžitě odstoupit flusanci, který mu letí z úst, taky jednoho měl. Kalkulačka je věc, někdy ji použij, abys věděl, co se vyplatí. Jestli je lepší za stejný prachy neošoupaná Fabia nebo rok a půl ošoupávané Volvo. Když to zavezeš do míst, kde to umí, tak za 4 tisíce umí autu udělat tepování, renovaci laku, ošetření kůže, vymytí auta do posledního zrnka písku a nablejskání takovým způsobem, že i desetiletý je jako nový.
neregistrovaný "Huf"
15. 4. 2002 19:36
Re: to rbaron
Neškrábl.


BTW, měl bys používat %, protože nové auto za 209.000Kč neztrácí po vyjetí ze salonu 100.000Kč stejně jako tolik neztrácí zakázkové BMW 750Li.
neregistrovaný "Huf"
14. 4. 2002 15:11
Re: to lenin
Ale vždyť to musí být jasné, že to píšu s nadsázkou. S Dacii máš samozřejmě pravdu ;o)
neregistrovaný "PROF"
13. 4. 2002 08:24
Re: to lenin
No, venousku, tak to jsi měl říct hned, že 90% jezdíš město. Neuvažuj o ničen jiným, než o automatu, kterej uvěď jako podmínku č.1. Značka, spotřeba a podobný hovadiny jsou v takovým případě narosto podružný. Pokud se touhle radou budeš řídit, budeš mi v duchu každý den děkovat :-)))
neregistrovaný "PROF"
13. 4. 2002 08:25
Re: to lenin
sorry, "naprosto" (ještě jsem tu klávesku nevyhodil a nebo jsem se ještě nenaučil na ní psát)
neregistrovaný "Tappaja"
14. 4. 2002 15:17
Re: to lenin
Jezdim pres dva roky s Feldou 1.6 v maximalni vybave. Jizdni vlastnosti nic moc(trosku lepsi facko), teda pokud bys nezaplatil treba sportovni podvozek od HP, nebo od jiny firmy a nedal tam aspon 14 kola. Muj nazor? Uz se tesim, az ted v prosinci presedlam do Fabie. Jizdni vlastnosti jsou uplne nekde jinde, nehlede na cenu, za kterou ji pak prodas. Otazka je, za kolik se da sehnat ojeta Fabie, prece jen jsou tu chvili a ceny si budou drzet stejne jako Oktavky. Zato feldy pujdou dolu.
neregistrovaný "oddie"
12. 4. 2002 09:07
Re: to lenin
No, to jste teda Venouškovi určitě udělali radost, s touhle diskuzí. On si chtěl vybírat mezi Felícií a Fábií, ne mezi T613 a Caprice...
Ale když už jsme u toho, neškodilo by napsat nějakou cenovou hranici, aby ty rady měly nějakej smysl. Já třeba nevim, co vlastně stojí taková ojetá Fabie v základní verzi?
neregistrovaný "czechchamp"
11. 4. 2002 00:00
Bez nadpisu
Ja bych nebral ani jedno ani druhe. Radsi bych sahl po nejaky slusny ojetine, rekneme nejakym dvoulitru. Skodovka je Skodovka, at uz Felicie ci Fabie.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Huf"
11. 4. 2002 08:13
Re: to czechchamp
Aha... Další ubožák, kupující popelnice :o)
neregistrovaný "oddie"
11. 4. 2002 08:26
Re: to czechchamp
No, Hufe, když se podíváš na název tématu, tak mi ta odpověď příjde rozumná. Já bych si taky nekoupil ani ojetou Felicii, ani ojetou Fabii. Leda za nějakou hodně super cenu, ale i tak bych to spíš radši se ziskem poslal dál...
neregistrovaný "ace211"
11. 4. 2002 09:05
Re: to czechchamp
Pravda, zapomělo se říci, že Felicie nazatáčí... tedy zní to směšně, ale víc nedotačivé auto jsem nepoznal. Nejhorší na Felicii je to, že se v zatačce tváří jako, že je všechno v pohodě a pak najednou jede rovně mimo stopu a hop od pole... Fakt nekecám. S Fabii je vybírání zatáček naprosto někde jinde, a do jízdních vlastností je lepší než Octavka. To ostatně i do pohodlnosti řízení.
