Já jsem zapoměl. Já jsem těm švédskejm autům nějak pořád nepřišel na chuť. Připadaá mi to jako nějaký hybridy. Nejvíc se mi líbila 96ka s motorem Ford V4. Vidíš, hybrid. Pak jsem někde zjistil, že původně měl SAAB 99 motor ve předu obráceně, řetězem byla poháněná skříň, no prostě konstrukční lahůdka, něco jako francouzi. naštěstí to nakonec dali taky normálně,napříč. Pak jsem měl Volvo 245, který bylo sice fajn, ale taky žádnej extra mazec, hnilo to stejně, jako cokoliv jinýho a ta jejich kontrolka na pásy je ke zblbnutí. Když to sleduješ, tak ty auta jakoby měly od každýho něco, motory pokaždý od někoho jinýho, ovládací prvky jsou zas něco mezi Evropou a Amerikou, prostě takovej zmatek. Ať už Volvo, nebo Saab. Ty nový už tak neznám. Nevím Saab, ale tuším, že Volva zas nemají svý motory. Jediný, co se mi na Saabu vždycky líbilo, bylo umístění klíčku zapalování.
Mám Peugeot 605 92ročník.Stále sú problémy so štartovaním a niekedy nejde naštartovat vobec.V autorizovanom servise nevedia najst chybu.Vraj zlá kabeláž.Ja osobne s tým vobec niesom spokojný.Auto je 8rokov staré a sere sa eletronika a eletrika.Nového Peugeota by som nechcel.Stáči,že v servise vidím vela nových aut a stále majú nejaké poruchy 206,406,306.Francúzi robia auta pekné ale kvalitou sú od nemcov a japoncov vzdialený.Po tejto skúsenosti by som francúzske auto nechcel.Na BMW alebo VW sa koncern PSA ani Renault nechytá.Na japonské auta sa frantíci tiež nechytajú.Mali by radšej sadit pomeranče žrat žaby ako správny žabožrúti.Ich kvalita je asi na takej úrovni ako u nemcov a japoncov pred 8rokmi.
Odsoudit kvalitu celé francouzské produkce na základě tvé zkušenosti s konkrétní ojetinou u které hádám těžko doložíš skutečný počet najetých km, počet předchozích majitelů a t.d. nesvědčí o tvé schopnosti uvažovat racionálně. Mluvil jsi někdy s majitelem např. stejně starého OPELu(možná i mladšího). Máš nějaké konkrétní údaje o tom jak šla nahoru kvalita německé a japonské produkce ve srovnání s francouzskou za posledních osm let? Pokud ne(a to předpokládám)papouškuješ pouze reklamní žvásty německých výrobců vděčně publikované našimi časopisy.(jaká náhoda že jsou vlastněny něneckými nakladateli)
to peky: jestli ty nejseš nějakej zaujatej proti VW a spol. (anebo informovanej a nebo možná jenom víš, kolik je 2+2, což docela stačí), vono je vůbec zajímavý, jak si kdekdo podporuje svý výrobky třeba tiskovinama (když už si je koupili - a nebo právě proto si je koupili ??...!!) a jenom my s tím máme furt nějaký problémy; časti jsme fakt mistři světa ve skoku na lep..., bohužel
to peky: Myslím, že kvalita aut se pozná především podle stavu ojetin, byť o počtu ujetých km nemusí mít jejich majitelé ani páru (on to zas není tak příliš důležitý údaj). Nechtěj po nových autech, aby se u nich vyskytovaly závady, vždyď jsou nová!!!. Já jsem osobně nový auto nikdy neměl, ale ojetin, do kterých jsem lil jen PHM a olej, jsem vystřídal již mnoho. Výměny spotřebních dílů (brzdy, výfuk, baterie, tlumiče a pod.) za žádné závady nelze považovat, ovšem pokud se nemusí dělat již při první garančce. Mějme na paměti jednu věc: Všechny auta jsou stejný popelnice, na kterejch se jednou něco podělá. Když mi můj kamarád, co dělá ve značkovým servisu BMW, prozradil, že za jeden rok měnili v záruce 7 mechanickejch převodovek u aut 5.řady, tak jsem ztratil veškerý iluze.
nedela nahodou v autecu ? Jednou tam opravovali po totalce BMW a oprava stala 920 000 Kc, to same nove BMW stalo 980 000. Nepochopil jsem duvod tak nakladne opravy, snad pojistovna potrebovala zvysit naklady, aby mohla argumentovat pro zvyseni pojistneho.
to mfilip: Ne, nedělá. Ale naprosto jsem nechápal, co se může na mechanický převodovce, která, jak jsem doufal, se měla čas již vyvinout a zdokonalit, za více než sto let, během kterých se vyrábí, podělat. Že je to je u BMW, by nebylo nic divnýho, tahle značka měla vždycky problém s něčím, co se jí nepodařilo a stále se to sypalo, ale představil jsem si, že bych měl auto za dva melouny a někdo by mě řekl, že z něj jde po půl roce ježdění převodovka ven. Za ty prachy, co to stojí, to je teda příšerná ostuda. Tím to auto ztrácí okamžitě velkou část svojí hodnoty!to Raceman: Já jen vycházím ze svejch zkušeností, a jak jsem zjistil, nejsem jedinej, kdo má s "Francouzi" v porovnání s jinými spíš ty horší. Neber mě za slovo. Taxík je trochu extrém, i když o kvalitě auta vypovídá nejlíp zkušenost půjčoven, kde všechny auta jezdí zhruba stejnej režim, s vyjímkou dlouhodobě nasmlouvaných. 400 tisíc ale nejsou pro odolný auto ještě žádný kilometry. Každej posuzuje auto podle svýho systému a mohou tak přirozeně vznikat rozdílný názory.
