Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
22. 9. 1999 22:03
neregistrovaný "Tuning"
27. 9. 1999 20:24
neregistrovaný "davidz"
29. 9. 1999 13:14
neregistrovaný "alexashka"
14. 10. 1999 00:00
neregistrovaný "solitaire"
15. 10. 1999 17:57
neregistrovaný "davidz"
20. 10. 1999 22:11
neregistrovaný "solitaire"
21. 10. 1999 09:22
neregistrovaný "King Of The Road"
22. 10. 1999 08:13
neregistrovaný "Lukas99"
25. 10. 1999 09:55
neregistrovaný "King Of The Road"
7. 5. 2001 23:31
neregistrovaný "FULAN1"
23. 9. 1999 18:50
neregistrovaný "brm"
25. 9. 1999 22:19
neregistrovaný "bumbu"
4. 10. 1999 23:04
neregistrovaný "jiro"
11. 10. 1999 14:06
neregistrovaný "King Of The Road"
11. 10. 1999 14:09
neregistrovaný "King Of The Road"
12. 10. 1999 13:35
neregistrovaný "King Of The Road"
13. 10. 1999 11:11
neregistrovaný "sardias"
15. 10. 1999 18:06
neregistrovaný "davidz"
20. 10. 1999 08:34
neregistrovaný "King Of The Road"
13. 10. 1999 15:46
neregistrovaný "MiraEskon"
13. 10. 1999 17:11
neregistrovaný "King Of The Road"
14. 10. 1999 07:55
neregistrovaný "Kvido_B"
14. 10. 1999 19:50
neregistrovaný "RSD"
15. 10. 1999 06:45
neregistrovaný "Bestias"
15. 10. 1999 07:57
neregistrovaný "King Of The Road"
13. 10. 1999 23:10
neregistrovaný "RSD"
22. 10. 1999 09:52
neregistrovaný "Neandrtalec"
25. 10. 1999 20:26
neregistrovaný "davidz"
25. 10. 1999 16:49
neregistrovaný "Martinek-auto"
26. 10. 1999 03:18
neregistrovaný "panda1"
27. 4. 2000 07:39
neregistrovaný "Tatry"
4. 5. 2000 10:09
neregistrovaný "Sun"
6. 5. 2000 15:19
neregistrovaný "quentin"
9. 5. 2000 18:47
neregistrovaný "Doktor11"
10. 5. 2000 10:03
neregistrovaný "vici"
8. 5. 2000 11:41
neregistrovaný "skodatuning"
8. 5. 2000 11:44
neregistrovaný "skodatuning"
9. 5. 2000 18:56
neregistrovaný "Doktor11"
10. 5. 2000 09:57
neregistrovaný "vici"
19. 5. 2000 13:36
neregistrovaný "Doktor11"
23. 5. 2000 00:00
neregistrovaný "Čára"
24. 5. 2000 11:17
neregistrovaný "Doktor11"
22. 5. 2000 18:12
neregistrovaný "Doktor11"
22. 5. 2000 19:51
neregistrovaný "TU"
24. 5. 2000 22:11
neregistrovaný "Jardik"
31. 5. 2000 22:57
neregistrovaný "Kamil*"
1. 6. 2000 11:38
neregistrovaný "davidz"
1. 6. 2000 12:26
neregistrovaný "mfilip"
6. 6. 2000 13:55
neregistrovaný "vormen"
6. 6. 2000 19:33
neregistrovaný "Micus"
20. 6. 2000 10:12
neregistrovaný "242"
6. 6. 2000 19:30
neregistrovaný "Micus"
7. 6. 2000 09:53
neregistrovaný "solitaire"
7. 6. 2000 12:56
neregistrovaný "nemaha"
7. 6. 2000 13:02
neregistrovaný "nemaha"
7. 6. 2000 19:02
neregistrovaný "davidz"
9. 6. 2000 06:30
neregistrovaný "tonny"
9. 6. 2000 08:43
neregistrovaný "solitaire"
9. 6. 2000 14:09
neregistrovaný "vodik1"
10. 6. 2000 11:23
neregistrovaný "PR"
16. 6. 2000 21:23
neregistrovaný "ROOOM"
19. 6. 2000 10:42
neregistrovaný "vici"
16. 6. 2000 21:19
neregistrovaný "ROOOM"
17. 6. 2000 21:44
neregistrovaný "solitaire"
19. 6. 2000 13:06
neregistrovaný "mfilip"
19. 6. 2000 16:39
neregistrovaný "Qeta"
19. 6. 2000 22:07
neregistrovaný "Jardik"
19. 6. 2000 22:47
neregistrovaný "Qeta"
20. 6. 2000 22:22
neregistrovaný "Jardik"
19. 6. 2000 22:13
neregistrovaný "Jardik"
19. 6. 2000 22:49
neregistrovaný "solitaire"
20. 6. 2000 19:26
neregistrovaný "VACA1"
20. 6. 2000 22:25
neregistrovaný "Jardik"
20. 6. 2000 22:37
neregistrovaný "VACA1"
21. 6. 2000 16:50
neregistrovaný "Jardik"
12. 7. 2000 00:00
neregistrovaný "VACA1"
17. 7. 2000 22:38
neregistrovaný "Jardik"
18. 7. 2000 16:49
neregistrovaný "drahus"
18. 7. 2000 08:06
neregistrovaný "vodik1"
18. 7. 2000 16:47
neregistrovaný "drahus"
18. 7. 2000 16:39
neregistrovaný "drahus"
18. 7. 2000 21:08
neregistrovaný "VACA1"
19. 7. 2000 08:11
neregistrovaný "drahus"
19. 7. 2000 20:12
neregistrovaný "kraho"
22. 7. 2000 07:14
neregistrovaný "cmt"
22. 7. 2000 11:34
neregistrovaný "rover"
22. 7. 2000 11:47
neregistrovaný "AUTOKOMPLEXCZ"
22. 7. 2000 22:09
neregistrovaný "cmt"
26. 7. 2000 00:00
neregistrovaný "thym"
26. 7. 2000 00:00
neregistrovaný "AUTOKOMPLEXCZ"
26. 7. 2000 00:00
neregistrovaný "AUTOKOMPLEXCZ"
26. 7. 2000 00:00
neregistrovaný "rover"
26. 7. 2000 00:00
neregistrovaný "AUTOKOMPLEXCZ"
1. 8. 2000 20:41
neregistrovaný "IVAN99"
2. 8. 2000 12:02
neregistrovaný "mfilip"
2. 8. 2000 22:17
neregistrovaný "Jardik"
2. 8. 2000 22:20
neregistrovaný "Jardik"
2. 8. 2000 22:27
neregistrovaný "Jardik"
2. 8. 2000 22:27
neregistrovaný "Jardik"
3. 8. 2000 07:26
neregistrovaný "mfilip"
9. 8. 2000 10:22
neregistrovaný "maxi"
9. 8. 2000 18:04
neregistrovaný "Pavouk1"
10. 8. 2000 08:15
neregistrovaný "maxi"
10. 8. 2000 18:44
neregistrovaný "Pavouk1"
15. 8. 2000 22:55
neregistrovaný "Ventil"
16. 8. 2000 09:15
neregistrovaný "vodik1"
16. 8. 2000 09:32
neregistrovaný "Ventil"
17. 8. 2000 12:11
neregistrovaný "ROOOM"
15. 5. 2001 10:36
neregistrovaný "antonius"
17. 8. 2000 12:16
neregistrovaný "ROOOM"
17. 8. 2000 15:35
neregistrovaný "Ventil"
17. 8. 2000 15:50
neregistrovaný "Ventil"
18. 8. 2000 06:49
neregistrovaný "rkolbabek"
18. 8. 2000 08:40
neregistrovaný "mfilip"
18. 8. 2000 10:16
neregistrovaný "rkolbabek"
23. 8. 2000 14:58
neregistrovaný "jenz"
23. 8. 2000 21:41
neregistrovaný "Jardik"
23. 8. 2000 21:49
neregistrovaný "Honza2000"
24. 8. 2000 12:32
neregistrovaný "jenz"
26. 8. 2000 18:00
neregistrovaný "cmt"
28. 8. 2000 13:17
neregistrovaný "vici"
4. 9. 2000 08:44
neregistrovaný "jenz"
4. 9. 2000 17:23
neregistrovaný "H2O1"
5. 9. 2000 19:47
neregistrovaný "vici"
5. 9. 2000 19:49
neregistrovaný "vici"
6. 9. 2000 07:42
neregistrovaný "jenz"
6. 9. 2000 10:48
neregistrovaný "vici"
6. 9. 2000 10:53
neregistrovaný "vici"
6. 9. 2000 13:08
neregistrovaný "jenz"
11. 5. 2001 09:39
neregistrovaný "kevals"
29. 8. 2000 09:58
neregistrovaný "ROOOM"
31. 8. 2000 06:45
neregistrovaný "ROOOM"
1. 9. 2000 01:06
neregistrovaný "cmt"
2. 9. 2000 18:30
neregistrovaný "vici"
29. 8. 2000 10:02
neregistrovaný "ROOOM"
29. 8. 2000 14:44
neregistrovaný "bob_1"
2. 9. 2000 23:50
neregistrovaný "butch"
3. 9. 2000 20:23
neregistrovaný "tip"
neregistrovaný "Tuning"
22. 9. 1999 22:03
Zkušenosti
Jaké máte zkušenosti s tuningovými díly pro Felici a které se vám nejvíce osvědčili, a které vám nejvíce schází?
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "davidz"
27. 9. 1999 20:24
Re: Zkušenosti
Jde o to, co myslíš tuningem. S křídly a rychlými pruhy nemám žádnou zkušenost. Mám celkem obyčejného kombíka 1.3/50 kW, rok 1996, tj. jednobodový vstřik. Nechal jsem si od firmy Cimbu (www.cimbu.cz)udělat chip, není z toho sice raketa ale zmizela díra pod plynem a ještě spadla tak o půl litru spotřeba. Další skvělá věc jsou tlumiče HP, stejnou zatáčku jedu tak o 10-15 km/h rychleji. Na obyč tlumičích se auto vlní, na těchto drží až dokud to snesou gumy, pak jde do smyku. Je to docela libovka, s tímhle v zatáčkách slušně školím i daleko lepší auta. On je vůbec problém, že spousta lidí se 150 a více koňmi pod pedálem umí jezdit rychle jenom rovně, před zatáčkou je odvaha opustí a stojí na brzdě.
neregistrovaný "alexashka"
29. 9. 1999 13:14
Re: tlumiče HP
Hello!

