Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Zpět na článek

41 komentářů

Rozhoduji se o koupi nového BMW 330 D (touring) a nejsem pln? rozhodnut zda koupit s M paketem nebo bez M paketu.Nebo koupit 335 DT.Co doporu?ujete s výhledem na další prodej tohoto BMW.
no pokud ti není líto vyhodit 160k navíc, tak jdi ur?it? do M paketu, tohle si nekupujou lidi kv?li sportovnímu podvozku, ale kv?li vzhledu a ten je díky tomuto paketu opravdu vyjíme?ný 😉 to už bych radši uželel verzi 335 a vzal 330 s M
ješt? m? tak napadlo, co t?eba zvolit 330😁T? "4-kolka" se vždy hodí.. navíc, pokud jsi odp?rce automatu, tak ur?it? víš, že do 335 jiná p?evodovka než automatická dát nejde.. ten kdo tady hází argument, že M paket není na naše silnice je mimo, ferrari taky není na naše silnice a jezdí jich tu dost, naši maj audi v S-line a žádnej problém 😉
Avatar - Sprint
Sprint
P?i kvalit? ?eských silnic ur?it? bez M paketu.

I seriový podvozek je u BMW perfektní a dostate?n? sportovní. >😁

Nehled? na to, že vydrží ur?it? déle bez investic.
Avatar - janodespota
janodespota
N Mpaket sa vykasli, pri kvalite ceskych a aj slovenskych ciest to budes musiet opravovat kazdu chvilu. Okrem toho vyhody Mpaketu niesu az tak znatelne ani pri extremnych situaciach.
Ted
mam coupe bez paketu a je tvrdy jak krava...

kdyz M paket tak bez podvozku... dal bych prednost jednoznacne motoru
Sel bych taky spis do 335d a klidne bez M..
Ja mam 330i s paketem a o tolik tvrdsi nez bez paketu to neni. spis je to o tom ze tam jsou nejaky opticky upravy nez podvozkovy. ted je na kazdym jestli mu staci 170kw s M paketem nebo 210kw bez paketu.

ja bych se rozhodoval podle toho kde budu jezdit. na cesky pomery je 170kw dostacujici.
moja volba by bola 330xdt bez paketu v manuali, urcite sportove sedacky
me by naopak k tomu diselu vice sedel ten automat. pokud benzin tak jednoznacne s manualem, ale co se dieslu tyce tak bych volil automat.

z vlastni zkusenosti. ja jezdim 330i v manualu a otec 330d v automatu. ten diesel si v manualu predstavit moc nedokazu.
Ted
stav se, ja te svezu 😄 mimochodem nedal jsem na nej ani 18" protoze uz takhle to trpi... otazkou je, jestli nema coupe tvrdsi odpruzeni?? takze mpaket optickej.

pokud nekdo obhajuje audi s line jako standard, nemam co dodat. :roll:
koukám, že m?j výrok o S-line ti nedá spát ;o) bylo to myšleno tak, že tyhle pakety vzhledov? vylepšují auto, pokud doty?nej nechce jít do n?jakýho brutal tuningu a zohyzdit auto úpln?, díky S-line nebo M-paketu odliší auto od pr?m?ru, ale je to v?c každýho.. n?komu se to líbí, n?komu ne 😉
ja tam 18" mam (jen letni) a fakt mi to az tak tvrdy nepripada. na druhou stranu musim rict ze skoro nejezdim centrum kde jsou ty cesty nejhorsi. mozna kdybych jezdil tak zmenim nazor. jakej mas rok? nemuzes tam mit mladsi rocnik a jiny tlumice nebo pera? nebo ze by ty moje byly uz po smrti?
Ted
12/2004, po smrti doufam nejsou 😄 zatim ma na konte jen 15000km, ale jet po magistrale do holesovic, nebo na kolbence to je opravdu zazitek. nicmene proti S-line v audi je to vzduchovej polstar 😊
ja mel na mysli ty moje jestli nejsou po smrti kdyz tobe to bez paketu prijde tvrdy a me s paketem az tolik ne.

mam najeto 71tkm
330xi s manuálem nebo 330xd s automatem bez M-Paketu, ty peníze použít jinak 😉
Ted
doraz, porovname 😄 ono to coupe asi bude tvrdsi. nejde o to, ze by to bylo nejak neprijemny, jedina neprijemna vec je, ze cejtim, ajk to auto trpi...

mimochodem koukam, ze reklama na pohon BMW X funguje... vsichni by kupovali ctyrkolku. vsem doporucuju prime srovnani
dame spicha a porovnani az bude teplo. nevim jak tobe ale me to na tech zimakach absolutne nesedi. s tim nic neporovname >😁
Ted
ja zimaky letos na bawo nenasadil. ceka na me doma v garazi. celou zimu jsem v UK a priletim az nekdy v breznu...
ja premejslel ze bych misto zimaku dotahnul e30 ix. financne by to bylo podobny bo jsem kupoval i kola. nakonec jsem se na to vyprd a ted mi to celkem rvalo srdce jak jsem to mel obaleny cely ledem. tak snad priste.
Ted
to neni spatnej napad! ale obavam se, ze kvuli zene a prckovi poridim radsi neco s lepsi aktivni a pasivni bezpecnosti😞 to bude zas penez...

