Znovu opakuju, není nejmenší důvod lézt pod auto, kolo se uvolňuje seshora. Jediná věc, co mi na tomhle řešení trochu vadí, je, že se tak kolo může případně teoreticky poškodit.
Musím jenom souhlasit s martinV. Zkusil ste někdo líst pod auto v břečče nebo kdyz venku sněží a mrzne. Nic moc 😉 . Dojezdová rezerva je podle mě nejlepší možnost. Stejně se používá párkrát za rok a jenom dočasně. To si opravdu taky radši tu octávku vyložim a dám zavazadla na zadní sedačky a zbytek cestujích si buď na pár minut vystoupí nebo se poskládaj dopředu 😉 .
TomasG😒br />
Ja som s tou spotrebou nejak podobne, len sa mi zdala trosku moc, ale asi je to tym ze 80 % jazdim v meste a vacsinou len praca-dom a horekopec-dolekopec. Ale inak mimo mesta sa da v poho aj za 6,0 - 6,5 pri normalnej jazde. S tymi kolesami som to porovnaval len preto, lebo mam z vyroby tie 16" a teraz ked som prezul na zimne 15" tak sa mi to zda viac komfortnejsie. Aj ked mi je jasne ze zimne spravia svoj. Hlavne po meste, kde su tie cesty teda nic moc. Ae inak nemam co tomu autu vytknut. Mozno stredova opierka, ktoru mi ale montovali ludia v slov sevise a pekne to odflakli. 😞
Ja som s tou spotrebou nejak podobne, len sa mi zdala trosku moc, ale asi je to tym ze 80 % jazdim v meste a vacsinou len praca-dom a horekopec-dolekopec. Ale inak mimo mesta sa da v poho aj za 6,0 - 6,5 pri normalnej jazde. S tymi kolesami som to porovnaval len preto, lebo mam z vyroby tie 16" a teraz ked som prezul na zimne 15" tak sa mi to zda viac komfortnejsie. Aj ked mi je jasne ze zimne spravia svoj. Hlavne po meste, kde su tie cesty teda nic moc. Ae inak nemam co tomu autu vytknut. Mozno stredova opierka, ktoru mi ale montovali ludia v slov sevise a pekne to odflakli. 😞
tomxino:
spot?eba dle PP zatím 7,2 litru. Ale musím ?íci, že jezdím velmi dynamicky v rámci p?edpis?, takže bych ?ekl, že to docela ujde. Sv?tlomety mi taky fungují i kolem 70. Nedávno jsem koupil litý 15 kola a p?i zachování vysokého komfortu jízdy se celkov? hodn? zlepšil vzhled auta. Jinak jel i v Cliu se 16 a nep?ipadalo mi, že mi n?jak utrp?l komfort jízdy.
Renault Clio, 1,4 16 V Dynamique
spot?eba dle PP zatím 7,2 litru. Ale musím ?íci, že jezdím velmi dynamicky v rámci p?edpis?, takže bych ?ekl, že to docela ujde. Sv?tlomety mi taky fungují i kolem 70. Nedávno jsem koupil litý 15 kola a p?i zachování vysokého komfortu jízdy se celkov? hodn? zlepšil vzhled auta. Jinak jel i v Cliu se 16 a nep?ipadalo mi, že mi n?jak utrp?l komfort jízdy.
Renault Clio, 1,4 16 V Dynamique
Ferin : ta "statistika" je úpln? nová a pro? do testu neza?adili 207 to fakt nevím a v AutoBildu se ptát nebudu 😉
¨z vlatni zkusenosti... prvni generace clia to je tak, ze ten sroub je hned na kraji kufru za hranou kufru, takze se kufr vyskladavat nemusi ten sroub se povoli zhora a pak se rezerva jednoduse vytahne.. 😉 je to uplne jednoduchy a zaspineni nehrozi maximalne od ty gumy, kdyz nejsou po ruce rukavice, igelit rozhodne potreba ani neni 😊
Aspo? u pežota (konkr. 307) je to "oko" skoro nakraji, takže s tím vykládáním to není zas až tak horký. 😉
Aha, tak tím pádem už to v?bec nechápu. Takže když máš plný kufr tak ho musíš stejn? vyložit. 😢 Ale aspo? se nemusíš s**t se šroubem pod autem, to byl hroznej patent.
