Tak zaprve nejsem svatej a zdaleka nejezdim podle predpisu, ale co je moc to je moc!! Jeste me dorazi, jak se vsichni ridice cannonballu do medii tvari, jak je vsechno bezpecny a ze se vlastne nemuze nic stat. Grrrr
Mozna, ze kdyby jsi se nad tim trochu zamyslel, tak by jsi pochopil chovani ostatnich. Jak by se ti libilo kdyby nekdo navrhl trasu cannonballu okolo tveho baraku, kde by si hrali tvy deti a kudy by chodila tvoje manzelka?? Myslim, ze by jsi z toho nadsenej nebyl. Jak jsem psal, ridici cannoballu nejsou schopni domyslet mozne dusledky sveho chovani, z toho vypliva, ze nemaji dostatecne IQ, aby to pochopili a z toho vypliva ze jsou to *!
Hmm, koukám samí slušní řidičové. Agresivita ponejvíce slovní..... No nic chtěl jsem jen tak trochu rozproudit diskusi, ale zvrhlo se to ve sprosté nadávání. Mimochodem žádný škody na obecním majetku platit netřeba, páč nevím jak vy, ale já teda povinné ručení platím. Jo a zamyslete se nad tím co je horší: Canoball jednou ročně a nebo tatíkové jedoucí na chatu s ratolestmi na zadním sedadle honící si triko před jinými tatíky, páč nic jinýho než jejich bourák (ponejvíce z koncernu VW) už jim nefunguje...... No nic už sem psát nebudu. Ahoj.
no jo nejdřív si musí rozbít držku i s autem, pokud možno se přizabít, a čtvrt roku v nemocnici přemýšlet jak zaplatit škodu na obecním majetku, kdy jeden metr svodidla stojí cca 5.000 Kč a silniční ukazatel až 100.000 Kč, pak přemýšlet jaké auto s automatem si koupit, protože levá noha drží pohromadě jen díky vesmírný slitině, která se používá na stavbu raketoplánů, pak jen tak okrajově zapřemýšlet jestli ty čtyři jizvy na obličeji budou sexy no pak snad přestane myslet na takové * jako je Cannonball. Nemám nic proti rychlé jízdě, ale namachrovanej * je jedině zdroj problémů pro ostatní.
BOLID: Kolko Ti je fesak? 18? 19? Vieš čo, počkaj s tým rozhodnutím, či sa dáš na Cannonball, keď si založíš rodinu, dobre? PS: Nezabudni dat na Tvoju Sierru velku nalepku "SONY" cez cele zadne sklo. A vyfuk s priemerom aspon 20cm! Potom budes mat takych 180 koni a urcite Cannonball vyhras!
bolid - hele tvé pochody vysvětlují jenom dvě příčiny - buďto tví rodiče byli sourozenci, nebo tě tatík v tý sirce zneužil. Neboj, je na to spousta fajn pilulek.
Nabízí se otázka jestli to neorganizovat v noci.... Sice by to nebyl takovej nářez jako za plnýho provozu, ale zase by to bylo o dost bezbečnější pro ostatní lidi, který většinou spí... Ale chtělo by to pak spolujezdce a itinerář - to by nešlo jen na oči potmě....
NO jo no. Však taky o to víc adrenalinu... Mimochodem koukali jste na ty jejich stránky? Ty rychlostní průměry jsou fakt neskutečný, to musí být hrozný maso.........
prominte ale na tohle staci kazde auto, a jeden jednoduchy clovek (prominte, to asi nejsou normalni lidi). Nasledky bych ale pral jen jemu a to trvale. jo a co takhle rovnou proti zdi, to preci jde taky o zivot.... aha to se vam nelibi protoze jde o kejhak vam, co??
Nehrajte si na slušňáky a přiznejte se! Já se přiznávám!!! Ovšem nemám na to auto..... Sirka 120HP po tatíkovi by mi asi nestačila. Nebo myslíte že jo? Taky nevím jestli umím dost dobře řídit...Myslíte že to při takovém závodě je podstatné? Já myslím že jde hlavně o to potlačit pud sebezáchovy a proletět křižovatky na červenou a tak...