mimochodem v UK jezdim kvuli zacpam do prace na velkym skutru a dneska rano na kruhaku jsem si nerad vyzkousel jizdu smykem obou kol 😄 kam se hrabe zadokolka 😊
Ted
proti s-line optice nemam nic, taky uz ji treba na A4 montujou standardne, problem je, kdyz dostanes S-line podvozek... a o tom jsme se tu bavili 😉
Mna vzdy fascinuje, ze sa vzdy ku nieco podobnemu ozve kopec ludi, ktori maju domienky, ale nikdy s tym nejazdili. Nejazdil som sice s 330d - vyborne auto, ale moc drahe, mal som 320d E46 a takisto som riesil,ci M-paket hej alebo nie a vsetci v roznych forach mi hovorili, ze len to nie, pre-boha, kvalita nasich ciest a tvrdost, bla, bla....ak este raz BMW a ak si chces zajazdit, jedine s M-paketom - vyborny podvozok - lepsi ako standard, vynikajuce sedacky a super volant, prijemne kolesa 17" + nejake opticke doplnky, co je tiez fajn 😊...najazdene cca 120 000 km a rok som robil kazdy tyzden LM-Praha a spat, na Liptove som s tym autom vysiel hocikde (samozrejme nie som blazon a nejazdim proti fyzike) a jedine, co som tam menil, boli brzdove dosky a kotuce (okolo 70k km), co vsak svedci skor a mojom style jazdy 😊)

len na ilustraciu - je to tvrdsie, ale manzelka povedala, ze sa v tom citi bezpecnejsie (bez nejakych mojich podsuvani) a deti v zadu v pohode spali v sedackach...ked sme isli aj s ostatnymi detmi na preteky do CR, tak presadali ku mne do zadu, lebo v Oktavke a Audi hore Makovom vracali (moc sa to tam kruti 😊....takze ja som znizil motorizaciu a isiel som do vybavy (nebavi ma jazdit so silnym autom, ale plochymi sedackami a podobne...), ale kazdy ma ine preferencie - it's up to you...

teraz ma prehovaraju, aby som si nedal do S-Maxa 18" 😊). Uzite v zdravi.

r.
Ted
ja tim autem jezdim a mensi kola nez 17 tam ani nejdou... volant muzes mit jakej chces... ja mam auto v plny polni, takze fakt nevim, co bych priplacel. jen nemam m-packet podvozek a pokud je jeste tvrdsi nez ma 330cd v serii, tak bych ho nechtel. a to se na hranu fyzikalnich moznosti casto rad podivam...
huml: podle me v e46 po faceliftu je jiny rizeni ktery klade podstatne vetsi odpor pri jizde a asi tam budou i jiny tlumice a pera. jak jsem uz rikal tata ma konec 04 bez paketu a prijde mi to taky celkem tvrdy. i kdyz hodne si myslim ze to zkreskuje prave to rizeni. u myho (rv00) mi prijde ze ten posilovac je az zbytecne moc ucinnej. mam tam paket ted na zimu 17" a fakt mi to az tak tvrdy neprijde. uvidime az prejdu s jarem na 18"
2huml: nemyslim si, ze by si sa pozeral na hranu fyzikalnych moznosti, to by si tu teraz tazko pisal 😄 alebo minimalne by to Tvoje coupe bolo po generalke 😊,...neviem, ako sa odlisuje to, co mas Ty - coupe od sedana, predpokladam, ze dole sme sa bavili o touringu a ja som jazdil sedanom (co je priblizne to iste), M -paket rozhodne nie je taky tvrdy, ze by si sa v tom necitil nepohodlne, pokial mas rad aspon trochu sportovu jazdu. Oproti standardu su tam naozaj ine tlmice, perovanie a zopar dalsich veci, ked som vahal nad M-paketom, tak mi chalanisko od dilera hovoril, ze ak to bude na mna moc, zoberie mi tie veci a vymeni za standard a on si ich hodi na svoje...

