Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Zpět na článek

189 komentářů

Prodám Toyotu celicu gt 2.0 bez tp za 10 000Kč
proc nepisete lidi???
MAc272: za kolik jsi koupil tu svou celicu?Jsem ze severní moravy.
Já taky osobně nic moc proti skodovkam nemám,ale nemůžu přenést přes srdce,že v ml.boleslavi se bude dělat tak,jak nějáký helmut zavelí!!!!A ti budou velat tak,aby bylo něm.auto vždycky lepší.

Historii asi nevrátíme,ale je škoda,že to již není naše značka,kterou jsme se mohli ve světě chlubit,díky kvalitě a konkurence schopnosti(samozřejmě v době počátku 20.st.).

Skodovka je pro mě podřadné německé auto,bez trochy fantazie,dynamičnosti a originality.

Nechci nikoho nikterak urazit,ale nepochopím hlupáky,kteří začnou chytračit na CELICA-fanclubu,že nejaci dikobrazove(maji to ve znaku),ujedou bozskemu(ma to v nazvu)sport.autu.A srovnavat RS(chip tuning) a celicu 10 let starou(bez turba) je nesmyslné.Technika jde pořád dopředu.Tim taky nechci rict,ze celica je i po tech letech spatna.Jak rikam-je to citova zalezitost!!!

Mam Toyotu Celicu 6.generace a nekolikrat jsem ujel daleko silnejsim vozum s turbem a vyssim obsahem.Urcite ma take sve hranice,ale na RS,VW to porad staci.

VIVAT CELICA

hodně šťastných kilometrů v tomto roce v tomto jedinečném(božském)voze.
a vis proc ji nedali lepsi vlastnosti?? protoze na to nemaji!! a ty asi celicam moc nerozumis, kdyz nevis ze normalni dvou litr porazi Skodu Octavii RS. jo a nemachruju rikam pravdu a hlavne svuj nazor ja vim ze na to co jsem napsal neni zadna lepsi odpoced nez tady zaciot rikat ze machruju atd.
Ty už di taky do * s tím machrováním a shazováním! Škodovky za to nemůžou že jim vývojáři nedali lepší vlastnosti než Celice.
jo a jeste jen tak mimochodem bavim se o Celice 6. genereace, pro chudaky(octavkare a fabiare) je to Celica, ktera ma vpredu 4 kulata svetla!!!
Neznáte někdo náhodou točiví moment u Celici 2.0 GTI Twin turbo z roku 93? Je to mrkačka.
1) nemecke auto s nemeckym motorem muze mit i o 20 koni vic jak japonec,ale nikdy mu neujede.Nebo si snad nekdo mysli,ze je vsecno o poctu koni?

2)Celica(byla),Impreza(je)....modely vyrabena v nezmenene podobe jak pro rally,tak pro normalni provozu,ktere se lisi v tlumicich,brzdach,zav.motoru,ale karoserie a podvozek stejny(u celici i motor).

Za to octavie a fabie-hracky pro chudaky,kde jsou rozdily patrne.Proto museli vyrobit par zmetku(atrapa na sportpvní vůz,jak tomu rikaji-oznaceni RS si nezaslouzi),ale stejne zadny auto co vyrobi helmuti nejede,jak v rally(zkouseli,ale marne),tak v normalnim silnicnim provozu.

Prechipovat motor umi kazdy.

Udelat dobry auto je horsi.

Bohuzel pani z ze Skoda DE si mysli,ze motor dela vse.
mi tam mame seriovoyho dvou litra, vim ze pisou ze Ocatvia RS ma kolem 200 koni a ze ma odpych z 0-100 za 7, 9 nebo nejak tak, ale cetl jsem a hodne lidi rika ze to ykouseli profici na letisti a ze za 7,9 se to proste neda, no my vyskolili uz 2 Ocatvie RS, to auto proste nejde to se Celici nemuze drzet na toz v zatackach mozna ze jede 230km/h, ale pres 200 jede kazdy druhy auto, takze na co zavodit naa dalnici vleti ti tam nejakej * a jses mrtvej, na dalnici umi jezdit kazdej vul 200 a vic, ale v zatackach a na odpychu tak v tom se pozna jaky je auto a jakej je ridic!!my jsme ykouseli odpych, ale na zimnich se zavodnim filtrem a dali jsem 7,8s, myslim si ze na letnich to bude lepsi
Asi ten 2.0 turbo, jinak nevim nevim 😄)) Ona i ta 2.0 GTi jede pěkně, ale RS Octavie má přeci jen dost koní navíc.
Co máte za motor pod kapotou Celici že poděláte RSovou Octávku?
hm fabia je zavodni auto, to by jsme si asi pujcila tak pocitam na 4. prevodovy stupen a trosku prudsi stoupani, protoze Celica jezdila zavody do vrchu a byla mezi nej a porad si pujcuje treba i novy BMW 530i, takze nejaka Fabia je pro neho hracka, kdyz jsme vyskolili Skodu Octavii RS a mel to jeste ruzne poupravovany byly tam same zatacky a skoro se vyboural, protoze jak byla levotociva zatacka, tak my jsme ju projeli nevim neco kolem 160 mozna i vic on se nas chtel drzet jel asi taky tech 160 a do proti smeru jelo auto tak tak ze uhnul, no kdyby nevjel do vnitrniho pruhu, tak asi vyleti, tak tady vidite ze i kdyz je to RS nemuze se rovnat s Celicou!! nikde v odpychu, v zatackach, v kopcich proste nikde!!
to:toyota_celica Prdlačky, Hugnágl má čipnutou Fabii RS(předtím měl obyč TDI 74 čipnutou) a sere se do fšech témat, to ještě nevíš ? Šak až ho poznáš tak uvidíš.PS. PF 2004
aha ty mas asi taky logicky Celicu¨, kdyz pises k tomuhle stolu nebo co to je no nevadi jsem dneska tak trosku mimo, kdyztak me omluv!!
no jako nevim co mas za auto,ale zajiamlo by me to. jestli to neni nejakej tezkej trilitr nebo nejaky hodne upraveny auto, tak si myslim ze by v kopci nebo v zatackach melo smulu, tatka s tou nasi jel na 4. stupen do kopce 210km/h a v zatackach drzi jako pribita!!
Takovou jsem si vychutnal na D1 při cestě na podzimní tuning sraz na brněnském okruhu. Maník taky nechápal. Celica 2.0 16V červená rok 94. Cca ve 210 (na mém tacho, on měl asi o 15 víc) odpadl. Pak jsme v areálu pokecali. Divil se, ale byl v pohodě. Uznal, že mám přece jen o pár PS víc, i když ropných...
no bracha ma Celicu 2.0, r.v.1994, mame tam zavodni filtr, stroboskopy a kdyz jezdime po Prerove tak to krasne bubla a kazdej se rad otoci a jeste takova perlicka:v zadu mame nalepku 1,4Li, takze vzdycky treba prijede BMW, Octavia nebo nejaky jiny auto, a vzdycky si mysli jo Celica, tak tu predjedu a howno, a pak ma z toho skazenej den, rikam tomu skoleni =))))) kdyztak napiste na maxcan@centrum.cz
No to nevadí, já jsem ani nečekal že by to bylo česky. Udělal jsem totiž tu blbost, že jsem si zakoupil na www.techbooks.cz servisní příručku od Chiltona - celica, ale tam jsou jenom americké modely, takže je mi nanic. Jsou v tom fakt velké rozdíly, zejména v tabulkách, kde jsou seřizovací hodnoty. Naštěstí mi ji vezmou zpět a vrátí peníze.