I am Felicia owner from Russia. Please, tell me about shock absorbers HP. Maybe web addres with information about subj In English or Czech?

Good luck!

Alexandre
neregistrovaný "solitaire"
14. 10. 1999 00:00
Re: tlumiče HP
Ty tlumice HP potvrzuji, jizdni vlasnosti super.

Jeste to chce kola 15" 195/50 a tu zatacku muzes

jed klidne o 40 km/h rychleji, ale nesmi tam byt

treba hruska. Auto se skoro nenaklani, drzi bezvadne stopu, ale na kostkach je to trochu horsi. Ale stejne je to good.
neregistrovaný "davidz"
15. 10. 1999 17:57
Re: tlumiče HP
to Solitaire: A co delaj ty 195ky na vode? Vzhledem k vaze Felicie bych se skoro bal, ze budu potrebovat misto volantu kormidlo :-) Ja mam 165/70 Continental, je fakt, ze ty ostry prujezdy zatacek jim davaj dost zabrat, jsou moc vysoky. Jinak ale supr gumy, panove ve Skode totiz setrili a jako prvni tam dali Matador MP-11. Neco tak hroznyho, jako tyhle gumy jsem v zivote nezazil. Auto na nich skakalo a drncalo, kazdou chvili jsem pichnul a kdyz napadl snih, tak jsem se nerozjel skoro ani z kopce. Navic se ojizdely do hrbata, ackoliv tlumice byly OK. A zivotnost cca o 10.000 km mensi nez u Continentalu.
neregistrovaný "solitaire"
20. 10. 1999 22:11
Re: tlumiče HP
Ty 195/50 mam teda na facku, jsou to Continental

sport contact. Na vode jsem pochopitelne jezdil

opatrne, nicmene jsem nepocitoval pri prujezdu

louzema nejakou zradu. Je to celkem O.K. Vetsi

strach mam z poldu, protoze jestli se tech kol

vsimnou(jako ze jo...ET 28 -jsou celkem vysazeny)

, tak me asi seberou i rodnej list.
neregistrovaný "King Of The Road"
21. 10. 1999 09:22
Re: tlumiče HP
zkus zkontaktovat nějakého úpravce,který má na podbnou úpravu kol homologaci a nech si to napsat do TP. Já mám na Fe 175, to není tak vidět, ale mají trochu vyšší profilové číslo (moje blbost)- 65, asi je prodám na jaře a koupím 55, to by mohlo dobře sedět.
neregistrovaný "Lukas99"
22. 10. 1999 08:13
Re: Kingova vytunena Felinka
Jooo panove, az uvidite ve zpetnym zrcatku fialovou Feldu s karbonovyma mracitkama, lizinama na strese, tak radsi uhnete, protoze ji hned tak neujedete. Ten chiptuning opravdu hezky zabira, fakt jsem byl u vytrzeni co se da tak lacino z 50KW dostat. Jo King sel jeste trochu dal a hodil tam novej filtr, tak mu to seste krasne prede, jako by s tim mel vyjet na okruh hehehehe.... Ja jsem vas chtel jenom varovat... :)))) Lukas
neregistrovaný "King Of The Road"
25. 10. 1999 09:55
Re: Kingova vytunena Felinka
Lukasi, diky za skromne posouzeni meho drakouše. Vis, jak to zahreje na srdicku?
neregistrovaný "FULAN1"
7. 5. 2001 23:31
Re: Kingova vytunena Felinka
Ahoj lidičky, a taky tobě Kingu. Jak čtu, máš to trochu poladěný. Chtěl bych dát trochu řeč o úpravách na Feldě, jestli chceš, pošli mi kontakt na fugas.jan@atlas.cz .Díky Fulan
neregistrovaný "brm"
23. 9. 1999 18:50
Tuningové díly
Po republice je možné sehnat celkem solidně široký sortiment doplńků a úprav jak motorů ,podvozků, tak spoilerů je tu i několik výrobců. Bohužel musí se schnánět v obchůdkách s příslušenstvím a na burzách. Ve Škodováckých servisech moc velký výběr není.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "bumbu"
25. 9. 1999 22:19
Re: Tuningové díly
Je to asi logické, tak velká firma nezvládne seznámit se se všemi výrobci a úpravci a tak se to snaží alespoň oddálit. Když s nimi není schopná na jejich úrovni spolupracovat. Navíc se může distancovat od nepovedených a narychlo splácaných dílů, které se třeba později stanou trháky. A případně je nahradit svými srovnatelnými díly ovšem s orig. razítkem a nesronatelně vyšší cennou. Navíc jim tyto firmy zadarmo v mnoha směrech ukážou tudy cesta nevede a tudy ano.
neregistrovaný "jiro"
4. 10. 1999 23:04
dotaz na cimbu
Máte někdo zkušenost s touto mladoboleslavskou tuningovou firmou?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "King Of The Road"
11. 10. 1999 14:06
Cimbu
Mám přeprogramovanou řídící jednotku od výše zmíněné firmičky. Ááááááááááááách!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "King Of The Road"
11. 10. 1999 14:09
Re: Cimbu
to davidz: není to raketa? No máš pravdu, s Monomotronicem toho zlepšení není asi tolik, jako u mé 50kW MPI. Až udělám nějaká měření, tak se ozvu.
neregistrovaný "King Of The Road"
12. 10. 1999 13:35
Chiptunning od Cimbu autosport - první dojmy
Carramba, byla to osudová chyba, neměl jsem to přeprogramování dělat. Proč? Každý ví, jak se chová klasická felicie. nenutí vás vytáčet motor na 5000ot/min, protože víte, že stejně z ní víc dostat nemůžete. S tím zpropadeným chipem je to průšvih. nejen, že se v 5000 cítích jako doma, ještě chce, potvora víc, A víc. A víc. Omezovač se aktivuje až v 65000t/min.. To je ještě o 500 víc, než točí náš accord 2,0. Ale začnu od začátku: Do 4500 ot (zelené pole, nebo je do 4000? To je fuk) se toho zase tak moc extra neděje. Je sice znát vyšší točivý moment, protože i na 4ku a 5ku je i při zatížení 200 kg docela ochotná zrychlovat a výkon je také mírně cítit, ale při prvních přidáních plynu mě to moc "nevzalo" (postupně jsem ale ten rozdíl začal pociťovat i tady dole). Ale dál,.... Po přehoupnutí se přes zelené pole se ovšem stane něco neuvěřitelného: Pocítíte lehoulilinké škubnutí a - chudinka felinka s motorem původem z 1000 MB vyrazí dopředu jako protržená, 4500, 5000, 6000, stále se stejnou silou až k 6500, kde ji zastaví omezovač. Je pravda, že rychloměr jde nahoru pomaleji, než otáčkoměr, ale je to 1,3. Navíc mám pocit, že se i přes zběsilou jízdu, jakou teď to auto trápím, ručička palivoměru skoro nehýbe. Ale spotřebu jsem zatím neměřil, to udělám až se trochu vyřádím a začnu jezdit volněji. Ale abych vás nenudil jen svými sujektivními pocity: Naberte si do svých felicií taky 200 kilo zátěže, jako já (je to včetně řidiče + spolujezdec a nějaká taška vzadu) a porovnejte výkony své s těmi zde popsanými. Tak: 1čka točí do 50km/h. 2ka do 85km/h. 3ka do 125km/h(!). 4ka do 158km/h(!!) a 5ka do 168km/h (na rovině). Akceleraci změřím ještě tento týden, tu zatím nemám. Pokud jste tak dynamičtí řidiči jako já, nedávejte si ten tunning. Přestanete jezdit normálně, protože se budete těšit z toho, jak řidiči octavií a meganů vytřeštěně civí do zrcátka a diví se, jak to, že vás při zrychlení nesetřásli.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "sardias"
13. 10. 1999 11:11
Re: Chiptunning od Cimbu autosport - první dojmy
Jde takovou úpravu udělat i při přestavbě na plyn? Ozvi až budeš vědět co dělá ze spotřebou. Čau.
neregistrovaný "davidz"
15. 10. 1999 18:06
Re: Chiptunning od Cimbu autosport - první dojmy
to Sardias: pokud se tyce plynu napis si na info@cimbu.cz

Jinak jeste ke spotrebe. Felicia Combi GLXi, rok 1996, jednobodovy vstrik po uprave Cimbu. Jezdim vetsinou po Praze, Mlade Boleslavi a mezi. Posledni dobou hodne po okreskach. Kdyz se drzim zpatky, je to okolo 6 litru. Kdyz mi trochu hrabe, a davam si rally (na okreskach opravdu lahudka, pokud ty * nedelaj treba repu a neni na ceste 5 cm blata), vyleze to na cca 6.5 litru. Uz nevim, co bych mel delat, abych to dostal na sedm. A to podotykam, ze motor ma najeto 158.000 km a krome beznych veci (svicky, filtry) se na nem nic nedelalo.
neregistrovaný "King Of The Road"
20. 10. 1999 08:34
Re: Chiptunning od Cimbu autosport - první dojmy
Jsem tu znovu, zatím ne se spotřebou, ještě jsem se nedonutil jezdit normálně. Provedli jsme s kamarádem měření akclerace v rámci běžných možností stopky, tachometr.
Před chipem bylo zrychlení 0-100km/h za 15vteřin,
podařilo se nám dostat i na 14vt.,
ale mám podezření, že to bylo mírně z kopečka.
Oproti oficiálně udávaným hodnotám 13,5 je to docela přiměřené, když přihlédnu k zatížení vozu téměř 200kg (přesně 192).
Po přečipování se zrychlení zlepšilo o 2vteřiny na 13,
respektive dokonce 12 z mírného kopečka (tak asi 1stupeň). Poměrně slušný výsledek, myslím.
neregistrovaný "MiraEskon"
13. 10. 1999 15:46
Felicia VR6
Pokud máte dost motorů 1.3l, 1.6l strčte si do Felinky třeba šestiválec 2.8l nasaďte kola 17" a jste v pohodě. Opravdu se to tam všechno vleze. Kdo nevěří, ať

