Novinky
Special-line
0
Moc děkuji redakci za tento článek. Pro získání zíkladních informací je dostatečně dlouhý přehledný. Je však opravdu škoda že se nepodařilo získat alespoň pár dobových footgrafií nebo reklam. Věřím že by to nebylo problémem, stejně jako u článků o modelech značky Porsche nebo Fiat kde bylo i přes sto fotografií. Zde bych byl rád i za deset. Taktěž bych se přimluvil o další takovéhle článečky o českých legendách automobilového průmyslu, typu Tatra 603, Škoda 450 (Felicia), atd.
gld
0
Súhlasím, pekný článok ale chcelo by to viac fotiek..vetrieska je legenda
Svojim spôsobom už história. Najobdivuhodnejší na tomto aute ale je fakt, že túto konštrukciu vlastne nikto ešte neprekonal. Síce jednoduchá, ale nezmar, ktorý snáď nepozná prekážok. V teréne sa dostane aj tam, kde nemá šancu nie že T815, ale v lese je v dostupe schopná prekonať akýkoľvek lesný traktor. A to je čo povedať. Klobúk dolu pred konštruktérmi aj po tých rokoch, alebo najmä po tých rokoch. Niečo také sa nepodarí každý deň.
507
To auto sa mi naozaj páči. 😉 Ale, že naň nemá T815 a dokonca ani traktor, tak to si už naozaj prehnal.
nepřehání, v terénu je PV3S skutečně lepší než T815,lesní traktor je ale více než vyrovnaný soupeř 😄
507
Dobre verím, že je lepšia. Ale lepšia než traktor?
507
Nechcem byť blbý, lebo tomu autu fandím. A ten druhý pokus bola chyba vodiča. Ale ver, že na ten prvý by sa traktoru tak kolesá neprešmykovali. 😉
[odkaz]
[odkaz]
Jsem se podíval na to video a viděl jsem tam chybky řidiče. Proč nepoužil přední náhon? Měl zapnutou uzávěrku diferenciálu? Řekl bych, že nevyužil možnosti auta.
507
Jasné, že by vyšla. To len vodič bol nemožný. Ale traktor by mohol zastaviť rovno pred kopcom a aj tak by naň vyšiel.
Na tankodrome som v KVK (KŘK) zapadol s 813. AV 15-ka bola naleštená a pripravená na predvedenie nejakým veľkym gumám. Došla 815-ka šesťkolka a zapadla 200 metrov za mnou.Chalanisko čo vozil s V3S-kou obedy, došiel ku nám a po jednom nás odtiaľ vyvtiahol doslova a do písmena. Cestou späť sme ešte vytiahli UAZ , ktorý poslali zo štábu aby zistili čo sa vlastna stalo. Kde neprejde V3S neprejde NIČ. A to som Tatrovák srdcom aj dušou.
507
No pozri odkaz hore. Je mi jasné, že by to zvládla. Ale chcem povedať že až v tedy keby sa dobre rozbehla. No a traktor by mohol zastaviť pred kopcom a aj tak to zvládne. Verím ale, že je lepšia než 815.
Ešte otázka. Bol ten terén kade išiel pre vás úplne rovnako náročný?
Ešte otázka. Bol ten terén kade išiel pre vás úplne rovnako náročný?
Terén bol rovnaký pre T813 ,T815 ,V3S ,UAZ aj OT64 a BVP už neviem koľko 😄. LKT85 som hore takým kopcom liezť videl ,no to už nie je automobil 😉. Nejde mi o to ,hádať sa ,čo V3S výjde. Ide o to, že je to stroj neuveriteľných jazdných schopností v najnáročnejších podmienkach. A kopa z nás šoférov bola na nej vycvičená práve na "braneckých" vodičských kurzoch ,no až na "vojne" sme mali možnosť vyskúšať jej -ale väčšinou len naše- schopnosti . V3S a L R Defender radím na jednu úroveň v histórií terénnych automobilov. Ale je dosť možné , ak by bol zadok na tom videu zaťažený... 😄
507
Já ti verím, že je to špička. Ja iba hovorím, že traktor ju prekoná. 😉
507
Inak díky za priblíženie. Veľmi díky. Paráda. :yes: :yes: :yes: Zaujímalo by ma, že keď si bol na vojne koľko ti je. Sem totiž chodia skôr mladý.
tak o tomhle autě jsem často slýchával u táboráků, když otec vzpomínal na vojnu. Na tomhle mazlochovi si odsloužil dva roky (a na mnoha dalších) a dodnes na něj z láskou vzpomíná. A někdy ho podezřívám, že si ho chce na stará kolena koupit 😄
PV3S byla v terénu vážně úžasná, ale Tatra 805 nebyla o nic horší, bohužel narozdíl od PV3S byla značně poruchová a tak víc stála než jezdila. Měl jsem na vojně oba vozy ale s "Kačenou" jsem prakticky nevyjel >😁