Taky mě napadlo zkusit se zeptat v některém značkovém servisu, ale nemám tam žádné známé, a oni tu příručku stejně asi nedají z ruky...
někde na netu to je ale jenom v angličtině v češtině se to nevydalo,podívám se na to
Nevíte náhodou někdo, kde by se dala sehnat jakákoliv technická literatura k evropským modelům celicy (s motoem 3S-GE) ?
Dik za odpovedi, taky jsem si to myslel.
1.6 má výkon 104 k, 2.0 156 k. Myslím že mnohem schůdnější bude tu 1.6 prodat a koupit 2.0 GTi Na www.tipcars.cz je jich celkem dost. Když budeš překopávat 1.6 tak výsledkem bude něco co neubrzdíš 😒
To těžko.. Leda že bys vyměnil v podstatě všechno, co najdeš pod haubnou ;o) Ten dvoulitr má myslím o 40 koní víc a to už je znát...
Cau,

nevite, jestli jde do celici 1.6 dat motor 2.0. (jsou stejny napravy, prevodovka, spojka, chlazeni, atd.)

Jedna se o celicu vyrabenou od r. 1991

Neberte ted v potaz, co na to reknou policajti a na STK.


Dik
kdyžtak, jestli to nepochopení nebylo tímhle: ***ávka = oktávka (neboli VW Skoda Octavia ;o) )
Tak jsem se koukal do oficiálních materiálů a fakt tam mají těch tvých 1320 - mě to přišel strašně velký rozdíl (Carinou taky najezdím tak 40% toho co najezdím) oproti sedanu či liftbacku. Protože třeba u Corolly (té s kulatými světly) je rozdíl mezi liftbackem a kombi průměrně jen 10kg. A s tou ***ávkou - jen to, že ta má pohotovostní hmotnost takhle velkou a patří vlastně ještě do nižší třídy než Carina.
Právě jsem se znovu koukal do TP a celková je 1820,nezapomeň,že jsem mluvil o 2,0 combi
te
údaj jsem psal z TP a nevím co jsi mysle tou ***ávkou!celková tam je asi 1800 tak nevím co se ti nelíbí???!!!
1320kg pohotovostní? 1150 má Éčková... Takhle strašně těžký josu akorát ***ávky...
pohotovostní hmotnost 1320kg,jinak je to kombík a hejbe to s ní docela SLUŠNĚ.No a spotřeba podle stylu jízdy a td. rekord mám 5,8lale to už snad ani nebyla jízda.Na dovolený jsem jel za 6,2 a občas jsem zapínal klima ale to jsem měl natankován 98 benzin,jinak po městě asi okolo 8-10l.
No já ani nečekám že by na tyhle auta někdo něco u nás vydal, ale už jsem si objednal na www.techbooks.cz knihu o všech Celicach od r. 86 do r. 93, stojí 999 Kč, 500 stránek, 1300 fotek tak uvidíme.

Mimochodem 98 kW S tím autem musí taky slušně hýbat. Jakou má Tvoje Carina hmotnost ? A kolik tak v průměru spotřebuje benzínu ?
rv 1995 98kw je to ten slabší motor

ale kde sehnat nějakou literaturu nevím,ani u nás žádné nakladatelství ji nevydalo ,.

skus dát dotaz do toyota clubu tam je celic několik
No to by mě zajímalo který ročník a jaký typ motoru. Já mám Celicu r.v. 1991 a motor 3SGE, 115 kW.

Nevíte náhodou někdo kde se dá sehnat jakákoliv literatura k tomuto vozidlu ?
já jezdím s Carinou2,0i16v a ohledně toyot je tu opravdu nějak mrtvo
Jo, Celicu. A s čímpak jezdíš Ty ? Máš pravdu, bohužel je tu trochu mrtvo ale všichni asi přešli k jiné značce...
a co bys chtěl řešit? ;o)
protože se tu nic neřeší!
proč?
to tu nikdo nemá toyotu?????
koná se 15.2.2003 v hořovicích na letiští více na www.toyotaclub.wz.cz
Omlouvam se, no byla novejsi nez ta moje rok 92 ja mam 90 a s lepsi vybavou v kuzi atd
Tak uz ji nekdo koupil, ja vedel ze se tam dlouho neohreje 😄
To bych chtěl vidět v jakém je to stavu? Foto či něco máš?
Pratele mate jedninecnou sanci koupit Celicu 4wd Carlos Sainz Edition je v Ostrave manik se ji zbavuje za smesnych 139 000 je to turbo4kolka mit prachy tak ji koupim brachovi. Takze kdo chce auto na radeni ma sanci.
toyoty se ale občas sjížděj,podivej se na www.toyota.wz.cz
Co takhle se někde sejít (nebo spíše sjet), než nám nakype půl metru sněhu ? Nějaká demonstrační jízda napříč jakýmkoliv krajem se stejně postiženými (celicomania) by se mi líbila. Sem tam to ve světě funguje, tak proč ne u nás ???

viz: [odkaz]
Jsem z Ostravy takze pokud budes chtit svezt neni problem. Jinak majitel od ktereho jsem to kupoval mi tvrdil ze v tomhle provedeni je jich v Republice opravdu malo. Tvrdil ze mene nez 10 kusu 😉
Jenže já nemám zatím moc z čeho šetřit (nebo při těch úsporách bych šetřil tak 70 lat 😄 ) a navíc bych bral radši čtyřokou...
Konecne se to tu zase trochu rozhybalo, uz jsem se bal ze mi ta rubrika umre... 😒

Mel jsem (bohuzel minuly cas) kulatou mrkacku, ale bez turba, i tak to ovsem bylo paradni svezeni. Bohuzel jsem zatim nemel moznost vyzkouset verzi 4x4, ale tech asi v republie neni moc k mani ze ? Zajimalo by me jak se projevuje pomerne vyrazny vahovy rozdil, kdyz ctyrkolka ma jen zhruba o 50 koni vic. Samozrejme ze kroutak hraje vyraznou roli. Odkud si ? (Ze by si me treba svezl... 😃)
Staci jeden trochu setrit a mas vuz ktery v 80tych letech vyhraval rally 😉
Hlavne v Evrope je Celica hodne nedocenena. Mam Kulatou mrkacku vyrabenou 1990-1994 Twin Entry Turbo 16 ventil 4WD jiz 2 rok a je to opravdu paradni svezeni. Spotreba je primerena kolem 08-10 litru. Tak mne napada co tankujete do svych Celic? Ja tankuji V-Power racing od Shellu a je to parada. Chod motoru je mnohem kultivovanejsi a zabira od nizsich otacek. Navic na vetsine semaforu jsem davno pryc kdyz ostatni se teprve rozjizdi 😉 4x4 ma neco do sebe. Legrace je ze vuz ktery stal kdysi pres milion dneska poridis za 140 papiru a porad ti bude slapat jako hodinky, navic je to sportak s nadcasovym designem za kterym se otoci opravdu vetsina lidi na ulici. Je tu nekdo ze Severni Moravy?
Kéž by 😲(
Jiste znate stranky [odkaz] kde naleznete vse o celicach Turbo 4WD. Zajimam mne jestli nekdo z Vas vlastni takovouto turboctyrkolku a kde shani nahradni dily nebo v tom zustanu pouze sam 😉
Co se deje.,nejak to tu umrelo.to jste se asi presunuli na bezva klubovou diskusi na h-ffans...

