7 komentářů

Vazeni, stal jsem se "stastnym" majitelenm VOLVA 360 GLT 2.0 EFI, rad bych prodiskutoval nektere technicke finesy jez mi delaji tak trochu problemy. Jinak mohu rict jen to, ze motor, ktery do tohoto auta instalovali je dost sileny 😃))
Co v tom paseš za motor? PTD
..no..je v tom 2.0 strikacka......a dost me to prekvapilo svou pruznosti, cekal jsem nejakeho lineho holandana a ono je to dost rychle..akorat mi to nejak kolisa pri volnobehu..tak nevim.....
Tak to ještě není tak brutální. Volnoběh - pročisti prvně škrtící klapku od prachu a nalepeného bordelu... PTD
Ty jsi majitelem tohoto vozu? Ja mam totiz problem s pristrojovym panelem, protoze vubec nejde, je asi na 99 % spaleny a shanim nejaky jiny a vubec ruzne dily by se hodily, akorat je problem v tom, ze se mi to nechce resit pres nejaky vrakac bez zaruky funkcnosti, ono je to relativne drahe ( 1500 Kc ??!! )a nerad bych, aby mi poslali nekde z Prahy nefunkcni a co pak s nim. Nevis o nekom spolehlivem a overenem, ktery by dily na todleauto disponoval?? Jsem z Opavy.
cool. taky mam tuhle karu ve sbirce.


btw potrebuju karburator na dvoulitr, solex.


budu vdecny za jakykoliv kontakt.
Karburator?????? Ja mam strikacku.....hmm..to mas nejaky starsi model, i kdyz ja bych byl asi taky vdecnejsi za karburatorovou verzi, preci jen je ten primy vstrik uz tezko doma opravitelny..coz me desi.....jinak ma csame Fordy z 60 tych let.( Cortina, Corsair apod) a tam je vseude karbik, coz je pro mne v klidu...😊))