Testy
Problémy prý tentokrát už nepříjdou... A oni snad nějaký byly? Vždyť mě tady při sbírání poznatků o kvalitě a spolehlivosti sedí tato značka na vrcholu?!
Ano, boli. Renault vyrábal vždy sice bezpečné autá, ale aj celkom poruchové. Najviac poruchové modely boli okolo rokov 1996 -2000 (napr. Mégane I., Laguna I.,...) . Každá značka má svoje plusy aj mínusy a Renault si vybral podla mna velmi dobry plus - bezpecnost.
k tým poruchovejším renaultom by som zaradil aj lagunu II.-takzvaný servisný štamgast 😄 , laguna I. bola ešte celkom spoľahlivé auto
To teda pěkně motáš, Laguna I z let 1996-2001 patří k nejspolehlivějším vozům střední třídy. Dokonce i TUV ji dává před Passata. Problem nastal až s prvními kusy Laguny II, kdy vložení nikde odzkoušených novinek udělalo trochu šrumec. Naštěstí se to podařilo odstranit, hlavně ony problémy s kartou. Vím o čem mluvím, mám 😉
Sam Carlos Ghosn priznava, ze sa musi nieco stat, lebo s Renaultom to nie je vsetko v poriadku HLAVNE z pohladu kvality. Ale skalni zaslepeni fanusikovia tejto znacky to nejak nemozu absorbovat. Mal som Lagunu 3 roky a uz nikdy viac! Chcem jazdit a nie vysedavat po servisoch!!!
ty si v zivote v lagune nesedel, daniel....
Neviem kto je daniel ale Ty si nejaky zmateny priatelu. Dokazovat ti naozaj nic nepotrebujem. O lagune, v ktorej som si svoje odjazdil mam svoju mienku a tazko mi ju niekto uz vyvrati. Kazdopadne drzim palce novej generacii!
Aaa, náš slovenský priatěl, ktorý mal snad všetky autá. Tuším 2 Octavie, teď Lagunu, asi má i Mazdu atd.
Jó Matchbox... :-! >😁
Jó Matchbox... :-! >😁
Co je na tom divne? 3 roky som mal lagunu, potom som si kupil mazdu6, ktoru aj mam v garazi (chces fotky?) a na oktavkeII jazdim do prace, kedze mi ju firma dala do uzivania.
Jooo, o tom si ty asi mozes len nechat zdaaat, ked sa Ti to zda byt nerealne. Ale zamakaj na sebe a ja tebe sa mozno postasti 😉
Jooo, o tom si ty asi mozes len nechat zdaaat, ked sa Ti to zda byt nerealne. Ale zamakaj na sebe a ja tebe sa mozno postasti 😉
Máš recht Laguna patří u Renaultu k nejvíc nespolehlivým autům a také ve srovnání s ostatními auty podle TUV zpravy z roku 2007 (stáří 2-3 roky 107. ze 113. aut, viz odkaz [odkaz] )
stáří 4-5 let 105. ze 107. aut!
stáří 6-7 let 65. z 96. (docela úspěch - je opravdu lepší než passat)
stáří 8-9 let 58. z 82. míst
stáří 10-11 let 52. z 57. míst
Inu žádná hitparáda to není, spíš lze říct, že Laguna se umísťuje kromě dvou období, kdy se umístila v poslední třetině tabulky, vždy až na konci. Lze vysledovat jasný trend, že sice Renault (až na ty dvě období) se spolehlivostí bojuje...ale zatím prohrává! Jsem moc zvědav kde najdem za dva roky tu "super, špičkovou, high tech" Lagunu. Jasně, že se do mě obuje pár zarytých zastánců této značky, ale nemůžu si pomoct >😁
stáří 4-5 let 105. ze 107. aut!
stáří 6-7 let 65. z 96. (docela úspěch - je opravdu lepší než passat)
stáří 8-9 let 58. z 82. míst
stáří 10-11 let 52. z 57. míst
Inu žádná hitparáda to není, spíš lze říct, že Laguna se umísťuje kromě dvou období, kdy se umístila v poslední třetině tabulky, vždy až na konci. Lze vysledovat jasný trend, že sice Renault (až na ty dvě období) se spolehlivostí bojuje...ale zatím prohrává! Jsem moc zvědav kde najdem za dva roky tu "super, špičkovou, high tech" Lagunu. Jasně, že se do mě obuje pár zarytých zastánců této značky, ale nemůžu si pomoct >😁
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
uplne suhlasim :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Suhlasis sam so sebou? Som uz pisal, ze si dobry schizos...
Dalsi nick nechvalne znameho Daniela......historia sa opakuje?
Dalsi nick nechvalne znameho Daniela......historia sa opakuje?
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Chlapce, ako Ta tak pozorujem ty vsetkych, kto ma odlisny nazor ako ty je u teba nejaky daniel. Ty budes nejaky detektiv oriesok ale nejak ti to nevychadza >😁 Co keby si sa namiesto detektivnej cinnosti vyjadril k teme? Teda ak mas co povedat ;-\
za iny nick sa neschovas - styl aj jazykove prostriedky su zhodne, tak na co sa tu hras...
ty si urcite nejaky blb, alebo si ma nahodou pleties nejakym Danielom. ak si si na 100% isty ze ja som nejaky Daniel, tak si na velkom omyle, blbe
Aké bolo zvezenie sa Insigniou a novým Superbom?
:yes:
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ja Insignii i Superbu fandim, ale rozhodne je nehodlam pasovat do čela segmentu, kdyz o jizdnich vlastnostech (o kterych se tu predevsim bavime) vime prd! Je treba byt trochu objektivni Danieli. Co ta karoserie u Suberbu? Jak je na tom s torzni tuhosti? Krouti se nebo ne? Povez nam. K Lagune - riditelna zadni naprava bude urcite znat, otazkou zustava poruchovost a nasledna cena za servis (vim, ze kdysi u nize zminovanych aut to nebylo moc levny). P.S: Ja nepatrim k fanatikum ani jedne znacky, takze ode me zadny ódy necekej.
Tak ještě jednou, to co nám dnes předvádí Renault a Ty považuješ za novou technologii používal v sérii Mitsubishi v 90. letech ( modely Galant,Sigma a 3000GT ozn. 4WD 4WS). Podívej se občas do historie automobilismu. >😁 :yes:
áno áno, vieme japonci to mali už pred 20 rokmi, objavil si ameriku, teraz je to však trochu iné-prečítaj si poriadne ten článok
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Zabudol si Hondu Prelude a Mazdy 626 a Xedos. Ale fakt je, ze Xedosy neboli 4WD, v tom bol Mitsubishi unikat.
Mno, vzhledem k tomu, že to vyvíjejí i ostatní, tak se dá čekat, že to tentokrát nezapadne a aktivní natáčení zadních kol se rozšíří. Renault tak zabije dvě mouchy jednou ranou - jednak přitáhne kupující, pro které je technologie tohto typu důležitá, dvak si posílí image inovátora. Samozřejmě za podmínky, že kromě "much" nezabije i spolehlivost. Kvalita je podmínka nutná, pochybení v té oblasti se těžko odpouští.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Golf GTI, Octavia RS, BMW 3 a tato Laguna GT se moc nedávají srovnávat. Ten kdo jezdí v BMW bude jezdit asi nadále v BMW (pokud teda bude mít pořád peníze). Golf GTI je ve své třídě spolu s Focusem ST a Astrou OPC čistě sportovní, dobrý, ale "nepraktický" hatch.
Tudíž zbývá Octavia RS. Je to auto, které je rychlé. Dost rychlé a umí i hezky zatáčet a tvářit se sportovně, ale není to čistě sporťák jako třeba GTI. Je to přesně to samé jak tahle Laguna GT. Takže mimo ČR a SR bude mít RS asi novou konkurenci. U nás bych se toho tak nebál.
A taky je dobře, že Renault oprášil a vytvořil systém natáčení kol a tím udělal "asi" maximum pro zlepšení jízdních vlastností Laguny.
Jinak co tak nějak vím od jednoho pána ze Škodovky tak Octavia mám také natáčení kol - je to systém čistě mechanický, něco jako měla Honda Prelude, ale méně výrazný až téměř nevýrazný
Tudíž zbývá Octavia RS. Je to auto, které je rychlé. Dost rychlé a umí i hezky zatáčet a tvářit se sportovně, ale není to čistě sporťák jako třeba GTI. Je to přesně to samé jak tahle Laguna GT. Takže mimo ČR a SR bude mít RS asi novou konkurenci. U nás bych se toho tak nebál.
A taky je dobře, že Renault oprášil a vytvořil systém natáčení kol a tím udělal "asi" maximum pro zlepšení jízdních vlastností Laguny.
Jinak co tak nějak vím od jednoho pána ze Škodovky tak Octavia mám také natáčení kol - je to systém čistě mechanický, něco jako měla Honda Prelude, ale méně výrazný až téměř nevýrazný
JEn takévá hnidopišská poznámka. GTI je práve s ST ve své třídě obrovský univerzál mezi denním používáním a sportovním ježděním. Naopak to OPC je tak sportovní až někdy skoro nepoužitelné.
Jo, to uznávám, to je pravda o tom ST a GTI 😉
Ale nejsou tak prostorný jako ta Laguna a Octavia (hlavně teda kufr). Tím jsem právě rozlišil GTI od RS. Protože dle mě si koupí Lagunu a Octavii spíš závodíví taťkové nebo notoričti stěhováci, a budou při tom moct jet rychleji a vypadat sportovněji.
Jinak ja bych si s ST taky vystačil a byl by to klidně pro mě vrchol praktičnosti... >😒]
Ale nejsou tak prostorný jako ta Laguna a Octavia (hlavně teda kufr). Tím jsem právě rozlišil GTI od RS. Protože dle mě si koupí Lagunu a Octavii spíš závodíví taťkové nebo notoričti stěhováci, a budou při tom moct jet rychleji a vypadat sportovněji.
Jinak ja bych si s ST taky vystačil a byl by to klidně pro mě vrchol praktičnosti... >😒]
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Význam má to, co se prodává a o co mají lidé zájem. Předpokládám, že se řiditelná náprava bude pomalu šířit, asi jako dvouspojkové převodovky nebo benzínové turbomotory... tj. ne úplně pro masy, ale jako záležitost pro fajnšmekry bude čím dál tím více vyhledávaná a rozšířená. Ale je to jen můj názor...
Oproti Golfu je Laguna o třídu výš, oproti Octavii o půl třídy. BMW je zase prémiovka a není to přímá konkurence pro Lagunu. Zásadní soupeři budou ve vrcholných nebo sportovních verzích Mondeo a Mazda 6, nová C5, P407, Passat a Vectra / Insignia.
V této kategorii se Renault pozicuje jako inovátor, značka s technologickým náskokem... a k tomu se mu řiditelná náprava výborně hodí. Když použiju přirovnání k prémii, tak
Ford je jako BMW (důraz na jízdní vlastnosti),
VW jako Mercedes (důraz na tradici)
Renault je jako Audi (důraz na technologii).
Samozřejmě, úplně tak jednoduché to není a každá značka má svoje specifika.
