0
žádný
Chci se zeptat jaké kdo máte zkušennosti s aditivy do oleje u starších automobilů. Mám starší Audi s motorem TDI a najeto má hodně přes 200tisíc km a docela žere olej, tak přemýšlím, že bych tam nalil nějaké adivium. Zjistil jsem, že u nás na trhu jich je hodně, ale názory na ně se různí. Z výrobků: Ekolube, Militec1, Bishop´s, Winn´s, Liquimoly, Prolong a Xeramic se mi nejvíce zamlouvá Bishop´s. Ekolube je na teflonové bázi a to není vhodné, účinek je pouze krátkodobý. Militec1 zase obsahuje chlor, tak nevím. Rozhodně něco chci do olej přidat.
[odkaz]
Ale jinak si tam nalej co chceš...
Ale jinak si tam nalej co chceš...
Dík, je to zajímavý článek
Podle mého názoru pan Černý nenapsal vůbec nic nového, pouze opsal informace z amerických časopisů. Navíc v článku je dost zkreslujících informací o PTFE. Podle něj takové přísady fungují v motorech. Proč tedy dostal Quaker State pokutu 10 mil. dolarů za falešnou reklamu teflonového přípravku? Pokud tedy uvedl článek na téma přísad do olejů, tak si měl dát práci a vyjádřit se ke všem skupinám přísad. Proč se zapomněl zmínit o přísadách na bázi kovů? Články tohoto typu jsou publikovány dost často a v podstatě se jen opakují. Článek v renomovaném časopisu Autoe😜ert by měl být konkrétní - testovali jsme ty a ty přípravky a zjistili jsme konkrétně to a to. Jinak je to nic neříkající zbytečně popsaná stránka papíru.
Který přípravek je nejlepší? Ten, který funguje a jeho účinky jsou seriozně měřitelné a jsou doloženy výsledky měření.
Který přípravek je nejlepší? Ten, který funguje a jeho účinky jsou seriozně měřitelné a jsou doloženy výsledky měření.
Po přečtení článku pana Černého jsem upustil od úmyslu cokoliv do oleje přidávat, aby to nebylo ještě horší. Jediné o čem bych uvažoval je přípravek Bishop´s. Podle toho, co jsem se zde v motorcafé o něm dočetl, to vypadá, že opravdu funguje. Články ale mohou být zaujaté, když je často píše dovozce a prodejce těchto přípravků.
Doporučil bych něco takového zkoušet opravdu až jako poslední štaci se šrajtoflí připravenou na repasi motoru. Tátův Voyager nedávno prošel překroužkováním motoru se zapečenými kroužky, což byl snad poslední pozůstatek po jeho starých vydařených servismanech z budějovického LEVELu, kteří do motoru něco takového nalili v naději na zlepšení chodu. Hned na prvním testu ten současný mechanik odhalil, že to bylo díky blbnoucímu EGR. S nejhoršími zločiny učitele Doležala a zámečníka Novotného na svém autě se tímto otec snad nadobro rozloučil a Voyagera z roku 1992 si po ujetí 340 tkm a výměně snad všeho nechává jako druhé (rozuměj užitkové) auto ke svému ještě o pět let staršímu vymazlenému BMW 735i 1987 (E32). To jsem se zase rozkecal...
to Boriginal: Jaky je Tvuj nazor na pripravky zMAX a AVBlend (www.zmax.com,www.avblend.com)? Prece jen, doporucuji je lide jako Carroll Shelby, A.J.Foyt, Burt Rutan. A AVBlend je schvalen americkou leteckou asociaci FAA. Je to jenom reklama nebo na tom neco je? Diky.
Pokud se jedná o přípravek zMax - stačí se podívat na stránky FTC.gov a tam si najdete výsledky šetření ve věci tohoto přípravku Jsou tam stejné závěry jako v případě MotorUp, Prolongu, Dura Lube a pod. Jedná se o falešnou reklamu. Oficiálním testem bylo zjištěno, že výrobek je pouze obarvený minerální olej, který způsobuje až dvojnásobně vyšší ložiskovou korozi.
