Mel jsem taky problem, po par tisicich mi zaclo vrzat cosi vzadu a s prechodem na letni se to jeste zintenzivnelo. Taktez pri prejezdu nerovnosti. Ale podarilo se mi to identifikovat, byla to blba operka vpravo vzadu. Tak jsem ji vyndal a je klid :-!
Mám O2 kombi a ty pazvuky znám. Když jedu po hrbolaté cestě nebo po kostkách je to slyšet dost. Na O2 kombi jsem přešel z Passat variant B5. Ten to nedělal(nebo podstatně míň). Jestli to vůbec půjde odstranit. Možná to souvisí s nižší tuhostí karoserie v krutu. Ptal jsem se na to a prý je nějaký prostředek na těsnění dveří, který to vylepší. Pokud máte někdo nějaké zkušenosti, uvítám.
mám O2 a po 20000km se z interiéru začaly ozívat pazvuky, řekl bych, že odněkud ze zadních dveří či B-sloupku. Typicky se to stává při přejezdu kostek či při krutu karoserie (např. při přejezdu kruháče, kdy je jedna půlka auta níže, než druhá a dochází tak k zřejmě namáhání spojů karoserie nebo dílů, co do sebe dosedají=dveře vs. bočnice???). No zkrátka a dobře, je to taková tupá hlučnost, žádné praskání nebo lupání, ale jako když po sobě přejíždí nějaké díly, zvuky jsou hodně hluboké. Podobné zvuky jsem zažíval i u O1 a i u dalších 01/2. V servisu to neumějí typicky odstranit, prý hlučnost interiéru je feature auta, kolikrát to ani neslyší a tak není co opravovat (a já mám bohužel dobré uši a tak mi je to rve😒(
Nemáte někdo zkušenost s tím, kde to vzniká a jak to napravit, resp. jak donutit opravny nebo někoho jiného kompetentního, aby to napravil?
Btw. z osobní zkušenosti vím, že nová auta jsou naprosto tichá. Kdysi jsem při dni otevřených dveří jel ve Škodovce po "opičí dráze" a i přes všechny testovací nerovnosti nevydalo auto ani hlásku...