Já jsem reagoval na to, že se spouští na zem zeshora a tudíž se nemusíš plazit po zemi, ne na to, že není pod autem. Teda tak je to u Peugeota, ale p?edpokládám, že to Clio to bude mít podobn?.
to Ferin: Tu rezervu má práv? Clio pod vozem. Jinak máš pravdu, že ostatní vozy jí mají v?tšinou v kufru. Asi je to specialita Renaultu. 😁
K tym "natacacim" svetlam sa mozem len pripojit ze je to super vec. Aj ked som kdesi cital a vraveli mi to aj u predajcu ze to funguje do 40-50 km/h, mne to svieti aj pri 70. >😁 Neviem ci je to nejak spojene s xenonovymi ale svieti to vsade. Ako si na tom zatial so spotrebou?
DoubleSix: Ta statistika je trochu irelevantní, vzhledem k tomu, že do ni 207 jako fungl nový auto ešt? nemohla zasáhnout.
Rezerva: minimáln? 207 má uvol?ování rezervy zeshora, takže žádný lezení pod auto a uvol?ování šroubu nehrozí. Já myslím, že to tak neska mají všecky auta. Nebo sem vás špatn? pochopil?? :?:
Jinak dojezdová rezerva je podle m? (nejen) asi nejhorší možný ?ešení, ?lov?k pak má pocit, že ho výrobce trochu odbyl a za ty peníze mu nemohl dát ani po?ádný kolo. Omezuje to pak jak p?i jízd?, tak to pak vyžaduje i další manipulaci.
Rezerva: minimáln? 207 má uvol?ování rezervy zeshora, takže žádný lezení pod auto a uvol?ování šroubu nehrozí. Já myslím, že to tak neska mají všecky auta. Nebo sem vás špatn? pochopil?? :?:
Jinak dojezdová rezerva je podle m? (nejen) asi nejhorší možný ?ešení, ?lov?k pak má pocit, že ho výrobce trochu odbyl a za ty peníze mu nemohl dát ani po?ádný kolo. Omezuje to pak jak p?i jízd?, tak to pak vyžaduje i další manipulaci.
Já mám Clio III taky p?es rok a vládne naprostá spokojenost. Nejvíc si pochvaluji pružný motor, prostornost a velký komfort jízdy. Rovn?ž ?azení je oproti starším Renault?m velmi p?esné, ur?it? o t?ídu lepší než v P207 (vyzkoušel jsem). Velmi dobrá v?c je ur?it? pack LOOK, kdy se vnit?ní sv?tlomety automaticky rozsv?cejí p?i nájezdu do zatá?ky, to je jednoduché a velmi praktické ?ešení. Ten doporu?uji. Vyzkoušel jsem rovn?ž Corsu, 207, GP - nic proti nim nemám, ale z vlastní zkušenosti bych doporu?il Clio, p?ijde mi po všech stránkách nejvíce vyvážené.
Renault Clio, 1,4 16 V Dynamique
Renault Clio, 1,4 16 V Dynamique
Ja mam Clio III uz skoro rok a mozem len doporucit. Priznam, ze som nejazdil 207, ale Cliu nemam co vycitat. Priestranne, spolahlive, pohodlne, proste OK. Kvalita materialov je na velmi dobrej urovni, motor tiez slape jedna basen, jednine co by som nedoporucoval, je 16" palcove disky a k nim nizkoprofilove pneu. Vyzera to sice super a na dobrych cestach je to parada, ale kedze mame nase cesty v stave takom akom su, tak tuto kombinaciu radsej nie.
MartinV : jo, ta fólie je vždy po ruce.
S t?ma lidma máš fakt pravdu, pokud jde auto na hever, musí všichni ven :😉
S t?ma lidma máš fakt pravdu, pokud jde auto na hever, musí všichni ven :😉
to DoubleSix: Sakra úpln? jsi m? zblnul. :shock:
Takže ješt? taková dost podstatná v?c. Když budeš m?nit kolo tak je samoz?ejmé, že všichni musí z vozu ven i když bude 30 pod nulou.
Takže ješt? taková dost podstatná v?c. Když budeš m?nit kolo tak je samoz?ejmé, že všichni musí z vozu ven i když bude 30 pod nulou.
No vidíš, já takový problém nemám. Tchýni nevozím, protože m? nesnáší, tím pádem po m? nic nechce. 😉
Já se taky nep?u, jen jsem na to upozornil, že to vidím jako nevýhodu v aut? pro p?ítelkyni zakladatele fóra.
