Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Zpět na článek

29 komentářů

A co chces vedet ?? Jen jsem s nim jel predvadeci jizdu. Myslim, ze je to povedeny vuz - jak design, tak cena. Jel jsem s verzi 1.6 Ma to solidni tah, ale prijde mi trochu "vlazny" nez zabere... to asi kvuli emisim. Trochu mi vadi hluk mororu pronikajici do vozu a podvozek je take prumerny. Ergonomie mi prijde dobra i rizeni dobre. Asi bych do nej sel, ale ja mam radeji o neco vetsi auta. Uvidime 😄
Tak ten hluk motoru tam určitě je.Ale jel jsi s Peugeotem 206 kou ?
ne, s 206 jsem jel, ale s dieslem. Jak rikam, asi bych do GETZE sel, protoze jsem jezdil na ACCENTECH a oba meli pres 140 tis........... a v poho. Jen ten hluk mi na tehle autech vadi. Teprve co zacli delat elantru, tak ta ma i dvojite tesneni ve dverich a to je i aerodynamicky mensi hluk nez predchozi model. Jinak mam FABII a mouchy jsem ji vychytal jeste v zaruce. Ta FABIA mi ale prijde lepsi na ovladani i na svezeni ( podvozek, servo, brzdy.............) Ty ACCENTI moc dobre nebrzdily. Hele, kolik Ti to basti ? ja mam 6.3 litru na 100 km ted na podzim pri 70% venku a 30 mesto - a jezdim normalne.
Tak už mám najeto 1500 km.Jestli můžu hodnotit tak ta Fabie má možná lepší (přesnější) řazení ,ale jinak je podvozek velmi dobrý.Má tužší nastavení a brzdění je mnohem lepší než Fabia.To můžu říct naprosto zodpovědně.Zatím jsem nezkoušel kolik si vezme na sto kilometrů ,protože pořád "zabíhám".Jezdím svižně ať si motor zvykne a má docela zápřah.Mimo jiné 0-100 km/h 11,5 sek.A to golf 1,6 77KW umí za stejnou dobu.Docela slušný.Taky design je velmi zajímavý.Mohu potvrdit že bylo hodně pochvaly na mé autíčko.
Moje zkušenosti jsou zatím zhruba stejné - mám 1,3 Comfort, najeto přes 800.

Motor, brzdy a řízení vynikající - lepší než Fabie 50kW. Spotřebu jsem ze stejných důvodů jako "stancek" nezjišťoval, ale předpokládám, že podle stylu jízdy lze jezdit jak za 6, tak za 9 litrů.

Řazení má Fabie přece jenom přesnější, ale narozdíl od GETZE jde ztuha. Interiér je vynikající. Trochu mi vadí madlo na dveřích řidiče - občas o něj škrtnu kolenem, rovněž pedály (brzda-plyn) by mohly být trochu dál od sebe. Výhled dopředu a do stran je vynikající (lepší než u Fabie), pouze dozadu (při couvání) by mohl být lepší (relativně úzké zadní okno a široké zadní sloupky). Často kritizovaná hlučnost je celkem v pohodě (po zahřátí) - myslím, že v rozsahu 2-3tis.ot. je subjektivně nižší než u Fabie (narozdíl od Fabie má motor v tomto rozsahu otáček velice slušný zátah).

Jediný strach mám do budoucna z koroze - přece jenom plastové podběhy vpředu jsou u Fabie lépe navrženy, vzadu je pak GETZ nemá vůbec. Tlumič výfuku je pak těsně vedle zadního kola, takže funguje taky jako "lapač nečistot" od zadního kola.

Taky si myslím, že by neškodilo tak cca o 2cm rozšířit přední a zadní zástěrky - spodní část dveří pod ochrannými lištami a prahy se dost špiní (pravděpodobně od předních kol) a to na našich "prosolených" silnicích asi není to pravé ořechové.