AV Blend - mám k dispozici jejich materiály, týkající se leteckých motorů. Je zajímavé, že v nich uvádějí pouze účinky na palivový systém. Patrně se tedy jedná o "čistič", který zajišťuje čistotu ventilů a pod. V materiálu je pouze uvedeno, že je výrobek akceptován FAA, není uveden protokol o testu podle normy FAA 33.49 pro letecké motory. Je tedy na pováženou, zda tento výrobek byl skutečně testován. Nemohu se k němu zodpovědně vyjádřit. V připojené referenci firmy Executive helicopter je uvedeno, že pobočkou FAA byl sledován provoz vrtulníku po aplikaci AV blendu po dobu 1300 hod a bylo zjištěno, že ventily a spalovací prostor byl čistý a nedocházelo k usazování karbonu. To jen potvrzuje, že s přípravkem nebyly provedeny oficiální testy motorů.
AV Blend - mám k dispozici jejich materiály, týkající se leteckých motorů. Je zajímavé, že v nich uvádějí pouze účinky na palivový systém. Patrně se tedy jedná o "čistič", který zajišťuje čistotu ventilů a pod. V materiálu je pouze uvedeno, že je výrobek akceptován FAA, není uveden protokol o testu podle normy FAA 33.49 pro letecké motory. Je tedy na pováženou, zda tento výrobek byl skutečně testován. Nemohu se k němu zodpovědně vyjádřit. V připojené referenci firmy Executive helicopter je uvedeno, že pobočkou FAA byl sledován provoz vrtulníku po aplikaci AV blendu po dobu 1300 hod a bylo zjištěno, že ventily a spalovací prostor byl čistý a nedocházelo k usazování karbonu. To jen potvrzuje, že s přípravkem nebyly provedeny oficiální testy motorů.
KON: Za obrovské peníze bude lhát nebo mlžit i slavný Kobra-Kája 😄))
Boriginal: Diky. Nicmene, argumenty Bishop's mi neprijdou o moc verohodnejsi nez ostatnich vyrobcu. Snad jedinej slusnej web na svete s informacemi o Bishop's produktech je ten Tvuj.
Nebo se prodava i pod jinymi jmeny? Holt to clovek musi zkusit na vlastni kuzi, resp motoru, aby si mohl utvorit nazor😄
Co takhle pripravky do chladiciho okruhu, ktere "zalepi" mirne netesnosti. Da se tim neco pokazit? Jednou jsem to potreboval - praskle topeni nekde v pristrojovce, a pomohlo to (tj. usetril jsem dost penez a tejden v servisu).
to RBaron: Kobra&co nemusi vzdycky lhat, treba tomu veri a treba to i v jejich pripade funguje, minimalne jako placebo. Jasne, penize nesmrdi, ale tihle lide si minimalne mohou vybrat, jestli budou radsi propagovat Pepsi nebo "kofolu".
Nebo se prodava i pod jinymi jmeny? Holt to clovek musi zkusit na vlastni kuzi, resp motoru, aby si mohl utvorit nazor😄
Co takhle pripravky do chladiciho okruhu, ktere "zalepi" mirne netesnosti. Da se tim neco pokazit? Jednou jsem to potreboval - praskle topeni nekde v pristrojovce, a pomohlo to (tj. usetril jsem dost penez a tejden v servisu).
to RBaron: Kobra&co nemusi vzdycky lhat, treba tomu veri a treba to i v jejich pripade funguje, minimalne jako placebo. Jasne, penize nesmrdi, ale tihle lide si minimalne mohou vybrat, jestli budou radsi propagovat Pepsi nebo "kofolu".
To KON.Děkuji za zhodnoceni meho webu. Snažím se na něj dát všechny serozní výsledky a poznatky, které průběžně získávám a které jsou podloženy oficiálními dokumenty. Mou osobní filozofií je být korektním ke každému zákazníkovi a hlavně nelhát.
Pokud je mi známo, tak se výrobky Bishop´s Original prodávají v USA pod druhou značkou Xcel Plus.
Prostředky do chladičů nejsou v našem sortimentu, proto se k nim nemohu vyjádřit.
Pokud je mi známo, tak se výrobky Bishop´s Original prodávají v USA pod druhou značkou Xcel Plus.
Prostředky do chladičů nejsou v našem sortimentu, proto se k nim nemohu vyjádřit.