neregistrovaný "vlastavlasta"
11. 4. 2002 16:09
Skoda
Pokud Skoda, pak bych tu Fabii. Preci oproti Felde uz je to jinaci kvalita (plechy, bezpecnost, dostupnost dilu za cca 10 let atd.). Sam ale jsem zvolil uplne opacne :)) a mozna prave proto bych nyni radil jinak.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Venousek1"
17. 4. 2002 14:38
Rady
Rozvinula se tu sice zajímavá diskuze, nicméně těch objektivních argumentů sem se zatím moc nedočkal. Máte někdo zkušenosti s nějakým lehčím tuningem toho motoru ve felici 1.6 55 kW?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "oddie"
17. 4. 2002 15:11
Re: Rady
Hele, a co teda vlastně chceš? Něco malýho do města, aby to moc nestálo a nežralo, a teď chceš vyhazovat prachy za nějakej tuning? Hochu, hochu, tobě se dá poradit leda jedno: pořádně si rozmysli, co vlastně chceš, a nevymejšlej si *.
neregistrovaný "Venousek1"
17. 4. 2002 15:41
Re: Rady
Hele mozku, já neřikám, že ho chci, já se ptám, jestli s ním má někdo zkušenosti... Čti a přemejšlej, yntelygente...
neregistrovaný "RV11"
18. 4. 2002 06:33
Re: Rady
Stačí se podívat do rubriky Škoda Felicia tuning.

Nebuď línej.
neregistrovaný "Venousek1"
19. 4. 2002 10:24
Vybráno!
No, tak sem dostal nějaký prachy navíc, tak sem původně plánovanej obnos složil jako akontaci na Peugeot 307. A škodovka mi může víte co...
Rozbalit vlákno
80
neregistrovaný "mracek"
19. 4. 2002 10:25
Re: Vybráno!
A je to... :-)))
neregistrovaný "PROF"
19. 4. 2002 11:02
Re: Vybráno!
venouši, ty fakt nevíš, jak bys ty prachy projebal. No tak přefrč do Pežoťácký rubriky a hoď tam nějakej ten průzkum, možná, že ti za tu dobu zas něco přibude na kontě a můžeš jít zas o kousek výš. Hodně zdaru! :-)
neregistrovaný "rbaron"
19. 4. 2002 11:22
Re: Vybráno!
to prof: Ježíšmarjá, tyhle lidi fakt neví co s prachama. Za ty peníze, to by byl kočár... Nějakej Bujík nebo Ševajz V8 i s plynem :o)
neregistrovaný "oddie"
19. 4. 2002 11:38
Re: Vybráno!
prof: to víš, někdo ty nový auta kupovat musí. Z čeho by pak vznikaly ojetiny, kdyby je nikdo nekupoval?
neregistrovaný "Venousek1"
19. 4. 2002 12:40
Re: Vybráno!
Hele, chlapi, v týhle třídě jsem měl jasno. Měl sem možnost pažouta tři dny testovat, najel sem 1200 kiláků, a je to paráda. Tak sem neváhal. K těm amerikám - řídil sem Cadillac DeVille (2000) a vůbec mě to neuchvátilo => ameriku bych si nekoupil. Prostě mi ty auta neseděj...
neregistrovaný "Huf"
19. 4. 2002 14:31
Re: to venca
Motorizace?
neregistrovaný "Venousek1"
22. 4. 2002 12:21
Re: to venca
Verze XR Présence, motor 1,6 16V.
neregistrovaný "Huf"
22. 4. 2002 19:34
Re: to venca
Hm... Asi nepotřebuješ moc výkonu...
neregistrovaný "Venousek1"
23. 4. 2002 09:03
Re: to venca
110 koní mi na Prahu bohatě stačí. A když jedu jednou za rok do Norska na rybky, tak těch koníků není taky nedostatek. Takže o jakým chybějícím výkonu tady vůbec mluvíš?
neregistrovaný "lenin"
23. 4. 2002 09:17
Re: to venca
No jo pažoutem do Norska - a co když tam chytíš nějakou rybku, to ji dom pošleš vlakem ne?
neregistrovaný "Venousek1"
23. 4. 2002 12:34
Re: to venca
to lenin: Tvojí poznámku nechápu. Když chytim nějakou rybku (a jakože v Norsku jich chytim dost), tak jí zpracuju (nejlepší sou uzený...) nebo hodim do chladících boxů a u pumpy pokaždý kupuju pytel ledu. Co je v tom za problém?


to HUF: Pro mě je ten výkon absolutně dostačující, spíš mám pocit, že ty si něco kompenzuješ...:-)))
neregistrovaný "lenin"
23. 4. 2002 13:16
Re: to venca
Já myslel, že v pažoutu už sedíš ty, kam dáš tu pixlu s rybama?
neregistrovaný "Venousek1"
23. 4. 2002 13:21
Re: to venca
to lenin: Ty si asi v třistasedmě eště neseděl viď?
neregistrovaný "lenin"
23. 4. 2002 13:49
Re: to venca
Ne ale v 306 jsem absolvoval čelní náraz v 35 km/h. Ne, děkuji, více ne
neregistrovaný "Venousek1"
23. 4. 2002 14:06
Re: to venca
to lenin: Hele, rozdíl mezi 306 a 307 je asi takovej, jako mezi stodvácou a fábií - ve všech oblastech!