Celkově jsem zatím spokojen, za ty peníze super vozítko.
Pánové, já jsem jel předváděcí jízdu s verzí 1.3 a byl jsem velmi mile překvapen. O tomhle autě jsem uvažoval, ale nakonec jsem koupil mírně jeté Fiat Bravo GT se 113PS v maximálce. Jediná má výtka k 1.3 verzi je vyšší hluk při vyšších otáčkách. Jinak myslím hodně muziky za "málo" peněz. Jel jsem 2 jízdy a velmi záleželo na "zajetí" motoru. Pokud byl motor úplně novej, nic moc, ale když ho trochu zajeli a měl přes 2tis km, auto ožilo. Mám z toho pocit lehkosti, i když jsem jel pouze po městě. Co dálnice nebo mimo město? Srovnejte výbavu Fabie a tohodle stroje a jste o 60tis níže!!!
Já toho prcka nekupuju, ale švagrovi to vrtá hlavou. Byli jsme si ho prohlídnout a vnitřek víka zadního kufru byl hnusně (někde malou vrstvou, někde blbě kropenatej) nalakovanej. Někdo to nový auto leštil, tak byl ten bílej prach z leštěnky v každý malý hraně. Některý hrany plastů byly s otřepama, nekterý hnusně odřízlý. Posez dobrej a ergonomie v pořádku. Zajímaly by mě zážitky čerstvýho majitele, kterej s tím už pár tisíc nalítal a co se dělo.
Je to 14 dnů co jsem koupil jedna trojku.Mám najeto přes tisíc kilometrů.Když jsem se rozhodoval o koupi nového auta,tak jsem projel Peugeot 206 1,4 pak Fabii 50 KW a Golfa 1,6.Nemůžu říct nic jineho než spokojenost.Tedy zatím.Super cena,super motor.82 koní na takové malé autíčko bohatě stačí.Jezdím po okrese a nemám problém.Měl jsem určité obavy z interiéru ,ale můžu říct,že jem byl mile překvapen.Vřele doporučuju.Jen si zkuste srovnat ceny aut v této třídě.
Getz - Fabia

je tam toho podstatně více.
hele "A" , muzes mi rici, co Te na tomhle aute zere ?? Kde muzes, tam ho hanis. Nech kazdeho, at si obrazek udela sam. koneckoncu predvadeci jizdy jsou zadara, ne ? 😄 Pripadas mi jako dealer Skodovky, ktery tu dela akorat vlny. Mimojine neni divu kdyz v akci je napr. ELANTRA za 339 tis. A to je uz jine svezeni - i co do podvozku. Za tu cenu nemas ani OCTAVII 1.4 . Ja osobne jsem se skodovkou skoncil.
Takový trpaslíky za tolik peněz! Vy jste ale čurci!
Ahoj všichni, mám Getze 1,3 Comfort, mám už najeto 5600Km, absolutně bez problémů. Jezdím každý den asi 50 Km (do a z práce), spotřeba prům. při denním dojíždění 6,3 l/100Km, jezdím do Prahy, takže asi 1/3 až 1/2 je jízda po Praze (světla, kolony...znáte to). Nejnižší spotřeba během doby, co ho mám, byla 5.57 l/100Km, kdy jsem zkusil na trase 420 Km ekonomickou jízdu (90 po silnici, 5o-60 v kopci, bez prudké akcelerace). Max spotřeba 7.15 při trvalé jízdě po Praze (bohužel ve špičce, oblíbený Barrandovský most...). Naposledy při jízdě z KL do Liberce a zpět, 2 osoby + dítě, kočárek a dalších milion věcí, prům. spotřeba 5.58!!! nechtěl jsem tomu věřit, ale jel jsem ustálenou rychlostí 110-115 po dálnici ale rozhodně jsem nikde nebrzdil provoz. Zkoušel jsem jet pohodově a klidně (nikoliv přísně ekonomicky) a překvapilo mě to. Jinak měřím si spotřebu od doby, kdy jsem auto přivez od dealera, mimo prvních asi 500Km (to žralo 8 l/100Km) spotřeba rychle klesla na současnou úroveň (6,3). Jinak pohoda, klídek, doporučuju auto ostatním.