Ty látače chladičů (PM, Bardahl, Wynns aj.) jsem použil už několikrát a funguje to.
taky funguje ehm obyčejná Hořtice co si dáváte na párky, jenže ted si nemůžu vzpomenou jestli plnotučná nebo krémžská 😊)))) ale vážně nekecám. Sice to nebude Hi-tech a o délce fukčnosti se dá také polemizovat, ale třeba vás to jednou vyvede z nepříjemné situace...
ace: to jako že když už budeš vařit párky, tak abys měl všechno, co je potřeba? Chleba je zas dobrej, když máš prosezenou sedačku a křen se dá vozit v zásuvce zapalovače. Stejně máš ten čudl ztracenej 😄.
Asi bude něco na tom ,že motor s těmi zázračnými přípravky dostane pořádně zabrat. Když jsem si kdysi pořídit svůj první vůz Škodu 120, chtěl jsem pro něj udělat to nejlepší a dal jsem do oleje nějaký ten zázračný přípravek. Již si nepamatuji jak se jmenoval, ale byl docela drahý. Motor byl s přibývajícími km tak rapidně horší, že moji kamarádi, kteří se s oblibou v motorech hrabali nechápali co se děje. Když jsem dodšel do fáze, že na jednu nádrž benzínu jsem doléval 1 l oleje a z výfuku šel dým jako z trabantu, strčil jsem auto do bazaru a koupil na půjčku Felicii.
Ale nechci všechny výrobky házet do jednoho pytle. Nyní mě lákají výrobky STP. Lejou se do benzínu a jsou třeba na odstranění vody, čistění vstřikovací soustavy apod. Jsou i do oleje a dávají se do výplachu před výměnou oleje. Trochu mě odrazuje způsob použití, protože v návodu píšou, že auto má stát na místě se spuštěným motorem 15 minut - co na to řekne katalyzátor? Máte někdo s těmito výrobky dobré zkušenosti nebo je to vytahování peněz z kapsy. Na WWW se mi nepodařilo nic najít.
Ale nechci všechny výrobky házet do jednoho pytle. Nyní mě lákají výrobky STP. Lejou se do benzínu a jsou třeba na odstranění vody, čistění vstřikovací soustavy apod. Jsou i do oleje a dávají se do výplachu před výměnou oleje. Trochu mě odrazuje způsob použití, protože v návodu píšou, že auto má stát na místě se spuštěným motorem 15 minut - co na to řekne katalyzátor? Máte někdo s těmito výrobky dobré zkušenosti nebo je to vytahování peněz z kapsy. Na WWW se mi nepodařilo nic najít.
do oleja by som nelial radsej nic, vlastnosti oleja sa mozu vyrazne zhorsit... pripravky do benzinu od znamych firiem, to by este slo, ale potom je uz lepsie rovno tankovat v-power...
To Radim: Bacha na STP Engine Treatment. Pokud se podíváš na web stránky FTC.gov a najdeš si odkaz na STP tak se dočteš o "odměně" 888000 USD, kterou od nejvyššího kontrolního orgánu v USA dostala tato firma za falešnou reklamu tohoto výrobku. Výrobek obsahuje organické sloučeniny na bázi zinku a ty jsou nebezpečné pro oči!! Ve vyšší koncentraci způsobují zvýšenou tvorbu úsad na tryskách, svíčkách a vačkách.
to RadimH - to asi nebylo tim pripravkem, ale spise tou "Skodovkou" - mel jsem v minulosti 2.
Co jsem si s nima zazil a uzil by vydalo na romany. Mel jsem stejny problemy, snad i jeste horsi i presto, ze jsem tam nic zazracnyho nenalil. Proste skodovka - krap co jinyho, taky jsem se ji rad zbavil.
Dal jsem ji dvakrat prilezitost. Trikrak stejnou chybu by vsak udelal uplnej *, skodovku si uz nikdy nekoupim ani zadarmo.
Co jsem si s nima zazil a uzil by vydalo na romany. Mel jsem stejny problemy, snad i jeste horsi i presto, ze jsem tam nic zazracnyho nenalil. Proste skodovka - krap co jinyho, taky jsem se ji rad zbavil.
Dal jsem ji dvakrat prilezitost. Trikrak stejnou chybu by vsak udelal uplnej *, skodovku si uz nikdy nekoupim ani zadarmo.