tam běží. -Mi
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "King Of The Road"
13. 10. 1999 17:11
Re: Felicia VR6
To je ovšem naprostá bomba!
neregistrovaný "Kvido_B"
14. 10. 1999 07:55
Re: Felicia VR6
bomba to teda je, ale zajímalo by mě, jestli jde do feldy narvat i 1.8T a co by to s chudinkou udělalo :-)
neregistrovaný "RSD"
14. 10. 1999 19:50
Re: Felicia VR6
Šlo by to určitě, ale vyvstávají dvě otázky: 1) kdo by to zaplatil? 2)kdo by to otipoval. V našich končinách by to bylo tak auto na rallyecross nebo do soukromé sbírky....škoda, že tu není legislativa alspoň jako v USA. Tam je v tomhle naprostá volnost.
neregistrovaný "Bestias"
15. 10. 1999 06:45
Re: Felicia VR6
A nebo v Rusku. Můj příbuzný pracoval v Rusku jako letecký mechanik a vyprávěl, že domácí kutil se tam neomezuje na traktůrek, ale staví svou "samodělku". Lze tam prej vidět vozidla od žebřiňáku s přídavným motorem až po polopancéřovaný offrady... Když už se tu někdo zeptal, co by tomu říkali na DI - včera jsem dostal od policajtů ukrutně *, že nemám vzadu zástěrky. Moje vysvětlení, že sice vím, že je to ve vyhlášce, ale chci mít auto v originál stavu jaksi nechápali...
neregistrovaný "King Of The Road"
15. 10. 1999 07:57
Re: Felicia VR6
Bestiasi, tohle je ze života, ne felicia VR6. Za chiptunning by už asi zabíjeli, ještě že to není vidět. A mimochodem, bez zástěrek jezdí dnes tak 30% aut. Sorry, ale jsou na pěst.
neregistrovaný "RSD"
13. 10. 1999 23:10
Re:VR6
Tak to je hamání. Klobouk dolu ale s těmi 200PS to musí upalovat strašidelně. Decentní, bez jakýchkoliv okázalostí ale uvnitř naprosto dokonale sladěné. Tomu říkám smysl pro krásu. A ty kola mmmmmmmm. Jde jen o to, jak by se na to tvářili na STK a na DI.

To by člověk musel obědnat předem rychlou záchranku, aby všechny ty mlíkaře zachránili ze srdečního šoku.My třeba teď rveme 1.8T do Golfa III, ale to je pro Rallyecross a ne na silnici (škoda....)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Neandrtalec"
22. 10. 1999 09:52
Davidovi z
A co si to takhle rozdat s červenou Fiestou XR2i ?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "davidz"
25. 10. 1999 20:26
Re: Davidovi z
Klidne si to rozdam, ale jedine tak v mnozstvi odvezeneho materialu :-) To jsi ty, Radku?
neregistrovaný "Martinek-auto"
25. 10. 1999 16:49
Kontakt na f. Martínek výrobce platových doplňků
Dobrý den.

Právě jsem obdržel zprávu od svého webmastera, že dokončil první variantu internetové prezentace naší firmy. Nalézá se na Adrese: [odkaz] Naleznete tam především schválené plastové doplňky pro vozy Škoda, kontakty, ceny i obchod. Rádi uvítáme Vaši návštěvu, nákup i připomínky.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "panda1"
26. 10. 1999 03:18
Vše o Škodovkách
Právě jsme otevřeli zbrusu nový server. Škoda TechWeb. Najdete zde spousty zajímavých informací o Škodovkách, hlavně o modelech 105-Favorit, ale časem doufejme i o jiných. Oblasti zaměření jsou tuning, opravy, úpravy a prostě vše, co by se Vám mohlo hodit.

Přijďte nás navštívit, a pokud shledáte, že byste rádi také pravidelně či nepravidelně přispívali, jste vítáni!

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tatry"
27. 4. 2000 07:39
Chip tuning na Slovensku
Má niekto nejaké informácie o firmách, ktoré poskytujú chip tuning pre Felície na Slovensku ?

( napr. taká ako Cimbu v Mladej Boleslavi )
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Sun"
4. 5. 2000 10:09
Re: Chip tuning na Slovensku
Tiez som niekedy hladal taku firmu a dostali sa mi do ruk materialy od TRANS-EP,s.r.o, V.Greschika 6,054 01,Levoca. 0966/451 11 12.Dost pripominali Cimbu. No nenasiel som nikoho, kto by mal s nimi nejake skusenosti tak som od toho upustil. Ked to s nimi alebo niekym inym skusis daj vediet ako si dopadol.
neregistrovaný "quentin"
6. 5. 2000 15:19
Sportmotor
Páni, nemá niekto informácie o firme Sportmotor (sportmotor.sro.cz)? Chcel by som si dat urobit chiptunning na felde, a rozhodujem sa medzi Cimbu a Sportmotorom. Ak máte nejaké skúsenosti s touto firmou, ozvite sa. Dík
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Doktor11"
9. 5. 2000 18:47
Re: Sportmotor
Firmu Cimbu muzu doporucit, nechal jsem si od p.Jandy upravit ridici jednotku pro motor 1.3 MPI 50kW a vysledek je opravdu znat. Vyrazne se zvedla krivka krouticiho momentu v celem rozsahu a zejmena v otackach >4000, motor lze vytacet az do 6000-6500ot. Akcelerace na dvojku a trojku je mnohem lepsi, take ctyrka do kopcu tahne lepe nez v serii, maximalni rychlost se prilis nezvysila, spotreba je priblizne stejna. Pred upravou mel motor 54.5kW/118Nm (pri vyssich otackach nez jsou udaje v dokumentaci) - namereno na Jarove, po uprave jsem jeste nemeril.
neregistrovaný "vici"
10. 5. 2000 10:03
Re: Sportmotor
Sportmotor (tez Sprasmotor) je dle meho nazoru velmi zajimava "tunel" firma. Kdyz jsem kdysi chtel upravu Fava, tak jsem zjistil, ze firma Sportmotor s.r.o. ani neexistuje, nemaj (nebo tehdy nemeli) ani sidlo firmy, ksefty delaj v nejakych garazich.Jejich nejakych 60kW MPi je priblizne stejny tunel jako 61,5kW Cimbu.Upravou jednotky nelze dosahnout takoveho zvyseni vykonu a kroutaku,jak obe tyto firmy uvadeji. Jinak MPi ma v serii normalne pres 50kW, prej se vyskytly i 58kW..... Chce to vacku, hlavu a jednotku a taky kratsi prevodovku.... Samotna jednotka take neni k zahozeni, z MPi to dela auto, ve kterem se da jezdit, nema to "diru" pod plynem, zlepsi se prechody, je to znat, ale 60kW to NIKDY nebude!!!!
neregistrovaný "skodatuning"
8. 5. 2000 11:41
Plastové doplňky na Škodovky
Provádíme tuning vozů Škoda - prodej a montáž plastů včetně lakování (spoilery, podnárazníky, výdechy kapoty, kryty klik atd.) litá kola, sportovní výfuky, dekor interiérů
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "skodatuning"
8. 5. 2000 11:44
Plastové doplňky na Vaše Škodovky
Provádíme tuning vozů Škoda - prodej a montáž plastů včetně lakování (spoilery, podnárazníky, výdechy kapoty, kryty klik atd.) litá kola, sportovní výfuky, dekor interiérů

www.geocities.com/skodatuning
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Doktor11"
9. 5. 2000 18:56
konicke filtry K&N, JR Racing
Hledam firmu v Praze, ktera ma zkusenosti s montazi konickych air-filtru do Felicie 1.3 MPI. Jde mi zejmena o vyreseni privodu studeneho vzduchu nejlepe z puvodniho mista v narazniku, pri bezne montazi totiz filtr nasava vzduch ohraty v motorovem prostoru, mozna by stacilo filtr pouze odstinit nejakou prepazkou. Diky za info
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "vici"
10. 5. 2000 09:57
Re: konicke filtry K&N, JR Racing
Zkus MOTOR-EXCEL (WWW.MOTOR-EXCEL.CZ),prodavaj KN a maji urcite spoustu zkusenosti.Je to asi nejlepsi firma, se kterou jsem kdy prisel do styku.
neregistrovaný "Doktor11"
19. 5. 2000 13:36
Re: konicke filtry K&N, JR Racing
Na ten konicky filtr se vykaslu, nikdo to prilis nedoporucuje, krome Kinga.. :-)) Vyresit privod studeneho vzduchu je nutne a navic docela komplikovane. Koupim asi normalni KN-filtr, ten se vymeni za puvodni, cena se vejde do cca 1950Kc. Sice nema takovy zvuk jako konicky filtr, ale vysledky testů mluví v jeho prospech...
neregistrovaný "Čára"
23. 5. 2000 00:00
Re: konicke filtry K&N, JR Racing
Ahoj felisti, mám s feliciemi jen dobré zkušenosti, ale - nic ve zlým - ta vaše debata, jak z Matky Terezy udělat Pamelu Anderson, je opravdu půvabná...
neregistrovaný "Doktor11"
24. 5. 2000 11:17
Re: konicke filtry K&N, JR Racing
Divil by ses co s Felicii dokaze tuning motoru, kvalitnejsi sportovni tlumice a sirsi kola... :-)) Taky jsem mel slusny auto (2.0 Turbo 114kw, r.v.89), ale ted bohuzel jezdim s Felicii, tak ji chci aspon trochu vylepsit...
neregistrovaný "Doktor11"
22. 5. 2000 18:12
Al kola + pneu na Felicii
Nejak to tu spi. Najde se nekdo kdo kupoval sirsi kola na Felcku r.v.98, vic nez 175/60/R14? Rad bych koupil 185/55/R14, jaky rozmer rafku je potreba? Pripadne 185/?/R15, sirka 195 uz je prilis, nemam posilovac rizeni :-) Kdo s tim ma zkusenosti?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "TU"
22. 5. 2000 19:51
Re: Al kola + pneu na Felicii
Koukni se na www.autokola.cz mají tam zajímavé slevy. A na ty 185/x/x musíš mít ráfky 5,5 nebo 6, ale těch 5,5 docela stačí.
neregistrovaný "Jardik"
24. 5. 2000 22:11
Re: Al kola + pneu na Felicii
Na Felicii mam lity kola 5,5x14 a gumy 185/60 R14(vepredu Bravura a vzadu Kleber). Zprvu bylo zatacení pekny fuska ale tedko po cca. 1000km ani nepoznam pri zataceni ze mam trochu sirsi gumy.Jina auto uplne skvele sedi v zatackach, jakpak by taky ne. Spotreba se trochu zvysila ale prechipovanim sem ji zase schodil.Tak ze skvely.Normalne jezdim za 7 l/100km.Kombinace mesto-normalni provoz.A to ji dost casto honim co se da.Jarda
neregistrovaný "Kamil*"
31. 5. 2000 22:57
Vyzva!!!
Prosim vsechny feldy,aby se me na dalnici nepokousely predjet/cerna Octavia TDi 81 KW s brnenskou SPZ/.Uz mam dost toho zavodeni.Stejne Vam to jede max. 180.Jste jak blazni, vidite Octavku a muzete se pretrhnout.Natru vam to kdykoliv budu chtit,tak si nenicte ty svoje motorky...PLEASE....
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "davidz"
1. 6. 2000 11:38
Re: Vyzva!!!
Tak nezávoď. Jestli nejseš schopen strávit, že Tě předjela Felda a musíš přidat, je to jenom Tvůj problém. Já si jedu, kolik uznám za vhodný a jsem v klidu. Už mě předjela dokonce i Avia, byl to nějaký zkušebák z fabriky a jel asi 140. Dalším zářez na pažbě si udělala i tisícovka (Škoda 1000MB) v nějaký závoďácký úpravě, ten jel tak 150. Mám se zbláznit?
neregistrovaný "mfilip"
1. 6. 2000 12:26
Re: Vyzva!!!
Nalep si na kufr samolepku ve stylu "Zakaz predjizdeni"
neregistrovaný "vormen"
6. 6. 2000 13:55
Re: Vyzva!!!
Jdi do * ty šulíne po uprávě motoru tě vydrtím vždycky!!!
neregistrovaný "Micus"
6. 6. 2000 19:33
Re: Vyzva!!!
Ty ses asi dobre "jetej", co? Ale jen jedno pamatuj:Na rovine umi jet rychle kazdej blb. Ale kdyz tam machrujes, zkus jednou amaterskou rally a ona te to prejde.
neregistrovaný "242"
20. 6. 2000 10:12
Re: Vyzva!!!
Ty budeš asi dobrej blbeček, co ?!
neregistrovaný "Micus"
6. 6. 2000 19:30
Vyfukova soustava
prvni, co jsem udelal bylo preprogramovani jednotky, pak filtr JR ( ne konicky ). Tedka jsem vyndal katalyzator a ten stredni tlumic. Na konci mam solaru, ale pripada mi, ze to po te uprave nejde tak rychle do otacek. Mate taky takove zkusenosti, nebo je to klamani zvukem ( ten je ted suprovy ) ?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "solitaire"
7. 6. 2000 09:53
Re: Vyfukova soustava
To ,ze to nejde tak rychle do otacek je docela dost mozny. Ten motor je stavenej na nejakej odpor vejfuku a pokud si vsechno vybrakoval, tak se nema o co oprit a mozna ztratil vykon i kroutak. Chtelo by to odbrzdit...