No mam pocit, ze jsem jednou videl cannonball na vlstni oci. Jeden z ridicu mel dokonce hulmu... Boze jak ja si pral, aby jeden z nich pichnul, pak bych totiz na nem a na jeho aute nechal volny pruchod svym emocim. Podle me jsou to vylizany hovada a kazdy koho pri takovym zavode chyti by mel nadosmrti prijit o papiry!! Jsou to lidi, kteri nejsou ochotni nebo schopni uznat, ze kdyz jedou 120 nebo vic po vesnici a predjizdi v neprehlednych zatackach, tak jedou vic nez nebezpecne, protoze proste ve vesnici sem tam na ulici vybehne dite a tomu neni schopnej nikdo zabranit. Dalsi problem, je ze pokud dojde k bouracce tak vetsinou umrou nevini lide, protoze ona takova rodinka ve 120tce nebo treba i ve Fabii, ma proti Honde prelude, kde ricic sedi v sedacce s X bodovymi pasy hodne malo sanci...:o(((
Ja mam pocit, ze se u nas jezdi cannonball denne a ucastni se ho podstatna cast ridicu. Tak nechapu, ze z toho nekdo dela vedu (sem patri sarkasticky smajlik, akorat nevim ktery to je ;-)
Proč se necháš vytočit???? Protože máš IQ vyšší než 96 a také jak jsem vytušil máš poněkud turbulentní životní období. Z toho plyne- nenech se a hlavu vzůru, blb zůstane blbem....
Ty vole VIDEOKAZETU !!! za 1000kč poslově z 1500 videokazetu koupíš za 20kč a nahrješ za 35 minut a to cheš za to 1000kč :-(( Za 100kč +50poštovné bych to bral ti Tulpasu
VHS kazetu Getaway in Stockholm 2 - ilegální jízda městem rychlostí kolem 200-250 km/h, honičky s policií. Bonusové záběry ze závodů, burnouty apod. Celková délka asi 35 minut.
Původní cena 1500, nyní jen 1000 - úplně nová, nikdy nehraná, akorát dorazila ze Švédska ... mám dvě - omylem :-).
To Ti rád věřím. Ale v rámci zachování objektivity podotýkám, že ačkoliv tvoje rychlosti nejsou žádnou "sebevraždou", ve špalíru čekajících policajtů bys taky furt platil, stejně jako letos závodníci. Taky ti nezavřeli Strakonickou. Atakdále. Prostě chci říct, že během Cannonballu bys tenhle čas s těmahle rychlostma nikdy neudělal a tvůj příspěvek je (možná neúmyslně) zavádějící.
Ale nic ve zlým, sám mám rád tohle tempo cestování :-)
Já nevím, co z toho cannonballu děláte za senzaci jako ti blbečci z TV Prima. Já jsem ho nejel a nijak mě to neláká, jel ho jeden kámoš a taky byl v pohodě, nikde moc neblbnul. Pravda je, že lidi jezdí jak hovada (někteří) a jiné to nebude, ať už je nebo není nějaký "tajný" závod.
A když už jsem tu četl za kolik Praha-Brno: před nedávnou dobou, kdy jsem ještě měl motorku, jsem to jednoho vlahého sobotního večera zkusil, bylo to 55 minut a kdybych se míň bál, možná by to šlo ještě rychleji. Motorka byla Suzuki GSX-R 1100.
Tak jsem v sobotu k večeru čirou náhodou jel kolem té restaurace v Lenoře, kde byl cíl Cannonballu. Vyjížděl jsem od divadla Kolowrat, na Svornosti (která byla přepůlená chlapama sobě) a dál směr Strakonice, Vimperk atd. Překračoval jsem pouze dovolenou rychlost jako obvykle :o)) - na dálnici 150-170, po okresce 100-150 ve vesnicích "rychloprůjezdných" a krátkých 80, v dlouhých a pomalých 60 a u té hospody jsem byl za cca hodinu a třičtvrtě :o) Takže se potvrdila moje dříve zmíněná teorie.
Ber to i z jiné stránky. Třeba ho na místě zabiješ a tím mu zmírníš trápení, neboť by za 30let dostal Alzheimra a dalších 10 let by se už jen třepal... Nebo nedej bože sifilis :o))))
mysli si tohle : někoho sejmeš nebo ho "jen" zmrazčíš : co mu pak řekneš ? "sorry, já nechtěl" ? .......ale nic, já jsem jen hnusný podvodník, buď dál morální
Jo a než začneš něco o neobratnosti mého auta, tak od dnešního dne díky šťastné okolnosti, která se stala v sobotu mě a mému otci budu nadále viděn při jízdách na dálnici v jiném autě než v dosavadním Cadillacu. Jenom přece 4.5 V8 je málo. Tak mírný upgrade na 7.5 V8 mi pomůže. Tak co kdy si dáme závod ?
