Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
9. 4. 2003 18:57
neregistrovaný "kmecma"
9. 4. 2003 21:02
neregistrovaný "PROF"
10. 4. 2003 16:32
neregistrovaný "willy."
10. 4. 2003 19:19
neregistrovaný "rbaron"
10. 4. 2003 21:24
neregistrovaný "PROF"
14. 4. 2003 09:56
neregistrovaný "luf"
14. 4. 2003 13:04
neregistrovaný "PROF"
23. 4. 2003 17:43
neregistrovaný "kmecma"
10. 4. 2003 19:37
neregistrovaný "cuisine1"
12. 4. 2003 15:02
neregistrovaný "venca_n"
25. 4. 2003 14:49
neregistrovaný "GeorgRolf1"
neregistrovaný "kmecma"
9. 4. 2003 18:57
UAZ
Niecim takym jazdim, ked som doma. Stalo to 1000sk (predane ako srot), flasku borovicky, a 300sk za budiky, plus asi pol roka prace po veceroch :-) na spojazdnenie a malu upravu diferakov :-). Kazdopadne sa vsak oplatilo. Priechodnost terenom je, hm, povedzme to tak: na slusnej urovni :-) - tot minule som zobral jedneho nemca co sedla Patrola do vychodoslovenkych lesov:) ten chlap sa nestacil divit. Ono je pravda, pri aute za 1300sk, cloveka moc netrapi, ze s casu na cas to auto skrabne, alebo zavesi :)) ... Tomu chlapovi neostalo nic ine, len vzdat hold staruckemu UAZu. Skvele auto, az na tu spotrebu (+/-)50l/100km (=jazdim s nim vylucne v terene=4x4+50%redukcia)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "PROF"
9. 4. 2003 21:02
Re: UAZ
UAZ je přeci jeden z teréňáků s nejlepší průchodností, bodejď by takovýho patrolistu neoslovil. Sice v tom občas křupne, ale jinak tomu, zvlášť za ty prachy, není co vyčítat.
neregistrovaný "willy."
10. 4. 2003 16:32
Re: UAZ
UAZ je supr. já mám patrola - nářez!, ale je to jiná váhová a rozměrová kategorie.

Ale když už jsme u těch vojenských offroadů, plánuju příští rok: Praga V3S...Mongolsko.
neregistrovaný "rbaron"
10. 4. 2003 19:19
Re: UAZ
V3S vyjede na dvojku i na strom :o)))
neregistrovaný "PROF"
10. 4. 2003 21:24
Re: UAZ
willy: Upřímnou soustrast :-)
neregistrovaný "luf"
14. 4. 2003 09:56
Re: UAZ
A co brzdy? Ma to vobec nejake? Vcera mi jeden taky zrazil sliepku :-), ale hrozim sa toho, ked sa na tej ceste budu hrat deti... BTW asi 20 minut predtym som ho obdivoval, ze do hory by bol dobry, ale mam pocit, ze radsej chcem nieco s brzdami ako s redukciou.
neregistrovaný "PROF"
14. 4. 2003 13:04
Re: UAZ
luf: Buď rád, že to tam kvůli tvojí slepici nevyválel a že mu nemusíš platit novou kastli jen kvůli tomu, že si neumíš zavřít vrátka od kurníku :-)
neregistrovaný "kmecma"
23. 4. 2003 17:43
Re: UAZ
Nuo, ked som s nim zacinal mali sme doma Moskvica a verte neverte ten UAZ napriek 4xbubon brzdil lepsie :). Teraz je z Moskvica mozno nejaka 'novota' co nakupovala plech z Kosic :), zato UAZ slape ... :)
neregistrovaný "cuisine1"
10. 4. 2003 19:37
UAZ 3160
A co říkáte na novýho Uaza??? Viděl jsem ho v nějakým starým Offroadu. Nevypadal vůbec špatně? Jinak pravda 469 jsem jel na vojně a to libová kára - jednoduchá jak má správný auto bejt .
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "venca_n"
12. 4. 2003 15:02
ARO 243
Nějakou dobu jsem měl jako služební ARO 243, skříňová nástavba s krátkým rozvorem, 4*4, redukce. Trochu mi tam chyběla uzávěrka na zadek, ale v terénu se jezdilo dobře. Horší věc je poruchovost. V průměru to chodilo každý týden do dílny, problémy s dobíjením, přístrojovkou, chladicím okruhem. Na kardanu se vysypaly jehličky z ložiska, atd., prostě rumunská kvalita zpracování materiálu. Kdo zná např. Oltcit nebo ROMAN-DIESEL, ví o co jde.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GeorgRolf1"
25. 4. 2003 14:49
ARO 10
Já měl asi 7 let to menší ARO 10 s vyměnitelnou střechou "kdyby měl někdo z Áristů zájem o sadu k sezónní přestavbě ARa 10 na kabrio,tak stále to vše mám na zahradě..( je to čelní sklo s rámem kabiny řidiče,klec co drží plachtu a plachta,konverze zabere asi 2 hodiny a dá se to namontovat na každou "desítku" co má dvojdílné zadní dveře)". To auto bylo super i příšerné zároveň. Sice asi třetinu času pravidelně trávilo v servisu,zčásti i mou vinou,ale když jelo,nemělo to chybu,zvlášť v té kabrio úpravě. Na silnici daleko rychlejší a stabilnější než klasická Škoda 120 a v terénu poměrně překvapivá průchodnost a snadná ovladatelnost. Zvláště při vyjíždění svahů,tam zpravidlo trhlo většinu podobných vozidel,hlavně Nivu a ARO 240. Horší to bylo v hlubokém bahně,kde se přední náprava ráda chytla. Moc fajn byly taky brody..75 cm bez mrknutí oka a kýchnutí motoru. Nicméně nutno říct,že mám pocit,že ho Rumuni vyrobili už rezavé:-))
Rozbalit vlákno
0