- čínský automobilový průmysl dostává bohatou hnojivou zálivku a hlavně know how od investorů ze všech koutů světa. Ital Design slouží asijským automobilkám ochotně už celá léta a jim se jeho služby vyplácejí. Tahle zpráva je jen dalším signálem v řadě, že okamžik čínského skoku přes hranice do celého světa se velice urychluje, své v tom marketingově sehraje i Olympiáda, kde Čína vytěží zisky i z vysoce negativní "tibetské inzerce", podle principu "o kom se mluví, ten prodává". Je úplně jedno, jak vypadá tahle zebra, prodávat ji nebude vzhled, ale cenový tlak a vylepšené výsledky crashů, které určitě získá. Vždyť i samotní Němci milují výprodeje a výhodné koupě a řada z nich (třeba Ossies) zná moc dobře diktát hubené portmonky). Něco už jsem k tématu Čína taky psal u faceliftu Elantry [odkaz]