Ked chces kyvajucu kacku ala Passat, tak sa Ti zda tvrdy aj seriovy podvozok. Sedany sa daju kupit aj so 16" kolesami, M paket ma 17", mozes ho rozsirit dalsim poplatkom na 18", v oboch pripadoch su vzadu sirsie. Takisto neviem, co myslis plnou polnou 😊, s M-paketom takisto ide M-kovsky volant, da sa kupit aj osobitne, ale v M-pakete nedostanes ziadny iny, iba ak si objednas SMG s packami, tak dostanes normalny trojramennak (volaju ho sportovy, standard je 4ramenny), pretoze M-kovsky volant je prilis hruby a mas problem dosiahnut na packy a takisto s nimi pohnut...skusenot s 330i E46 SMG, v ktorej som sa viezol na testovacke...niekedy bola dobra diskusia o M-pakete na autorevue.cz (pozor konkurencia 😊) ), uz davno som tam nebol, tak neviem, ci to este je, ale vyjadrovali sa tam ludia, ktori s tym jazdia a mna napriklad presvedcili na kupu a urobili dobre...
Zkusíme se vrátit zpět k tématu....... 😉

Volil bych 330😁T s M paketem vč. interiéru, ale bez podvozku. Tímhle je vyřešen motor, protože "X" se jako 335d nedělá. 4x4 je hodně užitečné i na suchu, na sněhu není snad ani co dodat. Optický M paket je za 1) pěkný a 2) se bude v budoucnu auto lépe prodávat. Standartní sedačky nejsou zrovna žádný zázrak, volant ujde, řadička klasika (proti francouzům je to nádhera >😒] ). Je-li ale tohle všechno M-kové, je požitek z jízdy úplně někde jinde. Sedačky krásně drží, tlustý volant padne do ruky jako ulitý a zkrácené řazení (v případě manuálu) je nádhera.
na M paket bez podvozku si prisel jak?

a jinak 4x4 je na suchu dobry akorat na to ze ti zhorsi jizdni vlastnosti
Ted
tak jdou doobjednat jednotlivy veci a nemusis kupovat paket s podvozkem...

rx: pokud ti 330cd pripada jako kyvajuca kacka, tak fajn 😉

jinak je to opravdu mozna tim, ze coupe je tvrde uz v zakladu. proto jsem to zminil. to souvisi i svetsima brzdama kvuli kterejm tam nejdou nasadit 16... jinak si myslim, ze dostat se na hranici fyziky neni takovy problem 😉 ale v kratke dobe jsi uz druhy, kdo ma pocit, ze se na hranu (v onom pripade astra OPC ) nemuzes dostat! >😁 pokud auto nedostanes na hranu, proc uvazujes o M-packetu?? v plny polni znamena, ze uz tak je v plny vybave krome toho M-packetu...
Rene: úplně jednoduše, mám oči, tak se podívám do ceníku příplatkové výbavy. Existuje totiž optický paket, "podvozkový" paket, volant, .......

4x4 na suchu zhorší jízdní vlastnosti.... hmmmmmmmm Kdyby jsi napsal, že zhorší dynamiku, tak beru (ovšem chtěl bych vidět, jestli by jsi to poznal). Můžu poprosit o vysvětlení v čem se zhorší jízdní vlastnosti?
...
Ted
PETAS: je podstatne horsi v zatackach, mene obratny, vic vahy napredku... paradoxne je to pomerne dost citit
Avatar - Charger
Charger
Pohon všech kol do BMW je blbost a rozhodně to zhorší jízdní vlastnosti na suchu. Já bych se rozhodoval podle toho jestli bych chtěl manuál, nebo automat. Když automat tak 335d bez paketu, nebo jak zde někdo řekl jen s optickým paketem bez podvozku! Když manuál tak 330d.
Charger, huml: nebudu vám to vymlouvat váš názor.......

Osobně mám ve čtyřkolce lepší pocit než u klasické zadokolky. Navýšení hmotnosti není nijak drastické a obratnost a celková "použitelnost" v zatáčkách je právě díky tomu, že zabírá i předek, podstatně lepší -> zlepšení jízdních vlastností na suchu....
Avatar - Charger
Charger
:lol: někdo by ti měl vysvětlit základy Fyziky :roll: >😁
jen o pocitech to neni >😁
Tak si "jezdi na fyziku"..... Já dám přednost jízdě v autě......

Mě se vždycky líbí, že když někdo vyjádří svůj názor, tak se najde nějaký ten "všechnovímvšechnoznámvšudejsembyltřikrá… a to co on řekne, tak je svaté....... :roll:
Ted
petas:a nechovas se tak zrovna ted?? proste mame nazor jinej nez ty a snazime se ti ho zduvodnit. tak sorry 😉. ja vim, v reklame se rika, ze je to super >😁

v zime bych si dal rict... ale radsi budu huntovat svoje druhy auto...
A čím jste to zdůvodnili? Tím jako myslíš věty "někdo by ti měl vysvětlit základy fyziky" a "jen o pocitech to není"? :roll:
Alessio1
Pánové, můžete mi prosím vysvětlit ty vaše "fyzikální" teorie, podle kterých jsou jízdní vlastnosti přítomností 4x4 zhoršeny? Dle mého soudu je třeba takové 30:70 na suchý asfalt ideální a ve výsledku rychlejší (tedy lepší - pocity nechme stranou, řízený drift je paráda)
Ted
uz jsem dost unavenej vysvetlovat lidem, kterych se to stejne netyka, co, proc a jak...

pokud te to skutecne zajima, vyzkousej v primem srovnani ovladani vozu na hrane. kdyz ten rozdil neuvidis, klidne si kup ctyrkolku...