Já mám zkušenosti dobrý...Už přes rok jedím s A-classe...Nejdřív se 160 a teď 170cdi...Dynamicky byla 160 lepší a co se vyváženosti při ostřejší jízdě týče byla taky lepší než 170...Ta má totiž o dost více kil na předku takže se ze zatáčky začne hrnout mnohem dřív....Ale jinak spokojenost kromě tří prasklejch žárovek výměny gumiček stěračů a těch provozních náplní jsem s ničím neměl problém.Rychlost drží bez problémů i na dálnici do kopce.Fakt si nemůžu stěžovat.Obě auta jsem používal denně a najezdím tak kolem 1500km za měsíc.
Jinak jsme měli starý éčka starý céčko, nový céčko a ML...A u žádného z nich se elektronika nekazila a nějaký závažný problém taky nebyl.
Kamarád má 200D má najeto přes 220000km a to auto jezdí bez problému celoročně-v interiéru nic neskřípe místa dostatek, ikdyž ten motor je línej ale zase jezdí za hubičku.
Jinak jsme měli starý éčka starý céčko, nový céčko a ML...A u žádného z nich se elektronika nekazila a nějaký závažný problém taky nebyl.
Kamarád má 200D má najeto přes 220000km a to auto jezdí bez problému celoročně-v interiéru nic neskřípe místa dostatek, ikdyž ten motor je línej ale zase jezdí za hubičku.
Jo ještě ke kvalitě nových éček a ostaTNÍCH tříd. Musím podotknout, že záleží kus od kusu a taky na majitelích.... Jsou lidi, kteří s novým éčkem najezdí 60000 běhěm roku a půl bez problémů a jsou lidi, kterým po deseti tisících začne všechno blbnout.
co sa tyka servisu - velmi drahy (napr prezutie letne/zimne gumy 3500skk), na druhu stranu ustretovi, nieje problem dostat nahradne auto (Aklasse) a otvoreni su kazdy den do desiatej vecer, co je velka vyhoda.
Jeden z největších automobilových koncernů, DaimlerChrysler, oznámil snížení provozního zisku za první čtvrtletí tohoto roku o třicet procent na 288 milionu eur. Může za to divize Mercedes-Benz, která zaznamenala ztrátu 954 milionů eur. Vedení uvádí, že za to může reorganizace prodělečné výroby dceřinky Smart. Ta zrušila plány výroby malého SUV a koncem roku utne také malý roadster. V nabídce tak zůstanou pouze modely Fortwo a Forfour, jenže jejich výroba také není kdovíjak zisková.
Podle zahraničních médií klesají prodeje Mercedes-Benzu zejména kvůli vadám nových modelů a tím i zhoršující se pověsti. Např. v březnu musela automobilka svolat k přezkoušení a případné opravě 1,3 milionu aut vyrobených mezi lednem 2001 a lednem 2005. V počtu prodaných vozů tak kvůli zhoršující se image překonal Mercedes-Benz poprvé v historii odvěký rival BMW, který má naopak tučná léta.
A právě tyto špatné ukazatele vedly k výměně šéfa; restrukturalizací automobilky byl pověřen Eckhard Cordes, který do konce loňského roku vedl úspěšnou divizi nákladních vozů DM. Po restrukturalizaci Smartu čekají Mercedes-Benz další změny, který započaly prvního května. Nový úsporný program by měl zvýšit tržby na tři miliardy eur díky většímu sdílení komponent, sloučení některých pracovišť vývoje, zkrácení doby vývoje nových modelů a zvýšení kvality výroby.
10.5. 2005 - Petr Broža
toz tak