Několik měsíců probíhající jednání o prodeji britských automobilek Jaguar a Land Rover jsou u konce. Dnes automobilky získala podle očekávání indická Tata Motors.
BMW jsme si taky nedokázal představit jako prcka "1". Nic není nemožné ;-)
Je třeba Jagu popřát hodného a trpělivého "tatínka", aby se konečně vyhrabal z toho marasu.
to by nebolo zle, ale ja si neviem predstavit jaguar SUV alebo male auto ako napr. BMW 1 a dufam ze to nedopadne ako MG a ROVER ale myslim si ze to v tomto pripade nehrozi
ja si zase myslim, ze to bol mudry tah od tata. kedze nemaju technologie na postavenie spiskovych aut a vyvoj tychto technologii stoji kopu penazi, tak urobili kupu dvoch luxusnych znaciek za babku. ziskaju nejake prestizne znacky, tovarne, ale hlavne technologie... a o to im podla mna ide...
áno, Ratan je businessman a tak sa aj pri prvej príležitosti zachová. Vymyslí si slabú predajnosť "Jagu" a ohlási jeho vstup do segmentu typu Fábia. A ikona Britskej spoľahlivosti a štýlovosti sa bude vyrábať v počte 300 000 kusov ročne a predávať sa bude ako rožky. Skvelá budúcnosť pre klenot. :-(:-(:-(
Ohledně budoucnosti L-R jsem zatím spíš pesimista a rád se jako fanda L-R nechám příjemně překvapit. Nejsem rád, že landrover už nebude u Fordu, který má na rozdíl od Taty potřebný technický potenciál. Tata má "jen" peníze:-))) Bojím se toho, aby se z landroverů nestaly takové podivné skládačky, motor do Freelanderu nakoupíme u Fordu, do Range velký diesel u Mercedesu, převodovky jakbysmet apod. Už teď jsou potíže s díly pro starší L-R, protože část dílů je Rover, část BMW, část Jaguar, část Ford - kdo se v tom má vyznat, za téhle situace se nedá divit, že se na potřebný díl musí čekat někdy dost dlouho, už by to chtělo trochu klidu :-)
No uvidíme.
Tata je velky hrac, ktereho jiz dnes musime ve svetovem meritku brat vazne. Ratan Tata je businessman a manager nejvetsiho kalibru. Nepochybuji, ze o nem budeme slyset vic a vic. Nejde nez gratulovat k nakupu diamantu. Doufejme, ze budoucnost Jagu a LR pokvete.