Onehdy mi přijel na návštěvu přítel s Renaultem (tuším, že to byla 25-cítka) opravovaným po ráně na pravý předek. Ránu dostal evidentně i chladič, a to na plastovou boční komoru vpravo ve směru jízdy. V důsledku neumělého "vyflikování" mechanického poškození komory chladiče vnějším přelepením a zvýšeného tepelného namáhání (bylo tehdy hrozné vedro) došlo k "otevření straré rány" v podobě cca 2 cm dlouhé podélné praskliny, šířkou tak na zasunutí čepele kapesního nože. Auto jsme s potížemi dostali do dílny ke známému, který ovšem samozřejmě neměl náhradní chladič. K tomu byl víkend. Nabídl nám proto "opravu" použitím přísady do chlad. kapaliny. Jednalo se o nějaký americký výrobek (název si už nepamatuji), byl však o dost dražší než ty, co se dají běžně koupit u pumpy (nemyslím, že nás můj známý chtěl tzv. "natáhnout"). Nikdo jsme moc nevěřili na "zázrak z plechovky", ale šlo hlavně o to alespoň se pokusit odjet a nějak dojet domů. Po aplikaci přípravku jsme s motorem běžícím na volnoběh jen zírali, jak se rána postupně zaceluje a chlad. kapalina přestává unikat. Bolavé místo na chladiči po 20 minutách běhu motoru dokonce zcela oschlo! Sice nevím, co to udělalo s vnitřkem motoru, ale onen Renault běhal poté ještě dva roky bez výměny chladiče, která se v daný moment zdála být nevyhnutelnou.
Chtěl bych se zeptat, jestli je možné přejít z neaditivovaného oleje na aditivovaný (traktůrek z roku 1959), bez rozebrání motoru a fyzického odstranění úsad, případně, zdali to má smysl, nebo je lepší řídit se heslem nespravuj nic, co funguje?
Díky za odpověď ringo
Díky za odpověď ringo
ma to vubec smysl, kdyz jsezdim na v-power a mam kvalitni 10w-40 a menim ho v predepsanych intervalech?
Vsude se inzeruji ruzne pripravky, jak to vycisti a tak, ale v par servisech, co jsem se ptal a tem lidem nemam duvod neverit, to kategoricky odmitali. co vy na to? jake jsou osobni zkusenosti?
Vsude se inzeruji ruzne pripravky, jak to vycisti a tak, ale v par servisech, co jsem se ptal a tem lidem nemam duvod neverit, to kategoricky odmitali. co vy na to? jake jsou osobni zkusenosti?
To máš nějaké novější auto, když používáš kvalitní 10W-40 a V-power, ne? Pak je zbytečné tam cokoliv lít... Já nic takového neleju ani do hodně starých krámů, radši častěji vyměním olej.
no, ma uz 8 let a 150kkm. Ale jezdim hodne a dlouhe trasy. Nemuzu si dovolit aby me nekde nechalo ve stychu. S tou castejsi vymenou to je asi fakt. Menim vetsinou po 12kkm misto tech 15.
jumpmans: Ak jazdis dlhe trasy, tak ten motor nemoze az tak velmi trpiet, ako keby si jazdil len po meste kratke trasy 5km rano a 5km vecer. Sam som mal 9 rocneho Nissana. Za 9 mesiacov som na nom natocil 40tkm prevazne po dialnici, olej som menil po 15tkm plnu syntetiku 5W-40, benzin lial obycajny natural a ten motorek chrochtal spokojnostou a nikdy ma v stychu nenechal, naopak sa mi zdalo, ze zacina ozivat a ide lepsie nez na zaciatku 😉))
dabel: Takže míváš jednu náplň v motoru tři roky? To si nelajznu. Budu teď měnit můj Mobil1 10W40 polosynt po roce, ačkoli je na něm najeto asi 5 tkm.
rbaron: su tam 2 deviny, auto malo 9 rokov a ja som ho mal 9 mesiacov (tych 40tkm sa viazalo k tym mesiacom, ako bolo spravne podotknute: pri kupe 03/02 mal 80tkm, pri predaji 12/02 120tkm) 😉)) Napln oleja u mna vydrzi asi 4 mesiace, to snad ten motor az tak netrapim 😉)) A jasne, pokial viem kredo "15tkm alebo rok" plati jednoznacne, takze aj Ty robis pre motorcek to najlepsie 😉))
Jak se díváte na výměnu oleje po 5W-40 plná syntetika Valvoline(320Kč/l) na něco polo... Je to přece jen levnější. (1,6l 16V Escort rv.9😄
2RadimH: Nemyslim, že STP je zrovna renomovaná firma. Používají přísady jen na bázi aditiv, která by měla okruhy (mazací palivové...) vyčistit od úsad, což se u mne nestalo, případně zvýšit hustotu oleje. Jestli je to dobrý nápad, ať posoudí každý sám. Zkoušel jsem jejich výrobky a žádné zlepšení jsem nezpozoroval.