Jinak ješt? malý dotaz. P?edpokládám, že tu folii vždycky p?ed zapln?ním kufru vyndáš a dáš si jí nahoru pro strý?ka p?íhodu. 😉
Pak jestli jsi ješt? nepíchl tak jsi klika?. Já už n?kolikrát a jednou jsem m?l na aut? rezervu zespoda (pickup)a jednou jsem m?l i plný kufr, takže m?žu porovnat. V?? mi, že radši vyložím celý kufr u Octavie n?ž polezu pod auto a budu povolovat šroub, kterýmu se prost? nechce. 😞
Já se taky nep?u, jen jsem na to upozornil, že to vidím jako nevýhodu v aut? pro p?ítelkyni zakladatele fóra.
Jinak ješt? malý dotaz. P?edpokládám, že tu folii vždycky p?ed zapln?ním kufru vyndáš a dáš si jí nahoru pro strý?ka p?íhodu. 😉
Pak jestli jsi ješt? nepíchl tak jsi klika?. Já už n?kolikrát a jednou jsem m?l na aut? rezervu zespoda (pickup)a jednou jsem m?l i plný kufr, takže m?žu porovnat. V?? mi, že radši vyložím celý kufr u Octavie n?ž polezu pod auto a budu povolovat šroub, kterýmu se prost? nechce. 😞
MartinV : to, že z aut zmizí rezerva je jasné. Je to úpln? stejné jako s ABS, airbagy, ESP. Dostává se to postupn? na všechny auta. Pro? s sebou vozit kila navíc v podob? rezervy.
Já se s tebou nep?u o to, co je lepší, já ti jen ?íkám, že ob? z t?ch dvou ?ešení mají své nevýhody. 😉
Válet v blát? se nemusíš (já mám t?eba v kufru velkou igelitovou plachtu pro strý?ka P?íhodu 😉 ). 300 litr? objemu na seda?ku ?idi?e nedáš.
Vezmi si stejnou extrémní situaci, jako popisuješ ty (bláto, sníh nebo déš? a rezerva ze spoda). Máš pln? naložený kufr, manželku, tchýni a dv? d?ti, píchneš, venku neprší, ale je 10 pod nulou. Zkus ty dv? vyhnat z auta, abys kufr p?erovnal na jejich místo :mrgreen: >😒] To bych snad rad?ji lezl pod auto 😁
Já se s tebou nep?u o to, co je lepší, já ti jen ?íkám, že ob? z t?ch dvou ?ešení mají své nevýhody. 😉
Válet v blát? se nemusíš (já mám t?eba v kufru velkou igelitovou plachtu pro strý?ka P?íhodu 😉 ). 300 litr? objemu na seda?ku ?idi?e nedáš.
Vezmi si stejnou extrémní situaci, jako popisuješ ty (bláto, sníh nebo déš? a rezerva ze spoda). Máš pln? naložený kufr, manželku, tchýni a dv? d?ti, píchneš, venku neprší, ale je 10 pod nulou. Zkus ty dv? vyhnat z auta, abys kufr p?erovnal na jejich místo :mrgreen: >😒] To bych snad rad?ji lezl pod auto 😁
Náklad z tak objemného kufru se Ti vejde na seda?ku ?idi?e a nebo si m?žou d?cka sednout dop?edu a dáš to na seda?ky. A je po?ád lepší zmoknout než se válet v blát?. Vyzkoušej to n?kdy. 😉
Jinak bavíme se tady o autech za které majitel nedá v?tšinou více než 300 tis. Myslím taky, že auto musí vybaveno systémem na kontrolu tlaku,aby jsi mohl mít runflat. A pochybuju, že se to na tyhle auta v?bec d?lá.
A víš kolik stojí runflat pneu? Vsadím se, že je to aspo? dvojnásobek ceny normálních pneu.
Jinak bavíme se tady o autech za které majitel nedá v?tšinou více než 300 tis. Myslím taky, že auto musí vybaveno systémem na kontrolu tlaku,aby jsi mohl mít runflat. A pochybuju, že se to na tyhle auta v?bec d?lá.
A víš kolik stojí runflat pneu? Vsadím se, že je to aspo? dvojnásobek ceny normálních pneu.
MartinV : a zkoušel si vym?nit rezervu, když máš plný kufr a venku chumelí nebo prší (vyndávat v?ci na zem je také super) a v aut? ti sedí celá rodina 😉
(já musím za?ukat na d?evo, zatím jsem ješt? nemusel m?nit píchlé kolo)
Každé ?ešení má své výhody i nevýhody.
Já hlasuji bu? pro dojezdovou rezervu nebo pro runflat pneumatiky.
(já musím za?ukat na d?evo, zatím jsem ješt? nemusel m?nit píchlé kolo)
Každé ?ešení má své výhody i nevýhody.
