Novinky
Zdravíčko doktore,
nech už toho s tím apoštolem... 😉 Bohužel musím dát za pravdu pepisovi - zázrak jménem mondeo se v evropě skutečně koná... 😉 nijak se tím nesnažím znevažovat svatouška, ale pro mne je jasným vítězem Ford....
nech už toho s tím apoštolem... 😉 Bohužel musím dát za pravdu pepisovi - zázrak jménem mondeo se v evropě skutečně koná... 😉 nijak se tím nesnažím znevažovat svatouška, ale pro mne je jasným vítězem Ford....
Jak to že Laguna je na 6. místě! Jak to že její prodeje stoupají! To tady už skutečně nikdo nebere ohled na Ádu, který vám znova a znova přináší evengelium o firmě Rencek a syn!
Jinak nic nového. Passatů bude ještě víc, zajímavých aut ještě míň...
Jinak nic nového. Passatů bude ještě víc, zajímavých aut ještě míň...
Cesky automobilovy trh je velice ovlivneny ucinou reklamou nasich zapadnich sousedu. Proto prodeje v CZ nekoresponduji s prodeji v zapadni evrope.
Mezirocni prodej Volkswagenu klesl za prvni kvartal o obrovskych 14%. Timto podil znacky VW na pordejich v zapadni evrope klesl na 9,4% Pri zacleneni automobilovych trhu vychodni Evropy je podil znacky VW 9,3%.
Nemyslim, ze tato cisla jsou cisla, na ktere by VW mohl byt hrdy. Odrazi se v nich opticka zastaralost, vysoka cena a stagnujici trh.
Mezirocni prodej Volkswagenu klesl za prvni kvartal o obrovskych 14%. Timto podil znacky VW na pordejich v zapadni evrope klesl na 9,4% Pri zacleneni automobilovych trhu vychodni Evropy je podil znacky VW 9,3%.
Nemyslim, ze tato cisla jsou cisla, na ktere by VW mohl byt hrdy. Odrazi se v nich opticka zastaralost, vysoka cena a stagnujici trh.
Neviem odkial mas ty cisla ale podla napr. : [odkaz]%20RELEASES/E… />sa VW celkom dari. Medzirocne trh klesa VW stupa, VW najpredavanejsia znacka v Europe, v prvej 10 najpredavanejsich aut su 2 VW, Golf treti - najlepsie z nizsej strednej rast o 20 %.
Z rukou nejpovolanejsich, primo od ACEA. Ford je na tom podobne, Toyota jeste hur. Nissan stoupa. Nejnizsi pokles z evropanu ma Fiat a Renault.
Takze to sa potom musime riadit Churchilovym pravidlom : Verim len tej statistike, ktoru si sam sfalsujem. 😉 >😁 Podla Jato ma z prvej desiatky narast len BMW, MB, FIAT a VW - ostatny stracaju. Tak to dopadne ked dvaja robia to iste. Statistika. ;-\
Mohl bys ten odkaz vložit ještě jednou, stránka nejede... Ostatně i Marianek by jej mohl vložit
Problém je v základní gramotnosti, kam bezpochyby patří i čtení. Nehledejte proto problém v číslech, ta jsou u ACEA i JATO v pořádku. Jen stačí být v klidu a ne psát rychleji než číst nebo snad i přemýšlet. Takže pravdu máte oba dva. Meziroční propad je za březen u VW 12,9%,meziročně za leden až březen +0,2%
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mozem sa spytat odkial cerpas informacie? Pretoze ja mam ine cisla, a sice predaj v zapadnej europe za 1-3/2008 v %, porovnane s 1-3/2007😒br />
VW: -12.8 (VW -13.9, Audi -12.8, Seat -13.7, Skoda -6.4)
PSA: -14 (Peugeot -13.5, Citroen -14.😄
For😜 -12.3 (Ford -11.2, Volvo -15.6, LandRover -22.3)
GM: -16.7 (Opel -13.2, Chevrolet -10.9, Saab -14)
Fiat: -13.3 (Fiat -5.9, Lancia -23.9, Alfa -52.5, Ferrari 33.3)
Renault: -4.4
Toyota: -15.3
----------------
Trh celkove: -10.2
(zdroj: Automotive Industry News AID 0807)
A pokial ide o podiel VW na trhu v zapadnej EU, tiez mam ine cisla (1-3/200😄😒br /> VW-koncern: 18.6 (1-3/2007 bolo 18.6), z toho VW 9.9 (9.7), Audi 4.1 (4.2), Seat 2.4 (2.5), Skoda 2.2 (2.2)
PSA: -14 (Peugeot -13.5, Citroen -14.😄
For😜 -12.3 (Ford -11.2, Volvo -15.6, LandRover -22.3)
GM: -16.7 (Opel -13.2, Chevrolet -10.9, Saab -14)
Fiat: -13.3 (Fiat -5.9, Lancia -23.9, Alfa -52.5, Ferrari 33.3)
Renault: -4.4
Toyota: -15.3
----------------
Trh celkove: -10.2
