Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Zpět na článek

12 komentářů

Zajímalo by mě..vaše skušenosti s touto značkou ....co si myslíte o spolehlivosti...nákladech na provoz...přístupu servisů k zákazníkům...osobní zkušenosti...děkuji
Zkusenosti mam ty nejlepsi, je ale fakt, ze se drzim u starsich rocniku, takovy ty poctivy kary jeste...😊
matuS
zkusenosti zatial tiez len najlepsie, fakt je ale ten, ze na nove mercedesy je dost staznosti.

co sa tyka servisu - velmi drahy (napr prezutie letne/zimne gumy 3500skk), na druhu stranu ustretovi, nieje problem dostat nahradne auto (Aklasse) a otvoreni su kazdy den do desiatej vecer, co je velka vyhoda.
matuS
z dnesneho autorevue.cz😒/a>

Jeden z největších automobilových koncernů, DaimlerChrysler, oznámil snížení provozního zisku za první čtvrtletí tohoto roku o třicet procent na 288 milionu eur. Může za to divize Mercedes-Benz, která zaznamenala ztrátu 954 milionů eur. Vedení uvádí, že za to může reorganizace prodělečné výroby dceřinky Smart. Ta zrušila plány výroby malého SUV a koncem roku utne také malý roadster. V nabídce tak zůstanou pouze modely Fortwo a Forfour, jenže jejich výroba také není kdovíjak zisková.

Podle zahraničních médií klesají prodeje Mercedes-Benzu zejména kvůli vadám nových modelů a tím i zhoršující se pověsti. Např. v březnu musela automobilka svolat k přezkoušení a případné opravě 1,3 milionu aut vyrobených mezi lednem 2001 a lednem 2005. V počtu prodaných vozů tak kvůli zhoršující se image překonal Mercedes-Benz poprvé v historii odvěký rival BMW, který má naopak tučná léta.

A právě tyto špatné ukazatele vedly k výměně šéfa; restrukturalizací automobilky byl pověřen Eckhard Cordes, který do konce loňského roku vedl úspěšnou divizi nákladních vozů DM. Po restrukturalizaci Smartu čekají Mercedes-Benz další změny, který započaly prvního května. Nový úsporný program by měl zvýšit tržby na tři miliardy eur díky většímu sdílení komponent, sloučení některých pracovišť vývoje, zkrácení doby vývoje nových modelů a zvýšení kvality výroby.

10.5. 2005 - Petr Broža

toz tak
Ja si myslim, ze za 99% vsech problemu muze ta hnusna elektronika, ktera se dneska tak s oblibou sere do vsech aut...!!!!!!!!!!!!! 😢
Mám pár známých co vlastní starší Mercedes a....spokojenost,jenže já jsem nucenej jezdit v práci MB C 270cdi a musím konstatovat,s autem s tak tragickou spolehlivostí jsem ještě nejezdil........,takový auto je uplně k ničemu,když teda náhodou všechno funguje,nejezdí se v tom špatně ale to nebejvá tak často!Tohle bych do takový značky nikdy neřekl.
jakože například co ?
no že vyrábí tak poruchový káry.... :!:
Já mám zkušenosti dobrý...Už přes rok jedím s A-classe...Nejdřív se 160 a teď 170cdi...Dynamicky byla 160 lepší a co se vyváženosti při ostřejší jízdě týče byla taky lepší než 170...Ta má totiž o dost více kil na předku takže se ze zatáčky začne hrnout mnohem dřív....Ale jinak spokojenost kromě tří prasklejch žárovek výměny gumiček stěračů a těch provozních náplní jsem s ničím neměl problém.Rychlost drží bez problémů i na dálnici do kopce.Fakt si nemůžu stěžovat.Obě auta jsem používal denně a najezdím tak kolem 1500km za měsíc.

Jinak jsme měli starý éčka starý céčko, nový céčko a ML...A u žádného z nich se elektronika nekazila a nějaký závažný problém taky nebyl.

Kamarád má 200D má najeto přes 220000km a to auto jezdí bez problému celoročně-v interiéru nic neskřípe místa dostatek, ikdyž ten motor je línej ale zase jezdí za hubičku.
Jo ještě ke kvalitě nových éček a ostaTNÍCH tříd. Musím podotknout, že záleží kus od kusu a taky na majitelích.... Jsou lidi, kteří s novým éčkem najezdí 60000 běhěm roku a půl bez problémů a jsou lidi, kterým po deseti tisících začne všechno blbnout.
matuS
hovori sa, ze pokial sa ti mercedes nezacne kazit pocas prvych 10.000km, tak potom vydrzi viac menej bez poruchy
takže blbá náhoda?jezdim ještě v jinejch autech a ty jsou v pohodě..