Pravdou je, že v okolí Frýdku-Místku najít práci není zrovna nejjednušší. Krom rozvíjejícího se cestovního ruchu tady mnoho příležitostí k vývoji není, proto stavbu továrny mnoho lidí přivítá.
Jako jeden lidí, který tuto stavbu viděl, tak musím jen nechápavě zírat, jak někdo toto mohl dovolit. Přímo na úpatí Beskyd, pod horou Prašivá, se v nedotčené krajině na zelené louce buduje obrovský výrobní komplex. Přitom o pár km dál směrem na Ostravu a nebo přímo v Ostravě a okolí, jsou nevyužité staré průmyslové lokality o stejné rozloze. Jsou to místa, která jsou již poničená, navíc napojena na infrastrukturu. Ani dálnie by nechyběla, je to přece jedno, zda R47 nebo D48 v Ostravě, železnice také vede přes Bohumín a Čadcu a ne z Frýdku.
Je to celé postavené na hlavu, proto jen doufám, že investor časem nepřesídlí dále na východ a nám zůstane jen nevyužitý průmyslový prostor a oči pro pláč nad zničenou krajinou, která jako jedna z mála se ještě v okolí Ostravy dala považovat za nedotčenou.
Jako jeden lidí, který tuto stavbu viděl, tak musím jen nechápavě zírat, jak někdo toto mohl dovolit. Přímo na úpatí Beskyd, pod horou Prašivá, se v nedotčené krajině na zelené louce buduje obrovský výrobní komplex. Přitom o pár km dál směrem na Ostravu a nebo přímo v Ostravě a okolí, jsou nevyužité staré průmyslové lokality o stejné rozloze. Jsou to místa, která jsou již poničená, navíc napojena na infrastrukturu. Ani dálnie by nechyběla, je to přece jedno, zda R47 nebo D48 v Ostravě, železnice také vede přes Bohumín a Čadcu a ne z Frýdku.
Je to celé postavené na hlavu, proto jen doufám, že investor časem nepřesídlí dále na východ a nám zůstane jen nevyužitý průmyslový prostor a oči pro pláč nad zničenou krajinou, která jako jedna z mála se ještě v okolí Ostravy dala považovat za nedotčenou.