(zdroj: Automotive Industry News AID 0807)
A pokial ide o podiel VW na trhu v zapadnej EU, tiez mam ine cisla (1-3/200😄😒br /> VW-koncern: 18.6 (1-3/2007 bolo 18.6), z toho VW 9.9 (9.7), Audi 4.1 (4.2), Seat 2.4 (2.5), Skoda 2.2 (2.2)
To je zas zmatených reakcí. Co vlastně říká tento článek pod čísly prodejů střední třídy v ČR? Jednak, že podíl střední třídy na celkových prodejích klesá, což se připisuje na vrub MPV a SUV vozům, je to logický fakt, a český trh se v tomto chová stejně jako ostatní evropské, za 2007 tato třída ztratila 6,5%. Dále se konstatuje, že neotřesitelnou pozici v této třídě na českém trhu zatím drží VW Passat s 25% podílem, celkově v Evropě je to číslo výrazně menší, přesto pořád první příčka a 16%ní podíl. Co v článku uvedeno není, a to je i ve vztahu k hodnocenému segmentu nejpodstatnější, je fakt pokračujícího poklesu celoevropských prodejů, za 1. čtvrtletí ztrácejí prakticky všichni výrobci, nejvíce Toyota 15,5%, světlou výjimkou je naopak závratný růst prodejů Nissanu 47%!!, jak se lze dočíst např. zde [odkaz]
Volvo S60 asi netřeba komentovat takový výsledek není hoden značky jako je Volvo 😉
Dalším pro mě nemilým překvapením je Mazda6 a Accord,toho teď čeká nový nástupce,ale přece jen... A pánové nevíte někdo jak je to s novou M6,tyto výsledky jsou její nebo je tam zahrnut dojezd předchozí verze?
Dalším pro mě nemilým překvapením je Mazda6 a Accord,toho teď čeká nový nástupce,ale přece jen... A pánové nevíte někdo jak je to s novou M6,tyto výsledky jsou její nebo je tam zahrnut dojezd předchozí verze?
Koukám,že někteří to zde řeší s takovou vervou, že to vypadá že mají z prodejů snad i nějakou provizi. >😁
Jsem zvědav jestli v příštích letech ohrozí u nás pozici passatu nový Superb. Jinak velmi mě těší slušný prodej nové Laguny. Tohle nenápadné auto je mi v dnešní době, kdy všechna konkurence papá bobulky, velmi sympatické.
Prodeje v ČR jsou tak malé,že rozhodně nemohou nic vypovídat o celosvětovém postavení automobilek, takže mě v podstatě vůbec nevzrušují (narozdíl od jiných zde přítomných :-! ) Pracuji v auto.branži již dostatečně dlouho na to abych věděl jaká kouzla s čísly se dějí aby to vypadalo lépe než to ve skutečnosti je (obvzláště na konci roku). Rozhodně pak nic nevypovídají o kvalitě té které automobilky nebo některého modelu.
Asi tak. Zapamatuj si vyznamne cislo 212 >😁
Apoštolovi,přes skřípající zuby hodně přispěvovatelů,posílám svá blahopřání.Zabodoval i Sup na konci svého života.Toto jsou ale výsledky,které mě nepřekvapují.Spíše jsem čekal větší nástup M6 a dost mě vyděsil mizerný výsledek Lexusu.Asi budeme hodně zabedněný národ,pořád ty výhody japonců ne a ne pochopit.
Problem M6 je v dodavkach novych aut z Japonska. Ja objednaval novou M6 v prvni polovine ledna a privezou mi ji az 20.kvetna (prvni termin byl 29.brezna). Dealer v Belgii mi rikal, ze na tento rok dostane Belgie jen cca 800 ks, protoze je zajem po celem svete veliky a Japoncici nestihaji. Kolik jich asi ma na letosek CR. Myslim si ze 25 kousku je na rozjezd docela dost.
Prosim uvedomte si jeste taky to, ze se jedna o prodeje "jen" za tri mesice. Za dalsi tri mesice se to prohazi a zase se budete dohadovat o jinych modelech. Ikdyz netvrdim ze ta tabulka nema vypovidaci hodnotu. Pozice Passatu je zrejma. Nebo (pro me prekvapive) relativne vysoke pricky premiovky.
Snad si kazdy uvedomuje, ze zalezi na tom, jestli aktualni model konci nebo je na zacatku sveho modeloveho zivota. Napr. novy Superb nebo C5 nebo Mazda 6 budou pak urcite nekde jinde s cisly.
Snad si kazdy uvedomuje, ze zalezi na tom, jestli aktualni model konci nebo je na zacatku sveho modeloveho zivota. Napr. novy Superb nebo C5 nebo Mazda 6 budou pak urcite nekde jinde s cisly.