Az se tu zas nekdo ukaze tak prosim o info na nejaky nd na corollu liftback...

srazl

il jsem se s tramvaji a na astru gsi sterace + zrcatka-nekdo mi je ukradl...
Kde to vlastně jezdíte?
No, ono je to tezky, zkus nekde na ulici v Brne usporadat za svetla sprinty 😄. V tu ranu tam mas policajty. Casomiru jsme zkouseli ve dne za Bauhausem a to byl panecku hukot 😊. Jeste jsme ani nevyjeli a uz na nas vlitla ochranka z Hornbachu 😊
Jestli bude nějakej H-scuk se sprintama tak bych dojel. Celica bude teď čučet v garáži, takže by se dala ukořistit. Ale jestli to bude ve tmě jako v pátek tak při svý slepotě za tmy, bych asi potkal nějakej keř 😊))
Takze v patek jsem jel sprint 400m a udelal jsem 17,2sec. Povedl se mne start, protoze predtim jsem mel vzdycky 17.8, 17.9 atd. Zmer to nekdy s tou Celicou.
RODA: to teda řadíš zatraceně brzo - správně je třeba přeřadit těsně za maximálním výkonem a spadneš do maxima Mk, čímž by se měla u dobře postavených aut (myslím, když mají dobře sladěnou převodovku, kola a motor) docílit nejlepší akcelerace.
S Alienem sem 4 roky chodil na střední a pak sem u něj rok a něco bydlel. Ale jinak sme oba v pohodě a líbí se nám holky 😊))

Já sem se odlehčováním dostal na 9,5kg/kW což je docela dobrej základ.
Podle technicaku vazi Preludka 1220kg, coz je tusim uplne stejne jako Celica. Pri poslednim mereni tlumicu to podle souctu vyslo tusim 1250kg, takze tam vozim nejake zbytecnosti. Jinak taky vim, ze nejlepsi tuning je odlehceni, kamos s CRX ma vytazeny zadni sedacky a na strintech porazi i VTECy (ma obyc. 1.6). Koho z H-fans vlastne znas?
Když bude volná, tak bych dorazil. Ale je dost pravděpodobný, že s ní někde bude fotr. Taky by mě zajímalo jak si stojí vedle přeluda s 2.0.

Kolik ten tvůj přelud váží? Já toho svýho makaróna stále odlehčuju a už sem udělal tak metrák na zbytečnostech v motorovým prostoru, pod koberečkama v kufru a v interiéru. Jen ta vata na utlumení hluku vážila 30kg. navíc to tam bylo naprd, protože se vnitřní hluk vůbec nezvýšil. A mně ten V6 SOUND rozhodně nevadí 😊)
Aha, V6, tak to jo 😊. Vsak doraz v patek s Celicou a pomerime...
2.5 V6 160 koní a 222Nm. Navíc sem odmontoval klímu a servo, takže se tomu určitě trochu ulevilo a bude to o trochu víc. Ale 8000 to netočí 😊))
Roda> 😄 Tak zase az tak spatne to se mnou neni... To jezdis v Celice? Rekl bych ze ne, protoze tam na 5000 ot. prave zacina to nejlepsi ;o)
Jo, jo, tu hranatou Alfu si pamatuju z Prehrady. 16.2 je myslim dobry cas, delaji ho VTECove Preludky. Co tam je za motor + vykon?
Sprint na 400m se samozrejme nemeri z tachomnetru 😄, prave proto je to mnohem vice vypovidajici a nezavisle na nepresnosti tacho. Odmeri se paskou 400m a casy se meri pomoci prujezdove casomiry. Dela se to tak vzdy a delame to tak i my.
Je,Celica je delo.Slusne auto.Asimova 75taky neni spatna a preludky nejsou smejdy.Ja ale budu zastavat Toyotu.

Moje Corolla taky jezdi lip,kdyz nema nizkoprofilovy a je to znatene.

Ivoshi:ja kdyz jsem na nervy delam pravy opak.Radim pozde cca6000otacek, kdyz to fiknes v 5000 tak je to dobry,Poulicni vyskolovani ale vetsinou vyhravam.Posledne jsem si zved sebevedomi s Pasatem😄

www.toyota.wz.cz
Tu 400vku změřit nemůžu, jelikož mám všechno v mílích... leda 3/10 nebo 2/10 míle, tedy 480 nebo 320 m 😄)
Dneska jsem se svez MR2jkou turbo z '91 roku.. Mají (možná už měli) jí v AutoESA ve Štěrboholech za 179tis. s najetýma cca 73tis. km, kterým bych ani zdaleka nevěřil, poněvadž interiér vypadá tak na 300tis. a v motoru asi bude prasklé sání či něco podobného, protože to bylo dost nepřirozeně hlučné ve vyšších otáčkách a turbo nezabíralo dvakrát rovnoměrně, ale i tak to táhlo pěkně. Jinak bych o ní býval i docela uvažoval...
16.2 s /400m, ale ne s Celicou, ale s tou Alfou co si možná na nějakým H-srazu viděl. Taková hranatá krabice.
Ono vyssi vypovidaci hodnotu ma asi sprint na 400m. Tam jsem nameril 17.9sec, jenze to bylo ve dvou a s uplne otevrenym okynkem. Za tyden mame dalsi sprinty, tak se pokusim jet na cas a namerit neco solidniho. Kolik mate casy na 400m?
No, tech 12sec by me (i ivoshe) taky zajimalo 😄. Vsechno to bude asi v kolech, ja tam ma mit orig 14" a mam tam 16" 205/55. V zime na 14" zimakach jsem s velkym pruhrabem meril 9sec, jen co jsem dal letni 16", * ho 12sec. Jednak asi ukazuje tacho min a jednak to s velkyma kolama holt nejede. Ivosh ma navic 17", ale nizkoprofilaky => obvod ma mensi nez ja. Aby nedoslo k omylu, ja taky proti Toyote nic nemam, my se jenom s ivoshem tak stengrujeme 😉
To neříkejte, že naměříte s dvoulitry 12s... Já jsem nedávno měřil svojí prastarou Corollku 1,6tku z 92 roku, nalítáno má 227300km bez problémů a naměřil jsem nejlíp 10,2, nejhůř 11,1.. tak nevím, jak s tím jezdíte, když dvoulitrová Celica má papírově něco kolem 8,4s.. (teda kulatá mrkačka, nevím, jakou má ivosh). Jinak proti Hondám samozřejmě nic nemám (patří mezi moje oblíbené značky, ale z těch sportovních typů se mi líbí akorát S2000, NSXko ani Preludku nemusím).
To vis, ze su z Brna, tady je Preludek raj 😄. Porovnavam samozrejme ivoshovu Celicu s moji Preludkou, protoze jine Celicy bohuzel neznam. Prave proto, ze mu to jede podle me +- stejne, se mne nezdal udavany vykon 115kW. Mozna, ze ma jeho motor nejakou zavadu, ktera se (doufam) odstrani a pofici mu to lip. Ac se to mozna nezda 😉, je ivosh muj dobrej kamos a preju mu, aby mu uz Celica co nejdriv jezdila. Asimove, nejlip se asi zastav na nejakou Honda akci, napr. pristi tyden v patek. Kdyztak petrveit@h-fans.cz
Nereaguju, rikal jsem to 😄
petrveit: Jestli jseš z Brna nebo blízkého okolí tak bych zkusil otcovu Celicu versus ten tvůj Přelud. Obojí jsem už řídil a subjektivně jede Celica líp.
hehe, to by me zajimalo, kdy udelame to objektivni mereni, nebot vzdy, kdyz si zrychleni merime, tak namerime 12 sekund a radsi to zabalime se slovy, ze to neni mozny 😄. Jinak tema 100tis km navic bych se moc neohanel, buhvi, kolik ma moje Preludka naliano, oleje zere snad 4x vic, nez tvoje Celica. I Preludka z let 88-92 by jela stejne jako Celica, protoze to byly DOHC 101kW (ja mam SOHC) a jsou vzdy o trosicku rychlejsi nez ja. Rekl bych, ze motor roku je spoluvlastnictvi, Toyoty, Hondy a BMW.
Oprava, 4 roky. Neboli bezmala pul desetileti 😄))
Nevim jestli je Celica fanclub od toho, aby se tady opruzovalo s jinyma autama, ale budiz ;o)...

