Ekonomika
Beekey
0
Hm, mozno to skladacky budu, ale hlavne je, ze spolahlivost LandRoveru uz horsi nebude... aspon, horsia uz nemoze byt...
Přejít do diskuze
BMW jsme si taky nedokázal představit jako prcka "1". Nic není nemožné 😉
Je třeba Jagu popřát hodného a trpělivého "tatínka", aby se konečně vyhrabal z toho marasu.
Je třeba Jagu popřát hodného a trpělivého "tatínka", aby se konečně vyhrabal z toho marasu.
to by nebolo zle, ale ja si neviem predstavit jaguar SUV alebo male auto ako napr. BMW 1 a dufam ze to nedopadne ako MG a ROVER ale myslim si ze to v tomto pripade nehrozi
ja si zase myslim, ze to bol mudry tah od tata. kedze nemaju technologie na postavenie spiskovych aut a vyvoj tychto technologii stoji kopu penazi, tak urobili kupu dvoch luxusnych znaciek za babku. ziskaju nejake prestizne znacky, tovarne, ale hlavne technologie... a o to im podla mna ide...
áno, Ratan je businessman a tak sa aj pri prvej príležitosti zachová. Vymyslí si slabú predajnosť "Jagu" a ohlási jeho vstup do segmentu typu Fábia. A ikona Britskej spoľahlivosti a štýlovosti sa bude vyrábať v počte 300 000 kusov ročne a predávať sa bude ako rožky. Skvelá budúcnosť pre klenot. 😒 😒 😒
V nejlepsich rukou by byl, kdybych ho mel ja 😄 Ale mam takovy pocit, ze to TATA zvladne :yes: :yes:
"Usadil jsem se do sedačky, a cítil ten nejjemnější ratan, který hladil mé pozadí" Mates léta páně 2012 >😒]
Není důležité co kdo řekl, ale co kdo udělal a udělá. To je jediné co mě u automobilek zajímá.
Doufám, že víš kolik odborných časopisů použilo v kontextu s Jaguarem tuto větu před deseti lety?!
Ohledně budoucnosti L-R jsem zatím spíš pesimista a rád se jako fanda L-R nechám příjemně překvapit. Nejsem rád, že landrover už nebude u Fordu, který má na rozdíl od Taty potřebný technický potenciál. Tata má "jen" peníze😃) Bojím se toho, aby se z landroverů nestaly takové podivné skládačky, motor do Freelanderu nakoupíme u Fordu, do Range velký diesel u Mercedesu, převodovky jakbysmet apod. Už teď jsou potíže s díly pro starší L-R, protože část dílů je Rover, část BMW, část Jaguar, část Ford - kdo se v tom má vyznat, za téhle situace se nedá divit, že se na potřebný díl musí čekat někdy dost dlouho, už by to chtělo trochu klidu 😄
No uvidíme.
No uvidíme.
Na AMT na..t 😉 Snad uz to nemuze byt horsi 😄 No ale, vedet, ze to bude za takovej peniz, tak jsme to s Markem mali koupit, koorva :-!
Tata je velky hrac, ktereho jiz dnes musime ve svetovem meritku brat vazne. Ratan Tata je businessman a manager nejvetsiho kalibru. Nepochybuji, ze o nem budeme slyset vic a vic. Nejde nez gratulovat k nakupu diamantu. Doufejme, ze budoucnost Jagu a LR pokvete.