Za hadraplán je obdivovaný a ceněný "cestovní" prostředek. Jejich výkony jsou obdivuhodné. A majitelé jsou recesisti.
No ale máš pravdu, že laděný výfuk u TDi je přitahuje pozornost více, žel Bohu se tedy o recesi nejedná. Hele nechceš mi napsat adresu. Poslal bych ti (na dobírku přirozeně) moc fajn dvojité stěrače v barvě fluoroscentní zelené. Sem totiž slyšel, že je s nima maximálka o 24 km vyšší. Já mám omezovač tak to nevyzkouším, ale tobě by se to mohlo hodit. Tak když je budeš chtít tak dej vědět. Nějak ti je pošlu.
Dneska jsem jel v přes Prahu v coloně asi 80 Corvett :-) Z Výstaviště na Hrad a zpět. Cestou tam přes Václavák, nábřeží, malostranskou :-) takže já jsem se vyžil. No co třeba takhle kolonu automobillů VW ? Hmm jenže toho by si asi někdo nevšiml, ale když se bude troubit...
No nic, akcí je spousta, jen musíš být v dění, každý zajmová skupina má minimálně sůvj klub a své aktivity či srazy. Jenom se po nich musíš podívat.
Sorry, že lehce přeruším vzrušenou debatu "huf vs. ostatní", ale tak trochu se vrátím k původnímu tématu tohoto fóra (páč mi nejde z hlavy): Jel byste to někdo s normálním autem?
Zvažuju, že bych se sám projel, a ačkoliv budu poslední (neboť odmítám jezdit na červenou a dvě stě v obci), budu alespoň při tom, ne? Ono totiž je věcí každého jednotlivce, jestli to pojme jako "senza zavod nebo sebevrazdu". A navíc - organizátoři Cannonballu maj na svých stránkách pravdu minimálně v jednom: Akcí podobného ražení (nejenom závody, ale i jízdy v konvoji, srazy a show) je u nás zatraceně pomálu.
to HUFNAGL: Ty zase nejsi schopen pochopit, že leckdo by s Tebou o Tvém samovznětném superspořivém dělu rád pokecal, ale Ty veškerou polemiku okamžitě bereš jako osobní útok a reaguješ jako bys si právě sedl na kaktus. Aspoň tak se mi to jeví. Přečti si posledních pár příspěvků s nadhledem a v kontextu a možná dojdeš ke stejnému názoru.
Mimochodem, když si dosadím všechny hodnoty podle skutečnosti do toho webovýho formuláře na výpočet rychlostí podle převodů, vyjde to přesně podle praxe ať chci nebo ne. Z toho a další tuny teorie vycházeli inženýři ve škodovce, když dávali dohromady Tvoje auto, tak ty teorie někdy asi nebudou špatný :o)
hufe, až dokončíš studia na základní škole a projdeš si základy středoškolské fyziky, oddíl mechanika, tak pak se znovu objev na tomto fóru a sděl okolí, že už víš, co to je převod, ozubené kolo, páka, kroutící moment, výkon atp...
To já znám z dřívejší doby dost případů, že si kolíci koupili Š 105 místo 120 aby na ni nemuseli čekat a pak se honili se 120cítkama a taky jim ojnice vyskákaly blokem.
Já jsem nenapsal že to ten otáčkoměr ukáže, napsal jsem, že by to měl ukázat. S tím synchronem máš asi pravdu. No dobře, tak tam dej z pětky dvojku. Ale ta energie roztočených kol na rychlost např. 200 kmph stačí na to aby zničila motor. Vím o takové sázce kdy to udělali s Š100 a výsledkem byly skutečně díry v bloku.
Squalo takový * nezkouším, stčilo mi jak tomu Favoritu vibrovala přední kola i s celou přední nápravou až jsem měl strach, že mi to z toho zvedáku spadne a ujede při té max rychosti, byl to okamžik, ručička se obrátila k nule a já pustil plyn ani nevím kolik tam bylo ot. a navíc nemá synchron na jedničce, takže než by jsi přeřadil s meziplynem z 5 na 1 tak by ti klesly otáčky a asi nic by se nestalo. Navíc ale nevím jak by jsi to změřil, když otáčkoměr formule by mohl být tak bratru do 18 000 000 RPM kdyby tam nějaký byl a favoritu končí kde ??? tuším, že tak o 10 000 níže.