Já hlasuji bu? pro dojezdovou rezervu nebo pro runflat pneumatiky.
A zkousel jsi menit kolo s plnym kufrem a rezervou v nem?
To je super vykladat kufr, aby ses k ni dostal a pak ho zase skladat zpatky. 😒
Kazde reseni ma sve vyhody a nevyhody.
To je super vykladat kufr, aby ses k ni dostal a pak ho zase skladat zpatky. 😒
Kazde reseni ma sve vyhody a nevyhody.
A zkoušel jsi někdy vyndavat tu rezervu ve sněhový břečce nebo za deště? 8-s Já jo. >😒]
Dá se udělat vetší kufr i s rezervou uvnitř a např. použít jenom dojezdovou rezervu. 😉
To řešení s rezervou pod autem se dá očekávat u dodávek, ale u osobáku je to nesmyslný řešení. Nehledě na to , že se Ti rezerva pod autem zbytečně ničí aniž by jsi kdy použil.
Dá se udělat vetší kufr i s rezervou uvnitř a např. použít jenom dojezdovou rezervu. 😉
To řešení s rezervou pod autem se dá očekávat u dodávek, ale u osobáku je to nesmyslný řešení. Nehledě na to , že se Ti rezerva pod autem zbytečně ničí aniž by jsi kdy použil.
MartinV : to bude asi tím, že spousta lidí tu rezervu nikdy nepoužije a raději by měli větší kufr. A jestli ji použiješ jednou za 4 roky, tak se to její vytažení dá zváldnout i z pod auta. 😉
No a ve třetí generaci Renault vrátil rezervu zase pod auto. Nechápu tenhle krok zpátky. Je to daň za zvětšení kufru , ale to bych ho měl radši o pár litrů menší.
Clio uz v druhej generacii ma rezervu normalne v kufry. peugeot 206 ho mala odspodu a srauba hrdzavela takze na 5 rocnom aute vymenit koleso bol problem. Tu by som si vsak hodil mincu. Peugeot je pre mna trosku krajsi, s renaultom som bol spokojnejsi. Avsak tieto nove verzie sa mozu lisit.
Ono Renaulti Peugeoti nejsou kdoví jak spolehlivý.Já bych šel do Toyoty Yaris.Líbí se mi ele i Fiat GP
Pouze pro informaci, neberte to jako pokus o flame.
Poslední test AutoBildu malých aut😒br />
1. Toyota Yaris
2. Opel Corsa
3. Renault Clio
4. VW Polo
5. Fiat GP
6. Mercedes A
7. Ford Fiesta
8. Hyundai Getz
Podotýkám, motory turbo diesely s výkonem kolem 90 koní
Poslední test AutoBildu malých aut😒br />
1. Toyota Yaris
2. Opel Corsa
3. Renault Clio
4. VW Polo
5. Fiat GP
6. Mercedes A
7. Ford Fiesta
8. Hyundai Getz
Podotýkám, motory turbo diesely s výkonem kolem 90 koní
Myslím, že tu rezervu má i tak 207. Máma na Citroenu XM taky dole, asi to snad všude u francouzských aut.
Taky nemám s těmito auty zkušenosti , ale mrkni se třeba kde má Renda umístěnou rezervu. Nevím jestli by se chtělo přítelkyni lézt pod auto, mě určitě ne. Sice blbost, ale už jsem několikrát píchnul a na jednom autě jsem lezl za deště pod auto pro rezervu. Blbej zážitek. :?
Jinak se mi vzhledově o dost víc líbí P207.
Jinak se mi vzhledově o dost víc líbí P207.
ahoj, já sice z žádným z nich nemám zkušenosti, ale taky si myslim že budou podobný. Designově si mi líbí víc Clio, ale asi bych koupil Peugeota, protože jsem už kolikrát od různejch lidí slyšel, že Renault je strašně poruchový auto.
mam skusenost s rezervou i v kufru i odspodu, a ako tu niekto napisal, je to uplne jedno, vsetko ma svoje pro a proti.
inak k tym autickam, nechces sa pozriet i na renault modus? je myslim za podobnu cenu, ma to podvozok z noveho clia (a vobec dost veci z neho), a to auto je zvnutra na tu triedu OBROVSKE.
moj nazor je sice, hmm, subjektivn😲bjektivny 😊, pretoze tym modusom jazdim denne a som s nim velmi spokojny. svizne kratke auticko do mesta s perfektnym nastupovanim a vyhladom, v ramci triedy s asi maximalnou moznou bezpecnostou.