tato veta napovida asi nejvic "Asi polovina vozů je zaregistrována v kategorii N1" takze se neni cemu divit ze se prodava nejvice Passik, da se servisovat i u Skodovky kde hodinova sazba servisu neni nijak draha kuprikladu vuci BMW, Mercedesu nebo Audi ( Audi se da servisovat u VW, ale Skodovka je odmita brat ), takze tady hrajou z casti taky velkou roli naklady, a to si troufam tvrdit ze nejen ta cca pulka aut v prestavbe N1 je firemnich, budou do firem urcite patrit i dalsi bez teto upravy na N1 , u jinych znacek zejmena tech z jiznich statu nebo z Asie ta servisni hodina nebude asi moc rozdilna, ale proste nakupci firem casto sahaji po nejsnazsim reseni, a tim byva casto VW, ikdys kuprikladu nove Legacy ma diesel a servis prijde prakticky na obdobne penize jako servisovani OktavieII, tak si nemyslim ze razem zacne Subaru prodavat stovky svich aut i v segmentu podnikani, proste lidi sou zvikli a bohuzel zvikli na VW prevazne s TDi
Z pohledu akcionáře VW jsou ostatní automobilky, jen přicmrndávači. Z pohledu německého občana, bych si dovolil tvrdit, že je "automobilové česko" celý naše. Skoro... Ale uděláme vše proto, aby češí sli za štěstím, jen za 3999,- měsíčně!
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak by me zajimalo, jestli je to z tve strany parodie, nebo sebeparodie. Minimalne se u tvych prispevku clovek pobavi. 😄
Urcovat najlepsie auto danej triedy IBA podla predajov je blbost, a to vie kazdy clovek, okrem Teba. A este ktomu to urcovat podla predajov v CR je este vacsia hlupost.
Porovnavaj minimalne svetove predaje, a tam uz ten rozdiel az tak velky neni, samozrejme, keby automobilka ktora je ledva 20 rokov na premiovom trhu, predbehla tvoju trojku nad ktorou furt onanujes, bola by to celkom velka hamba pre nemcov. No prinajhorsom sa to obdobie uz blizi, ked bude Lexus v egalu s nemcami, co sa tyka predajov. O technike radsej nehovorim, Tebe by to bolo aj zbytocne, ale ukaz mi nieco, co vie audi a nevie lexus, okrem toho, ze leus nema v ponuke 20 traktormotorov...
Porovnavaj minimalne svetove predaje, a tam uz ten rozdiel az tak velky neni, samozrejme, keby automobilka ktora je ledva 20 rokov na premiovom trhu, predbehla tvoju trojku nad ktorou furt onanujes, bola by to celkom velka hamba pre nemcov. No prinajhorsom sa to obdobie uz blizi, ked bude Lexus v egalu s nemcami, co sa tyka predajov. O technike radsej nehovorim, Tebe by to bolo aj zbytocne, ale ukaz mi nieco, co vie audi a nevie lexus, okrem toho, ze leus nema v ponuke 20 traktormotorov...
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Daihatsu bylo založeno v roce 1907 >😒]
A kto tu prosim Ta pisal o audi? Vies Ty vobec citat, a chapes tomu, co si precitas?
"keby automobilka ktora je ledva 20 rokov na premiovom trhu (cize Lexus}, predbehla tvoju trojku ( MB, BMW, AUDI), nad ktorou furt onanujes, bola by to celkom velka hamba pre nemcov."
A, si este prestuduj tu histriu audi, lebo v tom roku mohla byt zalozena, ale ze by po celu dobu fungovalo o tom pochybujem... Stala z mrtvych az pomocou VW.
"keby automobilka ktora je ledva 20 rokov na premiovom trhu (cize Lexus}, predbehla tvoju trojku ( MB, BMW, AUDI), nad ktorou furt onanujes, bola by to celkom velka hamba pre nemcov."
A, si este prestuduj tu histriu audi, lebo v tom roku mohla byt zalozena, ale ze by po celu dobu fungovalo o tom pochybujem... Stala z mrtvych az pomocou VW.
No a urcovat absolutne najlepsie auto... hm, to je tiez blbost... pre mna audi , ani passat neni najlepsi, a nepresvedcis ma, lebo mam ine preferencie a ine kriteria, podla ktorych si vyberam.
Radsej popros tvojho ocka, nech Ti dovoli si sadnut do sluzobnej octavie, aby si si ho mohol v klude vyhonit na pristrojovku, a potom to krasne zotriet a citit tie podla Teba 'naj' plasty, aby si sa ukludnil. >😁
Radsej popros tvojho ocka, nech Ti dovoli si sadnut do sluzobnej octavie, aby si si ho mohol v klude vyhonit na pristrojovku, a potom to krasne zotriet a citit tie podla Teba 'naj' plasty, aby si sa ukludnil. >😁
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ja sa nato mozem * tiez...
Keby som potreboval maly hatchback, aj keby kazdy druhy chodil na fabie, nekupil by som si ju, a uz vobec by mnozstvo predanych fabii by neznamenalo, ze je to najlepsie auto v triede...
Jezes, esteze to, taka hamba, tak uz tam je stokrat lepsia corsa, za cenu ktora je maximane konkurecieschopna cene fabky.
Keby som potreboval maly hatchback, aj keby kazdy druhy chodil na fabie, nekupil by som si ju, a uz vobec by mnozstvo predanych fabii by neznamenalo, ze je to najlepsie auto v triede...
Jezes, esteze to, taka hamba, tak uz tam je stokrat lepsia corsa, za cenu ktora je maximane konkurecieschopna cene fabky.