2Bluedream: jezdím na v-power (95) docela často, ale že by se auto chovalo nějak líp mi nepřipadá. Navíc obsahuje pouze aditiva, jako jiné firmy, žádný zázrak to není.
ARAL a OMV mají také kvalitní benzín.
Jsou to jen moje názory a zkušenosti. Samozřejmě někdo může mít opačné.
ringo
2Bluedream: jezdím na v-power (95) docela často, ale že by se auto chovalo nějak líp mi nepřipadá. Navíc obsahuje pouze aditiva, jako jiné firmy, žádný zázrak to není.
ARAL a OMV mají také kvalitní benzín.
Jsou to jen moje názory a zkušenosti. Samozřejmě někdo může mít opačné.
ringo
Čím víc věhlasných značek, tím lepší produkty, až na to, že většinou pocházejí z České rafinérské a neliší se vůbec ničím, jen barvou cisterny, která je přivezla. Maj nás přesně tam, kde nás chtěli mít... Radim: Nediv se, zakarbonovaná škůdka se po takový očistě nemůže chovat jinak. To, že ti začala brát olej, je jenom důkazem toho, že ten přípravek měl opravdu čisticí funkci. Jinak z olejových přísad výhradně Bishop`s.
SOM Z TOHO VOLAJAKY ZMETENY a raději nebudu do benzínu a oleje nic přidávat. Jediné čemu věřím je Shell POWER. Mám ho vyzkoušený a přesvědčil mě i test v Autohitu.
Mohl bych se optat?
Co je pravdy na tom, ze Bishop`s pusobi pouze jeden rok?
Je-li tomu tak, pak je to dost draha hracka i v pripade, ze jeho ucinky jsou skutecne.
Co je pravdy na tom, ze Bishop`s pusobi pouze jeden rok?
Je-li tomu tak, pak je to dost draha hracka i v pripade, ze jeho ucinky jsou skutecne.
To taky záleží, kolik za ten rok najedeš kilometrů, kolik má auto najeto, jakej to je obsah, v jakym je stavu atd... Když budeš mít auto, který bude mít najeto 50.000 Km, najedeš pár tisíc Km ročně a je to navíc nějakej dvoulitr, je to k ničemu. Jinak ten motor to opravdu ošetří, takže pro studený starty, krátké pojížďky a auta o nižších obsazích (např. 1.3 L obsah, >80.000 Km najeto) je to docela spása. To si musíš zvážit sám, jestli se ti to vyplatí. Ringo
Myslel jsem to tak.., zda je ucinek spojen s casem, zda se ucinek vytrati i bez pouzivani auta?
Ja sam najezdim za rok hodne - tak 20-25 tisic.
Mam 1,3 Diesel (starej), ale jezdi dobre. Kdyz to
zralo olej tak jsem pred casem zkusil Slick50.
Lepsi kompresy, kterou sliboval jsem vsak nezaznamenal. Mozna se to subjektivne poznat neda. Na spotrebu oleje to vliv nemelo v coz jsem ani nedoufal. Letak vsak informoval, ze ucinek vydrzi az na 100t. km. Tedy me prekvapila informace, ze bishop's ucinkuje pouze rok.
Nyni mam po prekrouzkovani. Olej uz to nechlasta, tak premejslim zda nezkusit neco jineho, treba ten bishop's. Jenze za tu cenu jen na rok? to muzu mozna koupit "lepsi" olej a je to taky na rok.....????
Ja sam najezdim za rok hodne - tak 20-25 tisic.
Mam 1,3 Diesel (starej), ale jezdi dobre. Kdyz to
zralo olej tak jsem pred casem zkusil Slick50.
Lepsi kompresy, kterou sliboval jsem vsak nezaznamenal. Mozna se to subjektivne poznat neda. Na spotrebu oleje to vliv nemelo v coz jsem ani nedoufal. Letak vsak informoval, ze ucinek vydrzi az na 100t. km. Tedy me prekvapila informace, ze bishop's ucinkuje pouze rok.
Nyni mam po prekrouzkovani. Olej uz to nechlasta, tak premejslim zda nezkusit neco jineho, treba ten bishop's. Jenze za tu cenu jen na rok? to muzu mozna koupit "lepsi" olej a je to taky na rok.....????