to HUF: Někdo má, někdo nemá. Ty máš výkon, já mám... no, radši popojedem:-))) Tady nejde o výkon, ta 1,6 je rozumná varianta pro mě, a navíc se mi 307 prostě líbí. Jakej ty máš na ní názor?
neregistrovaný "lenin"
23. 4. 2002 16:05
Re: to venca
Počkej, ty máš motor vzadu?
neregistrovaný "ace211"
23. 4. 2002 16:10
Re: to venca
To má kufr vpředu ? Aha, zajímavé. To je jako u Mercedesa A Klasse a MCC Smart kde je motor pod podlahou ? Hmm, to sou věci.
neregistrovaný "Venousek1"
23. 4. 2002 16:37
Re: to venca
Dostali ste mě. Tak né úplně ve všech oblastech:-))) Jo, u pežota mi trvalo půl dne, než sem zjistil, jak se motor otvírá, nemoh sem najít tu páčku. Fakt už sem si říkal, že ho asi začnu hledat vzadu:-)))
neregistrovaný "PROF"
23. 4. 2002 21:35
Re: to venca
véno, pro Corvette není třeba zabíjet, stačí vytasit kreditku :). Jinak se u Pažouta připrav na to, že všechno je trochu nelogický a jinačí, jelikož Frantíci mají rádi víno. Možná že už se trochu srovnali, ale jak vidíš, páčku na kapotu si přeci jen nemohli odpustit. :-)
neregistrovaný "Venousek1"
24. 4. 2002 09:06
Re: to venca
to prof: Jéžiš, to mi povídej, já bych tasil až do alelujá, jen bych nesměl bejt pořád v mínusu:-))) Takže mi zbejvá jen to zabíjení... Jinak mi v tom pežotu příde všechno na svým místě (dobře, řadící páka je moc malá a ovládání klimatizace je moc dole, ale jinak je to paráda).
neregistrovaný "PROF"
24. 4. 2002 13:16
Re: to venca
venousek: Však já vím, doba jde kupředu i u nich. Hlavně, když ti to auto bude dělat jen radost, což ti přeju.
neregistrovaný "Venousek1"
24. 4. 2002 13:37
Re: to venca
Jo, děkuju ti. Upřímně řečeno, radost (takovou tu nefalšovanou, čistou radost), by mi dělal nějakej brutální sporťák - třeba Murcielago. Takhle je to jen dobrej pocit z dobrýho auta...:-)))
neregistrovaný "PROF"
24. 4. 2002 17:22
Re: to venca
venouš: Tak to teda nejsi vůbec náročnej :-)) Taky jsem kdysi snil o Countach LP 500. Ale už jsem dávno sestoupil na pevnou zem a bezdůvdně ji už neopouštím. :-))
neregistrovaný "rbaron"
24. 4. 2002 19:07
Re: to venca
to prof: Countach LP500? Pořád dobrá kára. Vyráběli ji 25 let a i dneska je to nádherný monstrum. A přestože je to italský auto, zapomeňte na kvalitu Fiatu Uno. Jo, jinak jsem se včera vezl Pontiac Grand De Ville 1980 s V8 5.7 a překvapily mě dvě věci. Když jedeš po polní cestě, je to jízda po totálně novým asfaltovým koberci v Octavii :o) A druhá věc je, že přes svý nesporný koně to po přesednutí ze šestky prostě nejede :o/

Corvette? Moje pocity bych popsal jednou větou: Jízda se tu mění ve sled ryčících kopanců před přeřazením na další rychlost, jo už to koplo počtvrté, jedeme 180... :-D
neregistrovaný "lenin"
24. 4. 2002 18:31
Re: to venca
Víš véno, za akontaci na pažouta by jsi už skoro Corvettu měl.
neregistrovaný "ace211"
24. 4. 2002 19:18
Re: to venca
Jo to je pravda asi před půl roku mi někdo nabízel ZR-01 z 91 za 600 tis. A pro neznalé je ZR-01 nejvýkonější model :-) No ted je sice už Z-06 se 405 koníkama, ale za 600 tis, to musí být zažitek :-) No najeto měla asi 80 tis/km.