Za vysoke predaje moze Passat dakovat mentalite ludi v strednej europe, hlavne v CR a SR, ze si myslia, ze ked si to auto kupia okrem bezneho velkeho sedanu ziskaju aj nieco naviac, mozete to volat ako chcete, GTI a 507 by to nazvali prestiz asi, co vsak urcite neni. Je to pseudo prestiz, z ktoreho masu pocit uspechu pseudo manazeri. Po europe je to auto vacsinou pre obycajnych ludi, pre rodiny, pre ludi, ktore si chcu kupit priestorne auto, ktore vyzera aj celkom v ok, no nicim by som povedal neprekvapi co sa tyka vzhladu. Tak v Europe ma Mondeo a aj ine auto sancu Passata kludne predbehnut, co sa aj zacina potvrdzovat, lebo v Europe Passat neni autom pre vybrane osoby, a ani neni obklopovane patosom a legendami o prestizi a vynimocnosti. Tam to je auto, ako ostatne skratka... a nakolko uz sa blizi doba, ked ma prist novy na trh, tak uz daleko neni ani najlepsim autom v triede...
Jo, bude to tak nějak jak píšeš - Passat je o "ničom" a auto pro horních deset tisíc v Evropě je Mondeo... Dej si zatím pauzu a až Mondeo předběhne v prodejích Passata, pak napiš. Napiš ale nějaký reálný příspěvek. My ostatní tu známe kvality jak passata tak mondea. Jsou to mainstreamoví středně třídní mistři. Šéfa dělá Passat. Už dlouho. A dlouho ještě bude. Pokud ti to vadí, mám pro tebe jednu poměrně příjemnou radu - kup se passata CC... budeš ho závidět i sám sobě. Nebo ty snad nechceš nejhezčí holku z ulice?
P.S. Samozřejmě, že v mainstreamu je Passat, Apoštol tvých snů tím nejlepším. Nikdo tu ostatně neargumentuje tím, že je nejlepší, protože se nejvíce prodává. On se totiž nejvíce prodává právě proto, že nejlepší je... Mám obavu, Beekey, že jsem ti teď ovšem mezi ušima uvázal solidní uzel... 😉 :yes:
P.S. Samozřejmě, že v mainstreamu je Passat, Apoštol tvých snů tím nejlepším. Nikdo tu ostatně neargumentuje tím, že je nejlepší, protože se nejvíce prodává. On se totiž nejvíce prodává právě proto, že nejlepší je... Mám obavu, Beekey, že jsem ti teď ovšem mezi ušima uvázal solidní uzel... 😉 :yes:
Asi okrem hlavy mas problemy aj s citanim, okaz mi vetu, kde som pisal, ze Passat je o nicom. Ja som pisal, ze je to obycajne auto strednej triedy, tak isto ako Mondeo a ostetne auta. No teda okrem toho, ze ma 100kilo chromu na hube.
Tak podla tvojich teorii je najlepsi trepars aj windows, lebo najviac firim na svete ma OS Windows. Alebo preve preto pouziva najviac ludi Windows, lebo je najlepsi? Tak to by sa Ti IT maniaci vysmiali.
Ale ako vidim podstatu prispevku si tazko pochopil, totiz ta podstata bola ta, ze Passat je jeden z mnoha aut v strednej triede v Europe, kym pre cechov a slovakov, to predstavuje neco viac, neake uber auto, pricom je to iba auto strednej triedy.
Tak podla tvojich teorii je najlepsi trepars aj windows, lebo najviac firim na svete ma OS Windows. Alebo preve preto pouziva najviac ludi Windows, lebo je najlepsi? Tak to by sa Ti IT maniaci vysmiali.
Ale ako vidim podstatu prispevku si tazko pochopil, totiz ta podstata bola ta, ze Passat je jeden z mnoha aut v strednej triede v Europe, kym pre cechov a slovakov, to predstavuje neco viac, neake uber auto, pricom je to iba auto strednej triedy.
Chyba, to jen pro tebe představuje Passat "niečo viac." Pro nás ostatní je to běžný produkt středního mainstreamu. Tedy, nejlepší produkt střední mainstreamu. Neboť uvnitř toho mainstreamu jsou premianti i propadáci. Jako v životě. To je vše.
Pre mna to auto rozhodne neznamena viac, ako auto vyzsiej strednej triedy, tak isto ako ani mondeo, mazda6, vectra nicim inym nie su.
Hovorim o ludi, co si za prachy mozu kupit a4, ale zvoli passata, lebo u nas je obecne povazovane ya nieco viac, ako tie ostatne, takze tazi z toho. Kym zas v EU, ten, kto ma na C-klasse, si nekupi passata, iba koli tomu, ze je vacsi, lebo tam to je ina kategoria, a na passat sa pozera, ako na auto, ktore je konkurentom mondea, vectry, mazdy6 atd...
Hovorim o ludi, co si za prachy mozu kupit a4, ale zvoli passata, lebo u nas je obecne povazovane ya nieco viac, ako tie ostatne, takze tazi z toho. Kym zas v EU, ten, kto ma na C-klasse, si nekupi passata, iba koli tomu, ze je vacsi, lebo tam to je ina kategoria, a na passat sa pozera, ako na auto, ktore je konkurentom mondea, vectry, mazdy6 atd...