Bohuzel srovnavas auta, ktery jsou o pul generace, 2 roky a najetych 100 000 km mimo, takze se moc neni cim chlubit 😄. To zaprve. Zadruhe: objektivni srovani zrychleni nas teprve ceka (pokud ti u nej zase nepraskne chladic ;o))). Nerikam, ze to mam rychlejsi, ale nikdy jsem se te predjet nesnazil a mozna, opakuji mozna (mam totiz vzdycky pri techto bratrovrazdach nervy nadranc 😄 jsem radil driv, nez jsem musel. Za treti: asi ne nadarmo Toyta relativne casto ziskava oceneni "motor roku".

A uz na nic nereaguju, mam nervy nadranc 😄))
Ale abych si neohrival jen svoji polovcicku - na adrese [odkaz] vznaka novy toyota klub, tak tam vsichni juknete.
Jinak se nekdy zajedte podivat na nejaky Honda sraz, at vite, o cem Honda je. Fotky, videa a popis vsech srazu je na www.h-fans.cz
To ovsem obdobne, kdyz Toyotu, tak Supru 😄. Jinak bych rekl, ze Prelude vs Celica vychazi naprosto stejne a to vim, o cem mluvim, protoze s Ivoshem spolu porad zavodime a dvoulitr Prelude=dvoulitr Celica, i kdyz je to teoreticky 98kW (Prelude) vs. 115kW (Celica). Tedy ehm, musim podotknout ze vyse zminene rovnitko plati pouze v ojedinelych pripadech, kdy je ivoshova Celica pojizdna 😃). Stejne je na tom Prelude VTEC (185HP) vs. Celica turbo (?HP), papirove maji obe 0-100kmh za 6.9sec. Supra uz je o necem jinem, i S2000 by se asi dost zadychala, ale co bysme chteli po atmosferickem dvoulitru vs biturbo V6 3.0, ze ano.
petrveit: když hondu, tak jedině S2000... jinak Toyotu
Jestli se vracis k tomu problemu s mym motorem, tak tohle neni ono. Dela to i na volnobeh. Proste nejede jeden valec...
Petra neposlouchejte, ma zvlastni vrozenou vadu, totiz ze nevidi auta bez pismene H 😄

Urcite chtej tu Celicu. Mimo kvality, sportovniho podvozku a vzhledu ma jeste oproti Calibre (a Hondam ;o) prestiz a jmeno z rallye. A to neco znamena a ver mi, ze je to dobrej pocit.
Hehe, vtipalci 😄. Kdyz sportovni auto, tak Hondu. A kdyz Hondu, tak Prelude 😉))))))). Ivosh mne bude zase nadavat.... 😄
taky me to delalo na honde CRX. Nakonec to bylo tim, ze me stale brzdilo jedno kolo, takze malo otacky to nemohly utahnout a cukalo to. Ve vyssich otackach uz to jelo normalne. Vetsinou to delalo, kdyz jsem prudce dupl na brzdy, tak zustala viset, pri normalnim brzdeni to bylo OK.
Taky bych bral spíš Celicu - Calibru měl známý a měl s ní docela problémy, ale taky to může být kus od kusu. A řekl bych, že Celica, jako každý japonec, pokud se o ní člověk pravidelně stará (tím myslím prohlídky a údržba v nějakém dobrém servise), tak se dobře odmění tím, že nebude potřeba nic, než jen životností omezené díly (tedy cca ve 200tis.km spojka, výfuk, tlumiče, komplet originál vyjde na cca 40-45tis. a pak zase je na 200tis. km klid 😄, když vydržíš s klepajícími závěsy a čepy řízení 😄 ).
...a taky se jich vyrobily jen 4tis.
Hmmm, kdo by nechtel GT4... ;o) Obcas se v bazarech nebo inzerci objevi. Obvykle to dela neco kolem pul milionku... Sleduj treba tipcars.cz a dalsi internetovy bazary + bazary ve vetsich mestech. Nedavno byla v jednom bazaru, kolem kteryho jezdim v Brne do prace, za 450 000,-. Ohrala se tam asi 5 dni.
ivosh to vystihl docela přesně. Taky bych volil tu Celicu, už proto, že jednu doma máme 😊))
Neviete niekto kde by sa dala kupit Celica GT4? Tusim sa robili do roku 97...
Pri stejnem stavu obou aut bych jednoznacne bral Celicu. Je vzhledove daleko atraktivnejsi (musi byt cervena nebo cerna, jinou neber 😄), pochybuju, ze se za Calibrou otaci tolik lidi. Zbytek vim jen z doslechu. Calibra je takovy jakysi hybrid, urcite ne ciste sportovni auto, Celica ma svuj, sportovni podvozek. Co se poruchovosti tyce, pak zase jen z doslechu: Calibra nic moc, ale to je vsechno vec stavu, v jakym to auto je. S dilama na Celicu si nestezuju, originaly jsou drahy, neoriginaly primereny. To bude taky podobny...

Hodnoty Calibry neznam, ale moje Celica (ST182, '90, motor 3S-GE) ma 115kW, 0-100 za 8.1s, spotreba 7.1l dalky, po meste 9.5l/100km.
Chtěl bych vás požádat o srovnání těchto dvou aut a jestli můžete stručně shrnout zkušenosti s Celicou 90-93 (spolehlivost,jízdní vlastnosti,dostupnost a ceny dílů,....)jaké motory se do ní dávali.Chci koupit slušný sport. auto a nechci koupi špatně.Předem díky za odpovědi.
ja bych mel strach o tu prasklinu.Ja mam taky namereny dobry tlaky.A s tocenim a slusnou jízdu az ve vassich otackach-To taky sedi,nechc vsak malovat certa na zed.