neregistrovaný "PROF"
24. 4. 2002 19:59
Re: to venca
RB: Countach bylo poslední auto, který mě tak nadchlo. Zvlášť, když dostalo konečně vstřikování, namísto šesti dvojitejch Weberů. To snad nešlo ani seřídit :-). Samozřejmě dnešní Bugatti je taky o něčem, ale nebaví mě o souloži s Claudií Fischerovou do svý smrti jenom marně snít :-) Vždyť všude kolem je tolik nádhernejch holek (a konec konců i aut) :-))
neregistrovaný "PROF"
24. 4. 2002 20:02
Re: to venca
ace: ZR-1 je ZR-1. Stačí se podívat do tabulek, jak je na tom s cenou, a není třeba se obávat nějakýho průvaru. :)
neregistrovaný "KON"
24. 4. 2002 20:12
Re: to venca
Prof> Kdo je Claudia Fischer? Schiffer?
neregistrovaný "PROF"
25. 4. 2002 11:16
Re: to venca
KON: Co já vím, Schiffer, jo, tak se jmenuje :-)).
neregistrovaný "ace211"
24. 4. 2002 21:36
Re: to venca
No ZR-1 je klasika a klasikou zůstane a na srazech ted i za 25 let to bude exkluzivitka...
neregistrovaný "rbaron"
24. 4. 2002 21:58
Re: to venca
to ace2: To docela jistě, ale nemohu zapomenout, jak jí to ten ožralej maník s tou bílou našláplou Corvettou '72 natřel loni v červnu v Brně.
neregistrovaný "Venousek1"
25. 4. 2002 10:26
Re: to venca
ZR-1 je paráda. Ale já bych snad bral i stopětku s nápisem corvette. To auto je prostě legenda. V USA mi jeden maník ukazoval Corvette ´57, povídal, že jí koupil za 400.000 americkejch prezidentů:-))) To auto bylo jak nový, prostě nádhera. Vedle toho je nová konfekční corvette za nějakejch 50 - 60 tisíc USD celkem levná záležitost a auto pro důchodce:-)))
neregistrovaný "PROF"
25. 4. 2002 11:21
Re: to venca
ace: Nejlepší je vždycky si uvědomit, jak budou působit dvě různá auta za pár let. Třeba obyčejná standartní Corvette a pak přetuněná Fábka. Při pohledu na Chevyho budou lidi stále stejně brumlat hmm,hmm, a pokyvovat hlavou a před fábkou se nebudou stačit smíchy popadat za břicho :-)). Až pak je dobrý uvažovat, do čeho ty prachy strčit.
neregistrovaný "Venousek1"
25. 4. 2002 14:11
Re: to venca
Naprosto s tebou souhlasim. Ale taky je důležitý (v mý situaci) přemejšlet, jestli mít fábii (nebo jakoukoliv jinou konfekci) s motorem do dvou litrů a jezdit za pár litrů na sto, nebo korvetku s 5.7 a pohybovat se někde kolem 20 litrů na sto...
neregistrovaný "Huf"
25. 4. 2002 16:04
Re: to venca
20l/100km mi předevčírem žral Passat V6 tiptronic :o) Vette 5,7 bych pod 30 neviděl.
neregistrovaný "dabel"
25. 4. 2002 16:48
Re: to venca
Asi zavisi od stylu jazdy. Taky Cadillac Seville s 4-litrovym V8 dokazal jazdit pri lahkej aj za 9l ;))
neregistrovaný "dabel"
25. 4. 2002 16:57
Re: to venca
oops, vypadlo mi slovicko, takze myslel som samoska "pri lahkej NOHE" ;))
neregistrovaný "mracek"
25. 4. 2002 16:53
Re: to venca
Hufe, pri tvem stylu jizdy by bylo i tech 30 malo... :-)))
neregistrovaný "rbaron"
25. 4. 2002 18:37
Re: to venca
to Huf: Překvapilo mě, jak tenhle Passat s Tiptronikem nejede a přitom třílitr. Vůbec, automaty (ne vario) od Audi a VW jsou nějaký divný, hodně mrví zrychlení. U takovýho 540i je rozdíl ve zrychlení mezi verzí s převodovkou 5A a 6M minimální, myslím, že okolo 0.2 sekundy. Podívej na novýho Passata W8. Tý verzi s automatem se na křižovatce vysměju i já a to mám starou plečku. Natož když ho srovnám s 540i, se kterým by si měl logicky konkurovat. Může, ale jen cenou. Spotřebu 20 litrů na sto jsi mohl mít okamžitou nebo jsi opravdu jel jako prase z chlíva. Já jezdím město za patnáct a že bych auto šetřil, to se říct nedá.
neregistrovaný "Huf"
25. 4. 2002 23:36