Oproti Golfu je Laguna o třídu výš, oproti Octavii o půl třídy. BMW je zase prémiovka a není to přímá konkurence pro Lagunu. Zásadní soupeři budou ve vrcholných nebo sportovních verzích Mondeo a Mazda 6, nová C5, P407, Passat a Vectra / Insignia.
V této kategorii se Renault pozicuje jako inovátor, značka s technologickým náskokem... a k tomu se mu řiditelná náprava výborně hodí. Když použiju přirovnání k prémii, tak
Ford je jako BMW (důraz na jízdní vlastnosti),
VW jako Mercedes (důraz na tradici)
Renault je jako Audi (důraz na technologii).
Samozřejmě, úplně tak jednoduché to není a každá značka má svoje specifika.
Tak to ma vobec neprekvapilo, ze uz takto dopredu vies, aj ked iba podla teba, ale auto ktore este si tazko mohol osobne otestovat, a auto, ktore ani naisto nevies ako vypada, su najlepsi v triede. Nesklamal si, vobec...😁
Škoda slov, tohle se mi jednoduše líbí :yes: :yes: :yes:
Renaultu se sice mozna podarilo sestavit dohromady techniku, ktera umozni ridici projizdet zatacky nadsvetelnou rychlosti, ale ve svete, kdy vetsina rodin kupujici auto stredni tridy jsou mlade rodiny rozhodujici na zaklade velikosti zavazadelniku a designu Renault udelal jednu zasadni chybu - dal vzhled auta navrhnout pravdepodobne slepci, protoze to na co se divame je zrale na facelift uz nyni s uvedenim na trh.
Priznaj sa, ze si Ty videl Lagunu len na obrazkoch? V reali vyzera ovela impozantnejsie, a naozaj velmi dobre. Skus niekedy zajst do roomu a sadnut si do aut. Je to ine ako cumiet na obrazky na nete. 😉
No ja ji viděl na živo a nic moc teda.
Tak skús druhý pohľad a sadni si do nej. Priznám sa, aj ja som bol z obrázkov zhrozený a na prvý pohľad sa mi tiež jej dizajn nijak nezahováral. Ale "usadila" sa už v mojich očiach a musím uznať, že je elegantná a zaujímavá od prvej po poslednú líniu. (U novej Fabky sa mi to napríklad nepodarilo).
Patřím mezi fandy nové Laguny a toto je skutečná třešinka...Jsem přesvědčen,že tolik diskutovaný (pro mne úžasně šik)design tohoto vozu dojde uznání časem.A verzi GT považuji za logický krok v modelové politice této řady 😉 ,prostě rychlý,elegantní,hbitý,výkonný autíčko :yes: Uvědomme si filosofii a zacílení vozu v daném segmentu-má přeci tvořit protiváhu vůči německému pojetí podobného automobilu,což je pro zákazníka jedině ok.Co se týče kvality vozu,to ukáže čas,nicméně určitě kluci francouzký zapracovali...
Kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde, aneb deformace a kolaborace by GERMANY.
Všichni, kdo jen umíte plivat na cokoliv od Renaultu, co jen kritizujete a špiníte, nejste schopni nejen diskuse, ale pojem objektivita, racionalita atd je pro vás pojemem neznámým.
Raději mlčte, tahejte kecy do hospody, p.r.d.t.e.si do luxusních, komfortních a elegantních koncernových sedaček od Skoda a nezavšivujte mozky těm, kteří aspoń trošku přemýšlejí.
Objektivně hodnotit bez dlouhodobých vlastních zkušenosti je ubohost, malost,tupost a léčba mindráků.
Laguna III jako taková, a dnes již to můžeme začít křičet nahlas
(ikdyž já to tvrdil už před rokem) patří mezi absolutní špičku ve střední.Prosím nepodsouvat prémi.
Designem naprosto sebevědomá a zcela originální, osobitá s vlastním filosofickým pojetím a emocemi.Nic nepředstírá, na nic si nehraje, narozdíl od většiny jejích konkurentů.
Renault dnes navíc nabízí nejlepší naftové motory na trhu.
Mohu jen potvrdit, že odhlučnění Laguny je až neuvěřitelné.
A Laguna GT?
To není třešínka, ani jahůdka na pomyslném dortu.
To je jen zdvižený prst ostatním. Pozor. Přichází paní Laguna III, která bude dál servírovat takové dobrůtky, že se vám zatočí hlava.
Díky Renault. :yes: :yes: :yes:
Všichni, kdo jen umíte plivat na cokoliv od Renaultu, co jen kritizujete a špiníte, nejste schopni nejen diskuse, ale pojem objektivita, racionalita atd je pro vás pojemem neznámým.
Raději mlčte, tahejte kecy do hospody, p.r.d.t.e.si do luxusních, komfortních a elegantních koncernových sedaček od Skoda a nezavšivujte mozky těm, kteří aspoń trošku přemýšlejí.
Objektivně hodnotit bez dlouhodobých vlastních zkušenosti je ubohost, malost,tupost a léčba mindráků.
Laguna III jako taková, a dnes již to můžeme začít křičet nahlas
(ikdyž já to tvrdil už před rokem) patří mezi absolutní špičku ve střední.Prosím nepodsouvat prémi.
Designem naprosto sebevědomá a zcela originální, osobitá s vlastním filosofickým pojetím a emocemi.Nic nepředstírá, na nic si nehraje, narozdíl od většiny jejích konkurentů.
Renault dnes navíc nabízí nejlepší naftové motory na trhu.
Mohu jen potvrdit, že odhlučnění Laguny je až neuvěřitelné.
A Laguna GT?
To není třešínka, ani jahůdka na pomyslném dortu.
To je jen zdvižený prst ostatním. Pozor. Přichází paní Laguna III, která bude dál servírovat takové dobrůtky, že se vám zatočí hlava.
Díky Renault. :yes: :yes: :yes:
Jasně třešinka s brzkou cenou již od 499 000 včetně DPH. >😁 Aby prodali....a když tě tak čtu, tak máš Renault nápis i na slipech a problém uznávat konkurenci..jsem v klidu, je vás tady víc.....Ale o to tu nejde.Je to určitě dobrý auto.Uvidíme jak to bude s poruchovostí a pokud dobrý tak není co řešit a je třeba pochválit.
Jestli mohu krále deště uklidnit, tak zcela odpovědně říkám, že s Renaultem nemám žádný vzah, ani hmotný ani citový, nejsem jeho ani prodejcem ani agitátorem.
A značku slip, nebo ponožek či jiných částí oděvu nesou opravdu jiná jména než Renault.
Jeslti chceš objektivně pitvat Lagunu III a její konkurenci, klidně můžeme.Bez emocí, věcnými argumenty prosím. 😄
A značku slip, nebo ponožek či jiných částí oděvu nesou opravdu jiná jména než Renault.
Jeslti chceš objektivně pitvat Lagunu III a její konkurenci, klidně můžeme.Bez emocí, věcnými argumenty prosím. 😄
Jasně, kolaborace a deformace by France. Vždyť ty tady děláš z Laguny nadauto jako někteří germano fanatici, které tady osočuješ z neobjektivity a neschopnosti diskutovat.
A GT jako jahůdka na pomyslném dortu ? Jak pro koho. Hlavně záleží co kdo preferuje.
A GT jako jahůdka na pomyslném dortu ? Jak pro koho. Hlavně záleží co kdo preferuje.
Hale fugurko. Jestli ti mohu něco doporučit, určitě to bude přemýšlení.Snaž se pochopit význam slov a věty, které nesou myšlenku.
S jediným, s čím mohu trochu souhlasit, je otázka preference. Ale preference je naprosto nulové hodnocdení.
Preference je o subjektivním pocitu.
Takže milý Figurko. Nedělám z Laguny nadauto.
Laguna III je pouze kus plechů,plastů drátů a já já nevím čeho ještě.
Ostatně jako každé auto. Jen jsem napsal, že Lguna III se řadí mezi top špičku ve svém segmentu,a to prosím nepočítám s prémií.
Laguna III prostě vybočuje,v jistých ohledech předběhla konkurenci. Pojetím, originálním designem jak exteriéru tak interiéru, jízdními vlastnostmi, bezpečností, odhlučněním a motory.
Verze GT je další krok vpřed před konkurencí, podotýkám znovu že se bavíme osegmentu střední třídy, kam v žádném případě Škoda Octavia nepatří.
PS: Např. Passat vedle Laguny je jak chudý příbuzný. :yes:
S jediným, s čím mohu trochu souhlasit, je otázka preference. Ale preference je naprosto nulové hodnocdení.
Preference je o subjektivním pocitu.
Takže milý Figurko. Nedělám z Laguny nadauto.
Laguna III je pouze kus plechů,plastů drátů a já já nevím čeho ještě.
Ostatně jako každé auto. Jen jsem napsal, že Lguna III se řadí mezi top špičku ve svém segmentu,a to prosím nepočítám s prémií.
Laguna III prostě vybočuje,v jistých ohledech předběhla konkurenci. Pojetím, originálním designem jak exteriéru tak interiéru, jízdními vlastnostmi, bezpečností, odhlučněním a motory.
Verze GT je další krok vpřed před konkurencí, podotýkám znovu že se bavíme osegmentu střední třídy, kam v žádném případě Škoda Octavia nepatří.
PS: Např. Passat vedle Laguny je jak chudý příbuzný. :yes:
tahle nová laguna, nejen GT ale i normální model, mně hrozně připomíná Renault Alpine z osmdesátejch let [odkaz] když sem byl malinkatej, to auto na mně působilo magicky, jak kdyby právě přiletělo z budoucnosti, je to teda docela potěšující vidět takovou menší reinkarnaci :yes:
rad by som sa k tejto diskusii vyjadril aj ja svojou troskou.
o kvalite auta moc rozpravat nemozem lebo sa nepovazujem za cloveka ktory sa v takychto veciach vyzna. rad si precitam clanok , zhodnotim design a ine veci ale do hlbsich zalezitosti sa nevyznam. 1. by so chcel zareagovat na to ze to auto je vhodne na facelift uz teraz. mne sa to auto po designovej stranke paci(zadok pomenej, kombik OK..)Kolko ludi tolko chuti. 2. Akokolvek dokonaly ten system je myslim si ze to moc podstatne nie je. Bezny clovek (dajme tomu ako ja, popripade nechodi na podobne servre, resp nekupuje casopisy) ked si ide kupovat nove auto , tak urcite u neho nerozhodne daky novy cool system. Co ja viem (z pocutia z mojho okolia) vacsina ludi je toho nazoru ze francuzskemu autu sa radsej vyhnut a to hlavne koli kvalite. A tu vidim ten hlavny problem lebo takyto ludia radsej kupia dakeho nemca, japonca alebo tak.Aspon tak to vnimam ja , nehovorim ze to tak je...
o kvalite auta moc rozpravat nemozem lebo sa nepovazujem za cloveka ktory sa v takychto veciach vyzna. rad si precitam clanok , zhodnotim design a ine veci ale do hlbsich zalezitosti sa nevyznam. 1. by so chcel zareagovat na to ze to auto je vhodne na facelift uz teraz. mne sa to auto po designovej stranke paci(zadok pomenej, kombik OK..)Kolko ludi tolko chuti. 2. Akokolvek dokonaly ten system je myslim si ze to moc podstatne nie je. Bezny clovek (dajme tomu ako ja, popripade nechodi na podobne servre, resp nekupuje casopisy) ked si ide kupovat nove auto , tak urcite u neho nerozhodne daky novy cool system. Co ja viem (z pocutia z mojho okolia) vacsina ludi je toho nazoru ze francuzskemu autu sa radsej vyhnut a to hlavne koli kvalite. A tu vidim ten hlavny problem lebo takyto ludia radsej kupia dakeho nemca, japonca alebo tak.Aspon tak to vnimam ja , nehovorim ze to tak je...