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To je jedno kolko stoji mondeo, lebo aj keby stalo milion ten uplny zaklad, ludia vedia, co to je za kategoriu. Kym na passata myslia ludia, ako na auto pre uspesnych manazerov, a tym je to uz nieco viac, a preto deti ako ty onanuju nad tym autom. Ja zas viem, ze je to obycajne auto vyzsiej stednej, ako kazde ine, a to, ze preco passata kupuje vela ludi sa da vysvetlovat rozne, ale, ze by to bolo preto, ze je najlepsie auto vo svojej triede, je blbost. Nie na automobilovom trhu, na trhoch s vacsiou pruznostou dopytu mozno, ale aj to by bolo blbost, lebo tam je hrozne vela veci co to ovplyvnuje.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Všichni znají Passat. Takové... no... auto. 4 kola, volant, světla... nic víc, nic míň. Vypadá asi jako o třídu menší Jetta a zbytek VW produkce. Motory dostaneš takové... no... normální benzíny a trkatorovité diesely TDI. Uvnitř to vypadá jako normální všední auto a jezdí to jako normální všední auto.
Apoštol to možná je, ale kdo byli apoštolové? Učedníci Ježíše Krista, ani oni nebyli dokonalí a samotný Petr zapřel svého učitele na velký pátek.
Co z toho vyplývá...? Pokud chceš auto, které nezaujme, ale ani neurazí, nezklame, ale ani nepotěší, prostě auto a nic víc, tak si kup Passata. Pak už je jen a jen na Tobě, zda si z všedního auta uděláš modlu. Jen nepočítej s tím, že se ji budou všichni klanět, je to jen apoštol... 😉
Apoštol to možná je, ale kdo byli apoštolové? Učedníci Ježíše Krista, ani oni nebyli dokonalí a samotný Petr zapřel svého učitele na velký pátek.
Co z toho vyplývá...? Pokud chceš auto, které nezaujme, ale ani neurazí, nezklame, ale ani nepotěší, prostě auto a nic víc, tak si kup Passata. Pak už je jen a jen na Tobě, zda si z všedního auta uděláš modlu. Jen nepočítej s tím, že se ji budou všichni klanět, je to jen apoštol... 😉
Pochybuji, ze jsi soucasne Mondeo vubec ridil. Jinak bys totiz takovou, s prominutim, volovinu nemohl napsat. Ano, az VW predstavi za 2 roky zcela novou generaci Passatu, Mondeo zrejme predbehne. I inzenyrum u VW totiz lezi pekne v zaludku, bud bez obav. Lepsi nove auto ve stredni tride ale v soucasne dobe vyrabi Ford.
Nějak nemohu uchopit smysl tvého příspěvku. Passat nemá koho předbíhat. Passat je stále tím nejlepším, co lze v mainstreamu pořídit, a to z hlediska stylu, vnitřku, motorů, pohonů, v ničem mondeo passata nepřebijí. Passata můžeš mít i jako třistakoňovou bestii, jako čtyřkolku, jako čtyřdveřové coupe... v tomhle nemá mondeo proti Apoštolovi co postavit. Koneckonců právě prodeje zde i v celé Evropě o tomhle podávají výmluvné svěděctví. A to si představ, že ten Passat má za sebou již takovou dobu života...
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ja si nic predstavovat nebudu, ja to vim. Poradim ti jednu vec: Verim, ze Passata jsi pred nejakou dobou ridil a naprosto te uchvatil. Tak, ted si dojdi na zkusebku k Fordu a zkus to s Mondeem. A pak zase s Passatem, neboj, ten hosa v prodejne ti to uveri. Jako naprosta vestina lidi, vcetne me, co tuhle zkusenost ma, si budes rikat: "Sakra, proc se najednou tak krouti, toho jsem si drive nevsimnul. Pripada mi, ze se od minule nejak zhorsil..." Uvidis sam. Podle tebe dela dobre auto siroka nabidka variant, ja dam hold na neco jineho. A z hlediska stylu, vnitrku, prostoru je situace jasna. Jedine, v cem Mondeo na Passat ztraci, je nabidka zazehovych motoru. I tak si ale radsi vyberu Mondeo 2,0 nez Passat 1,8 TSI.
Co blázníš, me nic neuchvátilo. Zde nyní pomeřujeme Apoštola s Mondeem a já píši, že Mondeo nemůže přece Passatovi se***vat ani v motorech ani v pohonech. Nebo snad dělá Ford Mondeo jako čtyřkolku? Nebo na 300 koních? My přece nepíšemo o tom, co by sis vybral ty, to tu nikoho nezajímá, pochop, že píšeme o tom, zda je ve střední lepší nabídka od VW či od Fordu. No, a z tohoto pohledu je to jasné. A odráží se to i v prodejích jak doma tak v celé Evropě. Prostě, mondeo je dvojka třídy. Tak to je už dlouho... roky.
Vis, s jakymi motory zacinala soucasna generace Passatu? Jen dockej casu...
No já nevím, já na holky z ulice moc nejsem.