Migu, já jsem to napsal jako možná V max s tím, že má auto dostatek výkonu, ale motor má omezovač. Hromada silných aut má samozřejmě omezovač otáček a k tomu omezovač miximálky na 250. Ale řeč byla o Hufově čičipované nebo spíše rečipované Fabii TDI, tedy kolik potom může udělat max rychlost. Podle mne ta nebude daleko od té teoretické-tedy podle omezovače otáček.
To Ladao : K tomu měření rychlosti na zvedáku. Nejlepší for je vytočit pětku na max. otáčky a pak tam vpálit jedničku, což se ti na zvedáku povede, v tom okamžiku by měl Favorit ukázat na otáčkoměru údaj odpovídající moderním motorům z formule 1. Bohužel to bude trvat jen okamžik, protože v následujícím okamžiku vykouknou ojnice blokem motoru ven. Mimochodem je to nejrychlejší způsob jak zničit motor bez použití výbušnin nebo krumpáče.
to LADAO> asi to take jednoduche nebude. Keby to tak bolo, tak moja Corolla 1.3 jazdi v pohode na V. cez 200. Ale podla technicaku dosahuje max. rychlost na IV. a V. je len stupen na setrenie na dialnici. Pokial viem, tak odpor vzduchu rastie kvadraticky a teda cim vyssia rychlost, tym vacsi odpor vzduchu. Tvoja teoria by platila len v pripade, ze by si mal motor natolko vykonny, ze by mu nevadil obrovsky odpor vzduchu, pripadne vo vakuu. Inac jednoduchsie je dat V. ist povedzme 2000 ot/min, a potom to vydelit a vynasobit max. otackami....ale casto sa auto na tie max. otacky nedostane prave z dovodu odporu vzduchu...
Víte jak se spolehlivě a jednoduše zjišťuje maximální možná rychlost auta ? velmi jednoduše - auto se zvedne na zvedáku - sloupový, nůžkový a co já vím jaký, třeba i na špalky tak aby byly hnaný kola v luftu, auto s natartuje zařadí nejvyšší stupeň a krátce se dá plný plyna koukne se na tachec. A řeknu vám, že u obyčejnýho Favorita 135 43kw se mi ručička dostala na zarážku nuly z druhé strany a tachec potom ukazoval až od 20km/hod jelikož se natáhla pružinka co tahá rafičku tachecu zpět. No ale zpět. U auta s omezovačem to bude jednodušší, prostě odstaví a je to, pak se jednoduše přečte údaj - tachometrový a udělá se korekce na skutečnou rychost tj. podle gum a mínus to nějaký % za odchylku takometru. Nic jednoduššího asi neexistuje. Tak a máte tady návod, běžte si to vyzkoušet a neteorizutejte.
Na ten graf se tesim a ty polopravdy si kukam sam. Ja vim, moc tomu nerozumim, ale jak tady uz nekdo napsal, obavam se, ze tech 60tkm rocne Te bude stat vic nez ridice 1,8T, protoze ten nebude porad menit spojku, poloosy, prevodovku, klouby...
huf: :o)))))))))))))))))))) tady někdo spad z hodně velký vejšky přímo na kokos :o)))))) Příklad: když mi motor točí max. např. 4800 otáček/min, celkový převod na 5. stupeň je třeba 3, tak na kole mám 4800/3=1600 ot./min. a tedy při použitých kolech např. 205/50-16 (tedy průměru cca 0,61 m, který se ovšem za jízdy mírně mění, ale pro daný případ je možné tuto změnu zanedbat) je maximální rychlost (bez uvažování skluzu pneumatik) cca 184 km/h. Vyšší bude jen tehdy, pokud se buď:
a) zvětší průměr pneumatik
b) zmenší převod na poslední rychlostní stupeň
c) zmenší stálý převod
d) zvýší maximální otáčky motoru
Konkrétně, když totéž vypočtu pro Fabii 1,9 TDi a otáčky motoru 4900 ot./min., tak vycházejí následující rychlosti na jednotlivé převodové stupně:
I. - 47,3 km/h; II. - 86,7 km/h; III. - 137,1 km/h; IV. - 198 km/h; V. - 255,5 km/h
Tudíž hufova fabka pojede při ďdeálních podmínkách (pokud tam má výše uvedené pneu) na omezovači max. 255,5, při 4400 tedy kupodivu těch 230, ale víc ne, i kdyby tam měl 1500 kW motor.. Další věc je, že při té rychlosti ta Fabie uletí ze silnice, i kdyby tam měl sebelepší pružiny a tlumiče, poněvadž je to prostě pořád sériový podvozek stavěný na nějakou konstrukční rychlost. A poslední: jestli dostane z té 1,9TDička 170 hp a 400 Nm, tak se asi hodně nasměju a pomalu než to nastartuje, tak mu odejde převodovka, poněvadž ta je stavěná na max. 280 - 300 Nm vstupních...