Takže po 4 letech na F autě byla jedna porucha,holt v rámci globalizace se nepodařila jedna součástka a odešla,navíc proto,že ji servis při svolávačce nevyměnil(paka!), byla německá, teď je tam brazilská.Kecy o kvalitě může fakt ten, kdo netuší a neví, co se kde vyrábí.Pakliže se tato náprava v běžném provozu nepozná(souhlasím), pak je ale obecně dobré u všech aut nepřeceňovat zadní víceprvek.OK?Řekněme,že o tom něco málo vím. Tečka.Dál mne rencl nezajímá,auto jako každé jiné,sice mám japonce, ale to je fuk. No a zítra si poslechneme,že Papež,či Duch Svatý je nejlepší Apoštol, nebo jak se ti svatí jmenují a budeme v tom mít zase jasno. >😁 >😁
cele som to myslel tak , ze ako vnimam svoje okolie(ako hovorim , znamych neznamych atd..) tak nazor na francuzske auta je presne taky aky som napisal..
Su vsak aj taki ludia ako pravdepodobne aj ty ze na francuzske auta nedaju dopustit a potom tu budu pisat ze sa im pokazila jedina suciastka a svete div se bola aka? no predsa ne-mec-ka! 😄
Su vsak aj taki ludia ako pravdepodobne aj ty ze na francuzske auta nedaju dopustit a potom tu budu pisat ze sa im pokazila jedina suciastka a svete div se bola aka? no predsa ne-mec-ka! 😄
Mně zase názor okolí nezajímá a nevnímám,co kdo hovoří,protože😒br />
1. auta nevyrábím,nemám automobilku,nemám oblíbenou značku,model,zemi,tak laskavě nespekuluj a řeš sebe,začni hlavou a je...
2. aktuálně jezdím M6 (nechci se přít, ale je to asi z Hirošimy, což evidentně není Německo...asi takhle-patřím do generace, která ještě něco uměla i ze základky)
3. to F auto má rok dítě a krom jedné prouchy se další nekonaly-to si má nasypat písek do nádrže, vyndat pal. filtr, aby se kouslo čerpadlo CR a odešly vstřikovače, nebo co jiného dělat?Vypustit olej z motoru a zkusit, jak dlouho to vydrží, nebo brát mix nafty + benzínu, 1:1 nebo co? Promluv,znalče.
4. nějak nechápu, proč, když F vyrábí takové sr@če, vč. Yarise(arabáši),proč patří mezi největší výrobce?
Aha, lidi v EU čekají na názor jednoho ex-čssr, aby jim poradil?Tomu snad sám nevěříš,nebo jo?
Nic to nemění na faktu,že se mi L3 nelíbí,že ve zcela konkr. servisu jsou paka.
Nicméně novou C5,když bude na trhu 2-3 roky klidně koupím.Já do té F jezdím stále a těch nepojízdných PSA+REN moc nevidím.
Na internetu je krásné, jak virtuální řidiči píší o svých snech a domněnky vydávají za fakta. Fakta jsou fakta a názory názory.
Já jdu po 3 měs na další 15 tis prohlídku.Kapito?Někdo jezdí, někdo plácá,zdarec!
2. aktuálně jezdím M6 (nechci se přít, ale je to asi z Hirošimy, což evidentně není Německo...asi takhle-patřím do generace, která ještě něco uměla i ze základky)
3. to F auto má rok dítě a krom jedné prouchy se další nekonaly-to si má nasypat písek do nádrže, vyndat pal. filtr, aby se kouslo čerpadlo CR a odešly vstřikovače, nebo co jiného dělat?Vypustit olej z motoru a zkusit, jak dlouho to vydrží, nebo brát mix nafty + benzínu, 1:1 nebo co? Promluv,znalče.
4. nějak nechápu, proč, když F vyrábí takové sr@če, vč. Yarise(arabáši),proč patří mezi největší výrobce?
Aha, lidi v EU čekají na názor jednoho ex-čssr, aby jim poradil?Tomu snad sám nevěříš,nebo jo?
Nic to nemění na faktu,že se mi L3 nelíbí,že ve zcela konkr. servisu jsou paka.
Nicméně novou C5,když bude na trhu 2-3 roky klidně koupím.Já do té F jezdím stále a těch nepojízdných PSA+REN moc nevidím.
Na internetu je krásné, jak virtuální řidiči píší o svých snech a domněnky vydávají za fakta. Fakta jsou fakta a názory názory.
Já jdu po 3 měs na další 15 tis prohlídku.Kapito?Někdo jezdí, někdo plácá,zdarec!
Pokial si si nevsimol uz na zaciatku som napisal ze znalec nie som...nebudem predsa hovorit o niecom do coho sa nevyznam. Jedine co som sa snazil povedat bolo to ako vnimam ja francuzske auta...cisto moj nazor..ze ty mas ine skusenosti to ti ja nebrem..a zaroven netvrdim ze ked moj nazor je takyto ze to tak aj musi byt..je to len moj nazor. A ked ty mas ine skusenosti tak kludne ma pouc , ked nieco neviem tak si necham poradit...Kapito?
je to rozsekane a nefunkcni design!!!!
Člověk se musí vzdělávat celý život, takže co to je "nefunkční design", nebo-li, co je to "funkční design" a prosil bych věcnou odpověď,ne bláboly,díky. Proč těch vykříčníků není deset, ale jen pět/čtyři? Normální člověk, pokud není blb, píše jeden,když už má tu potřebu... :-!
No, tak nám pomalu končí éra driftů a nastupuje jízda, při níž zadní kola jedou ve stopě kol předních... tak pozor až budeš couvat, abys sis nepoplet´ kde máš čumák...
Ale vážně. Vážně mě to vůbec nebere. Především proto, že se to objevuje v modelu GT... tomu nerozumím. Nerozumím proto, že říditelná zadní náprava se přece do aut nemontuje proto aby umocnila sportovní zážitky z jízdy, nýbrž proto, aby vytvořila tu jízdu jednodušší. Nejde samozřejmě o lety na dálnici, nýbrž o kličkovaní v přeplněných městech, kde s tímto systémem zvládneš úzká "téčka" s velkou elegancí a nebudeš si muset tak složitě najíždět. Koneckonců inspirací byla v tomto případě nepochybně technika kloubových městských autobusů... ten nápis znáš, ne? - "pozor vybočuje"...
Ovšem aktivita Renaultu není jen na povrchní kritiku. Byť bych tuto techniku považoval v osobních vozech za slepou uličku, oceňme to, že při absenci prémiového segmentu se Francie prostě snaží nějak bodovat na poli pokročilých technologií. Skutečnost, že za to neumí vzít komplexně a představit nějaké prémiové dělo je jiná otázka. Tedy, jedná se než o selektivní parádičku. takřka k ničemu. Proto také na tom nevyjede komplet produkce od twinga až po... twingo, ale než speciální model, model GT...
Mimochodem, GT... to je velmi legendární adresa... nemělo by tedy mít střednětřídní auto s tímto nadupaným názvem namísto řízení zadku spíše šestiválec s výkonem kolem 250i koní? Možná by se nakonec přeci jenom na záď fakt hodil spíše ten nápis - pozor vybočuje...
Ale vážně. Vážně mě to vůbec nebere. Především proto, že se to objevuje v modelu GT... tomu nerozumím. Nerozumím proto, že říditelná zadní náprava se přece do aut nemontuje proto aby umocnila sportovní zážitky z jízdy, nýbrž proto, aby vytvořila tu jízdu jednodušší. Nejde samozřejmě o lety na dálnici, nýbrž o kličkovaní v přeplněných městech, kde s tímto systémem zvládneš úzká "téčka" s velkou elegancí a nebudeš si muset tak složitě najíždět. Koneckonců inspirací byla v tomto případě nepochybně technika kloubových městských autobusů... ten nápis znáš, ne? - "pozor vybočuje"...
Ovšem aktivita Renaultu není jen na povrchní kritiku. Byť bych tuto techniku považoval v osobních vozech za slepou uličku, oceňme to, že při absenci prémiového segmentu se Francie prostě snaží nějak bodovat na poli pokročilých technologií. Skutečnost, že za to neumí vzít komplexně a představit nějaké prémiové dělo je jiná otázka. Tedy, jedná se než o selektivní parádičku. takřka k ničemu. Proto také na tom nevyjede komplet produkce od twinga až po... twingo, ale než speciální model, model GT...
Mimochodem, GT... to je velmi legendární adresa... nemělo by tedy mít střednětřídní auto s tímto nadupaným názvem namísto řízení zadku spíše šestiválec s výkonem kolem 250i koní? Možná by se nakonec přeci jenom na záď fakt hodil spíše ten nápis - pozor vybočuje...
"A Laguna GT?
To není třešínka, ani jahůdka na pomyslném dortu.
To je jen zdvižený prst ostatním. Pozor. Přichází paní Laguna III, která bude dál servírovat takové dobrůtky, že se vám zatočí hlava."
To není třešínka, ani jahůdka na pomyslném dortu.
To je jen zdvižený prst ostatním. Pozor. Přichází paní Laguna III, která bude dál servírovat takové dobrůtky, že se vám zatočí hlava."
Dovolím si nesouhlasit s využitím řízené zadní nápravy pouze ve městě, ale viděl bych to i u sportovních modelů (ale opravdu sportovních), kde to může auto jako celek posunout někam jinam a dál. Viz třeba použití na Skylinech GT-R, kde i díky tomuto systému se podařilo z relativně velkého a těžkého auta udělat mrštný a výborně ovladatelný stroj. Ale.... u Laguny ?? Výdyť přece od francouzů se čeká pohodlná, klidná "plavba" a těchto vlastností jde dosáhnout i bez říditelného "zadku". Jako typického představitele vidím 407 coupé. Tak nějak si představuji francouzské coupé. Jestli chtěl Renault ukázat potenciál a technické inovace mohli představit studii, kde se mohli řádně a hlavně "francouzky" odvázat. Raději bych také ocenil v autě s přídomkem GT nějáký "dálniční" motor. Nějakou francouzskou elegantní protiváhu "dálničním němcům"
Jo, Laguna mi z toho prostě také vychází tak nějak násilně.