Když tu o tom tak stále povídáte... Mám Bravu,
146 tis. km. Těch cca 130 tis. km bylo nalítáno piánko na dálnici za 4 roky a teď jezdí převážně krátké cesty po městě
(motor se tak tak zahřeje). Motoru absolutně nic není, startuje
dobře, nic z něj neteče, olej měním tak, jak se má,
spíše dříve (kvůli težšímu provozu ve městě). Má
smysl do toho něco od Bishopa lít? Můžeš mi BO
něco doporučit a popsat mi proč bych to měl použít a "co"
to bude dělat?
146 tis. km. Těch cca 130 tis. km bylo nalítáno piánko na dálnici za 4 roky a teď jezdí převážně krátké cesty po městě
(motor se tak tak zahřeje). Motoru absolutně nic není, startuje
dobře, nic z něj neteče, olej měním tak, jak se má,
spíše dříve (kvůli težšímu provozu ve městě). Má
smysl do toho něco od Bishopa lít? Můžeš mi BO
něco doporučit a popsat mi proč bych to měl použít a "co"
to bude dělat?
To BoB: Omlouvám se za pozdní odpověď, byl jsem do dnešního dne mimo firmu. Teď k Vašemu dotazu. Záleží na Vás, zda chcete něco použít nebo ne. Ve Vašem případě by se skutečně jednalo hlavně o snížení opotřebení motoru. Nechci Vám slibovat zázraky a ani to nikdy nedělám. U takového motoru se účinky obvykle posuzují a základě provedeného rozboru oleje před a po aplikaci přísady. Hovořit tady o zvýšení výkonu nemá smysl. Motory mají dostatečnou rezervu a případnou několikaprocentní změnu ani nepoznáte. Pokud chcete mít auto dlouhou dobu je vhodné je obrazně "zakonzervovat" pro snížení opotřebení a to se dá měřit.
Pro benzinový motor navrhuji soupravu 460-G KIT. Pokud budete jezdit stále stejným obvyklým způsobem měly by se její účinky projevit ve snížené spotřebě do 0,5 l/100 km.
Rozhodnutí je na Vás.
Přeji hezký den.
Pro benzinový motor navrhuji soupravu 460-G KIT. Pokud budete jezdit stále stejným obvyklým způsobem měly by se její účinky projevit ve snížené spotřebě do 0,5 l/100 km.
Rozhodnutí je na Vás.
Přeji hezký den.
Jo lepší olej je taky na rok, ale motor ti to nezatáhne a studený starty nezlepší (olej po určité době vždy steče). Slick 50 je *, který je založen na bázi teflonu (PTFE), který ti žádné netěsnosti "nezatáhne" a 100 tKm určitě nevydrží, v tom je Bishop aspoň férovej, že ti na rovinu řekne, že vydrží "jen" 10 tKm, nebo rok, protože je to ropný produkt. Zkoušim používat různý přísady, zatim všechny s úspěchem, ale přes 10 tKm nevydrželo nic. (Ale všichni slibujou min. 50.000 Km). Bishop je asi jedinej, kterej nemá problémy s tvrzeními, že obsahuje agresivní přísady. Ovšem objektivní odborník, nebo firma, která by to potvrdila neexistuje. Ringo
To Ringo: Nevím proč uvádíte, že Bishop vydrží jen 10 tkm, když vydrží až 150 tkm, ale ty musí být ujety za jeden rok. Doklady o tom, že Bishop neobsahuje agresivní přísady existují. Jednak máte složení každé receptury v bezpečnostním listu, navíc během cca dvou týdnů budou na našem webu výsledky testů. Jedním z nich je potvrzení firmy TOMADO o chemickém rozboru a potvrzení, že přísady neobsahují chlor.Veškeré pevné částice by byly vidět puhým okem (PTFE, CSL nebo MoS2).
I Vám přeji příjemný den
I Vám přeji příjemný den
Ad 1 Asi jste mě špatně pochopil. Já jsem napsal, že Bishop je jedinej, kdo nemá problémy s tvrzeními, (tj. žaloby, rozbory, ale i pomluvy z jiných stran, např. konkurence, úřady atd.) že obsahuje agresivní přísady. Ach jo, zase se vás tu někdy zastanu.