Co sem taháš fáčko? Má snad fáčko v techničáku maximálku 230 a zrychlení za sedum? Sám víš, že bych takový auto nechtěl, tak nepopichuj. Já jsem nechtěl rozdmýchávat snůšku kravin. Jenom se Tě zeptám: "Vážně nevidíš možnost, jak líp utrati třičtvrtě miliónu?". Dík za odpověď.
to Hufnagl: Ale o tom už jsme tu diskutovali. Kluci už s podobnou šlupkou jako ta moje mají nalítáno třeba 600 tis. kilometrů s jednou renovací hlavy v půlmilionu. A rozhodně není dělaný na čajčkový ježdění. Já bych spíš strašně rád viděl, že bys měl nějaký pořádný dělo a ne předokolku, na který každej druhej měsíc zvyšuješ za padesát tisíc výkon o deset koní :o)
2. Nečekám, že udělá 0-100 za 7. Spíš tak za 8. 230km/h ale pojede. Už teď jede solidních 210 (ne z kopce). Při 200 točím 4.000ot. Proč bych nemohl jet 230 na 4.400ot, když omezovač je na 4.900? Záleží na průběhu P a MK, ne na stálém převodu.
to hakka: To je jedno. Koukám, že se ta Fábka dostane brzo na parametry mýho auta za sto šlupek. Ale bude to stát peníze, za který by rozumnej tuner pořídil měl 800HP Toyotu Supru, na motoru 10tkm :o)
a) Když už stejně projíždím Brnem a oni mi naslibujou trhák, tak se alespoň zajedu podívat, za to nic nedám a stejně jsem ten nablejskanej totální šrot nekoupil. (Už jsem totiž viděl dobrý auto z AAA. Jedno jediný, má ho kámoš.)
b) Kde se v tobě bere ta jasnozřivost, že něco v příspěvku o pár větách vypovídá o mém zdravém rozumu? Byla-li to jen rádobyvtipná poznámka, jsem ochoten dělat, že jsem ji nečetl. Jinak se podívej do zrcadla a rozvaž, jestli jsi opravdu bůh, že soudíš tak rychle.
Zase přeháníš, ta fabka prostě 170PS mít nikdy nebude. Max 160, když dobře, a tak 380Nm. To je věc první a pokud se nepletu, tak má "pouze" 5 kvaltů a stálý převod je také originální, takže co z toho vyplývá??? Na 100kmph se dostaneš tak za 7sec., ale vmax. nebude nikdy přes 198kmph, pokud ovšem neodstraníš omezovač otáčk a neodsoudíš svůj motor k smrti.
Co nového lexxi ? mno.... zdraví mě trochu trápí, autínko mi zatím nikdo nezbořil a doufám, že ne a a ni já ne. Takže povídáš nový pěčko do baráku ? Zůstanou obě nebo pujde slabší na poravu ? to: ostatní Já si myslím, že byť je tahle akce trochu šílená přesto oficiální a tím se jí dávají alespoň nějaké podmínky - a to alespoň, že nejedou všichni naráz pohromadě, což je ohóóódně nebezpečnější, každý jede víceméně sám za sebe a za případnou havárku si může jen on sám. A co si myslíte vy ? M?yslíte si že takovýhle cannonbally se nedějí dnes a denně kdykoliv a kdekoliv, kde se vyskytne jedinec, který si ho chce zrovínka zahrát. Občas jich bývá i více - podle domluvy a případně se domluví velmi rychle dva a více za jízdy, jen stačí, když ten jeden toho druhého, případně i tetího předjede a ejhle cannonball je tu bez udání trasy a podmínek, stačí jen trochu pošťouchnout hormony a je to....A tyhle podle mne bývají o moc nebezpečnější, neb si hlídají jen sami sebe a moc si nevšímají co se děj kolem nich.
