Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
24. 11. 2004 22:39
neregistrovaný "pprochi"
26. 11. 2004 12:50
neregistrovaný "vomy"
26. 11. 2004 17:44
neregistrovaný "TopGun"
26. 11. 2004 22:32
28. 11. 2004 12:28
neregistrovaný "lander"
28. 11. 2004 14:11
neregistrovaný "Peťas1"
28. 11. 2004 18:02
28. 11. 2004 21:24
neregistrovaný "lander"
28. 11. 2004 18:26
neregistrovaný "Peťas1"
28. 11. 2004 18:34
28. 11. 2004 19:46
neregistrovaný "Peťas1"
28. 11. 2004 20:50
28. 11. 2004 21:48
neregistrovaný "Peťas1"
3. 12. 2004 22:12
neregistrovaný "Albatros"
neregistrovaný "pprochi"
24. 11. 2004 22:39
Povinné ručení + havarijní pojištění
Vracím se po 3 letech zpět do ČR a nevím, ke které pojišťovně přihlásit auto (půl roku starý C-max, 1.8 benzín). Díval jsem se namátkově na internetové prezentace některých pojišťoven (ČP, Kooperativa, ...) a rozdíly jsou minimální, jde tedy spíš o věci z praxe.

Dvě otázky:

1. Ke které pojišťovně byste mi doporučili jít v případě pouze povinného ručení? Jakou máte osobní zkušenost s tou danou pojišťovnou (ochota zaměstnanců, plnění ručení, ...)?

2. Ke které pojišťovně byste mi doporučili jít v případě kombinace povinného a havarijního pojištění? Mám teď v NL "All cover" za cca 700 euro ročně při spoluúčasti 100 Euro.

Díky za odpovědi.

Petr P
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "vomy"
26. 11. 2004 12:50
Re: Povinné ručení + havarijní pojištění
myslim si,

že nejlíp na tom bude v kombinaci povinný+havarijní+plnění asi Alianz.
neregistrovaný "TopGun"
26. 11. 2004 17:44
Re: Povinné ručení + havarijní pojištění
Nemam osobne skusenosti, ale prave z ceskych zdrojov som pocul na Allianz staznosti co sa tyka pomeru splatok a poistneho plnenia.

Splatky sa platia z ceny noveho auta, no poistne plnenie nie a v tom je medzi poistovnami casto rozdiel..
Avatar - ricz73
26. 11. 2004 20:04
Re: Povinné ručení + havarijní pojištění
Ze své zkušenosti můžu taky doporučit Allianz. Když se mi cokoliv v minulosti stalo, z mé havarijní pojistky plnili promptně a v plné výši, ani auto nechtěli vidět (z povinného ručení jsem zatím naštěstí nikomu nic nehradil).

Teď mám ČSOB Pojišťovnu a byl jsem docela v šoku, když mi řekli, že u půl roku starého auta mi NEZAPLATÍ prasklé čelní sklo v plné výši ani přesto, že mám sjednané jeho připojištění. Používají totiž jakési amortizace, takže cena čelního skla u půlročního auta už neodpovídá ceně nové a z pojistky uhradí jenom část! Navíc mají limit plnění 20000 který nejde změnit, takže bych na nové sklo musel doplácet přes 10000. Tomu řikám pojištění. >:-[]
26. 11. 2004 22:32
Bez nadpisu
Volil bych klasiku, Českou pojišťovnu. Na rozdíl od řady jiným pojišťoven si na místních úrovních zachovávají stále lidský přístup. Jinými slovy, dá se s nimi dohodnout, což je důležité hlavně u havarijní pojistky. ČP prostě ještě nemá ve zvyku seřít z klientů kůži. Tento faktor ale oceníš víc v menším městě než v Praze. Jinak já mám zkušenost, že s ČP spolupracuje většina autorizovaných servisů, takže se mi už 2x stalo, že jsem dovezl nabourané auto do servisu (1x na svoji havarijní, podruhé svoje auto na cizí povinné ručení, naštěstí také ČP), za 14. dní jsem si auto vyzvedl a 15. den jsem měl peníze na účtu. Ponížené pouze o spoluúčast. ČP jsem jen zavolal na help line, likvidátora už zařídil servis, protože s ČP spolupracoval.

Za auto v hodnotě 400 tis. platím při 5% / 5. tis. spoluúčasti 26 tis. ročně za havarijní i povinné ručení.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "lander"
28. 11. 2004 12:28
Re: Re:
Taky jsem nakonec zvolil ceskou pojistovnu-cena celkem rozumne a hlave slo vsechno zridit on-line na netu.Dovezl jsem auto a poteboval hned pojistit a vsechno bylo jeste vecer hotovy.
neregistrovaný "Peťas1"
28. 11. 2004 14:11
Bez nadpisu
Tak tu "slavnou" českou pojišťovnu ani omylem. Otřesné jednání, s nikým se nedá normálně domluvit, nikdo o ničem nerozhoduje. Jak jim teď chodí ty ujeté reklamy, tak pravda je přesný opak toho co tam je. Větší bordel jsem ještě neviděl. >:-[]
Rozbalit vlákno
2
28. 11. 2004 18:02
Re: Re:
No, jak píšu, ČP má smysl na místní úrovni, kde se s lidma znáš osobně, protože tam - na rozdíl od zahraničních pojišťoven - zbývá ještě trochu místa pro "lidovou tvořivost".