Jinak ten zvuk je fakt dobrej, taky jsem to zkousel, ale vyndal jsem jen stredni mezitlumic.
Avatar - petous
9. 6. 2000 08:44
Re: Vyfukova soustava
Asi se moc vyplachuje (směs prolítne skrz až do výfuku, je to dáno časováním ventilů, které je laděno na standardní odpor výfukové soustavy). Chtělo by to zřejmě něco jako "akustické zrcadlo" ve vzdálenosti od motoru jako byl dřív katalyzátor. Případně ještě poladit chip, určitě by snesla další zvýšení předstihu, protože ve válcích nezůstavá tolik výfukových plynů, tudíž je směs studenější a má menší tendenci ke klepání.
neregistrovaný "nemaha"
7. 6. 2000 12:56
Uprava Felicie 1.3 Monotronic
Chtěl bych se poradit,má někdo zkušenosti z tuningem Felicie 1.3 Monotronic (r.95),tj.

chiptuning motoru (jaká firma,jaké vylepšení...),a nejaké zkušenosti z laděnýma výfukama (jaké,jaký vliv na motor,je potřeba takový výfuk nejak "doladit")???

Díky

Mirek
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nemaha"
7. 6. 2000 13:02
Uprava Felicie 1.3 Monotronic
Chtěl bych se poradit,má někdo zkušenosti z tuningem Felicie 1.3 Monotronic (r.95),tj.

chiptuning motoru (jaká firma,jaké vylepšení...),a nejaké zkušenosti z laděnýma výfukama (jaké,jaký vliv na motor,je potřeba takový výfuk nejak "doladit")???,a pak jeste co nejaký sportovní vzd.filtr, udělá to něco s motorem??

Díky

Mirek
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "davidz"
7. 6. 2000 19:02
Re: Uprava Felicie 1.3 Monotronic
S Monotronicem se toho zas tak moc neudělá. Co jsem slyšel, ten motor má málo vzduchu a tudíž nemá smysl ho moc krmit. Takže v programu řídící jednotky se pracuje hlavně s předstihem. Já mám upravený chip od Cimbu (www.cimbu.cz). Mám ho tam někdy od 120.000 km, teď mám najeto 187.000 km. Hlavní změna je zmizení "díry" pod plynem, auto jde za plynem hned. Dále se snížila spotřeba, jezdím v létě okolo 6l (s kombíkem).
neregistrovaný "tonny"
9. 6. 2000 06:30
Re: Uprava Felicie 1.6 POLICIE
Zdravím všechny. Slyšeli jste něco o policejních Feliciich 1.6. Slyšel jsem něco že maji 100 k, a že z moji standarti 1.6 raději jim nemám zdrhat.

Nevíte někdo jakou mají udělanou úpravu jestli něco podobného jako děla cimbu. Když už tady jsem nezkoušeli jste někdo provést barvu osvětlení přístrojové desky třeba na modrou jako VW ?
neregistrovaný "solitaire"
9. 6. 2000 08:43
Re: Uprava Felicie 1.6 POLICIE
Zatim jsem o te uprave u policie neslysel. Kamos- polda ma 1.6 kombika a to je klasika 55 KW. Mozna , ze poldove neco takovyho maj , ale je to jen par kousku, takze jak uvidis policejni Feldu, tak muzes klidne zdrhat :-)) Ale jinak ta uprava na 100k je docela dobra, vozil me s tim kamos a oproti normalni Felde je to zihadlo. Felda je lehka a tech 100K s tim dela divy. Mel jsem Oktavku 100k a to byl proti tomu uplnej lenoch.
neregistrovaný "vodik1"
9. 6. 2000 14:09
chiptuning
Mám Feldu 50kW MPI a chtěl bych si nechat udělat chiptuning. Potřeboval bych poradit nějakou firmu na moravě, která to dělá, včetně cen a záručních podmínek. Děkuji.Informace můžete posílat i na e-mail: vodacek@fnol.cz
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "PR"
10. 6. 2000 11:23
Re: chiptuning
To: vodík a taktéž nemaha - Zkus Motorexcel tuning. Dělají všechno možné od úprav pro běžný provoz až po soutěžáky (ŘJ, vačky, hlavy, sání, výfuky, převodovky, podvozky atd.). Určitě ne Sportmotor někdy známá ja Sprasmotor.
neregistrovaný "ROOOM"
16. 6. 2000 21:23
Re: chiptuning
Proc ne SportMotor? Uz nekomu neco znicili? Jen mne zajima v cem se mohou jednotlive firmy lisit, kdyz opravene parametry v centr. jednotce jsou skoro shodne.

???
neregistrovaný "vici"
19. 6. 2000 10:42
Re: chiptuning
Sprasmotor - jsou to zlodeji. Zkus Motor-Excel, ti maj vlastni vyvoj,stavi zavodni motory (podle me zaruka kvality)..... + solidni jednani!
neregistrovaný "ROOOM"
16. 6. 2000 21:19
Barveni brzd
Mam dotaz,

ma nekdo z Vas jiz za sebou barveni brzd. kotoiuce a desticek? Obcas nejake vidam, bud svitive zlute, zlute nebo cervene. Staci jen ocistit drat. kartacem? A jakou barvu pouzit aby vydrzela tu teplotu. Pripadne jak dlouho takove nabarveni vydrzi?