Tesim se , protoze jeszte tenhle mesic bych to chtel stihnout nechat spravit.Vyladit,pak to bude jezdit lépe!Kdyz je porouchna tak jezdi slusne ,kdyz je uplne v pohode tak neni skoro slyset a akceleruje líp nez kdejaká ALfa ci BMW😃


Na diagnozu jsem zvedav
To skoro vypadá buď na ucpanou trysku a nebo na to, že jde do ní špatný proud ve špatnou chvíli a otvírá se jindy.
Take opravuji svoji informaci o serizovani ventilu. Nova castka zni (u Celicy): cca 1500 za praci a 130 za jednu podlozku, ktera je pry obvykle potreba 1-2, protoze ty ostatni se tam vetsinou poprehazujou aby to sedelo.
Hmmm, jsem z Brna, takze Pribram je kapku z ruky 😒 Ale kazdopadne diky. Na rozdelovac se divali, tlaky merili, kabely jsem meril ja, vsechno OK. Az pak se nasel ten konektor, vymenili ho a 80km to jezdilo dobre. Takze doufam, ze ta zavada bude nekde kolem nej. Praskly blok motoru? Ani nechci pomyslet (doufam, ze je to vylouceny spravnyma namerenyma tlakama).

A ze bych s tim jezdil porad? Dneska jsem s tim musel jet do prace abych to odpoledne zavezl do servisu a celou cestu mne krvacelo srdce. Zajimavy jeste je, ze to dela hlavne pri rozjezdu a ve vyssich tockach se chytne...
člověče, to je teda nepříjemné. Odkud jseš? Já bych být tebou zajel do Příbrami k tomu Dolákovi, jestli to nemáš moc daleko - fakt tam jsou zatraceně dobrý a ani ne drahý a seženou co se dá nebo dobře poraděj. Kdyžtak telefon na ně je 0306-632098. Ještě mě napadlo - jde ti proud do všech svíček a ve správnou dobu? Mohly by být špatné kabely nebo mírně naprasklé víčko rozdělovače (většinou to ani není vidět, ale vadí to dost).
Jeste ze japonská auta jsou tak kvalitní.Já mám s vypadeným válcem problemy porad.Jezdim na tri a nastesti to zvalda.Chce si to zvyknout anebo vymenit blok motoru.Mozna zjisti jestli ta Tvoje Toyota nebyla bourana.Pak by to moh byt praskly blok.Ale stejne tu svou mam nadevse rad.Zavodil jsem a jedeto jako 1.8T.S Alfa kamose a ta je uplne nova.Mozna ma zajimavejsi disign ale rozhodne ne lepsi!

Neco jsem udelal na webu tak se tam kouknete.Chci aby znacka jako Toyota mela dustojne stranky.www.toyota.wz.cz

At jezdi !

Richard
😄) hehe, to je rozhodne jedna z tech "prijemnejsich" "zavad". Mne ted moc do smichu neni, protoze to vydrzelo 80km a zacalo to delat zase. Vypadava jeden valec, chvilema nejede vubec... Pry to nemusi byt jen ten konektor, ale mohl se tim pos**t celej vstrikovac. Zitra tam s tim jdu zas. 😞(
To je tedy pěkný. Já jsem včera najížděl na jižní spojku z magistrály, dávám za dvě, že se šoupnu rychle do levého a co se nestalo. Auto se mnou škublo jako splašený býk s kovbojem, takže mě skoro zastavilo. Ale pak jelo normálně. Po chvíli, rozjíždím se z křižovatky na plný plyn a zase: škub ho a málem jsem si vyrazil zuby 😄 A pak zase jelo jakoby nic. Po kilometru jsem ovšem odbočoval k nám do ulice před barák a málem chcíplo úplně. Takže jsem byl poněkud rozladěn.. až před barákem jsem si všim, že nemám vůbec žádný benzín 😄) Do 50l nádrže jsem pak natankoval 47 l...
Chvilku mne trvalo, nez jsem pochopil tvuj kosaty text... 😄 vypadalo to jako vypadena diakritika...

Zatim porad nevim, az od vcerejska jsem pojizdny, tri tydny jsem nemohl jezdit, protoze mne jel motor na 3 valce. Najednou se to zacalo strasne otrasat a vubec to nejelo o zvucich nemluve. Myslel jsem si, ze je dira ve vyfukovym potrubi, tak jsem se objednal na vyfuk, protoze starej byl uz dost dlouho spatnej. Pak jsem ovsem zjistil, ze ani nenastartuju, tak jsem preventivne (nemaje nabijecku) koupil novou baterku, coz nepomohlo 😞. Take mne tou dobou zacal vrtat v hlave cervicek pochybnosti, ze ta zavada nebude dirou ve vyfuku, ze to mozna bude neco horsiho. Nechal jsem se odtahnout a mechanik nasel spalenou nejakou pojistku a auto startovalo a jezdilo OK. Priblizne 20km. Pak jsem zhasnul motor, nastartoval a bylo to tu zas. A to uz jsem mezitim stihnul vymenit vyfuk komplet od katu dozadu. Takze jsem zase tyden nejezdil a objednal se u opravdu slusnyho mechanika zamerenyho na znacku. Ten vymenil dve probity svicky, vycistil rozdelovac, premeril co se dalo, vysledek a zkusebni jizda OK. Zaplatil jsem a za rohem to zacalo znova. Vratil jsem se a po chvili zjistil, ze je spatnej konektor od vstrikovace na jednom valci a chvilema se ztraci kontakt. Druhej den ho vymenil a bylo. Jinymi slovy uvolnenej konektor me prisel na 11tis. 😄 Ale vyfuk a baterku bych kupoval stejne, takze zas takova hruza to neni 😊
a? má? 😄
To jste vsichni na prazdninach, nebo co?

Konecne mam novej vyfuk+potrubi, jsem zvedav, jestli to bude mit vliv na spotrebu...
Celicu nemám vůbec, mám Corollu se 4A-FE, ale vůle se u ní vymezuje stejně - to je japonská specialitka, protože pak se ta vůle hne minimálně a při seřízení jde ve většině případů v podstatě jen o kontrolu. Měl jsem jí u toho Doláka na seřízení cca před rokem a fakt to tak vyšlo.
ivosh> no to si me potesil. mam celdu 5. generace (r.v. 1990), motor 3SGE, dvoulitr DOHC...
Jinak pokud mate zajem, tak nejake tabulky pro ty podlozky mam v manualu.
Nasrot, Celifan> Nevim, co mas za auto, ale Celicu s dohc motorem, 5. generace asi ne. Jak jsem slysel 200,-, rekl jsem si parada, preventivne to necham udelat a napsal jsem si do servisu Toyoty. Tam mne to odhadli na 4 hodiny prace po 470,- a co hur, vule se vymezuji podlozkama, ktera jedna stoji okolo 300,- a kolik ventilu, tolik, nedej boze, muze byt podlozek. Tato krasna cena je navic bez DPH. Takze by to tech 3-5tis v lepsim pripade dalo. Jestli nekdo bezpecne vite, ze se to da udelat levneji, budu rad, kdyz se podelite.
Osobně jsem si nechával seřizovat ventily u Doláka v Příbrami - je to asi 20 minut za cca 200 Kč a rozhodně se to vyplatí, jelikož tam odvádějí velmi slušnou práci. Takže takové provozunutné záležitosti si nechávám dělat u nich, u chlapů s autodílnou na 60 značek akorát karosářské práce, protože ty jsou v originálních servisech většinou hodně předražené a kvalita bývá stejná...
Už sem v Celice koukal na stav pod víkem a nedával sem kvůli tomu těsnění nový. Vlastně u žádnýho auta sem tohle těsnění neměnil. Vždycky bylo v pohodě, což se nedalo říct o těsnění pod hlavou a vanou, ale tam je mnohem víc namáhaný.
Jo, samo že to nebudu dělat já, ale borec který má autodílnu a vyzná se, jenže Celicu ještě nedělal, tak mě jenom zajímá jestli mám preventivně sehnat těsnění.
Mysli na to, že tam těch ventilů je 16! Jestli si to ještě nedělal, tak se do toho nepouštěj a svěř to někomu kdo ví co dělá. jinak nic nekupuj, ani těsnění pod víko nebude nejspíš potřeba.
Už jsi to někdy seřizoval ? Co k tomu musím všechno koupit nové ? Asi těsnění pod víko ventilů, a co ještě ? Zatím nevím co všechno budu muset sundat. Díky.
Zadrvím Vás!