Hormony nehormony... Pokud nás to baví a nepřeháníme to, tak vo co go? Pokud má rychlá jízda po dálnici někoho pomalejšího sere, je to jeho problém. Vím, že ho neomezuju.
A fakt to souvisí s hormonama? Sám občas přemejšlím, kde se to i ve mně bere... ..teda ne že bych Cannonballoval nebo trhal rekordy na dálnicích... ..ale jako asi každej, někdy svou VeRunu ostře protáhnu....
To závodnící: Až si zase z nedostatku jiných možností budete vybíjet hormon na silnicích (Praha - Brno za hodinu, Cannonball atd atd...), dejte to, prosím, vědět dopředu, abych se mohl včas uklidit někam na plovárnu. Díky za pochopení.
Asi Ti rozumím. Jen mi uniká smysl Tvé věty, že nechceš nikoho sejmout... To znamená, že ostatní chtějí? To je přece jasné, že nikdo nechce sebe nebo někoho zabít či zmrzačit.
to našrot: Upřesňuji trasu - Start Dobříš centrum - jižní spojka (na úrovni výjezdu pod Kačerovem) - 16 min. To samé místo, tedy jižní spojka pod Kačerovem - Brno AAA Auto (tedy směrem od Prahy prakticky na konci Brna, jel jsem se podívat na Sierru :-) - 1:17.
Auto: Mondeo '01, 4dr., 2.0i, bez dalších úprav.
Doba: Kterási loňská letní sobota, cca mezi 10:00 a 11:30.
Počasí: Sluníčko, sucho, pohoda.
Provoz: Občas stodvacítka v levém pruhu, jinak klid, před Brnem cca 5km uzavírka a jízda protisměrem.
Motivace: V Praze mě vzal tmavězelený vytuněný Passat ve dvoukilu a já si to nechtěl nechat líbit. Honili jsme se až do mého výjezdu v Brně, pořád mezi 190-210km/h.
Za celou cestu jsme zažili jedinou rizikovku (a to ještě sami sobě), jinak tvrdím, že to byla jízda bezpečná. Pokud je ten Passáťák někde tady na Auto.cz, tak ho zdravím! :-)
lexxi, jseš docela řízek, nicméně jsem si prolistoval [odkaz] a musím říct, že mi to připadá, že to píše 15 letý dítě. Ale konec konců i to dítě jednou dospěje, snad. Přeju vám, aby vám to šlo, ale běda, jak někoho přitom zabijete. Ta pravděpodobnost tady je, jelikož magora, postrádajícího pud sebezáchovy není problém na silnici potkat a to, že se přihlásí do takový akce, je víc než jistý. Jinak věřím, že jet se to dá i bez toho, aby člověk nadměrně riskoval a přitom nebyl poslední. Vím ale o daleko větší dávce adráče, než tý při blbnutí s pekáčema po silnici :-). Ovšem to je jen pro opravdový frajery.
Jedna stará moudrost praví: "Člověk není nikdy dost chytrej, předvídavej a připravenej". Z toho plyne zhruba následující: "Kdo si myslí, že je dost chytrej, předvídavej a připravenej, pak zřejmě není člověk". Co vy na to?
Zdarec ladao, tebe jsem dlouho nevidel, co noveho? mas se dobre?
Jinak cannonball jsem nejel, ale vazne uvazuji o ucasti v druhem rocniku - proto jsem tohle tema zalozil. Je totiz velmi pravdepodobne (temer 100%ni), ze mi pribude do meho parku dalsi kousek, a to P928, petilitrik osmival :-) takze s tim by to mohlo byt zajimave. Samoze nechci jet "za kazdou cenu" ale proste svizne se projet, pokecat se stejne "ujetyma" lidma... rozhodne nechci nikoho sejmout. Myslim ze kdyz se pojede s rozumem, nebude to zas tak nebzpecne, ulety ala CRX bych si nedovolil. Co si o tom myslite?
PS: zakomplexovani jedinci s 40kw motorem at si nechaj moralisticke kecy od cesty :-)))
Lidi, musim se priznat ze jsem Ostrava Praha zajel za 2:30 naprosto obycejnou Feldou 1.6 55kW, nikoho jsem neohrozoval, nikoho jsem nevytlacoval, atd. Mel jsem proste stesti a mohl jet porad s plynem na podlaze, uzavirky snad jen dve, zadny auta, byl to zacatek Kvetna lonskeho roku. Ani ma pritelkyne nemela strach :-)) Proste pohoda, je to jen konstelace hvezd.