Ale jo, já tě chápu, dneska se můžete už i oficiálně registrovat. Nic proti, jistě jsi pochopil jak jsem to s tou holkou myslel. I když, vzhledem k tvé orientaci... no, snad je to pochopitelné i tak.
odkdy dela sefa Passat 8-s , ja sem sef a Passata nemam ;-\ , z lidi co znam a sou na vyssich postech nebo sefujou ani jeden z nich nema Passata, jak je to mozne ? , kdys budu menovat auta u lidi co znam na sefovskych postech, tak sou to VW Touareg, Audi A6, Lexus RX, BMW3, Mercedes E, Honda Accord, Skoda Superb, Clio Sport, Nissan Patrol, Toyota Prius, Jeep Cherokee, BMW X5, Subaru Outback , nektera z nich sou zastoupena vicekrat, ale ani jeden sef nebo vedouci co znam nemaj VW Passat, ale nekteri maj podrizene prave s Passatem kombajnem, takze ja bych to formuloval "Podřízeného dělá Passat" , ale urcite se najde spousta sefu co maj Passata, otom zadna 😄 , ale nedovedu si predstavit ze bych jako sef sedlal Passata kdys muzu mit A6 nebo A4, nebo treba uplne jine auto v podobne cenove hladine jako ta A6
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
perla ses ty, tak fanatickeho skolaka, mozna stredoskolaka co vidi jen vlnu VW a spol. asi zazivot potka jen malokdo 😄 , sak neboj jednou dospejes a treba taky prijde chvile kdy si budes kupovat svoje prvni auto, moc moc ti preju aby to bylo neco z produkce VW 😄
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Te debo, uz Ti nic ine nemozem povedat, kde si v tom prispevku cital, ze Mondeo je pre uspesnych ludi? Si snad slepy alebo co?
Pisal som, ze Passat je auto strednej triedy ako aj ostatne, nic menej, nic viac. Aspon v europe to tak je, kde kilo chromu este neposobi si niktosov mysliet ye sa uy jedna o uberpremiu. Naopak v cechach a na slovensku yas Passat ma povest premioveho auta. To je vsetko, co som hovoril a myslel, ked si psychicky natolko obmedzeny, ze to nemozes pochopit, nevadi.
"Pretože Passat predovšetkým v ČR a SR nebudú kupovať obyčajní ľudia a už vôbec nebude práve vďaka ČR a SR ďakovať svojím vysokým predajom."
Takze, v CR a SR ho kupuju ludi, co si myslia, ze su vynimocni, ale keby boli az tak uberludmi, tak by hladali radsej nieco ako mb, bmw, audi, lexus, jag, atd, ale su to iba obycajni ludia, co si kupia auto strednej triedy, s pocitom, ze si kupili boh vie co. A to predovsetkym preto, lebo Passat tuto ma povest premie. A prave, ze nebude dakovat svojim vysokym europskym predajom SR a CR, lebo v europe to kupuju kazdodenni ludia, ako auto strednej triedy, a tych je vela...
Pisal som, ze Passat je auto strednej triedy ako aj ostatne, nic menej, nic viac. Aspon v europe to tak je, kde kilo chromu este neposobi si niktosov mysliet ye sa uy jedna o uberpremiu. Naopak v cechach a na slovensku yas Passat ma povest premioveho auta. To je vsetko, co som hovoril a myslel, ked si psychicky natolko obmedzeny, ze to nemozes pochopit, nevadi.
"Pretože Passat predovšetkým v ČR a SR nebudú kupovať obyčajní ľudia a už vôbec nebude práve vďaka ČR a SR ďakovať svojím vysokým predajom."
Takze, v CR a SR ho kupuju ludi, co si myslia, ze su vynimocni, ale keby boli az tak uberludmi, tak by hladali radsej nieco ako mb, bmw, audi, lexus, jag, atd, ale su to iba obycajni ludia, co si kupia auto strednej triedy, s pocitom, ze si kupili boh vie co. A to predovsetkym preto, lebo Passat tuto ma povest premie. A prave, ze nebude dakovat svojim vysokym europskym predajom SR a CR, lebo v europe to kupuju kazdodenni ludia, ako auto strednej triedy, a tych je vela...
Ti debo, uz Ti nic ine nemozem povedat, kde si v tom prispevku cital, ze Mondeo je pre uspesnych ludi? Si snad slepy alebo co?
Pisal som, ze Passat je auto strednej triedy ako aj ostatne, nic menej, nic viac. Aspon v europe to tak je, kde kilo chromu este neposobi si niktosov mysliet ye sa uy jedna o uberpremiu. Naopak v cechach a na slovensku zas Passat ma povest premioveho auta. To je vsetko, co som hovoril a myslel, ked si psychicky natolko obmedzeny, ze to nemozes pochopit, nevadi.
"Pretože Passat predovšetkým v ČR a SR nebudú kupovať obyčajní ľudia a už vôbec nebude práve vďaka ČR a SR ďakovať svojím vysokým predajom."
Takze, v CR a SR ho kupuju ludi, co si myslia, ze su vynimocni, ale keby boli az tak uberludmi, tak by hladali radsej nieco ako mb, bmw, audi, lexus, jag, atd, ale su to iba obycajni ludia, co si kupia auto strednej triedy, s pocitom, ze si kupili boh vie co. A to predovsetkym preto, lebo Passat tuto ma povest premie. A prave, ze nebude dakovat svojim vysokym europskym predajom SR a CR, lebo v europe to kupuju kazdodenni ludia, ako auto strednej triedy, a tych je vela...