Jo jo souhlas. Tohle auto mi jako GT moc nepřijde. Přitom konsorcium Renault-Nissan-Infinity by rozhodně mělo co nabídnout stran kvalitních a silných motorů (3,5 V6 příp 3,7 V6 od nissana). Další problém vidím v poněkud kontroverzním designu. Tagový nezdařený pokus o něco jiného... Renault se už delší dobu veze tak trochu na módní vlně a jeho extravagance se bohužel dost rychle okoukávají. Trochu mi to připadá, jako by si stále nemohl najít ten správný designový jazyk.... 😐
Ty bys rád diktoval značkám co mají vyrábět? Jinými slovy. Když příjde francouzská automobilka s vozem orientovaným pro radost z jízdy, tak je to rovnou špatně?
Otázkou však zůstává, zda jsi vůbec četl článek, protože tam máš jasně napsáno, že Laguna si nehraje na nějakého dravce sedanů střední třídy, nýbrž na auto pro radost z jízdy a to se mu daří na celé čáře.
Otázkou však zůstává, zda jsi vůbec četl článek, protože tam máš jasně napsáno, že Laguna si nehraje na nějakého dravce sedanů střední třídy, nýbrž na auto pro radost z jízdy a to se mu daří na celé čáře.
Právě že jsem článek četl. A jak sám píšeš Laguna si nehraje na dravce střední třídy a v souvislosti s ní je zmiňován spíše komfort což je od francouze očekávatelné a je to dobře. A jsou zmiňovány i velmi dobré jízdní vlastnosti, ale těch jde, právě ve spojení s tím komfortem dosáhnout i "konvenční" cestou. Nechci výrobcům diktivat, co by měli vyrábět. Jsem rád, že se Renault pustil do takové technické lahůdky, která určitě zlepšuje jízdní vlasnosti, ale zrovna u tohoto spíše dálničního povozu mi to přijde trochu zbytečné. Smysl bych viděl třeba v představení ostrého Megana s tímto systémem, který by rázem mohl strčit do kapsy a zesměšnit ostatní konkurenty ve třídě HH. Tam by mi to dávalo smysl. Tam lze očekávat plné využití potenciálu. Když vedle sebe postavíš Passat, Mondeo a Lagunu, tak Laguna bude mít jistě zdaleka nejlepší jízdní vlastnosti, ale už jen podle zaměření těch modelů (prostě mainstream) a potencionální klientele je otázka kolik lidí se nechá zlákat právě tim důrazem na extra sportovní jizdní vlastnosti, které od této třídy z francouzské produkce ani nikdo neočekává. V téhle třídě je síla francouzů proti konkurenci jinde.
Dlouho jsi na ten den čekal. Na den, kdy se budeš moci s adrenalinem v krvi a ručičkou tahometru posunutou ještě výše vrhat do zatáček a serpentýn. Den, kdy i Tvůj manažerský sen dosahuje kvalit diamantového jezdce Tvých snů 911.
Nevím nač stále čekáš? Proč zde sedíš? Již dávno jsi měl svého šéfa přesvědčovat, že právě Tobě se zaslouží ona pocta řídit legendu. Jsi pánem sebe sama? Diamantový jezdec, který ví, co chce? Sedni do svého BMW a vydej se k nejbližšímu prodejci Tvých tužeb. Na peníze nehleď, jsi přece jen to, co máš v garáži. A nyní budeš do garáže vjíždět s ještě větší elegancí. Nemluvě o větší rychlosti.
Ano, Apoštol opět vybočuje. Vybočuješ i ty, nejen s řady, ale i díky zadní říditelné nápravě.
BRAVWO VW :yes: :yes: :yes😒br />
P.S.: Je to dar pro Tebe, GTI. Až za zhruba 20-30 let VW příjde s touto "novinkou", tak stačí jen překopírovat můj příspěvek. 😉
Nevím nač stále čekáš? Proč zde sedíš? Již dávno jsi měl svého šéfa přesvědčovat, že právě Tobě se zaslouží ona pocta řídit legendu. Jsi pánem sebe sama? Diamantový jezdec, který ví, co chce? Sedni do svého BMW a vydej se k nejbližšímu prodejci Tvých tužeb. Na peníze nehleď, jsi přece jen to, co máš v garáži. A nyní budeš do garáže vjíždět s ještě větší elegancí. Nemluvě o větší rychlosti.
Ano, Apoštol opět vybočuje. Vybočuješ i ty, nejen s řady, ale i díky zadní říditelné nápravě.
BRAVWO VW :yes: :yes: :yes😒br />
P.S.: Je to dar pro Tebe, GTI. Až za zhruba 20-30 let VW příjde s touto "novinkou", tak stačí jen překopírovat můj příspěvek. 😉
Ronaulte, když už se snažíš shazovat doktora, zkus to nějak originálněji.. 😉 Tohle mi přijde tak trochu dětinské. Takže slovy klasika ti doporučuji: studuj, uč se jazyky a makej na sobě. A až vyměníš své oblíbené BBurago za alespoň stodvacítku z nejbližšího bazaru, dej vědět. Takže kámo zkus to ještě jednou a trochu vlastními slovy kapišto?? >😒]
Doktora? >😁 Zkusil jsi někdy taky míti vlastní názor? Já jsem použil jeho fráze záměrně. Naopak Ty používáš jeho označování již zcela podvědomě a ani si neuvědomuješ jaká slepá ovečka již jsi 😉
Ronaulte ty se rád hádáš co?? Nějak mi unikl smysl tvé jízlivé poznámky k GTImu. Bavíme se tu snad o Laguně GT a ne o svatouškovi od VW... O mé vlastní názory si opravdu nemusíš dělat starosti, až okolo sebe přestaneš dupat můžem si o tom popovídat 😉 Apropos jak jsi přišel na tu nevidomou ovečku >😁??
To máš velice jednoduché. Stačí prolézti několik diskuzí na téma VW, Škoda, Audi, BMW a Porsche. Pozorovat především nick GTI a jeho reakce na novinky, které koncern přivádí na trh. U často ne zrovna novinek dostáváme do hlavy vtlučeno, že VW ví, co dělá, je technologicky na špičce, je vlastně apoštol, guru... Současně s tím sledovat jeho přitakávače. Vysledovat několik frází, několik označení člověka, který s nima nesouhlasí a pak to dát dohromady a máš docela podrobný obraz.
Když se naopak přesuneš do diskuze o značkách, které této skupině nejsou milé, například takový GP od Fiatu, Mazda 6, Laguna atd., tak pak stačí opět vysledovat reakce na novinky, které představují tito výrobci. Pak to malinko srovnáš a jediná reakce, která může z Tvé strany nastat je ironie a opravdu dobré pobavení. 😉
A fráze jako "dětinské, burrago, stodvacítka" atd., to snad nepovažuješ za svou invenci... 😉
Když se naopak přesuneš do diskuze o značkách, které této skupině nejsou milé, například takový GP od Fiatu, Mazda 6, Laguna atd., tak pak stačí opět vysledovat reakce na novinky, které představují tito výrobci. Pak to malinko srovnáš a jediná reakce, která může z Tvé strany nastat je ironie a opravdu dobré pobavení. 😉
A fráze jako "dětinské, burrago, stodvacítka" atd., to snad nepovažuješ za svou invenci... 😉
No konečně rozumná řeč ronaulte. my už se s GTI sledujem opravdu nějaký ten rok a jeho lásku k VW koncernu mu nijak neberu. Je to jeho názor na který má plné právo. Jestli áš problém, že tu vychvaluje ty vé svatoušky, guru, princezny, diamantové kovboje, bejky, kopyta a spoustu jiných věcí, zkus to brát jako reklamu v televizi. Když se ti nelíbí, nedívej se na ni, ignoruj ji. Já hádky nemám rád a myslím, že tenhle server je primárně určen k diskuzím o autech a ne o vzájemném shazování jeden druhého. A s tou stodvacítkou to ber trochu z nadhledem. Nakonec i já doma sedlám 911 mokrých snů od BBuraga... >😒]
Dovolím si tvrdit, že jsem na něj žádnou urážku nepoužil. Šlo jen o použití ironie a sarkasmu.😉 A 911 nemám, tu jsem nikdy nějak nemusel. Ale mám VW mikrobus, tomu jsem neodolal >😒]
Ronaulte čti, brácho, já neřek žes ho urazil, já řekl že se ho snažíš shazovat. V tom je rozdíl. Toho starýho bejka jen tak neurazíš na to nemáš dost ostrý kopýtka. Ale vyprovokuješ ho a pak už jede hádanice, která místy nemívá konce. Ale s tím burákem od VW jsi mne překvapil... 😉 že by přece jen koncern?? 😄
Provokáter jsem byl vždy, to uznávám >😒] Tak byly přeci doby, kdy VW dokázal chytit opravdu za srdce. Neříkám, že dneska se nic nenajde, ale přecijen VW Mikrobus nebo Brouk, no to je klasika 😉 Z celého koncernu bych si dneska už měl problém vybrat, to nepopírám.
Já bych takový problém neměl. Golf se mi vždy zamlouval, jeho cena již tolik ne. A třeba Eos anebo nový Passat CC jsou dle mého názoru hezká auta. Ale třeba takový Apoštol fakt nemusím... Jinak zcela nedostižnou legendou pro mne od VW zůstane brouk. Dříve stály za hřích třeba Scirocco anebo ještě lépe Corrado, můj mladický nenaplněný (suchý) sen 😉
Eos se mi opravdu líbí při pohledu na záď. Bohužel předek mi nějak nesedí, je to moc... no prostě je vidět na každém VW a chybí něco, co zaujme.
Passat CC taky fajn, ale v tomto segmentu začíná být plno a koncerna tam má 2 želízka, což mi připadá trochu nadbytečné.
A Corrado a Scirocco... už člověk bohužel moc nepotká.
Passat CC taky fajn, ale v tomto segmentu začíná být plno a koncerna tam má 2 želízka, což mi připadá trochu nadbytečné.
A Corrado a Scirocco... už člověk bohužel moc nepotká.
jinak mne VW nechává chladným. jsou to taková strohá ne moc emotivní auta, která dobře zapadnou do davu.
Kvalitní, spolehlivá, nenápadná taková ta co neurazí. Ideální služebáky (teď trochu narážím na Apoštola) Bohužel z novinek od VW přišlo i jedno zklamání - a totiž auto které se má jmenovat Scirroco. Tak tohle pseudokupé mi přijde jak design "made in china"... 8-s
Kvalitní, spolehlivá, nenápadná taková ta co neurazí. Ideální služebáky (teď trochu narážím na Apoštola) Bohužel z novinek od VW přišlo i jedno zklamání - a totiž auto které se má jmenovat Scirroco. Tak tohle pseudokupé mi přijde jak design "made in china"... 8-s
Jestli si sám se sebou potřebuješ něco vyřizovat, mě si jako zpovědníka k tomu neber. Koukám, že jsem speciálně u tebe ťal velmi do živého. Tak aby se ti to nevymklo z kloubů, tématem tu není nick GTI, nýbrž laguna... jestli sis toho nevšiml.