Diky za jakekoliv nakopnuti (spravnym smerem)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "solitaire"
17. 6. 2000 21:44
Re: Barveni brzd
Staci to jen ocistit a odmastit. Pak si kup barvu ve spreji, takovy ty univerzalni na kov i umele hmoty. Nastrikej to trema vrstvama a az to trochu oschne, tak to auto projed, aby se to pekne zapeklo. Ja to tak delam a drzi to dobre. Jen doporucuju nejakou jinou barvu nez cervenou, takovejch tu jezdi az moc :-))
neregistrovaný "mfilip"
19. 6. 2000 13:06
Re: Barveni brzd
Ja to natiram emailem pro automobilove karoserie, presny typ jsem schopen v pripade zajmu zjistit, stoji tusim kolem 85 Kc. Nanasim to stetcem 2 x, na bubnech a trmenech to drzi vyborne, na hrane kotouce se to samozrejme speče. Na Formanu mi to vydrzelo bez jakychkoliv retusi 3 roky a urcite to jeste dlouho vydrzi. Na Brave jsem si to udelal taky. Pozn.: mam taky cervenou, proste se mi libi ...
neregistrovaný "Qeta"
19. 6. 2000 16:39
Pruh na predni okno
Nevite nekdo jak zarucene prilepit pruh nahoru na celni okno, aby kopiroval zaobleni okna (bez strihani)? Jestli to zahrivat fenem a tvarovat nebo jinak...?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Jardik"
19. 6. 2000 22:07
Re: Pruh na predni okno
Me ho lepily v jedny firme ktery dela samolepici reklamy a ty to udelali jednoduse tak ze jsme tu folii (bila, samozrejme zvenci) postrikali vodou aby se tak nelepila a pak jsme ji prilozili na okno a prilepili a pak se okraj jednoduse napr. ziletkou odrizl a postupne se zasunul pod tesnici gumu okolo okna (ale pozor!!!!! pred lepenim je dobry gumu odchlypnout a vymyt protoze za ni je plno prachu ktery pak zhorsuje prilepenu a navic pod folii jsou zbytky spiny ktera je samozrejme videt jenom z kabiny ale i tak. Nakonec se z folie vytlaci sterkou voda a je to hotovo. Potom folie drzi jak pribita i kdyz prez ni jezdi sterace. To mam vyzkouseni. Ale bacha na policajty!!! Brzo nabidnu na svojich WWW strankach ([odkaz] i fotky, takze uvidis i jak to vypada. Jinak je to SUPER, hlavne ted v lete. Pekne to zastinuje slunicko. Beavis
neregistrovaný "Qeta"
19. 6. 2000 22:47
Re: Pruh na predni okno
Jak jsi to myslel s tema policajtama, to tak moc delaj bubaky? Zas takovej rozdil mezi nalepenym a natonovanym pruhem neni.
neregistrovaný "Jardik"
20. 6. 2000 22:22
Re: Pruh na predni okno
Myslel sem tim nedelat na ne moc machry pokud te chytej neco napr. nabouras. Nedavno sem naboural a docela sem mel stazenou * (ale slo i o jiny doplnky) ale nakonec vsechno bylo v pohode. Pokud clovek nedela "machry" ale spis blbce tak je to s poldama v pohode. Tema poldama sem hlavne myslel to ze ta samolepka na prednim okne nesmi podle mojich informaci bejt. Jinak nevim, nechci se s nekym hadat. Ale samozrejme samolepku na predni okno vrele doporucuju, vypada to nejen skvele "soutezacky" ale ma to i perfektni clonici funkci. Beavis
neregistrovaný "Jardik"
19. 6. 2000 22:13
Ladeny vyfuk na Felicii
Cau vsichni fandove do Felicii.Prosim vas, mate nekdo zkusenosti s ladenim vyfuku na Felicii 1,3 50kW, r.v. 1995. Mam na ni chiptunning od firmy Cimbu (vrele doporucuji) ale furt mi to nestaci a hlavne mi schazi perfektni zvuk. Sice mam doma kompletni plany primo od Skodovky na vyrobu soutezniho vyfuku jak na Skodu 120, 130 a i na Favorita ale nevim jestli by ten na Favorita vyhovoval. Nebo mate nekdo jinej napad popr. zkusenosti. Diky Beavis
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "solitaire"
19. 6. 2000 22:49
Re: Ladeny vyfuk na Felicii
Jestli ti jde jen o ten zvuk , tak doporucuju, demontovat stredni mezitlumic a nahradit rourou 42 mm . A jako konec to chce treba Remus nebo podobne ladene koncovky. Pak je to docela hucak, mam to na Favu a je to OK. Ale kdyz vidim poldy, tak musi ihned noha z plynu :-))
neregistrovaný "VACA1"
20. 6. 2000 19:26
Re: Ladeny vyfuk na Felicii
Mam akorat dobrej tip.Ted jsem si nechal udelat na Felicii(r.95,50 kwBM)mensi upravu u GXtuning.Filtr,jednotka a jejich vlastni vyfuk od katalyzatoru.Je to poradna roura(jak u Acka)a ten zvuk je paradni.Dokonce,kdyz clovek ubere plyn, tak "prska"vyfuk.A jede to skvele.Ted ma 55kw.Ptal jsem se jeste na vacku,ale pri volnobehu pry dost kolisaji otacky,tak uvidime.
neregistrovaný "Jardik"
20. 6. 2000 22:25
Re: Ladeny vyfuk na Felicii
Mohl by si dat na tu firmu nejakej kontakt. Diky Beavis
neregistrovaný "VACA1"
20. 6. 2000 22:37
Re: Ladeny vyfuk na Felicii
Tak je to "GX TUNING LEV s.r.o.",Boranovicka 14 ,Praha 8.Tel.688 74 75.Jinak maj docela peknou reklamu v poslednim Autosport Tuningu.Je tam prave ten vyfuk(mimo jine).Kdyz si tam dojdes tak ti vytisknou vsechno co delaj na feldu.
neregistrovaný "Jardik"
21. 6. 2000 16:50
Re: Ladeny vyfuk na Felicii
Skvely, diky. Jdu se na to podivat. Beavis
neregistrovaný "VACA1"
12. 7. 2000 00:00
Felicie 50kwBMM
Je tu nejak mrtvo,uz to bylo v archivu a to je skoda.Ma jeste nekdo neco zajimavyho na felicii(jina vacka?)?????
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jardik"
17. 7. 2000 22:38
Neco novyho
No jsne, je tu nejak mrtvo. Napiste nekdo jaky kdo mate zkusenosti s trochu vetsim zasahem do motoru 1.3 50kW jako napr. snizena hlava, ostra vacka, brouseny kanalky apod. Beavis
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "drahus"
18. 7. 2000 16:49
Re: Neco novyho
jakou maji tyto vetsi upravy vliv na spotrebu, zivotonost motoru, spojky a pod ??
neregistrovaný "vodik1"
18. 7. 2000 08:06
chiptuning
Asi před třemi týdny jsem si nechal na své Felicii 1,3 MPI 50kW zvýšit výkon motoru na 55kW chiptuningem.Od té doby mi auto bezprostředně po nastartování a rozjetí ve studeném stavu silně (na křižovatkách až nebezpečně) cuká. Před touto úpravou jsem tento problém vůbec neměl. Firmu která mi tuto úpravu prováděla zatím nezveřejním. Počkám , až jak se k tomuto problému vyjádří, popřípadě jak dopadne reklamace. Máte někdo podobnou zkušenost?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "drahus"
18. 7. 2000 16:47
Re: chiptuning
ja pred upravou (mam 50kW MPi combi) jsem mel zas problem ze auto melo snahu chcipat, po uprave na 60kW chipem (SportMotor) jsem hned pri stejnem plynu citil podtstane lepsi tah, auto jde za plynem ...
neregistrovaný "drahus"
18. 7. 2000 16:39
chip spotreba po ...
kluci mam 6mes starou 50MPi kombi, cca v 5tis sem u SportMotoru nechal udelat up na 60kW, auto je znatelne zivejsi ted sem tam hodil i vzduch filtr a Brisky LGS svicky je to este lepsi. Pomozte mi s hodnocenim spotreby. jel sem ted z Chorvatska cca 600km vkuse 140-150km/hod dalnice (Maribor - Ostrava) auto 3lidi plus plnej kufr veci + veci v interieru, spotreba 6,9l/100km. Je to dobry nebo je to moc? nemam se ceho chytit bo do 5tis km sem to auto jezdil v zime a spotreba byla v rozmezi 7,4 - 8,9 l/100km. ted normalne jezdim hlavne mesto za nejakych 7 - 7,4 l/100km. Dik za posterhy (popr. muj maj dkanok@edcz.cz).
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "VACA1"
18. 7. 2000 21:08
Re: chip spotreba po ...
Nejak se mi nezda zvyseni z 50kw na 60kw pouze chipem?Mas to zmereny ?
neregistrovaný "drahus"
19. 7. 2000 08:11
Re: chip spotreba po ...
zatim ne, chystam se ted pres leto nechat zmerit ..., fakt je, ze to auto znatelne jede ziveji ...
neregistrovaný "kraho"
19. 7. 2000 20:12
Re: chip spotreba po ...
Dle subjektivního názoru je ta spotřeba (600 km v kuse) adekvátní. Možná trochu vyšši. Mám klasickou Felicii 50KW MPI (rok stará)zatím bez úprav (uvažuji o nich), cesta 550 km, 3lidi, plnej kufr + lyže na zahrádce, dálnice - 120 km/h (Praha, Rozvadov, Mnichov, Ga-pa, Pitztal) spotřeba cca 6.3l/100km. Jde hodně o způsob jízdy a další faktory na to působící.
neregistrovaný "cmt"
22. 7. 2000 07:14
Re: chip spotreba po ...
Pánové, garantuju vám, že úpravou chipu dostanete z Felicie tak max. 2 kW. Vidím, že jste další, co nalatěli. Já jsem brzdil 3 takové úpravy a nabrzdil jsem o 1 - 2 kW navíc. Těch 10 kW navíc je pěkný podvod, ale nikomu to zjevně nevadí.
neregistrovaný "rover"
22. 7. 2000 11:34
Re: chip spotreba po ...
Nedavno jsem se namanul ktomu, kdyz o tomhle mluvil mr. Cimbu a rek to takle: "ty motory strasne litaj, vim o 4, ktery maj 58 Kw na brzde, ktera meri dobre, s cipem maj tak 61, jinak se musi dat vacka"

On ten cip ma vliv na vykon minimalni, to vam reknou skoro vsude, u kroutaku dojde ke zvyseni maxima tak o 5% ale pri urcitych otackach

