Zpět na článek

11 komentářů

195PS, vyrobeno 5743ks, rok 89, bez koroze, vín. metla, ABS, ASD, nivo, Remus, el. okna, el. anténa, dvoupol. el. šíbr, vyhř. sedadal, polokožená sportovní orig. sedadla, orig. snížený porvozek, orig. laděné svody, spojler Rieger, 16 al. kola 205/50 atd. Brno 776/719455
Zapoměl sem na cenu - 130000,-
krakatit
co to je to "nivo"?
NIVO - MB dělal (teď je modernější) pérování něco jako Citroen. Tento MB to má za zadek a při jakýmkoliv zatížení (do max. povolené výrobcem) udržuje zadek pořád ve stejný světlý víšce, aby si auto udrželo jízdní vlastnosti. Ovšem nefunguje to jako Citroen, kde po vypnutí sedne zadek na zem. Světlá výška je prostě pořád stejná.
Nazdáár Šejku, tebe bych tu nečekal!! Koukam, ze prodavas svyho mazla...
Už se něco rýsuje, tak uvidím, jak se ten borec vyjádří?!
skoda ze se nedelali verze v dizlu....
V dieslu se dělali akorát 2.0, 2.5 a 2.5T! Tohle je rarita, vyrobeno pouze 5743 ks. Diesly nepatří do sporťáků - viz Fabie RS 😊
To je mi jasne ze diesel neni zadny sportak, ale ta kastla je krasna...

[odkaz]
Ja bych rekl ze se jich vyrobilo jenom 500, ale mozna jen ten konkretni podtyp co je o prezpevek pred...

Année 1989 (500 ex., 30 pour la France)

Vyroba - 1989 - 500 e😜edovano - Ve Francii jich prodali 30 ks...

jo a todle nahodou nemas???

To je proste... GOD LIKE!!!

[odkaz]

SLK MC Laren
Pozor. 500 ks se vyrobilo EVO I a 500 ks EVO II. Ale EVO je trošku vyšší cena. Klasická 2.5-16 je to samý jako EVO I, jen EVO má jiný plasty (nárazníky, spojler...). Jinak motor je stejnej. EVO II má pak stejnej motor, jen výkon stoupl na 235 PS!

Jinak SLR mám objednaný dvě, jedno na ND...pro jistotu >😁 >😁 😁