Jsem rád že se najdou hloučky lidí oslovající auta tohoto Japonského výrobce , který je podle mého názoru velice nedoceněn.Je to asi kvuli jejich spolehlivosti😃


proto jsem se rozhodl vytvorit neco jako club , proste fandovské stránky s diskusí , chatem kde budou novinky , bazar a takové věci.Zatím je to taková verze 0 - www.toyota.wz.cz


Toyote zdar


Richard
Jsem to říkal a jsem rád, že jsem se trefil 😄 Toyota hydraulické vymezování vůle ventilů dělá až u VVTi motorů - zase marketing, jelikož hydraulické vymezování vůle je poměrně zajímavý žrout účinnosti.
to Celifan: Mě moje BMW taky fouká pod parožím a je to znát, ve výkonu jsou "díry". Čeká mě to za čtrnáct dní a potěšils mě, že to fakt má vliv.
Díky všem za veškeré příspěvky ohledně plynulosti chodu motoru. provedl jsem "inspekci" výfukového potrubí kde jsem našel několik děr. Po opravě auto jede naprosto plynule v celém rozsahu otáček, a navíc volnoběžné otáčky poklesly z cca 900 na 750 - 800 /min. 😃) Pravděpodobně lambda sonda byla ovlivněna přisávaným vzduchem, a cpala tam pak příliš bohatou směs. Takže teď by se mohla i nepatrně snížit spotřeba. Teď bych ještě potřeboval vědět, jestli mají celicy hydraulické vymezování ventilové vůle, nebo jestli se to nastavuje ručně, myslím že ten dotaz už tady padl. Díky za odpovědi.
To ten motor cukal? Já, když mi uvolněná baterka urvala 1 kabel od rozdělovače a jel jsem na 3 válce, tak jsem žádné cukání nepociťoval, akorát to holt vůbec nejelo a zvuk byl taky docela drsný.
Zkontroloval jsi kabely ke svickam? Na tatove Accordu to vyresilo problem.
Tak to jo - při nízkých otáčkách je relativně malá rychlost proudění ve výfuku a poměrně velké mezery mezi výfuky jednotlivých válců - takže ty "buřtíky" mají mezi sebou takový trochu podtlak a když si něco přisají zvenku, tak se to zadusí. Když jsou dirky malé, tak to škube neznatelně a když větší a "blízko" za motorem, tak víc.
Jo, a taky jsem ted objevil diry ve vyfuku (hned za rezonatorem, ktery je umisteny za katem. Tak to by snad mohlo byt ono.
Škubání se neprojevuje pouze při prudké akceleraci, ale taky když jedu v nížších otáčkách, mezi 1000 a 2000 a chci zrychlit jen mírně, což je hlavně při jízdě po městě. Jakmile však motor překročí 2000 ot, tak se chová naprosto normálně, žádné cukání, plynulé zvyšování otáček. Už jsem tam dal nové originální svíčky, ale dělá to stále. Nevím, jestli to někde nepřisává falešný vzduch, nebo jestli je v háji některé podtlakové čidlo, moc se v tom nevyznám, tak ani nevím co bych měl rozebrat.
A škubne to třeba i kdyby ses rozjížděl na plný plyn na dvojku nebo trojku? Lambda v háji být nemusí, ale může být někde kolem ní díra. Kdyby to bylo něčím takovým, tak na ten plný plyn, by to teoreticky škubnout nemělo.
něco podobnýho mi děla carina ,měl jsem namontovaný neoriginál svíčky .po namontování orig. závada zmizela
To už mě taky napadlo, že může být v háji lambda sonda, ale to by snad zlobilo i v jiných režimech motoru. Mi to dělá mezi 1000 - 2000 ot, a to ještě jen někdy, třeba 20 rozjezdů v pohodě a pak to škubne. Ovšem po překonání 2000 ot už to jede jak pila (asi to znáte z vlastních zkušeností, že 😃, a bez problémů se to vytočí lehce nad 7000 ot.
Tak jsem se radši ještě koukal na nějaký podrobnější informace o tvým autě a našel jsem, že bys tam měl mít vstřikování L-Jetronic, který už byl elektronický a tedy by to auto mělo mít lambda sondu - to kvůli zpětné vazbě k regulaci dávky paliva. To prskání a že je líná po zahřátí může být třeba ale nějakým špatným tlumičem na výfuku (pokud to vážně nemá katalyzátor).
To má snad karburátor?? Že nemáš lambda sondu?
to našrot: Tohle mi teď přesně dělá moje 635CSi. Vejfuk mi prská a je to i slyšet a už dlouho jsem si myslel, že je to tím. Když je studená, tak (vím, že se to nemá) jde do otáček jako šílená. Když se ohřeje, najednou je to takový nějaký línější a víc to prská. Lambdu ani katalazátor sice nemám, ale výfuk teď bude moje priorita.
A pak jsem si vzpomněl ještě na jednu chvíli, kdy Corolla cukala (výrazněji) - profukovaly mi výfukové plyny kolem povolené příruby hned za sběračem. A já blbec jsem kvůli tomu málem sundaval celé parohy 😄 - takže to přisávalo čerstvý vzduch před lambda sondu, takže to mělo i větší spotřebu. Tedy - pokud máš i vyšší než obvyklou spotřebu, tak to bude s největší pravděpodobností ve výfuku a s o něco menší v sání. Pokud ne, tak to může být všude jinde... 😄
Díky za odpovědi. Zatím nevím co by to mohlo být. Mám pocit že po překonání 2000 ot/min už se motor chová zcela normálně (na 200 km/h se rozjede bez problémů na 5. kvalt). To cukání je natolik výrazné že to hned poznáš.Ale není pravidelné, např 10 x se nestane nic a potom to cukne. Když se plynule rozjíždím, zařadím dvojku, tak to mezi 1000 - 2000 ot třeba jednou nebo dvakrát cukne. To samé na 3. kvalt. Budu to muset rozkuchat, i když nevím přesně kde začít....
To může být fakt cokoliv. Mrkni jestli za měřákem vzduchu není někde prasklá ta gumová příruba sání. To by ti šla chudá směs do válců a hrozilo by jejich propálení.
A jak moc to škube - všimne si to ho každý, nebo je to jen lehce? Naše Carina lehounce škubne, když se zapne kompresor klimatizace (má na to slabý motor a zatuhlou kapalinu do klimatizace). A Corolla při asi těchto otáčkách taky skoro necitelně škubne, jelikož má ucpaný katalyzátor (což se taky projeví taky na tom, že už z ní do kopce skoro víc než 160 nedostanu..). A jednou Corolla škubala zatraceně hrozně a to, když byla u pumpy v naturalu nafta...
Mohl byste mi někdo poradit ? Mám problém s motorem, občas se stává, že škube v rozmezí otáček 1000 - 2000 /min. A to jen na 2. a 3. převodový stupeň, vždy po přidání plynu. Už jsem vyměnil svíčky (dal jsem tam originál Denso PK20R), ale závada se projevuje stále. Nevím co s tím 😒(. Kdybyste měl někdo podobnou zkušenost, prosím ozvěte se.
Jen to, že je na Křence. ani nevím jak se jmenuje. Já si jména nepamatuju....
To jsou dobre zpravy 😄 Nejaky to jeho jmeno nebo telefon nemas? Jen to, ze je na Krence? Diky.
Dělal mi to na Mitsubishi Galanta 2.0 a na Celdu a změny ve spotřebě a výkonu sem nezaznamenal. Předtím otec na celicu koupil novej orig zadní díl výfuku a hrozně to zvonilo ve vyšších otáčkách, tak to reklamoval a další dělal úplně to samý. Nakonec koupil neorig. a v pohodě, jenže shnil do dvou let. Nakonec ho vzal do parády ten chlápek na Křence a přebalil ho. Jestli to vydrží jak u Galanta, tak je to super, protože je to za zlomek ceny novýho.
Takze jsi spokojenej? Vykon ti to nezhodilo, nedusilo se to nejak? Nejaky blizsi kontakt na nej nemas?
Nojo, jenze ivosh myslel delani vyfuku na zakazku, ne neznackovy vyfuk, ktery bezne nekde koupis.
Tak jestli máš díry ve výfuku, tak pak ani spotřebu nesleduj 😄 Jinak, já osobně mám s neoriginálními výfuky ty nejhorší zkušenosti (ovšem na Corolle). Měnil jsem pri cca 180000 km střed a konec za nějaký Bosal - stálo to cca 6tis. Kč a vydržel necelých 35tis. km - proreznul kolem přírub, jinak trubky byly poměrně OK. Tak jsem je nechal zavařit, což vydrželo asi 500 km a pak jsem koupil střed a konec originál, což vyšlo na 8500 Kč... Takže nevím, jestli je výhodnější koupit do dalších 180000 km 6 výfuků neoriginál za (dneska přý už 11tis.) nebo 1 originál za 8500... 😄
Mě dělal výfuk chlápek na Křenové asi 300m od viaduktu po levé straně. Ceny taky do těch 4000,-. Dělá to precizně. Používá dvakrát tlustší plech na tlumiče než je z výroby. První díra se objevila až po třech letech, což je za ty prachy super.
Mimochodem, zkousel jsem jezdit/radit v tech mirne vyssich otackach, jak mne tady nekdo radil kvuli spotrebe a zase: presne 10l/100km, jak kdyby tam byl nejakej pocitac 😄 Jinymi slovy: nepomohlo to. Uz brzo budu menit ten vyfuk, kde mam spoustu der, kdovi, jak to spaluje. Treba se to pak zlepsi. I kdyz na 9-10 litru 100% po meste si nestezuju.