napr. nekde mezi max. momentem a max. vykonem muze byt zvyseni kroutaku taky 15-20 %
neregistrovaný "AUTOKOMPLEXCZ"
22. 7. 2000 11:47
Re: chip spotreba po ...
přesně tak, 1-2kW v tom lepším případě!!! Navíc, tyto "renomované" firmy pro chipy na motory ŠKODA 1.3 ani nepoužívají protikopírovací systém, takže onen velectěný software je jako volně šířitelná demoverze. P.S. cca před 14 dny u mě byl zákazník se zeleným Favoritem 1.3 BMM, že je po "tuningu" na 90PS (chip+vačka+svíčky) a že se mu to nějak nezdá a ať se na to podívám. Mimochodem, za "tuning" zaplatil cca 18 tis. Kč. Tak jsem se s tím "90-ti koňovým Favoritem" teda projel a nestačil jsem se divit. Volnoběh to nedrželo a po zahřátí samovolně chcípalo, v celém průběhu se motor dusil bez výkonu a jedině co to umělo bylo 6500 1/min. Zkonstatoval jsem, že to má tak 30kW a poslal zákazníka na brzdu. Byl z toho v šoku, 18 tis. v pr...., spotřeba 10 l /100km a pro jistotu si nevzal ani účet, aby ušetřil. Dodnes ještě nepřijel z brzdy a nevím o něm. Asi se s tím smířil.....
neregistrovaný "cmt"
22. 7. 2000 22:09
Re: chip spotreba po ...
No, ono taky záleží na vozidlové brzdě. Vozidlové brzdy už vzhledem k tomu, že se měří i se ztrátami v převodech a kolech jsou dost nepřesné. V AUTO EXPERTU dělali test těchto brzd a měřili výkon diesselové Felicie na asi 5 brzdách. Naměřili od 42,90 do 48 kW a krouťák od 99,70 do 120,89 N.m. Rovněž otáčky max. výkonu se měnily. Pokud si tedy Janda najde brzdu, která měří víc, pak může nabrzdit i těch 58 kW v sérii a možná 60 po úpravě. Navíc, pokud si přepočítáte hodnoty kroutícího momentu, které udává na svých stránkách na výkon, pak zjistíte, že mu to vůbec nevychází. Nechápu, jak tam může mít takovou základní chybu. Bohužel, takový člověk pak bere svým lživým jednáním práci nám, pravým úpravcům, kteří provádějí i úpravy hlav, vaček, zvyšování objemu atd.
neregistrovaný "thym"
26. 7. 2000 00:00
Re: CHIP ANO CI NE?
Potrebuju radu! mam novou felicii 1,3MPI50kW a chtel bych nechat zvysit vykon motoru! Je ten chip zkutecne tak dobry a nebo mate i spatne zkusenosti?
neregistrovaný "AUTOKOMPLEXCZ"
26. 7. 2000 00:00
Re: CHIP ANO CI NE?
No, Felicie 1.3 není zrovna to pravé ořechové pro chipování. Když se zlepší výkon o 2, máximálně 3kW, je to skoro zázrák. (z BMW 325i s výkonem 194PS je možno chipem dosáhnout maximálně +11kW) Víc NENÍ TECHNICKY MOŽNO!! Nízkoobjemový, atmosferický benzinový motor je to nejhorší pro výsledek chiptuningu. Konkrétně software pro chip na toto auto je jedna velká, volně šířitelná kopie. Ti "nejlepší tuneři" klidně plácají hodnoty 60kW, 65kW atd. Doporučuji včem majitelům s motory 1.3 ve všech modifikacích, nechte si provést měření před a po chiptuningu a domluvte se z tunerem a nechte si to písemně potvrdit, že jestli jím udaváné údaje nebudou souhlasit budete žádát vrácení peněz a bezplatné uvedení ŘJ do původního stavu a zaplacení motorové brzdy. Jsem zvědav, kolik "tunerů" bude mít zájem s vámi uzavřít obchod. Jinak, poku má mít motor 1.3MPI výkon potřebuje vačku, udělat hlavu, chip a vzduch filtr. Potom se můžeme bavit o řekněme 60kW.

P.S. kup si 1.9 TDI, 2.5 TDI, 2.5TDS, 530d, 1.8T, 2.7T, CDI, JTD atd.. a ukážu ti co umí chip.
neregistrovaný "AUTOKOMPLEXCZ"
26. 7. 2000 00:00
Re: CHIP ANO CI NE?
odpověď máš v rubrice Škoda Felicia a její tuning.
neregistrovaný "rover"
26. 7. 2000 00:00
Re: CHIP ANO CI NE?
To cmt: Ten casak nemam, ale docela by me zajimalo jak dopadly brzdy na Jarove a u Opla na Zbraslavi, jestli tam nektera byla, a jestli ten pokus delali nekde 2x za sebou a dostali taky alespon priblizne stejny vysledky.
neregistrovaný "AUTOKOMPLEXCZ"
26. 7. 2000 00:00
Bez nadpisu
pardon, ten můj poslední příspěvek patřil jinam.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "IVAN99"
1. 8. 2000 20:41
Zkusenost s chiptuningem
Dle vlastních zkušenosti mám velice pozitivní názor na motorový tuning. Na své felicii 1,6 MPI jsem před rokem provedl náledující výměny:

výfuku SOIETA, filtru KN, svíčeky Brisk Premium, a nakonec řídící jednotky a vačky (Cimbu) .

Úpravy jsem prováděl v uvedem pořadí a nutno konstatovat že skutečně znatelné zlepšení přineslo úprava ŘJ a vačky. Tímto nechci v žádném případě zpochybnit jistě pozitivní výsledky předchozích úprav.

Suma sumarum jsou mé zkušenosti po roce provozu a ujeti 15 000 následující:

Spotřeba se oproti serii nezmenila (dálka 6-6,5 litrů, město 8 l ). Vuz jde opravdu znatelně lépe za plynem, především nad 4000 ot/min. Po rovině lze bez problému dosáhnout rychlost 185 km, z mírného klesání je možno atakovat téměř 200. Při starování ani volnoběhu nemám potíže a zdá se že vše funguje jak má.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mfilip"
2. 8. 2000 12:02
jsem pro tunning !
Dnesni MFDnes byl dotaz cloveka, jestli ma tunning smysl .... Odpovidal nekdo ze Skody ... Tradicni odpoved byla, ze jej Skoda nedoporucuje, ze je zbytecny pro ridice a pokud se zvetsi vykon o 20 % musi mit souhlas automobilky, ale Skoda nikdy nic takeho jeste nepovolila .... Co jineho se dalo taky cekat.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jardik"
2. 8. 2000 22:17
Re: jsem pro tunning !
Taky sem to cetl. To byla ale trapna odpoved. jak kdyz se uplne silene bojej (sice nevim ceho) ze nebude skodovky nikdo kupovat. Tak blbej clanek uz sem dlouho necetl. Pry 20% narust vykonu. Jestli jim to v Mlady fronte takhle funguje tak jim napisu kdo jim to prechipoval (tedy vlastne preprogramoval ridici jednotku). Blbci novinarsky. Mimochodem nemate nekdo navod na sportovni vyfuk na Felicii. At schanim jak schanim (pochopil sem ze asi marne) tak nemuzu nic sehnat.Beavis
neregistrovaný "Jardik"
2. 8. 2000 22:20
Svicky pro prechipovany motory
Dlouhou dobu sem si myslel ze specialni svicky (nebo spis nejaky lepsi) jsou dost dobrou veci do prechipovanyho motoru. Chtel bych koupit Brisk LGS ale v Boranovicky ulici (sakra jak se ta tunningova firma jmenuje) me presvadcovali ze to nema smysl. Mam Filcku jednobodaka 50kW prechipovanou od Cimbu. Poradite nekdo jak z toho ven?????????? Diky Beavis
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jardik"
2. 8. 2000 22:27
Sportovni filtr pro Filcku
Chtel bych se zeptat jestli nekdo ma zkusenosti se sportovnim filtrm osazenym na Felicii jednobodovce 50kW prechipovany od Cimbu. Furt o tom filtru uvazuju ale rad se taky neco blizsiho dozvedel od lidi co ho tam maj. Diky Beavis
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jardik"
2. 8. 2000 22:27
Re: Sportovni filtr pro Filcku
Sorry, samozrejme sem myslel sportovni filtr sani. Beavis
neregistrovaný "mfilip"
3. 8. 2000 07:26
Neni to k tematu
Proc blbci novinarsky ? Noviny jsou v tomto pripade jen prostrednik mezi SKodou a dotazem. Oni tam jen cituji vyrobce, to neni odpoved od novinaru.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "maxi"
9. 8. 2000 10:22
dotaz
Jen takový malý dotaz bokem.

Jel jsem ve feldě 1.6 , která měla červené pole na otačkoměru od asi 6200. Jelo to o dost líp než klasická 1.6 co ma červene pole od 5.500. Jaký to má výkon a co je to za verzi?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Pavouk1"
9. 8. 2000 18:04
Re: dotaz
Že to jelo líp, byl patrně jenom tvůj suběktivní dojem. Některé (většina) 1.6 mají potisk otáčkoměru z 1.3 (mám to taky). Poznáš to podle toho, kdy reaguje omezovač otáček - první válec by měl vyřadit při 6000 další pak zhruba při 6200.
neregistrovaný "maxi"
10. 8. 2000 08:15
Re: dotaz
Ale vždyť 1.3 má červené pole taky od 5.500, ten omezovač jsem nezkoušel, zkusím, jestli se k tomu autu ještě dostanu.
neregistrovaný "Pavouk1"
10. 8. 2000 18:44
Re: dotaz
Ano 1.3 má správně potisk od 5500, ale 1.6 by ho měla správně mít od 6200, což až na několik vyjímek (typl bych, že jsou to ty první 1.6) nemají. Prostě už jim je zdechlo dělat dva potisky a tak perou všude jeden.
neregistrovaný "Ventil"
15. 8. 2000 22:55
Klepání a zase klepání...
Zdravim všechny, nadhodim tu jeden problém a nevim, jestli se ste se stim setkali. Měl sem F-Combi 1,3LXi z 96, a neustále mi klepali brzdiče. Ujel sem po opravě tak 8000km a opět. S nadějí na zlepšení sem si koupil před měsícem krátkou 1,9D 8 měsíců starou a začínají mi klepat zase. Nevim, jestli to je prokletí, ale na Favoritech se mi to nestalo. Dlužno podotknout, že jak první, tak druhá felda jsou na Ronalech 185/60R14, ale safra, to přece neni těma kolama?!! Kámoš má feldu hozenou na 195/50R15 a je v klidu!!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "vodik1"
16. 8. 2000 09:15
Re: Klepání a zase klepání...
Kolama to určitě nebude, já mám originál 165/70 R13, a dělá mi to taky. V servisu mi řekli, že se musejí vyměnit celé brzdiče, ale že na funkci brzd to nemá žádný vliv. Zdá se mi, že se mě chtěli jen vytáhnout prachy, přeci se to musí dát nějak opravit.
neregistrovaný "Ventil"
16. 8. 2000 09:32
Re: Klepání a zase klepání...
O výměně mi ani nemluv, stojí to dvojku. Kdyľ mi brzdiče měnili poprvý, tak se mi po deseti kilometrech spekly brzdový destičky, protoľe brzdiče nebyli dotaľený. Samozřejmě, ľe odeąly celý přední brzdy a servis to pak opravoval za svý. Safra, jak na to?
neregistrovaný "ROOOM"
17. 8. 2000 12:11
Re: Klepání a zase klepání...
V knize od Grady (p.Cedrich) se pise,ze: "Hazeni kotouce nad udanou mez se muze projevit dunenim (byl muj pripad pri zataceni) a pulzaci pedalu brzdy. Hazeni v provozu muze zavinit i vule v lozisku naboje (unašeče)predniho kola, hazivost vlastniho naboje apod."