A taky ta spolupráce s těmi servisy, to se mi fakt hodně osvědčilo. A jestli jsi narazil na neochotné lidi - pokud jsi trochu soudný, je to především o jednotlivcích, ne o firemní filozofii. Já jsem zase potkal neochotné lidi v Generali a Allianz, ale takhle obecné závěry bych z toho nedělal.
neregistrovaný "lander"
28. 11. 2004 21:24
Re: Re:
To mas pravdu,na netu sice u cp slapalo vsechno ok,ale v moment kdy me po tydnu neprisel original potvrzeni o povinnem ruceni,tak jsem zavola na info linku cp a tam me divcina absolutne nebyla schopna rict co mam delat,porad me vnucovala mail na jejich "on-line! oddeleni,kterej me byl k nicemu,protoze jsem na neho uz pred nekolika dny psal a zadna reakce.Pote co jsem ji toto sdelil a zadal jiny kontakt prip. reseni mi zvysenym hlasem oznamila ze mi jinak pomoci nemuze.Tak jsem zvysil hlas i ja zadal reseni meho problemu na coz me jako automat neustale opakovala ze mi jinak pomoci nemuze.Nakonec me dosla trpelivost,vyzadal jsem si kontakt na pobocku v miste bydliste a tam se domluvil ze me potvrzeni vytisknou na miste.Na miste mi potvrzeni vytiskli bez problemu,ovsem vyslechl jsem si poznamky proc si zrizuji ruceni u nich on-line kdyz tam nakonec stejne musim prijit??? Na to jsem radeji nereagoval protoze jsem si nechtel kazit naladu a den.Mam doposud zkusenosti se cp,kooperativou a alianz a ve vsech me hlavne chovani zamestnancu prislo prinejmensim zvlastni,asi nejaky jejich styl nebo co.
neregistrovaný "Peťas1"
28. 11. 2004 18:26
Bez nadpisu
Spolupráce se servisy? To snad ani neznají. Sejmul mě jeden pojištěný u ČP a hned na začátku jsem lividátorovi sdělil, že auto půjde do servisu a řekl jsem mu i adresu servisu. Od té doby mě nikdo nijak nekontaktoval a najednou přišlo vyúčtování se sdělením, že: na základě mnou dodaných podkladů ....... zasíláme částku xxxKč. Než jsem dostal k telefonu někoho, kdo mi k tomu byl schopný něco říct, tak to byl porod. Ten "zodpovědný" mi sdělil, že musí škodu uhradit do 3 měsíců. Jenomže mu tak nějak uniklo, že to neznamená, že škodu zlikvidují sami od sebe bez jakýchkoliv podkladů. Po nějaké době teda "zodpovědný" pochopil, že se mi to nelíbí a souhlasil s tím, že teda faktura ze servisu bude po opravě dodána a oni že to teda ještě přepočítají. "Zodpovědný" byl velice "ochotný a milý" >:-[] a jeho jedinou starostí zjevně bylo mi sdělit, že bude, vzhledem k věku vozidla", stejně uplatněna velká amortizace. Faktura jim byla dodána a nic se neděje, takže zjevně budu zase shánět nějakého dalšího "zodpovědného" a bude se opakovat kolečko s dalším blbcem. 8-s

Česká pojišťovna a její systém likvidace pojistných událostí po telefonu je fakt skvělý - ale jen a jen pro ně :!:
Rozbalit vlákno
1
28. 11. 2004 18:34
Re: Re:
K Tvé zkušenosti mě zajímá město a především KDY to bylo. Za poslední rok mám 2x naprosto opačnou zkušenost. Kecám, už vlastně 3x.

Jo - a taky ještě jaký servis, mám zkušenosti jen s autorizovanými u autosalonů.
neregistrovaný "Peťas1"
28. 11. 2004 19:46
Bez nadpisu
Bouračka byla v květnu a neopravovalo se to v autorizovaném servisu. Kde to bylo tady zveřejňovat nebudu.
Rozbalit vlákno
1
28. 11. 2004 20:50
Re: Re:
No, vo tom to možná je, ČP určitě nemá smlouvu s kdejakým šroubovákem. A taky se nedivím, že pak nechtěli vyplatit, co jsi jim předhodil. To je právě výhoda autorizovaných servisů, protože ty jsou pro ně směrodatné, pokud jde o výši ceny za opravu.
neregistrovaný "Peťas1"
28. 11. 2004 21:48
Bez nadpisu
Jenomže oni sami od sebe, podle kdoví čeho, vyplatili nějakou směšnou částku dřív, než jsem jim vůbec dal fakturu. A teď když už ji mají, tak se nic neděje. >:-[]

S tou "slavnou" ČP jsem měl, v průběhu několika let, něco do činění asi jen 3x, ale pokaždé to stálo za h...o.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Albatros"
3. 12. 2004 22:12
Re: Re:
celkem zajimava zkusenost s "Ochrancem vasich snu"... :roll: