Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
25. 7. 2002 23:04
neregistrovaný "kampatka"
26. 7. 2002 07:16
neregistrovaný "jozo111"
26. 7. 2002 09:00
neregistrovaný "bob_1"
1. 8. 2002 01:31
neregistrovaný "rbaron"
2. 8. 2002 11:47
neregistrovaný "DanielD"
2. 8. 2002 16:04
neregistrovaný "dabel"
4. 8. 2002 00:00
neregistrovaný "kampatka"
30. 8. 2002 19:29
neregistrovaný "theo"
8. 9. 2002 00:00
neregistrovaný "kampatka"
4. 8. 2002 15:25
neregistrovaný "rbaron"
4. 8. 2002 20:56
neregistrovaný "kampatka"
5. 9. 2002 12:38
neregistrovaný "draznik"
7. 10. 2002 20:42
neregistrovaný "kampatka"
9. 10. 2002 11:03
neregistrovaný "Cleaner"
18. 11. 2002 15:27
neregistrovaný "Truhlik"
19. 11. 2002 11:45
neregistrovaný "Cleaner"
neregistrovaný "kampatka"
25. 7. 2002 23:04
Kolik máš kaček?
První pořádnej pozink je jednoznačně Audi 80 r.v.87 a mladší. Ale nevím kde jsi finančně. Kdysi jsem ji měl a dodnes jezdí bez koroze. Byla r.v.88.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "jozo111"
26. 7. 2002 07:16
Re: Kolik máš kaček?
To nie je ani otázka korún . Proste zo všetkého čo najviac nenávidím je korozia plechov. Ono totiž všetko sa v podstate dá opraviť alebo vymeniť na ojazdenom aute, ale s koroziou sa boj neda vyhrať. Preto ak uvažujem o kúpe staršieho auta veľmi podstatným argumentom pri výbere je pozink karoserie.
neregistrovaný "bob_1"
26. 7. 2002 09:00
Re: Kolik máš kaček?
Od ceho je tady archiv? Jsou tm uz DVE temata na

toto tema. Nejake informace tam najdes. Hledej

na strance archivu shluk pismen "zink"
neregistrovaný "rbaron"
1. 8. 2002 01:31
Re: Kolik máš kaček?
Mě by spíše zajímalo, jak se dá zrenovovaná běžná nezink karosérie nechat pozinkovat, kde to dělají a kolik to stojí. Vím, že to dělal jeden Švýcar při renovaci Dodge Coronet 1969, ale to je zase jiná písnička. Ví o tom někdo něco?
neregistrovaný "DanielD"
2. 8. 2002 11:47
Re: Kolik máš kaček?
Kedysi v hlbokom socializme (1985) sme davali zinkovat celu Š105 (r.v.1976) (aj napravy...proste vsetko co sa dalo). Urobili nam to za tri litrovky rumu.... :-) Potom sa to streklo reaktivnou farbou a lakom. Pri zinkovani je akurat problem ked to robi magor a rychlo to ponara, tak sa krivia plechy, ale ked si da zalezat, tak je to tip-ťop. Doteraz na tom aute jazdi stary otec a nevie si ho vynachvalit (ani sa necudujem). Zatial ziadna hrdza a vzdy na STK mu to obzeraju a obdivuju.... :-)
neregistrovaný "dabel"
2. 8. 2002 16:04
Re: Kolik máš kaček?
Pokial viem, tak uplne prvy plne pozinkovany bol Fiat Tipo. Makaroni tym chceli dokazat, ze ich "auticka z osizeneho plechu" nebudu hrdzaviet uz na vyrobnych linkach ;)))
neregistrovaný "kampatka"
4. 8. 2002 00:00
Re: Kolik máš kaček?
To bych netvrdil, protože Tipo je z 88´ a Italskej pozink? Bez komentáře. A pátý, resp. třetí dveře udělali radši z plastu.
neregistrovaný "theo"
30. 8. 2002 19:29
Re: Kolik máš kaček?
Já mám Tipo z roku 1988 a zcela bez koroze. Jen tam, kde se odřel pozink (manželka couvala), tak to neznatelně začíná rezavět. 5.dveře v plastu? Ale jdi ty popleto :-)) Kde byli germoši a zbytek světa v té době ve stejné třídě. Jinak i celohliníková kastle byla 1.taky v Itálii - Lancia někdy v 60.letech. To jen na okraj pro bajkaře typu Kamčatka
neregistrovaný "kampatka"
8. 9. 2002 00:00
Re: Kolik máš kaček?
Nevím kde byli germoši v té či oné době, ale kolegovi Tipo úspěšně prohnívá už i kolem šíbru - to je tzv. konečná. Na 15 let staré A 80 ne a ne najít sebemenší náznak koroze, takže se s tím taliánským pozinkem nenech vysmát. Na ty pátý dveře si skutečně raději poklepej. Třeba to poznáš. O lanciích toho moc nevím, ale celohliník v současné době asi neprodukují. Tolik Kampatka.
neregistrovaný "rbaron"
4. 8. 2002 15:25
Re: Kolik máš kaček?
Audi začalo zinkovat myslím od 1982 a v roce 1987 se technologie zlepšila na dnešní úroveň.
neregistrovaný "kampatka"
4. 8. 2002 20:56
Re: Kolik máš kaček?
Souhlas. A 80 byla první, která dostala 10 let záruku na prorezivění.
neregistrovaný "draznik"
5. 9. 2002 12:38
Pozink
Hoši a co takhle auta ze Skandinávie? Volvo a SAAB? Myslím si, že od nich se všichni ostatní výrobci aut měli co učit.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kampatka"
7. 10. 2002 20:42
Theo
už jsi zjistil z čeho máš ty pátý vrata u Tipa..?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Cleaner"
9. 10. 2002 11:03
Re: i Junior za 219000 Kč má plně pozinkovanou karoserii.
Myslím, že vydrží nejméně 30 let, takže roční odpis činí pouhých 7300 Kč - to jsou opravdu nízké náklady.
neregistrovaný "Truhlik"
18. 11. 2002 15:27
Zlepšovák NeZinkovať
Nedávno som navštívil kamaráta, čo predáva autosúčiastky na Fiaty, spomínal že bol v Nitre na výstave, a že je problém kúpiť si nové auto.

To preto že niektorí výrobcovia začali šetriť a na plechy už prestali dávať zinok, ale len nejaký zinkový nástrek, aj to len na niektoré exponované časti. Zo značiek, čo spomenul to bol Seat, Peugeot a myslím že Citroen. Zinkujú sa vraj len karosérie drahých áut tak nad 1.5 mil. sk. Ja síce na nové nemám, ale ak niekedy budem chcieť zas niečo staršie, tak bez zinku nie.

Či je táto jeho informácia pravdivá nemám ako zistiť. V autokatalógoch ktoré mám o tom sa nezmieňujú...

Minule som sa pozrel na prednú kapotu na Ibize, mal na pol centimetri odretý lak a pekne prihrdzavený plech.

Ak niekto niečo zaručene viete, píšte.
Rozbalit vlákno
2
19. 11. 2002 08:57
Re: Zlepšovák NeZinkovať
V Peugeote su plne zinkove plechy, Mala ich este aj stara 205!
neregistrovaný "Cleaner"
19. 11. 2002 11:45
Re: Zlepšovák NeZinkovať
Zinek nezinek, stejně se auto pod plechama rozpadne dřív než stihne reznout (to platí i pro nezinkované). Doby Š1000MB, kdy byla hlavním nepřítelem koroze už jsou pryč..........