KONEC ROMÁNU.

Bob
překlep v textu, ...50-60 v OBCI...
Zdravim priznivce teto znacky. Me by zajimalo, jak jezdi GETZ 1.1 verze. DIK.
Jsem těsně před koupí verze 1.3. Přivítám každou zkušenost i radu.
Ahoj, sem lamer. Omluvte muj zacatecnicky pristup.

Cetl sem, ze ma Getz triletou zaruku s tim, ze kazdy rok musim absolvovat nejakou prohlidku vozu, kterou si platim z vlastni kapsy. Furt jezdim ve stare skodovce, takze nemam prehled o novych autech a nevim, jestli se to takhle dneska nedela vsude. Me trochu nakrapla znama, co mi tvrdila, jak musela na takove pravidelne kontroly jezdit s Daewoo Matisem a pokazdy tam nechala tak pet tisic. Mate nejake podobne zkusenosti s Getzkem?
Podle me je to klasicka rocni prohlidka spojena s vymenou oleje, kontrolou brzd atd. Pet tisic mi prijde dost.
Hoj. Mam dotaz jedny hodny pani od vedle. Kdyz vypne motor u Getze, tak ji to v aute zapipa. Je to pry jiny pipani, nez signalizace vnejsiho osvetleni. Ja jsem auto nevidel, jen jsem listoval navodem a tam byla akorat ta zvukova signalizace svetel (a potom zvukova signalizace brzdovyho oblozeni, ale ta neni elektronicka). Tak jsem ji nemohl poradit. Netusite nekdo, co to muze pipat pri vypnuti motoru? Diky.
Avatar - prekladys
prekladys
nemá tam autorádio? (90% pípá při vypnutí klíčkem)
Autoradio tam ma originalni. V navodu se nic o pipani radia nepsalo, ale dik za tip. Jednou ji do toho auta budu muset sednout a zaposlouchat se.
Čau

Tak GETZ mám skoro 2 roky a mám najeto 35tisic.

Ty garančky jsou po 15 000 nebo roku první stála kolem 2 000kč druhá 1 800. Ono záleží co všechno dělají. Normálně jde o olej a olejovej filtr. Ostatní mění podle potřeby vzduchovej filtr atd. A pak je ta prohlídka stojí víc.

Jinak auto je v pohodě povedla se mě průměrná spotřeba 5,2 (mimo město, ale to se už nedá závodit chce to hlavně jet plynule.
To pipani vazne dela autoradio, mam tam sony, nejdrive sem taky nechapal co to je ale kamos ktery ma to same radio rikal ze je to ono. Jinak mam 1.3 nalitano mam 1400km zatim se mi to zda suprove auticko za ty prachy. spotreba zatim u prvniho tankovani 7.9 u druheho 8.2 a nyni to vypada ze to budu kolem 7 ale zatim je brzy na zavery jelikoz je to stale v zabehu.

Jak se nekdo ptal na 1.1 tak myslim muze byt ok ale urcite ne s klimoskou u 1.3 po zapnuti ztraci dost vykon. A u 1.1 to musi byt jeste znatelnejsi.
Zdravim,

ja som teraz presiel viacej automobiliek aby som si vedel vybrat. Skusal som Citroen C3, Hyundai getz, VW polo,Ford fiesta, Suzuki swift no a bezne jazdim na felde resp. fabii. Nemozem si pomoct ale najlepsie mi z toho vysiel swift. Najhorsie asi getz.je to moj subj. nazor ale je to tak. Zdal sa mi najhlucnejsi (1.1 aj 1.3, pricom 1.1 ma zvuk skoro ako 1.2HTP), vykonnostne priemer, vzhlad celkom good, interier taky ... strohy. Nehovor ze je to zle auto ale mna proste nicim extra neocarilo. Naopak ked som sa pohol zo swiftom tak to som bol hned jasny. Proste vsetko je na nom OK (akurat kufor maly). Pravda je ze getz sa da pocas dobrej akcie kupit o takych 70 000 Sk lacnejsie v porovnani zo swiftom.
Marcelino
hatatitlas ukaz mi cennik, kde ta vyjde v akcii Getz s rovnako vykonnym motorom (1.3) a s rovnakou vybavou o 70tis lacnejsie ako Swift :shock: :roll:

