0
Každý ho zná. I Trabant má své závody. Má někdo zájem pohovořit o Českém poháru v Trabantcrossu?
0
Mě by jen zajímalo, kdy bude v Sedlčanech. Docela bych se na něj podíval.
0
Odpovím si sám, 7.10.2000 a 30.12.2000.
Závody v Sedlčanech můžu jen doporučit. Tahle trať je asi nejlepší z celého seriálu. Startovné je sice vyžší, ale alespoň si člověk pořádně zazávodí.Teda pokud zase nevymyslí nějakou podivnou změnu jako na posled.
Tak koukám, že moc lidí sem nezavítá.
Jo jo, jen ty a já.
ladine, jestli Ti mohu doporučit, tak do těch Sedlčan přijeď brzy, pokud to stihneš a zamícháš se do depa, tak nemusíš platit. Pak lze procházet volně na trať 😃))
Určitě přijedu a dík za tip.
Jinak, naposled jsem tam byl na rallyecrossu a je fakt že vstup 70 kč je dost. Ale jednou jsem platil dokonce 120 kč, to bylo nějaké ME.
Jo, jo to jsem tam byl asi taky. Jsem zvyklý na Hobbyrallycrossu chodit na tribunu, ale ouha. VIP. Travnatý val vedle tribuny - VIP. Tak jsme nakonec seděli na tom šíleném svahu na levo. Vedro, prach, brouci. Prostě paráda.
Ty jsi již na nějakém Trabantcrossu byl?
Ty jsi již na nějakém Trabantcrossu byl?
Na Trabantcrossu ještě ne, ale toho 7.10. se musím podívat. Tyhle crossové závody mě zajímají jako neznalého diváka. Mám prostě rád auta a na těhle tratích si to můžu hezky vychutnat.
Tak to se připrav, to co uvidíš jsi ještě neviděl. Náš tým jezdí už dva roky, ale vždy je to zajímavé. A ten smrad a řev. 😃
A ještě přidej nějaké technické údaje o vašem fáru. Výkon, spotřeba a co tě ještě napadne. Jaký má vlastně výkon sériový trabant?
Náš traboš má číslo 141, je zelenej s takovejma žlutejma trojuhelníkama. Nejsme až zas tak dobrý, ale zatím jsme se tenhle rok dostali do finále B pokaždý. Vlastně nejlepší výsledek je 4 v béčku. První tři postupujou do A. Ty technický údaje ti nepíšu v pondělí, z hlavy to bohužel nevím.
Vzpomněl jsem si, sériovej 19 kW. Ale nejvíc to bylo 30 kW.
Tak to musím říct, že tak málo koníků s Trabantem docela zacvičí. Ještě by mě zajímalo, kolik Tráboš váží?
No výkon je to slušnej, ale těch 30kW bylo posledních několik set trábošů. Byl v tom však čtyřtaktní motor, kterej se montoval do Pola.
Váha je 620 kg a spotřeba 6 - 8,5 l na 100 km. Náš trabant měl při prvních závodech spotřebu 40 litrů. Dnes to je naštěstí mnohem méně.
Váha je 620 kg a spotřeba 6 - 8,5 l na 100 km. Náš trabant měl při prvních závodech spotřebu 40 litrů. Dnes to je naštěstí mnohem méně.
No, čtyřicet litrů, to má tak dvoulitrová Omega při hodně ostrém rozjezdu. A že se dávaly čtyřtakta do Trabantů jsem tedy netušil.
sorry -čtyřtaktů-
ještě jednou sorry -čtyřtakty- teď jsem si dal dvě pivka a nějak se mi to plete.
Nezdechlo, trabanti neumíraj. Já měl jednou taky trabanta a dokonce jsem s ním i několikrát jel takové soukromé rallye. Pravda, jednou i s plně obsazeným autem a nedopadlo to nejlépe. V jedné levotočivé zatáčce jsem dostal smyk a skončili jsme napůl na boku a částečně i na střeše. Ale protože trabant je nezmar, tak potom po minimální opravě jezdil dál a nemuselo se na rozdíl od dnešních plecovek ani nic vyklepávat. Dokonce se tenkrát ani nikomu nic nestalo - teda jeden simulant si do dneška od té doby stěžuje na bolesti ramene, ale to jen díky tomu, že neumí chodit na kluzké vozovce. To je vám vůbec případ. Jednou jsem s ním hrál tenis a on takhle normálně jde k síti... Ale to je vlastně už jiná rubrika. 😃))))))))))))))))))))))))))))))))))))…
Tenhle divoch bylo moje první auto. Keště za komančů jsem na něm nalítal 12000 za rok. Pamatuju na jízdu KV-BRNO. Jel jsem pro kámoše na Moravu. Nevěřili, že udělám dálnici Brno-Praha v pěti lidech pod dvě hodiny. Nestihl jsem to, protože jsem naposled tankoval U devíti křížů a tam co je dneska ESSO na 32km mi došel benzín. Dolů s kopce k naháči to dojejo, ale dnešní ARAL tam taky nestál. Kdybych měl kanystr, tak jsem to stihl. Jó divoké mládí.