Jinak tloustka oblozeni vcetne operne desky nesmi bejt prej mensi nez 7mm (op. deska ma 5mm)

S tim, ze za "dotazeni" sroubu nechcete platit 2k souhlasim, ale s brzdama bych si sam radsi nehral (casto je potrebuju :o)

ROOOM
neregistrovaný "antonius"
15. 5. 2001 10:36
Re: Klepání a zase klepání...
Dělá mi to taky. Brzdí to normálně, ale na nerovnostech to jakoby drnčí. Zjistil jsem že je vůle mezi těma dvěma malýma pístkama a jejich lůžkem. Pokud je v tělese brzdiče nějaká vložka (jako to lůžko pro ty pístky (jsou to dva šrouby)) tak by určitě pomohla výměna těch vložek a asi i šroubů. Nemělo by to být moc nákladné. V případě, že tam žádná vložka není musí se opravdu vyměnit brzdič nebo aspoň jeho polovina. Ale jak říkám brzdí to normálně tak na to zatím fuckuju.:-)))
neregistrovaný "ROOOM"
17. 8. 2000 12:16
15" kola na Feldu zkusenosti, he?
Kdyz uz to tu kolega nakousnul, docela bych privital nejake zkusenosti (policie,hranicni prechody,+/-spotreba,+/-vykon, tachometr(promeruje +/-),rozsireni blatniku ano/ne, je treba ji "zvednout" na TK se ani neptam :o)

Dik ROOOM
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ventil"
17. 8. 2000 15:35
Re: 15" kola na Feldu zkusenosti, he?
15 kola - dost dikutabilni. Spotreba vzroste o drobet, nejvic vsak dela pouzita sirka kola (185,195, 205-nevim ale asi se tam ani nevejdou). Jsou dva rozmery - 195/50R15, asi nejdostupnejsi, jedina nevyhoda je zaklepnout ohyb na zadnich blatnicich. Druhej 185/55 R 15 - tohle odpada. Auti se mirne zvedne, takze pokud ho chces mit zase ve stejnej vejsce, tak neco s perama, ale neni to tak drasticky. Pro policajty je jeste dobry hodit lemy na blatniky, takze kola tolik nebijou do oci. Na hranicich (mel sem na Favu 185/55R15) se na to Skoboun akorat podival, zakroutil hlavou a nechal me bejt, stejne vi cocku, co je u nas povoleno. Spotreba u dieslovy Feldy vzroste tak o 0.5l/100 km, u benzinu 1.3 tak o 0.9-1.2 l/100km, 1.6 tak 1.3-1.5l /100km. Samozrejme zalezi na tom, jak jezdis. Jizdni vlastnosti:bomba!! Drepi v zatacce jak prilepena!

Vrele doporucuju, zaklepni lemy na blatnikach, hod plasty na blatniky a nema to chybu.

Osobne sem po vsech pokusech skoncil na "nejrozumnejsim" kompromisu a to 185/60R14. Auto neni tak liny jako na 195, gumy tak nehuci (u 195 je to slyset), na 60 vejsce to neni zas tak tvrdy a pri tom to drepi jak prisity. A s vejskou auta sem nic nedelal...
neregistrovaný "Ventil"
17. 8. 2000 15:50
Sound System
Jeste jeden tip pro ty, kdo si chteji uzit muziku v aute.

Zadni plato je treba vyrobit samozrejme z MDF , v nejhorsim 20mm drevotisky. Ale jde dostat i peknej bass z prednich dveri.

Shodte tapecirunk, odsroubujte kapsu. Ze strany, kterou sedin na tapecirunku, ma hluchej prostor. Ten celej vyst5ikejte montazni penou. Nechte to tuhnout a rust aspon 18 hodin, pak to seriznete na tesno s tapecirunkem a v dire pro repro vyriznete peknej kulatej tunel. Po seroubovani s tap. podmazte repro poradne silikonem, nechte tak deset min zaschnout, drobet opatlejet vodou a prilozte na misto. Jak to dotahnete, uz nedavejte repro pryc, jinak celej silikon ste vzpatlali k nicemu. Jeste je treba presne v ose repra proriznout diru v igelitu na dverich. Celej vtip toho je v tom, ze bas udela tlakovou vlnu, ktera pak jde !! cela !! tunelem v kapse do prostoru dveri a ty pak fungujou vlastne jako basova ozvucnice. Drobet si dejte pozor na klicky od okynaek atd. jetreba to vytesnit gumou, protze to pak silene vibruje.

V predkach ma 120W Blaupunkty, a basuje to fantasticky, vzadu mam v plate akorat 160W Blaupy, a nepetruju bass tubu, ani subwoofer.

Zkuste to!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "rkolbabek"
18. 8. 2000 06:49
Re: Sound System
Mozna to bude znit jako rouhani. Mam rad muziku a doma ma zarizeni za 100.000,- Kc + televizor za dalsich 80.000,- (Doufam, ze to nectou zlodeji). Ve Felicii mam ve dverich komponentni repro Sony XS-HA1324 za 2590,- Kc (vyskac nahore v oblozeni a basak 13cm klasicky v kapse bez jakychkoliv dalsich uprav. Ten vyskac pomuze hodne) V zadnim plate mam tripasmove ovalne SONY XS-F6930 16x24cm opet za 2590,- Kc. K tomu mam Sony MiniDisc 4x35W (Je to ten starsi typ a presny nazev si ted nevzpomenu), stal pred dvema roky asi 12.000,- Kc. A hraje to velmi dobre. Sedel jsem v aute s HiFi vybavou za 200.000,- Kc (Mnoho repro, zesilovace, subwoofer, vsechno vystrikane penou, desky MDF), ale hralo to jen o trosicku lip nez mne ve Felicii a s poslechem u mne v obyvaku se to neda srovnavat vubec. Podle mne je to snobarna mladych lidi, kteri musi byt slyset driv nez prijedou.
neregistrovaný "mfilip"
18. 8. 2000 08:40
Re: Bez nadpisu
"Kde bydlis ?"
neregistrovaný "rkolbabek"
18. 8. 2000 10:16
Re: Re:
Nebydlim. Kde bych na to bral penize ? :-)
neregistrovaný "jenz"
23. 8. 2000 14:58
Felicie RS
Nazdar chlapi tak si to tu pročítám a rozhodl jsem se že Vám taky něco napíši.

Mám Felicii spotline, která již z výroby nabízela atraktivní barvu červenou rally, hliníková kola 14“, červené sedačky, pásy…… Již to bude rok co jsem ji přivezl domů a od té doby se změnila k nepoznání. Začal jsem výfukem Seebring, který již na mého miláčka čekal doma, dále jsem si nechal přečipovat jednotku od Cimbu a nakonec poslední úprava Kitový filtr od JaR.(Což z líného auta udělalo takový polozávodní stroj) Pokračovali sportovní tlumiče od „žabáka“ (které se mi velmi osvědčily a zlepšily celkový vzhled mého vozu a hlavně jízdní vlastnosti je to teď úplně o něčem jiném). A nedávno se mi přestal líbit zvuk motoru a jak již někdo psal na zvýšený výkon motoru si člověk za chvíli zvykne, tak jsem vyhodil prostřední tlumič a katalyzátor.

Po mém broučkovi se te´d každý ohlédne ale je vidět hlavně zezadu při předjíždění. Nemůže se samozřejmě rovnat motorům s vysokými obsahy, ale ve své třídě je to špička, to vám povím.

Teď mě ještě čeká snížení hlavy a svody, které mi udělá kamarád, který je dříve dělal pro motosport a to za 4 000kč. Není to skvělý? A to výkonově budu již někde u 70kW. Tak co vy na to?

Čekám na vaše reakce a těším se že opět rozjedem toto téma, které je přeci tak krásné a stále neprozkomané. Tak pište a ať to frčí.

Zatím čau Jenz
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Jardik"
23. 8. 2000 21:41
Re: Felicie RS
*, to bych chtel videt a hlavne slyset.To musi bejt skvely, podle toho jak pises. Muzes mi poslat na osobni mejl nejaky blizsi informace, prip. planky jak je vsechno udelany. Snazim se udelat Filcku (50kW BMM) na "soutezaka" nebo aspon jemu podobnymu a jeste mi schazi par veci, hlavne udelat motor a zvuk.Budu ti moc vdecnej.A mozna ze ti taky poradim co a jak.Predem diky, Beavis.jstibr@iol.cz
neregistrovaný "Honza2000"
23. 8. 2000 21:49
Re: Felicie RS
Taky to chci videt!!! Jsi z Prahy?! Muj mail : honza@tuning.cz
neregistrovaný "jenz"
24. 8. 2000 12:32
Re: Felicie RS
Zdar chlapi, jsem rád že můj příspěvek to tu trochu rozjel a že toto téma nebude opomenuto. Tak abyste neřekli, dnes si půjčím fo´ták a půjdu to mé zlato vyfotit. Sice mám fotky, ale ty jsou již půl roku staré. Tak dnes sjedu do myčky (máme tu speciální myčku, která nepoužívá kartáče a tak nepoškrábe) a nafotím pár snímků. Stejně jsem si chtěl vyfotit obě mé lásky u sebe, tak té příležitosti využiji. A pokud by jste měl někdo v autě síbíčko, tak mě chytnete na 10 – 12 kanálu pod volačkou Píďa RS. ( tak do 20 – 30km od Boleslavi) Je to velice šikovná věc a každému, kdo jezdí rychle ji vřele doporučuji. Od té doby co ji mám jsem neplatil žádnou pokutu. Kdo byste chtěl vědět něco podrobného, tak jsem k dispozici, ale musíte napsat přesně co byjste potřebovali. Zavedl jsem si sešitek, do kterého si píši ceny veškerých úprav na mém mazličkovi a mám již popsány 3 stránky, tak toho tam je již požehnaně.

To bude dnes asi vše, tak jen pište, ať to tu žije.

PS: moje adresa JENZ.RS@seznam.cz
neregistrovaný "cmt"
26. 8. 2000 18:00
Re: Felicie RS
Snad nám nechceš tvrdit, že s Cimbu jednotkou, výfukem a filtrem máš skoro 70 kW!!! Na 70 kW potřebuješ hodně dobrou sportovní vačku, upravenou hlavu a jednotku nejlépe v kombinaci s vyšším objemem. S tím, jak jsi to tu popsal, tak tam máš nanejvýš 54 kW!!!! Jinak, pokud jsi si pohrál se vzhledem auta, tak to může vypadat velice pěkně, není nad vylepšenou Felícii.
neregistrovaný "vici"
28. 8. 2000 13:17
Re: Felicie RS
zase 70kW a CIMBU...uz je mi z toho na bliti!!!! Rad bych te potkal na ceste a ukazal ti jek jede takovych nejakych 70kW s obsahem 1450!
neregistrovaný "jenz"
4. 9. 2000 08:44
Re: Felicie RS
Nazdar chlapi tak jsem lehl na hadr po dvou zkušebních dnech s Fabií a její klimatizací již jí nechci vidět.