Jo, a za těch třicet let moc děkuju... i když v té době už asi budu za nejlepší káru považovat jen invalidní vozejk s turbobažantem >😁 😉
Jo, a za těch třicet let moc děkuju... i když v té době už asi budu za nejlepší káru považovat jen invalidní vozejk s turbobažantem >😁 😉
renault nemam rad. je to poruchovy. passat je lepsi ale ja mam sve favority (vsak ty vis GTI - to by bylo na dlouho). ale musim rict, ze sem se u toho jeho prispevku pobavil, kdyz sem cetl to PS... a kdo vi, at je to hodne nepravdepodobny, treba s tim casem prijde i VW 😄 kvalitnim japoncum se to snad ale vyhne >😁
Skejpo, tvé lásky znám, ale musím tě narovnat v tom nazírání budoucnosti. Že bys řídil zadní nápravu u Passata, to je myslím ze své praktické, lépe řečeno nepraktické podstaty takřka vyloučeno 😄 Zde nahraje roli nějaký čas, nýbrž praktičnost, potřebnost, poruchovost, cena atd... píšeme o mainstreamu, jasné,jo?
to bylo jen popichnuti 😄 kdyby to dali i do pasoše tak bych fakt uz VW uplne odepsal >😁
podstatna je tady jedna myslenka. muzes podporovat nemce nebo japonce ale francouz, ne dekuji 😄
podstatna je tady jedna myslenka. muzes podporovat nemce nebo japonce ale francouz, ne dekuji 😄
Skejpo a zkusil jsi vůbec někdy nějakýho francouze???
Neměj o mne strach, schizofrenie se nekoná a konat se nebude 😉
Neťal jsi do živého. Do živého ťal Renault a docela na Tebe zapůsobil. Je docela vtipné oponovat nedostatkem driftů, nesmyslnosti tohoto systému, když automobiloví novináři, kteří mají tu možnost oproti běžnému řidiči srovnávat, hovoří o dalším posunu jízdních vlastností. A ne o krůček, ale o pořádný kus. Nechci však tvrdit, že jde jen o zásluhu Renaultu, tudíž klobouk dolů předešlým vozům s tímto technickým prvkem.
Neťal jsi do živého. Do živého ťal Renault a docela na Tebe zapůsobil. Je docela vtipné oponovat nedostatkem driftů, nesmyslnosti tohoto systému, když automobiloví novináři, kteří mají tu možnost oproti běžnému řidiči srovnávat, hovoří o dalším posunu jízdních vlastností. A ne o krůček, ale o pořádný kus. Nechci však tvrdit, že jde jen o zásluhu Renaultu, tudíž klobouk dolů předešlým vozům s tímto technickým prvkem.
Ano máš pravdu. Oproti předchozí ne moc povedené a především nespolehlivé Laguně udělal Renault opravdu velký krok kupředu. Však také bylo na čase, konkurence nespala a nespí. Já cením u renaulta především motory, v tomhle hoši francouzský vždycky uměli. Ale problém mám s designem. Je to můj názor - ale tohle auto mi přijde jako jedno z nejošklivějších ve své třídě... Podle mne se designově nepovedlo a jak už tu někdo zmínil říkalo si o facelift, ještě než přišlo do prodeje. Uvidíme jak si do budoucna povede. A vzkaz pro pány od Renaulta - zkuste přeci jen nějaký ten šestihrnek... 😉
Souhlasim- motory zejmena naftove mi prijdou na spici ale ten design mne nejak nedokaze zaujmout- ale rikam si ze je treba cileny na jinou skupinu potencionalnich zakazniku nez jsem ja. V6 zkouseli ne? Neco se mi mate ze VelSantis i minula Laguna nejakou V6 mely. Podle mne ho tam narvou casem- motorova nabidka pri uvedeni na trh byva u vsech automobilek slabsi
Moje řeč Vadere. V naftě Renault diktuje. Co se týče designu, je to velice individuální hodnocení. Co člověk to názor a říci o něčem že je to prostě hnusné se dost dobře nedá. Jeden rád holky jiný vdolky a další třeba podvazkové kovboje v zaříznutých tangách. Mě se tahle kára nelíbí. Má krásný interiér, docela pohledný boční profil, podivný zadek a vyloženě ohavnou příď... Má sklenka myslivce to není... :-! Jinak souhlas, až přijde třeba verze Baccara doufám, že dostane šestiválcové srdíčko... 😉
Opet souhlasim ze vkus je indiviualni- nekdo ma rad holky jiny zase kluky. Oni jeste Baccaru delaji- myslel jsem ze tahle verze skoncila se Safranem?
Vadere bohužel nedělá. Ale zkus zavzpomínat na R25, Safrane Baccaru anebo ostré Bitubo anebo vlastně i na Lagunu první generace s označením Baccara. Vždycky to znamenalo symbol renaultího pojetí luxusu a přinášelo to obvykle i špičkovou šestiválcovou motorizaci. Možná by nebylo od věci označení Baccara oživit. 😉
JJ na Safrana Baccara vzpominam doted- to byl panecku kocar mych snu- nez jsem se na nej vzmohl tak uz jeho doba byla pryc. O tom Biturbu jsem jenom slysel nikdy jsem ho na vlastni oci nevidel 😒 . To byla doba Scorpio Ghia vs Safrane Initiale - V6 v plne palbe a mne sla sanice dolu kdyz jsem je nekde zahledl :-!
Pro mne byly auta snů Sierra Cosworth anebo Escot Cosworth ale to už jsme někde trochu jinde. Zkus zapátrat ještě pár let dál do minulosti - měl jsi někdy tu čest alespoň spatřit Citroena CX 2,5 Turbo v plné náloži?? To byla pecka... :yes:
Bohuzel nevidel ale ona i XM ve V6 byl pohled pro bohy. Za to jsem mel cest se svezt pravda pouze jako spoluzjezdec v 190E 2,5-16V EvoII a myslim ze do smrti nezapomenu :-!
Vidíš podobný zážitek já měl na návštěvě u svého strýce v Itálii v osmaosmdesátém. Můj ujec si tenkrát pořídil Mercedes 124 E500 - osmiválec v plné, tady v Evropě naprostá rarita. To auto nemělo chybu... Vlastně mělo a to cenu - nějakých 120.000 DM.... Kdoví kde je mu dnes konec...
Ja to zazil u stryce ve Svycarsku. A tohle auto stale stoji jako opecovavany skvost v garazi.
No já bych ho dnes asi tako neprodával... to bylo poctivé švábské kladivo s hvězdou na přídi... Myslím si, že to ve své době byl větší nášup jak dnešní AMG63....
Ja bych rekl ze i ta 63AMG musi byt zajimava
O tom žádná. Jen bych dnes před mercedesem asi dal přednost Audině RS6...
Renault si druhou generací troch navařil. Laguna II byla opravdu krásné auto, kde kdo se ještě dnes za ní otočí. Bohužel tam nahodil trochu moc nevyzkoušené elektroniky, která prvním majitelům zlobila. Postupem času se mouchy vychytaly a najednou je tady Laguna III. Ta již staví na jistotu, ale bohužel v designu, který by byl přitažlivý širokým masám, se nepokračuje. Nicméně nerad bch jí za to soudil, z prvních fotek jsem také nebyl nadšem, pak osobní setkání mě už uklidnilo a naladilo lépe - konečně něco lehkého nemastodontního. Ale ne každému se to může líbit, pravda...
Dvojka se designově celkem zadařila, pro mne však hvězdou navždy zůstane ta první generace. Když si vezmeš že se psal rok 1993 a vyráběly se krabicoidní jednadvacítky. byla tahle krasavice jako blesk z čistého nebe. Dvojka designově rozhodně nebyla zlá, ale nějak ne moc výrazná. A bohužel technicky nevychytaná. Trojka se teprve předvede. Ale ten nešťastný design mne mrzí. Tady Renault prokoučoval šanci dostat se do čela středního mainstreemu... 😐
Nojo, s tim nic nenadelas.
Dnes daji vyrobci oznaceni GT na spoustu modelu, ktere si to nezaslouzi. Myslim, ze nema cenu davat priklad.
Dnes daji vyrobci oznaceni GT na spoustu modelu, ktere si to nezaslouzi. Myslim, ze nema cenu davat priklad.
Primárním smyslem řiditelné nápravy je lepší stabilita v rychle projížděných zatáčkách. Takže proč ne u GT.. ostatně, jedná se pouze o vhodnost marketingového označení a tady musí být člověk trochu shovívavý (viz třeba Fabia RS - Rallysport s naftou, Favorit LX a SLX - luxus a superluxus po česku, Passat CC - čtyřdveřové kupé). GT najdeme u staré vectry stejně jako u Mazdy 2 1,5... u Corolly, Peugeotu 308 nebo Golfu... takže taková troufalost to zase není.
Emele, u Mazdy 2 to každý velkoryse přejdeme s úsměvem... ale uznávám, že nejde o označení, jde o praktičnost, poruchovost, cenu atd... No... co myslíš, sto šedesát koní ve střední s říditelnou zadní, za milión korun 😲 není to trochu moc?
Ano, prostě označení GT jako vrchol nabídky daného modelu je poměrně běžný marketing... dříve Renault používal označení Bacarra, nedávno Sport... momentálně se v F1 moc nedaří tak je tu GT 😉.
Zajímavě to zaokrouhluješ... diesel má 180k, benzín necelých 200. Na daný objem je to velmi slušné, ale na druhou stranu by tomu nějaké to V6 taky slušelo.
Jestli je mega hodně nebo ne je těžké říct, dokud neuvidím seznam výbavy, akční ceny apod. Ostatně, na milion se dostaneš bez větších problémů i u 407 nebo Passatu. Pokud zapomenu na ceny, za které se dá koupit Laguna II, tak to je podle mě spíš přiměřené.
Zajímavě to zaokrouhluješ... diesel má 180k, benzín necelých 200. Na daný objem je to velmi slušné, ale na druhou stranu by tomu nějaké to V6 taky slušelo.
Jestli je mega hodně nebo ne je těžké říct, dokud neuvidím seznam výbavy, akční ceny apod. Ostatně, na milion se dostaneš bez větších problémů i u 407 nebo Passatu. Pokud zapomenu na ceny, za které se dá koupit Laguna II, tak to je podle mě spíš přiměřené.
Bacha na to. Tahle strojovna porazila poršátko ve slalomu a to už o něčem svědčí.
Klid, klid, klid... 😉
Já su klidný, ale Laguna ve 2l naftě je (bohužel) rychlejší než Porsche Boxster 😒 Je to smutný, ale je to fakt
Já to ve stodvaciáši taky naložil oktáfce... >😒]
Když stála u silnice >😁 >😁 Ale teď vážně, Výše to píšu GTImu. Sice je těžký to přiznat, ale je to tak.
Pozor na slova pepo! já mám škodylak vytuněnej, na hlínách s mračítkama a křídlem! A taky leopardí potahy a hlupatej volant! holky u nás na vsi se můžou přetrhnout abych je povozil.... nejen ve stodvaciáši... >😒] A víš co se říká u nás na vsi?? silnější pes mr..dá.
