Nejsem sice z CR ale znám dobře poměry v Pardubicích,když ale jedu do Pardubic ke známým,tak se jich občas ptám,jestli nepotřebuji vízum.Pardubice mi připadají jako stát ve státě a to hlavně podle chování Vás pardubáků.Myslím,že ani ty nejseš stoprocentní!!!Tak neházej všechny chrudimáky do jednoho pytle a nepovyšuj se nad nimi.
To ccc : tak to je teda gól!!!!To jsem ještě neslyšel.A odkudpak jste, pane Moudrý???Pardubice jsou nejpohodovější město co znám, na rozdíl od brna a podobnejch úchyláren...
Naopak mi chrudim připadá jako město magorů, idiotů a polobláznů, buranů nejhrubšího zrna, dennodenně to dokazují především svým haluzáctvím na silnicích, není den abych s nimi neměl negativní zážitek. Je to vostuda, fuj!!!!!!!!!
shrek: jak jsi ted psal, jaky jsi mel auto, tak jsem si vzpomel, ze jsem s tebou asi jednou mluvil na xchatu .. Moc lidi, co jezdej dragrace s ropnym bavorakem trojkou asi v parudibicich nebude :)))
jezis fuj!!! jak se do tech konzervicek vubec narves? to ti nevadi - ze si tam nemuzes ani normalne sednout, natoz tam byt jen trosku pohnot treba rukou..???
Mno mám 193 cm a 93 kilo a celkem v pohodě :-), sedačku mám u každýho auta úplně vzadu a nemám problém. Nikoho jinýho nevozím, takže mám celý auto pro sebe.
Mimochodem, to chceš říct, že ty kvůli svojí postavě a zejména jejímu horizontálnímu rozměru musíš jezdit škopkem, anžto se do ničeho jinýho nevejdeš, resp. nepohneš ani rukou? ;-)
Tys to nepochopil. Skopek je prece nejlepsi auto na svete, protoze nejdulezitejsi vlastnost kazdyho auta je prostor na zadnich sedackach, to nevis? Nejakej bavorak je proti tomu uplna sracka, vzdyt to ma malo mista vzadu ... Jak jsi tim moh jezdit ... Ja te fakt nechapu :))))
ses celkem curec, vis to?? ono vlastne scorpio ani neni auto. je to jen prostor - bez motoru, karoserie atd.. vubec zadny jiny prvky auta to nema vid - ***. stahni se do ulity projizdej se v ni treba tema odpornejma fabiema a dej pokoj, kundče!!!
jo, ma to jiny prvky auta ... ale na stejny urovni jako jakakoliv patnact let stara plechovka ... neni to zajimavy nicim nez ze to je velky... Jo pardon, jeste mu musim uznat zadni nahon. A ma aspon dobry vyuziti, s 2,9i ze scorpia predelanou na karubrator jezdej Cortiny a Taunusy jak draha :)))
no!! nevim jestli to hodlas srovnavat s patnact let staryma oplama, bmw, renaultama, mb tak se nech vysetrit u psychyatra. ja v tom teda vidim hodne velky rozdil!!
ses idiot, a hodne nakazenej!!! je jasny ze ten scorpiackej propadak - TD 85kW je ostudny, ale co treba 13 let starej 3.0Cosworth? nic vid? ani tomu poslednimu vubec nedelal ostudu. ale vubec, proc na ty tvy vyblitky vubec reaguju - tahni do svy fabiie a poser se z ni!
Jo, máš recht... pokrok tam nejde nějak dopředu, ale na součástkovou základnu pro forďácký klasiky je to super. Docela legrace, když si zdvihneš kapotu u posledního modelu Scorpia s troubodýzlem a tam ti trůní strojovna určená původně pro dodávky a lehký náklaďáky od Detroit Diesel. Ach ta nostalgie, OHV rozvod, co válec to jedna hlava... skoro jak Tatra 813... :-)))
Shrek: není náhodou ta stavebnice TD od VM Motori? A nebo je VM součást Detroit Diesel? Náhodou, to je hezký motůrek, mně se líbí. A když prdne jedna hlava, nemusíš měnit všechny :)))
rbaron: nejsem padley na hlavu, abych vysolil 26t bez DPH za jednu kebulku - tyhle opičárny podle mě nemá cenu kupovat nový. To radši rozhodím na kousky další dva motory, a budu mít kebulky do zásoby...
Tedy, nebudu, já tohle auto nemám, ani nesháním. Ale kdybych o něj někde zakopl, za super cenu, klidně jej vezmu, jezdit ve Scorpiu combi TD by mě rozhodně nijak neuráželo.
Ó děkuji za uznání, trochu mě překvapuje, co totiž pamatuju jsem už od tebe dočkal i podstatně nelichotivějších přívlastků... Ad TD, myslím, že bych v pohodě udržel v chodu i ten VM Motori, bez ohledu na ty hrůzostrašné zkazky, co tu o něm někteří šíří... A co se samotného Scorpia týče, zvenku se mi líbí spíš ten starší model - do 94, zevnitř pak spíš ten novější. A jinak mi na tom trochu vadí zadní náhon - ale ten holt asi k tak velkému autu prostě patří...
Přesně tak VM Motori patří DD. Tahle stavebnice se dávala i do Chrysler Voyager, Jeep Cherokee. Modelové roky 96-97 je tragedie. Praská jedna hlava za druhou... Kdyby někdo chtěl, tak na to zapoměňte. Pozdější modely jsou podle mistra techniků u Daimleru v pohodě. Už mají jiné vršky a spodek byl prý vždy velmi dobrý.
to ace2: Tuhle se tu s tímhle "povedeným" motorem Dan Vácha piplal asi tejden. Všechny hlavy prošly kompletní repasí, zdál se v pořádku, ale když se sestavil, pořád nešel dobře. Když už to nebylo možný, tak ho Dan vytáhnul před dílnu, nastartoval a po důkladném prohřátí prostě sešlápnul "plnej" a držel. Trvalo to asi sedm minut a dva bloky domů plný kouře, než v něm zarachotilo a začal prdlat na tři válce. Po vychladnutí se zjistilo, že to byl hydroštel. Vždycky, když se testoval, fungoval bezchybně, ale když přišlo na věc v motoru, fungoval tak střídavě oblačno. To jen tak pro zajímavost...
Ty motory to je neštěstí. Snad až ted ta nová generace VM Motori je prý již zcela OK. No ale stejně. Když už bych si musel koupil Chryslera/Jeepa s Diesel, koupil bych si ho s dieselem od Mercedesa. Což jsou 220 CDI v PT Cruiseru, nebo 270 CDI v Grand Číru
to ace2: Já bych takové auto s dieselem nikdy nechtěl, když sedím s někým ve Voyageru a najednou vidím, jak to dělá kadlekadle a musí tam šachovat se šaltrpákou, připadám si trochu nepatřičně. Asi jako v Rolls-Roysu s "živým" motorem 1.1 s Fiatu Punto a šestikvaltem :o)