Chtěl bych se vyjádřit k těm vašim pripomínkám k mému článku. Psal jsem, že tam mám jednotku, filtr, zapoměl jsem svíčky. A psal jsem, že mě cěká předělat celý výfukový systém a hlava motoru a nepsal jsem že tam mám 70 kW, ale že se jim budu blížit, přesněji že budu někde u. A jestli mi někdo chce namluvit, že s těmito úpravami nemohu dosáhnout min 65kW, když ze série má Felicie 1,3 okolo 55kW, tak ať se ozve a můžeme se dohadovat.

Zatim čau
neregistrovaný "H2O1"
4. 9. 2000 17:23
Re: Felicie RS
To by me zajimalo, zkus si zajit nekde na brzdu a uvidime, aspon budes mit jistotu a pak to sem muzes vrazit.
neregistrovaný "vici"
5. 9. 2000 19:47
Re: Felicie RS
Jo, budem se hadat! Mas tak leda prd a ne 65 kW!!!!!! A za tim si stojim! Vici
neregistrovaný "vici"
5. 9. 2000 19:49
Re: Felicie RS
A mimochodem kolik si tak myslis ze to ma kroutici moment (pokud vis co to je)? tak 170Nm ze?.....
neregistrovaný "jenz"
6. 9. 2000 07:42
Re: Felicie RS
ty jsi ale chytrej viď ja se tu s vami nebudu dohadovat, ale až tam dodělám ty úpravy, tak s tim pujdu na brzdu a uvidime, kdo z koho. Jinak s tim krouťákem to nevim, ale jestli ty jsi takový inteligent, že krouťák poznáž bez měření, tak to klobouk dolu. zatim čau
neregistrovaný "vici"
6. 9. 2000 10:48
Re: Felicie RS
Ja si tu na chytreho nehraju,ja netvrdim ze moje kara ma 70kW,i kdyz bych treba i mohl,ale nebylo to zatim na brzde a proto se o tom nezminuju. A s tim kroutakem se neptam, protoze bych si snad myslel ze jej dokazu jentak odhadnout,ale ptam se te proto ze kdyz si tady vymyslis vykony bez mereni, ze bys mohl primyslet taky nejaky ten kroutak taky bez mereni,jak rikas!

Ke tvym upravam (jen kratce): 1)vyhozeni stredniho tlumice vyfuku a katu - pokud tam je jen trubka, dochazi k poklesu krouticiho momentu - overeno na motorove brzde! 2)vzduch. filtr : pri merenich na mot. brzde byl zkousen motor s filtrem a bez filtru a ke zmene parametru motoru vubec nedoslo! Z toho plyne ze sport. filtr zadny vliv zrejme nema... 3)a take jen pouhe snizeni hlavy na kterese chystas zrejme nebude dira do sveta, hlavvu je treba upravit jako celek (CMT jiste rad vysvetli) vcetne ventilu atd. a bez poradne vacky ta kara stejne nikdy slusne nepojede! O jednotce Cimbu bych jiz nerad z pochopitelnych duvodu dale diskutoval. Pokud chces muzu te seznamit tady s jednim "tunerem" od nas z kraje,ktery ma taky MPi s Cimbu a trubkou misto vyfuku, rikame mu Řepohlav - jeho kara strasne rve ale jinak doslova stoji na miste......
neregistrovaný "vici"
6. 9. 2000 10:53
Re: Felicie RS
Jeste k tem vyfukum : nejmensi vliv na cokoliv ma vymena koncoveho tlumice, dle mereni na mot. brzde pry skoro zanedbatelny. Naopak nejdulezitejsi a nejucinejsi upravou vyfukoveho systemu jsou svody,pokud mozno navrzene a odbrzdene pro vackovy hridel daneho motoru.
neregistrovaný "jenz"
6. 9. 2000 13:08
Re: Felicie RS
Tak s tim výfukem, mam sice vyndaný prostřední tlumič, ale mám tam koncový tlumič seebring a ten to utlumí, tak to tolik neřve. Do 2500 tis. otáček vůbe a poté s přibývajícími otáčkami roste i síla zvuku. Vůnec netvrdím, že to udělá z auta závoďáka, ale psal jsem, že si mechám udělat kompletní kitový výfuk, od profíka, který to tu v Mladé boleslavi dělal dříve pro motosport a teď podniká soukromě. A s tímto výfukem díru do světa udělám. A s tím krouťákem pokud si udělám svody a.t.d., tak se mi zvýší krouťák v celém spektru otáček. Hlavu jsem myslel samozřejmě komplet(snížení, zaleštit kanálky, tvrdší pružiny a a odlehčené ventily, ale napsal jsem jen snížení. Do konce roku bych to měl mít hotové, tak hned po těchto úpravách to hodím na brzdu a uvidíme kdo měl pravdu. A ještě se vyjádřím ke kitovému filtru, který zvišuje výkon až o 5%, ale musí tomu být přispůsoben motor. taky byl v jednom z letošních čísel Tuningu test, kde to měřily na brzdě a naměrily až o 2kW větší výkon, ale s kitovým filtrem, ne s vložkou.

tak se zatim měj a pokud budeš chtít tak mi napiš na jenz.rs@altlas.cz
neregistrovaný "kevals"
11. 5. 2001 09:39
Re: Felicie RS
JENZi jaky mas majl (funkcni !!) na atlasu i na seznamu mi to vraci nondelivered ... dik Slavek
neregistrovaný "ROOOM"
29. 8. 2000 09:58
Zvětšní objemu, he?
Zdravicko,

rad bych ziskal Vase prakticke zkusenosti se zvetseni objemu u Felicie 1.3(BMM). Mam v tom dost "hokej"

1)musi se to vrtat? nebo jen menit nejake podlozky pro presah valcu apod.

2)Zivotnost motoru/spotreba/emise??

3)na kolik to jde MAX., kdo, kde, za kolik to provadi v okoli Plzne.

Diky ROOOM
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "ROOOM"
31. 8. 2000 06:45
Re: Zvětšní objemu, he?
Odpovim si sam:

[odkaz]

"dobra nalejvarna + nazory"
neregistrovaný "cmt"
1. 9. 2000 01:06
Re: Zvětšní objemu, he?
Nejlepší opravdu bude, když si přečteš moje články na Škoda tech webu. Tam je to celkem dost popsáno, pokud budeš mít nějaké otázky, pošli e-mail na: Chovanec.tuning@cmail.cz. Zvýšení objemu je sice dražší než nějaká úprava ve stylu hlava+vačka+počítač, ale nárůst kroutícího momentu a výkonu je výraznější. Použitelné otáčky motoru jsou 2000 - 6000 ot/min. Tedy žádné vyhoněné motory s životností 20 000 km. 120 000 km je minimum, kolik ty motory vydrží. S emisema taky není problém, spotřeba se zvýší podle stylu jízdy. Navíc ale nepotřebuješ nic dělat s převodovkou, sériové odstupňování je vyhovující. To jistě ocení ti, co s tím mají své zkušenosti, kdy si nechali dát do motoru nějakou hodně sportovní vačku a všechny kvalty teď mají dlouhé.
neregistrovaný "vici"
2. 9. 2000 18:30
Re: jedina zachrana pro 1,3 - zvetseni objemu....
Plne souhlasim s CMT!Velka vacka sice neni vubec spatna vec,ale seriova skrin je potom opravdu sakra "dlouha" a jede to opticky ale i prakticky "hur" nez seriovka, je nutny minimalne kratsi staly prevod,ale na normalni jezdeni to neni. Ted mam 1450ku s rozumnou vackou a jede to bomba i se seriovou skrini (staly prevod ser. 4,17), jede to na 5ku 50km/h a v pohode se rozjede.. a je to s karbecem, strikacka bude mit jeste "lepsi spodek". Vsichni piloti 1,3 jsou z toho "nemocni" a nepomuze jim ani Cimbu....
neregistrovaný "ROOOM"
29. 8. 2000 10:02
Stredova operka/katalisator pryc???
Joj ted jsem si jeste vzpomnel...

Nevite nahodou kde a za koli by se dala sehnat stredova operka do Feldy?

A jeste jeden dotaz: pry existuje jakasi atrapa Katalisatoru ..proste jen trubka s jeho tvarem. Vyhoda: katal. jde vyndat a vratit v pripade TK

nevite o tom neco ..opet zkusenosti/kdo/kde/kolik???

Jeste jednou Diiiikch

ROOOM
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "bob_1"
29. 8. 2000 14:44
Re: Stredova operka/katalisator pryc???
A naco chces trapcit s atrapou katu, kdyz ho chces vracet pri TK zpet? Myslis ze ti budou na silnici svestky lezt pod tu tvou cervenou berusku a koukat jestli tam mas kat? A propos, kdyz na emisich projdes i bez katu, tak to muze byt kazdemu jedno -- to, jak se vejdes do emisnich limitu muze byt kazdemu ukradeno (fakticky to urcite bude jinak, ale co).
neregistrovaný "butch"
2. 9. 2000 23:50
tuning felicie
Nevíte někdo kolik je možno maximálně dostat do felicie 1.3 (50Kw) navíc koní, tim myslim jako uprava řídící jednotky, vzuchový filtr,laděný vejfuk, vačka atd. a taky kolik by to stálo. Dále by mě zajímalo jestli je takový auto možno později předělat na plyn a jaká je výdrž motoru. dík
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "tip"
3. 9. 2000 20:23
Re: tuning felicie
Mam 1.3 50 kw.

Nejlepsi uprava ridici jednotky pan Janda v Mlade Boleslavy firma se jmenuje Cimbu Autosport kontakt mozny v Autotuningu inzerce firem.

Jinak dobre tlumice a poradna kola cena ridici jednotky se pohybuje okolo 3500 kc. vyfuk okolo 5000/6000kc.

filtr okolo 3500 kc. tlumice 5000 kc.kola + pneu min.12000 vyslednou castku si spocitej a to je bez jedinyho plastu to te vyjde kdyz jses sikovnej min. na 15 - 20000 mozna min tlumice firma HP sporting Jablonec nad Nisou tel uvadim 0428/302230, 0428/302024 p.Husek Ota nebo Milan