Tak to jo. Jak je volant hlupatej, pak neni vo čem >😁 to se holky vozej >😁
No chlupatej volant je prostě základ. Stejně jako leopardí potahy a tuzexovej fofrklacek s plexikovou hlavicí, kde je zalitej znáček porše... >😒] No a holky ty mám problém z tý svý limuzíny dostat.... >😁 Soused se svojí oktáfkou v tédéíčku může tak leda šoupat nohama a prdět do duchny u růžový zahrady a nebo u automotorevý... >😒]
Asi ma na ni blbe hliny 😉
on nemá hlíny, ale umělohmotný puklice z maďarska co tak jenom vypadaj. ale psssst, nikomu ani muk 😉!
No ono nejde o vtip. To vyzvání proběhlo, souboj byl a opravdu to Laguna vyhrála. Samozřejmě šlo o kužely, kde měla navrh právě díky 4WS. Je jasné, že jindy by se na 911 nevrhala (možná ve velikosti kufru teda >😒] )
Ono hodně záleží na schopnostech řidiče. Když bude za volantem Porscheho sedět třeba moje tchýně tak jí to naložim v táhlým dlouhým i s tím stodvaciášem... >😒] P.S. tímto se paňmámě omlouvám ona opravdu není Alonso v sukni. 😉
No, ono nejde o žádné vyzvání, je to čistý promo materiál Renaultu, aniž bych chtěl jakkoliv snižovat schopnosti řiditelné zadní nápravy Laguny, tohle video nevypovídá o ničem, ani nemůže. Jak z toho poznáš, že Boxster ten spec. losí test už rychleji nezvládne, nikde nevidím, že by u něj zkusili nájezdovou rychlost 142km/h jako u Laguny. A jen na okraj, není to 911 ale Boxster, 911 by dopadla hůř.
Jo, a docela trapné je, že v materiálu automobilky, označeném "pro interní použití" neumějí ani správně napsat název konkurenčního modelu, "Boxter", fuj, hlavně že se v tom videu všichni tváří jako děsní profíci. :no:
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Asi GTImu trochu zkazím radost, ale kloubový autobus je o něčem dost jiném a to vybočování je zapříčiněno zejména zadním převisem oněch autobusů. Čili troufám si tvrdit, že taková Oktávka s velkým zadním převisem vybočuje o dost víc. Tedy pokud nemyslíme obrazné "vybočení z řady", v takovém případě nevybočuje vůbec 😄
...zajimave, ti sami lide, kteri by nekterou znacku za riditelnou zadni napravu vynaseli do nebes servou jeji smysl a realnou vyuzitelnost u Renaultu. Jsou to ti stejni, kteri napisi u prvenstvi Fiatu ohledne produkce CO2, ze je to nicnerikajici hodnota. Skoda, ze si nevidi ani na spicku nosu, nebot kdyby tyto dva clanky vysly coby prezentace uspechu jinych vyrobcu, znely by temito webovymi strankami oslavne choraly a chvalozpevy...
Nebudu soudit Lagunu 4WS, dokud nebudu mit sanci se s ni projet, ale je to tusim od dob Galantu predposledni evropske generace poprve, co si nekdo v teto tride dovolil a to si muj obdiv zaslouzilo. 😉
Nebudu soudit Lagunu 4WS, dokud nebudu mit sanci se s ni projet, ale je to tusim od dob Galantu predposledni evropske generace poprve, co si nekdo v teto tride dovolil a to si muj obdiv zaslouzilo. 😉
Nova Laguna ma hodne novych prvku designu, ktere se normalnimu ceskemu Jirkovi libit nebudou. Jak by take mohly? Jirkovi se libi vsedni nudne okoukane tvary. Prave ty ktere tady byly uz desetileti. Je na ne zvykly. Dokonce jim rika nadcasove. Ma svou oblibenou znacku. Jirkuv oblibenec ale moc casto s nicim novym neprijde.
Zde je vsak znacka, auto, o kterem Jirka slysel, ze je nespolehlive, spatne a vubec nespada do toho, co Jirka jiz leta obdivuje. Jenze tento vuz je o poradny kus dal. Diky svemu designu se za nim kazdy otoci, vcetne Jirky. V utery bezel rychle do schranky pro postu. V novem Auto Magazinu pisou o teto novince. Rychle si clanek ocima prebehl a potom zarazene znovu a znovu. Nikde se nepise o spatne kvalite a podradnych materialech. Naopak, docita se o vynikajicim interieru, solidnim zpracovani a luxusu rovnajicim se premiove tride. Tady neco nehraje, vzdyt praje jeho oblibenec je ten, ktereho by mel kazdy prirovnavat k premiovce. Jeho oblibenec je tim dalsim ve fronte do premiovky. Jeho oblibena znacka MUSI byt v kazdem pripade lepsi!!!
Jirka moc casto ven nechodi. Fotbal neumi a "kamaradi" ho vzdycky postavi do branky. Ma svuj oblibeny portal na internetu. Tam je na chvili dospelym. Tam je prave tim silnym znalcem vseho a vsech. Na internetu je vsim, cim by v normalnim zivote chtel byt. Honem, urcite se tam prave debatuje o teto novince. Uz ma vtipnou rikanku o svem oblibenci, ktery svou zastaralosti a nudou je vlastne o hodne lepsi nez tato novinka. Jirka tomu veri. Vsem to vysetli, vsichni s nim budou souhlasit. Vsichni s nim MUSI souhlasit. Jirkova pravda je pravdou jedinnou.
Zde je vsak znacka, auto, o kterem Jirka slysel, ze je nespolehlive, spatne a vubec nespada do toho, co Jirka jiz leta obdivuje. Jenze tento vuz je o poradny kus dal. Diky svemu designu se za nim kazdy otoci, vcetne Jirky. V utery bezel rychle do schranky pro postu. V novem Auto Magazinu pisou o teto novince. Rychle si clanek ocima prebehl a potom zarazene znovu a znovu. Nikde se nepise o spatne kvalite a podradnych materialech. Naopak, docita se o vynikajicim interieru, solidnim zpracovani a luxusu rovnajicim se premiove tride. Tady neco nehraje, vzdyt praje jeho oblibenec je ten, ktereho by mel kazdy prirovnavat k premiovce. Jeho oblibenec je tim dalsim ve fronte do premiovky. Jeho oblibena znacka MUSI byt v kazdem pripade lepsi!!!
Jirka moc casto ven nechodi. Fotbal neumi a "kamaradi" ho vzdycky postavi do branky. Ma svuj oblibeny portal na internetu. Tam je na chvili dospelym. Tam je prave tim silnym znalcem vseho a vsech. Na internetu je vsim, cim by v normalnim zivote chtel byt. Honem, urcite se tam prave debatuje o teto novince. Uz ma vtipnou rikanku o svem oblibenci, ktery svou zastaralosti a nudou je vlastne o hodne lepsi nez tato novinka. Jirka tomu veri. Vsem to vysetli, vsichni s nim budou souhlasit. Vsichni s nim MUSI souhlasit. Jirkova pravda je pravdou jedinnou.
Jirko domu! >😁 Hezky napsane 😉
koho mi to jen připomíná.... >😒]
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jyrka chce zvedat daně.10/20/30.Jyrka má rád, když je středem pozornosti.Teda když jde o volby a o pseudo-sociální jistoty.Jyrka je rád, když ho lidí obdivují.Ano, vždyť jim nabízí jistoty a pro všechny.Jyrka někde slyšel, že Standa svoji práci dělal špatně a proto ho vystřídal.Standa má hezkou manželku a proto se za ní každý otočí.Ano Standa je o pořádný kus dál.V každém magazínu píšou o této novince, Standa zbohatl, Jyrka na tom ale také není špatně.Nikde se nepíše že by měl Standa málo peněz a i Jyrka říká pánové kdo z Vás to má.Ano Jyrka je nejlepší.. >😁 😉
Jirka se Standou ví své a nikdo jim nic nevymluví.
Až do té doby, než přijde Ivan s Mirdou ( myšlenka Vendy)
a dá jim návrh, že je i jiná cesta. Lepší. Ta jejich.
Jirka se Standou přemýšlí. Pak všichni vydají prohlášení.
Pravdu máme všichni,všichni se navzájem respektujeme, nasloucháme si.
Ať žije pravda. 😄
Až do té doby, než přijde Ivan s Mirdou ( myšlenka Vendy)
a dá jim návrh, že je i jiná cesta. Lepší. Ta jejich.
Jirka se Standou přemýšlí. Pak všichni vydají prohlášení.
Pravdu máme všichni,všichni se navzájem respektujeme, nasloucháme si.
Ať žije pravda. 😄
Pride mi troska ako velke haloo,vsetci robia z toho neviem co,Honda Prelude mala natacanie zadnej napravy uz 20 rokov dozadu. 😉
Však to se tu propíralo snad 100x, ale třeba to pojali jako comeback nějaké slavné kapely.
Ale on to měl i Citroen ZX, byť řešeno mechanicky zavěšením a přesně definovanou tuhostí/pružností lůžek...což je bezva u nového auta, ale u staršího to může být problém, nicméně podle jízdní situace se auto buď sunulo "šikmo bokem", tj. kola zadní nápravy se natočila stejně jako přední,jen citelně míň(při rychlém vybočení při předjíždění), nebo v zatáčce se natáčela opačně a zmenšil se poloměr zatáčení...jak bude fungovat elektronika na L3, to netuší nikdo, osobně bych do toho nešel...nemusím mít každou pitomost....a odkázek pro ty co neví,aby věděli,jak ten Citroen vypadal... 😉 [odkaz]
Je dobrý vědět o autě, který se ještě neprodává, že má vynikající jízdní vlastnosti, nebo že jezdí do servisu jen na běžný prohlídky. U Renaultu je to tak nějak samozřejmost...
Tak to je snad samozřejmostí u každého auta.
Dokonce i u Logana, kterého ti samí, kteří již dnes ví, že Superb II je nejlepší ve střední, taktéž Fábia ve své třídě a další předurčovali jako jasný propadák.
No nic, to jen pro osvěžení paměti...
Ano. Co člověk, to názor. Je to legitimní, má na něj právo.
Ale jak se dopracuje ke svému názoru? Kým a čím je ovlivněn?
Tiskem, reklamou v TV, brouzdáním na netu? Sbíráním drbů v hospodách, na dizách,v práci?
Nechci a ani nebudu nikoho soudit. Jen bych opravdu rád věděl, kolik z místních znalců vůbec vlastní svůj automobil
a hlavně jaký.
Kolik z přispěvovatelů může opravdu seriózně a objektivně
posoudit jednotlivá auta ke kterým má tolik odborně co napsat.
Jinými slovy, jak je vysoké procento nás, ktří si projeli desítky různých aut a mohou porovnávat?
Nejde o dokonalé, teoretické technické znalosti nabyté ve škole že. 😄
Dokonce i u Logana, kterého ti samí, kteří již dnes ví, že Superb II je nejlepší ve střední, taktéž Fábia ve své třídě a další předurčovali jako jasný propadák.
No nic, to jen pro osvěžení paměti...
Ano. Co člověk, to názor. Je to legitimní, má na něj právo.
Ale jak se dopracuje ke svému názoru? Kým a čím je ovlivněn?