inac ten maly kufor vpohode nahradza Swift variabilitou sklapania sedaciek a to nielen operadiel, ale aj sedakov...
Bez akcie je ten rozdiel samozrejme mensi ale on air verzie boli dost lacne. Nie je to mozno 70 tisic ale je to menej no.Inac ked si to este raz prejdes tak pochopis ze som aj ja vychvalil swifta a nie getza 😉
No docela nesouhlasim s tvrzenim "1.1 s klimou neni OK"

... mam ji tam v akci a souhlasim, ze je to s ni opravdu linejsi ... pro rodinu bych bral 1.3 nebo rovnou vetisi auto, ale ve chvili kdy mas auto pro jednoho nebo dva lidi a nelitas s nim dalnici tak je to uplne fuk.... a pohled na orosene majitele 1.8 a vic se stazenymi okynky a rudymi obliceji mne presvedcil, ze motor neni vsechno ... 😄

Proste jde o to co clovek od auta za 270 ceka. Ja plnou vybavu a ze mne to vsude doveze. Ceny pul mega a vic nepovazuji za odpovidajici ani uzitku ani komfortu. PS: a usetrim praci komukoliv ...ne nejsem zakomplexovany obhajce Korejcu, ktery prodal cely rodinny majetek aby si mohl koupit Getze ;o)
Zdravim!

Potreboval bych radu s Accentem 2001 - pri jizde vyssi rychlosti tahne asi kolem tesneni prednich oken a neprijemne to piska. Kdyz vezmu za kliku okna, jako bych chtel okno zavrit, je vse ok, ale kdyz to pustim, zase to pisti... Diky za radu!

Jinak se znackou Hyundai mam pozitivni zkusenosti. Accent OK, 1.3 motor tahne sakra dobre ( najeto cca 40000km), bez zavad (krome toho piskotu).

Elantra CRDi taky bomba. Zatim bez zavad, rok a pul stara a najeto 30000km.

Getzem jsem jel jenom predvadecku a osobne si myslim, ze je to urcite lepsi volba oproti Fabii i diky delsi zaruce (3 roky bez omezeni km). Vyssi ridic ma sice min mista, ale to se u malych aut neda nic delat. Ve Fabii jsem nemel kam dat loket leve ruky...
Forum pro vsechny majitele znacky Hyundai najdete zde - WWW.HYUNDAICLUB.NET

Getz uz tam ma opravdu dost priznivcu a majitelu a tak zkusenosti je tam take dost 😉
Avatar - prekladys
prekladys
na getzu je již znát jeho věk, dojem kvality byl u korejců před již téměř pěti lety nižší, motory 1.1 i 1.3 patři konstrukčně do 80. let.

auto boduje spolehlivostí a uměřeným designem, getz je doposud jedním z nejprodávanějších korejců v evropě, což umožňuje automobilce držet relativně stabilní ceny, takže dnes se už jedná o jeden z dražších malých vozů - swift je o generaci a půl modernější

mimochodem, kdo uvažuje o getzu 1.1, měl by si vyzkoušet i picanto 1.1 -rozdíl ve prospěch kii je znát (hmotnostně jsou na tom stejně, kia má lépe čipovaný motor a hlavně je důkladněji odhlučněná)

můj osobní názor: z níže uváděných aut bych dnes sáhl po jiné značce, ledaže je prvotní cena, potom vychází getz v základu jako trvanlivá investice