Novinky
507
Jasné, že by vyšla. To len vodič bol nemožný. Ale traktor by mohol zastaviť rovno pred kopcom a aj tak by naň vyšiel.
Přejít do diskuze
Ver že hej - tam kde sa traktor už beznádejne šmýka (trebárs strmé stúpabie, blato a lístie), tam V3S s predným náhonom a uzávierkou statočne šplhá ďalej. Overené, vyskúšané.
PV3S byla v terénu vážně úžasná, ale Tatra 805 nebyla o nic horší, bohužel narozdíl od PV3S byla značně poruchová a tak víc stála než jezdila. Měl jsem na vojně oba vozy ale s "Kačenou" jsem prakticky nevyjel >😁
Tatra 815 je fajn auto, ale je příliš těžká, ani průjezdnostní na tom není tak dobře, jako V3S. Taky je to, na druhou stranu, zcela jiná kategorie aut.
Ani se mu nedivím. Mít dost místa na dvorku tak jsem si ji už (spiš teda nějakou větší garáž) pořídil.
Jsem se podíval na to video a viděl jsem tam chybky řidiče. Proč nepoužil přední náhon? Měl zapnutou uzávěrku diferenciálu? Řekl bych, že nevyužil možnosti auta.
No dík! >😒]Dôchodca ešte nie som ,a tak skoro ani nebudem, ak sa toho vôbec dožijem. Najskôr tak invalidný. Ale som ročník 72, myslím že sa za to hanbiť nemusím. Ja sa nejak moc starý byť necítim 😄
507
Inak díky za priblíženie. Veľmi díky. Paráda. :yes: :yes: :yes: Zaujímalo by ma, že keď si bol na vojne koľko ti je. Sem totiž chodia skôr mladý.
Terén bol rovnaký pre T813 ,T815 ,V3S ,UAZ aj OT64 a BVP už neviem koľko 😄. LKT85 som hore takým kopcom liezť videl ,no to už nie je automobil 😉. Nejde mi o to ,hádať sa ,čo V3S výjde. Ide o to, že je to stroj neuveriteľných jazdných schopností v najnáročnejších podmienkach. A kopa z nás šoférov bola na nej vycvičená práve na "braneckých" vodičských kurzoch ,no až na "vojne" sme mali možnosť vyskúšať jej -ale väčšinou len naše- schopnosti . V3S a L R Defender radím na jednu úroveň v histórií terénnych automobilov. Ale je dosť možné , ak by bol zadok na tom videu zaťažený... 😄
507
No pozri odkaz hore. Je mi jasné, že by to zvládla. Ale chcem povedať že až v tedy keby sa dobre rozbehla. No a traktor by mohol zastaviť pred kopcom a aj tak to zvládne. Verím ale, že je lepšia než 815.
Ešte otázka. Bol ten terén kade išiel pre vás úplne rovnako náročný?
Ešte otázka. Bol ten terén kade išiel pre vás úplne rovnako náročný?
Na tankodrome som v KVK (KŘK) zapadol s 813. AV 15-ka bola naleštená a pripravená na predvedenie nejakým veľkym gumám. Došla 815-ka šesťkolka a zapadla 200 metrov za mnou.Chalanisko čo vozil s V3S-kou obedy, došiel ku nám a po jednom nás odtiaľ vyvtiahol doslova a do písmena. Cestou späť sme ešte vytiahli UAZ , ktorý poslali zo štábu aby zistili čo sa vlastna stalo. Kde neprejde V3S neprejde NIČ. A to som Tatrovák srdcom aj dušou.
507
Nechcem byť blbý, lebo tomu autu fandím. A ten druhý pokus bola chyba vodiča. Ale ver, že na ten prvý by sa traktoru tak kolesá neprešmykovali. 😉
[odkaz]
[odkaz]
tak o tomhle autě jsem často slýchával u táboráků, když otec vzpomínal na vojnu. Na tomhle mazlochovi si odsloužil dva roky (a na mnoha dalších) a dodnes na něj z láskou vzpomíná. A někdy ho podezřívám, že si ho chce na stará kolena koupit 😄
nepřehání, v terénu je PV3S skutečně lepší než T815,lesní traktor je ale více než vyrovnaný soupeř 😄
507
To auto sa mi naozaj páči. 😉 Ale, že naň nemá T815 a dokonca ani traktor, tak to si už naozaj prehnal.
Svojim spôsobom už história. Najobdivuhodnejší na tomto aute ale je fakt, že túto konštrukciu vlastne nikto ešte neprekonal. Síce jednoduchá, ale nezmar, ktorý snáď nepozná prekážok. V teréne sa dostane aj tam, kde nemá šancu nie že T815, ale v lese je v dostupe schopná prekonať akýkoľvek lesný traktor. A to je čo povedať. Klobúk dolu pred konštruktérmi aj po tých rokoch, alebo najmä po tých rokoch. Niečo také sa nepodarí každý deň.
Moc děkuji redakci za tento článek. Pro získání zíkladních informací je dostatečně dlouhý přehledný. Je však opravdu škoda že se nepodařilo získat alespoň pár dobových footgrafií nebo reklam. Věřím že by to nebylo problémem, stejně jako u článků o modelech značky Porsche nebo Fiat kde bylo i přes sto fotografií. Zde bych byl rád i za deset. Taktěž bych se přimluvil o další takovéhle článečky o českých legendách automobilového průmyslu, typu Tatra 603, Škoda 450 (Felicia), atd.