Tiskem, reklamou v TV, brouzdáním na netu? Sbíráním drbů v hospodách, na dizách,v práci?
Nechci a ani nebudu nikoho soudit. Jen bych opravdu rád věděl, kolik z místních znalců vůbec vlastní svůj automobil
a hlavně jaký.
Kolik z přispěvovatelů může opravdu seriózně a objektivně
posoudit jednotlivá auta ke kterým má tolik odborně co napsat.
Jinými slovy, jak je vysoké procento nás, ktří si projeli desítky různých aut a mohou porovnávat?
Nejde o dokonalé, teoretické technické znalosti nabyté ve škole že. 😄
jo,asi tak nějak :yes: :yes: Zaujal mne ten s jakousi statistikou údajné spolelivosti...protože TUV je STK,což není spolehlivost,ale to buď vím a chápu, nebo plácám blbosti...je to jako bych já hulákal,že nejlepší je moje M6, když pár let nazad náhodou němcům skončila na 1.místě na 100 tkm.No a co?Jedno auto vypovídá tak leda samo o sobě,nic víc.Nicméně novináři otestují po jednom kousku,navíc různé roky výroby a udělají z toho tabulku.Fajn,přečtu a neřeším to.Ti co nejezdí,tak z toho mají vánoce...spíš hokej v hlavách...ale zase je tu veselo.Mně naprdli u rencla nevyměněnou součástkou,ušetřili 3 tis a já se měl zabít.Tohle jim nezapomenu, a to byl důvod odchodu, ale L2 zůstává,protože je s ní parádní svezení, seč už je 4 r stará, rád si to auto od dcery půjčím a občas se jen tak, 2 hodky povozím.Pro radost. :-!
Třeba nemáš rád svoje děti?!
Myslím, že ty seš klasický příklad, o kterém píše dole Wartburg 353W. Pojď se bavit k tématu, např. co se změnilo, když se u Citroenu ZX zadní kola natáčela jednou ve stejném směru jako přední a jindy v opačném a proč tomu tak bylo(jen výrazně méně než přední).Já krom jiného mám státnice i z podvozků a jestli se před x-lety něco řešilo mechanicky nebo dnes v kombinací s elektronikou je dost jedno, protože kinematika zavěšení kola(požadavky na zavěšení) je v principu stále stejná,což je aplikace matematiky,fyziky,technické mechaniky(statika,kinematika,dynamika,pr… a pevnost),konstrukce zavěšení,tuhosti pružin,tlumičů(a jejich char.),vlastnosti pneu a kola jako celku,zatížení nápravy atd... jen se toho dosáhne jinými prostředky.Moje děti neřeš, vysvětli lidem problém. Nic víc.Zkus věcná fakta. :-!
Když máš ty státnice, tak bych se spíš měl nechat od tebe poučovat, ne? Nebylo by to tak lepší? Mě je ukradený, jak je dělanej podvozek u ZX, když v něm nejezdim a žádnym Citroenu doufám nebudu. Pokud se ti to nelíbí, tak nepiš o šlendriánství v servisu Renaultu a ještě, že v tom necháš jezdit svoje děti.
Už to vidím, jak se u 5-ti letého rybníku díky mizerné elektronice při 140 kmph na mokré dálnici zadní náprava najednou rozhodne dát zničehonic plné "kontra" >😒]
To bude panečku adrenalin!
To bude panečku adrenalin!
Človeče, to by bol vážne gól......ale je to ešte menej pravdepodobné ako to, že Ty ešte niekedy dostaneš rozum... >😁
No zdar Ádo, konečně! Kde se flákáš? Tady visí článok o firmě Rencek a syn už pár dnů a ty nikde! Byl jsi na business tripu? A kolik Rencků jsi dal tentokrát na D1?
Naštěstí tady máš celkem schopného zástupce - Navtech. Ten si s Renckama taky užil! 2 až 3 krát viděl svého souseda, že mu u Laguny nefungovala elektronická karta! No rozumíš tomu!? Jasný důkaz, že jsou to křápy! 😉
Naštěstí tady máš celkem schopného zástupce - Navtech. Ten si s Renckama taky užil! 2 až 3 krát viděl svého souseda, že mu u Laguny nefungovala elektronická karta! No rozumíš tomu!? Jasný důkaz, že jsou to křápy! 😉
To tvrdíš pouze ty, hlupáku.
ale ale, někdo se nám tady vzteká >😒]
když máš osobní špatnou skušenost s Renaulte, mohl by ses s náma podělit?
Protože zatím, kromě té story se sousedem, jsi nic nepublikoval.
Toho hlupáka si přístě klidně můžeš odpustit, já nejsem urážlivý a na tebe to pak vrhá světlo jako že jseš hulvát 😉 a to doufám nejseš 😄
když máš osobní špatnou skušenost s Renaulte, mohl by ses s náma podělit?
Protože zatím, kromě té story se sousedem, jsi nic nepublikoval.
Toho hlupáka si přístě klidně můžeš odpustit, já nejsem urážlivý a na tebe to pak vrhá světlo jako že jseš hulvát 😉 a to doufám nejseš 😄
Milý kuko, tady nejde tak ani o kvalitu značky, to se dočteš skoro všude a jejich poruchovost je všeobecně známá, ale spíš o histerický zastánce Renaultu, co nechtěj slyšet a vidět. A ten soused je jeden z příkladů, jinak s Renaulty, co maj to akvárium na zádech, jako je scenic, nebo megan najezdím za 3 roky tak 3000 měsíčně po celym Španělsku a Kanárech, kde mam rámcovou smlouvu s jednou půjčovnou. Alespoň mě to pro objektivitu stačí dostatečně z tech. hlediska a psát tady romány a různý příběhy? To bych nedělal nic jinýho. Pro mě je vůbec zázrak, že to jede, ale ta cena je taková, že těch 20 tisíc to tak nějak vydrží.
Milý Navtech (když už jsme teď kamarádi 😉 ), s těma histerickým zastáncema Renaultu máš pravdu, ale na druhou stranu, takové lidi najdeš u všech značek.
Co se týče jejich všeobecně známé poruchovosti - kdybych si měl vybírat auto podle všeobecně známých věcí, asi bych jezdil na kole. Všechny značky se kazí, čím víc je těch různých hi-tech hračiček v kárách tím častěji. Já osobně mám s Meganem II dobrou skušenost, náš soused ho měl jako služebák, taky spokojenost, kolegině má Clio 2 a taky je velice spokojená. Kdybych věřil všem těm povídačkám, tak tohle by prostě už jenom statisticky nebylo možné!
Tím netvrdím, že Renaulty jsou nejlepší. Někomu vyhovují, někomu ne. Každý má přece na výběr (no možná ty na těch Kanárech né, když máte tu smlouvu ;-\ ). Můj Megane má taky své mouchy, někdy (výměna žárovek vpředu) se nepřestávám divit, kde asi soudruzi z francie udělali chybu...
Řeknu ti co se mi na něm líbí nejvíc - pohodlí. Přes svůj relativně nízky věk preferuji pohodlnou jízdu, nejsem žádný závodník na klikaté okresky. A tohle Megane skutečně umí. Táta měl chvíli služební Oktávii 1 (koupili jí z druhé ruky od nějakého echpodnikatele takže byla ve stříbrné metle, f kombajnu, na hlínách a f tédéíčku, načipovaná, nekecám 😃, jela jak z praku, táta si to užíval, ale není to prostě moje kafe. Byla hodně tvrdá, hlučná. Teď má Superba 2.8V6 a to je už jiná liga, to bych bral všemi deseti!
Abych to uzavřel - osobně si myslím, že Renault na kvalitě zapracoval, má příjemnou cenovou politiku, dobré motory a klidně bych si ho koupil znova. Teda jestli bych ještě neměl našetřeno na SAABa >😁
Co se týče jejich všeobecně známé poruchovosti - kdybych si měl vybírat auto podle všeobecně známých věcí, asi bych jezdil na kole. Všechny značky se kazí, čím víc je těch různých hi-tech hračiček v kárách tím častěji. Já osobně mám s Meganem II dobrou skušenost, náš soused ho měl jako služebák, taky spokojenost, kolegině má Clio 2 a taky je velice spokojená. Kdybych věřil všem těm povídačkám, tak tohle by prostě už jenom statisticky nebylo možné!
Tím netvrdím, že Renaulty jsou nejlepší. Někomu vyhovují, někomu ne. Každý má přece na výběr (no možná ty na těch Kanárech né, když máte tu smlouvu ;-\ ). Můj Megane má taky své mouchy, někdy (výměna žárovek vpředu) se nepřestávám divit, kde asi soudruzi z francie udělali chybu...
Řeknu ti co se mi na něm líbí nejvíc - pohodlí. Přes svůj relativně nízky věk preferuji pohodlnou jízdu, nejsem žádný závodník na klikaté okresky. A tohle Megane skutečně umí. Táta měl chvíli služební Oktávii 1 (koupili jí z druhé ruky od nějakého echpodnikatele takže byla ve stříbrné metle, f kombajnu, na hlínách a f tédéíčku, načipovaná, nekecám 😃, jela jak z praku, táta si to užíval, ale není to prostě moje kafe. Byla hodně tvrdá, hlučná. Teď má Superba 2.8V6 a to je už jiná liga, to bych bral všemi deseti!
Abych to uzavřel - osobně si myslím, že Renault na kvalitě zapracoval, má příjemnou cenovou politiku, dobré motory a klidně bych si ho koupil znova. Teda jestli bych ještě neměl našetřeno na SAABa >😁
Myslim, že zrovna Saaba koupíš za dobře jetýho. Kdysi jsem měl 9000 r.v. 85 a i když byl 7 let starej, taky byl pořád jako novej a nalítal jsem s nim min. 50t. Ale vůbec netušim, co dělaj dneska.
Výměna žárovek u megana je pověstná a né, že by někdo něco měnil, ale dali mě nový auto. Nejdřív jsem si myslel, že to je kvalita služeb půjčovny, až později jsem se dozvěděl v čem to je. Od druhýho souseda, co dělá v Renaultu na Zličíně. S tim jsou zase zajímavý historky u toho piva v hospodě.
Všude je u aut něco a já mam například nejhorší zkušenosti s Range Roverem minulý generace a s XC 90. Ale to už radši držim hubu, protože ze zastáncema těch značek je to podobný.
Výměna žárovek u megana je pověstná a né, že by někdo něco měnil, ale dali mě nový auto. Nejdřív jsem si myslel, že to je kvalita služeb půjčovny, až později jsem se dozvěděl v čem to je. Od druhýho souseda, co dělá v Renaultu na Zličíně. S tim jsou zase zajímavý historky u toho piva v hospodě.
Všude je u aut něco a já mam například nejhorší zkušenosti s Range Roverem minulý generace a s XC 90. Ale to už radši držim hubu, protože ze zastáncema těch značek je to podobný.
no já jsem právě na Zličíně servisoval (teda kromě vadného alternátora chodil jenom na garančky) a kromě ceny jsem byl maximálně spokojen. možná na tom mém zázraku pracoval i tvůj soused, že pozdravuji a děkuji.
