No jo no, voni ti v reklamě řekli, že ta nová popelnice je lepší než ty staré obludy vid? Ale nevěř jim, ono to enní pravda. Vem si takový korejský Chevy Epica 2,5 R6 - tento skvělý, nový a nadčasový řadový šestiválec dává prosím méně koní než co měl můj americkej přízrak už v roce 1995 s motrem 2,5 V6
....Ale splňuje nové emisní normy no. >😁
A to sme jen u motorů, co se týče pohodlí a výbav, tak to bysme si tu mohli chvíli vyprávět, co měli jiní před 10 lety a co nemaj někteří dodnes >😁 >😁 😁
....Ale splňuje nové emisní normy no. >😁
A to sme jen u motorů, co se týče pohodlí a výbav, tak to bysme si tu mohli chvíli vyprávět, co měli jiní před 10 lety a co nemaj někteří dodnes >😁 >😁 😁
Auta se zvětšujou a těžknou kvůli pasivní bezpečnosti. Tudíž i leckdy víc žerou než jejich předchůdci, na to aby srovnatelně jely potřebujou větší výkon, ale vnitřek zůstává pořád cca stejně velký. Jo, to je trend doby. Srovnej si vnitřní prostory (ve všech ohledech, nejen litry) třeba 205 a 207, srovnej si jejich váhu - kde nejvíc narostly? Podívej se třeba na tloušťku dveří - to je ten nárůst zvenku, který se uvnitř projeví jen minimálně...
já to tak nemyslel, ale prostě jen je zvláštní, že se auta zvětšujou, motory vylepšujou, tlačí se na spotřebu, ale ať jsem přesný - malý hatchback, s benzínovým motorem nemá nijak výrazně lepší parametry než auto z roku 1999. Ale radši to necháme být.... 😞
Auto s co největším kufrem a nejmenší spotřebou? No, známý má Ducato JTD - nejdelší, nejvyšší - to už má kufr docela slušný. Myslím, že i to Punto by se do něj vešlo... a žere to docela úměrně 😊
Jinak pokud potřebuju větší kufr, tak si asi úměrně tomu koupím auto, ne? Pokud mi nestačí kufr v pidikrabičkách, a zároveň tu pixlu nechci mít příliš dlouhou, je dobrý kompromis třeba Kangoo - má necelé 4 metry, a kufr víc jak dostatečnej. Pokud ale chceš jen pochválit, jak dobře sis vybral, a že lepší volba není, tak jo, pochválíme ti to, když ti to udělá radost, vybral sis nejlíp.
Jinak pokud potřebuju větší kufr, tak si asi úměrně tomu koupím auto, ne? Pokud mi nestačí kufr v pidikrabičkách, a zároveň tu pixlu nechci mít příliš dlouhou, je dobrý kompromis třeba Kangoo - má necelé 4 metry, a kufr víc jak dostatečnej. Pokud ale chceš jen pochválit, jak dobře sis vybral, a že lepší volba není, tak jo, pochválíme ti to, když ti to udělá radost, vybral sis nejlíp.
Barrichello- kam spěcháš člověče? Tak pojedu do kopce za 3 ,no a co? a když mi to nestačí koupím jiný motor,žádný problém. 😉
Myslel jsem že porovnáváme malé auta, tam fabia combi prostě patří, je problém fiatu že není PUNTO COMBI, a spotřeba závisí z 90 % na řidiči, takže.... 😉
tak tomuto hodnoeniu trosku nerozumiem...keby sa hodnotilo podla nejakeho pomeru spotreba/velkost kufra tak este mozme hovorit o nejakej vypovednej hodnote, ale takto?...to rovno mozme hladat auto ktore ma co najmensi priemer kolies a co najviac miesta v oblasti ramien pre vodica >😁 😁
ještě tak logicky uvažovat, že když ten kufr naložím plnej nečím těžkým, tak to do kopce s 1,2 apod motorky ze sekaček hodně pojede >😁 >😁 😁
tak jasně, kufr neukecám, ale otázka byla větší kufr a menší spotřeba. A to bych mohl argumentovat že porovnávat hatchbacka s combi je blbost, ale spotřebu má prostě větší, takže.... 😊
Přihřeju si trochu svoji polívčičku. Mám Punto II a jak přicházejí nové modely 207, clio, fabiaII atd. tak zjišťuju, že pořád neexistuje auto, které by mělo nižší spotřebu a větší kufr než punto. Mám 1.2 8V, kombinovaná spotřeba 5,7 /v reálu 5,5/, kufr 297 l. C3, Fabia a Jazz mají sice litrově kufr větší, ale rozměrově a to je důležitější je to Punto větší - hloubka 73, šířka mezi podběhy 108. Nebo se pletu a je tu jiné auto, které třeba bude i doceněné víc než celkem neúspěšné punto II?
Neberte to jako flame, jen se nudím. Nejsem zarytej fiaťák, ale v tomhle mi přijde bezkonkurenční....
Neberte to jako flame, jen se nudím. Nejsem zarytej fiaťák, ale v tomhle mi přijde bezkonkurenční....
Jinak ten samy motor ma v GP prumernou spotrebu 6.1 l a kufr je 273l, takze i Fiat jde ve stejnem trendu jako ostatni automobilky (vetsi hmotnost, bezpecnost, ...). Narust hmotnosti GP je 80 kg proti Puntu Clasic. Zrychleni a max. rychlost priblizne stejne, ale +0.4 l/100km.