A ty jsi tu C63 AMG od Mercedesu zkousel?
Ja bych totiz rozhodne nerekl ze vypada nudne nebo ze to neni auto pro mladeho cloveka...
Byt tebou tak bych ho zvazil, mit 460 koní pod pedalem asi nebude marne 😉
Ja bych totiz rozhodne nerekl ze vypada nudne nebo ze to neni auto pro mladeho cloveka...
Byt tebou tak bych ho zvazil, mit 460 koní pod pedalem asi nebude marne 😉
Nevadí, já když tak skočím za Jirkou Kornem, ten pokud vím zrovna 300C vlastní. 😉
Nějaký testy už jsem si pročetl, jsou to ovšem auta, která se tady vyskytují tak málo, že je pro mě prakticky bez šance sehnat kus ke svezení.
Víc mě mrzí, že jsem ještě nezkusil tu Alfu 159. Musím na tom zapracovat.
Nějaký testy už jsem si pročetl, jsou to ovšem auta, která se tady vyskytují tak málo, že je pro mě prakticky bez šance sehnat kus ke svezení.
Víc mě mrzí, že jsem ještě nezkusil tu Alfu 159. Musím na tom zapracovat.
woody-alien: Bohužel obě ty Ameriky znám jen "nasucho" z autosalonů. Ze zmíněných jsem si projel (víckrát) jen Alfu 159.
Díky za základní info. Vypadá to zajímavě. Trochu se ještě popídím, ať se malinko vzdělám...
Pánovi možná vadí výskyt Multivanu a legendární Š1203 v jednom odstavci... 😉
Rozhodně jsem je neměl v úmyslu srovnávat, ale pán by se měl zamyslet nad zadáním (kombi nebo hatch, řidičsky zajímavý pro sportovní zážitky) a nad svou odpovědí.
Pokud pán trvá na tom, že Multivan je řidičsky zajímavé auto se sportovním duchem, musím konstatovat, že v takovém případě vidím jako řidičsky zajímavější krotit přetíženou divokou kozu jménem Š1203 se zadním náhonem, bez posilovače řízení, o ABS a ESP nemluvě, o délce cca 450 cm a rozvoru 230 cm.
Pokud pánovi celá tahle debata připadá absurdní, odkazuji ho znovu na zadání a jsem s pozdravem. 😄
Rozhodně jsem je neměl v úmyslu srovnávat, ale pán by se měl zamyslet nad zadáním (kombi nebo hatch, řidičsky zajímavý pro sportovní zážitky) a nad svou odpovědí.
Pokud pán trvá na tom, že Multivan je řidičsky zajímavé auto se sportovním duchem, musím konstatovat, že v takovém případě vidím jako řidičsky zajímavější krotit přetíženou divokou kozu jménem Š1203 se zadním náhonem, bez posilovače řízení, o ABS a ESP nemluvě, o délce cca 450 cm a rozvoru 230 cm.
Pokud pánovi celá tahle debata připadá absurdní, odkazuji ho znovu na zadání a jsem s pozdravem. 😄
Hele "dluko" jestli máš S6 kombi a 2 míče na novou káru, tak z nás nedělej blbce, že na auto.cz hledáš radu, co si ku*va koupit. Pokud je vše pravda co píšeš, kup si 2 - 3 auta, univerzál nekoupíš, jedno na poskakování po městě, druhý pro rodinu a třetí pro zábavu. Fiat 500 + E-Classe combi + Caterham a popřípadě jiný různý kombinace.
300C má nápravy a převodvku Mercedes, dále sloupek řízení, spínačku, airbagy a pár drobností...
Takže je to amerika s evropským podovzkem, BTW ta 5,7 V8 dává v současné verzi výkon 360 HP, má vypínání válců, které šetří spotřebu a díky vysokému toč. momentu nabízí vysoký výkon už od nízkých otáček.
Zrychlení 6,1 s u sedanu, kombi bude nepatrně horší.
Za cenu 1,3 milionu (ofiko) a 1,1 (neofiko) nemá tenhle vůz konkurenci, neb výkonově podobné BMW či MB stojí úplně jiné peníze....
Dá se předělat i na LPG - pro šetřílky nebo naopak pokud někdo touží, nění problém z vozu dostat cca 400 HP po lehčím tunningu.
Takže je to amerika s evropským podovzkem, BTW ta 5,7 V8 dává v současné verzi výkon 360 HP, má vypínání válců, které šetří spotřebu a díky vysokému toč. momentu nabízí vysoký výkon už od nízkých otáček.
Zrychlení 6,1 s u sedanu, kombi bude nepatrně horší.
Za cenu 1,3 milionu (ofiko) a 1,1 (neofiko) nemá tenhle vůz konkurenci, neb výkonově podobné BMW či MB stojí úplně jiné peníze....
Dá se předělat i na LPG - pro šetřílky nebo naopak pokud někdo touží, nění problém z vozu dostat cca 400 HP po lehčím tunningu.
To by mě zajímalo taky. Evropská ale i japonská auta se tady hodně rozebírají, zato ameriky moc ne. Tys toho Chryslera a CTS zkoušel, Beaumonte ? A když tak jak je vnímáš ve srovnání s těmi evropany ?
No tak ano, Multivan je takovým typickým příkladem řidičských zážitků. Stejně jako například Škoda 1203 čtyřkvalt... >😁
Mne těch možností pár napadá, třeba😒br />
- Alfa 159 Sportwagon (trochu menší, ale zato nejkrásnější kombi široko daleko)
- Cadillac CTS (kombi bude v prodeji brzo)
- Chrysler 300C (nejlépe s benzínem V😄
- Ford Mondeo 2.5T (nepodceňovat!)
- Cadillac CTS (kombi bude v prodeji brzo)
- Chrysler 300C (nejlépe s benzínem V😄
- Ford Mondeo 2.5T (nepodceňovat!)
Potřebuji poradit. V tuto chvíli mím Audi S6 kombi. Výborné rychlé rodinné auto se kterým se dá zažít i sportovní zážitek. Jenom to řízení je bez citu. Chci koupit něco podobného. Rodinné auto (buď kombi nebo hatchback) které bude rychlé a řidičsky zajímavé. Rozpočet mám do 1,9 mio. A nemohu nic vybrat. Párkrát jsem se svezl ve stávající BMW 5 (s 3 litrovým benzínem) a bylo to výborné. Nová 5ka je ale podle informací mnohem konzervativnější, zejména cit ve volantu je nižší (I když mají nový výborný motor 535i). Navíc kombi bude až na podzim. BMW 5GT je těžká kráva. Audi A6 bude mít nové auto také až na podzim. Mercedes je řidičsky slabý a celkově pro mě nepřijatelný (ještě jsem na něj moc mladý). Jaguary moc neznám. Tak jsem v situaci kdy nemám z čeho vybírat... Poraďte co byste si koupili?
navíc pár aut tu bude i jiko nových u dovozů typu www.denker.cz či www.impexta.cz