Měl jsem o Auto Jarov velice dobré mínění a dokonce jsem myslel, že si od nich koupím ojetou octavku (2.0mpi, v plný palbě, 45tis.km, nehavarováno, rok 2002 za 210 000) , ale rozmyslel jsem si to jenom kvůli vysokým provozním nákladům. Docela mě zklamali 😞
Do Auto Jarov na Mělník jsem dal firemní Felicii před lety na kontrolu brzd a když jsem si šel odpoledne auto vyzvednout, tak jsem měl vyměněnej chladič!!! Když jsem se ptal jak je to možný, tak prej tekl jak nijagára. Což byla samozřejmě blbost, vzhledem k tomu že autem denně najezdím přes 100km, tak bych ho pochopitelně okamžitě uvařil. Od té doby využívám služeb spolehlivějších servisů.
Siemens: To je tedy opravdu sila! Doufam, ze tu situaci budes nejak resit, protoze takovehle moresy nemuzou zustat nepotrestany a nesmi se rozrustat! Ja jsem se zatim s nicim takovym nepotkal, ikdyz je pravda, ze tatova sluzebni fabie je co se servisu tyce je taky nejaka zacarovana. Kazdopadne dneska mi ukradli obe predni lampy s xenonama na octavii, tak jsem zvedaje jestli i me nebude cekat nejake dalsi prekvapeni po navsteve servisu 😡
Loni se vracel zákazník z 15 tis prohlídky s novou Octávkou z Araveru Vlčnov,auto mu nějak divně jelo,zastavil se u mého mechanika a byla tam vadná lambda sonda. Už od pohledu stará,diagnostika to potvrdila.Šmějdi jsou všude. >😒]
No někde vyměňujou taky dobrym způsobem volej... půlku upustěj a pak dolejou z půlky novym. A pak mechanici vesele kšeftujou se zaplacenym olejem...
Nejlepší je dávat auto, tam kde to člověk zná a kde má nějaký známý mechaniky, protože ty ho snad nevojebou...
Nejlepší je dávat auto, tam kde to člověk zná a kde má nějaký známý mechaniky, protože ty ho snad nevojebou...
popř. sedět a koukat na to s přátelským pohledem a slovy "hoší, mě to strašně zajímá...tohle je motor?" a všechno bedlivě sledovat. Jeden den to jde (výmluva typu "partner mi zrušil schůzku...můžu se dívat"? většinou zabírá)
petrumr
Hogi-Když olej vysávajou od měrky,tak nikdy se nevypustí všechen,tak doporučuji kde mají vysávačku nejezdit.A když si spočítáte,že velký servisy mají sudovej olej na kg a učtují na L a že ten litr stojí do 100Kč nejlepší,tak ten mechanik nemusí šidit,co zustane v sudu mu bohatě stačí.
Len jeden detail: 1L oleja je cca 0.8 kg.
BTW, preto chodim do servisu menit olej vylucne len po dobu zaruky a nosim si svoj Elf. Ten okrem Renaultu nikto nepredpisuje a ziaden mechanik nema zaujem si ho nechat 😉
BTW, preto chodim do servisu menit olej vylucne len po dobu zaruky a nosim si svoj Elf. Ten okrem Renaultu nikto nepredpisuje a ziaden mechanik nema zaujem si ho nechat 😉
ve velkych servisech je pravdepodobnost vyskytu * blizka 100%. Takze nezbyva nic jineho nez jim sedet za zadkem, pokud chcete mit jistotu
Niekde je ta pravdepodobnost dokonca 101%, ale najdu sa aj vynimky. Konkretne tento tyzden som mal jednu bezchybnu skusenost so starostlivostou o zakaznika v servise - a teraz sa Tom69 podrz - jednalo sa o Renault...
Dobrý den.
Nechápu, proč když máte takové problémy a nedůvěru či podezření na servis, tak ho nekontaktujete. Tím, že do této diskuse napíšete svůj problém, tak ho rozhodně nevyřešíte. Myslím, že se jedná o vážnou věc.
Odebíráme od AUTO JAROV cca. 4 roky náhradní díly, X krát jsem měl osobní vůz na servisu a nikdy jsem s nimi problém neměl ani moji známý. Spíš si divolím říci, že jsou seriózní s slušní.
Spíše slýchávám, že na jarově je v tomto drsný režim a vysoká kontrola, takže si vůbec nedokážu představit, že by měnily díly.
Ve firmě mají oddělení péče o zákazníky. Na stránkách www.autojarov.cz najdete kontakt.
Pokud to nechcete řešit, tak nechápu, k čemu pak taková diskuse spočívá. To je jako, kdyby jste to povídal vrbě 😁
Nechápu, proč když máte takové problémy a nedůvěru či podezření na servis, tak ho nekontaktujete. Tím, že do této diskuse napíšete svůj problém, tak ho rozhodně nevyřešíte. Myslím, že se jedná o vážnou věc.
Odebíráme od AUTO JAROV cca. 4 roky náhradní díly, X krát jsem měl osobní vůz na servisu a nikdy jsem s nimi problém neměl ani moji známý. Spíš si divolím říci, že jsou seriózní s slušní.
Spíše slýchávám, že na jarově je v tomto drsný režim a vysoká kontrola, takže si vůbec nedokážu představit, že by měnily díly.
Ve firmě mají oddělení péče o zákazníky. Na stránkách www.autojarov.cz najdete kontakt.
Pokud to nechcete řešit, tak nechápu, k čemu pak taková diskuse spočívá. To je jako, kdyby jste to povídal vrbě 😁
kedze nemas v ruke dokaz, ze sa tak naozaj stalo, tak tam pojdes uplne zbytocne.
ja mam tiez svojich ludi, a doverujem im, stojim za nimi. Servis spravi na 100% to iste. Jedine keby x nezavislych ludi sa im islo stazovat, tak to mozu zacat preverovat.
ja mam tiez svojich ludi, a doverujem im, stojim za nimi. Servis spravi na 100% to iste. Jedine keby x nezavislych ludi sa im islo stazovat, tak to mozu zacat preverovat.
Nemyslím si, že to, co popisujete, bývá ve servisech "firemní kultura". Jsem přesvědčen, že v 90% případů je to iniciativa "od spoda" a že to prorůstá směrem vzhůru jen do jisté výše, ale nikoliv k šéfovi. Mechanici škodí oběma stranám, majitelům aut i majiteli servisu. Samozřejmě je to jeho zodpovědnost, ale umím si představit, jaký je problém najít buď slušné lidi nebo je všechny uhlídat.
Za znamosti!!! (dodavali jsme jim technologie) tam byla na servisni prohlidce kolem 70000km soukroma felicie. Prohlidka trvala dva dny a tak tam nemelo cenu postavat. Pri predani se na zrcatku houpala vysacka, kde bylo zaskrtano snad uplne vsechno. suma na fakture tomu odpovidala. Na faktrure krom oleje a dalsich dobnosti take kotouce a desticky... Jake bylo prekvapeni, kdyz jsme doma zjistily, za predni kola nebyla vubec sundana (* srouby, disky take bez "otisku"). Pri navratu do servisu nam nakonec predni brzdove kotouce a desticky vymenili. Udajne technik zapomel. No nechtel bych se diky "zapomenuti" nekde zabit. Od te doby jezdim jen do maleho servisu a to jen pokud praci na aute nezvladnu sam.