Mám takovej návrh, napište sem každej ty nejhorší zkušenosti nejen s Peugeotem, ale se všemi francouzskými auty.
Ja nemam osobne zadne zkusenosti. Jen teta, ktera neda na Renaulty dopustit, vyjezdila asi uz 6 Dacii a pred rokem si koupila R 19 1.8 16 V Turbo( oznaceni skutecne podle TP ). Dovoz CH, najeto 80 tkm, jeden z poslednich, r.v. 1996. Jizdni dojmy nemam zadne, akorat jsem to preparkovaval 20 m, subjektivne mi ma Brava se stejnym rokem a priblizne stejnym vykonem, pripada ve fsem lepci😃. No, je to srovnani jabka s hruskou, i kdyz jsou stejne stara, prece jen v te dobe Brava zacinala a R19 koncil.
to prof: Kvalita auta se opravu pozná podle četnosti závad na užívaném, tím pádem více či méně ojetém vozidle. Pokud chceš ale srovnávat rozdíly mezi jednotlivými značkami, musíš posuzovat vozidla srovnatelně optřebená. V jiném stavu bude např. 8 let starý P405 od třetího majitele 4 roky užívaný jako taxi s 400 000 km na kontě a v jiném stavu stejně staré auto po 1.majiteli se 100 000 km s tím že se na něm vymění
po bouračce světlo ,nárazník a chladič. Jinak podle zkušeností mých a lidí v mém okolí rozdíl mezi ojetinami např.německými a francouzkými není nijak výrazný. Opravdu záleží na konkrétním autě.
po bouračce světlo ,nárazník a chladič. Jinak podle zkušeností mých a lidí v mém okolí rozdíl mezi ojetinami např.německými a francouzkými není nijak výrazný. Opravdu záleží na konkrétním autě.
Ale jo,v zásadě souhlas. I když z mejch dosavadních čtyř aut (všechno ojetiny) byly tři francouzký, nejsem zaslepenej odpůrce ani příznivec žádný značky a vždycky sem se snažil v rámci mejch finančních možností si vybrat auto který se co najvíc blíží mojí představě o poměru užitnejch vlastností a ceny. Nakonec kdyby ve finále došli všichni ke stejnýmu závěru mohla by všechny auta vyrábět jenom jedna firma a všichni by byli spokojený.
to Raceman: Taky jsme si s jedním známým mechanikem říkali, jaký by to bylo, kdyby existoval jen jedinej druh auta. Myslím že jsme na to přišli, když jsme hledali jakejsi exotickej olejovej čistič. Představ si, že bys přišel do krámu a řekl bys jen, aby ti dali vodní pumpu, dvě pneumatiky, jeden disk, levou zadní směrovku, přední sklo a blatník. Vůbec by je nezajímalo, kterej ročník, značka, model, či provedení a bez řečí by ti to naskládali na stůl a hotovo. Ty bys zaplatil a vůbec by ses neobtěžoval kontrolovat, jestli je to opravdu ono, protože by to jednoduše bylo ono. Nejmíň půl hodiny jsme si vymýšleli, co všechno by bylo jednodušší. (Ten čistič jsme nakonec nenašli 😃
Nové auta PSA sú určite lepšie ako tie staršie.Nie som zastánca nemeckých automobilov,práve naopak.
Ať žije UNICAR!. Problém by ale nastal ve chvíli kdy by nám výrobce každýho půl roku začal dokladovat jak šíleně mu z objektivních příčin rostou výrobní náklady a jak musí unicar v zájmu zachování rentability o X % zdražovat.
Poznam jednu Sonatu, co ma najazdenych 300tis a este jej bolo iba lozisko v prednej naprave, inak fakt bez poruchy.
Ale francuzi auta robit vedia, a nie hocijake. Ja som sice Renualtak, ale slogan "Auta s rytmom zivota" to na francuzke auta sedi. Nemecke auta su bezpohlavne, ich preciznost a kvalita je iba vysnivanym zelanim a dizajn je tuctovy. Audi a VW zachvilu rozoname iba podla znaku na prednej maske. Francuzske auta maju temperament a dusu a kto ich vyskusa, oblubi si ich.
V nasej rodine mame 4 Renaulty a jeden Peugeot a nikdy nebol problem s dielmi ani so spotrebnym materialom - ekvivalentne olejove filtre sa dokonca robia na Slovensku! A ked sme potrebovali surne menit vyfuk na R21, mali sme ho na druhy den namontovany na aute (rychlejsie to iso iba na S100, kde som ho mal za 2 hodiny). Inak suhlas, pozrite si rubriku Co rikate na Renaulty, tam to niekto dobre vystihol.
Caf
BTW: Inerier je uplne zachovaly, ked to uprace, tak ako novy.
to mfilip: Co je Robert? A Fiat - viezol som sa v dvoch: Punto cca 25tis najazdene, zadna naprava klepala; Bravo cca 40tis, detto. Alebo to je len taky specificky zvuk ich naprav? Inak to Bravo super.
Vyjadrujes sa dost na urovni, vyznas sa, robis s autami? Ja som len blby softverista, auta su len moj konicek, preto tu prezentujem subjektivne nazory/skusenosti rodiny a znamych. Aky je tvoj rebricek najlepsich aut (konkretne modely)?