Novinky
Special-line
0
Moc děkuji redakci za tento článek. Pro získání zíkladních informací je dostatečně dlouhý přehledný. Je však opravdu škoda že se nepodařilo získat alespoň pár dobových footgrafií nebo reklam. Věřím že by to nebylo problémem, stejně jako u článků o modelech značky Porsche nebo Fiat kde bylo i přes sto fotografií. Zde bych byl rád i za deset. Taktěž bych se přimluvil o další takovéhle článečky o českých legendách automobilového průmyslu, typu Tatra 603, Škoda 450 (Felicia), atd.
gld
0
Súhlasím, pekný článok ale chcelo by to viac fotiek..vetrieska je legenda
Svojim spôsobom už história. Najobdivuhodnejší na tomto aute ale je fakt, že túto konštrukciu vlastne nikto ešte neprekonal. Síce jednoduchá, ale nezmar, ktorý snáď nepozná prekážok. V teréne sa dostane aj tam, kde nemá šancu nie že T815, ale v lese je v dostupe schopná prekonať akýkoľvek lesný traktor. A to je čo povedať. Klobúk dolu pred konštruktérmi aj po tých rokoch, alebo najmä po tých rokoch. Niečo také sa nepodarí každý deň.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
nepřehání, v terénu je PV3S skutečně lepší než T815,lesní traktor je ale více než vyrovnaný soupeř 😄
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jsem se podíval na to video a viděl jsem tam chybky řidiče. Proč nepoužil přední náhon? Měl zapnutou uzávěrku diferenciálu? Řekl bych, že nevyužil možnosti auta.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Na tankodrome som v KVK (KŘK) zapadol s 813. AV 15-ka bola naleštená a pripravená na predvedenie nejakým veľkym gumám. Došla 815-ka šesťkolka a zapadla 200 metrov za mnou.Chalanisko čo vozil s V3S-kou obedy, došiel ku nám a po jednom nás odtiaľ vyvtiahol doslova a do písmena. Cestou späť sme ešte vytiahli UAZ , ktorý poslali zo štábu aby zistili čo sa vlastna stalo. Kde neprejde V3S neprejde NIČ. A to som Tatrovák srdcom aj dušou.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Terén bol rovnaký pre T813 ,T815 ,V3S ,UAZ aj OT64 a BVP už neviem koľko 😄. LKT85 som hore takým kopcom liezť videl ,no to už nie je automobil 😉. Nejde mi o to ,hádať sa ,čo V3S výjde. Ide o to, že je to stroj neuveriteľných jazdných schopností v najnáročnejších podmienkach. A kopa z nás šoférov bola na nej vycvičená práve na "braneckých" vodičských kurzoch ,no až na "vojne" sme mali možnosť vyskúšať jej -ale väčšinou len naše- schopnosti . V3S a L R Defender radím na jednu úroveň v histórií terénnych automobilov. Ale je dosť možné , ak by bol zadok na tom videu zaťažený... 😄
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
tak o tomhle autě jsem často slýchával u táboráků, když otec vzpomínal na vojnu. Na tomhle mazlochovi si odsloužil dva roky (a na mnoha dalších) a dodnes na něj z láskou vzpomíná. A někdy ho podezřívám, že si ho chce na stará kolena koupit 😄
PV3S byla v terénu vážně úžasná, ale Tatra 805 nebyla o nic horší, bohužel narozdíl od PV3S byla značně poruchová a tak víc stála než jezdila. Měl jsem na vojně oba vozy ale s "Kačenou" jsem prakticky nevyjel >😁