Jinac, Cannonball je kapitola sama pro sebe, nemelo by se to prehanet jak ten typek s CRX kdyz vzal to doleva odbocujici auto na svetlech, to byl fakt *, kdyby se to auto pohlo o pul metra tak byli dost huste v sobe. Jel bych to jen kvuli tomu ze rad jezdim a mam rad adrenalin, ale zastavam nazor ze vseho s mirou :-)) Tot vse :-)) Byl bych proto posledni.
jsem patrně řidič ze šlapacího autíčka, ale o to mi teď nejde : taky jsem ještě nikoho neslyšel říct : "jsem špatný řidič" - zbývá to tedy na mě. Rychlost je omamná,soustředění muže a jeho stroje, svištění kol, ryk bestiálního motoru, omračující dynamika, svět v rychlých sledech - jde ale o to, čím člověk jede. Taková silnička, kde se vedle sebe vejdou tak autobus a jízdní kolo ve škarpě, bude možná dobrá pro Subaru Impreza nebo něco gemýtlych, jako Porsche a tak, jenže já, jsa onen neschopný hovád, řídím se radou velkého mistra : "Velké a silné auto je na silnici od toho, aby se s ním jelo pomalu, poněvadž jedině tehdy vynikne krása karosérie..." řekl to Miloš Kopecký v jednom předpotopním filmu a měl na mysli R16.
Jiná kapitola je dálnice : zatáčky laskavé, rovinky velkorysé : pak ale cestu vpřed zatarasí škodověnka a svět se zúží do dvou variant : vrah nebo sebevrah ?
Ať si každej závodí jak se mu zlíbí... Holt někdo to takto oficiálně pojmenuje a někdo takto naprosto běžně pilotuje každým dnem po městě. Lidí je jako sraček, o jednoho více, o jednoho méně...
ježiš, zapomněl jsem na to hlavní - proti tomu "Širokýmu" totiž vyjel plně naložený vietnamský žigul, takže Široký jak dlouhý tak bystrozraký se mě snažil logicky zatlačit do příkopu...
Taky se přiznám, že zatraceně rád jezdím rychle a ostře, ale tu nohu z plynu před horizontem a nepřehlednou zatáčkou přendavám nad brzdu a šinu se hóódně k pravý krajnici. Vždycky. Už jsem pár takových šílenců (asi 2 :o) ) proti sobě a více vedle sebe potkal. A nerad bych ze své malé Corollky dělal "Širokýho" se 4lirovým motorem na místě řidiče (ten naštěstí nejel proti mě, ale vedle mě, cca 35m před horizontem zpoza zatáčky přes dvojitou čáru (a já jel asi stovkou) - no, není nad míchané nápoje..).
Tak jsem to původně ani nechtěl číst, ale nedalo mi to. Myslel jsem, že se tu budou bavit puberťácký kluci o tom, jak si to rozdali z Horní do Dolní, ale když to založil ES, tak jsem se na to kouknul. Je to určitě zajímavý, leč neproveditelný bez rizika, který nestojí za to takový věci dělat. Položím vám otázku: Když to valíte 150 na horizont, kde to znáte, prostě za něj nevidíte, plná čára, člověk by řekl, tam nikdo nemůže předjíždět, má tam přece plnou, kdo z vás před tím horizontem sundá nohu z plynu, aby byl schopen zastavit, pokud se tam náhodou v tu dobu nějakej dědula nerozhodl vyměnit rozlepenej protektor u Škůdky a v protisměru si to maže Tatra s kamením? Přátelé, buď jsem měkkej a nebo připosranej, ale já už radši přes ten horizont tu nohu na plynu nemám. Neříkám, že bych vždycky bezpečně zastavil, ale něco mi vždycky řekne, abych to nepokoušel. Takže takový hovadiny, jako jsou tyhle akce, jdou jaksi mimo mně.
Čímž chci říct, že sice jel rychle, ale ne jako hovado .. ale nemá smysl to obhajovat, závod je rozhodně zajímavý, dopad na silniční provoz je otázka jiná a já bych to rozhodně nejel :-) ..
Nevěřte všemu, co se kde píše nebo vysílá ... známej to jel a vím, že měl nervy jak kráva a po závodu byl vystreslej tak, že celej druhej den prospal .. jeho interpretace :-).
