Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
17. 12. 2002 20:07
neregistrovaný "Pavelpu"
18. 12. 2002 17:25
neregistrovaný "Mitsi"
20. 12. 2002 11:03
neregistrovaný "Pavelpu"
21. 12. 2002 23:24
neregistrovaný "Mitsi"
22. 12. 2002 06:49
neregistrovaný "justman_1"
23. 12. 2002 09:32
neregistrovaný "Mitsi"
23. 12. 2002 09:54
neregistrovaný "ace211"
23. 12. 2002 09:54
neregistrovaný "ace211"
23. 12. 2002 14:39
neregistrovaný "rbaron"
23. 12. 2002 17:47
neregistrovaný "ace211"
26. 12. 2002 21:03
neregistrovaný "Pavelpu"
27. 12. 2002 09:18
neregistrovaný "ace211"
28. 12. 2002 02:50
neregistrovaný "ace211"
neregistrovaný "Pavelpu"
17. 12. 2002 20:07
Co bys chtel vedet?
Ja mam par zkusenosti s Cherokee. Sice jsem ho nikdy nemel, ale parkrat jsem ho ridil. Je to podle meho nazoru klasicka Amerika se slusnou schopnosti v terenu. Klasicka Amerika ale znamena tupe rizeni bez jakehokoli pocitu, slabe brzdy, prumerne jizdni vlastnosti na silnici. Jestli hledas auto fakt do terenu, pak to neni spatna volba. Jestli chces honit vodu na silnici, tak bych radeji koupil Japonce.
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Mitsi"
18. 12. 2002 17:25
Re: Co bys chtel vedet?
Absolutní souhlas s Pavelpu! Cherokeeho (nehovořím o Grandu) trochu znám a moje hodnocení je: "Auto z jiné doby" (kamenné...). Podle mne se nehodí ani do toho terénu a už vůbec pak ne na silnici. Nikdy jsem v "nové době" (tj. v současnosti) nejel s něčím, na čem bych nedokázal najít snad jediný klad. A tohle je právě onen příklad. Snad nejhorší je ovšem ergonomie (opět nehovořím o Grandu). Ale proti vkusu...?
neregistrovaný "Pavelpu"
20. 12. 2002 11:03
Re: Co bys chtel vedet?
to Mitsi > V terénu to docela ujde. Je to klasická teréňácká koncepce, takže to neni špatný. Vím o člověku, který ho používá jako vlekař v Krkonoších a dostane se všude.
neregistrovaný "Mitsi"
21. 12. 2002 23:24
Re: Co bys chtel vedet?
Klasická teréňácká koncepce? Ta snad musí mít rám, nebo ne? (Klasický Cherokee má samonosnou karoserii bez rámu.) A taky něco jako mezinápravový diferenciál, uzávěrky diferáků, sestupnou převodovku atd. atd. Většina těch Cherokee, co jsem u nás viděl jezdit, má 2,5 litrový turbodiesely pouze "s připojitelným pohonem zadku", tj. bez mezinápravového diferáku (v terénu to sice jede, ale nezatáčí!, na silnici se v režimu 4x4 dá jezdit snad jen za úplného náledí), bez uzávěrek, špatné parametry křížení náprav atd. Ale znovu opakuji: když se to někomu líbí...
neregistrovaný "justman_1"
22. 12. 2002 06:49
Re: Co bys chtel vedet?
Taky se pridam s trouchou zkusenosti- souhlas s tim premrstenym posilovacem a pocitem jakesi nejistoty pri jizde na silnici(tezko se to drzelo pri vetsi rychlosti v primem smeru).Vykon se mi zdal OK,jezdil jsem v(pujcenem) 4.0l,kde byl pripojeny jen zadek,takze si to pri neopatrnem vyjezdu ze svetel a zatacenim casto"pisklo".Ale nejvetsi minus jsem videl v hrozne stisnenem kokpitu ridice,nevedel jsem kam s loktama a sedak max.vzad bylo malo (merim 183cm).Teren jsem netestoval,ale na vyblbnuti v nejakem lehcim terenu to vzhledem ke slusne svetle vysce musi stacit.Tot muj postreh. PS:mel jsem zato,ze pripojitelny byva spise predek,alespon s tim,cim jsem jezdil,to tak bylo(Explorer,Cherokee,4RunnerSR5)
neregistrovaný "Mitsi"
23. 12. 2002 09:32
Re: Co bys chtel vedet?
Omlouvám se všem zúčastněným, trochu jsem se upsal: samozřejmě se jedná o "připojitelný předek", nikoli "zadek" (ten je permanentní, a při akceleraci v zatáčkách opravdu často, rád a výrazně ustřeluje, obzvláště na standardním rozměru tzv. "P" pneu v "americkém M+S" - celoročním - provedení). Pozn.: Oproti americkým "P" gumám ("Half-Belted") jsou evropské gumy "R" ("Radial") pod označením M+S plnohodnotnými zimáky a právě na tomto autě znamenají velký přínos jizdním vlastnostem. A ještě pozor! Nejezdit nad 140 km/h, z téhle rychlosti se Cherokee už prakticky nedá bezpečně zastavit ("vadnoucí" brzdy).
neregistrovaný "ace211"
23. 12. 2002 09:54
Re: Co bys chtel vedet?
Kdo by tak jezdil s amerikou nad 140Km/h... co je o vězení...
neregistrovaný "ace211"
23. 12. 2002 09:54
Re: Co bys chtel vedet?
teda "to je o vězení"
neregistrovaný "rbaron"
23. 12. 2002 14:39
Re: Co bys chtel vedet?
ace2: Mám rád auta, kterýma se dá jezdit 200 s dvěma prsty na volantu. Samozřejmě, že na dálnici, ne někde na přechodu pro chodce. Myslím, že takový Seville by vyhověl. Mimochodem, koukal jsem na ty videa. V jednom se celou dobu nic neděje a pak tomu ten kluk dupne a při podřazení se ozve tak krásnej zvuk, že bych tomu snad odpustil i ten předohrab :o)))
neregistrovaný "ace211"
23. 12. 2002 17:47
Re: Co bys chtel vedet?
Jo NorthStar má velmi dobrý zvuk. A to jsem to patlal v nevhodným kodeku. Až dostanu znova tu kazetu, tak na to použiju jiný kvalitnější kodek a zvuk už nebude jak z kýblu.
neregistrovaný "Pavelpu"
26. 12. 2002 21:03
Re: Co bys chtel vedet?
Omlouvám se. Já jsem si fakt myslel, že Cherokee má rám. Sorry. Já s ním v terénu taky nejezdil. Přiznávám chybu.
neregistrovaný "ace211"
27. 12. 2002 09:18
Re: Co bys chtel vedet?
To máš dobrý, já jsem si to myslel taky :)
neregistrovaný "ace211"
28. 12. 2002 02:50
Bez nadpisu
Tak jsem udělal nová videa se Sevillem. Jsou kvalitnější jak do obrazu tak konečně i do zvuku. Je tam toho více natočeno a též je zcela nové video kde je natočený celý interiér auta.


Vše na www.tady.cz/cadillac v sekci video


Jinak též doporučuji shlédnout video s naším Millerem z 50. roku.
Rozbalit vlákno
0