:yes😒br />
SAABa si člověk v současnosti může koupit klidně novýho (i když stará kráska 9000 je i teď nádherná!). Vždyť 9-3 je za cenu slušněji vybavené Oktávky. Včera jsem byl akorát v Tescu v Letňanech, mají tam nějakou reklamní akci, Srba má výprodej skladových vozů a je tam vyastavená nádherná 9-3 sedan, černá, model 08, 1.8 benzín, cena 606 tis!
No ale jak říkám, jsem ještě mladej, mám čas šetřit >😁
A přesně tak - všude je u aut něco. Tatův Superb měl předtím jeho šéf. No a asi po půlroce od zakoupení se mu musel měniť komplet celý motor, protože žral víc oleje než benzínu. Asi nějaká vada materiálu (technicky zdatný nejsem, sorry). Takže v rámci garance to vyměnili, a od té doby v pohodě.
:yes😒br />
SAABa si člověk v současnosti může koupit klidně novýho (i když stará kráska 9000 je i teď nádherná!). Vždyť 9-3 je za cenu slušněji vybavené Oktávky. Včera jsem byl akorát v Tescu v Letňanech, mají tam nějakou reklamní akci, Srba má výprodej skladových vozů a je tam vyastavená nádherná 9-3 sedan, černá, model 08, 1.8 benzín, cena 606 tis!
No ale jak říkám, jsem ještě mladej, mám čas šetřit >😁
A přesně tak - všude je u aut něco. Tatův Superb měl předtím jeho šéf. No a asi po půlroce od zakoupení se mu musel měniť komplet celý motor, protože žral víc oleje než benzínu. Asi nějaká vada materiálu (technicky zdatný nejsem, sorry). Takže v rámci garance to vyměnili, a od té doby v pohodě.
Hlavně si dej pozor na to "jsem ještě mladej"! To je nebezpečný, protože až budeš starší a koupíš si svůj autosen, tak zjistíš, že se ti chce třeba zvracet za zatáčkou, nevejdou se ti tam děti, nebo v tom vypadáš směšně. Mě se to už skoro stalo a pak si věci neužiješ tak, jak sis představoval, i když je víc důležitějších věcí, než auta. Jdi do toho!😊))
Bez obav - v SAABu budu jezdit (jesli někdy) až jako zralý chlap. A to je krásná kombinace. Za zátačkami nikdy nezvracím - mám velice silně vyvinutý pud sebezáchovy, takže jezdím pomalu a opatrně, a i kdybych se náhodou zapoměl, mám v autě automatiku, která hlídá - manželku! >😁 >😁
Děti se tam vejdou - vemu kombíka.
Jinak manželku na to už psychicky připravuji, ještě sice není úplně přesvědčená, že SAAB je přesně to co nevyhnutně potřebuje, ale to časem bude. Argumenty že za parádního lehce jetého Saaba v parádní výbavě, s parádním motorem (ona jedzí rychleji než já) dáme jenom tolik co za našeho nového Megana předse musí zabrat! :-!
Děti se tam vejdou - vemu kombíka.
Jinak manželku na to už psychicky připravuji, ještě sice není úplně přesvědčená, že SAAB je přesně to co nevyhnutně potřebuje, ale to časem bude. Argumenty že za parádního lehce jetého Saaba v parádní výbavě, s parádním motorem (ona jedzí rychleji než já) dáme jenom tolik co za našeho nového Megana předse musí zabrat! :-!
Nechápu proč lezeš do diskuse o Renaultu, když tě nezajímá. Poruchovost je všeobecně známá díky takovejm plácalům jako jseš ty , co nemají nic jinýho na práci než šířit po netu bludy.
Další milenec Renaultu? Pokud čteš jen diskuse, tak se nic novýho nedovíš. Zeptej se třeba pana Googla, blude.
Tak jsem se zeptal pana Googla . Moc mně nepomohl : "Na váš předmět vyhledávání - Samohavarující krám - nebyl nalezen žádný odkaz." Byla by nějaká odpověď přímo od tebe?
Uroven teto diskuze me tradicne pobavila. Technicke doplnky jsou prospesne, pokud je ma vase auto, a auto bez nich byste rozhodne nechteli. Technicke doplnky, ktere vase oblibene auto nema, jsou k nicemu a pouze pridavaji slozitost a zdroj poruch. Nikdo se ani naznakem nepokusi argumentovat z hlediska fyziky, ale jsou zde tradicne desitky o deleni aut do trid a jejich umisteni a pozici na trhu.
Takze tema k dizkusi - komu se zda uhel natoceni zadni napravy maly a nevyznamny, mel by se zamyslet, jestli spis nez o sledovani jine trajektorie nez sleduje auto s prednim rizenim nejde o stabilizaci podel teto trajektorie.
Takze tema k dizkusi - komu se zda uhel natoceni zadni napravy maly a nevyznamny, mel by se zamyslet, jestli spis nez o sledovani jine trajektorie nez sleduje auto s prednim rizenim nejde o stabilizaci podel teto trajektorie.
Slovo pobavila bych asi nepoužil, prostě klasika.Když nejsou argumenty, tj. vědomosti + zkušenosti,pak se píší hovadiny, nebo-li, standardní situace. :no: To si zvykneš... :-!
No, přesně tak... i ono propagační video od Renaultu na youtube toto znázorňuje. Šlo vlastně o losí test ve vysoké rychlosti, kdy byla Laguna schopna držet krok (nechci říct, že překonat, to bych dostal opět vynadáno, že Porsche nikdo netrumfne v čemkoliv) se sportovním vozem. Tvrzení, že v 140 dá porouchaná náprava kontra je docela směšné, protože 2-3° je na zadní nápravě zanedbatelný rozdíl. Nevím jak vy, ale já nepoznal ve 130 km/h defekt na zadním kole a proto budiž veleben systém kontroly tlaku v pneumatikách 😉 a to je myslím větší zásah do stability
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No velebnosti, já jdu blejt 8-s 8-s . To auto je prostě hnusný a to mi nikdo nevezme. :no: :no:
Jdi do řady. Já jsem zvracel při prohlídce auta jménem Tiguan.
Zejména interiér mě dostal.Tolik disharmonie na jednom fleku je úctyhodné umět naplácat. A to nemluvím o spolupůsobení, respektive o nespolupůsobení a nevyváženosti exteriééru s interiérem.
Sorry. Předmětem je Laguna III GT.
Čas dá za pravdu buďto škarohlídům, nebo zastáncům.Uvidíme.
Ať tak či onak, za pokus o oživení řízení zadních kol novou formou je třeba rozhodně pochválit.
Renault nebo jiný výrobce je fuk. Hlavně že někdo tu odvahu vůbec má. Kolik vlastně takových odvážlivců se snahou o zavedení průlomových inovativních prvků v automobilovém světě vlastně je?
Zejména interiér mě dostal.Tolik disharmonie na jednom fleku je úctyhodné umět naplácat. A to nemluvím o spolupůsobení, respektive o nespolupůsobení a nevyváženosti exteriééru s interiérem.
Sorry. Předmětem je Laguna III GT.
Čas dá za pravdu buďto škarohlídům, nebo zastáncům.Uvidíme.
Ať tak či onak, za pokus o oživení řízení zadních kol novou formou je třeba rozhodně pochválit.
Renault nebo jiný výrobce je fuk. Hlavně že někdo tu odvahu vůbec má. Kolik vlastně takových odvážlivců se snahou o zavedení průlomových inovativních prvků v automobilovém světě vlastně je?
Nikdo si nevsima faktu, ze se nejedna o pouhe nataceni ale o stabilizaci. Elektromotor muze vyrovnavat odchylky od idealni drahy a ridic jen voli tu drahu. To vsechno rychleji, nez by to ridic stihl. Zrejme proto staci nataceni nepatrne, protoze cim dele trva, nez se odchylka zaregistruje, tim vic je potreba korigovat. Tim netvrdim, ze to takto funguje, jen predkladam hypotezu k zamysleni. Podle me to funguje jako aktivni stabilizace u letadla, ktera tlumi zmeny polohovych uhlu letadla volenych pilotem.
To jako při FBW? Ale ale... Tam možná, a to jen v těch skutečně sofistikovaných systémech elektronického řízení výchylek řídících ploch..(F117) A efektivně snad jen delta? Ale to jsem na tenkém ledě 😉 Aktivně stabilizuji citem, pudem sebezáchovy a zlostným syčením toho za mnou >😁
Já zase stabilizuji, když je nějaká móóóc pěkná přede mnou...a teď na jaře, hm. :-!
Na to bacha.. on pak člověk přestane dávat pozor na cestu a může pak na dlažbě ztratit nejen balanc, ale i glanc 😉 A když ještě stabilizoval na "půl třetí", je komplet odepsanej - jako e-mail >😒]
To řízení zadní nápravy by mohla bejt dobrá věc ale jinak se mi to auto moc nelíbí a je předražený 😐 ;-\ .
I Peugeot nabízí výborné kupé 407, hliníkovému podvozku kvality nescházejí a schopností tlumit nerovnosti a hluk patří na samotnou špici. A design je velmi osobitý. A kdo okusil jeho sedadla ví své. V tom by se Laguna měla poučit, myslím délku sedáků.
Pochvala míří k oddělení Sport, že z podvozku dostali asi maximu, tedy sladění pružin a tlumičů, ale...
Ještě ke kupé... designově je (nebo alespoň uveřejněná studie) nádherné, uvidíme u sériovky. Problém tedy zůstává v image a pohonu přední nápravy, který asi sportovně smýšlející zákazníci nebudou chtít akceptovat.
Hlavní problém vlečené nápravy je, že nejde o nezávislé zavěšení, navíc vlečené rameno zároveň vede a zkrucuje se (pruží). A to je zásadní odlišnost od převážně 5-prvkových závěsů. Kde každé rameno má svou roli, tedy podélné vodící a příčná (principem vychází z trojúhelníkových ramen) přenáší pohyb ve vertikálním směru. Proto se slabiny vlečených náprav projevují na špatném povrchu v zatáčkách. Kdy mají problém vést a tlumit zároveň, náprava odskakuje. Kinematika multilinku je mnohem složitější, což zajistí lepší kontakt kola s vozovkou hlavně v přechodových režimech nájezd/výjezd ze zatáčky + brzdění/akcelerace + příčné nerovnosti. S tím souvisí i schopnost tlumit nerovnosti.
Tady jsou foto víceprvků
BMW3 [odkaz]
P407 [odkaz]
Audi A4 [odkaz]
A nakonec Laguna 4WS [odkaz]
Jde o bežnou vlečenou nápravu
A dizajn, povedzme, ze je otazny.
Hochu ujistuji te, ze v porovnani s motory od Laguny III, jsou ty jejich moturky co davaji do nove 6 leda tak k smichu a to nemluvim o absenci kvalitniho a hlavne ticheho dieselu jako ma treba Renault, Audi nebo BMW (dle meho v soucasnosti 1-ky na trhu s kultivovanymi diesely) o vykonu od 150 do 180k, na kterem pry rakosnici stale pracuji, ale stale nic a v nedohlednu. :-! Takze asi tak... 😉