Kdyz uz jsem u toho vyfuku, nemate nekdo zkusenosti s vyfukem kompletne udelanym nejakym remeslnikem, tzn. ne znackovym? Takhle se totiz daji oba tlumice i s potrubim koupit kolem 4k. A pry neni poznat rozdil od originalu. Pokud je tady nekdo z Brna, zajimalo by me, jestli nemate zkusenost konkretne s nejakym borcem s Pisarek.
Svickam neublizis. Spis muzes strhnout hlinikovej zavit na strane motoru a nebo si tou dirou pri vymene shodit do valcu nejakou spinu, co tam je kolem svicek. Utahovat se ma tak, ze to dotahnes rukou a pak jeste o 1/4 otocky klicem.
Jo, to bude ono... 😃)
Proč bys jim měl ublížit? Povol, vytáhni, zasuň, dotáhni a jeď 😊)
Může mi někdo říct o svých zkušenostech při výměně zapalovacích svíček ? Koupil jsem originál platinové, a nerad bych jim při montáži nějak ublížil. Díky.
To bude jako na americký corolle - kličku hadříkem - vezmeš nějaký "tenký" hadřík, zasuneš pod kličku a vhodným taháním a kroucením dosáhneš toho, že vyskočí taková "objímka", spíš plíšek, něco jako ségrovka, která tu kličku drží. Dekl - je tam pár viditelných šroubů (v madle, v páčce na otevírání apod.) a když už žádný neuvidíš, tak tahat - je tam nacvaknutý po stranách a možná i uprostřed.
Mohl byste mne nekdo poradit, jak rozdelat dvere na celice r. v. 89, americke verzi? Hlavne jak sundat klicku od stahovani oken a ten vrchni plast.

Dik CP
Ja jsem jezdil i vice mimo mesto, ale kdybych se motal porad nekde v centru Brna, tak by to urcite vylezlo vyse.

Je ta prirucka alespon o necem ? Uvazuji o koupi, ale pokud tam neni nic o motoru 3S-GE, tak nevim... Mam original dilenskou prirucku od Toyoty, ale tam je vsechno krome motoru, a navic ve Francouzstine...

Jo, a mimochodem ty blatniky chci vytahovat ja. Koupil jsem kola Borbet, 16", ale bohuzel nevim ani jakou maji sirku (jsou na nich pneu 205/50, bok rafku tak akorat licuje s bokem gumy) a ani nevim jake maji ET. Ale protoze maji asi 2 - 3 cm limec, tak mi to vzadu smechta o blatniky. Tento tyden jedu zavalcovat lemy a bude to OK. Ale ve predu kola trci asi o 1 cm ven, takze se pokusime s tim neco udelat. Budu informovat.
Z Brna sem, ale s kolama ti moc neporadím. Protože na té naší jsou 14ky. Fuj.
Mimochodem, nevim presne, kdo to tady rikal, ale nekdo potrebuje vytahnout blatniky na 16" s 205/50 gumama. Jake to ma ET? Ja mam stejnej problem se 17/215/45 a vzadu s 17/235/40, chtel jsem vymenit za 16/205/50, o kteych jsem nasel, ze s ET 35 maji byt OK. Tak jak je to? Je tu nekdo z Brna?
😊

Taky jezdim porad na Economy, ale jezdim jen mesto, takze tech cca 9.4 neberu jako nejakou tragedii.

Na techbooks.cz jsem si za 1300,- objednal prirucku k Celice, pokryva 4. a 5. generaci vcetne turba, ale americke modely, tzn., ze 3S-GE jako 2litr pro 5. generaci tam neni 😒
No super, dalsi zpriznena duse 😃 Tu spotrebu 7,6 - 7,7 l/100 km jsem si nevymyslel, jenom jsem jezdil v ekonomickem rezimu (podle ledky na otackomeru). To znamena ze jsem se musel drzet zpatky hlavne pri akceleraci 😒 . Ale jinak jsem jezdil tak kolem 100 - 130 km/h. Ja mam taky dvoulitr 3S-GE, rok 1990 (na tachometru 160 000 km, ale kdovi kolik to ma doopravdy...). Shanim dilenskou prirucku nebo jakoukoliv technickou literaturu o tomhle aute, nevis o necem ?
Jen malicka upoutavka: 11.5. poradame s kamarady z AUTO-TUNING.CZ maly sraz na letisti Mnichovo Hradiste, kde nam pronajmuli betonovou pojezdovou drahu 2.5 km dlouhou. Takze se lze tesit na sprinty, jizdu zrucnosti atd. Blizsi informace na [odkaz]

nebo na oj@cleverlance.com

Takze at vam to jezdi 😉
Abych se s tím dostal přes deset, tak tomu musím dávat pořádný karate. To auto fakt při jemný jízdě bere tak 7-8. Mám rozchlastanou Alfu V6 a tatíkovi tu spotřebu docela závidím. Když ještě uvážím jak to jede....
Možná bys to měl spíš víc točit - já sice Celicu nemám, ale když jedu třeba s Carinou 1,6tkou "úsporně", tak jedu po městě za 9-10, zato když při rozjezdech neřadím pod 5,5tis., tak to vyjde na cca 8,5...
Konecne, po pul roce hledani, najdu skupinu kolem Celicy. Uz cca 7 mesicu mam cervenou '90 dvoulitr 3S-GE a jsem rad, ze si o ni muzu konecne nekde promluvit.