Pisal som, ze Passat je auto strednej triedy ako aj ostatne, nic menej, nic viac. Aspon v europe to tak je, kde kilo chromu este neposobi si niktosov mysliet ye sa uy jedna o uberpremiu. Naopak v cechach a na slovensku zas Passat ma povest premioveho auta. To je vsetko, co som hovoril a myslel, ked si psychicky natolko obmedzeny, ze to nemozes pochopit, nevadi.
"Pretože Passat predovšetkým v ČR a SR nebudú kupovať obyčajní ľudia a už vôbec nebude práve vďaka ČR a SR ďakovať svojím vysokým predajom."
Takze, v CR a SR ho kupuju ludi, co si myslia, ze su vynimocni, ale keby boli az tak uberludmi, tak by hladali radsej nieco ako mb, bmw, audi, lexus, jag, atd, ale su to iba obycajni ludia, co si kupia auto strednej triedy, s pocitom, ze si kupili boh vie co. A to predovsetkym preto, lebo Passat tuto ma povest premie. A prave, ze nebude dakovat svojim vysokym europskym predajom SR a CR, lebo v europe to kupuju kazdodenni ludia, ako auto strednej triedy, a tych je vela...
Skoda ze dan ze provozu vozidla podnikatelu neni taky u nas podle spotreby. A pristi rok to bude dokonce podle stari auta a hybridy nebudou platit nic....
Takhle si tu plácat játra, i můj malý klučina se vám už docela doluho směje, fakt zábava!!
Ikdyby to bylo o tři auta, vy se tu budete hádat ja malý kluci. Tohle fakt člověka po práci pobaví, neboť se to jen tak někde nevídí, možná v naší poslanecké sněmovně, tam se taky dokáží dohadovat o *..
Ikdyby to bylo o tři auta, vy se tu budete hádat ja malý kluci. Tohle fakt člověka po práci pobaví, neboť se to jen tak někde nevídí, možná v naší poslanecké sněmovně, tam se taky dokáží dohadovat o *..
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Něco je široký pojem. Konkrétně prosím.
To, co si napisal, si nikto nemysli, myslis si to iba ty, a interpretujes to sam sebe, lebo nikto ta nepochopi, a zial nie je to tym, ze by si bol genius, ale tym, ze nechap ani sam seba. Som dospel k zaveru, ze na Teba je zbytocne reagovat viac ako raz, a tym sa budem aj riadit, ako to roby skoro kazdy, co sem pisu.
Vies GTI ma divne nazory, ale s nim sa da podebatit. Ty, mas iba prazdne blaboly a argumenty a zavery, ktorym chyba aj ta najmensia logika.
To uz ani nespomeniem, aky bordel si robil okola ceeda...
Fakt nemas nic ineho, co by si mohol robit? Pisat domaci trebars, zatitial , co mas ocka v praci, a nevrati sa na octavke, aby si sa do nej mohol posadit a fetovat "vynikajucu vonu najlepsich plastov planety"?
To uz ani nespomeniem, aky bordel si robil okola ceeda...
Fakt nemas nic ineho, co by si mohol robit? Pisat domaci trebars, zatitial , co mas ocka v praci, a nevrati sa na octavke, aby si sa do nej mohol posadit a fetovat "vynikajucu vonu najlepsich plastov planety"?
Čísla prodejnosti se jednoznačně zpochybnit nedají.
O čem ale vypovídají a o čem ne?
Když vyhraje nějaký team ligu je to tím, že zjískal nejvíce bodů.
A druhý, třetí ale i osmý mohl hrát atraktivněji, ale nasbíral prostě méně bodů. Co naplat že pátý team v tabulce statisticky přestřílel všechny ostatní na tyče, na góly a měl nejméně faulujících hráčů, narozdíl od prvního, který sice dal všechny vítězné góly po sporných situacích, ušmudlané a po útočných faulech, ale nasbíral nejvíce bodů.
Vítěz je jen jeden, vítěz bere vše. Historie se neptá jak.
To je fakt. Historie není statistika.
Kladu si však otázku. Můžeme si, přes nezpochybnitelná fakta však dovolit tvrdit, že M.United, nebo E.Oilers či N.Y.Knicks jsou apoštolem svého oboru? 😄 :yes:
O čem ale vypovídají a o čem ne?
Když vyhraje nějaký team ligu je to tím, že zjískal nejvíce bodů.
A druhý, třetí ale i osmý mohl hrát atraktivněji, ale nasbíral prostě méně bodů. Co naplat že pátý team v tabulce statisticky přestřílel všechny ostatní na tyče, na góly a měl nejméně faulujících hráčů, narozdíl od prvního, který sice dal všechny vítězné góly po sporných situacích, ušmudlané a po útočných faulech, ale nasbíral nejvíce bodů.
Vítěz je jen jeden, vítěz bere vše. Historie se neptá jak.
To je fakt. Historie není statistika.