Já mám pocit, že se to i legálně za asistence policie zkoušelo. Dokonce nějaká ženská v Porsche 911. Pod hodinu to bylo určitě. Bylo to v TV tak 5 let zpět. No to možná víc tak 6-7 let zpět.
Ještě k tomu šílenýmu závodu: Nejezdím v obci 200km/h, neprojíždím na červenou, na stopce se alespoň pořádně rozhlédnu, nikdy nepředjíždím na dvojce a v serpentinách. To všechno protože se bojím, že kdybych v takové situaci sejmul dítě, nadosmrti bych nemohl mezi lidi a vězení by pak bylo spíš vysvobozením.
Přesto to dokážu na dálnici pořádně rozparádit a když někdo přijme výzvu, rád si i zazávodím. Možná to je ten základní důvod, který rekrutuje startovní pole na těchhle akcích. Nevěřím, že by to jezdili jenom nesvéprávní jedinci se zakrnělým pudem sebezáchovy a bez úcty k životu druhých. Ukažte mi motoristu, kterého nevzrušuje rychlé předjíždění, akcelerace a motor v otáčkách. Třeba si člověk řekne "Mě se to nemůže stát", vždyť všichni chlapi (včetně mě) si zakládají na svém řidičském umění, ačkoliv mnozí by naopak neměli lézt ani za volant šlapacího autíčka. To ale všichni tvrdí o těch druhých, nikdy o sobě.
Závěr téhle úvahy (berte ji s rezervou, prosím)? Chtěl bych to jet. Dokonce strašně rád bych to chtěl jet. Jenže buď budu dodržovat svoje bezpečnostní zásady (jakkoliv volné), a pak nemám v závodě šanci, nebo to jednou risknu a pak přebírám odpovědnost i za ty druhé na silnici. A na to asi nebudu mít chuť.
A teď vážně: Jel jsem to obyčejným fordítkem Mondeo 2.0, takže nepochybuju o tom, že Řidič (s velkým "Ř") s nadupanou M3, popř. s některým ze šlechticů Porsche, Ferrari apod., by to dokázal PODSTATNĚ rychlejc. Nejel jsem rychlejc jenom proto, že už to rychlejc prostě nejelo. Takže ten Tvůj jouda (promiň, je-li to kamarád, ale prostě kecá) se může svejma tabulkama vesele ohánět dál. Zaplatí-li mi benzín, klidně ho svezu.
koukal jsem na ten web a musím říct, že mám takový pocit, že kdyby jeli podle pravidel a porušovali jen rychlost mimo obec, tak tam dojedou rychleji nebo stejně rychle...
BTW: tuhle jsem slyšel od jednoho známého, že nějaký jeho kámoš si sehnal veškeré dostupné informace o D1čce (tedy poloměry oblouků, typy povrchů, uzavírky, průměrnou hustotu provozu apod.) a vypočítal, že pod 1 hod se Praha-Brno udělat nedá, jak se tím mnozí "kaskadéři" vychloubají... minimum, jestli si to dobře pamatuji, vyšlo asi 1:16 nebo tak nějak. :o))
Můj názor: na vyhrazeném místě se mlaťte, co hrdlo ráčí, ale protože je dokázáno, že to většinou odsere ten, který nic nezavinil, nevím jak by bylo třeba rodině, která někde někoho ztratila a jediná reakce by byla, že dotyčný je nasraný, protože nebýt toho trotla, co se mu s rodinou motal po "dráze", tak mohl udělat lepší průměr a v očich jemu podobných by byl No.1.
Poučte neználka : slyšel jsem, že prý rekord Praha-Plzeň je 15 minut, to by vycházelo na průměrných cca. 280 km/h. Mnó, já si často libuju, že sedím v bezpečném autě, ale tohle by bylo asi moc, že jó.
Možná jsem jen moc ovlivněn tím, že jeden kámoš je mrtvý (strom, 180km/h, Mercedes E300) a druhý málem mrzák, resp. má v noze asi 8 šroubů a je rád, že je rád.
Taky bych se ho chtěl zůčastnit. Jezdit přes dvě plné, přes červenou na křižovatce, kašlat na pravidla a dávat tomu co to jde. Jo jo doufám, že vás sejme vlak nebo alespoň plně naložená Tatra... Kdyby šlo jen o Váš kejhák a auta tak je mi to jedno. Jenže neuměrně riskovat, že udělám něco někomu jinému mi přijde čirý idiotismus. Samozřejmě můj názor na věc...