Mimochodem, ty vami uvadene spotreby moc nechapu. At se snazim, jak se snazim (motor je v hodne slusnym stavu) tak po meste mam porad 9-10l. A to jezdim opravdu pomale rozjezdy, nejefektivnejsi otacky, pri dojizdeni nedavam spojku... Sem tam si dam prudsi rozjezd, kdo ne, ale ze by to udelalo tolik? Nebo ze by dirka v tlumici a pletenci mela takovy vliv?

Doufam, ze se sem dostanu casteji, a ze to tu neodumre. Zatim se mejte.
Tatík tam má sériový 14". Nic moc.
To bohužel nevím, proto sháním nějakou literaturu. Mám dílenskou příručku, ale tam je všechno kromě motoru. Jenže ve francouzštině 😃 Teď sháním někoho, kdo mi zaválcuje lemy na zadních blatnících, a vytáhne přední blatníky tak o 2 cm. Namontoval jsem nové kola (205/50 R16) a ty mají límec, takže bohužel přesahují.
Příručku bych taky rád. Nevíš jestli ten motor má hydraulický zdvihátka ventilů nebo ne? Nechce se mi kvůli tomu sundávat víko.
Tak mám přibližný obrázek o apetitu 156koňové Celicy - v průměru 7,6 l/100 km, a to jsem jezdil hodně po městě a kratší trasy tak do 30 km.
Nevíte náhodou někdo, kde by se dala sehnat dílenská příručka pro Celicu r.v. 1990-1993 ? Případně i jiná technická dokumentace.
Myslim, ze zitra se k vam do diskuze prida muj kamos, kterej je z Brna a ma cervenou kulatou mrkacku, 2.0 neturbo.
No v papírech udávají 5,8 pri 90 km/h, 7,7 pri 120 km/h a 9,9 ve městě. Ale to není až tak podstatné. Mi se na Celice líbí těch 156 koní v sériovém provedení, takže i bez úprav to jede. Já plánuju vyměnit jen filtr sání a výfukový systém. Samozřejmě až na to našetřím 😄
Celda žere výrazně míň než bych čekal. Jel sem s ní Brno - Budějice max ekonomicky a 6,5 litru. Ale už sem s ní jel i za dvanáct. Alfa je proti ní rozchlastaná.
Jo jo, to jsou hezké hodnoty. Celda ma krouťák 186 Nm, a probudí se tak v těch 3500 - 4000 ot. Když jsem tomu šlapal více na krk, tak si to vzalo 8,8 l/100 km. Teď se snažím jezdit alespoň jednu nádrž ekonomicky (je to fakt těžké 😃, teda alespoň podle led indikátoru zatížení motoru, co je na otáčkoměru, jsem zvědav na kolik se dostanu, odhaduju to tak na 7,5 - 8 l/100 km.
Jel sem s tím tachometrovejch 245. Takze počítám tak asi 220. Akceleraci nevím. Neměřil sem. Má to sériových 115(stejně jako celda) kW a točák 222Nm (to už je víc než celda). Úpravy sem nedělal. To bych si tam nechal hodit třílitr a bylo by to mnohem levnější než nějakej tuning.
To bezpochyby. Ale jen co nainstaluju Nitro, to pak budeš muset tankovat letecký benzín 😃). I když i teď to auto nejede špatně, papírových 220 km/h to zvládá. Jaké jsou výkonové parametry tvé Alfy ? Dělal jsi nějaké úpravy ?
Jsem ze severní Moravy, ale bohužel o žádných srazech zatím nevím.
jo, to taky. Já jsem na tu svoji stařenku šetřil snad dva roky...
Šlapu na krk AR 75 2,5 V6. Jede to opravdu dobře😊))) Celicu bych natankoval, ale taktak.
Fotr je na srazy alergickej, ale já bych ji klidně někam protáh. Su z Brna. Odkud ty?
spíš peníze na koupi... jako student si to teda dovolit nemůžu 😄)
No, teď jsem četl inzerát na čtyřočku turbo, tuším že v annonci, za 500 000,- . Prý jsou ty auta 3 v republice.. Asi nepočítají rally speciály. Ale dal bych si říct. Jen ty prachy na provoz....
mě taky ta nová zrovna neuchvátila. Ovšem ten PickUp ve žluté špatně nevypadá. Akorát to bylo jen pro nějaký autosalon. Bral bych přeplňovanou čtyřočku nebo i možná mrkačku. Ale ty prý jsou dost vzácné (těch 4oček bylo vyrobeno jen 4000 kusů...)
Alfy jsou krásné vozidla, jaký typ proháníš Ty ?
a nejezdí s ní na nějaké srazy ? Nevíš o něčem takovém ?
tatík má v garáži Celicu 2.0 GTI 160ps rok 91. Je to sice pěkný auto, který slušně jede, ale Alfa je Alfa. Ovšem Celica v červené je opravdu kočkolap.
No prave tech blbych 100.000... Nechces mi je pujcit?
ja je taky shanel celou vecnost, ale ted sly ceny dolu, celicu koupis kolem 100 000,- fakt je ten, ze to chce jich par projet, nez se rozhodnes.
No me posledni generace (7.) trochu zklamala, jsem prilis konzervativni 😃. Ale interier ma nadherny, to je bez diskuse.
Testoval jsem Celicu z roku 2002, tady za morem, ale byla to jen 1.8-ma se 140hp. A navic dokonce automat. Chtel jsem vedet, jak se v tom jede.

Tak design: interier + exterier - neco to do sebe ma. Akurat je tam strasne malo mista, dokonce mene nez v Eclipsu. Slapal jsem na to jak to jen slo, ale nic moc. V porovnani s konkurenci to jelo ok, ale stejne bych to nebral. Zda se mi to predrazeny. NAvic GT-S verze se sestkou na podlaze a 180koniky stoji stejne jako novy Mustang GT. Ale kdyz ses fanda Celicy a mas na to, GT-S te urcite mile prekvapi.
Já ne, mám jiný brčko, ale dej vědět člověku na daere@seznam.cz bude s Tebou rád kecat, už to dělá na ispeed.cz v diskusních fórech ispeed (ne v chatu!!!), ten má černou celicu 170HP akorát nemrkačka, ale kulatá čtyřoká.
Jo klidne akorat musis pockat az na nu sezenu prachy...
Koupil jsem Celicu 5. generace (kulata mrkačka),motor 3S-GE a hledam kontakt na lidi, kteří jsou do tohoto auta stejni blazni jako ja 8-)
Najde se někdo, kdo by měl chuť bavit se o Celice všech generací, a vyměňovat zkušenosti ?