Ad 2 S těmi 10tKm jsem to vyčetl na nějakém webu o Bishop's, nebo tady v diskuzi, musim se na to podívat, takže beru zpět.
ringo
Ad 2 S těmi 10tKm jsem to vyčetl na nějakém webu o Bishop's, nebo tady v diskuzi, musim se na to podívat, takže beru zpět.
ringo
a kupte misto nej kvalitni olej nebo casteji mente olej, a vyjde vas to levneji nez nejaky Bishop.A tvrdit ze Bishop je to jedine natrhu to prave orechove je pitomost,to je jak bych rekl pijte jenom COCACOLU ,ostatni napoje vam rozezerou zaludek ze se stoho poserete.
Pir: Ty jseš člověče nějakej sečtělej ... Bác, plácnu sem žvást a ... velký * z toho. Já do teďka netušil, že se Bishops pije a lil jsem to, já blbec, do motoru. Sem to asi ***, ne? Jdi si poklábosit s Cleanerem, i když proti tomu, co jsi sem napsal ty, je kandidát věd v kterýkoliv problematice. Když už tady tak bliješ, tak bys nám to mohl vysvětlit malinko podrobnějc, abysme poznali, jaká seš kapacita v těch aditivech a nealko nápojích. Prosiím tě sem ale nepiš, že CocaCola má menší a větší bublinky. Tři dny tady teď nebudu, ale celou dobu budu dychtit po novejch informacích, který se tu od tebe všichni dozvědí, aby byli zase o něco vzdělanější. Čau!
prof>Hele ta cocacola je nesmslny priklad tak jako Bishop, ze jeto jedine co muzes dat do motoru (do zaludku),ale tyjsi to nepochopil.Vytaci mne jak kazdy pise ze jedine bishop a nic jineho.Muj nazor je ten, a zatim si stojim ze vyrobci oleju nejsou blbi aby nam do motoru nabizeli sracky misto kvalitniho oleje.Lit neco do motoru za 1000Kc a ktomu olej za 700Kc to je celkem 1700Kc to radeji vymenim olej na stejny pocet Km 2x a vyjde mne to levneji.
Hele profe az budu mit v navodu k autu prikaz ze mam k oleji pouzivat bishop ze soucasne oleje jsou sracky ktere nestaci mazat motor tak ho tam naleju,ale zatim zakazujou do oleje cokoli davat.Takze casteji menit olej nez kupovat zazracne vodicky.Zachranovat neudrzovany motor vodickama je uz pozde.
Hele profe az budu mit v navodu k autu prikaz ze mam k oleji pouzivat bishop ze soucasne oleje jsou sracky ktere nestaci mazat motor tak ho tam naleju,ale zatim zakazujou do oleje cokoli davat.Takze casteji menit olej nez kupovat zazracne vodicky.Zachranovat neudrzovany motor vodickama je uz pozde.
Na doprava.odpady.cz/…ce/prezencni/27-… je diplomová práce o aditivech a olejích. Mít za takový paskvil diplom, tak to budu psát jednu měsíčně. Vesměs opsané reklamní kecy z letáčků výrobců. Závěr vesměs žádný.
Možná je to amatérský dotaz, ale co na to olejový filtr? Když do motoru naleju nějakou přísadu,
- projde filtrem v nezměněné podobě, filtr nepoškodí
- projde filtrem v nezměněné podobě, filtr poškodí
- projde filtrem, část se na filtru zachytí/ztratí účinnost
- projde filtrem, část se na filtru zachytí/neztratí účinnost
...co z toho platí?
- projde filtrem v nezměněné podobě, filtr nepoškodí
- projde filtrem v nezměněné podobě, filtr poškodí
- projde filtrem, část se na filtru zachytí/ztratí účinnost
- projde filtrem, část se na filtru zachytí/neztratí účinnost
...co z toho platí?
Pokud se jedná o přísady, které obsahují pevné částice (PTFE, CSL), tak se jich většina ve filtru zachytí a omezí tak jeho funkčnost (při zkoušce s RESTOREREM během velice krátké doby došlo k usazení téměř 80% částic do filtru). Přísady obsahující halogenderiváty (chlorové uhlovodíky) mohou dlouhodobým působením poškodit filtrační látku. Filtr nepoškodí přísady, které jsou kompatibilní se všemi typy olejů a splňují jejich normy. Jsou tedy vyrobeny čistě na ropné bázi.