Kladu si však otázku. Můžeme si, přes nezpochybnitelná fakta však dovolit tvrdit, že M.United, nebo E.Oilers či N.Y.Knicks jsou apoštolem svého oboru? 😄 :yes:
Medzi ligou v hociakom sporte, a automobilovym trhom je jeden dost vyrazny rozdiel podla mna. A to je prave kupujuci. V lige sa rozhodne podla hry a vysledkov jednotlivych tymov, kym pri predaji vozidla by som tento aspekt prirovnal ku kvalite a schopnostiam vozidla, cize tomu, ake je to auto dobre, ci zle. Pri kupe vozidla vsak nerozhoduju iba kvality daneho vozidla, su tam prinajmensom osobne dojmy, ale hlavne kriteria, podla ktorych si ludia auta vyberaju, a neposlednej rade i cena, pri tom by som pripomenul aj ludsky potencial, co by som definoval tak, ze nemozeme vediet cim sa riadia ludia este okrem tuchto kriterii, co som uviedol. Trebars si niekto nekupi kiu, lebo co by potom o nom myslel sused, kupi si sice horsie vybaveny golf, ale potom bude mat VW, lebo si mysli, ze tym ziska neaky plus, pritom strati vyhody, ktore by mohol ziskat s lepsie vybavenym vozidlom za nizsiu cenu.
( Presne v pripade ceedu to nefunguje, lebo ako vidime, ludia to kupuju i napriek predsudkom voci korejskym autam...)
Ako vidim si to uzavrel recnicky, a objektivne, takze, suhlas. Otazka je, podla coho sa urci, a ci vobec je objektivne najlepsi.
( Presne v pripade ceedu to nefunguje, lebo ako vidime, ludia to kupuju i napriek predsudkom voci korejskym autam...)
Ako vidim si to uzavrel recnicky, a objektivne, takze, suhlas. Otazka je, podla coho sa urci, a ci vobec je objektivne najlepsi.
Passat je nejlepší, ááááno. Je to apoštol, áááááno. Ostatní auta jsou špatné, áááno.
No tak jsem si pujcil apostola GTIho snu. A kdyz opominu design, ktery je konzervativni a nudny, nicim me neuchvatil - zadna zabava a pocit vyjimecnosti. Jelikoz pracuju v Belgii muzu srovnavat. Zde je to naprosta tuctovka, sedy prumer jako Mondeo, M6 a dalsi. Dokonce i A4, BMW3, MB C jsou tady prumerna auta. Kdo se chce odlisit a hledat neco vyjimecneho tak musi vys, do SUV, nebo koupit nejaky ten sportak.
Jinak by me zajimalo, kolik tech apostolu je soukromych. Troufnu si rict, ze tak asi nula nula prd prd.
Jinak by me zajimalo, kolik tech apostolu je soukromych. Troufnu si rict, ze tak asi nula nula prd prd.
Tak všichni a sborem - BRAVWO APOŠTOL :yes:
BRAVWOO
Ford v březnu jedničkou v celé Evropě
Poslední měsíc prvního čtrvtletí znamenal pro Ford velký úspěch. S tržním podílem 9,9% se stal nejúspěšnější značkou v Evropě.
V potaz jsou přitom brány nejdůležitější evropské trhy, kterých je 19. Na nich se minulý měsíc prodalo celkem 187 400 nových osobních fordů. Největším odbytištěm byla tradičně Velká Británie, kde si vůz s modrou elipsou ve znaku pořídilo 83 460 zákazníků, což je o 1 840 více než minulý měsíc a zároveň se pro Ford jedná o místní rekord. Druhou zemí je s odstupem Francie, v němž odbyt narostl o 13% na 14 500 vozů, následují Španělsko, kde Ford dosáhl tržního podílu 10,3%, a Holandsko s podílem 8,8%.
V evropském regionu je automobilka Ford přímo zastoupena na jedenapadesáti trzích, kam počítá i Turecko (v březnu 7 700 nových vozů) a Rusko, kde odbyt stoupl o 7,5% na 17 800 jednotek. Na všech evropských trzích dohromady se za březen 2008 prodalo celkem 221 100 vozů Ford.
Nejprodávanějším modelem na devatenácti stěžejních trzích byla opět Fiesta, a to i přesto, že se zatím prodává převážně ve své dosluhující verzi. V březnu se pro ni rozhodlo 46 800 zákazníků, pouze 2 200 méně jich vybralo Focus a neztratilo se ani velké Mondeo s 23 100 prodaných vozů. E😜anze se týkala ale také užitkových vozidel, jichž se prodalo 34 700, přičemž jen Transitů bylo 23 100.
Úspěšný březen evropskému Fordu přinesl v čtvrtletním hodnocenmí nejlepší prodeje všech dob. Mezi osobními automobily se v tomto období podařilo prolomit půlmilionovou hranici díky meziročnímu nárůstu o 7 500 nových vozů. Podobné to bylo i mezi užitkovými vozidly, jichž se prodalo 77 400 kusů, z toho bylo 51 000 Transitů.
Vedení automobilky předpokládá, že další úspěchy přinesou modifikované a nové modely, jichž se má do konce letošního roku představit na dvacet. Hodně si slibuje hlavně od nových vozů Fiesta a Kuga.
[odkaz]
[odkaz]
A dlouho ještě bude... druhy mozna i treti >😁 :yes: